מה ניתן להשיג במחשבה קוונטית? כיצד היא פועלת? איזה יכולות היא מאפשרת? כיצד ניתן ללמוד ולהפעילה?.

להפעלת יכולות בראשית ומעבר למחשבה ותנועה קוונטית, עלינו להפעיל תחילה את הלב, לאחר מכן את המוח ולבסוף את הדנ"א והמרכזים

פתיחת המוח הקוונטי למחשבה קוונטית מאפשרת לאדם להתעורר.

המטרה היא ללמוד לפתח את היצירתיות והמחשבה הקוונטית במוח ולבנות גשר אל העולמות הגבוהים, לאפשר חיבור לריבוי אפשרויות בו זמנית, ובכך ליישם את האפשרות הראויה ע"פ ההסתברות והקדימות תוצאה הגבוהה ביותר במהלכי החיים.

הקוהרנטיות המוחית המאפשרת את תכונת הגלים היא חלק מהתפתחות "המוח הקוונטי" או "המחשבה הקוונטית". בדרך זו המוח לומד לעבד תהליכים בצורה הוליסטית (מלאה), הולוגרפית (צילום דמויות ועצמים בתלת ממד) ומעבר מעבר לזמן/מרחב.

בכול רצון ליצור או להשיג דבר מה, בשליחת מחשבה מייצרים נקודת מפגש ומאפשרים התבוננות, כך שהחלקיק שיתהווה באותו רגע מפגש, התנועה הקוונטית, אין סוף פוטנציאלים, הוא יחבור לנקודת ההתחלה של המחשבה, כך שהעתיד יפגוש עבר ויצור הווה.

מוחנו הופך להיות שותף בתפקוד מלא באבולוציה הרוחנית, כפי שהיה אמור להיות תמיד. פשוט לא להאמין כיצד השינויים מתחילים לשנות את דרך החשיבה ואת מהלך החיים!

✪ אתה מקבל גישה טובה יותר לידע
✪ אתה מאפשר לאינטואיציה וליצירתיות להתרחב
✪ אתה חווה את הקוהרנטיות המוחית בצורה שלמה
✪ אתה בוטח בעצמך במידה גבוהה יותר
✪ אתה הופך להיות מחובר ומקושר יותר לטבע ולעולמות גבוהים
✪ אתה לומד להתרחק מלחץ ומדפוסי חשיבה חוזרים
✪ אתה חווה שלווה ושקט נפשי מרצון
✪ אתה מתחיל להתעלות על מה שנראו כבעיות קודם
✪ אתה לומד לבחור בחירות ראויות ולקחת אחריות
✪ אתה מאפשר לעצמך לפעול מתוך הרמוניה ולא מתוך אגו

במחשבה קוונטית, נדרש להביא את הכוח שבלב, הרצון העז, השתוקקות, ממנה לבנות את התנועה הקוונטית, להביא את היכולת להיות, לשהות, לקלוט את התנועה וכך לאפשר את הבניית המחשבה לתצורה גאומטרית, לחומר שמביא היישום לכול נקודת זמן בחיים.


כיצד אני יכול ללמוד ולאפשר לעצמי לפתח את יכולות המחשבה הקוונטית? לימודי הכוח הבורא. במהלך הלימוד מתקבלים רטטים וצלילים המשפיעים על התאים במוח ובגוף, בהפעלה של מאה עצמי בו זמנית להעצמה, עשר שופרות בו זמנית לתקשורת, קישור פרודות, אלה וכדומה יוצרים גם שינויים ברמת התודעה ובמעבר למחשבה קוונטית, כל זה בנוסף להסברים ומיידעים.

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

3.4/5 - (5 votes)