מקורות: אבי נורמל, מפתחות חנוך, מצריים העתיקה

מה ההבדל בין איזון מהמוח או מהלב? כיצד איזון יכול לשפר את הבריאות וההנאה בחיים?

הקדמה

אנשים רבים אינם מודעים לחשיבות הרבה של איזון מרכז הלב ככלי-טכניקה לריפוי ולשיפור חוויות החיים. התרבויות הקדומות ובניהם התרבות המצרית הקדומה הציגה והדגישה את חשיבות הלב, לתקשורת, לריפוי, לניסים ונפלאות ובחינתו עם סיום החיים, האיזון הוזכר גם במפתחות חנוך.


איזון מהלב או מהמוח

איזון מרכז הלב יכול להתבצע דרך חיבור עם כל אחד מגופי האנרגיה-מרכזי האנרגיה ולהביאם אל הלב, שילובם במרכז הלב בו הכל הופך מאוזן, ונתמך בחלל האהבה האינסופית.

כאשר אדם עובד רק עם מוחו, מוחו יכול להתנתק מיכולתו לתקשר, כי מחשבות האדם קשורות בדרך בה הלב באמת מרגיש על דברים. המוח רוצה להשתלט, המוח יכול להשפיע בעורמה על הדרך בה אדם מרגיש לגבי דברים, הוא גם יכול לשלוט בחוויות ההנאה, השמחה, והוא יכול להוציא אדם מקרקוע.

למוח יש דרך לשלוט על האיזון בחיי האדם, אך זאת לא הדרך להתקדם קדימה, משום שההתעלות האנושית משולבת לתוך הלב, והשילוב לתוך הלב מדבר על חמלה, כדוגמה: סגנון חיים נכון של מטפל הוא להבין את המטופל ולקבלו.


הלב להתפתחות

ללב יש דרך מדהימה לעודד את האדם לעשות דברים מחוץ לקופסה, כי הם מפחידים והם לא עובדים עם הכללים של החברה. ההשראה הזו דוחפת את האדם לעשות-ההשראה מהלב דוחפות אותו להיות אדם טוב יותר.

כאשר אדם פועל מתוך ליבו חייו הם בזרימה, ובדרך הוא מרגיש טוב, אך גם אם הוא לא מרגיש טוב ללכת אחר ליבו, ליבו מוביל אותו למקום בו הוא יכול להרגיש גאה בעצמו, במקום בו הוא יכול לראות כמה הוא אמיץ.

מאידך המוח ישמור את האדם נעול במקום בו הוא עומד ויתנגד לאומץ, כי זה פשוט יותר מידי, זה מבקש יותר מידי ממנו, ויאמר לאדם "אתה כבר נתת מספיק לעולם הזה, לאנשים", אדם לא יוכל להמשיך עם עצמו כך לאורך זמן בחיים במחשבה, לכן, אדם צריך לשחרר את המוח ולהיכנס ללב ודבר זה חשוב.


תהליך לאיזון וריפוי

בחירת הכוונה

קיימת טכניקה פשוטה וקלה, שכל אדם יכול להשתמש בה, להשתמש בה בבית, וזה יאפשר לו לעשות שינוי ממשי בחייו. כל מה שעליו לעשות הוא לבחור, בחירה היא הפגנת כוונה, כוונה מבטאת את החוויה-הכוונה היא לרפא, לאהוב עצמו, להביא את הלב לאיזון.

העברת אנרגית הגוף המנטלי למרכז הלב

האדם כדי להביא את הלב לאיזון, עליו להתחיל להניע את אנרגית הגוף המנטלי הממוקמת באזור בלוטת האיצטרובל לתוך מרכז הלב, לשם כך האדם יסתכל על עצמו במראה, או יעצום את עיניו-יראה את השתקפותו ויאמר "אני לוקח את הגוף המנטלי שלי, אני כעת חושב יותר מידי, אני אשים את המחשבות בליבי, במקום שליבי יכול לתמוך במחשבות אלה, במקום שמחשבות אלה לא ייסחפו, במקום בו אחוש מאוזן עם המחשבות האלה וארגיש טוב".

העברת אנרגית מרכז הגרון למרכז הלב

האדם ייקח את האנרגיה של מרכז הגרון ויכניסה ללב, לפעמים האדם יודע מה לומר אך לא אומר זאת, אולי הוא לא בטוח אם זה הדבר הנכון לומר-עדיין לא יאמר זאת. מאידך אולי האדם אומר יותר מידי, אולי הוא צריך להיות זהיר ובררן למילים שהוא בוחר לומר, אולי הדברים שהוא אומר אנוכיים ופוגעים.

זה בסדר להיות אנושי, כול בני האדם פגיעים-אין אדם על פני כדור הארץ שאינו פגיע, בני האדם יכולים לנסות לעשות את המיטב כדי לעזור אחד לשני, לעשות כמיטב יכולתם לעזור ולתמוך בעצמם. יכולת זאת תמיד קשורה לאהבה, תמיד צריך לחזור למקום של אהבה, זה חייב להתקיים אחרת סיבות רבות ושונות ירחיקו את האדם מהאהבה.

העברת אנרגית מרכז העיכול למרכז הלב

עד כה הועברה אנרגית הגוף המנטלי ללב, הועברה אנרגית הגרון ללב, כך שהגוף המנטלי ומרכז הגרון-התקשורת נתמכים באהבה מהלב, זה ירגיש טוב, יאפשר לחוש במחשבות מאוזנות, וקול מהלב.

האדם ייקח את העיכול רגשי-מרכז העיכול ויכניס ללב, כעת העיכול הרגשי יכול לעבוד עם אהבה, עם הגוף המנטלי, הגרון, כולם יכולים לעבוד יחד. זוהי עליה והתפתחות של המין האנושי, בני האדם מתחילים לעבוד יחד, אחדות, הרמוניה וזה באמת קורה, האדם בוחר להתרכז בלב כדי להשיג זאת.

מזה אלפי שנים אנשים עובדים עם המוח והמחשבה ומפרידים עצמם אחד מהשני, מפרידים את גופי האנרגיה שלהם, אך כעת הם יכולים לשלב כל זה לתוך הלב, הם יכולים לעשות זאת, הם כבר עושים זאת.

העברת אנרגית מרכז המין למרכז הלב

כעת הגוף הרגשי-העיכול הרגשי-מרכז העיכול הוא בלב, האדם ייקח את הגוף המיני-אנרגית מרכז המין ויכניס ללב, מקום בו הטראומות-זכר ונקבה מאוחסנות-בחלל הקדוש ביותר שלהם. העולם הזה קשה מאוד, הוא שיפוטי, בני האדם שופטים עצמם, לעיתים קרובות חוויות ילדות-כמבוגרים צעירים, כמבוגרים הן כואבות ופוגעות בערך העצמי של האדם, הן פוגעות בידיעה שניתן להיות מאושר כיום, הם פוגעות בדרכים רבות, הם כואבות.

טראומות לעיתים קרובות מתבטאות כהנפת חרב פיפיות במרחב המיני האישי ביותר, במרחב המיני המקודש ביותר, שהוא הערך העצמי של האדם, ערך החיים, אך בני האדם לא צריכים, הם לא צריכים לעבוד עם הטראומות האלה, כי הטראומות יכולות להיתמך בלב.

חזרה על התהליך

האדם צריך להתחיל ביצירת כוונה, העברת הגוף המנטלי ללב, העברת גוף הגרון-גוף התקשורת ללב-והוא יקבל הרגשה טובה, העברת העיכול הרגשי-מרכז העיכול ללב, העברת הגוף המיני ללב.

האם קורה לעיתים שאנשים מקבלים רגשות אקראיים שנראה שהגיעו משום מקום, הם גורמים לתחושה שכאילו חלק מהאדם צורח לשבריר שנייה, הוא מרגיש רגשן או מרגיש פגיע, אך כעת הוא ירגיש עמיד. אם גופי האנרגיה עוברים ללב, וקיימת הרגשה שהתקשורת מתפצלת לשבריר שנייה, זה יכול לאפשר לאדם לראות תמונה, זה יכול להיות קול-לא קול שהאדם ישמע באוזניים, אלא הוא ישמע בתוך החושים, ברגשות, כך שספיגת המידע הזה יכולה להיות מהירה.

בהעברת הגוף המיני-מרכז המין אל הלב, ייתכן שחלק כלשהו יגרום לאדם לבכות והוא לא יבין מדוע. האדם יגלה שהפרעות אכילה-התנהגויות אכילה גם להם יש יחסיים רגשיים, כי כאשר אדם מעכל מזון, הוא מעכל את רגשותיו, לכן הקול יכול להגיע מכל אחד מגופי האנרגיה האלה.

תהליך זה יש לעשות מספר פעמים ביום: העברת המחשבה אל הלב, הגרון ללב, עיכול רגשי ללב, הגוף המיני ללב, כדי להיות מאוזן.

חיבוק החיים להעצמה

בשלב הבא, האדם יצייר בדמיונו לב קטן, יניח את הלב מתחת לרגליו, עליו לאהוב את האדמה עליו הוא עומד, הוא לא ישתוקק לעולם לעזוב את המקום, הוא יחבק ויאמץ את גופו, הוא יחבק את כדור הארץ עליו הוא חי, יחבק את בני משפחתו, ואת חייו גם אם יחסיו קשים לו, הוא צריך לחבק הכול, כי החיבוק הוא ריפוי, לחבק משמעותו שאדם בוחר בחווייה זו, הוא הבעלים של בחירותיו, והוא בוחר לא לנסות לברוח, והוא יודע שהחיים יכולים להיות קשים עד נקודה מסוימת.

בני אדם לא תמיד רוצים להיות בסביבה זמן רב יותר, אבל זה שווה את זה כדי להישאר בסביבה אם יש לאדם את הכוח בתוכו, אך כשהוא מרגיש חוסר העצמה זה הזמן שהוא מבקש לברוח. אנשים רבים מבקשים לעזוב את המטריקס, הם איבדו את תחושת ההעצמה, הם אינם יודעים את מטרתם, הם מרגישים שהחיים מכים ברגשותיהם, במיניותם, בקולם, במטרתם ובהשפלתם.

אנשים רבים מתמודדים עם זה בדרכים שונות, אבל גם אלה הם חלק מהשיעורים, הלמידה. האם אדם יכול למצוא את הכוח בתוכו? כן, הוא באמת יכול, הוא יכול להיות הבעלים של מתנותיו, הוא יכול למצוא עצמו, הוא יכול לחבק את האתגרים, כי הדרך היחידה באמת לכבוש אתגרים אלה, היא לחבקם, לחבקם באהבה ולא לנסות לתמרנם או לתמרן אחרים במטרה להרגיש שלווה.

לשים אנשים אחרים בנסיבות קשות, זה לא אומר לחיות בחזית, מה הדרך הטובה לאדם לחיות מבלי להיות באמת עצמו, כי להיות הוא עצמו לא תמיד מקובל. יש דברים רבים שאנשים עושים כדי לשרוד, אך הדרך האמתית היחדה לחיות-היא לא לשרוד אלא לחבק את החיים.

בהמשך התהליך האדם יצייר לב, יניח את הלב והאהבה מתחת רגליו, יאמר לעצמו: "אני אוהב את כדור הארץ עליו אני עומד, אני אוהב את גופי", הוא יחוש בנשמתו לרגליו, ימשוך את נשמתו לתוך גופו, יחוש בנוכחותו בגופו, יחוש ברגליו, גם אם האדם עומד או לא-הוא יחווה עמידה על פני כדור הארץ, ינשום את האוויר הצח ויחבק את החיים האלה.

חלל האהבה האינסופי לריפוי

האדם יצייר לב נוסף-אהבה וישים מעל ראשו, הוא יאפשר לאהבה הזאת לזרוח מעל ראשו. יש משהו בשילוב של גופי האנרגיה לתוך הלב, לאפשר ללב להיות במרחב של אהבה ללא רבב, תמיכה, השראה, טיפוח של כל גופי האנרגיה, כי לכול גופי האנרגיה יש מטרה וערך.

גופי האנרגיה יכולים כעת לעבוד יחד בחלל אהבה, תמיכה ללא פחד, האדם בנוסף ירגיש מקורקע, ירגיש כאילו הוא חובק את החיים, ירגיש את החיבור כיצור בין-ממדי של אהבה, דבר שיוצר חווית אור זורח-בתוך זה זורח בכל כיוון מקודש, קדימה, אחרונה, מעלה, מטה, לכל הכיוונים המקודשים שבתוכו, מסביבו, כך שהאור הזורח גורם לאדם להרגיש מאוזן, במרכז היקום. בתהליך ובטכניקה זו האדם יכול לרפא עצמו ברטט מאזן לאורך היום.

עבודה באנרגיה היא אינה "טראח נעשה", זאת מתנה מתמשכת כי היא מבוססת על רטט, כמו גונג, האדם מכה בגונג ונוצר צליל הממשיך לרטוט, גם כאשר האנשים אינם יכולים יותר לשמוע את הצליל, זהו רטט אינסופי לנצח, כי הצליל הוא אהבה ואהבה לעולם לא מתה.

סיכום

אדם בוחר לאהוב עצמו בדרך הזאת, כל יום ידמיין באותה עוצמה, יתכנן את רטט האהבה, רטט המתיישב ביקום האינסופי של האדם-עבור כל חלקי העצמי שלו, עבר-הווה-עתיד, לא משנה באיזה ממד חלקים אלה עשויים להיות, לא משנה איזה גופים, או כוכבי לכת הם עשויים להיות, זאת האהבה שמצלצלת ברטט בכל כיוון מקודש והיא באה מהאדם.


האם אתה בוחר לאהוב היום? בוחר לאהוב עצמך? האהבה לעצמך היא לא רק טובה עבורך, היא טובה גם לי, כי אני חלק ממך כפי שאתה חלק ממני, לכן כשאתה מרפא עצמך, אתה מרפא גם אותי. תורי כעת לומר תודה על בחירתך לקרוא-לדעת ולטפל בעצמך, כי כשאכפת לך מעצמך-אכפת לך ממני, למעשה אכפת לך מכולם בכל רחבי הבריאה, זה דבר מיוחד, זה דבר נפלא ועוצמתי, אמן פתח.

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר