מה משמעות המילה מרכבה? למה המרכבה משמשת? מדוע רצוי להפעילה?

המרכבה בהיסטוריה הקדומה

ההיסטוריה דיברה על מר-כ-בה בעיקר ככלי המאפשר לאדם לעלות או לרדת לעולמות עליונים או תחתונים. מר-כ-בה היא הרבה יותר מאשר "כלי עלייה" שיכול להיות כל דבר, משום שהוא הדפוס הראשוני שיצר את כל הדברים והיקומים, אלה הגלויים והבלתי נראים ע"פ הסוד העתיק של פרח החיים.

בתנך יש התייחסות ליחזקאל והגלגלים שבהם עלה יחזקאל לגן עדן, הוא עשה שימוש ב- מר-כ-בה.

בתורה יש התייחסות למרכבה, כאשר יש לה שתי משמעויות שונות, משמעות אחת שהיא כלי רכב והשנייה הוא "כס האלוהים". כאשר שתי ההגדרות משולבות המשמעות האמיתית מתעוררת לחיים.


משמעות המילה מרכבה

במצריים הקדומה, דפוס ראשוני זה נקרא מר-כ-בה, הוא היה צמד של שלוש מילים ולא אחת.

"מר" משמעותו היה כסוג של אור שהסתובב בתוך עצמו. "כ" משמעותו רוח – המתייחס לרוח האדם. "בה" משמעותו לגוף האנושי שמחזיק את הרוח.

המילה השלמה במצרים הקדומה מר-כ-בה התייחסה לאור המסתובב שייקח את הרוח ואת הגוף מעולם אחד למשנהו.

אחד המנהיגים הרוחניים של שבט הזולו באפריקה, הסביר כי מר-כ-בה, היא מילה בזולו ומשמעותה מרחב / זמן / רכב ממדי. על פי אגדת הזולו כל השבט הגיע ממד אחר לכדור הארץ באמצעות המרכבה.


המרכבה בעולם המודרני

בעולם המודרני, יש מורים וקבוצות ברחבי העולם שעוזרים לאנשים לזכור את ה- מר-כ-בה. זה החל בתהליך תודעתי שבסופו יסייע לבצע טרנספורמציה ומעבר מהממד השלישי לממד הגבוה הבא בדרך המכונה "התעלות".

התעלות קשורה בתהליך שבו הגוף האנושי מומר לאור ומתורגם ללידה מופלאה לעולם החדש. ההתעלות מושגת באמצעות מדיטציה המחייבת את המוח והמחשבה, הלב, הגוף והרוח להשתלב באופן מלא בדפוס אחד של אור, ולהתעלות מעל המגבלות האנושיות של המציאות.

המושג של "מר-כ-בה" כרכב התעלות אינו חדש, הוא מאוד עתיק יומין.


מהי המרכבה

מהי בעצם ה- מר-כ-בה? מבחינה טכנית, זהו שדה אלקטרו מגנטי היושב על ארבע מעלות קלווין, הנמצא בעיקר בטווח המיקרוגל – לפחות בממד השלישי – כולו גאומטריה מהטבע.

השימוש בגאומטרית ה- מר-כ-בה נקרא "הגיאומטריה הקדושה", משום שגאומטריה ספציפית זו נמצאת בדפוסי הבריאה של כל הדברים שנבראו.

גאומטרית ה- מר-כ-בה הוא שדה מורכב ביותר, הקשור בחמישה מוצקים אפלטוניים ובפוליהדרונים קדושים אחרים.

הוא מאפשר הרחבה וחיבור לכול הממדים האפשריים והיקומים המקבילים, הוא יכול לשנות את טבעו מאלקטרו מגנטיות לכול דבר מתאים וראוי. התכנית של מר-כ-בה נמצאת בטבע, כמו בתמונה של גלקסיה.

אחת הפונקציות של ה- מר-כ-בה היא לשמש כרכב התעלות, לקחת את הרוח והגוף אל העולם הגבוה. עם זאת, פונקציה זו ומרבית האפשרויות האחרות, בלתי אפשרי להשיג עד אשר משהו משתנה בתוך האדם.


הפעלת המרכבה

ה- מר-כ-בה ממוקמת מסביב גוף האדם ולחלק גם מעל ראשם בגאומטריית תלת ממד המחוברת "לאינטרנט האינסופי", היא רדומה ולא פונקציונאלית, מחכה לרגע הנכון.

כאשר הרוח החיה בגוף נזכרת שהיא נמצאת שם ומתחילה לשנות היבטים מסוימים של עצמה, שינו מדהים מתחיל להתרחש ולהתעצם באדם.

האמינו בכך בימי קדם, ואפילו נכתב ביהדות כי המרכבה יכולה להיות מופעלת על פי עקרונות מסוימים במדיטציה. הדבר כולל שינויים בנשימה, ושינויים במחשבה, בלב ובגוף, שינויים שמשנים את הדרך שבה האדם תופס את המציאות, מתואר כתחילת "ההארה".

ה- מר-כ-בה מסוגלת להיות מופעלת בשיטות שונות, אך גם באמצעות תכונות חיים אמתיים כגון אהבה, אמון, אמת, חמלה וכדומה. אופי אנושי טהור יכול לתרגם לשדה חי של מר-כ-בה מסביב לאדם, גם אם האדם אינו יודע בתחילה שהוא שם.


הצורך בשימוש במרכבה כיום

ה- מר-כ-בה הוא שדה חי המגיב למחשבה האנושית והרגש, זאת הדרך להתחבר לשדה. המחשב שמנחה את ה- מר-כ-בה הוא המוח האנושי והלב והאפשרויות הם אינסופיות.

האנושות נמצאת באחד הרגעים הגדולים של ההיסטוריה האנושית שבה אור מתפשט ברחבי העולם וקפיצה נוספת בתודעה האנושית מופיעה. המר-כ-בה הוא פתח או חלון ממדי אל רמה גבוהה יותר של תודעה שיכולה להוות זרז לשינוי הגדול שנקרא "התעלות".

הדמות של כל אדם הוא המפתח להתעלותו, לא משנה מי הוא ברגע זה, טוב או רע – זה בעיני המתבונן, כל אחד יכול לשנות את דמותו, זה לגמרי בשליטתו אם הוא מתמקד.

בשינוי עצמי, ה- מר-כ-בה יכולה לפעול ולבוא לחיים ולאפשר יכולות רבות שמרבית האנשים חשבו שלא אפשריות, הכול אפשרי.

העצמת המחשבה,

נאור נאור

דרג בבקשה את המאמר