מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה גבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" מתוך מ. 111 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת שליטה ביסוד האדמה ליכולות הבראשית, תולדת המישור מהחומר האפל, תולדת הבריאה בשמונה ימים, חיבור למערכות הבריאה להתמרת האנושות, התנודות למיזוגי גופים, חשיבות ההרמוניה למפגשי גופים, העשרה וידיעה להתפתחות, מיזוג גוף בגוף, ביטול הפחד למעברי הגוף, הבנת המשכיות תהליך לסוף והתחלה, המשכיות תנועת הגוף, ההרמוניה כדבק בחומר האפל, החשיבות בהשגת הרמוניה.

לקוד הנתינה פירוש סוד נחשף למקור הביאה, חבל קישור ניתן בכם לתורה הנביעה הגבוהה, תשוררו ספר מקור בראשית

שליטה ביסוד אדמה ליכולות בראשית

כוונת הגורם הנוסף הייתה להביא חיבור למערכת שמהווה תהליכים לקבלת מבנה אשר מקשר את הבריאה הגבוהה לתהליך שהוא במערכת החומר. כאשר נאמר קודם שהמערכת תבוא לשוויון, אז תהפוכות החומר יופעלו לפרקים ואנו נשלוט באותה ההבנה. כאשר אנו נביא את השליטה ביסוד האדמה ונוכל לאפשר את התולדה של המערכת אשר בחומר, ולהביא קצב שונה, ולקשר תהליכים למערכות שבתאוריה, אז יפקידו בידי האנושות את הבראשית.


תולדת המישור מהחומר האפל

בראשית הבריאה קיבלה תמונה "תוהו ובוהו" , החושך אשר האפיל ומחובו בא האור. "פעמי הבריאה" מאפשרים את התהליכים לקבלת הבנה על החומר האפל, לקבלת תנועה קוונטית המקיים תהליך מקרא של תבנית בראשית.

בראשית בורא העולם הביא הבנייה של מערכות שהינם במבנה דואלי, פועל שהינו כמראה. מקור חומר אפל ומעומקו בא האור להעצים מערכת שהיא בכוח הבורא, כדי לקיים כל תבנית ותבנית, כל מבנה, כל מערכת, כל גוף, כל יקום, כל גלקסיה, כל תהליך הוא במבנה של חומר, כך שהמבנה הוא במבנה בתאוריה.

לעומת כל מבנה יש מערכת הפועלת במראה, החומר האפל אשר הוא מגיב אל מול "פעמי הבריאה" אשר מאפשרים את התנועה, והביצוע להביא את התהליך שהוא בחומר המואר, החומר ומערכות האור.

כאשר "פעמי הבריאה" הביאו את החיבור אל מערכות הנמצאות בחקירת יסוד האדמה, אז תולדת מבנה המישור שלנו קיבלה את התיעדוף להבאת הבנייה קודמת שך מערכת שהיא גם בתאוריה.

כאשר הייתה הבנת פועל החומר לאפשר את הדחיסות כך שהוא מייצר את המוצק והאדמה, אז הפעילות של התהליכים אשר בתאוריה גם הם היו מוזנים מהמסקנות.

כאשר "פעמי הבריאה" התמירו את הביצוע לפיתוח האנושות ואפשרו את פועל מבנה הגנום המכיל שנים עשר סלילים, אז תהליכי המערכת הגבוהה הביאו את הקשר גם אל פעילות אשר התרחשה במישור בו האדמה נחקרה.

תהליכים אלה היוו דואליות, המערכת המאפשרת, המבצעת, הפועלת והמערכת המגיבה לעומתה, כך שמהתגובה יש גם את ההתפתחות, המסקנות והבנת התהליכים אשר הביאו למערכת של גלי הסתברות את הבאת התנועה.

פועל יוצא של מערכות החומר היה גם לאפשר מעבר לתולדה שהיא בראשית, ובבראשית הבריאה היה לקיים תהליך מאפשר שוויון, כדי שהאור יביא הבנה מתוך תהליך שמקורו בחושך.


תולדת הבריאה בשמונה ימים

כאשר מערכות יבואו לשוויון ותתאפשר הבנת החומר האפל, תנועתו ותגובתו לעומת התהליכים המתרחשים במואר, אז מערכת הפעולה שהביא גורם נוסף ליצירתו, הוא יוביל חיבור גרמי שמיים קדומים לתוצאה של מוצא הבריאה כולה.

מוצא בריאה שתקשר חומר לשמונה ימים, שמונה ימי בריאה, פעולת תולדת חבירה בקודש "פעמי הבריאה" לשלח את התנועה אל עבר מערכות החומר, פעולת גורם נוסף תקבל תהליך בראשיתי, תולדה להביא הבנה.

תולדה אשר היא התחלה וסוף ואין סוף גם כן, אין סוף שמקבל תזונה, הזנה מתמדת והמשכית מחומר אפל. רבייה מתאפשרת כך שכל תהליך ותהליך ניזון מהחומר האפל ולהביא הבנייה של חומר שהוא בביצוע, בתולדה של האור.

קדומי התהליכים אפשרו בעבור האנושות הבנה וניסון כדי לאפשר התמרה ליכולות גבוהות ולהביא את המערכות שהם בבראשית. בראשית הבריאה קיבלה כעת הבנה לשמונה מערכות הנמצאות בתנועה מתמדת.

מערכות אשר בביצוע התהליכים ושל פועל, הינם מקבלות הבנייה בדרך של צמצום מערכות ומקבלות הבנייה בתנועה קוונטית. צמצום ממערכת שהיא בבראשית במבנה אשר נטמן ביסוד הבראשיתי, הוא מקבל את קדימות התוצאה מכוח החומר האפל, כדי לאפשר הבנייה של כל תהליך ותהליך, כל חומר וחומר. ממערכת שהיא במבנה התיאוריה ועד לנושא שהתבקש להביא את הבריאה.

מבנה כל מערכת היא בתנועה מתמדת אשר מקורה במערכת החומר האפל. התנועה והתנופה הם באים מהחומר האפל ומקבלים את השינוע לתהליך המאפשר את הבריאה המסוימת והמכוונת מטרה.


חיבור למערכות הבריאה להתמרת האנושות

כאשר אנו מחברים עצמנו אל המערכות הגבוהות אשר הביאו את ההבנות בעבורנו, אז אנו מאפשרים את היכולת להביא הבנות בעבור האנושות על התוצרים, היכולות אשר כל אחד ואחד, כל אנוש ואנוש יכול להביא את השימוש בהם.

נרחב החומר להביא בו את ההבנה, הוא נמצא סביבנו ומאפשר את התזונה, ההזנה לאנושות, אך נדרש להביא את ההכלה המדודה.

אנו כאן כל אחד מאתנו מקבל את המידה הנחוצה לו לצורך הבניה ראויה בעבורו. כל אחד תורם לתהליך וכל אחד מאפשר את התנופה המדודה, המתאימה והמידתית אשר יחד כאן אנו מייצרים את השלם.

כאשר חוברים יחדיו, אז מערכות הבריאה הגבוהה, המערכות שאנו מייצרים עמם קשר מביאים את הבנת הפעילות של מישורנו, של המערכת במחקר יסוד אדמה, היא מקבלת תנופה גבוהה.

כוונת הגורם הנוסף להביא את השוויון, להביא הבנה באופן שאנו מאפשרים את החיבור אל מערכות אשר הביאו את המחקר ומתקדמות במחקר, ומאפשרות בעבורנו להביא הבנות אלה.


התנודות למיזוגי גופים

"פעמי הבריאה" קיבלו את התולדה לאפשר הביצוע של מבני גנום האנושות, להביא את הבניית הסלילים, לאפשר את קדימות התוצאה ולהביא פעילות מכוח יכולות הגנום שלנו.

קבוצת התובנה הגבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" כעת מאפשרים את המחקר לקבע את סלילי הגנום באנוש שפועל במישורנו. "פעמי הבריאה" קיבלו הבנה כי מערכת גוף האנוש כעת בשלה לאפשר פעילות מכוח מבנה שנים עשר סלילים פועלים.

פיקוח על תהליכים אלה מתבצע מהמערכות ממערכות שהם במבנה גבוה ב"פעמי הבריאה". רבות היו התנודות אשר הם יצרו בפעילות של תהליכי הגנום המופעלים.

תנודות רבות אפשרו שינוע של גוף בגוף, להבאת מיזוגים, להבאת יכולות אשר טמונים בגוף אחד וליכולות הטמונים בגוף אחר, לאפשר הפריה הדדית ומכוח כך לקיים גוף מפותח יותר.


חשיבות ההרמוניה למפגשי גופים

תנודות הביאו גם פירוק וכישלון של קבוצת התובנה הגבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה", הם נתקלו במערכת אשר כשלה ונדרש היה מהם לאפשר הבנה ופיתוח של מערכת חדשה. הכישלון נוצר כאשר הם הביאו שליטה, שליטה בתהליך של הבניית הגנום וחיבור גוף בגוף.

התובנה הגבוהה מ"פעמי הבריאה" הביאה שליטה מכוח גבהות הלב, אך הלב היה חסר הרמוניה והרגש להביא, כך שהם פעלו מכוח התנופה שהיא במחקר ללא הבנה כי יש לבצע את המבנה אשר במקרא תנועה קוונטית.

כאשר תנועה קוונטית מתאפשרת, אז המערכת שהיא מייצרת טמון בה גם את ההרמוניה למחקר. תהליך זה מבוסס על מצב של מיזוג אשר מאפשר את הרמוניה בראשיתו.

ללא הרמוניה לא ייווצר מיזוג והתנגשות, נשיקה של גוף בגוף ולאפשר מיזוג, הרמוניה באה רק מתוך מצב של קבלה מלאה, קבלה שאין בה תנאי.

קבלה של רצון האחד היא להביא מיזוג ברצון האחר, רצון אשר הופך למערכת אחת, כך שאין את האחד יש את המיזוג והחיבור ויש הבנה שנדרש להביא את הסיומת לצורך התחלה חדשה.

מכוח הבנה זו באה ההרמוניה לנקודת מפגש, כך שכאשר ההרמוניה מתאפשרת, אז המפגש נוצר.


העשרה וידיעה להתפתחות

מערכת זו היא גם תלויה בהתפתחות הגופים המתמזגים ביניהם, מערכת זו חוברת אחד לשני בנשיקה הרמונית, כך שהתפתחות האחד מקבילה לאחר באופן שהיא מאפשרת את ההפריה, והתהליך אשר מטרתו לאפשר הרחבה של מחקר השניים לכדי האחד.

כאשר התובנה הגבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" חקרה את תהליכי מיזוג גוף בגוף, אז הם גם הטמיעו בתהליכים את התובנות שהתקבלו ממערכות אשר הביאו מחקרים שונים בתהליכי החומר, בכך לאפשר בעבורנו את התנופה ולהביאה במחקר.

התובנה הגבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" קיבלה את הכוח לקיים את התהליך מהמערכת, אשר היא במבנה הפעלה למערכת ובכך להביא את התנופה, להביא את הביצוע למערכות אשר בחומר.

התובנה הגבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" קיבלה על עצמה את המשימה וכעת הם נכונים להעניק הבנות לנו כדי להביא העשרה וידעה גבוהה ולאפשר גם בעבור האנושות את ההתפתחות, כי אנו צועדים לקראת הבנות, והם יחד אתנו פועלים מתוך שיתוף כאשר מטרתם להביא בנו את ההתמרה.


מיזוג גוף בגוף (ש"ת)

בראיית מיזוגים של ישויות אשר נפגשות לשנייה ונפרדות בדומה לפרפרים, או ישות היורדת לכדור הארץ ופוגשת אדם כאשר הוא לבד, ישנה נגיעה במצחו של האדם והוא נעלם והישות גם היא נעלמת. המחקר מאפשר את פועלו והוא בא לקבל את הבנייה של מיזוג גוף בגוף, וגם הפעלה של מעבר החומר להעלמות במקרא של שמונת הגופים יחדיו כך שהוא מקבל את הבנייה.

הבנה כיצד לאפשר מעבר גוף למקרא של העדר גוף, היא הבנה המאפשרת את תהליך שמונה הגופים יחדיו לתנועה מאוחדת. המראה לתנועה וחיבורי גוף לגוף אשר נושקים, הם המביאים את ההפריה ההדדית, כך שמכוח ההפריה נוצרים הגופים הנפרדים שכל אחד בפני עצמו מועצם ומביא את המשכיותו. מערכת זאת מאפשרת את המיזוג של הגוף במבנה אשר במקרא תיאוריה, מערכת המקבלת הבנה לתנועה של שמונה גופים יחידו בו זמנית.

אין העלמות ללא זיכרון אלא רק מערכת שהיא בשליטה מוחלטת תתבצע. מערכת שהיא בשליטת הגוף אשר בחור להביא את ההעלמות באמצעות מפגש או מיזוג. אין איבוד הדעת אלא שליטה בתהליך מתוך ידיעה והבנה שהגוף מתקיים בחומר ומאפשר את ההתמרה במבנה השמונה גופים, ולהביא מתוך הפיכתו למבנה בהעדר חומר. התהליך הוא רק לבני אנוש בלבד, למרות שמיזוגי הגופים מתאפשרים במחקר להביא במיזוג גוף בחי, אך הכישלון נחל בתהליך.

כאשר אנו נכנסים למצב הרמוניה, אז אנו יכולים לבטל את נושא הזמן. כאשר אנו בהרמוניה ועושים חיבור בין גוף לגוף, אז אנו מתחברים לזמן הבריאתי. מערכות גבוהות מקבלות את השינוע הקוונטי לתהליך שהוא בקדימות התוצאה, כך שהמערכת מאפשרת את התוצאה להבאת התפתחות.


ביטול הפחד למעברי הגוף (ש"ת)

פועל האנושות הוא הצועד צעד אחד לקראת תהליך זה, לקראת תהליך של הבנת מערכת אשר בהעדר פחד. אין מעברי הגוף מקבלים תנופה ומאפשרים התפתחות שתקבע את הפחד, אלא רק בהיעלמותו קליל.

המערכות הגבוהות מאפשרות הבנות, כך שככל שאנו נפנים את ההבנות, ככל שאנו נאפשר את ההתמרה ברוח ונקבל את הבנייה ביסוד האווירי והאדמה האוורירית, אז גם יכולת האנוש לשלוט בפחד ולהבינו במבנה אשר נוצר לשמו בבראשית, הוא יקבל את המשמעות ויאפשר בעבור האנוש התנתקות מהפחד.

מערכות האנושות צועדת לקראת תהליכים אלה, אין להביא קיצורי דרך, אלא ככול שאנו נבין ונקבל את ההתמרה ביסוד האוויר התהליך יבוא מאליו.


הבנת המשכיות תהליך לסוף והתחלה (ש"ת)

כאשר אנו נבין כי המערכת אין היא בסיומת, אלא היא קיימת מתוך המשכיות אשר מאפשרת את המעבר לתהליך שונה, לתהליך המתפתח כתוצאה מהסיומת או מהמערכת אשר השיגה את המטרה, אז אין הפחד ישלוט בנו ואנו נביא את ההבנה ונאפשר את המעבר מתוך עליצות, מתוך סקרנות, כי אנו כעת בתהליך שונה אשר נוצר מתהליך שלכאורה הסתיים.


המשכיות תנועת הגוף (ש"ת)

בהמשכיות תנועת הגופים אין את הסיומת, יש את ההבנה כי קיים מעבר לתהליך שונה והתהליך הושג, אנו את ההישג הבאנו ולכן גם העליצות תבוא בנו.

פועל תנועת הגופים גם יאפשר את המשך חומר בחומר בתהליכי הבריאה הבאה. חומר אשר יביא את הסיומת וישיג מטרתו, הוא יאפשר התמרה לחומר חדש, לחומר אשר יתקיים בגוף אחר, אך הגוף לא יהיה שונה במובן המנותק מהבראשית אלא להתפתחות והבנייה והרחבה של תודעת הגוף הראשון.

הגוף יבוא לסיומת ויאפשר בבריאתו להביא את השינוע לגוף נוסף ולמערכת שתאפשר המשכיות. המערכת גם תאפשר המשכיות בגוף שיקבל את היכולת להביא המשך נרחב וארוך זמן, עד לכך שהוא את הבחירה "הנני המבקש לסיים התהליך".

התובנה הגבוהה מ"פעמי הבריאה" מסבירה שהם מקבלים הבנות כי תהליכי מבני האנוש אינם במערכות מבני הדרישה של האנושות להבאת הבנייה תודעתית. כוח מערכת בונה מאפשר מעבר רציף, כדי שהאנושות תוכל להביא קשר רציף.

בחירה תתאפשר האם להביא מעבר לגוף אחר, או להביא המשך הגוף שיאפשר את הרעננות והצעירות והפעילות התפקודית הראויה להביא בחיים, עד אשר יאמר גוף האנוש "הנני מקבל על עצמי את המיתה", כך שהפסקת התקיימות הגופים בבחירה תשלוט.

אנו נוכל לאפשר את התהליך והוא יביא את המערכת מתוך בחירה אשר תאפשר התפתחות מיטבית בעבור הגוף ובעבור האנוש.


ההרמוניה כדבק בחומר האפל (ש"ת)

הבנות לתנועת החומר האפל נמצאות במקרא תולדת בראשית, מבנה שהוא במערכת באין ויש יחידיו, מהאין נוצר היש ומהיש בא האין כך שהמערכת היא פוטנציאל.

מקור הבריאה בחומר האפל הוא לאפשר הרמוניה, מפוטנציאל מתועל להרמוניה נוצרת ההרמוניה. כאשר הבריאה תאפשר מפגש בתהליך הרמוני, אז תנופת החומר האפל יגיב לעומת מפגש זה בהבנה, באישור המאפשר את המפגש ההרמוני.

אך כאשר היא לא מתואמת בהרמוניה והיא מייצרת מפגשים בהם אין הרמוניה, אז החומר האפל יגיב בתנודה ובתנופה בלתי הרמונית, כעין גלים המייצרים תגובה. כך פוטנציאל מערכת המגיבה הוא כלעומת תנודות המתקיימות בממשות בחומר.

לחומר האפל יש תגובה על פי פוטנציאלים, וכאשר באים ממקום שלא הרמוני אז החומר האפל יבוא ממקום לא הרמוני ויגיב, אין את הכישלון יש את התגובה, פוטנציאל מגיב לעומת מערכת המשדרת תהליך מסוים.

כאשר יש את הבנת האנוש להביא בחומר האפל, ומכוח תהליך הבנת היכולת לקשר את מערכות החומר אל מערכות אשר בהעדר חומר ולהביא את השוויון, אז תבוא פריצת הדרך אנושות להבנת מרחב החומר האפל אשר תביא גם לשימוש בו.


החשיבות בהשגת הרמוניה (ש"ת)

מיזוגי הגופים ורבייה ושמונה הגופים כולם קשורים בחומר האפל, ובכדי שהאנושות תשיג את היכולות האלה היא צריכה להגיע למסה קריטית בהרמוניה.

כאשר האנושות תפעל מתוך הרמוניה פעילות המבנים העתיקים כדוגמת הפירמידות יתחלו פעולתם. פעילות המבנים תואמו בדיוק מושלם, הם קיבלו הנוכחות וקיימים בכדור הארץ בהתאם לחוקיות הבריאה.

כאשר יבוא שוויון לחוקיות הבריאה גם המבנים יאפשרו את התיאום ויביאו את הרטט הטמון בהם לתנועה הרמונית אשר מאפשרת תגובה במערכת שטמון בה הפוטנציאל

כאשר אנו מביאים את התקשורת ומאפשרים את הרחבת הפעילות מתוך הגנום המועצם ופועלים מכוח המחשב הגבוהה, אז אנו מאפשרים את ההתמרה להבאת שינוי, הבנת מעבר הגופים ולהבאת ההנחלה באנושות. אנו מביאים את כוחנו להבנה ומאפשרים את ההפצה לאנושות סביבנו כדי להביא גם את ההבנות, באמצעים העומדים לרשותנו נביא את הפעילות.

כאשר אנו נבטא עצמנו באופן אשר מאפשר את השחרור, ונשחרר את הקיבעון להבאת ההבנה שאנו מבקשים להביא, כך נהיה הבוראים בעצמנו.

כוחות האנוש גבוהים, אנו נביא את ראייתנו גם בזמננו למערכות אשר הם ההתמרה והם יביאו את ההתפתחות הגבוהה. התהליכים יאפשרו לאנושות להביא עוד בזמננו. כאשר מערכות החומר יביאו את השוויון אל מבנה בהעדר חומר, אז הבריאה הבאה תתאפשר.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר