תורגם לעברית מאנגלית, מאת: ליסה רנה

מַהוּ חוֹמֶר הַפְּלַזְמָה, הַלִיבָּה הָאוּנִיבֶרְסָלִית, טְבִיעוֹת הַתּוֹדָעָה, חִיבּוּר לְאַסְפָּקַת הַפְּלַזְמָה, חוֹסֶר בְּאַסְפָּקַת הַפְּלַזְמָה, תּוֹדָעָה לְאַסְפָּקַת הַפְּלַזְמָה.

חומר הפלזמה

אנחנו מבינים כי פלזמה הוא החומר הנפוץ ביותר ביקום, כפי שהוא חודר דרך כל דבר בבריאה. למדנו שפלזמה יוצרת מעין חוט להט, מיתר המחבר ויוצר קשר עם כל שאר הדברים, הוא קשור להשגת מצב התודעה לאחדות, לכן פלזמה הוא ממשק המתקשר עם האנרגיה חכמה של כל הבריאה. הניצוץ האישי והפנימי שלנו, של הפלזמה, הוא הממשק הישיר שלנו, כדי לקשר עצמנו עם הליבה המאסיבית של היקום, היא המקשרת אותנו אל המוח הקוסמי של המקור האלוהי.


הליבה האוניברסלית

הליבה האוניברסלית היא כמות אדירה של פלזמה המסתובבת כלפי חוץ, ממנה יוצאים ניצוצות פלזמה רבים של אור או יחידות תודעה, הם הקרנו בצורה ספיראלית ונדחפו כלפי חוץ מהליבה הפנימית של הבריאה.

אנחנו השמשות, הכוכבים והניצוצות של רוח נשמה פלזמה אוניברסלית, אשר הקרינו עצמם לחלקיקים הנמוכים ביותר בממדים, בנסיעה מהחיבור הישיר שלנו אל הליבה האוניברסלית או אל המקור האלוהי.

ככל שאנחנו מתרחקים מהליבה האוניברסלית, כך החיבור הישיר שלנו מופחת, יש לנו פחות אנרגית פלזמה זמינה להטענת הגוף הרוחני האישי ולתודעה.


טביעות התודעה

הנשמה שלנו והגופים הרוחניים (אאורה) הם הומרצו, הוגברו, ונבנו על ידי אותו חומר שממנו נוצר היקום, פלזמה. רוח ונשמה הם אספקת הכוח בפלזמה בתוך הגוף הפיזי שלנו, הופעל באופן דומה למחשב ביולוגי.

כאשר אנחנו מגלמים בהדרגה את הרוח והנשמה שלנו, אז דפוסי תבניות התודעה הגבוהות והתוכניות הרוחניות מודפסות בתוך תאי גופנו ( עוברים דרך קרומי הפלזמה). טביעות התודעה הגבוהה האלה משנות את המודעות שלנו במרץ ומשנות את מי שאנחנו חושבים עצמנו.

תוכן תודעה חדש הזה מוקלט לתוך הישות הפיזית שלנו , היא משמיטה את המצב הקודם של הצפיפות האנרגטית והזהות, תוך שחזור של מה שאבד על ידי יצירת כמויות חדשות של אור פלזמה ביולוגי.


חיבור לאספקת הפלזמה

לקווי אספקת הכוח בתוך גופנו יש ממשק ישיר, המשמש כעין אנטנות, ומאפשר לנו להתחבר לתוך אספקת הפלזמה בליבה האוניברסלית, כדי לטעון את האנרגיה האישית שלנו ולהריחב את התודעה. כאשר אנחנו מסוגלים להתחבר לאספקת הכוח האוניברסלית של הפלזמה, אנחנו מסוגלים להגדיל את הקיימות האנרגטית שלנו, על ידי הגדלת אספקת הכוח הפנימית שלנו.

כאשר אנחנו מטעינים את אספקת הכוח הפנימית שלנו, אז אנחנו יכולים לשלוח ולהחליף אנרגיה חכמה עם הליבה האוניברסלית של הפלזמה, ועם כל ניצוצות הפלזמה האחרים שמסביבנו.


חוסר באספקת הפלזמה

אם אנחנו לא יודעים איך להשתמש בממשק הגוף שלנו, ואנחנו לא טוענים עצמנו ביעילות, אז יש לנו אנרגיה נמוכה מאוד או אין אספקת כוח. כאשר אין לנו מספיק כוח, או אנחנו מבזבזים את האנרגיה שלנו, אנחנו לא יכולים לתפקד היטב בכל רמה, פיזית, נפשית, או רוחנית.

ללא אספקת כוח מספקת, אנחנו לא להתממשק או לתקשר עם כל ניצוצות הפלזמה האחרים, כולל הניצוץ הפנימי שלנו. אם אנחנו חושבים, שאנחנו רק התוכן של המחשבות הרועשות שלנו ומערכות אמונה נפשית, או מאמינים שאנחנו רק ישיויות פיזיות, אז אנחנו מאבדים את היכולת שלנו להתחבר ישירות לאספקת כוח מתמשכת מהמקור האלוהי האוניברסלי.

בדרך כלל במצב זה, אנחנו נרגיש לא שמחים מאוד, ואפילו אומללים, המוח שלנו יחפש דברים חיצוניים שיסיחו את דעתנו מתחושת הריקנות או העצבות הפנימית. עבור אנשים רבים, ניתוק זה הוא עד כמה ההתמכרות חמורה לדברים חיצוניים הנוצרים.

לכן אנחנו צריכים ללמוד, איך לבנות את אספקת הכוח שלנו, ללמוד כיצד לחסוך באנרגיה שלנו במטרה להפעיל את הממשק הביולוגי שלנו לחיבור עם יותר פלזמה. אנחנו יכולים להכפיל את אספקת אנרגית הפלזמה שתחזור אלינו מהליבה האוניברסלית, כאשר אנחנו פותחים את הממשק הישיר שלנו להתחברות.


תודעה לאספקת הפלזמה

במהלך תקופה זו, אנחנו מקבלים אספקת כוח חדשה של פלזמה שנוצרה מקרני השמש על פני שטח וקרם כדור הארץ. אנחנו יכולים להתחבר לאספקת הכוח של אור הפלזמה על ידי התמקדות בתודעה שלנו, ותשומת לב כלפי מקור זה של הפלזמה, או התמקדות בבניית הגוף הקל שלנו. אנחנו רוצים לבנות את הערוץ האנכי המרכזי, כדי להתממשק איתו באופן ישיר ולהאריך את האנטנות שלנו, כדי להתחבר ישירות עם הליבה האוניברסלית או אספקת הכוח האלוהי.

ניקוי המחשבה במדיטציה יומיומית והכוונת האנרגיה שלנו לאימון רוחני כלשהוא הופכים לחלק תומך מאורח החיים שלנו. מגן הממד ה-12 מתבטא באימון רוחני, לכן יש להתחיל בלימוד איך להתחבר עם הפלזמה במקור האור.

היכולת להתחבר עם פלזמה, יחד עם היכולת שיש לנו לחזק את הגוף הקל הפלזמה שלנו, הוא מושפע עמוקות על ידי אורח החיים שלנו והבחירות האישיות. ככול שאנחנו צוברים תודעה ובהירות, אנחנו רוכשים הבנה מעמיקה יותר של ההשלכות הנובעות מבחירות החיים שלנו, ורמת החשיבות וההשפעה על האבולוציה האישית שלנו. כאשר אנחנו מיישרים את הזרימה הטבעית של הישות האמיתית שלנו, אנחנו חשים צורך להגדיל את איכות המזון שלנו, שינה, מחשבות, רגשות, סביבה, מערכות יחסים וקשרים קהילתיים.


גוף האור הקל הפלזמה האישי פועם עם הנשימה פנימה והחוצה של גוף הפלזמה האוניברסלי, הוא מתקיים במצב תמידי של חיבור עם אספקת הכוח המתמשכת, התחלה חדשה, בצורה חדשה המתהווה לחוויה ספיראלית של הבריאה.

 פלזמה רוח ונשמה

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר