מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה מגלקסית "שביל החלב" מתוך מ.109 מלימודי הכוח הבורא

יכולת המאפשרת את העצמת החישה לתדרים ולתקשורת לקבלת מידע ואינפורמציה, הקבוע משתנה לתקשורת ומידע, קדימות התוצאה, התנועה הקוונטית, תנועה בהתאם לקדימות התוצאה, מעברי הגוף לתנועה בקדימות התוצאה, מעברי הגוף להעצמת המחשבה, המחקר על הצומח והחי, תרומת בעלי החיים בעתיד, אוצרות טבע שנטמנו באדמת כדור הארץ, שינוי מצב צבירה לחומר, חציית ים סוף, הלבוש לתובנות הגבוהות, פחד ממראות בתקשורת עם תובנות גבוהות, החומר בעולם התובנות הגבוהות.

הקבוע משתנה לתקשורת ומידע

הקבוע משתנה, כך שהקבוע שאנו מכירים משתנה ומקבל את השינוי אשר יתרחש מול עיננו. כאשר השינוי יבוא, אז כל אחד מאתנו ייפער את עיניו לרווחה ויביא את ההבנה כי התהליכים היו כל אותה עת לצדנו, איך אנו לא היינו מסוגלים להבחין בהם.

כאשר הבחנתנו תתרחב ואנו נהיה מסוגלים להביא את הבחנתנו לתדרים, למערכות הקיימות בתקשורת תמידית עם הבריאה אשר מאפשרות את השינוע של המידע והאינפורמציה, היא המכונה המעבדה הבריאתית המאפשרת את המחקר של נושא הבריאה.

כאשר מעבדת הבריאה הביאה ומאפשרת את ההתאמה בין כל חלק וחלק הקיים על פני הבריאה והוא משתף פעולה באופן שתורם ונתרם בהרמוניה, אז מערכת האור מקבלת העצמה.

הכפפה לגורם הנוסף שמציב את התנועה בכוח הבורא נתרמים המערכות להבאת האור, ולהבאת הקידוד המדויק המתאפשר מגלי ההסתברות. כאשר מערכות האור פועלות בשוויון, אז הקבוע משתנה ומקבל את התנועה הפרוצה לרווחה ותהליך זה יוסבר.


קדימות התוצאה

כאשר מערכת באה לכדי פריצת הקטבים אשר הייתה נעולה בתוכה, אז המערכת קשורה בקשרים קוסמיים אל מערכות שאין בהם חומר המתנועעות מכוח קדימות התוצאה.

קדימות התוצאה משמעה התוצאה המסתברת המהירה ביותר והנכונה ביותר להתממשות. קדימות התוצאה היא לתנועה מותאמת עם נושא מסוים, ותהליכי התנועה מקבלים שינוע כך שקדימות התוצאה מתאפשרת לנושא מסוים המבקש להביא מסקנה.

כאשר התוצאה העומדת ראשונה בתור של מערכת הקדימות להבאת הנושא התוצאתי, והיא מאפשרת בהקשרים הסובבים והנושקים לה והמושפעים והמשפיעים עליה, אז היא מתאפשרת ומתממשת, כך שתוצאה תבוא גם בחומר באופן הזה.

תוצאה זו אופיינית למערכת שבתאוריה, אך כאשר הגבולות והקטבים נפרצים, אז התוצאה תבוא כך שקדימות התוצאה תתאפשר ותקבל הממשות.

תהליכים אלה כלעומת מערכות הבריאה ומקשרות את כדור הארץ, האנושות בכדור הארץ אל מערכות גבוהות. כאשר מערכות מחוץ לכדור הארץ יקלטו את יכולות האנושות להבאת תנועה וקדימות התוצאה תתאפיין בתנועה, אז הקליטה תתרחב וקליטתנו את מערכות הבריאה אשר מחוץ לכדור הארץ תתאפשר ביתר קלות. שינוי זה נדרש להביא בהבניה של האנוש, כך שיקבל את התהליך ויפנימו.


התנועה הקוונטית

קבלת התהליך במערכות אשר התנועה קוונטית, אלה יקבלו תפקיד משמעותי במערכת של מעברי גופנו ופריצת הקטבים. מערכות של קטבים מאפיינות גם את קצוות המישור, כך שהחומר הנחקר נתקף ביסוד האוויר הבא ומחלחל ויוצר סדקים בחומר. מערכות תוצאתיות יתאפשרו כאשר קלות מתקיימת ביסוד האדמה, קלות נסבלת ומכולת לצורך תנועה באמצעות גופינו.

כאשר אנו מאפשרים את התנועה הקוונטית, התנועה הנעה בהתאם לקדימות תוצאתית המתפעלת את התרומה למערכות הבריאה כפי שאנו חתמנו בחתימה אישית להביא, אז מעברי הגוף יקבלו גם תנועה חומרית שונה באופן מילוי התסריט האישי.

כאשר גוף האנוש יאפשר תנועה באופן של קדימות תוצאה המקבלת שינוע קוונטי, אז יתאפיין התהליך התסריטי במעברים שיקבלו את המשמעות של הבחירה שהאנוש בוחר כפי יכולתו.


תנועה בהתאם לקדימות התוצאה

מעבר הגופים ישמש את התסריט ומכאן האתגר של כל גוף וגוף, של כל ליבה וליבה להביא. הליבה תביא עמה תסריט אשר יאפשר את ההתפתחות האישית שלה יחד עם ההתפתחות של הבריאה כולה.

כאשר הליבה תתנועע כך שהגוף מאפשר את התנועה בהתאם לקדימות התוצאה, אז גם התסריט יקבל תנופה שונה ויתחיל בנקודה מסוימת ויוכל לדלג לנקודה אחרת ושונה, באופן שלא התאפשר באותם הזמנים שאנו הבאנו את המחקר ביסוד האדמה ונדרשנו להביא רצף של התפתחות, אך כעת אנו יכולים להביא את כוחנו האישי ולהפעילו על התסריט.

כאשר אנו מאפשרים את התהליכים הללו, אז אנו יכולים להביא את היצירה המאפשרת תנופה גבוהה ולקבל תמורה גבוהה, כך שהכוח הבא והמשפיע בעבורנו, אור התנע לצורך התנופה, לקשירת קשר והפידבק לקבלת התנופה, הוא יתאם כך שאין את היכולת להביא ידיעה כיצד האנוש יבחר להביא את התסריט, ובאופן הזה הגמישות תיווצר בחומרים שאנו ניישם.

כאשר התנועה תשתנה, אז גם התגובה מהמערכות הגבוהות אשר מגיבות כלעומת הליבה הפועלת, הם יאפשרו את השינוי כך שהשוויון ייווצר בין מערכת החומר לבין מערכת שהיא מחוץ לחומר, בהעדר חומר אשר מגיבה כלעומת מערכת החומר, מגיבה לעומתנו.


מעברי הגוף לתנועה בקדימות התוצאה

המשקל לאנוש בו אנו נפעל בעתיד וגם כעת יהיה רב מאוד, כוח בחירתנו והיצירה לאפשר את התסריט באופן שקדימות התוצאה המיטבית יאפשר את התנועה אשר תביא את ההתפתחות הגבוהה.

במערכת זו אנו נפעל ונקבל את השלטון, כך כל ליבה וליבה אשר תאפשר ההוויה כאנוש והאחריות הנדרשת ממנה היא רבה בתהליך. אנו פועלים באופן אשר מחויבים להביא את הדיוק, כי אנו מאפשרים בתגובה להביא מהגבוה, את הפידבק בנו.

כאשר בתנועה אין את השוויון והיא שונה מהקליטה המתאפשרת במערכות הגבוהות להביא את הפידבק, אז מבנה שיתנהל בהעדר קשר, העדר איזון, לא יהיה המקום להביא את התהליכים.

המערכת לא תוכל לשאת העדר דיוק, כאשר ליבותנו יפעלו בחומר, אז הם ידרשו להביא את המצוינות והדיוק, הם יוכשרו ויאפשרו את התהליכים כפי שהם יביאו בלידתם, בלידת הליבה לגוף החומר.

כאשר אנו מאפשרים את התקשורת הגבוהה, אז אנו ביכולתנו להביא ולאפשר את מעברי הגוף, לאפשר את ההתנהלות לתנועה שהיא מאפשרת קדימות תוצאה.

כאשר מערכות גופנו יביאו את ההבנה הקדומה, כי מבנה הגנום הוא רחב ומאפשר את מרחבי הקליטה הגבוהים, התשדורת הגבוהה, ההתעצמות הרבה, אז תהליכי האנוש יקבלו את השינוע לתנועה שהיא בקדימות תוצאה.


מעברי הגוף להעצמת המחשבה

כאשר המיידעים נטועים בנו הם מקבלים תנועה גבוהה ומשמשים לחיווט תוצאתי של סלילי הגנום, מתופעלת התנועה לשמש להתמרת תולדת אנוש. כחבל מעברי שליטה נאספים לכל הבריאה לשמש להבנה כי ידע נדרש להביא את ההפנמה, לקבל תנופה ולשמש את הכוח באופן ראוי.

לתנועת החומר יש המעבר בעולמנו, וכאשר אנו נדרשנו להביא את התנופה לקראת מעברי הגוף, אז התולדות הגבוהות ביקשו להביא בנו את הידע ובעבורנו להפעלת התנועה באופן ראוי.

כאשר התובנות גבוהות הביאו את המחקר לקבלת הידיעות, אז הם הפעילו את התהליכים באופן שהביאו את התאוצה המקסימלית ללא בקרה. בקרה נדרשת להביא הבנה, כיצד החומר אשר אנו מפעילים בתנועה מביא את התנהגותו וכיצד הוא משתנה, כאשר הוא משתנה כיצד הוא מאפשר את התאוצה.

כאשר אין את הפרוק הנכון להביא בחומר ואת הגמישות הראויה ליצירת השינוי, אז המערכת שבה אנו פועלים טמון בה השמד כך שהיא ללא תועלת. תובנות גבוהות מבקשות להביא בנו את ההבנה ליכולת אשר אפשרו, אך באופן שאנו נייצר את ההבנה והלמידה הראויה בתהליך.

כאשר מערכות החומר משתנות נדרש להביא את הבקרה המתאפשרת באופן שאנו נתבונן במקטעי השינוי מול עיננו. מקטעי השינוי מאפשרים את החבירה אחד לשני ומקדמים תהליך של הבנייה נכונה, באופן שחלוקת התנופה מאפשרת את הזרימה ממקום למקום בעבור החומר, להבאת השינוי אשר יוכל לקבל את ההכלה ולהביא את ההסתגלות אליו.


המחקר על הצמחים והחיות (ש"ת)

תולדת של מבנה החומר אשר במערכות הסובבות את התנועה של בן האנוש, צמחים וחיות, כך שנדרשת שליטה גם בתנועה זו. מערכות אלה הן בתנועה של מבנה הטמון בצמחים ובחיות, אשר באו גם לשרת את המערכות הקשורות בנושא המחקר שהאנושות התבקשה להביא, לכך נדרשת התנועה גם להתפתחות מערכות שיאפשרו שליטה בצמחים ובבעלי החיים.

החיות והצמחים, המערכות הסובבות את האנוש הם לצורך מבנה הישרדות האנוש אשר יקבלו התמרה גם הם באופן שהם ישמשו את האנוש בתנועה החומרית הגמישה, כך שהמערכת תתקיים באופן שונה ובמיעוט.


תרומת בעלי החיים (ש"ת)

בתקשורת לתנועת בעלי החיים להבאת תרומתם למערכת החומר, הם יתבקשו להביא את הבריאה ולאפשר את התהליכים המייצרים את התמורה של בן האנוש, יש בהם את החיים להביא על כדור הארץ שאנו מאפשרים את החיים בו, אך התמורה היא לצורך האנוש.


אוצרות טבע שנטמנו באדמת כדור הארץ (ש"ת)

פועל התובנות הגבוהות הביא את הקשר אל מבני מערכות גרמי השמיים ומערכות שמחוץ לכדור הארץ אשר אפשרו את שינוע החומר באמצעות קשרים מגנטיים כדי להביא תנועה ותנופה של החומר.

כאשר נקשר תהליך של מערכות הגוף להביא את התנועה באמצעות המחשבה, אז גם חומר נטמן במעבי האדמה. הקשרים המגנטיים מאפשרים מסילות הפרוסות על פני רחבי הגלקסיה, כדי לאפשר תנועה במסילות בשינוע מגנטי, כך שפס המגנט מקבל תנופה.

טמינת מערכות אשר יוצרות קשר היא הקדמה למערכות שהתובנות הגבוהות התקיימו כאן. התובנות הגבוהות הביאו את ההבנות באשר ליכולת להביא את השימוש בחומרים הטמונים במעבי כדור הארץ ובמערכות החומר אשר מחוץ לכדור הארץ באמצעות פסי המגנט, הם הביאו את השינוע ואפשרו את השימוש בכוח המחשבה כדי להביא את התנופה.

החומרים אשר מאפשרים את הקשרים של מגנט לתנועה, תנועה בקטבים, קטבי כדור הארץ טרם נחקרו. בקטבים טמונים מערכות שיקבלו את החשיפה, קטבי כדור הארץ ייחשפו ויאפשרו את מסילות המגנט להביאם לפעולה, ליצירת קשר במערכת בכדור הארץ וגם מחוץ לכדור הארץ, כך שניתן להגיע לזה דרך חשיפת הקטבים בכדור הארץ.


שינוי מצב צבירה לחומר (ש"ת)

ליכולת שינוי מצב צבירה של חומר ראשית נדרש כוח האמונה. כאשר המערכת מתקיימת בהבנה של האנוש, אז הגדול והקטן שווים, אין את היחס אלא יש את המעשה בלבד, ואנו כעת מקיימים את התהליכים.


חציית ים סוף (ש"ת)

רצון מעברי הגוף לאפשר את ההתעלות של מערכות גוף האנוש, להביא את השינוע של מערכות הגוף ולתועלת מערכת שהיא בשליטת הרוח על החומר. נדרש לכך ידע של מבנה מקטע לתנועה, באופן שטמונה בשורש התמונה וההבנה כי נדרש להביא את ההיפוך.

גורם נוסף הביא את השימוש במעבר של חצייה מצד לצד וכניסה של חתימה לתוך תהליך שהביא במעבר קודם לדרכי השמונה, הם קיבלו את השימוש במערכת תיאום. בעבור כדור הארץ נדרש לקבל שליטה על הרוח ויציאה מהמערכת אשר הביאה את השליטה בחומר ששלט ברוח, נדרש לקבל חצייה, נתק ומעבר שיקבל זעזוע.


הלבוש לתובנות הגבוהות (ש"ת)

בתקשורת אשר אנו מביאים עם מערכות בתנועה להפעלת תהליכים, הישויות משתמשות בכסות שונה ובתיאום לשירות התפקיד. תפקיד הכסות הוא בהתאם למטרה אשר הם מבקשים לבצע ולמטרה שלשמה הם מקבלים את התנועה.


פחד ממראות בתקשורת עם תובנות גבוהות (ש"ת)

בתקשורת מתקבל חבל של מערכת שקשרה עצמה לשליטה, כאשר אנו מאפשרים את הכוח, מכוח המחומש הבא כמגן, מכוחנו להביא את השליטה בתהליך מבוקר. אנו מתבקשים לאפשר את ההגדרה המדויקת לגבי הקשר אשר אנו מבקשים ליצור ורק מתוך ההגדרה המדויקת נביא את הקשר. אין אפשרות להביא פריצה לכל קבוצה וקבוצה ולכל תהליך, אלא אנו נדרשים להביא את המיקוד והכיוון המדויק לקבוצה מסוימת.

בטרם השגת השליטה המלאה, נדרש להביא כוונה מדויקת לחיבור לקבוצה מסוימת בלבד, אט אט נקבל את השליטה בתהליך ולא יהיה את המערכות אשר הפחד מניע אשר יבוא בפנינו.


החומר בעולם התובנות הגבוהות (ש"ת)

כאשר התובנות הגבוהות מאפשרות את התקשורת הגבוהה עם המערכות שהם מקבלים את הידיעות בעבורנו, מערכות החומר מתקיימות ויש את החומר בהם, אלה מערכות אשר בגוף וגם שלא בגוף.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה. ניתן למצוא לכך גם התייחסות במדע במאמר האם מוות הוא אשליה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר