מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 4-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת מֶרְכָּז הַלֵּב לְהֲבָנַת הָאַהֲבָה לְהַרְמוֹנְיָה וְשִׁתּוּף בְּמַהֲלָכִי הַחַיִּים, הֲעֱצַמְתְּ שִׁיתּוּפִי הַפְּעֻלָּה מִתּוֹךְ אָהֲבָה, לִימּוּד אָהֲבָה לְלֹא תְּנַאי לְהִתְפַּתְּחוּת, שִׁוְויוֹן וְאַחְדוּת עִם הַמַּעַרְכוֹת הַגְּבוֹהוֹת, הַמַּעֲרֶכֶת הָקְוַונְטִית לְקִיטּוּב הַמַּחְשָׁבָה וּלְתִקְשׁוֹרֶת, חִיבּוּר לְקוֹד גֶּנֶטִי שֶׁל שֵׁבֶט גָּד.

הקדמה

"פעולות גדולות ניחנתם להביא. קדום המסע לשרת הבורא לכל חי".

אנו פיקדנו להביא את יכולותינו לאפשר חיבור אל מערכות גבוהות, לקבל על עצמנו את היכולות להתחבר אל מערכת המאפשרת התמרה גבוהה, לקבל נתונים בעבור נכונותנו לתפעל את שנים עשר סלילי הגנום, אשר הם כמוסים וקדומים במבנה האנוש.


שוויון ואחדות עם המערכות הגבוהות

מערכות האלוה ביקשו להביא שוויון במערכות החומר, להביא את היכולות הגבוהות של האנושות שאנו נמנים עליה, לקבל על עצמנו את היכולת קיטוב של המהלך החתימתי, מתוך מערכת שהיא בשוויון מוחלט עם מערכות גבוהות.

כמן כן, להביא את היכולות של האנוש לאפשר דיוק מיטבי, להביא את חיבורו אל מערכת שהיא בקדומי הבריאה, לאפשר את החתימה הגבוהה אשר האנוש כליבה נושא בחובו, לאפשר את פעילות חווייתו במערכת החומר.


המערכת הקוונטית

כאשר אנו חברנו כדי לאפשר לכול אחד מאתנו התפתחות וחשיפה של שנים עשר הסלילים הטמונים בכל תא ותא בגופנו, אז אנו כיוונו עצמנו מהיכולת הגבוהה, מהזיכרון הליבתי אשר לכל אחד מאתנו להבאת חתימתו.

אנו יכולים לאפשר את התהליך ונהיה נכונים להביא את יכולותינו לביצוע, כך שבחבירתנו כאן יחדיו יתאפשר בעבורנו ובעבור האנושות כולה הפתח להביא את היכולת לקבל חתימה גבוהה, לאפשר את המערכת שהיא קוונטית לקטב את המחשבה, מתוך מערכת שהיא במפגש אשר בקדימות תוצאה ולהביא את יכולת האנוש לאפשר קפיצת דרך.

קפיצת הדרך באותם הזמנים, עבר, עתיד, הווה אין הוא עוד קיים, ובמערכת אשר אנו צועדים אליה כאנושות האחדות היא השתלטת. המערכת חוברת וחובקת כל אחד ואחד כאשר הוא בא ליכולותיו הגבוהות.

כאשר אנו מתמירים עצמנו במערכות המאפשרות חציית ממדים, אז אנו יכולים להגיע למערכת שהיא בשוויון ובאחדות מלאה עם הבורא, כך שבעבור המערכת שלנו לקבל את החומר ולהביאו לפעולה וליצר את התהליך המאפשר את הפעילות הראויה.

אנו ניחנו בפוטנציאל להבאת השוויון, להביא את פעולתנו מכוח מערכות אשר מאפשרות תנופה קוונטית לקבלת מעברי זמן ואליהם אנו מקבעים את התודעה.


התנועה הקוונטית לתקשורת

כאשר מערכת החומר תפנים את היכולת לאפשר תנועה קוונטית, לקבל את היכולת לאפשר פעילות מתוך קדימות התוצאה, להביא את ההסתברות הגבוהה ביותר למפגש אשר בא ונוצר ונפרד ומאפשר את המפגש הנוסף, אז אנו כמערכת העצמי וכמערכת האנושות נבוא לשוויון עם מערכות גבוהות, עם מערכות אשר מחוץ לכדור הארץ וגם מחוץ למישורנו, הוא מישור החומר.

כאשר אנו נאפשר לעצמנו חיבור אל שנים עשר הסלילים, אז אנו נוכל לייצר קשר מתוך חיבור אל המרכזים הגבוהים אשר הם גם מחוץ לגוף האנוש, מערכת שתאפשר קשר גם מחוץ למישור החומר, מישור היישום אשר כל פעולה ופעולה בו היא בחומר, ונוכל לבצע קשר אל מערכות הנעדרות חומר ונעדרות כסות.

כאשר אנו נפנים את התנועה הקוונטית, אז אנו נבין כי הכסות אשר עטינו על עצמנו אין בה המהות והיא רק משרתת את משחק היסודות שאנו באנו להביא מכוחם יישום.

התנועה הקוונטית מביאה תרגום למערכת החתימתית ולתודעה אשר בחרנו להביא לביצוע, להפעלה ולמבנה שמייצר מלבוש החומר, כך שכל התהליכים באים מכוח השוויון והיכולת להביא הרמוניה.

הרמוניה היא היכולת להביא מערכת גבוהה לתקשורת מתוך מערכת אשר יסוד המים בה הוא מאוזן, הרמוני, שקט והנשלט באמצעות היכולות הגבוהות של מחשבתנו.


המערכת הטמונה במרכז הלב

יובא בנו הקישור, החיבור וההפעלה של שנים עשר סלילי הגנום במרכז אשר בלב ליבת המרכזים. מרכז הלב מחבר בין המרכזים התחתונים, השורש והמין עם המרכזים הגבוהים הכתר והמרכזים אשר מחוץ לגופנו, הוא לב ליבם של המרכזים ומחבר את יסוד האדמה עם יסוד האוויר.

כאשר אנו מביאים הבנה לעולמנו, למערכת אשר מביאה את מרכז הלב מכוחה, אז אנו מביאים הבנה לנתינה גבוהה ולאהבה, וכיצד היא באה לידי ביטוי בחומר. המערכת שאנו כאן מיישמים במפגשים בין כל אחד ואחד מכם ומייצרים שיתוף פעולה, היא באה מתוך כוח האהבה אשר מביאה הבנה אליה ואל משמעותה, היא נמצאת במרכז הלב.

מכוח החיבורים אשר אנו מייצרים ביסוד המים כדי לביא מפגשים בין בני אנוש. כאשר אנו מייצרים חיבורים ומאפשרים מערכת המקיימת את החתימה המשותפת, אז אנו מביאים את יכולתנו כמערכת בה יצרנו מפגש, להבאת המפגש בין המישורים וגם לאפשר מערכת הבאה כדי לקשר את הליבות להיזכרות.

המערכת באה מכוח האלוהות כדי להביא את שיתוף הפעולה, להביא אהבה אלוהית אל העצמי ואל האחר ואל כל בורא וברוא ונברא, להביא את הכוח לחיבור התהליכים מכוח שיתוף הפעולה, כך שמכוח האהבה הגדולה אנו מאפשרים את החיבורים ומכוח המערכת הבאה בהבנה הטמונה במרכז הלב.


ההבנה הגבוהה למשמעות האהבה

כאשר מערכות השמע שלנו מאפשרות את הדנדון במרכז הטבור, ואנו מכילים את התדרים הבאים בהרמוניה, אז הם מאפשרים את התרחבות הלב, כך שבמערכות השמע מתקבלת הבנה והמערכת המקשרת את המרכז מביאה מכוחה, הבנה גבוהה למשמעות האהבה במישור החומר.

מערכות האנוש מביאים את המפגשים מכוח המערכת אשר במרכז הלב, ובכך להביא חיבור המקבל את התנאי להביא התפתחות מכוחו. מערכת המביאה אהבה ומקבלת תנאי, היא רק במישור החומר, היא מקבלת את התוקף מכוח המערכת הגבוהה המביאה מפגשים בין הליבות, מפגשים המקבלים קשר בין מישורים ומאפשרים הזכרות לאלוהות.

מערכות אשר מקבלות את התהליך להבאת הבנה לאהבה הגבוהה נמצאות בלב, ובכך לאפשר את היכולת לקבל את האחר, להבנת חתימתו והתהליך אשר הוא מבקש להביא. מכוח כך אנו מאפשרים את האהבה הגבוהה לביטוי בחומר, בפעילות ומאפשרים את הגבוה במערכת החומר.

מערכות אשר אנו אפשרנו כאן להביא מקבלות כעת את החיבור, כך שהחיבור מקבל את התוקף במרכז הלב, כדי לאפשר את מבנה יסוד האדמה לחיבור אל יסוד האוויר, אל מערכות ומרכזים גבוהים.

כוח האהבה מביא את המערכת הגבוהה ללא תנאי, הוא מאפשר עבור כל אנוש להביא את השוויון, להביא את ההבנה לאלוהות אשר באה כדי להביא את היכולות הגבוהות של כל אחד מאתנו, ולקבל על עצמנו את היכולת לקטב תהליכים מכוח מערכת שהיא בקדימות תוצאה.

במרכז הלב הטמון הכוח לאפשר את הרמוניה, את האחדות ואת שיתופי הפעולה מתוך הבנה ואהבה, לעצמי ולאחר וליקום כולו.


תהליך הפעלת מרכז הלב

התהליך יתחיל ואנו נפעיל את השנים עשר סלילים אשר יאפשרו את החיבור וההפעלה של מרכז הלב. מכוח הפעלת מרכז הלב אנו נבוא להתעוררות, להבנה של משמעות האהבה הגבוהה, להבאתה לידי ביטוי כפי שאנו נדרשים להביאה בחומר… התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


פעולת הגנום המועצם

פעמי הבריאה מקבלים את התנועה לקשר מערכות גבוהות עם מערכות אשר בכדור הארץ, כך שהאנושות מקבלת כעת יכולת להביא את החיבור ולאפשר את מבנה מתוך פעולת הגנום המועצם, להבאת שנים עשר הסלילים לפעילות ולתפקוד ולהפעלה.

אנו קיבלנו כעת את היכולת לאפשר בעבורנו את הפתיחה, לאפשר להביא בעבורנו גם את הפעלת מרכז הלב אשר קיבלנו, ולאפשר להביא את החיבור בין יסוד האדמה לאוויר אשר יבוא בנו, לקבל את היכולת לאפשר חיבור אל מרכזים ומערכות גבוהות.

הבנת האהבה מאפשרת את הביטוי הראוי של מרכז הלב, ובחומר טמון הסוד, כך שמכוח האהבה הגבוהה אנו נאפשר שיתופי פעולה, אחדות, הבנה לאהבה גבוהה לאהבת האלוה.

אנו השלמנו את התהליך והבאנו יכולת לאפשר מערכת שהיא בתקשורת גבוהה ומקבלת על עצמה מוכנות, יכולת להביא את חיבור האנוש אל רשת המתפרשת ביקומנו, ונאפשר את החיבור הגבוה אל מערכות אשר מחוץ למישורנו.


אנו הבאנו את התנועה המאפשרת את מרכז הלב לקבל את היכולת הגבוהה ולאפשר את האהבה. מבנה יכולותינו מביא העצמה. אנו ברוכים בתהליך.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של מרכז הלב

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר