מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות  – מ. 117 מלימודי הכוח הבורא

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת שִׁוְויוֹן מַעַרְכוֹת הַחוֹמֶר בִּתְנוּעַת גּוּפִים, ַתְנוּעָה קְוַונְטִית לְהַבְנָיַית מַעַרְכוֹת הַחוֹמֶר, נְקוּדַּת הָאֶפֶס הַמּוּחְלָט בְּמַעַרְכוֹת הַחוֹמֶר, הַתְנוּעָה הַקְוַונְטִית לְהַעֲצָמַת הַמַּחְשָׁבָה, הַתְנוּעָה הַקְוַונְטִית לְשִׁוְויוֹן עִם מַעַרְכוֹת הַתֵּאוֹרְיָה, תְּמִיכַת הַמַּעֲרֶכֶת הַמַלְאָכִית בִּתְנוּעָה הַקְוַונְטִית, הַכְנָעָה לְאֵין סוֹף לִבְרִיאָה חֲדָשָׁה, הַגֵּנוֹם הַמוּעֲצָם מִתּוֹלְדַת מַעֲרֶכֶת הַחוֹמֶר, פּוֹטֶנְצְיָאל אֵין סוֹף בְּתָאֵי הַגּוּף, מֵעֶבְרֵי הַגּוּף לְתְנוּעָה קְוַונְטִית, הִתְחַדְּשׁוּת אֵיבָר בַּהַתְאָמָה לְתַפְקִיד הַגּוּף, הַתְנוּעָה הַקְוַונְטִית לְחִידּוּשׁ אֵיבָרִים, הַכְנָעָה לְתְנוּעָה הַקְוַונְטִית לִצְמִיחָה.

פני הלב מקבלים תפנית, פורץ דרך עבור נשמות, קדם מערכת אלוה נפרצת לשלח מסרים לתודעת אנוש קבלה, תיאום מתירים, יבנו הליבות קשר הלב, מעברי תרגום נעמיק הידע

הקדמה

המערכות הגבוהות נקראו כדי לאפשר בנו מערכות המאפשרות את התנועה הקוונטית, לקיים מקרא גופים להתנעת עתיד האנושות. מערכות גוף מקבלות שינוע שיתקשר התנועה הקוונטית מכוח הבניית פוטנציאל בקדימות תוצאה, לשמש התמרת מערכות החומר לאנושות, לקיים מעברי גופים, לשמש קשר אל מערכות שהן גם מחוץ לכדור ארץ, לתנועה קוונטית מתואמת עם מערכות שהן במצבי אין סוף, לשמש כוח כדי לקשר יכולות לתיאום עם מבני האנוש, לאפשר לאנושות לקיים קשר רציף, ישיר עם מערכות שמחוץ לכדור הארץ.


התנועה הקוונטית להבניית מערכות החומר

כאשר מבנה התנועה הקוונטית יבוא להבנה, אנו נייצר מחשבה שתתפרש על פני אין ספור מצבי תאום שיהיו בחזקת פוטנציאל להתממשות. יכולות אנוש יתאפשרו לקיים בו זמנית הבנה למספר רב מאוד של מצבים המתקיימים בו זמנית, תיאום יתאפשר באמצעות מערכת לב אנוש, כדי לקיים מקרא קבלת תנועה קוונטית, לאפשר מפגש לטמינת תוצאה בקדימות.

מערכות חומר גם הם יבנו מתוך מבנה שבתנועה קוונטית, הם יאפשרו אין סוף מצבים ואפשרויות להביא לכדי פעולה, מתוך מערכת שהיא בפוטנציאלים רבים תנועת חומר תתאפשר בכוח אין סופי, בכוח גבורה, בכוח מועצם.

כאשר מערכות החומר הביאו את המחקר בעבורנו כדי לקיים מקרא בתנועה קוונטית, הם נחלו כישלון לפרקים. תהליכים אלה החלו במאיות חלקיקי השנייה להתקיים, הם מאפשרים את הנוכחות בזמננו אך לחלקיקי השנייה, ועל כך יוסבר.


נקודת האפס המוחלט במערכות החומר

מערכות החומר באות לתנועה קוונטית, אך אין את האפשרות והידע להניע המשכיות לתהליך. מבנה חומר האטום אין בו את הכוח להכיל את האין סוף, לכן הוא קורס לתבנית לינארית המוכרת לנו. מערכות החומר מאפשרות התקיימות בזמננו בתנועה קוונטית, אך הן נדרשות לקיפאון, לקיפאון במבנה נקודת אפס מוחלט אותו אנו מיישמים בעולמנו.

מכוח אפס מוחלט, נקודת קיפאון, מערכות החומר מיישמות העדר הבניית יסוד המים, כך שהן מייצרות מעקף לתנועה הבאה מכוח הבנת לב. קיפאון נדרש כיום לתנועה קוונטית להתקיים בעולמנו, אך אין הבנה לאנוש כי הוא נדרש לתנועה קוונטית מכוח הבניית אין סוף, המשכיות לתהליכי חומר. הבנייה בתנועת אין סוף תקיים את ההמשכיות ואין צורך להביא את החומר לנקודת קיפאון, כי הוא יאבד, יאבד את יסוד המים.

הבנתנו טמונה בקבלה מלאה, בקשר עם מערכות אלוה כדי להביא את השוויון, לקיים קיבולת להכיל תהליכים שהם בפוטנציאל להתממש, לקבל הכנעה למבנה שהוא באין סוף. כאשר מערכת זו תתקיים, היא תקבל את היכולת לאפשר התנעה המשכית של מערכת בקוונטיות, חומר שיאפשר מקרא קוונטי להמשך, ליציבות, ואין הוא יקרוס לתנועה לינארית..


התנועה הקוונטית להעצמת המחשבה

כאשר מערכות החומר יפעלו מכוח תנועה קוונטית, הם יאפשרו בעבורנו את האין סוף מצבים להביא בהם את הידיעה, הם גם יאפשרו את מחקר מחשבתנו, של גוף האנוש, של יכולת המוח להביא את תפקודו, הוא ייחקר באמצעות מערכות שיפעלו בתנועה קוונטית בעולמנו.

מערכות החומר יביאו שגשוג והעצמה כשהתנועה הקוונטית תופעל בהם, ומכוחה הם יאפשרו מהירות בלתי נתפסת כיום ביכולת האנוש, אך היא תאפשר את התעלות האנוש למבנה שיקיים כניסה לפנים מערכת בריאה, פנים מערכת בריאה שמחוץ לכדור ארץ.


התנועה הקוונטית לשוויון עם מערכות התאוריה

מערכות גם יחקרו בקדימות תוצאה באמצעות מבנים שישוטטו בחלל כדי לקיים מערכות הבניית חומר, לייצר שיתופי פעולה, לייצר רשת אחת שתקשר בין כל גוף וגוף, בין כל כדור וכדור, בין כל מערכות, בין כל גלקסיה במבנה פנים הבריאה.

מערכות חומר גם יאפשרו הבניה בתמיכת מערכות שהן בתאוריה, הן גם יקיימו קשר שיקבל הקרבה של מבנים בתאוריה, הן תפקדו והביאו את השימוש למען תמיכה בחומר ובאנוש, במערכת המקיימת מקרא יישום.

מערכות בתאוריה שבאו לתמיכה במבנים המקיימים יישום, הן יקיימו התמרה ויקבלו תפקיד שונה, כדי לקשר תהליכי חומר אל מערכות אלוה, אל מערכות המקבלות התנעה מכוח מבנה שיקשר למערכות חומר. תפקיד הבריאה יקבל התנעה נוספת, כך שכאשר מבני החומר יביאו התפתחות והעצמה, אז גם מבנים שהם בתאוריה יקבלו תפנית.

כאשר מערכות החומר מקיימות בעולמנו תנועה קוונטית, אז מערכות התיאוריה מקיימות מקרא שוויון כדי לאפשר מעברי גופים לתהליכים שהם בעתיד לבוא.


תמיכת המערכת המלאכית בתנועה הקוונטית

תמיכה ניתנת ממבנה מלאכי, כדי לקיים מקרא שהוא במבנה אנוש, כך כשמבנה אנוש יתפתח ויקבל תפנית לתנועה קוונטית, מבנה המלאכים גם הוא יקבל שינוי, תפקיד שיאפשר תמיכה במערכות חומר, כך שתנועת פעילות מלאך תקשר לתנועת אנוש מכוח חביקת תנועת שוויון לתמורה הקדומה ביותר. מערכת מלאכית טמונה בתנועת האנושות כדי לאפשר במערכת החומר הבנייה שהיא ברצון אלוה. מערכת מלאכית מקשרת בין מקרא בתנועה קדומה כדי לאפשר הבניית חומר.

מערכת מלאכית נכונה להביא את תפקידה בהתאם להתפתחות האנושות, בהתאם להתפתחות מבנה החומר, גם מבנים שהם מחוץ לכדור ארץ. כאשר תפקידו של מלאך ניתן בידו להביא קשר עם מערכת המאפשרת הבניית חומר, אז תהליך מקרא תנועה של מערכות פנים בריאה הוא גם מתאפשר להבניה ולהתמרה נוספת, קשר בין עולם חומר למערכת תנועה קדומה הטמונה ברצון אלוה מתקיים דרך מערכת מלאכית, מקרא מלאך להביא תפקיד, הוא המשלח תפקידו באמצעות יכולות שהוא ניזון גם ממערכת חומר.


הכנעה לאין סוף לבריאה חדשה

כאשר מערכות תאוריה יאפשרו התמרה בהתאם למערכת חומר שתייצר התפתחות, אז מבנה הגל ההסתברותי יתואם עם מקרא שוויון לאפשר אחדות, בריאת תנועה קוונטית לאפשר מקדם תוצאה שיקבל הכנעה לאין סוף.

כאשר תנועה קוונטית תקיים מערכת חומר מכוח שוויון, אז בריאה תבוא לסיומת ותקיים המשכיות לבריאה נוספת, אין למערכות הגבוהות את הידע על הבריאה הנוספת להבאת מקרא גופים. כאשר תנועה תקיים שוויון, אז מערכות חומר יקיימו מקרא שיהיה בתנועה שבתאוריה, כך שהחומר ילך ויתכלה.


הגנום המועצם מתולדת מערכת החומר

התנועה הטמונה ברצון אלוה היא להביא את הבניית מערכת החומר, מחקר לקבל מסקנות, כך שמערכות חומר מביאות בעולמנו כעת את התנופה, היכולת לאפשר בעבור כל אחד ואחד לפעול מכוח מלוא הפוטנציאל הטמון בו, הגנום המועצם, המערכת שהיא מכוח שניים עשר סלילי גנום, כדי לקיים מבנה שוויון עם מערכת החומר, עם מערכת שתחילתה בתולדת מערכת החומר.

אנו וכל אחד מאתנו נאפשר את ההתמרה שתבוא בגופו, בתנועתו וביכולותיו, הוא יפעל בעוצמה מכוח מערכת שתאפשר את האין ספור. עיניים יהיו לנו, כעין אין ספור עיניים כך שנוכל להביא הבחנה, הבנה והכנעה, הפעולה מכוחה תעביר את הגוף למקרא שיאפשר הכנעה לאין, למערכת שהיא בתנועה מועצמת.


פוטנציאל אין סוף בתאי הגוף

אנו נוכל לייצר קשר, תקשורת, מערכת שתביא מחקר במבנה יכולותינו, ונגלה את הסוד שהוא במבנה מחשבתנו, כך להביא את מלוא הפוטנציאל הטמון בה.

כאשר אנו מקיימים את התקשורת עם מערכות מחוץ לכדור ארץ, ומלקטים את הנתונים ומביאים נתונים להתפשטות, אז יכולותינו מתגברות ומקבלות צליל הנטמע בכל תא ותא, הוא מאפשר את הפוטנציאל אין סוף להיות אוורירי, לקיים התפשטות, התרחבותו, להכלתו במלוא התא.

כאשר מערכות החומר יפעלו מתוך מבני התא המאפשרים תפקוד מכוח הבניית פוטנציאל אין סוף, אז תהליכי החומר יהיו מועצמים כך שאנו נייצר מעבר, קפיצת דרך, מעברי ממד, מעברי חומר.

אנו נאפשר התחדשות מערכות, השתנות התנעה נוספת, התמרה, חבירה למערכת שתייצר המשך עד אין סוף, לקיים כל תהליך שנבקש להביא.


מעברי הגוף לתנועה קוונטית

פורץ נעלי תבנית, מבנה קוד מלאך נערך הידע הלב, מבנה מקיים מסלול מעבר גוף מטמיע רצון, פעמוני חרות, תהליכי מערכת תכלית למדה מעבר נעצים ידיעות

תהליכי הבניית גופים שהמערכות בפעמי הבריאה אפשרה את המחקר בהם, הם קדימה לתעבורת גוף לתנועה קוונטית, למעבר גוף המאפשר המשכיות. תעבורת גוף באה לידי ביטוי גם במערכות חומר שפעמי הבריאה אפשרו בהתפתחות מבני הגוף, כך שהם יתקיימו במבנה הבנייה של האיבר, של הגוף, לתבנית רצויה, טמינה של האיבר בגוף שיקיים את התפקיד.


התחדשות איבר בהתאמה לתפקיד הגוף

מערכות שפעמי הבריאה אפשרו את המחקר בהם קיבלו כעת קדימות להעניק הבנות למערכות האנושות, לקיים במערכות אנושות הבנייה של תהליך המאפשר חידוש אברים, חידוש אברים הוא כדי לקבל הבנייה של גוף שיהיה בלתי מתכלה.

ביטוי התנועה הקוונטית בא לידי תוצאה כשמבנה אין סוף מקיים הבנייה הטמונה במבנה התא. הרצון להעצים איבר, לאפשר התפתחות איבר, הוא בקבלת חתימה להעביר תבנית לקדימות תוצאה, לתנועה שתאפשר הבניית איבר.

כאשר ידיעת תפקיד מערכת גוף להניע איבר באה לביצוע קיים, להבניית האיבר בתנועה הקוונטית, אז יש התחדשות של איבר שיותאם לגוף בתפקיד שבא להביא, כך שתפקיד האיבר נדרש לאפשר הבנייה מכוחו של איבר המקיים התחדשות.


התנועה הקוונטית לחידוש אברים

כאשר מערכות גוף האנוש באות לכליה והוא מבקש להביא חידוש, הוא יביא את התנועה הקוונטית שתקיים את שגשוג התא, התא הבודד שטמון בו תפקיד האיבר עצמו. פעולת התא הוא במקרא אין סוף כדי לאפשר המשכיות מכוח התפקיד הטמון בו, להתנעת התנועה הקוונטית כדי לקיים מבנה באין סוף מצבים ולקבל הבניית השלם, איבר שלם.

מבנה חומר יקיים הכנעה לתנועה קוונטית מכוח תנופת התפתחות של מערכות חומר, מערכות שהם יקיימו את אותו הדפוס, דפוס של מבנה איבר המאפשר חידוש. כאשר מערכת תפעל מכוח תנועה קוונטית לקיים מבנה המאפשר מערכות רבות בו זמנית, וכל אחת ואחת מהמערכות מקיימת את תפקוד התא להביא את הבניית האיבר, אז המערכת תייצר חידוש איבר.

תנועה קוונטית תקיים את חידוש האיבר, התמורה תתרחש באמצעות מבנה מערכת חומר שתביא דפוס, דפוס ושכפולו, מבנה קדימות תוצאה לקיים שכפול אין סוף מצבים בו זמנית להתקיים, לאפשר את תפקיד התא מכוח קדימות תוצאה להתהוות איבר שלם.


הכנעה לתנועה הקוונטית לצמיחה

כאשר פעמי הבריאה באו לקיים את התבנית והם חקרו את התנועה הקוונטית, הבנת החומר לקבל תנועה קוונטית מכוח הבניית מערכת שתייצר את התפעול הקוונטי, כך הם בנו והפעילו מערכות המאפשרות בעבורם מיזוג גופים, להביא חידוש אברים.

כאשר אנו במחקרנו מביאים את פריצת הדרך, אז יכולת קדימות תוצאה לקיים מבנה בתנועה קוונטית, הוא יביא הכנעה של כל חומר וחומר, ליכולת להביא הבנייה לתוצאה, למערכת שתקיים את הרצון, התבנית שאנו נבקש לייצר.

אנו אפשרנו את ההבנה ותנועת גופים המתחוללת כעת גם בכל אחד ואחד מאתנו, כך שאנו נקבל הכנעה לתנועה קוונטית, להבנה שהיא באין סוף, ומכוח מחשבת אנוש נאפשר את הצמיחה. פעמי הבריאה קיבלו כעת את היכולת להעביר לנו ידע ולענות לשאלות.


חידוש אברים ומעברי גופים (ש"ת)

פעמי הבריאה הביאו בנו את ההבנה כיצד לחדש איבר כשהגוף הביא כליה לאיבר, החתימה לא הסתיימה אך האיבר התכלה. כאשר מערכות הגוף יתכלו בכללותם, אז מתאפשרת הסיומת של חתימת האנוש.

הקשר הוא אל מערכת חומר שתייצר תנועה בתמורה ובמבנה שיקיים הארכה, הבנייה נוספת לחתימה, כך שהחתימה תקיים עצמה והמשך הגוף יקבל שוני.

אין קשר להעברת גוף לאין סוף ולאפשר גוף חדש כדי לקיים חתימה נוספת, אלא מבנה אנוש שיאפשר סיומת וחתימה לקבלת ההמשך, לקבל הארכה להתפשטות, להעצמה.

מבנה ליבה יקבל הבנייה של חתימה כך שהיא תביא את השוני, על תהליך זה יוסבר בהמשך. החתימה תקבל משמעות שונה במעט, החתימה אין סוף לה עם מבנה גוף שהתכלה, אלא היא מאפשרת המשך בגוף אחר, אין צורך להביא כליה, כי החתימה מאפשרת המשך כשנדרש.


מיזוגי גופים (ש"ת)

חתימה המאפשרת המשך הגוף יקבל שוני, הליבה תקבל התמרה, היא תקיים מיזוג לקשר תנועה המשכית באין סוף, לקיים קשר אל מבנה שהוא בלב תנועת ליבה נוספת לאחדות. מערכת נפרדות תיפרץ ותקבל מקרא שהוא באחדות, תנועת הליבה והתהליך יביא את השוני לתפקוד שיידרש. מיזוג גוף בגוף הוא גם מיזוג ליבות כדי לקיים תנועה נדרשת ומשותפת לחתימה.

התהליך נכנע להתפתחות הנשמה, אין נפרדות במבנה הנשמה, אלא היא באור אלוה ומקורה באחדות, אחדות הנשמות ממקור אחד שבאו לצמצום, להביא הבניית נשמה, להביא הבניית שמונה גופים לגוף שיכיל את אור האלוה וממנו להביא את התהליך החתימתי.

כאשר הנשמה תבוא לאחדות עם נשמה המאפשרת את התהליך החתימתי, השיעור הנדרש לשניים לבצע, אז הם יבואו לאחדות ולפעולה מועצמת. מקרא תנועת גוף אנוש יביא מיזוג, יש לאפשר את ההבנה ולהביא גם במערכת ליבות הבניית מערכות החי. כאשר מערכת חי באה לקיים חלק, אז החלוקה היא מליבה אחת. המבנה מאפשר ליבה אחת והיא מביאה חלוקה לחיות, כך שגם במבנה החיה יש מיזוג, אך אין צורך להביא מיזוג כי היא באה מליבה אחת.

מקרא המשך להביא חומר למיזוג בגוף, תנועת מוות תקיים צמצום, תנועת מוות תקיים צמצום, כך שהמשך מיזוג גוף בגוף, חידוש גוף יביא תנועה לקיים המשכיות. מבנה מוות אין בו ממשות, אלא אם מערכת תודעה מקיימת נוכחות למבנה מוות.


ההבדל בין מיזוג גופים לגלגולים (ש"ת)

בגלגולים הנשמה חוזרת עם גוף חדש, כיום המערכות מקיימות תהליכים בנפרדות, אך הם יאפשרו אחדות. אחדות היא להביא תנועה שתקיים חתימה משותפת, כך שנושא המחקר הוא משותף לשניים שיחברו יחדיו למערכת משותפת, הם יפעלו יחדיו בגוף כדי לקיים שיתוף גם בתהליך החתימתי.  אין את הנפרדות, אלא ייצר שתוף פעולה לצורך תהליך מסוים נבחר על ידי הליבות, לחוות בו שיתוף.


מיזוגי גופים בתקופה קדומה (ש"ת)

מיזוגי ליבות היו גם בתקופה קדומה, מערכות החומר חקרו תהליכי מיזוג גופים, אך לא אפשרו המשך מכוח שליטה להביא. תרבויות עתיקות יצרו חניטת גופים, מערכות שביקשו שימוש בגופים הביאו הבנה כי נשמת הגוף מקבלת התעוררות לחיים נוספים, כשיבוא היום ויאפשר את החיבור.

בעתיד אנו נוכל להשתמש דרך התנועה הקוונטית בגופים שחנטו, מבנה החומר יביא מחקר בתהליך שימור גופים.


תמיכת המלאכים בתנועה הקוונטית בחומר (ש"ת)

מערכת מלאכית מביאה קשר בין מערכות אלוה למבנה החומר, כדי לקיים את מערכות החומר. כאשר שינוי יחול במערכת חומר, גם שינוי יחל במערכת התאוריה, במערכת המלאכית שתקיים את התמיכה, בתפקיד של כל מלאך ומלאך כדי להביא שינוי במקרא החומר. המערכת המלאכית תמשיך להתקיים ולתמוך במערכת החומר, להביא קשר רצון אלוה למערכת החומר, תמיכה במקצב תהלי צמצום אור אלוה למערכת החומר.


שוויון מערכות החומר בתנועת גופים

מערכות חומר באו לשוויון בתנועת גופים מכוח הכנעה למערכות אלוה שיקיימו תפקיד במעבר לחומר. פעימת לב אנוש היא תנועת מערכות גבוהות, פעמי בריאה. קדימות תוצאה היא לקיים שוויון בין כל מערכת למערכת, כך אנו בתנועה תמידית, תנועה המאפשרת הכלה מכוח לב פועם, להביא פתיחות ולקבל את השינוי המתחולל מול עיננו, נקבל באהבת אין סוף את היכולת לאפשר את התנועה ונראה נפלאות.


סיכום

מערכות החומר יאפשרו התפתחות מלאה, אנו נקיים מבנה גבוה כדי להביא הבנות, כך שכל אחד מאתנו יאפשר הבנה מכוח תהליך זה, והוא יבוא בו, ואנו נקיים תנועה ראויה לכל צעד וצעד.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר