מקור: נ.נאור, מידע שהתקבל בתהליך מדיטציה שהתקיים ב"רוג'ום אל הירי" בתאריך 04-04-19

תהליך "רוג'ום אל הירי" מאפשר התחברות לאנרגיה של אמא אדמה לתהליכי התפתחות שונים

הקדמה

בתהליך המדיטציה שקיימנו ב"רוג'ום אל הירי" בתאריך 04-04-19 הופיעו 3 קבוצות ישויות: ישויות במסכה עם קווי מטהר ישרים  מודגשים בזהב, ישות עם פני לביאה ודרקון עצום ממדים. ניתנו הסברים כדי למסור את המידע לכולם. התהליך התקיים בהובלה של חני יזרעאלי-נוי וורד לוי, בליווי תדרים של אומנית דיג אידה רובין


מסרים והבנות

השם "רוג'ום אל הירי" מגיע כביטוי לתהליך העושה שימוש בתדר ובקול למשיכת אנרגיה, חיבור ברטט ובקול לשדה אנרגיית הטבע האין-סופית, לאמא אדמה-גאיה. בגרעין כדור הארץ קיימת אנרגיה אין-סופית-שדות אלקטרו-מגנטים המחוללים ומייצרים אנרגיה עצומה, הראו לי גבישי קריסטל ענק בגאומטריות משולשים ופירמידליים בגווני כחול בהיר הנמצאים בליבה, אלה מחברים עצמם בניצוצות פועמים ויוצרים את השדה האלקטרו-מגנטי בתהליך "פרפטום מובילה"- תנועה נצחית.

ב"רוג'ום אל הירי" קיים פתח המחובר בתעלה רחבה אל הליבה-הגרעין של כדור הארץ ואל "הגנרטור" המחולל את השדות האלקטרו-מגנטיים, ובצורת מזרקת אנרגיה הנפתחת לפטריית ענק נוצרים השדות האלקטרו-מגנטיים הקיימים מסביב לכדור הארץ. "רוג'ום אל הירי" הוא אחד מהפתחים הנמצאים ברחבי כדור הארץ והמשמשים כמקור אנרגיה-חיים לכול היצורים השוהים בו.

אדם המבקש לייצר בריאה-מציאות-להצליח-להביא דבר מה לחייו, ישתמש בתהליך "רוג'ום אל הירי". התהליך מתאפשר כאשר אדם מבטא בקול מתנגן את שם לידתו, מתאים את פעימות ליבו אל פעימות ליבת כדור הארץ, האיזון והרמוניה במרכזיו מאפשרים חיבור של צינור מהאדם מטה אל אמא אדמה-ליבת כדור הארץ ולמשיכת אנרגיה לקיום הבקשה.


מדיטציה להתפתחות

במדיטציה עלינו וישבנו על גל האבנים במעגל מסביב לפתח המחבר לליבת כדור הארץ, ומאחורי כל חבר בקבוצה התלוותה ישות רוחנית קדומה.

בשלב הראשון, מהפתח במרכז עלתה מזרקת אנרגיה בצורת פטרייה שכיסתה את כל חברי הקבוצה, האנרגיה הטהורה הבוקעת בצורת פטרייה יצרה איזון, ריפוי והרמוניה לשוהים בתוכה.

בשלב השני, במרכז המזרקה נוצר כמעין שרוול ובו הצטרפו נשמות החברים בקבוצה, בתהליך משותף רוכזה אנרגיה כדי לאפשר לנשמות החברים את ייעודם ושליחותם והעצמתם.

בשלב השלישי, נמצאנו באיזון ובהרמוניה, ניגנו את שמנו, הרגשנו את פעימות ליבנו, והחיבור אל פעימות ליבת כדור הארץ נוצרה דרך הפתח הקיים במבנה המעגל ב"רוג'ום אל הירי" דרכו ביקשנו להגשים את משאלותינו.


סיכום

"רוג'ום אל הירי" הוא שם של תהליך אנרגטי המאפשר לבני האדם את התפתחותם, הוא אחד מהפתחים המשמשים לשימור החיים בכדור הארץ-ריפוי-איזון- פתחים כאלה פגשתי גם במצרים, תהליך המבוצע בקבוצה הוא עוצמתי יותר, בתהליכי ההתפתחות השונים מסייעים לנו ישויות רבות שלא תמיד נחשפות בפנינו או נראות העיניים הפיזיות, במדיטציה תמיד מומלץ להתחיל באיזון ובהרמוניה של המרכזים בגוף.


תודה לכל הקדומים שליוו והתלוו לקבוצה, למארגנים, למנחים, ולחברי הקבוצה, היו ברוכים, אמן פתח.

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)