מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה גבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" מתוך מ. 112 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת יצירת מפגשים ותקשורת מתוך הרמוניה ואיזון, תפקיד פעמי הבריאה, קשר ישיר למעשה בראשית, מיזוגי גופים בקדמת הימים, לימוד מכישלון עבר במחקר מיזוגי גופים, חשיבות המים ליצירת מפגש, התפתחות הגוף למיזוג גוף בגוף, תגובת החומר האפל.

מקור הבריאה תוביל הידע בעבורכם לקבלת שורש הנשמה. רצון מסעיר הרגש לקשר מבט אל תורה. חלק אנוש קושר נקודות זמן מתוצרי בראשית. לתועלת הבריאה נקראתם כולכם לפעמי הבריאה, קשר תביאו לתפס הסולם

תפקיד פעמי הבריאה

מערכות מבני פעמי הבריאה נקראו כדי לאפשר בעבור האנושות באמצעות החבירה שאנו יצרנו את הקשר עם מערכות גבוהות לקבל ידע לאנושות, לאפשר לאנושות את היכולת למעברי גוף, לאפשר לאנוש להביא את יכולותיו למקרא שבתולדת בראשית.

פעמי הבריאה חברו אל הגלקסיה של כדור הארץ, כדי לאפשר לאנושות את יכולת ההתמרה הגבוהה, לתווך בין המערכות בפעמי הבריאה לבין האנושות, לאפשר לנו את היכולת להעביר מסר ואת הקיבולת בשפה שאנו מתרגמים את התרגום.

כאשר מערכות הבריאה הביאו את הרצון לאפשר לאנושות את יכולת הקליטה אל תדרים אשר במקורות הבריאה כולה וביקום וגם מעבר למחקר החומר שאנו שייכים אליו, אז פעמי הבריאה נקראו לקבל על עצמם את התפקיד כדי לאפשר את התווך.

כאשר מערכות חומר שאנו מפעילים פעלו על מנת להעצים את יכולות האנוש, ולאפשר את הכוח להבאת יסוד האוויר ולטמון באדמה, ומכוח התהליך לאפשר את המחקר בעבור האנושות, אז פעמי הבריאה הביאו את יכולתם כדי להביא בנו את ההתמרה.


קשר ישיר למעשה בראשית

כאשר מערכות היקום יחברו עם האנושות, ואנו נאפשר את המקרא הישיר, השוויון, להביא התקשורת, השפה תהיה בהירה עבורנו, לא יהיה הצורך במתווך במערכות אשר מערכות מבני פעמי הבריאה מקיימים דרך הצינור בו הם עושים שימוש.

כל אחד ואחד מאתנו וכל אחד על פני האנושות יוכל לייצר תקשורת גבוהה ולהביא את מעבר גופו לממד שברוח, כך הוא יקבל קשר ישיר אל מעשה בראשית.

מעשה בראשית מאפשר מערכות ואת כל הפוטנציאלים להבאת קשר, אשר מתקיימות בו זמנית וכל נתון ונתון זמין עבורנו, עבור האנוש להבאת בחירתו, להביא מפגש המקבל קשר ישיר עם חתימתו וממנה קשר ישיר עם הגבוה, עם המערכת שמקורה בכל דבר ודבר, עם הגורם הנוסף, עם האלוהות.


מיזוגי גופים בקדמת הימים

פעמי הבריאה פיקדו על מערכות גוף של תולדת אנוש מקדמת הימים ואפשרו את התמורות שאנו מקבלים, בסמלים על המבנים המצויים בכדור הארץ.

כאשר פעמי הבריאה הקדימו זמננו והם אפשרו הבנות ומחקר במיזוג גופים אשר קיבלו תנודות יתרות, באופן של תנופת מערכות גוף לקראת תערובת במבנה שהוא בתמורה הקשורה לפרטי מבני החומר במעברי גוף אל גוף, וגם גוף למערכות שהן במבנה החיה.

פעמי הבריאה שפעלו במערכות תולדת בריאה תפעלו גורמים שונים במבנה החומר ואפשרו תנודות במבנים אשר במיזוגי גופים השונים זה מזה.


לימוד מכישלון עבר במחקר מיזוגי גופים

פעמי הבריאה הביאו כישלון באמצעות שליטה, אך ידע רב נצבר כתוצאה ממערכות המחקר אשר הפעילו. ידע זה שימש עבור מערכות אלו להתפתחות וידיעה כדי לאפשר את התנודה הקוונטית לקראת הבניית מפגש, כך שהמפגש הוא מכוח הקבלה המלאה, קבלה ללא תנאי.

רצון המערכות היה לאפשר תנודה מהירה, אך הם כשלו משום שבתנודה בה לא היה את הכוח לשלוט ביסוד המים. תולדת מערכות האנוש באו מכוח הדרך של פעמי הבריאה, של מערכות שתפקדו ופעלו במבנה החובר וידיעותיהם נשענות עליהם, והביאו את התנופה עבור המערכות הגבוהות, כדי להעצים את המחקר ביסוד המים.

מבנה התנודות אשר יצרו והעדר איזון גרמו להפרת הסדר הבריאתי כך שהשליטה באה, לכן התגבשה החלטה להעמיק את המחקר ביסוד המים. פועל יוצא של התהליך היה השמד של מבני הכוח והפעלת מערכות אשר אפשרו להרמוניה לפעול לצורך העצמת הידע ביסוד המים.


חשיבות המים ליצירת מפגש (ש"ת)

מערכות אשר הביאו את יכולתם לשליטה בגוף התהליכים, לאפשר מכוח מערכת אשר הביאה שליטה ותנופה את התוצאה, ללא מערכת המאפשרת מבט כולל אשר מציף את התהליך ומאפשר למים להביא בו שליטה ואיזון, אלה הביאו את הכישלון.

פעמי הבריאה הביאו מערכת שהיא בתנופה גבוהה, במחקר לתהליך שנדרש בו התנופה, אך ללא מערכת שהביאה את הקבלה, הרצון לאפשר כל מפגש ומפגש שיתקיים, וכל תוצאה אשר תבוא.

מערכת המקבלת את המפגש ומקבלת כל תוצאה שתתבצע מכוח המטרה, מכוח הכוונה, היא מביאה את השליטה ביסוד המים ומביאה את השוויון, היא מביאה את הקבלה המלאה לכל תוצאה ותוצאה.


התפתחות הגוף למיזוג גוף בגוף (ש"ת)

בעבור מערכות החומר, פעמי הבריאה הביאו בהם את המחקר המאפשר את התפתחות החומר. כאשר מערכות החומר יאפשרו את המעבר, כדי לקיים את התהליכים המאפשרים מזוג גוף בגוף ומתוך הפרייה לאפשר התפתחות של הגופים, אז הגופים יביאו את השינוי.


תגובת החומר האפל (ש"ת)

המערכת המזינה תהליכי מבני האור היא פוטנציאל, היא מקבלת תנופה, תנועה מכוח תגובה בלבד. פריצת מערכות האור כדי לאפשר תנודה ולקיים תמורה הן המניעות תגובה.

תגובה נוצרת כתוצאה מפעילות האור, כך שלמערכת החומר האפל אין את המנוע משל עצמה, אלא היא מניעה עצמה מכוח התגובה, כמראה לעומת החומר האפל שהוא מקרין תנודה, הקרנה, בריאה לתולדת החומר, תהליך שהוא הקרנה בלבד.

חומר, הגוף והגופים, הפעולות, התוצאות, תהליכי החומר, כל בריאה ובריאה בחומר היא הקרנה של מבנה המגיב אל מול פעילות. מכוח הפוטנציאל בא האור, ומכוח האור הוא מוזן, והחומר האפל מגיב ומקרין על האור את הפעילות שהאור מבצע, כך שהחומר האפל פועל כל הזמן כמראה מול האור.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר