מסר מארכא-מלאך מיכאל התקבל דרך לזלי-אן מנציץ 04-12-17 – תורגם מאנגלית לעברית

תמיכה בשינוי

יקרים, מקום משולם וזמן מושלם ואתם המאסטרים האלוהיים של התכנית האלוהית ואתם חיכיתם עידנים עבור הטרנספורמציה המדהימה של כדור הארץ ושל כל האנושות. אתם הוכשרתם עבור זה, אתם התפללתם לזה, אתם התחננתם על כך. אתם היוצרים היקרים כעת מתבוננים בתכנית האלוהית המתרחשת במהירות וכל אשר קיוויתם וחלמתם מגיע לידי ביטוי. החושך אשר השתלט על חייכם על כדור הארץ במשך אלפי שנים נחשף במלואו וכאשר האור מכסה את החושך הוא חייב לחזור לאור ממנו הגיע במקור. סלחו לאלה שדכאו אתכם על הזמנים בהם הייתם מדוכאים, סלחו לאלה ששפטתם אותם שוב כרשעים כאשר אתם שחקתם את התפקיד הזה. בגלל החזרה לאור והאהבה על כדור הארץ אתם יכולים למצוא אותה בתוך לבבותיכם הגבוהים ולראות מה מתפתח וזה בגלל החזרה לאור השלמות והאחדות שהייתה כבר ידועה. כאשר אתם כמו אדריכלי השינוי יוצרים השפעה מדהימה על מה שמתרחש כאן, סלחנות של העצמי, סלחנות לאחרים והליכה יד ביד.


דוגמה אישית

יקרים האור שלכם כעת הוא מעל לצללים ולכול החושך ורק השרידים נשארים וזה בחירה של איך להמשיך מכאן. אם הרצון שלכם הוא עבור שלמות ואחדות, שלום על כדור הארץ ושפע אינסופי ורווחה עבר האנושות הסלחנות היא צריכה להיות זורמת ללא תשלום מתוך אהבתכם ומלבבותיכם הפתוחים. קו הזמן של האהבה והאור מקרין כעת דרך כדור הארץ ובמיוחד דרך מרחב לבכם ומאפשר לכם להחזיק את הכוונות הגבוהות ביותר לאהבה ולאהבה לכולם כי אתם הם מקבלי ההחלטות ואתם מראי הדרך. הראו את הדרך על ידי הצעת חמלה, הבנה וסלחנות וכולם ילכו אחרי הדוגמה שלכם. הגיע הזמן בו כול אחד מכם לצעוד קדימה ולכבד את עצמכם ואת האחרים על מה שאתם שהתחייבתם בעוד שמרבית האנושות עדיין ישנה ולכן ברכו את עצמכם על היותכם הלא מתאימים בהם וזה הרגיש שאף אחד לא הבין או שמע אתכם.


הגל השליחותי

יקרים אנו בממלכות של האמת המוארת תמיד שמענו אתכם ואנו הקרנו את אהבתנו והגנתנו לכם בכל הזדמנות, עכשיו זה תורכם להראות את החמלה והאמפתיה לאלה המתעוררים במהירות לאמת של מי הם ומדוע הם באו. הקרינו את אורכם בבהירות רבה כך שהם לא יוכלו לפספס מה שאתם שולחים החוצה. למרות שאתם הגל הראשון יגעים זה הזמן להתרומם והתרוממות הרוח תזרום דרככם כאשר אתם תראו את כל חלומותיכם הופכים למציאות.

לינק למקורות המידע 1+2

אנו הלכנו וצעדנו כל צעד ושעל אתכם ישויות אור יקרות כעת עליכם לשמוח, לחגוג, לשתף אהבה כך זה… אני ארכא-מלאך מיכאל

דרג בבקשה את המאמר