מסר מירה מהמועצה העליונה של הפליאדים התקבל דרך ולארי דונור 16-11-17 – תורגם מאנגלית לעברית

צפייה והבנה לתהליך

אנשי צוות הקרקע היקרים, כמה יציבה הספינה שלכם באוקיאנוס החיים? האם אתם מתנשאים מעל הגלים של האנרגיות המפציצות אתכם? האם אתם נשאבים לתוך האוקיאנוס ויורדים לתוך חור שחור כאשר אירוע קטסטרופלי חדש מתרחש על כדור הארץ? האם אתם מרגישים מעט חסרי כיוון כאילו שאתם צפים מסביב בספינה ללא הגה? האם אתם מנסים למצוא את ההיגיון מתוך האוקיאנוס של החיים כאשר גל אחד מכה בכם מצד אחד או מצד שני? תשובתכם לשאלות אלה עשויה להיות חיובית או לא ולומר כאנשי צוות קרקע "אני מצפה לכך". עובדי האור הם השולטים ביותר והמוכשרים ביותר והם כמותכם רושמים דרך זרמי השינוי את המטרה. אתם יודעים את התמונה הגדולה ואתם מבינים שאנו נמצאים בעיצומו של תהליך התעלות.


אחריות על המודעות האישית

אתם יודעים את האמת בלבכם כאשר האירועים הגדולים מתרחשים ואתם יודעים גם היכן לחקור מה נכון ומה לא. אתם לא בוטחים בחדשות או בזרם המרכזי של התקשורת כי אתם חושבים מחוץ לקופסה לכן תשומת לבכם לתקשורת היא מינימלית אם בכלל. אתם לוקחים אחריות על המודעות שלכם במקום לתת לכלי השליטה של התקשורת לתכנת אתכם ולחשוב בדרך בה הם רוצים שתחשבו. אתם הקברניט של הספינה שלכם גם אין לכם את כל הפרטים וכך אתם עולים בתודעה ומבינים כמה חשוב לא להשתמש בכוח שלכם מתוך פחד. הדבר החשוב מכל לכם בזמן זה הוא להישאר מכוונים ולהבין כמה מהר העולם החומרי מתרסק לתוך עצמו וזה מחזק את כיוון העלייה שלכם כי זה סימפטום שהעולם הישן מתפרק ועם המידע הזה אתם מסוגלים לעקוב אחר קו המסלול הביתה. כאשר נושאי העבר צפים כמו שברי אניה הנפלטים לים אתם מודעים לכך ומשחררים את זה כמשהו ששייך לעבר. אתם במודעות ברורה ומשחררים ומשחררים דבר המאפשר לכם נסיעה חלקה בימים האחרונים של החושך, כאשר היצירה החדשה שלכם היא אנרגיה זוהרת בזהב של אהבה ואור וכל הסימנים מצביעים על הבית. כאשר אתם מחכים לסימנים חדשים של מטרתכם האמיתית והיעוד עליכם למלא את זמנכם עם אנשים האוהבים יצירתיות, טיפוח עצמי, מרובים במחשבות חיוביות ובעלי מידע מספיק כך שתוכלו להבין מהו אירוע משמח, לצחוק מיופי המשחק עם אמת בלבבכם.


היכולת האישית

אתם יודעים שאתם מרחיבים את עבודתכם וערככם לנקודת ההיזכרות כדי לדעת מי אתם באמת ומדוע אתם כאן בזמן הזה וזה חשוב מאוד. אתם עבדתם בעמל רב מידי במהלך התגלמויות רבות בכדור הזה כדי להקל על התהליך מיקום כדור הארץ במקום בו הוא נמצא כעת. הכרת התודה מכל הבריאה באה אליכם כעת ואתם מתחילים למצוא את החגיגות שיהיו לכם מוחשיות ביותר. אתם שומרים בעינכם על הפרס ככול שאתם מעלים עצמכם מעל הגלים הדמיוניים של החושך שהיו מעדיפים להוריד אתכם מטה. אתם בלתי ניתנים לעצירה ואתם לא תנוחו עד אשר המשמרת תתרחש כי אתם מסוגלים להסתגל ולהתאים עצמכם לאי וודאות. אתם חזקים מספיק כדי לעזור אנרגטית לאחרים ולראות מה קורה באמת. האנרגיה שלכם מספקת כדי להשפיע אקספוננציאלית על אנשים רבים אשר בחורים להיות חלק מהאור במקום שקרים. אתם מכילים בתוככם את הכוח האמיתי החדש לא כוח שקרי כאשר הכוח האמתית מגיע מהלב והמקור אליו אתם מחוברים, עם המקור שזה הסיבה שאתם כאן עכשיו.


הכוח האמיתי

אתם לא מסתמכים על חוקים מעשה אדם שאתם עזבתם ועם חוקי היקום אין לכם צורך בנשק כי אתם חיים את האמת אתם דוחים חדשות מזויפות ואנשים לא אותנטיים כאשר כוח השקר הוא שירות עצמי והשליטה באחרים. הכוח האמיתי הוא שירות לאחרים ואתם יודעים את זה וחיים את זה. אתם מועצמים יותר ויותר והעצמה זו יחד עם אמונה בעצמי הופכת את עובדי האור לאדירים ובלתי צפויים לכוחות היריבים. יש לכם את התמיכה המלאה והמוחלטת ברית האור ומהברית ביקום כי אתה אחד מהם. אתם באתם לכאן בזמן הזה להבטיח שכדור הארץ האהוב שלך וכל מי שבחר ללוות אותו בעליה כדי שהוא יגיע ליעד וזו זכותכם להעניק.


התמודדות בפחדים

הביאו לידי ביטוי את המידע האחר כפי שאנו מתקדמים בתהליך ההתעלות שלנו, חשוב להתמקד ולגלות את המודע מליבנו ואת המימד החמישי. אם מתעוררת בעיה ישנה אתם יכולים לומר "זה היה פחד מהמימד השלישי ואני אבטא את המודע מהלימוד של המימד החמישי" וראו כמה מהר אתם יכולים להתבטא. שמנו לב כי כמה מעובדי האור מעדיפים לא לדעת על דברים גרועים מסוימים אשר קורים על כדור הארץ. אחת ההגדרות של ההארה היא להיות בידיעה של כל זה משני צדדי המטבע ואנו צריכים לדעת את הדברים האלה כדי שעולם לא ניתן להם לקרות שוב. בקבוצת לימוד שהחלה בנושא התלות בחמישים ושתיים הקודים להתפתחות אישית של המודעות הוזכר לנו שלעצמי שלכם יש זיכרון עצמי עתידי. אנו מצופים באבולוציה שלנו והומלץ לנו שאתם תשימו את תשומת ליבכם במטרתכם כך ששדה התהודה של האמפתיה ההמונית יופעל ואנו נהיה בקצה נקודת המפנה כאשר המשבר קורא לכם לעשות משהו ולקחת את היוזמה.

התחדשות החיים של אדם והארכת החיים שניהם הולכים יחד, הטבע אינו משמר את המינים אלא הטבע משמר את הביקור להתעוררות ויש מינים חדשים רגועים לקראת המידע מקבוצת הלימוד.

דרג בבקשה את המאמר