מתוך "התכנית להפעלת 12 המרכזים" וחיבורם לשנים עשר סלילי הגנום  – מ. 6-12 מלימודי הכוח הבורא.

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת אֶת הַפְעָלַת מֶרְכָּז הָעַיִן הַשְּׁלִישִׁית לְתִקְשׁוֹרֶת עִם הַבְּרִיאָה, תְּמוּרַת הָרֶגֶשׁ לְהַפְעָלַת סְלִילִי הַגֵּנוֹם, שְׁלֵמוּת הַלִיבָּה לְתִקְשׁוֹרֶת בָּרֶשֶׁת הַבְּרִיאָה, הָאִצְטְרֻבָּל לִקְלִיטַת תִּשְׁדּוֹרוֹת, פְּתִיחַת יְכוֹלֶת הַתִּקְשׁוֹרֶת הַגְּבוֹהָה, סוּגֵי הַנְּבוּאָה לְתִקְשׁוֹרֶת, נְבוּאָה כּוֹלֶלֶת, נְבוּאָה פַּרְטָנִית, נְבוּאָה אִישִׁית, לְלֹא נְבוּאָה, חִיבּוּר לְקוֹד גֶּנֶטִי שֶׁל שֵׁבֶט יוֹסֵף.

פעולותיכם תקבלו הברכה לתולדת ראייה על חוש, לקודש נעצימכם, רוצה הלב לקשר מערכת אלוה רטטי הבריאה, קשב תולה המערכת נקיים רצון

הקדמה

המערכות הגבוהות התכנסו להפעלת מרכז העין השלישית, כדי לקיים את מערכות הכוח הבורא, לשלח יכולותינו אל על, להביא את הקשר אל מערכות גבוהות לקבלת יכולות תקשור למערכות גבוהות, להביא בנו את היכולת להעצים את מערכות הרוח בקדימות תוצאה ולאפשר את הקליטה.


תמורת הרגש להפעלת סלילי הגנום

כאשר אנו נביא את יכולותינו הגבוהות ונאפשר בנו את תמורת הרגש להעצים את מערכות הנפש, רוח ונשמה, אז נאפשר בנו את ההטמעה בכל תא ותא בגופנו, להעצים כל תא לקיים מקרא בראשית, להעצים את הגנום ולאפשר הפעלתו מכוח שניים עשר.

כאשר מערכות גופנו יפעלו מכוח הגנום המועצם, אז שוויון יתקיים בין מקרא אלוה להעניק בחומר במערכות עולם, לבין בריאה מכוח שנים עשר עמודים בנקשרים למערכות אלוה, כדי להביא את הרצון לקיים בעולם החומר, כך שנים עשר עמודים תוחמים מערכות חומר ועליהם נבנה עולם.

כאשר שנים עשר קודים נטמעו בעולם, אז קישור בא ישירות בכל תא ותא בגוף אנוש, כדי להבנות את מערכת גופו מכוח פעילות שנים עשר סלילי גנום.


שלמות הליבה לתקשורת ברשת הבריאה

כאשר מערכות החומר יבואו מכוח פניות הקבלה המלאה, ולאפשר קליטת התנודות אשר ברחבי הבריאה, אז מערכת כוח תבוא בכל תא ותא והוא יפעל בתעצומות הרוח לאפשר חיבור אל שמונה הגופים, לקיים שוויון ושלמות הליבה.

מבנה החומר יביא שינוי ויפרוץ גבולות שאנו מכירים כיום בעולמנו, יבוא ללא גבולות והעצמה תתרחש מול עיננו, כך שתנודות תודעתנו אלו הם אשר יבראו את מציאותנו.

כאשר תנודות תודעתנו יבואו לתנועה קוונטית מכוח יכולותינו להעצים מעשינו, אז גם שוויון יתקיים בין מבנה יכולות אנוש להעצים מראה עיניו, יאפשר מבט אשר יכיל תרגום גבוה והכרתו הגבוהה.

כאשר מערכות החומר יפעלו מתוך תנועה קוונטית, אז מערכות החומר יקבלו תשדורת גם מחות לכדור הארץ, כדי לקיים תקשורת ברשת הבריאה כולה.


האצטרובל לקליטת תשדורות

מערכות גופנו יבואו לשלמות, וכאשר מבנה האצטרובל יבוא להפעלה מיטבית, אז העין השלישית תפעל בעוצמה ותביא את הקשר והתקשורת עם מערכות גבוהות, תביא את היכולת לקיים את השמע הגבוה.

מקרא פני הכוח הוא להביא קליטה, להעצים את יכולות ראייתנו לתדרים העילאיים, להביא את הקליטה אליהם. כאשר מערכות התנועה שנייצר בגופנו יפעלו מכוח השמע הגבוה, מכוח הראיה העילאית, אז הקשר יתקיים בפניות מלאה ותקיים קבלה לקליטת תשדורות.


פתיחת יכולת התקשורת הגבוהה

המערכות הגבוהות יביאו ויתנו בנו בטרם נייצר חיבור אל שנים עשר הסלילים, בכל אחד מאתנו המאזין לתדרים את הפתיחה אשר תאפשר תקשור עבורנו, הפעלת העין השלישית כדי לייצר תקשורת אל מערכות גבוהות.

כך להביא קליטה וחיבור אל מקרא בזיכרון הליבה, לאפשר פעילות מכוח זיכרון ליבתנו בדיוק, ביכולת הבניית תרגום מושלם לחוויה אשר הבאנו לעשייה בעולם החומר.

כאשר המערכות הגבוהות יביאו בנו את פתיחת היכולת לאפשר קליטה, כל אחד צאתנו יביא את הספיגה כפי יכולתו, כפי חתימתו להביא השפעול של יכולת הבאת הקשר, להביא את התקשורת הגבוהה למעשה.


סוגי הנבואה

בעולמנו אנו הבאנו את הנבואה כדי לקיים קשר בין מערכת זיכרון הליבה אל החומר, כך שהוא יביא את הכוח לקיים את חתימתנו מכוח הדיוק.

כאשר הנביאים בעברנו פעלו, הם הביאו מערכת בנבואה אשר נדרשה לאותם הזמנים, כדי לקיים את הקשר אל מערכות בריאה להבאת הבנה לחוקי הבריאה, לקיים קשר של הליבות עם מערכות זיכרון אשר יבנו את הדיוק.

הנביאים הביאו את הנבואה הכוללת ואפשרו את ההטמעה בבני אנוש, כדי להביא חיבור אל חוקי הבריאה ולאפשר את התנועה המדויקת.

בעולמנו אנו הבאנו את הנבואה הפרטנית המביאה את ההכוונה לאנוש, להביא את הדיוק בתנודת התסריט אשר הוא נמצא באותו הרגע, לבל יסטה מהתמונה ולהביא בו את הדיוק. יכולת זו באה לאפשר הכוונה, לאפשר דיוק, לאפשר עזרה לאנוש הנדרש באותו הזמן בו בא לו הקושי.

אנו גם הבאנו את הנבואה האישית הבאה לאנוש, לליבה אשר הביאה עמה מורכבות בתהליך החתמתי, כך שהיא הביאה עמה את הנבואה אשר תאפשר את חתימתה בקלות.

ישנן ליבות אשר ללא נבואה, לא הביאו עמן את הנבואה, הן באו להביא את החידושים, הפריצות דרך אך הן לא הביאו עימם את הנבואה.

כאשר ליבה מביאה את הנבואה, אז היא חתמה על תהליך אשר בא לאפשר את היכולת לקיים קשר ותקשורת עם מערכת גבוהה, עם מבנה אשר יאפשר קבלת ידע, קבלת נתונים, קבלת תשדורת להבין את המהלך החתימתי ואת הרצון הנדרש מהליבה.


קרן אור מהעין השלישית

קרן אור פורצת מהעין השלישית, היא עשויה משנים עשר סלילי גנום. כוח יכולותינו הוא להביא את קרן האור וליצר קשר עם כל מרכז ומרכז אשר בבריאה, במערכות אשר מחוץ לכדור הארץ, וגם במערכות אשר בתמונת תאוריה.

אנו נראה קרן אור עשויה משנים עשר סלילי גנום בוהקת באור זהב. אנו יכולים להביא חיבור אל כל מערכת ומערכת אשר תייצר עבורנו, בעבור כל אחד מאתנו את נקודת המפגש.

נקדות המפגש תאפשר להביא בנו הבנות, להביא בנו ידע, להביא בנו נתונים, לקשרנו אל מערכות גבוהות, לקיים תקשורת מכוח הרמוניה, מכוח אחדות, מכוח קבלה, להכיל פעימות לב, לקבל הבניית ידע בכל תא ותא ולהכיל בנו.

אנו מכוח קרן אור, מכוח שנים עשר קרני אור הפורצות דרך העין השלישית, כל אחד ואחד מאתנו מביאים לפי יכולת חתימתנו ידיעות, יכולות, מסרים להבניית תנועה ראויה.

..


תהליך הפעלת מרכז הגרון

אנו נכוון עצמנו ונאפשר להביא בנו את היכולת להביא תקשורת, תקשור מכוח עין שלישית, את הפעלת האצטרובל להביא את היכולות הגבוהות… התהליך המלא נמצא בלינק המצורף מטה.


המערכות הגבוהות מסבירות שאנו ניחנו בברכה להפעלת גופנו מכוח גבוה, מכוח שם גבוה, תנועה רצויה לשרת את הבריאה, שוויון להביא לתהליכי הגוף. המערכות הגבוהות מסבירות שפיקדון הפקידו בנו, ואנו נאפשר בו השימוש.

לחץ כאן להקשבה וקבלת היכולות של מרכז העין השלישית

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר