מהו "חוק הרטט"? כיצד הוא מתבטא? כיצד ניתן להשתמש בו לפיתוח המחשבה?

"חוק הרטט" אינו מוכר כמו "חוק המשיכה", וזאת למרות ש"חוק הרטט" משמש בסיס ל"חוק המשיכה". כל דבר הוא אנרגיה, המדע באמצעות הפיזיקה הקוונטית מראה שכל דבר ביקום הוא אנרגיה. בירידה ברמה תת-אטומית לא מוצאים חומר אלא אנרגיה טהורה. חלק מכנים זאת כשדה המאוחד או המטרקיס, אחרים מדברים על פוטנציאל טהור, הכול אנרגיה.


רטטים

"חוק הרטט" קובע שכל דבר ביקום נע ורוטט, הכול רוטט במהירות זו או אחרת, שום דבר לא נח, כל מה שמסביב רוטט בתדר זה או אחר, כך גם האדם. התדירות של האדם שונה מכל הדברים האחרים ביקום, לכן נראה כאילו הוא מופרד ממה שהוא רואה סביבו, אנשים, בעלי חיים, צמחים, עצים וכן הלאה.

האדם אינו מופרד, הוא חי באוקיינוס של אנרגיה, כמו האנושות כולה. יש המתארים זאת בכך שהאנושות מחוברת ברמה הנמוכה ביותר ומכנים זאת כשדה המאוחד. לכול דבר יש תדר ורטט משלו, השולחן, המכונית, התמונה, הסלע ואפילו למחשבותיו ורגשותיו של האדם, הכול נשלט על ידי "חוק הרטט".

כדוגמה, שולחן עשוי להיראות מוצק ודומם, אך בתוך השולחן ישנם מיליונים רבים של חלקיקים תת-אטומיים "מתרוצצים" ו"מפוצצים" באנרגיה. השולחן הוא אנרגיה טהורה בתנועה. זהו "חוק הרטט" בפעולה, עם זאת לא ניתן לראותו, אך הוא נראה נפרד ומוצק, זו בעצם אשליה. חוק זה הוא אמיתי, גם אם לא ניתן לראותו אין הדבר מעיד על חוסר קיומו.


אמונה במראה עניים

טרם המצאת המיקרוסקופ, אנשים היו חושבים על אדם שהוא מטורף לגמרי אם היה אומר להם ש"יצורים קטנים זוחלים מסביב" על עור האדם. מדוע? משום שאנשים לא יכלו לראותם, למרות שכיום ידוע לכולם שהעור מכוסה חיידקים. נראה כי העור, האיבר הגדול בגוף האדם, הוא סוג של גן חיות. על פי מחקר שנערך בשנת 2007 על ידי המחלקה לרפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ניו-יורק נמצאו עדויות ל-182 מינים של חיידקים בדגימות העור.

במידה ואדם היה אומר זאת לאנשים טרם המצאת המיקרוסקופ, הם היו נועלים אותו ומשליכים את המפתח. כיום מרבית האנשים אינם טורחים לחשוב על כל אותם החיידקים, "היצורים" החיים על עורם. טרם המצאת מיקרוסקופ האלקטרונים ב-1931 שאפשר ראיית אובייקטים קטנים כמו קוטר האטום, איש לא האמין שיש משהו קטן כל כך.

הדבר זהה עם "חוק הרטט", הוא ממשי יחד עם כל החוקים האוניברסליים האחרים, אך מרבית האנשים לא מאמינים בחוקים אלה, משום שהם לא יכולים לראות את השפעתם. אנשים חיים על פי האמרה הישנה "רואים מאמינים", השאלה שנשאלת, מדוע האנושות אינה לומדת מההיסטוריה ומבינה שמשהו יכול להיות נכון גם כשלא ניתן לראותו.

האנושות אינה צריכה לראות משהו כדי להאמין, ההיפך הוא הנכון, אמונה תגרום לאדם לראות. רוב האנשים בוחרים להסתכל על מה שהם יודעים ומה שהם יכולים לראות. אנשים מסתמכים רק על חמשת החושים ואינם מוכנים לאפשר לעצמם להרחיב את דעתם ומחשבתם. הם לא מוכנים לקבל שהכול רוטט ו"חוק הרטט" הוא ממשי, שהם רוטטים ומשדרים, כ"מגדלי שידור" המשדרים את מחשבותיהם ורגשותיהם ליקום 24/7.


מסגרת הידע

מרבית האנשים מסתכלים בתוך מה שמכונה "אמת מבוססת". הדבר דומה ל"מסגרת הידע" המבוסס על מה שהוכח והתקבל על ידי ההמונים. במילים אחרות, אם משהו הוגדר כאמת כללית אנשים דבקים בו. מעט מאוד אנשים מעזים לקרוא תיגר על "מסגרת הידע המבוססת". לפני כן, הייתה קיימת "עובדה" כי כדור הארץ הוא שטוח. אנשים האמינו שהם עלולים ליפול מקצה העולם. עם זאת, "מסגרת האמת" השתנתה כשהמדע יכול היה להראות שזה לא המקרה. "אמת חדשה" החליפה את האמת הישנה, שינוי פרדיגמה התרחש.

כדוגמה, כדור הארץ לא היה שטוח, היא נמצא עגול. הוא נחשב במרכז היקום, אך נמצא שלא. שביל החלב היה הגלקסיה היחידה, אך נמצא שלא, הוא אחד מתוך מיליארדי גלקסיות. "מסגרת הידע" משתנה כל הזמן, משום שהמדע מציג "אמיתות חדשות", פרדיגמות חדשות. ככל שהאנושות מתקדמת יותר עם המדע וטכנולוגיה חדשה, יתגלו יותר "אמיתות חדשות", אמיתות שמרבית האנשים יתייגו כמטורף. אחת האמיתות שתימצא ש"חוק הרטט" הוא ממשי, ממשי כמו חוק הכבידה.

בהרחבת הדעת והמחשבה ניתן להתחיל להאמין שדבר יכול להיות מציאותי למרות שהמדע לא יכול להוכיח זאת, או שלא ניתן לאמת דרך חמשת החושים. המדע הוכיח שהכול אנרגיה, כל אדם וכל דבר אחר יש לו רטט ותדר משלו, לכן אנו כפופים ל"חוק הרטט". מרבית האנשים לא מודעים לכך וטרם הבינו שהם נמצאים בשינוי פרדיגמה. "מסגרת האמת החדשה" מתעוררת ומגלה שאנשים הם יצורים רוטטים החיים בעולם תנועתי שבו חוק הרטט ממשי.


הרחבת הדעת והמחשבה

אנשים צריכים להיפתח לרעיון כי יש דברים המתרחשים בחייהם שעשויים להיות נכונים, למרות שהם לא יכולים להשתמש בחמשת החושים או במדע כדי לאמת, בדומה ל"חוק הרטט". קיים צורך להרחיב את הדעת והמחשבה ולשפר ולפתח את החשיבה, להבין שמה שכיום נתפס כבלתי אפשרי, עשוי להימצא ברור וכעובדה ידועה בעתיד הקרוב.

"חוק הרטט" וחוקים אוניברסליים אחרים יהיו ככל הנראה בתכנית הלימודים של בתי הספר בדורות הבאים, בדומה ללימוד על חוקים פיזיים, חוק הכבידה.


רטט המחשבה

המחשבות נמצאות ברטט ותדר מסוים, לכן הוא חלק מהיקום הרוטט. "חוק המשיכה" המבוסס על "חוק הרטט" קובע כי האדם מושך את מה שהוא שולח ומשדר החוצה, לכן אנרגיות חיוביות מושכות אנרגיות חיוביות, אנרגיות שליליות מושכות אנרגיות שליליות. המחשבות הם גלי אנרגיה קוסמיים החודרים כל זמן ומרחב. המחשבה היא הרטט החזק ביותר, לכן אדם יכול למשוך אליו כל מה שהוא רוצה ומאחל לעצמו ולאחר.

בידיעת "חוק הרטט", שהמחשבות והרגשות רוטטים, קיימת משיכה הדומה ל"חוק המשיכה", קיימת אפשרות לאדם לשנות את חייו רק על ידי שינוי מחשבותיו ורגשותיו. לרוע המזל, מרבית האנשים "מתוכנתים" מילדות לקבל מחשבות ורגשות דאגה, פחד, מחסור וכדומה. שינוי תבנית המחשבה והרגש מאפשרת לאדם למשוך ולהביא לחייו את הדברים הנכונים והראויים לו.


העצמת המחשבה

רטט המחשבה בין כל אדם הוא שונה, התדר נמצא על סקלת התדרים בדומה ל"סקלת התדרים ברדיו" במיקום שונה. בשידור או קליטה של תדרים במקלט הרדיו, קיים גל נושא, על התדר של הערוץ ברדיו מולבש ומוצמד המידע המתבטא בקול ובצלילים הנשמעים מערוץ הרדיו הנבחר. עלייה ברטט המחשבה מהווה חלק מהתפתחות האדם, היא מאפשרת לו את הרחבת סקלת התדרים לאיתור ערוצים נוספים ולמידע ויכולות שטרם התוודע או הכיר קודם לכן.

אדם המביע את מוכנותו, התכוננותו לערוץ הנבחר מאפשר את "חוק הרטט" ובהקשבה למידע "הבוקע" הוא מאפשר את "חוק המשיכה". בדרך זאת כל אדם יכול להכיל את "הצליל", הרטט והמידע בתוכו, במוחו ובגופו, והנו חלק מתהליך התפתחותי הנבנה שלב אחר שלב.

העצמת המחשבה,

 נאור נאור

דרג בבקשה את המאמר