מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה גבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" מתוך מ. 110 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת יצירת תקשורת למערכות גבוהות ביקום, הבנת שינוי מבנה החומר, הבנת יסוד האדמה, תנועה קוונטית לפעולת חומר, שינוי מערכות הגוף להיעלמות, מעברי הגוף בהעדר חומר, סוף הוא התחלה, קדימות התוצאה להתמרת הגוף, מחקר מבנה מיזוג גוף בגוף, הגלקסיות במחקר החומר, מי הם הקונטורים, החומר האפל, חיבור לפסים המגנטים בכוח המחשבה, תנועה בפסי המגנט.

שינוי מבנה החומר

המערכות הגבוהות מסבירות שמקרא הגוף הביא את החיבור אל יכולותינו להבאת הקשר אל המערכות אשר מחוץ לגוף, מחוץ לכדור הארץ וגם מחוץ למערכות אשר במבנה החומר. כוונת הגורם הנוסף הייתה להביא במערכת שבמבנה של חומר את קדימות התוצאה, באופן אשר התהליכים יבואו להתקדמות למערכת שבאה להביא את השוויון.

כאשר הגורם הוסף הביא את המחקר במערכות לבריאה, אז התמרת המערכת שיש בה חומר קיבלה קדימות. כאשר מערכות החומר יבואו לתנופה באופן שיאפשרו את פריצת הקטבים של מערכת מבנה המישור, של החמור שאנו פועלים כחלק בלתי נפרד ממנו, אז מבנה הבריאה כולה יקבל משמעות שונה.

מבנה החומר במישור החומר הביא את ההתפתחות, תהליכי הבריאה הביאו את הכוונה לקבל את המסקנות ביסוד האדמה. כאשר התהליכים יושלמו ותהיה ההשלמה לתהליכים אלו, אז מבנה השלם יקבל את התנועה לעבר מערכת שתאפשר את הבריאה.


הבנת יסוד האדמה

הבריאה הבאה מקבלת התנופה כעת כשאנו מיישמים תהליכים אשר מביאים את מעברי החומר לגוף האנוש. כאשר מערכות החומר יבואו לשוויון עם מבנה הבריאה הגבוהה, ויסוד האוויר יביא את הפעולה הגבוהה ויאפשר את הסדקים, מערכת האדמה תביא את ההשתלטות בחובה, אז התמרת הגורם הנוסף למערכת החומר יביא לשלם ולסיומת.

בעבור כוונת הגורם הנוסף לקשר עם המערכות הגבוהות להבאת הבנות ביסוד האדמתי היה טמון הכוח להביא את השוויון. המחקר התמיד במטרה להביא את השוויון תוך כדי הבנת יסוד האדמה והפירוק האפשרי המקשר את התהליכים אל מערכות אשר בהעדר חומר.

הבנת יסוד האדמה כעת מיושמת במערכת בה אנו פועלים, וכאשר ההבנה תביא את ההקבלה לכוח מערכות המתקיימות בתאוריה ללא החומר, אז הבריאה הבאה תתקיים.


תנועה קוונטית לפעולת חומר

הבריאה הבאה תתקיים מתוך מערכת בה תנועת האנוש, כך שהאנוש גם הוא יקבל את המשמעות השונה אשר תהיה במקרא של תנועה קוונטית לפעולת החומר. משקל החומר יאבד במהלך הזמנים לקראת הבריאה הבאה, עד אשר האנוש יקבל את המבנה שברובו יהווה את האוויר בקיבולת. כאשר תהליכי האנושות תביא את ההבנות במבנה שהאדמה מכילה את האוויר בשיעור נכבד, ומרכיבה את התהליך באופן שיסוד האוויר הוא המניע, אז החומר יביא את השינוי גם לקוטביות המישור. מישור שיקבל את השינוי כך שהקטבים יהיו פעורים, אז הוא יאפשר את ההמסה אל תוך התאוריה ואל תוך יסוד האוויר.


שינוי מערכות הגוף להיעלמות

מבנה המערכת הפועלת מתוך גלי ההסתברות, הם המביאים את המחקר אשר הגורם הנוסף ביקש להביא בשוויון ותאום בכל הבריאה. השוויון ומעבר המחקר הוא פועל דרך מערכת האדמה, כך שמבנה האנוש יקבל את השינוי.

חתימת האנוש גם היא תקבל שינוי, כאשר מערכות הגוף יאפשרו את הפריצה של כל תא ותא גם בחומר ובמבנה הגוף, אז התנועה תיהפך למערכת הבאה בקדימות התוצאה והיא תאפשר לאנוש להביא את ההיעלמות, כך שמבנה הגוף יקבל את החומר אך ישלוט בו יסוד האוויר.

מתוך המערכת המקבלת את הקשר והשוויון אל המערכות הגבוהות ומתוך כוונות האנוש, הוא יוכל להביא את ההעלמות אשר לגוף. הגוף יהיה שברירי ויראה לפרקים במערכת שהיא לצורך מסוים, והאנוש יהיה פועל בתוכה לצורך חבירה מסוימת, לנושא מסוים לצורך פעילות מסוימת, כך שיאפשר את ההעלמות ויעביר עצמו אל הממד אשר בהעדר חומר.


מעברי הגוף בהעדר חומר

כאשר תהליכי הגוף יקבלו את השינוי, אז קבוצות מערכות שהם בתולדת חומר יעברו להיות במערכת שהיא גם בתאוריה. המערכות כבר התקיימו במישורנו, בעולם החומר ונמוגו מהמישור, כך שחלקם הפכו להיות בתאוריה ופועלים כעת כגופים בתאוריה בהעדר חומר.

כך ניתן יהיה לגוף האנוש להביא את השינוי, להביא את ההתמרה והתנועה ממערכת שהיא בחומר למערכת שאין בה חומר, תהליך זה יאפיין את האנוש בבריאה הבאה. כאשר גופינו לומדים להכיל את יסוד האוויר ולאפשר את הפעילות מתוך מערכת אשר היא במבנה הגנום המורחב, לפוטנציאל הקיים בגנום שלנו, אז מעברי הגוף והתהליך יתקיימו.


סוף הוא התחלה

תולדות הבריאה באה להביא את ההתחלה והסיומת של החומר, של המחקר ביסוד האדמה כך שמערכת זו בתנועה מתמדת. כאשר אנו מקשרים עצמנו אל מערכת שבאה מתוך יסוד המים ומקבלים תערובת הבניה שבאה יחד עם יסוד האוויר, אז נוצרים תוצרים אשר מקבלים משמעות שונה.

כאשר אנו הבאנו את השימוש ביסוד המים באמצעות התנודות שיצרנו והבאנו כפחדים וקשרנו את הסיומת לפחד, אז מבנה תולדת האנוש מביא את העצירה.

כאשר אנו נביא ונאפשר את הידיעה כי סיומת היא רק התחלה, אז גם יבוא המים יבוא בנו באופן מאוזן ובאופן הרמוני והפחד לא ישרור. מערכות העתיד לא ידעו פחד והפחד לא יהיה קיים, אלא מערכת המשנה את מצב הצבירה ולמעבר לתהליך שונה הנמשך לצורך מטרה מסוימת.

אין את הסיומת הנקשרת בהבנה מצומצמת של האנוש להבאת פחד והבאת הבנה שמהסוף אין את ההמשך. אין את הסוף אלא יש את ההתחלה והמעבר המשנה את מצב הצבירה.


הבנת קדימות התוצאה להתמרת הגוף

כל מעבר ומעבר הוא הזדמנות להבאת התמרה וקפיצה גבוהה ואנו נדרשים לעליצות כאשר סיומת מגיעה, ולתהליך המאפשר להביא את הסקרנות, כך שמעברי גופנו יביאו גם את הקיבולת וההכלה של יסוד המים.

כאשר אנו נוכל להביא את ההבנה כי אנו כאן מקבלים את ההשלמה והתנופה המביאה להשלמה, וההבנה כי מערכות ממשיכות ומאפשרות מיזוג עם אין סוף ועם מערכת בקדמת התנועה להבאת תוצאה, ובמחשבה שמביאה הבנה כי סיומת היא אך התחלה היא מחשבה שבאה מתוך קדימות התוצאה, אז מחשבה זו תאפיין את הקלות של החומר והגופים יהיו קלילים.

תהליך זה ראוי להפנמה, וכאשר ההפנמה תבוא באנוש, אז הוא ישיל אט אט את כובדו וכך גם את החומר והגוף יהפוך להיות קל וקליל מכוח המחשבה.

כאשר אנו הבאנו את התקשורת שהביאה את ההבנה הגבוהה עם התובנות הגבוהות אשר אפשרו בנו להביא את הקשר, אז תהליכי התמרת גופינו קיבלו את התנופה.


מחקר מבנה מיזוג גוף בגוף

התובנות הגבוהות מגלקסית "פעמי הבריאה" מסבירים שקדומים המערכות אשר נכונו להביא את הקשר אתנו, קדום התהליך לקשר הבנות לבני אנוש, קדום התנופה שמערכות תהליכי החומר מאפשרות מעטפת גוף של חייזר כלשון הטמעת גוף לגוף ולהביא את התנועה הטמונה בפעמי הבריאה להבנת בני אנוש.

בפעמי הבריאה טמון הקדמות לתאום עם מערכת אנושות שהבשילה כעת לקבל את התנועה המתאמת של התמרת מבנה הבריאה, אשר כאן הביאה את הקשר.

מערכת שטמונה בה התרומה לבריאה קיבלה על עצמה לאפשר בנו את הקשר למערכת של הבנת ישויות המאפשרות את המיזוגים בגופים, ולהביא מיזוג גוף בגוף ולאפשר את התנועה מחומר לחומר.

פעמוני התנועה הם קדומים, הם המתינו ליכולות האנוש להביא את ההבנות לתהליך שהוא במיזוג. מיזוג המאפשר את הטמעת קצב הליבה עם קצב ליבה אחרת.

מחקר נטמע במערכת קדומה שהביאה את בחירתה לאפשר את המחקר, היא מתקיימת במישורנו, מישור החומר שביקום ומאפשרים את המיזוגים של גוף לגוף ולהבנת הפוטנציאל של החומר.

קדום התהליך שהטמיע עצמו כדי להביא תרומה במערכות אשר שהו גם בכדור שלנו ופעלו בתנועה שהביאה את השליטה בגוף וקיבלה אפשרות להביא מיזוג, להביא שוויון באופן אשר הביאה שליטה.

המערכת המאפשרת את התקשורת אתנו, היא מביאה מחקר המאפשר הבנה של מבנה המקיים תהליך אשר הביא בחתימה. כאשר המבנה הביא את המיצוי, הוא מבקש להביא את המיזוג בגוף המאפשר את המשך התהליך מתוך הרחבה של פעמי מערכת החומר.

פועל יוצא של אותם הדברים הוא הבנת ההמשכיות, הבנה שהביאה את הסיומת לתהליך ואפשרה ומאפשרת מיזוג בתהליך נוסף לפוטנציאל הגבוה, להביא שינוי, להביא הפריה ולהביא תנופה.

הכפולות השניים אשר הביאו תהליכי מיצוי בפעמי חתימתם לקיים מבנה במיזוג, היא מערכת אשר באה להביא שליטה מדויקת ביסוד המים, מחקר שקבוצת התובנה הגבוהה מוסיפה לחקור.


הגלקסיות במחקר החומר (ש"ת)

גלקסית שביל החלב הוא חלק מהיקום, והיא מקבלת תנופה באשר לתנועת המבנה שהגורם הנוסף ביקש לקבל בהתמרה ביסוד האדמה שבמישור החומר, בקישור למערכת המאפיינת הבנה במישור החומר.

התהליך מאפשר התפתחות יחד עם כל הגלקסיות הנמצאות גם הם במישור החומר. קבוצת התובנה הגבוהה מהיקום היא מהגלקסיה הטבועה לתוך מערכת גלקסיות המקבלות שלוש שמות, שלושה שמות לגלקסיות. גלקסיה "פעמי המולדת", גלקסיה "פעמי הרבייה" ומערכת של "תורת הנסתר" המקשרת מערכות חומר ל"פעמי הבריאה" אשר משלחת את ההבנות לכלל הבריאה.

מערכת של "תורת הנסתר" טמונים בה המערכות המקבלות הבנות ישירות ממערכת שהיא בגורם הנוסף. במערכת של התפוררות התנועה הנבנית, היא מקבלת קשרים אל מערכות שהינם תולדת הביצוע והינם מקבלות הבנה מתהליכי הבנת החומר.

גורם נוסף מביא בעבור המערכות הבנה והם מביאות את הביצוע. תולדת מערכות אלה נמצאת בגלקסיה נפרדת מגלקסיית שביל החלב, כך שהמישורים הם מחוץ ליקום ולגלקסיות שאנו חלק ממנו.


מי הם הקונטורים (ש"ת)

ה"קונטורים" קיבלו קיבוע בגלקסית "תולדת הבריאה" והם הפועלים בגלקסית "פעמי הבריאה" אשר הוסבר ב"גלקסיות במחקר החומר", כך שהשמות הם בתרגום. קונטורים קיבלו את התנועה והם מאפשרים גם את המחקר בקבוצות קבוצות של מערכות הפועלות בשיתוף עם תהליכי הבנייה של מערכות חומר, להבנת הבריאה מתוך פעולות התנועה של הגלקסיות, של חומרים ושל מערכות הסובבות את הגלקסיות.

הקונטורים מביאים הבנה ושולטים למעשה בהבנה על כל מערכת ומערכת אשר נמצאת בגרמי השמיים המכילים את היקום.


המדע תומך בקיומו של החומר האפל (מדע)

מתוך מאמר מדעי שופרסם בכתב עת  לחץ כאן

במרחק של בערך 65 מיליון שונות אור מכודר הארץ נמצאת גלקסיה הנקראת NGC 1052-DF2 ולצורך קיצור DF2 .DF2 יכולה גם להיקרא F-U כי זה מה שאומר למדענים שחשבו שהם מבינים בגלקסיות, בחומר אפל ובכל דבר על היקום שלנו. ניתן לשאול מה הופך את DF2 לכול כך מיוחד? נראה כי אין בו כמעט חומר אפל.

המדענים מציינים שמעולם לא ראו חומר אפל בצורה ישירה, אך הם רק מאמינים שהחומר האפל קיים כי הם יכולים לראות איך זה משפיע על baryonic (בריון הוא חלקיק תת אטומי מורכב, הוא מורכב משלוש קווארקים, כך שבריונים ומזונים שייכים למשפחת הדרון של חלקיקים מבוססי קווארק).

בהתבסס על תצפיות עקיפות אלה, החוקרים העריכו שחומר אפל מהווה 27% מהיקום שלנו. מאחר שהחומר האפל במידת מה התגלה, החוקרים הניחו שהחומר האפל הוא חיוני ליצירת גלקסיות. חומר אפל יתקרב יחד ואז כוח הכבידה מהגושים האלה ימשוך חומר בריוניו ויצור את הכוכבים, כוכבי לכת ודברים אחרים שאנשים יכולים לראות ממש בתוך הגלקסיה.

לפני ההבנה הזאת, הצוות הלומד את DF2 חשב שיש להם מושג די טוב לכמה חומר אפל זה מכיל, אבל כאשר הם חישבו כמה חומר אפל DF2 למעשה מכיל, הם כילו שהוא מכיל רק th1/400 מהסכום לו הם ציפו.

זה מאתגר את הרעיונות הסטנדרטיים של האופן בו אנו חושבים שהגלקסיות פועלות, אמר פיטר ואן דוקום, פרופסור באוניברסיטת וייל וסופר ראשי של מאמר על DF2 שפורסם בכתב העת Nature בהודעה לעיתונות. תוצאה זו מצביעה על כך שיש יותר מדרך אחת ליצור גלקסיה.

זה אולי נוגד את ההיגיון, אבל DF2 למעשה תומך בקיומו של חומר אפל אשר תאוריות אחרות טוענות שאינו קיים.


החומר האפל (ש"ת)

קבוצת התודעה הגבוהה מרחבי היקום קישרה את ההבנות בתולדת המערכות אשר אליהם הם שייכים, בעבור המערכות החומר האפל מבקש להביא את הקשר בין כל גורם לגורם, בין כל מערכות למערכות, בין כל כדור וכדור, בין כל גלקסיה לגלקסיה, הוא מבטא מערכת שמהווה חיבור ודבק. הדבק מתקיים באופן אשר הוא מביא חוקיות לקיבוע התהליכים את התחלה וסיומת של כוכב, של גורם, של מערכת שנוצרה.

חומר אפל מביא קיפאון, אך הקיפאון במשמעות העדר אלא גם בחומר האפל ישנה תגובה, ישנה פעילות והוא מגיב לעומת המערכות ומאפשר את התנועה והשליטה המוחלטת בתנועה.

ההתחלה והסיומת במערכת אשר תתקיים יש את התגובה בחומר האפל, כדי להביא את הקצב המאפשר מערכת מגיבה. המערכת של החומר האפל היא גם בדחיסות ומביאה מערכת אשר מגיבה, ומקבלת את הכוח לאפשור החיבור ולהבאת הדבק בין כל מערכת ומערכת על פני היקום, על פני מישור ארץ.

המערכת של החומר האפל מגיבה לעומת כל גורם וגורם, כל מערכת ומערכת אשר נראית, היא מביאה את החומר כפי שאנו מסוגלים לראות.

האוקיינוס המכונה "האין והיש", הבנות לגביו טמונות בתגובה, בדחיסות שהחומר האפל מכיל. אין מערכת הנעדרת דחיסות בחומר האפל, אלא גם היא מגיבה כלעומת מערכת נראית ומאפשרת את היכולת להביא את המוצק, החומר המכונה אדמה, המערכת המאפשרת את המבנים, המערכות אשר אנו מקבלים הבנות באשר ליקום בו אנו נמצאים.

קוטב מקבל את השינוי כך שמערכת אשר מקבלת את הדבק ואת היכולת להדביק. המערכת היא גם מאפשרת את מבנה היסודות, אך בתהליך אשר אין העין של האנוש מקבלת את הראיה אליה, אלא מערכת שהיא אפלה בלשון החומר האפל, בה יש דחיסות ויש את התרכובת של היסודות.

ניתן לקלוט את החומר האפל על ידי תדרים וקבוצת התובנה הגבוהה מרחבי ביקום היא החוקרת את המערכות המתקיימות ביקום וכיצד המערכות מאפשרות את החוקיות שהמערכות פועלות על פיה.

ידיעות האנושות מביאות את ההרחבה, כאשר אנו מאפשרים קשר אל מערכות, קבוצת התובנה הגבוהה מאפשרת אתנו תקשורת להבאת הבנות מהמערכת הנמצאת ברחבי היקום. הידע יתקבל כאשר אנו נאפשר את התנופה המהירה לקבלת היכולת להבאת הקליטה וגם לתדרים, למערכות, לאנרגיות שלא הייתה מסוגלות להביא את הקליטה אליהם, כדוגמת הבנת החומר האפל. הבנת החומר האפל הוא נמצא במערכת המגיבה כלעומת חומר מואר.

מעבר תולדת האנוש להבנת המערכת אשר היא בקדמת הבריאה הייתה לאפשר את ההתנהלות, התנועה של הבריאה, והיא אשר תביא את התפתחות האנושות להבאת השינוי, להבאת מעבר גוף האנוש, להבאת יכולת האנוש להביא את מעבר הגוף בחומר לגוף שנעדר חומר. כאשר היכולת תביא את ההבנה למערכת שהיא בחומר האפל, אז מערכות גוף האנוש תקבל את היכולת ואת ההתאמה למבנה אשר לפרקים יראה ולפרקים יביא העלמות.


חיבור לפסים המגנטים בכוח המחשבה (ש"ת)

קדומי מערכת כדור הארץ הביאו את הטמינה במערכות הנמצאות בקטבי כדור הארץ. אנו נאפשר התפתחות של מערכת שביסוד האוויר, נאפשר גם חשיפה של מבנים שטמונים בשורש קטבים.

כל תהליך מתאפשר כעת, חשיפה תבוא ותאפשר את יכולת האנוש לקיים הבנה לשימוש בפסי המגנט הקיימים ביקום. המערכת מקבלת את התהליך המתרחש, המערכת נבנית כעת להבנה.

כאשר מערכות אשר קבוצת התובנה הגבוהה ברחבי יקום הביאה מהם, הם מאפשרות אתנו תקשורת. אנו יכולים להבין כי גם בזמננו נראה את התהליכים הנפרצים הללו.

קבוצת התובנה הגבוהה לא נתנה כלים, אלא אנו הבאנו את חיבורנו אל מערכות שהביאו בנו את הפוטנציאל המיטבי, כדי להביא את ההפעלה של היכולת הטמונה בנו, אלה ידיעות מהמקום בו הקבוצה נמצאת מהמערכת ביקום.


תנועה בפסי המגנט (ש"ת)

החיבור ייעשה באמצעות יכולות האנוש להבאת השליטה במערכות חומר וגם באמצעות היסודות כדי להביא את השליטה בתנועה בפסי המגנט.

התהליך קדום והוא אפשר את הידיעה במערכות שהביאו את השהייה בכדור הארץ. קדומים היו התהליכים ומתאפשרים כעת. תולדת ידיעות האנושות מקבלות כעת את ההבנה והחיבור אל המבנים אשר קדמו להתפתחות האנושות כפי שאנו מכירים.

פעילות המערכת אשר קבוצת התובנה הגבוהה באים ממנה מאפשרת את יכולת האנוש להביא מיזוג של גוף בגוף, כך שמעברי הגופים הם ממצב של תהליך שהביא את הסיומת לתהליך המאפשר את ההתחלה, באופן שהנושא שונה ונרחב.

בדרך זאת יש התפתחות וישנה מערכת המייצרת כעין רשת הבנתית המקבלת את היכולת להביא שינוי ולקיים את הקוונטי לתוך התהליך. מיזוג גוף בגוף בנקודת התנגשות היא הפוטנציאל ומהווה את ההתחלה.

מתוך כך להביא את ההפרדה ולקיים גופים בחתימה נפרדת עד כדי תהליך בו ינגשו שוב ובכך לאפשר את הפרייה, לקיים את התנופה להפרדה נוספת ולהתקיים בנפרד, ותהליכים אלה קבוצת התובנה הגבוהה ביקום חוקרת.

באופן זה אנו מקבלים הבנות על נושא מעברי גופנו כדי להביא את היכולת להכיל את יסוד האוויר, ולאפשר הבנה להתפתחות תנועה שהיא בקדימות תוצאה, תהליכים אלה נחקרים.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר