מסר מהפליאדים התקבל דרך ברברה מרסיניק – תורגם מאנגלית לעברית

האמת מוחלטת

עליכם להבין שכל מה שאתם שומעים היא גרסה של קבוצת ישויות אחת בין הם ישויות המתגלמות ללא גוף פיזי  או המתגלמות בצורת אדם. אתם תמיד שומעים גרסה של מישהו ומאמינים שהיא אמתית וזה נכון לגבי הפליאדים כאשר אתם כולכם מתקרבים לנקודה שבה תיבדקו שוב ושוב. הנסיעה הולכת להיות קופצנית וזה הולך להיות כייף כי אתם תהיו כמו ברכבת הרים כאשר אתם יכולים לרגע אחד להציץ מעל ולעלות לכוכבים ואז לפתע בטנכם היא בדרך מעלה באוויר ואתם על הקרקע. נסיעה זו תהיה כרוכה בהרבה דברים שנקראים אמיתות כאשר כל אמת וכל מקום שאתם על רכבת ההרים הוא לגיטימי למדי והמידע או חווית הנסיעה שאתם מקבלים היא הפרשנות שלכם. מה שאתם חייבים להבין שאתם יכולים לרדת מרכבת ההרים בכל עת שתבקשו אך אתם תבחרו את הנסיעה כי יש לכם משהו ללמוד. מה שעליכם ללמוד הוא כי יש חלק אמת הקיים בכל אחד מכם ובעיקרו של דבר אתם לא צריכים לספר לנו מה היא האמת. אנו רק מראה אשר מראה לכם מי אנחנו ואנו מזכירים לכם מה שאתם יודעים. בתוך כל האחד עשרה דברים יש תודעה וכל תודעה לומדת על החוויה שלה ולא משנה עד כמה התודעה באה לידי ביטוי. מנקודת מבטנו אנו לא יודעים על מקום של ישויות שבו אין שיעורים או למידה וזוהי דעתנו ונקודת מבטנו לסיפור. עליכם להבין שכל הדברים נכונים ואתם יכולים להביא איזה מידע שתרצו לתוך קופסת הנעליים שלכם.

אתם יכולים לעצב את החוויה שלכם ואנו כאן כדי לתת לכם שיעורים בדרכים רבות של תפיסה כך שאתם תיצרו את האמת שלכם ותעוררו את החומר והמידע המאוחסן בתוך התאים של ישותכם.  אתם כולכם חלק של הסיבה הראשונה, הסיבה הראשונה של הענפים בחוץ המבטאים עצמם כך שיש להם יותר להחזיר מחוויותיהם ומנקודת מבטנו הסיבה הראשונה לומדת הרבה בכל רגע ורגע. האמת המוחלטת והמהות של האמת המוחלטת היא הדוגמה של מה ששיתפנו אתכם. האמת הגדולה ביותר היא הסיבה הראשונה אשר היא בתוך כל הדברים וזה המסע של הסיבה הראשונה שאתם כולכם חלק ממנה והאתגר שלכם הוא להבין את זה.


לימודים להבנת האמת

כאשר אנו דיברנו ואמרנו שהכול נכון כי זאת דרכנו המסובכת לגרום לכם לחשוב וזה מה שאתם לומדים עכשיו. אתם יצורים של הממד השלישי ואתם חושבים כאשר אתם בסולם פלנטרי לומדים ומתקדמים כדי להפוך ליצורים של הממד החמישי אשר הם אם היינו מנסחים זאת במילים תופסים. אתם מעסיקים את הערכים של העולם בממד השלישי ואתם מכים עצמכם אם אפשר לומר ונוזפים בעצמכם כי חייכם הם לא בתוך תא אחד קטן ומסודר. אם אתם רוצים להביא מידע חדש לתוך חייכם יש דרך לטפס בשלבים במידע אשר הוא צריך להתרחש וכל זה חוזר אל תיבת הנעליים והצורך הגדול שלכם שיהיה לכם הכול מסודר בקובץ. הנתונים של קיומכם וקווי המתאר והגבולות של מי אתם הם די מסודרים. כאשר אתם מנסים להפוך יותר ויותר לישויות גדולות כל הנתונים שלכם חייבים להיות מוחלפים וחייבים להריץ ולנתח ולהשוות תוכנית חדשה. כאשר אנו אומרים שהכול נכון זה, בעצם אומר לכם שבמה שאתם בחורים להאמין יהיה אכן נכון וזו תהיה המציאות שבה אתם תחיו את חייכם ואתם תגשימו את הייצוג הסמלי של המציאות הזאת בתוך חייכם. שכניכם וחבריכם וכל המבנים החברתיים אשר אתם מקיפים עצמכם בהם ישקפו את זה בחזרה אליכם.

עולמות אינם מקומות מוצקים של קיום, עולמות הם מסתברים, עולמות הם דקיקים כנייר ורק אתם לא מבינים את זה. אתם חושבים שהעולמות שלכם מוחשיים ואתם חושבים שמבנים סמכותיים מסוימים הם נכונים ואתם מציבים סמכות מחוץ לעצמכם. הכנסייה הקתולית אינה נכונה יותר מכל כנסיה אחרת כאשר האמת שאתם מנסים להבין עכשיו היא האמת המוחלטת של עצמכם. אתם רוצים בגלל איך שהובלתם את חייכם עד עכשיו ולומר לעצמכם לעקוב אחר מבנים מסוימים. הלימודים הגבוהים ביותר לדעתנו וזוהי רק דעתנו אלו הם הלימודים אשר מצביעים על עצמכם ואומרים לכם "אתם הסיבה הראשונה". אתם חלק מאנרגיה גדולה ואתם שניים עשר עצמכם אשר מבטאים מחשבה של מה אתם חושבים שאתם, זו האמת לדעתנו שאנחנו תרבות הפליאדים תרבויות רבות מאוד השתמשו בחוק העיקרי לקיום של עצמם. מה שאתם כולכם לומדים להבין מהי האמת לגביכם וכיצד לגרום לעולמכם לעבוד.

אנו היינו מתחילים בכך שאתם תאמרו שאתם מרכז עולמכם ואתם הכוח בעולמכם. מה אתם רוצים? אתם רוצים אושר?  אתם רוצים ביטחון? אתם רוצים שמחה? אתם רוצים הרמוניה? אתם רוצים התפתחות אישית? אתם רוצים שלום? אתם רוצים שפע? אתם הסיבה הראשונה. הכוח הזה שיש לכם הוא לא דבר חדש, יש מכם שנמצאו בביוב או שלא היה להם אוכל והיו על סף המוות והיה להם רצון למשהו וחשבו שיש להם מזל. זה היה הרצון שלכם הקריאה לכוח שלכם להתגלות בפניכם וזה חוק היסוד של החוויה.


מסגרות החשיבה

אנחנו כאן שוב ושוב וזה תענוג גדול שלנו להיות במציאות שלכם, זה היה נפלא אם כולם היה להם אותו תענוג גדול להימצא במציאות שלכם וזה אחד מהכוונות שלנו לעורר ולרומם את הבנתכם לאנרגיה ושימוש באנרגיה ואיך היא בחינם. אם יש לכם שכל להשתמש בה אתם תחוו תענוג גדול בחייכם ובמציאות האישית שלכם. אבל עם השנים השקענו עמוקות בחוויות האדם כאשר אנשים שואלים אותנו כל מיני שאלות על זה ועל כך ובמשך השנים היה לנו שכר עבורכם לצמוח. כפי שאתם לא יכולים להסביר את כל המורכבויות של החיים הבוגרים לילד צעיר, זה לפעמים מאתגר עבורנו כפליאדים ישויות קוסמיות אורחות וכדומה למסור לכם על כל המורכבויות  המעורבות בחיים רב יקומיים, כאשר אתם משוכנעים שאתם לכודים בעולם אקראי ותקועים בזמן לינארי ואין דבר הרחוק יותר מן האמת. אבל זה מותנה מאוד ומתוכנת, מתוכנת בדנ"א שלכם ומותנה בתוך חוויות המציאות שלכם כך שעלינו היה לחכות שנים רבות ולהתבונן בכם כאנשים באיטיות מתחילים למשוך חזרה המסך ושואלים שאלות.

ישנם פרות קדושות שיש לשאול עליהם, מוסדות אשר אתם יודעים שיהרגו אתכם מיד, יענישו אתכם, יכניסו אתכם לכלא ויבודדו אתכם מיקיריכם כי הטלתם ספק, ייתכן שהטלתם ספק במשהו מאוד פשוט. אתם עלולים להגיד לכנסיה שאתם ראיתם את הכוכבים נעים ותאמינו או לא זה מספיק כדי לגרום לכם צרות גדולות מיד כי אנשים לא היו אמורים להבין את השמים ואולי ראיתם כוכב נופל ואתם אמרתם שהכוכבים נעים. ניסיון החיים שלכם ואבותיכם וכל הזיכרון הגנטי חוזר חזרה כאשר הרכב שלנו החל לשוחח אתכם על כמה מהמקורות של המורשת הגנטית שלכם, אך מעבר לכך יש לכם עירוב של השפעות כוכביות אחרות.

אנשים אמרו לנו פליאידים מדוע אתם מגלים עניין רב בכדור הארץ שלנו ואנו אמרנו כי בקיבולת מסוימת אנו אבותיכם אבל אנחנו גם אלה המדברים אליכם הבאים מהעתיד.

דרג בבקשה את המאמר