“מרבית האנשים מבקשים לעצמם חיים מאושרים ומהנים. חיים מאושרים וחיים נוחים הם לעיתים קרובות שני מושגים שונים. חיים מאושרים נמדדים על ידי תחושת האושר הפנימית ואילו קלות ונוחות בעיקר מתייחסים להנאה הפיסית, לרוב במטרה לקבל תוצאות מהירות וללא מאמץ“.

מטרה

בהוצאת הספרים אנו מבטאים שליחות לאומית להעברת המידע לכול אדם ובכל שפה בעולם, כדי לאפשר את החשוב מכל, להעלות את איכות החיים ולחוות חיים בריאים ורעננים יותר, מגיל הינקות ועד הזיקנה.

הספרים נשענים על מידע שנחקר ונלמד לאורך עשרות שנים. הם פותחים צוהר להבנת תהליכי התפתחות האנושות והשפעתם על כל אדם בארץ ובעולם. הספרים מפרטים לקורא בצורה פשוטה את ההשפעות על מערכת החיסונית בפרט ועל בריאות הגוף ככלל. הבסיסים המוסברים מאפשרים להבין ולבדוק את השפעות על בריאות הגוף ולבחון את דרך ההשפעה האם בטווח המידי, הבינוני או הארוך.

בנתינת מעט תשומת לב לאוכל שאנו אוכלים, לסביבה בה נמצאים, לחפצים והכלים ובחירה נכונה מתוך הקיים, ניתן בקלות להשיג בריאות משופרת, אוכל טעים ובריא וחיים מלאים באנרגיה. המידע וההמלצות המופיעים בספרים מביאים זוויות הסתכלות שונות המאפשרות לכל אדם לדעת, להבין, לבדוק ולהחליט האם לאמצם לחייו.

למה ספרים? למה כעת?

נוחות יוצרת נעימות, אך את הבריאות לא כדאי לנו לסכן יתר על המידה. ייתכן שאין דבר כזה היום למות מזקנה. ממחקר שבוצע ביותר מארבעים ושתיים אלף נתיחות רצופות, התגלה שאלה שחיו מעל גיל מאה, נכנעו למחלות ב- 100 אחוזים מהמקרים שנבדקו. למרות שאותם אלה נתפסו על ידי הרופאים כבריאים זמן קצר לפני פטירתם, אף לא אחד מת מוות בשיבה טובה. כמות הסכנות שאנשים מביאים לתוך עולמם מידי יום הוא רב, על ידי חוסר ידע או חוסר שימת לב לפרטים חשובים, שנוטים לבטלם במחי יד.

חשוב לדעת שהיחלשות גוף האדם והמערכת החיסונית, גורמת לשיעור התחלואה גם בסרטן וביתר הפגעים לגדול בממדיהם וצפויה בשנים הבאות לעלות. במידה ואנשים יבדקו סטטיסטיקות, ממבחר מאמרים תתגלה אמת כואבת. אמנם מחלות ובניהם הסרטן נגרמות מצירוף גורמים שונים, אך גם מרשימה ארוכה של סיכונים שעליהם הספרים מסבירים. בספרים הושקעו שנים של לימוד כדי לאפשר לקוראים ללמוד ולדעת כיצד להיות זהירים יותר במה שצורכים ובמקומות שנמצאים.

מודעות ובחירה נכונה, יכולים להקטין ולשנות את הנזקים הנגרמים לאדם. לאפשר חיים בריאים ומלאי אנרגיה ככול שניתן מגיל ינקות עד גילאים מבוגרים.

המחבר

שמי נאור נאור, חוקר, לומד ומלמד את תכונות האנרגיה למעלה מעשר שנים. לצורך כתיבת הספרים נוצר חיבור מיוחד ביני לבין זאב אבירז שמלמד את צפונות האנרגיה מעל עשרים שנה.  תוצאת החיבור הניב את הוצאת  הספרים "האוכל שאנו אוכלים", "נוחות מול בריאות", "החיים במרחב עוין". מאמרים נוספים ניתן לקרוא במאמרים שבאתר

נאור נאור
נאור נאורמחבר הספר
הכותב הוא חוקר ולומד על התכונות והיכולות של האנרגיה, נושאים רוחניים ומסרים שהושארו על ידי תרבויות קדומות לפני אלפים ומאות שנים ואף כיום, כדי לסייע לתרבות בני-האדם כיום

על הספרים

הספר שיגלה לך את הנסתר באוכל. הידעת?

  • שדיאטות לרוב אינן מצליחות? סוגי הדיאטה מייצרים מחסור בגוף, הגוף מבקש להשלים את החסרים לכן התהליך לא יכול להימשך לאורך זמן וחוזרים לאכול.

  • שקיימת דרך להתאמת המזון להפחתה במשקל? הפחתה במשקל היא אישית לאדם, לערכי ניצול המזון בחילוף החומרים והעיכול, מושפעת גם מסוג התנהלותו במהלך היום.

  • שהתאמת המזון יכולה לשפר את הבריאות? התאמת המזון מתבססת על הניצול הקלורי של המזון, מהירות עיכול המזון בגוף. חוסר בהתאמת המזון יכול להתבטא בין היתר בכולסטרול, עודף סוכרים בדם, הטריגליצרידים, כשל בסוכרת.

  • שתופעות בריאותיות עלולות להיגרם מחוסר אכילת פירות וירקות? חוסר בהם עלול לגרום לתקלות שונות, בין היתר כאבי ראש, בעיות זיכרון, כאבים ומיחושים בגרון, מים בריאות, תפקוד הכליות, כאבי בטן, שלשולים ועצירויות.

להזמנת הספר

הספר "האוכל שאנו אוכלים" מביא לקוראים מידע חדש על שיפור הבריאות והפחתה במשקל, מציע דרכי התאמת המזון בהתאמה אישית. הספר משמש כמדריך המסייע לקוראיו לשמור על בריאותם ולשפר את איכות חייהם וחיי בני משפחתם מגיל הינקות ועד הזקנה.

להזמנת הספר

הספר שיגלה לך את הנסתר בביתך. הידעת?

  • שהסכו"ם יכול לפגוע בבריאותך? בשימוש בסכו"ם בזמן האוכל קיימת הקרנה על הגוף, השפעות הקרינה על הגוף מתבטאת בעייפות, פגיעה במרכז הלב והעיכול. הגוף פועל כדי להתנגד לכך, אך אנרגיית החיים להמשך חייו מתרוקנת.

  • שהסירים והמחבתות מסכנים את בריאותך? קיימת סכנה בשימוש בסירים והמחבתות בזמן הבישול, החומר ממנו יוצרו, צורתם, סוג הציפוי, כל אלה יוצרים קרינה רבה הפוגעת במרכזים בגוף, בנוסף לפגיעה בטעם האוכל.

  • שאריזות המזון ואמצעי האחסון גורמים נזק לגופך? אריזות המזון משמשות למשיכת תשומת ליבנו, על ידי צורתם, צבעם והחומרים מהם מורכבים. לכול אחד מהפרמטרים האלה ישנם השפעה רבה על הדרך בה הקרינה מחלחלת לתוך האוכל, גורמת נזק לגוף ופוגעת בטעם.

  • שמוצרי היגיינה ואסתטיקה גורמים למחלות ותופעות שונות בגופך? מוצרים אלה מכילים חומרים כימיים שאינן תואמות לגוף. בטווח הקצר גורמים לעייפות, החלשות המערכת החיסונית, וירוסים, חיידקים. בטווח הבינוני התקרחות, נסיגת חניכיים, חורים בשיניים, פריחות בעור, אלרגיות, אסטמה. בטווח הארוך הזדקנות העור, נפילת עפעפיים, בעיות שמיעה ולעיתים אף לסרטן.

להזמנת הספר

הספר "נוחות מול בריאות" מביא לקוראיו מידע חדש על הסיכונים הבריאותיים הקיימים בחפצים ובכלים שנמצאים בשימוש יומיומי בכל בית. הספר משמש כמדריך המסייע לקוראיו לשמור על בריאותם ולשפר את איכות חייהם וחיי בני משפחתם מגיל הינקות ועד הזקנה.

להזמנת הספר

הספר שיגלה לך את הנסתר במרחב ביתך ומחוצה. הידעת?

  • שתכשיטים עלולים לפגוע בבריאותך? השפעות הקרינה מהתכשיטים על הגוף נובעות מהחומרים מהם עשויים, מצורתם וגווניהם. השפעות אלה על הגוף מתבטאות בהיחלשות העצמות, בעיות סידן, בעיות בפרקים, חוסר כדוריות אדומות, איבוד זיכרון.

  • שמערך הביגוד יכול לפגוע בבריאותך? מערך הביגוד משפיע מהרכב החומר, הרכב הצבעים, מהצורות השונות. השפעות מתבטאות בתחושת עייפות וכבדות, ירידה באיכות הראייה, בעיות הליכה, פגיעה במערכת העיכול, פגיעה באגן, בריחת סידן, בעיות פריון ואף לסרטן.

  • שביתך יכול להוות סכנה עבורך? הבתים על תכולתם מייצרים מלכודת בריאותית לשוהים בהם, השפעתם על האדם יכולה להתבטא בכאבי ראש, חולשה כללית, בלבול ושכחה, ורטיגו וכאבי ראש, פגיעה במערכת העצבים, אלצהיימר ואף לסרטן.

  • שיציאה אל הרחוב ולקניון יכולה לסכן את בריאותך? ביציאה מהבית בהליכה או בנסיעה אל מקומות העבודה, הבילוי והקניות, אנשים נחשפים לקרינות מסוגים שונים. חלק מהקרינות מהוות כמוקשים המסכנים את בריאות האדם, מתבטאים בעייפות, כאבי ראש, סחרחורות, מחנק, מיגרנה והעלאת הסיכון לחלות בסרטן.

להזמנת הספר

הספר "החיים במרחב עוין" מביא לקוראיו מידע חדש על הסיכונים הבריאותיים הקיימים בביתם, במרחב האורבני ומחוצה לו. הספר משמש כמדריך המסייע לקוראיו לשמור על בריאותם ולשפר את איכות חייהם וחיי בני משפחתם מגיל הינקות ועד הזקנה.

להזמנת הספר

מה אנשים אומרים?

הספר מדהים כמה דברים קיימים שלא ידעתי עליהם, הטיימינג מדהים בדיוק התלבטתי לגבי רכישת סיר בישול, אני מרגישה כעת שאני יודעת מה לחפש.
יפית.ש
ברגע שרכשתי את הספר לא הפסקתי לדלג בין הנושאים שעניינו אותי, אבל מיד הבנתי שיש הרבה מאוד נושאים מעניינים לכן החלטתי לקרוא את הספר מהתחלה. בנוסף החלטתי שאשתמש בספר למתנות לעובדים ולספקים, זה בהחלט ספר משמעותי.
משה.א
הספר חידש לנו והתחבר למידע שאנו מלמדים בסדנאות בריאות למזון, אנו נבקש לשלב אתכם בסדנאות בריאות שאנו עורכים. אשתי החליטה ועברה להשתמש בסכו"ם מעץ.
אבי.מ
הספר הסביר לי ולאשתי מדוע בגילנו המאוחר יותר אנו חשים במיחושים. אשתי החליטה לשנות קצת את הכלים במטבח אנו מעוניינים בחיים בריאים יותר. כל אדם צריך שהספר יימצא בביתו.
נעמן.ב
אני המומה מהדיוק והמידע הרחב בספר, אני מטופלת אצל הרופא של בנסיגת החניכיים, כל מה שהוסבר לי שהמברשת שלי קשה מידי, כעת אני מבינה שיש מה לעשות ואני מנסה. הבנתי את הסיבות להתקרחות של בחורים צעירים, כמה שזה חבל, כדאי שהורים ובחורים צעירים יידעו.
אופירה.ע
אני פשוט המומה ונפעמת מהספר, זאת הפעם הראשונה שאני הולכת לישון עם ספר ומתעוררת אתו, אני לא מצליחה להתאפק לסיים אותו. ספר חובה בכל בית.
יערה.ב
בקריאת הספר נפלו לי המון אסימונים, הספר נמצא אצלי במטבח, חברים שמגיעים לבקר אותנו מתחיל לדפדף ולקרוא ואני צריך לגרור אותם החוצה מהמטבח. ממליץ בחום.
ארז.ל
התחלתי לקרוא את הספר ביום שישי, זו פעם ראשונה שכל הסוף שבוע קראתי בספר במקום לקרוא את העיתון, דבר שמלווה אותי שנים רבות. אני מעוניין לתת את הספר לאחיות שלי, הן גילו עניין רב.
מאיר.כ

כתבות ופרומו על הספר