שזירה ואחדות בתנועה קוונטית לשוויון – מתוך תקשורת עם המערכות הגבוהות  – מ. 118 מלימודי הכוח הבורא

יְכוֹלֶת הַמְּאַפְשֶׁרֶת שֶׁזִּירָה וְאַחְדוּת בִּתְּנוּעָה קְוַונְטִית לְשִׁוְויוֹן עִם הַמַּעַרְכוֹת הַגְּבוֹהוֹת, הַתְנוּעָה הַקְוַונְטִית בְּמַעַרְכוֹת הַחוֹמֶר, מִקְרָא בָּרָאשִׁית לְהִתְפַּשְּׁטוּת הַחוֹמֶר וְלִיצִירַת שִׁוְויוֹן, הֲבָנַת תַּהֲלִיכֵי קְדִימוּת תּוֹצָאָה בָּאֱנוֹשׁוּת, פְּרִיצַת הַדֶּרֶךְ בַּמַּעַרְכוֹת הַגּוּף, שֶׁזִּירַת מַעַרְכוֹת לְמִיזּוּגֶי גּוּפִים, מַגְנֵט לַיַּצִּיבוּת הַתְּנוּעָה הַקְוַונְטִית, הַבְנָיַית מַחְשָׁבָה לַתְּנוּעָה קְוַונְטִית, מַחְשָׁבָה בִּתְּנוּעָה קְוַונְטִית לְהִתְפַּשְּׁטוּת בֶּאֱנוֹשׁוּת, שָׂדוֹת מַגְנֵט לְתִקְשׁוֹרֶת.

לתוך נעלי תקופה, בתולדת מתורת בראשית, הנכם פעילים בתוך מארג נשמות לתפקיד נעלה, חתימה גלומה בתוצאה, לתוצאה נקראתם. מארג קוסמי פרוס לתפקיד, מקרא אלוה נטוע זרעי בראשית, להתניע פני הבריאה, לקראת תקוות הלב, נביא הרגש לתאום

הקדמה

המערכות הגבוהות מסבירות שמקרא בראשית החל להניע תהליכי חומר לקראת מעברי גופים, לאפשר יכולות אנוש להתעצם בתנופת הבריאה, לתפעל נתוני בריאה, להתניע מערכות חומר.


התנועה הקוונטית במערכות החומר

כאשר יכולות אנוש יבואו לשוויון, אז המערכות הגבוהות יתפעלו את יכולת התנועה הקוונטית להיטמע במערכות חומר. נתוני בריאה נטמעים דרך מערכות חומר שהתנועה הקוונטית מניעה את מהלכם.

ברואי הליבות הם תבנית מקרא בראשית, בסלילי הגנום צרובים נשמת מערכות חומר שטמונים בשנים עשר סלילים, תקשורת לייצר, נתוני בריאה לאפשר שינוע למעברי פקיעת קרומים של תבנית חומר. פקיעת כעין לידה, לידת אנוש, על אנוש, להעביר יכולות גבוהות דרך תאי גוף, דרך חלקיקי חומר.

פעימות לב יאפשרו הבניית שוויון לאין סוף, מקרא בראשית להביא תנועה מכוח שנים עשר סלילי גנום, לקשר יכולות אנוש אל מערכות בריאה. נתוני הבריאה הביאו יכולת לאפשר מערכות חומר להבניית פעילות בקדימות תוצאה, לאפשר מערכות חומר לקשר את יכולות האנוש אל התנועה הקוונטית.


מקרא בראשית להתפשטות החומר וליצירת שוויון

ליבות ליבות אנו כאן מאפשרים את התבונה להביא בנו, לאפשר מערכות גבוהות שבהם טמונה החוכמה כמים, כך שאנו מביאים את התוצאה בתבונה, היא מקיימת את תרגום חוכמת אלוה, להעביר הבנה לגופים, לקיים תנועה במקרא בראשית.

בראשית ברא האל תנועה, קדימות להביא ולאפשר פשיטות, פשיטות חומר, תנועה, קליפה להסיר ולתפעל צמצום למערכות חומר להבניה. קדימות משוואות טמונה בפעמי הבריאה, לשלח הידע בעבור האנושות, לאפשר מערכות חומר להניע גלגלי שיניים בערבות הדדית, לאפשר לאנושות להניע התפתחות מיטבית, לאפשר לאנושות חלוקה לתיאום, לקיים שיתוף, לאפשר חיבורים להבניית תוצאה.

שוויון מתקיים כאשר מערכות חומר מקיימות הבניית תוצאה, מאפשרות הבנייה בקדימות תוצאה, להפשטה מוחלטת מממד החומר, כך שקדימות תוצאה נדרשת להבניה מכוח התפשטות מערכות חומר, ליצירת שוויון.


הבנת תהליכי קדימות תוצאה באנושות

כאשר נתוני אנוש יבואו לשוויון מכוח הבשלת תבונה לקיים מקצב חכמת אלוה דרך מבני חומר, אז תנועת אנוש תפרוץ את פריצת הדרך הגבוהה, לשלח את הרצון הנטמן, האנושות להביא את המסע, להעביר תנועת חומר לפתיחות, לתנופה, למבנה המתפשט.

קרן נשלחה למערכות חומר, לקיים מישור חומר, לשמש מצע בו יאפשרו הליבות את המשחק. עבור ליבות שהתפתחו מקדימות תוצאה, לאפשר את זיכרונם להביא הפעלה המישור חומר, כך שיתואם מעבר הגופים באופן הראוי, באופן הקל, הם יחוו את התהליך מתוך קלות.

אלו המתקשים בדרך ומבקשים הבנה לכל תהליך ותהליך, כיצד הוא נוצר מכוח ההיסטורית האנושות להביא, יבוא בהם קושי להניע תהליכים בקדימות תוצאה, לאפשר הבניית תוצאה שתתקבל בהם בתיאום, הקושי יבוא.


פריצת הדרך במערכות הגוף

כאשר מערכות גוף האנושות יבואו לתנועה מיטבית, להביא תהליך מכוח תנועה קוונטית, לאפשר מערכות בשוויון, אז תהליכי חומר יבואו להאצה מקסימאלית ואנו נחווה פריצת דרך לפריצת ממד, לקפיצת דרך, להביא מעבר בין כל תהליך לתהליך מבלי להביא את הדרך עצמה לקיים.

כאשר מערכות גופנו יאפשרו מיזוג ויקבלו את הקשר למקרא השזור בתבנית רצון לקיים מפגש, אז מערכות גופנו יאפשרו את הקפיצה ויאפשרו את הממשות, התקיימות במרחק, במרחק הנמצא ממקום מושבנו.


שזירת מערכות למיזוגי גופים

הגוף יביא שזירה למבנה תואם, לאפשר חבירה, לקיים מפגש ומתוך כך להניע פעולה. כאשר מערכת בתנועה קוונטית תפעל, אז מכוח מחשבה ניתן יהיה להביא תנועה באמצעות תהליכי חבירה אחד לשני, ניתן יהיה לבצע קפיצת דרך ולאפשר מפגש לצורך התהליך הנקרא לשמו. מערכות השזורות אחד בשני מקיימות מבנה קוונטי לתהליכי חומר, הם מאפשרים שזירה, מאפשרים התקיימות בו זמנית והשפעת התהליך אחד על השני.

כאשר מספר מערכות, מספר גופים, מספר מבנים שזורים אחד לשני, אז ניתן לקיים האצת תהליך שהוא מבקש להביא את הבריאה בו, כך אנו נוכל ליצר מקפצה, להניע צמיחה של כל תהליך ותהליך, כל מבנה ומבנה, כל מקצב ומקצב, כל חומר וחומר, כך גם תהליכי גופנו, המערכות שאנו הבאנו להבניית תנועה מכוח מיזוג גופים אחד בשני, הם יבואו להתפתחות.


שדה מגנט ליציבות התנועה הקוונטית

מקרא בפוטנציאלים להביא התממשות יקיים קשר אחד לשני, ויאפשר מכוח מערכות המתפעלות מבנה מגנטיות לשלח עוצמה. מגנט יקשר שזירת פוטנציאלים כדי לאפשר חיבור לקיים מצבי צבירה שיאפשרו את ההמשך. מגנט יקיים קשר קוונטי ויאפשר יציבות קשר קוונטי לקיים המשך תנועה לאורך זמן, מגנט יקיים הבניית שזירת פוטנציאלים לקיים מבנה קוונטי שיאפשר יציבות.

בעבור מערכות חומר ידוע כי תנועה קוונטית מקיימת הבנייה באין המשך, היא מקיימת העדר תהליך לאורך זמן, אך מערכת בה ניצולת פעולת המגנט, להביא שדה מגנט להבניית קשרים, הקשרים יאפשרו את יציבות התנועה הקוונטית. רצון מערכות חומר יבוא מכוח הבניית תנועה בשדות מגנט, הם יאפשרו חיבורים במבנה חומר, לעוצמה של מערכות התנועה שהאנושות תאפשר שימוש בהם.


הבניית מחשבה לתנועה קוונטית

כאשר אנו חברנו להביא את יכולות קדימות תוצאה, לאפשר בנו הבניית מקרא גנום מועצם, לקיים את התהליך שאנו הבאנו בחתימתנו, אז מבנה הגנום גם מתפעל את המשך כברת הדרך לאנוש להביא התפתחות, כך כל אחד מאתנו מקיים הבנייה המחשבה לתנועה קוונטית ועל כך יוסבר.

כאשר כל אחד מאתנו מקיים קשר, צליל, להאזין למקרא כוח שהמערכות הגבוהות מביאות, אז אנו מייצרים שזירת התנועה הקוונטית, מקיימים שינוי לשלח אל כל עבר ועבר. כל אחד מאתנו מייצר חיבור לקשר קוונטי המחולל שינוי במרחק, כך שכל אחד מאתנו מביא את התפתחותו. כאשר אנו משלחים תדר בתנועה הקוונטית, אז מתחולל שינוי גם במערכות השזורות אל כל אחד ואחד מאתנו, להביא חיבור למנעד ולכוח, להביא את התנועה הקוונטית להתפשטות.


מחשבה בתנועה קוונטית להתפשטות באנושות

אנו מייצרים קשרים לרוב, כל מבנה שאנו מביאים בו מחשבה מכוח תנועה קוונטית, הוא קשור לאין סוף פוטנציאלים שבו זמנית מאפשרים שפעול, חיבור, להביא השפעה מכוח מחשבתנו שהבאנו בה את התנועה הקוונטית, כך אנו מביאים את הכוח להתפשטות מרבית, מיטבית וגם מקיימים את היכולת להביא הבנה בתהליך.

כל מערכת שאנו הבאנו את היכולת בה, אנו קשורים אל מערכת תואמת בקשר קוונטי לתנועה שאנו מחוללים. ההשפעה שאנו סבורים כי היא משפיעה אך ורק על גופנו, על תודעתנו, לא כך היא, אלא היא שזורה אל פוטנציאלים רבים המתקיימים בו זמנית.

כאשר אנו משפעלים את התודעה, גם הפוטנציאלים מופעלים, הפוטנציאלים שזורים גם לפוטנציאלים אחרים וכך הלאה והלאה, ההד המתפשט הוא התוצאה. המערכת שאנו הבאנו בשינוי גופנו, במחשבתנו, הוא מתקיים בו זמנית בכל פוטנציאל ופוטנציאל הבא לממשות, כך קוונטיות אנו מפעילים.

כאשר אנו מכוח הבנה זו נפעל, אז כוחנו יהיה רב, אנו נביא את הכוונה בתהליך מתוך הבנה, מתוך ידיעה ברורה כי בפעולתנו אנו מניעים שינוי, מחוללים גם שינוי במצב הבא לשזירה עם היכולות שאנו מפעילים, כך גם במצבים השזורים במצב וכך הלאה.

פעולות אנוש מועצמות מכוח תנועה קוונטית. כאשר האנושות תביא הבנה לתהליכים ותקבל הבניית פעילות קוונטית מכוח היותה בלבד, ותקיים שימוש בה לצורך תבונת אנושות להביא מקרא שוויון, מקרא אחדות, מקרא תועלת לבריאה, אז מערכות חומר יבואו להעצמה גבוהה.


תנועת גופים בשזירה למפגש

תנועת גופים הוא מבנה החבר להעצמת גופים, כך שהם שזורים אחד לשני, כל אחד מאתנו מקיים שזירה עם גוף אנוש שחתם על העצמה, תפעול להביא קשר בתנועה קוונטית.

כאשר האנושות באה להתפתחות, ליכולת, אז אין הבודד קיים, אלא כל אחד מאתנו וכולנו יחדיו שזורים בקשרים קוונטיים המאפשרים את מפגש השינוי.

כאשר האחד מחולל תהליך, האחד מושפע מהתהליך גם יחד, גם אם אין ידיעה, אין הכרות עם האחר. חתימה משותפת לאנושות באה להביא בתקופתנו.


שדות מגנט לתקשורת (ש"ת)

שדות המגנט מייצרים שזירה של פוטנציאלים, וההד מייצר את החיבור לגלים חוזרים, גם בתהליך תשדורת שאנו מאפשרים, אנו מקיימים קשר הנע על שדות מגנטיים כדי לקיים את התקשורת. המערכות הגבוהות גם הביאו הבנה כי נדרש לאנוש להביא יציבות לקשרים קוונטיים מכוח שימוש בשדות המגנט. כל שדר ושדר נדרש לבוא מתוך הבנייה במבנה רגש גבוה, להביא תהליך מכוח קבלה, מכוח מערכת במעבר תנועה, לאפשר נתינה בתהליך.

מכוח התנועה שאנו מביאים כל שדר ושדר, אנו יוצרים מערכת שתקיים את הקשרים. אנו יכולים להביא כל תשדורת שאנו מבקשים להביא, אך אנו נביא זאת מכוח מבנה מועצם, מכוח מערכת המאפשרת נתינה גבוהה, פעימות לב להביא.


סיכום

מערכות החומר הביאו את הכוח שאנו אפשרנו, הבניית קשרים קוונטים, לקיים הבנייה שתשפיע ומשפיעה על תנועה שהיא במרחק להתחולל ולהביא שינוי. התהליכים יבואו להעצמה והמערכות הגבוהות אט אט אתנו יבנו את קפיצת הדרך. תעתיק גוף האנוש יתקיים במערכת שתאפשר קפיצת דרך, הגוף יועתק לתבנית דמותו במבנה שיתקיים במרחק, במערכות.

יבוא היום והאנושות תאפשר מבנה זה להביא את המשלוח, השיגור למרחק, כך שהגוף ישוגר למרחק. מבנה ארץ יאפשר החלפה לכוכב ארץ שונה, על תהליך זה יורחב בהמשך.


הידע וההבנות מהווים את פריצת הידע והם תרומה לפיתוח האנושות לשליטה ביסוד האוויר והעצמת המחשבה

מתוך לימודי

הכוח הבורא

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר