מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות וקבוצת תובנה גבוהה מגלקסית "פעמי הבריאה" מתוך מ. 113 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת אחדות ושוויון ליצירת תקשורת, התפשטות פירוק וחיבור מכוח המחשבה, תיאום עם הבריאה והבורא לתוצאה, התאמת מזון הגוף למזון הרוח, המפגש הנשלט מהתנופה, מחשבה ורצון בתנופה קוונטית, תנופה קוונטית לחיבור לממד הגבוה, קישור התנופה לתנודת הלב, הקשבה לפעימות הלב, תנופת קצב הלב לאחדות עם מערכות גבוהות, מפגש בשוויון לאחדות, חיבור לממדים גבוהים, שליטה במערכת הכבידה, התאמת מזון, התאמת הספר "האוכל שאנו אוכלים" לתקופה החדשה, פעילות גופנית.

לתוך הנתינה פעמיכם פרוסים, קלות נשמתכם קיבלה פניה, חבל לוכד הדמיון, הגוף פעולתכם מקבל אות רטט, קרן אור לובשת מעשה

התפשטות פירוק וחיבור מכוח המחשבה

מעברי הגוף האנוש בשלו לאפשר תהליכים אלו, לקבל היכולות לקטב תהליך מכוח מערכת שהיא נפש, להשפיע על החומר ולהביא קיטוב המאפשר מקרא מכוון לתוצאה. להחדירו בחומר ולאפשר את התנודה הטמונה בחומר בהתאם למקרא, לכוונה שנביא בה את הקיטוב.

מערכות החומר פעלו במבנה אשר היה מצומצם למערכת הנושא הנחקר. כאשר מבנה החומר מאפשר הגמשה, אז אין גבול למערכות שיהיה ניתן לאפשר בהם את התנודות.

אנו כבני אנוש הטמונים כל אחד בגופו נוכל להביא התפשטות מכל חומר וחומר גוף וגוף, כך נוכל להביא הבניה מכוח התפשטות, פירוק וחיבור מחדש מכוח המחשבה. תהליכים אלה נחקרו במערכות אשר במבנים מחוץ לכדור הארץ, כך התקבלה היכולת להביא את הקשר עם מערכות אלו ולאפשר בעבורנו את הידיעות.


תיאום עם הבריאה והבורא לתוצאה

כאשר אנו מאפשרים את הקשרים ומביאים את החיבורים אל מערכות הנמצאות ברשת היקום הקיים, אז נבנה תפנית של הבריאה החדשה לקבל תנופה מרבית, לקראת קבלת תוצאה בתיאום מחולט עם הבריאה והבורא.

בדרך זאת כל אחד מאתנו הופך לשרת בורא, לשרת בריאה, לשרת מטרה שלשמה מתקשר הכוח להפעלת התוצאה. חולמים אנו חלום, מציאות חלומנו תבוא מכוח הבריאה אשר נברא, כל אחד, כל גוף יביא את הכוח לאפשר את הבריאה, הוא כמקרו-קוסמוס יפעל כדי להביא את האלוה לשפעל מטרה, לאפשר תוצאה היא בריאה, כך שכוחנו הוא רב.

כל אחד ואחד מאתנו וכל האנושות צועדת לקראת מערכת שהיא בשוויון, ומכוח תהליכים אלה אנו נאפשר את הפעלת החומר, בריאת תהליך, בריאת מצב תוצאתי לכל מערכת שנאפשר מפגש בה, מערכות האנושות נדרשות לאפשר פתיחות לתהליכים אלו.

מערכות כבידה שאנו חווים בכדור הארץ מקיימות עדיין מקרא בנושא מחקר המים להביא את התנודות הסוערות, אך מערכת זו תיסוג אט אט כלעומת מבנה אחיד, אשר הוא בא ומשתלט במבנה כדור הארץ ולמערכות יקום הוא מביא הזנה מהם.

תולדת תהליכים אלו הם ברצון אלוה להביא תוצאה לשוויון, לאחדות מלאה, כך שהמערכת תאפשר את האתגר למבנה אין סוף, למבנה של מקרא בראשית.


התאמת מזון הגוף למזון הרוח

אין את הידע באשר לתנועה מעבר לתהליך זה, אך מערכות גופנו יהפכו להיות אווריריות, לכן אנו נדרשים לשמירה על הגוף ולהזינו בתזונה מתאימה לגופנו, כדי להכיל את התנודות, התדרים, הנתונים אשר מערכות פעמי הבריאה מאפשרים את החשיפה אליהם.

התזונה גם היא משנה פניה ומקבלת תפנית המותאמת לאנוש באשר הוא, בהתאם למערכת התנופה החתימתית שלו. אנו נדרשים לתת תשומת לב למזון אשר אנו מאפשרים את ספיגתו בתאי הגוף.

בעבור הידע אנו נדרשים להביא הקשבה למבנה הגוף, אנו נקבל באמצעות מערכות גבוהות גם כן את הידע על הכוח אשר אנו יכולים להבניית מזוננו, ולאפשר לגופנו להביא את הספיגה הראויה למזון הרוח שאנו סופגים.

מערכות גופנו נדרשות להביא הלימה כך שהמזון, החומר בו אנו מזינים את הגוף יתאם למזון הרוח אשר אנו זמינים את רוחנו ולמחשבה, מערכות אלה פועלות בד בבד ונדרש להביא את ההבנה לתהליכים אלו.


המפגש הנשלט מהתנופה

כאשר נולדת בריאה, להביא תנופה למערכות המקבלות מקרא המשמש את האנוש לתפעל מערכת בה הוא מבקש להביא את הפועל, מתוך מבנה בתנועה קוונטית, אז הוא נדרש להניע את המחשבה כך שתולדת מחשבה היא בקצה רצון האנוש להבאת התוצאה.

פועל מבנה אשר הוא תנופה בקוונטיות נדרש לתנועה במקבץ תנודות המטפסות למקרא שהוא ברצון לאחרית התנועה, לאפשר את הקשר למקרא בראשית.

פעמי מערכות החומר מקבלות שינוע כך שאין סוף הפוטנציאלים זמינים, אך מקרא רצון האנוש להביא שליטה, הוא המכבה את התנופה. אין המערכת מאפשרת הבאת שליטה, או התנעת רצון מכוח שליטה בתוצאה, אלא מערכת המאפשרת מפגש אשר נשלט מהתנופה עצמה.


מחשבה ורצון בתנופה קוונטית

בכינוס המחשבה לתוך מערכת האש, התנופה המונעת בכוונה ושליחת מערכת האש היא המניעה את כוונתנו לחלל. כאשר אנו מאפשרים את המערכת אשר תביא קליטה מלאה לתנופתנו, אז המפגש יתרחש כך שאחרית המפגש יבוא לאיחוד עם הבראשית, עם התולדה של מקרא כוונתנו.

באופן זה אנו נייצר מחשבה, רצון שהוא בתנופה קוונטית. מקרא זה ישמש לתקשורת כאשר מייצרים ומפעילים להביא קשר עם מערכות אשר מחוץ לכדור הארץ, עם מערכות בחומר ועם מערכות בתיאוריה.


תנופה קוונטית לחיבור לממד הגבוה

כאשר אנו נאפשר תרגולת להביא תנופה קוונטית, מתוך מערכת אשר מאפשרת את האין גבול במקרא מלוא הפוטנציאלים להתממש, אז מבנה גופנו גם הוא יביא את ההכלה וההגמשה, לאפשר הכלה למפגש.

המערכת שבמקרא בראשית תביא איחוד עם האחרית, עם המפגש עצמו ואנו כאחד נהיה מכוח הבריאה, ותהליך זה אנו מאפשרים.

כאשר אנו נחבר עצמנו אל מערכות אשר מחוץ לכדור הארץ, אז אנו נפעל מכוח מערכת שהיא תנופה קוונטית, מכוח מערכת שאנו מתעלים מעל גופנו, לאשר חיבור אל מערכות בממד הגבוה שבמבנה תנועה קוונטית.


קישור התנופה לתנודת הלב

לקבלת התנודה אנו נדרשים לאפשר מערכת שהיא בהתעלות, ולקשר את התנופה אל מערכת של מקרא תנודת הלב. לב פועם פעימות, אנו נקשר את הלמידה אל מערכת הלב.

לב אשר יאפשר פעימה אחר פעימה, לקבל תיאום לשליטה בתנועה קוונטית, כך אנו יכולים לאפשר מערכת שתנועתה בפעימות ליבנו, ומכוח פעימות הלב אנו מאפשרים את התנועה והשליטה במקרא התדרים.


הקשבה לפעימות הלב

כאשר פעמי הבריאה נקראו אל מערכות החומר להביא בגוף ולאפשר מקרא שהוא במיזוג גוף וגוף, אז הם הבינו כי לב הגוף, הלב הפועם בגוף התאים עצמו לחתימה, לחתימת הגוף המקיים את התהליך, ולמערכת המקבלת את התוצאה והפעולה והתנועה.

פעולות גוף האנוש נקשרות גם הם אל מערכת הלב כדי לתאם את הפעימות אל החתימה, כך שפעימות לב האנוש נדרשות להקשבת האנוש.

כאשר האנוש התאים עצמו לקצב הלב, אז התנועה נשלטת ותנופתו היא נכונה מתוך העדר הפרעה למחשבה שהאנוש מאפשר למעבר גופו, ואינו מסית עצמו ממערכת הרצון המדויק.


תנופת קצב הלב לאחדות עם מערכות גבוהות

כאשר אנו מבקשים ליצר תנופה שתביא דיוק, אז אנו נקשיב תחילה אל קצב פעימות ליבנו ונאפשר את התיאום המוחלט עם מחשבתנו. אט אט אנו נקבל מבנה שהוא מקצב ליבנו, כך שמכוח תנופת מקצב הלב, אנו נתחיל להביא את רצוננו.

כאשר כוונתנו תביא תיאום מוחלט עם קצב ליבנו, מכוח התהליך שאנו מכוונים אליו במקצב ליבנו, במקצב חתימתנו, אז אנו מאפשרים את הקשר, מאפשרים את התנופה, מאפשרים את הפעילות מכוח מערכת שאנו חוברים אל מקור כוחנו, אל מקור חיותנו, אל מקור תהליכי הבריאה לקבלת תאום מוחלט.

מכוח מערכת ההקשבה לתנועת ליבנו אנו נביא את התנופה, ומכוח התנופה אנו נייצר תנועה קוונטית.


מפגש בשוויון לאחדות (ש"ת)

קיבולת גופנו מאפשרת אט אט הרחבה של מערכות החומר, כדי להביא את הבניית גופנו אשר יפעל בתאום מוחלט עם מבנים שהם בתנועה קוונטית.

המבנה המאפשר קבלה מלאה והתאמה מוחלטת לתנועה אין סופית, מכוח קיבולת הגוף המאפשר את התנועה עצמה. התעלות מעל הגוף מקבלת תנופה בגוף הפועל מכוח התקשורת ואת הקשר במקרא האחדות.

פעמי הבריאה מאפשרים עבורנו הבנות אלה כך שאנו צעד אחר צעד נביא שליטה בגופנו, ונאפשר את הכוח לבוא בגופנו, כך שהוא יבוא מהכוח לקיים מפגש אשר בשוויון, מפגש באחדות.

התנודה הקוונטית תבוא מתוך שליטה מחשבתית, מקרא קוונטי בשליטה מלאה אשר מאפשרת לכל הפוטנציאלים לבוא לתוך קבלה מלאה, למפגש המאפשר תנועה.


חיבור לממד השביעי ולממדים גבוהים (ש"ת)

מקרא של מערכת המחקר להתחבר אל הממד השביעי מתאפשר לשלח את התנועה הקוונטית למערכות שהגוף ממנו אנו פועלים יביא תנועה, כך שאנו נקרא למחשבה תחילה וסוף גם יחד.

כאשר מערכות שפעמי הבריאה פועלים בם הביאו מעברי גוף כדי לאפשר מיזוג גוף בגוף, מעברי הגוף הם גם לממד השביעי ולאפשר התעלות גם מעבר לממד השביעי, יש התעלות במקרא שהוא בדרגות הרוח לקשר תנועה אל מבנה אין סוף.


שליטה במערכת הכבידה (ש"ת)

גופנו פועל מכוח הכבידה, וכאשר אנו מקבלים את היכולת לאפשר תנועה ותנופה קוונטית, הכבידה גם היא מקבלת מבנה שונה ומאפשרת התפשטות.

גופנו ישהה לכאורה על הקרקע ויאפשר להביא את הכבידה, אך נקשר כוח אל גופנו ואנו מביאים הפרדה וניתוק מכוח הכבידה, כך שאין אנו נחוש בכוח הכבידה. אנו נביא שליטה ונאפשר לגופינו להביא קרקוע וגם לאפשר רחיפה.


התאמת מזון (ש"ת)

יש חיבור בין התאמת המזון לרוח ולמחשבה, תזונה נדרשת להביא במידה המתאימה לגוף, לאפשר את הקיבולת המתאימה לקיום החתימה, באופן שהגוף נזקק לו, לכן מזון הגוף הוא גם מזון הרוח.

התאמת המזון היא בתאם לאדם עצמו, הוא נדרש להביא מחקר ולאפשר הקשבה לגוף, כדי לקבל הבנה איזה מן המזונות הוא מתאים עבורו, בהקשבה לגוף.

קיבולת גופנו לא תדרוש קרקוע האש שנדרשת לאנוש במבנה העבר, ולהביא מתנועת הגוף כדי לשמש את היסוד בקרקוע לצורך הישרדות. אנו נאפשר הזנה רק ממזונות שיותאמו למבנה חתימתנו, כך שההזנה תבוא במקרא אוויר לשמש את התנופה.

המזונות גם הם יבנו את הגוף מכוח תנועה לשלח מערכת חומר להביא הרחבה ולאפשר היפרדות ממבנה שהוא בקרקע ויותאמו ליסוד אוויר. האדם עצמו, האנוש נדרש גם להביא הקשבה לגופו משום שחתימה אחת אינה דומה לאחרת, המזון יהיה בעיקרו ביסוד האוויר.


התאמת הספר "האוכל שאנו אוכלים" לתקופה החדשה (ש"ת)

ברוך מבנה המקדם תהליכים, התנועה היא נכונה להביא. רצון הבריאה היא לאפשר הבאת ידיעות המאפשרות שילוח דרך כוח אשר מביא הפעלה ליצירה אשר מביאה את התוצאה.

כאשר אנו מקבלים ומביאים ידע באופן אשר יוטמע בחומר, והוא מביא הבניה לקבל הבטחה לשמש האחר ולהביא בו ידע, אז מערכת זו היא ראויה משום שהאחר יאפשר למידה וחיבורו לידע, ומכוח חיבור זה הוא יאפשר שינוי בעבורו.

כל אנוש הוא בהתאם לחתימתו, אך המבנה שנשלח להביא את הפריצה וההפצה הוא הברוך.


פעילות גופנית (ש"ת)

מקרא גופנו ידרוש את התנועה, כך שהתנועה תהיה חלק בלתי נפרד מהווייתנו ומהמערכת שבה אנו פועלים. מערכת גופנו תידרש להביא פעילות מותאמת גם היא לחתימת האנוש.

אנו נאפשר מערכת מוסדרת, פעילות במערכת מוסדרת, משום שהתנועה הנדרשת מאנוש בעתיד תהיה בצמצום, לכן אנוש יידרש להביא הבניה של סדר לאפשר פעילות להביא.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר