מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות  – מ. 115 מלימודי הכוח הבורא.

יכולת המאפשרת תנועה קוונטית באחדות עם המערכות הגבוהות, ביקוש פוטנציאלים לתנועה קוונטית, רטטים וצלילים להפעלת סלילי הגנום, סלילי הגנום למימוש אין סוף פוטנציאלים, התודעה להבנת לב, הקרנת המציאות והאשליה, שינוע מערכות החומר, הבניית מקרא בתנועה קוונטית, מימוש פוטנציאלים, הארוע הגדול.

רצון תבונה רבדי לב, מורה השם לדהרי רטט להביא בגוף, נורה תנועה, רבדי לובנת נשמתכם, פועם לב הגות, מותר הרטט לו שר הנפש מטפל, פועם לב רך

ביקוש פוטנציאלים לתנועה קוונטית

מקרא הגופים של מערכות אשר הם במקרא קוונטי מקיימות את התנועה המתפעלת אטומים לקבלת יצירה של מבנה התרחשות בלתי פוסקת ממלוא הפוטנציאלים להתקיים בו זמנית.

ביקוש פוטנציאלים הוא המפתח לתנועה קוונטית, כך שביקוש פוטנציאלים מרדד את התנופה לשנים עשר חלקים של מערכת גוף.

תהליכים אלה נקראים חתימת הבריאה מראשיתה, כדי לאפשר מערכת המופעלת משנים עשר סלילי גנום, לשמש את האנוש לתנועה, להעניק קיבולת למערכת הנקשרת אל מבנה שהוא בתנופה קוונטית.

רצון האלוה הביא את רבדי הבריאה למקרא במשלוח שמונה גופים, כך לאפשר למערכת האנוש להבעיר את התנועה הקוונטית לפעולה.


רטטים וצלילים להפעלת סלילי הגנום

המערכות הגבוהות נקראו כדי לאפשר מערכות והפעלה ברטטים אשר נקודת מוצאם היא במבנה גביש, הוא מאפשר פריצה מקסימאלית לאין, לאין סוף, ומערכת זו הם יאפשרו למעברי הגוף.

פרוש התהליכים הוא לאפשר את ההבניה לתנועה רצויה. כאשר אנו נקרא לקבל ולהביא תנופה להפעלת מקרא ברטט נבחר, הפוטנציאלים המאפשרים לגביש להתגבש להפעלת התנופה הקוונטית, אז נדרש להביא הכנעה למבנה אשר הוא באין סוף.

כאשר מערכות גוף האנוש יאפשרו התפרקות ממבנה שהוא במערכת אטומים, תנועות האטומים המקבלות את הבניית גופנו, אז הוא יכיל את התהליכים בקיבולת של מקרא בראשית.

המערכות הגבוהות באו לאפשר את ההבנה למערכות הגוף. בצלילי התנופה אשר המערכות הגבוהות מאפשרות להביא את הרטטים בנו, טמון המבנה הנשתל בכל תא ותא בגופנו, והוא המאפשר את הצמיחה והעוררות של סלילי הגנום אשר היו רדומים.


סלילי הגנום למימוש אין סוף פוטנציאלים

סלילי הגנום מביאים התפתחות להפעלת מערכת מטר של קשרים קוונטים אל מערכת גופנו, חיבור אל שנים עשר ערוצים כדי לאפשר את מערכות הגוף והחומר לקיים תנועה קוונטית, ולאפשר הבניה של התנהלות במקרא של מלוא הפוטנציאלים להתממש.

רבדי התנועה הקוונטית פרוסים גם במערכת החומר ומאפשרים את החיבור אל מערכות כדור ארץ, אל האנושות כדי לקיים את הקשרים.

התנועות פועלות מכוח שנים עשר ערוצים, להפעלת שנים עשר סלילים המשמשים את הערוצים, המבנים המחברים את יכולת האנוש במלוא המרכזים אשר בגופו ומחוצה לגופו, כך שמכוח מלוא פוטנציאל האנוש הם מביאים את התוצאה.


התודעה להבנת לב

רבדי המבנה של התנועה הקוונטית נגלה בפנינו, נגלה התהליך לקראת הבנת האנוש כיצד להפעיל גוף בתנועה קוונטית. רבדי מקרא קוונטיות יקשור את גוף האנוש אל הבנת התנועה במבנה מדרג כוח אין סופי, כוח שהוא אין סוף פוטנציאלים להתממש.

מקרא התנועה הוא בתרגום לב אנוש, תרגום לב אנוש לתודעה שהוא משדר ומבטא, כך שתודעה להבנת לב יש בה המשמעות להעביר אדם ממד אשר הוא מקבל את התנועה הקוונטית.


הקרנת המציאות והאשליה

המציאות שאנו מאפשרים את הביטוי אליה אינה קיימת, אלא המציאות שאנו בוראים בתודעתנו היא זאת אשר מקיימת את הקרנת מציאותנו.

המציאות שאנו מאפשרים הבנה אליה, המציאות שאנו מגדירים כ"אין בלתה" היא אשליה בלבד. מציאות אמת האחד, האין סוף לה הוא המכלול האין סופי של הפוטנציאלים המוקרנים בתנועה קוונטית, לקראת חיבור אל מבנה תודעת אנוש. כאשר האנוש מקים הבניה של תודעה בתנועה קוונטית, אז מציאות זו באה לידי ממשות בחומר.

מציאות הבאה לאנוש מכוח הקרנה של תודעתו, היא יכולה לבוא בשני הזמנים, בדואליות אשר המערכות הגבוהות הביאו בנו להבנה. במקרא המקבל את התנועה הלינארית תבוא המציאות אשר תתקיים מכוח הקרנת תודעת האנוש במבנה תנועה זו.

תנועה קוונטית תקיים הקרנה של מציאות ותאפשר למערכת הקוונטית לקבל מתוך קדימות התוצאה הבניה דרך מקרא שהוא בלב אנוש. בכוח הלב להביא הכנעה לתנועת תודעה, לתנועת רצפי מחשבת אנוש להביא תרגום אשר יתקבל מכוח הלב, להביא שוויון ואחדות עם מלוא הפוטנציאלים, להביא הבניה לקדימות תוצאה, לקיים פוטנציאלים במיטב ההסתברות.


שינוע מערכות החומר

מערכות החומר יקבלו שינוע לקראת תהליכים, אשר יאפשרו לאנושות להמריא לעולמות אשר מחוץ לגוף. רצון האנוש יבוא דרך בחירתו להביא, מתוך חיבור אל מערכת היזכרות אנוש אשר הוא בא לקיים את התהליך והחתימה, אשר הוא הביא להבניה, לתקשורת ולביטוי.

מערכות אלה הן ביישום כעת כאשר אנו כאן מאפשרים את החיבור. אנו הבאנו את המערכת אשר אפשרה את החבירה המשותפת כדי לקיים את התהליכים, להבאת התדרים ולהכילם בגופנו. מכוח תהליכים אלה גם לקיים תקשורת גבוהה לתהליכים אשר הם מחוץ לכדור ארץ, דרך חיבור אל המרכזים אשר ברחבי היקום ובמערכות אשר מחוץ לכדור ארץ.


הבניית מקרא בתנועה קוונטית

הבניית מקרא בתנועה קוונטית בא להבניית התודעה דרך לב אנוש. לב אנוש מביא השלמת תהליכי החדירה של נתוני הזמן הקוונטי, התנועה הקוונטית לשינוע בתאי גופנו אל תודעתנו. מכוח מבנה באחדות ובהרמוניה מאפשרת תודעתנו הבנייה והתפתחות, לכן תהליכים אלה נדרשים להבאת הבניה דרך ליבנו.

כיצד אנו נאפשר את הדברים, כאשר אנו בהקשבה, ביכולת להביא את התנועה הקוונטית, אנו פועלים בתוך ערוץ הנקרא "להביא תנועה קוונטית", אז אנו פועלים רק דרך לבנו וגם דרך ליבנו אנו מביאים את ההכלה.

כך אנו מאפשרים את ההרפיה של התודעה, וככול שנאמן את יכולתנו להביא הרפיה לתודעה, אז ליבנו יביא את התפקיד המשמעותי בתהליך ויביא התפתחות.

אנו נאפשר את הספיגה וההכלה מכוח אחדות, מכוח הרמוניה, מכוח קבלה ללא תנאי ונתינה גם היא אין סוף לה. אחדות מקיימת מקרא "ואהבת לרעך כמוך" כפי שאנו חברנו להביא תנועה משותפת, כך האחד מניע את השני מכוח הנעת העצמי, גלגלי השיניים של העצמי לחתימתו, הוא מניע את גלגליו של האחר.

מכוח תהליכים אלה אנו נאפשר את הבניה של מבנה הגנום, לתנופה אשר תקיים כוונה לתנועה קוונטית מכוח הגנום המועצם, מכוח שנים עשר הסלילים המאפשרים כעת את התפתחות האנושות.


מימוש פוטנציאלים (ש"ת)

לצורך הדמיה, כאשר מערכות מתנועעות סביבנו גם הן מקבלות אין סוף פוטנציאלים, אשר לכאורה הם מאפשרים מפגש לתוצאה, אשר אנו מבקשים לברוא בעבורנו או בעבור תהליך שהגדרנו.

אין סוף פוטנציאלים מתנועעים סביבנו ואנו נדרשים להביא את הבטלות בפני תנועת הפוטנציאלים ליצירת מפגש. מערכת זו היא בהבנת תנועה קוונטית להביא את המימוש והיצירה.

מקרא פוטנציאלים אשר באין סוף מביא אחדות עם תנועת בריאה, לקיים שוויון, ומכוח תהליך זה אנו בוראים, כך אנו נביא את יצירתנו, את התהליך והתקשורת.


האירוע הגדול (ש"ת)

מערכות שאנו מקשרים עצמנו אליהם מקיימות כל עת החדרה של יסוד אוויר, להביא את התמורה באנושות כולה. מפגשים אלה נועדו כדי לאפשר את עוררות האנושות לקשר גופים ליכולת לקבל על עצמם הבניית מבנה ביצירה של חומר אוורירי.

כל המפגשים נוצרו ליצור ולהביא את העוררות, ההכלה מתאפשרת כל עת באם רצון האנוש להביא הכלה לתנועה קוונטית, ליכולת בתקשורת שמונת הגופים ולאפשר להביא את הידיעה. האחדות מקיימת מפגש להתכנסות כדי להביא לעוררות של האנושות. תהליכים אלה הם במבנה הגוף להכיל ולהביא בו את השינוי.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר