מקורות: מצריים העתיקה

מהו הידע המקודש? מה יחסי הגומלים בין האדם לבורא? מהו מדד ההתפתחות לציוויליזציה? מדוע הציוויליזציה המצרית העתיקה נכחדה?

הקדמה – הקרנת הבורא

במסעי למצרים עברתי בין המקדשים השונים, וצפיתי במסרים שהושארו על ידי האלים והכהנים. עלו וצפו מספר שאלות, מהו הידע המקודש שנמסר מהאלוהים לאלים ולבני האדם? והבנות לא אחרו להגיע…

עבור כל מי ששוכן ביקום שלנו האלוהים נשאר בלתי נראה, כי אף אחד לא יודע במדויק מה הוא האלוהים. כאשר המין האנושי ימצא את העצמי, אז העולם שמסביב היושב ביקום שלנו יתקרב בהדרגה לפתרון המסתורין, כי הכל בנוי בצורה כזו. ככל שנתקרב לאופק אז נראה אותו מתקדם הלאה, לכן המשמעות של החיים תמיד תהיה חיפוש הידע הבלתי ידוע.

ישנן מספר נקודות מבט על טבעו של האלוהים שהבולטת בהן היא "ישות בעלת היבטים של זכר ונקבה, ישות שהצליחה לגלם בתוך עצמה את כל חוקי הזמן והמרחב ויצרה אינספור "הקרנות" משלה, זאת תוך התבססות על קוד גנטי יחיד".

כל ה"הקרנות" שנוצרו על ידי האלוהים אינן מגלמות בתוכן את חוקי הזמן והמרחב. תהליך ההתפתחות של אותם צורות, מאפשר להן התפתחות בהתאם לתוכנית הגנטית של אלוהים הבורא, כך ה"הקרנות" חיות במקום ובזמן מסוימים למשך זמן נתון. כל "הקרנה" -האדם נושא בתוכו מספר רמות של גופי אנרגיה וכל הרמות האלה מחוברות ישירות לבורא, כך שלמעשה אנחנו הם העיניים שלו, התאים שלו.


התפתחות אבולוציונית משותפת

באמצעותנו הבורא מתבונן בעולם, לומד עליו מי הוא מחוץ לזמן ומרחב, ללא התחלה או סוף … לאחר שיצר את היקום שלנו, הבורא נכנס לשלב הבא של התפתחותו האבולוציונית.

הבורא יישאר בשלב זה כל עוד נדרש להגיע לשלב מתקדם יותר של התפתחות אבולוציונית וזאת באמצעות ידע עצמי ושיפור עצמי. כדי לעשות את המעבר הזה הבורא יצטרך לתפוס, לשלוט בעצמו ולגלם חוקים בסדר גבוה עוד יותר.

מנגנון הלמידה באמצעות ידע עצמי- שיפור עצמי פועל על פי הדפוס הבא, הבורא מייצר בתוך עצמו- "בחיקו" מספר "הקרנות" שלו. הקרנות אלה מתחילות להתפתח על פי התוכנית שחזה הבורא, ועוברות דרך שלבים אבולוציוניים שונים במהלך גלגולים רבים, כך כל "הקרנה" צוברת ידע וחוויות, בעוד שפוטנציאל האנרגיה שלה גדל.

הבורא מעביר את ה"הקרנות" שלו דרך הפירמידות, ממרחב זמן אחד למשנהו-תקופות היסטוריות שונות, ומחלל אחד למשנהו, וכך הוא מתבונן בעולם דרכם, לומד על ההווייה שבחיקו- שהוא בעצמו יוצר ומפתח.

בעקבות נתיבי האבולוציה הארוכים והקוצניים, ה"הקרנות" שנוצרו על ידי האלוהים מגיעות לשיא התפתחותן, כך גדל פוטנציאל הבורא לפי פקטור של מספר "הקרנות", והוא נכנס למצב המצפה למעבר לרמת הקיום שלו.


שיפור העצמי לטובת הבורא

הבניית המיקום הבסיסי של השקפת העולם, הוא ידע שניתן לאנושות לפני זמן רב מאוד, הוא נועד לאפשר לבני אנוש להבין שהחיים שניתנו לאדם על ידי הבורא הם מתנה יקרת ערך ובעלת אחריות גבוהה ביותר. התודעה של האדם הופכת להיות קוסמית מרגע שהוא מבין שהבורא משכלל את עצמו דרך הבריאה שלו, לפיכך אדם יוצר לא רק את חייו, אלא גם את עתיד היקום.

האתיקה הקוסמית מתחילה במודעות שהאלוהים מתבונן בנו דרך בני האדם הסובבים אותנו, ללא קשר לצבע עורם או לדתם. לכן, לפני ביצוע כל מהלך או לקיחת כל החלטה העלולה להשפיע על חייו של אדם אחר, עליך לזכור כי דרך האנשים האחרים האלוהים צופה בך.

במעשה כלשהו לאדם אחר, אתה בעקיפין עושה זאת עבור הבורא. כאשר מדברים על משמעות החיים, יש לזכור כי דרך הפעילות של בני אדם, על ידי פיתוח תודעה אינדיבידואלית-קולקטיבית הבורא משכלל את עצמו, לכן משמעות החיים טמונה ברכישת ידע, רכישת ידע עצמי ושיפור עצמי לטובת האנושות, כלומר לטובת הבורא.


התוכנית המוטמעת בקוד הגנטי

בפניה לאלוהים, למעשה אדם פונה אל מה שיצר אותו וליקום עם כל מה שיש בו, האלוהים ברא את כל בני האדם "בדמותו ובדומה לו", לכן כל בני האדם המתגוררים ביקום דומים זה לזה, מלבד הבדלים לא משמעותיים בשל תנאי החיים והרכב האטמוספירה על כוכבי הלכת השונים. מבחינה אנתרופולוגית כולנו זהים, אך למעשה מבחינה גנטית תושבי יקומים אחרים הם לא כמונו, כי יש להם קוד גנטי שונה.

התוכנית שהוטמעה בקוד הגנטי של האדם היא הדרך שבה נסעו אחרים בזמן כלשהו, או במידה מסוימת היא תוכננה על ידי הבורא של היקום שלנו, לכן הכל צריך להתפתח באופן טבעי וללא פגיעה באבולוציה של הנפש של הפרט.


בחירה חופשית

הבניית המיקום הבסיסי של השקפת העולם, הוא ידע שניתן לאנושות לפני זמן רב מאוד, הוא נועד לאפשר לבני אנוש להבין שהחיים שניתנו לאדם על ידי הבורא הם מתנה יקרת ערך. נציגי הציוויליזציות המתקדמות-הישויות המבקרות בכדור הארץ אינן מפריעות לחייהם של בני האדם, הן מבינות כי הפרעה לחייו ולפעילותו של אדם או של האנושות כולה היא להתערב בעבודות הבורא.

הישויות מבינות עמוק בתוכן כי ביקום שלנו אין שני בני אדם זהים, כל אדם הוא אחד- מהיבטי ה"הקרנות" של הבורא והוא בעקבות נתיבו או נתיבה הייחודי של הנשמה באמצעות גלגול נשמות. אדם שיגיע לשיא התפתחותו, עשוי ליצור עולם חדש לחלוטין, בעוד שכל הפרעה לא נבונה בפעילותו של אדם, היא עלולה להשפיע לרעה על נתיב האבולוציה שלו או שלה.


מקדש קומ-אמבו ואדופו באסוואן-מצריים

מקדש קומ-אמבו ואדופו באסוואן-מצריים

הידע המקודש להתפתחות

הקדמונים לא הבינו את המשמעות העמוקה של הידע שהועבר ונמסר להם ולכן דם רב נשפך, תרבויות עלו וירדו: תרבות סין הקיסרית, תרבות בבל בעירק, התרבות המיקנית ביוון העתיקה, תרבות מצריים הפרעונית, האימפריה של האינקה, תרבות המאיה, תרבות אטלנטיס, תרבות למוריה.

גישה בלתי אחראית לחיי אדם עיוותה את הבסיס המוסרי והעקרונות המוסריים, כך שהמצב שנוצר גרם להידרדרות הדרגתית של הציוויליזציה האנושית ולהכחדתה, ולכן כל בעיות האנושות כיום יש להן את המקורות מאותם ימים.

בהסתכלות פנימית, הסתכלות על העולם באמצעות הפריזמה של הידע העתיק הזה, בני האדם זוכים בהזדמנות נוספת, על ידי בחינתם מחדש- יחסיהם זה עם זה- וזה אומר עם האלוהים- לעצירת תהליך ההידרדרות וקביעת תנאים המוקדמים לעלייה עתידית.

כל סוג של ידע הוא לא רק ברכה, אלא מביא יחד אתו גם אחריות, איך ייראה העולם, מי ומה יוגש לו הידע מהאלוהים, דבר זה יהיה תלוי בבני אדם. ידע עתיק זה נותן את המפתח להבנה שאנו קשורים בחוט בלתי נראה לכל העולם סביבנו, וכמו כן גם אחד לשני.


המדד להתפתחות ציוויליזציה

האנושות המודרנית מאמינה בטעות שרמת התפתחותה של ציוויליזציה נקבעת על ידי הישגים שהושגו במדע או בטכנולוגיה. יגיע זמן שבו אנשים יבינו את המדד האמיתי להתפתחות, שהוא רמת הידע של הבורא, וזה היבט חשוב ביותר שבית הספר המודרני אינו נותן לנו שמץ של מושג.

מכאן נובע כי האדם חסר בזה, אינו מזהה את קשריו ההדוקים עם העולם שמסביבו, הוא פרימיטיבי, ולכן הוא אינו מבין כלל את הפירמידות- אין הוא יכול להבין את משמעותו של עיקרון מוסרי זה, את התופעה הטבעית הבסיסית הזאת, שבלעדיה אין אפשרות בצורה טבעית ונכונה להתפתח.

ההישג האמיתי של הציוויליזציה אינו טמון בידיעה כיצד ליצור מכשיר לביטול כבידה או חשמל אלחוטי, הדבר העיקרי הוא הגורם ליחסי אנוש המתבסס בידע על הבורא.


סיכום

מתישהו, לאחר ההגעה לסוף הדרך הארוכה, בני האדם יהיו מסוגלים ליצור יקומים, אבל כרגע עליהם להכיר בכך שלפני הפיכתם לאל, האדם צריך להיות בן-אדם.


אדם המבין את ערכי האחדות וההרמוניה ומיישמם עם בני האדם מאפשר לעצמו, לאחרים ולבורא את ההתפתחות, אמן פתח.

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר