מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 2-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת מֶרְכָּז הַמִּין לְהֲנָאָה, הֶמְשֵׁכִיּוֹת, הַגְשָׁמָה, מְסִירוֹת, דְּבֵקוֹת וְאֱמוּנָה בְּמַהֲלָכִי הַחַיִּים. הָעַל אֱנוֹשׁ לְשִׁיתּוּף פְּעוּלָּה וְלְיְצִירַת רֶשֶׁת תִּקְשׁוֹרֶת, הַהִיסְטוֹרְיָה שֶׁל סְלִילִי הַגֶּנוֹם, קַו הַיָּמִין, חִיבּוּר לְקוֹד גֶּנֶטִי שֶׁל שֵׁבֶט בִּנְיָמִין.

הקדמה

המערכת הגבוהה מסבירה שהיא הביאה בנו במפגש הקודם את החיבור אל מרכז ההישרדות והיא בשליחותה הביאה את הגבוה בנו, כדי שאנו נוכל להביא את ההפעלה העצמאית של היכולות הגבוהות הטמונות בגנום.

האנושות היא במערכת גבוהה אשר מסוגלת להביא את האנוש העל לפעולה ומתוך הכוח להביא את חיבור האנוש אל מערכות גבוהות הנמצאות כרשת מחוץ לגופנו, להביא את הקיבולת לגופנו למערכות המאפשרות את ההפעלה. הקישור מאפשר לקבל את היכולות הגבוהות, לקשר עצמנו כרקמה אנושית אחת חיה למערכות הגבוהות ולמערכות אשר מחוץ לכדור הארץ.


היסטורית סלילי הגנום

בבראשית הביאה המערכת הגבוהה מתוך הכוח אל הגורם הנוסף את הקשר אל האנוש דרך הגופים ודרך האבות ודרך האימהות. באבות ובאימהות היו קיימים שנים עשר הסלילים אשר הביאו את ביטוי הגנום שלהם מתוך החיבור של שנים עשר המרכזים ששימשו את האבות והאימהות בפעילות.

כאשר השבטים והמיזוגים נוצרו, אז נדרש היה במערכת להביא את הניתוק כי הגופים לא יכלו להכיל את הכוח, האור הגבוה להביא בגופם, לכן הם הביאו את צמצום הסלילים.

כאשר האנוש היה נדרש להביא את ההבנות והמחקר במערכת של יסודות המים והאדמה, מבנה הבריאה הגבוהה הביא את ההבנה כי אין האנוש יהיה מסוגל להביא את פעילותו ולהביא את המסקנות מתוך הגנום המועצם מתוך שנים עשר הסלילים, לכן הוא הביא ובא הנתק והרדמת המרכזים והסלילים ולהבאת היעדר הפעלה.

התבנית טמונה באנוש וקיימת ומקבלת בזמננו כעת את היכולת להביא את ההפעלה מחדש, לאפשר את חיבור שנים עשר הסלילים ולהביא מכוחם את פעילות האנוש.


מבנה האנוש בחיבור למערכות הגבוהות

כאשר מבנה האנוש יביא את החיבורים אל המערכות הגבוהות והוא יביא את הקשר אל המרכזים והוא יפעל יחד ובשיתוף פעולה עם בני האנוש האחרים ליצירת הרשת אשר תקבל את התקשורת ותשלח את התדרים ותהווה את המקור לקליטת הנתונים הגבוהים, אז מערכות האנוש יביאו את הספיגה ותולדת בראשית כפי שמערכות האלוה ביקשו להביא מבראשית האנוש למימוש.

למבנה יידרש דור כדי להביא את השינוי שהחל, כאשר ישנם בני אנוש שאין בכוחם להביא את החבירה למרכזים, את ההכלה ולאפשר את התעצמות הגנום.


התפתחות העל אנוש

המערכת הגבוהה כאן בשליחות כדי לאפשר לאותם בני האנוש להביא את הקלות במעבר ובמעבר הגופים אשר ילווה את מהלך התהליך לקראת העתיד של האנושות.

כאשר האנוש יצמח, יתפתח ויביא את ההפעלה של השנים עשר מרכזים מתוך החיבור אחד לשני, אז הוא יהיה העל אנוש, האנוש המועצם אשר יאפשר את החישה העדינה והרטט הגבוה להבאת הקליטה בתדריו לפעילות ומתוכה הוא יביא את הקשר. נדרש להביא את ההבנה לתדרים, לנתונים אשר באים לקליטה, להביא את התרגום הראוי להם לחיי היומיום ולפעילות של האנוש בחוויה.

המערכת הגבוהה כאן כדי להביא בנו את ההבנה כיצד להביא את התרגום הנכון לנתונים, לרטטים ולתקשורת כאשר אנו נאפשר את הקליטה. המערכת הגבוהה שולחת גם כעת, בזמננו נתונים רבים, התדרים רבים המאפשרים את הקליטה והספיגה, אך יש קושי להביא את ההכלה והתרגום הנכון.

כאשר התרגום הנכון יהיה מובן לבן האנוש, אז הוא יוכל להביא את החיבור, החישה העדינה ולהפעיל את הסלילים שהם כעין הרשת, כך שהחוטים הספיראליים העדינים המשתרגים, המתפתלים והקשורים אחד בשני יהיו רגישים לכל תנודה ותנועה עדינה אשר תרטיט ובאופן זה הם יבואו לחיבור.

כאשר אנו נביא את התרגום הנכון לתשדורות שמערכת הבריאה משדרת תדיר לאנושות, אז מכוח כך הסלילים של הגנום יביאו את החיבור וההתפתחות לשנים עשר במספר, כפי שהבריאה הגבוהה והבראשית מרצון האלוהות אשר ביקשה להביא באנוש.


חיבור והפעלה של סלילי הגנום

המערכות הגבוהות באו לתפנית המאפשרת למערכת הגבוהה להביא באנוש את ההתפתחות שנים עשר הסלילים. התפנית נוצרה כאשר נושא הבריאה והמחקר הביא את השינוי ויסוד האוויר מצוי במערכות הקיימות באנושות, כך שנדרש מהאנוש להביא את השימוש ביסוד האוויר.

כאשר השימוש הוא רב במערכת האנוש והוא נדרש להביא את הפעילות מתוך היסוד, אז גם המערכת הביאה את ההבנה כי העת בשלה להבאת החיבור וההפעלה לבנייה של גנום האנוש מכוח שנים עשר הסלילים.

מערכת מבנה האנוש תקבל את השינוי ותאפשר את הפעילות מכוח המערכות הגבוהות והאנוש יביא את התקשורת ויאפשר את המבנה המועצם.

שנים עשר סלילים יביאו דרכם את התקשורת של האנושות, של כל אנוש ואנוש וכולנו יחידו מתוך גופנו ואל מחוצה לו, כדי להביא את הקשר הגבוה ולפעול מתוך הרמוניה ומתוך המערכת המייצרת את השוויון עם מערכות גבוהות והבריאה.


תהליך הפעלת מרכז המין

המערכת הגבוהה באה כדי להביא בנו את ההפעלה והחיבור אל שנים עשר המרכזים ולהביא את ההתפתחות של שנים עשר סלילי הגנום. המערכת הגבוהה נכונה להביא בנו את החיבור אל המרכז השני, מרכז המין אשר מקבל את ההפעלה והוא יאפשר את החיבור אל שנים עשר המרכזים… התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


מרכז המין

מרכז המין הינו מצוי בבטננו התחתונה, הוא מביא את מערכת ההנאה לאנוש, המשכיות האנוש, ההגשמה, המסירות והדבקות בחוויה ובדרך. המערכת באה מהקו ימין בבריאה להבאת ההשפעה והנתינה ומתוך כך להביא באנוש את האמונה בחווייתו מחיבור לזיכרונו, להביא את החוויה מתוך קלות וביטחה מתוך המערכת המקבלת את הקשר להמשך החיים.

כאשר המערכת מביאה את החיבור היא מאפשרת את התקשורת בין איש לרעהו וחיבור וחבירה של האדם לרעהו, מתוך המערכת אשר מביאה את ההשפעה והנתינה מקו הימין בבריאה.

כאשר המערכת מביאה את ההגשמה, אז מבנה האנוש מועצם והוא מביא את השוויון, נינוחות וקלות בקשר ובחיבור אל מבנה האנוש, אל מבנה האנוש ואל מחוצה לו להבאת התקשורת ולהביא את החיבור גם אל האחר. מערכת המין מביאה את החיבור גם מתוך הגוף, היא גם מביאה את הכוח לחיבור גבוה מתוך הרגש והיא גם מביאה את ההגשמה והנתינה מכוח המחשבה הגבוהה.

המערכת הגבוהה הביאה בנו את החיבור אל מרכז המין, להביא את כוח ההפעלה מכוחו אל המערכות הגבוהות, להביא את החיבור אל שנים עשר המרכזים מתוך פעולה משותפת, להביא החיבור באמצעות שנים עשר הסלילים אשר יביאו את התפתחותם ויבואו לקידוד בנתונים אשר הובאו בנו.


אנו הבאנו את התהליך בהצלחה ואפשרנו את ההטמעה. אנו נהיה נכונים כי המערכת תביא את ההזכרות בנו. אנו נהיה שלווים ושקטים בתהליך כי מהלך זה נדרש ומתוך המהלך אנו נביא את הקידוד הראוי לגנום אשר לכל אחד ואחד מאתנו, כפי שהוא בא להביא את הקשר בחווייתו לפועל מתוך מלוא הפוטנציאל הטמון בגנום אשר לו.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של מרכז המין

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר