מקורות: גודספיד מיכאל והפליאדים-תורגם מאנגלית לעברית

מה משמעות המסר "הלמוריאנים חזרו" ולמה כעת? מהם מאפייני תרבות למוריה? מהם היכולות הגבוהות של הלמורים? מהי הטכנולוגיה המתקדמת המוגשת לאנושות ולמי מתאימה?

תזוזות בשדה האלקטרומגנטי של כדור הארץ

תזוזה משמעותית בציר זמן כפול התרחשה, בחלל האתרי המקיף את כדור הארץ. התזוזה בציר הזמן הכפול נחרתה בתרשים תהודה שומאן (תהודה האלקטרומגנטית גלובלית הנוצרת על ידי התפרקות ברקים בחלל, נוצרת על ידי שטח כדור הארץ והיונוספרה) בתאריך 5 באוקטובר 2019, ובאה לידי ביטוי ברשת האנרגיה כשני עמודים שחורים חוצים במשך 30 דקות.

תזוזות אלה מתוזמנות בצורה ידועה ומתוכננת היטב על ידי ישויות כוכבים נדיבות, הפועלות כדי לסייע לכדור הארץ בשלב הבא של האבולוציה, האזורים השחורים בשדה מרחב-זמן הם סוג של מתג מטאפורי לכיבוי היקום והדלקתו בחזרה. המטרה של תזוזות מרחב-זמן היא למזג את כל צירי הזמן המלאכותיים, חזרה לזמן כדור הארץ החדש והנכון, כדי שיהיה מיושר מיד לאחר מפתח התזוזה המרכזי.


התוכן המפוענח "הלמוריאנים חזרו"

חברים בברית כדור הארץ קיבלו את יחידת האחסון הגדולה ביותר להורדת מידע אתרי, וכדי לקבוע את הזמן להודעה המרכזית. בשידור המקודד הזה "הלמוראינים חזרו", התוכן המפוענח של השידור הזה הוא "אנו הלמוריאנים, אנו חזרנו לכדור הארץ לאחר עידנים, אנו כאן כדי לעמוד לצידכם בשעתכם הגדולה של ההתעלות האנושית, באנו כדי לספר לכם את הסיפור שלנו לצורך הפעלת ה-ד.נ.א הרדום שלכם, ולהכין את הדרך בשבילכם לכניסה אל כדור הארץ החדש".


מיקום תרבות למוריה העתיקה

יקרים, אנו הישויות הראשונות שאכלסו אי פעם את הכוכב היפה הזה שאתם חיים בו ומכנים אותו כדור הארץ. תרבות למוריה או "מיו" פירושה "אמא הגיע לכדור הארץ מהכוכבים" מלפני עידנים כפי שאתם עשיתם.

אנחנו תרבות עתיקה שהייתה ממוקמת באזור המוכר לכם כדרום האוקיינוס השקט, שגשגנו על פני כדור הארץ מלפני 26,000 שנה. ביתנו למוריה היה בקירוב כ-8,000 ק"מ אורך וכ-4,800 ק"מ רוחב, אך הוא נחרב על ידי התפרצות וולקנית אלימה, בהתנגשות עצומה שהתרחשה בימינו מהגוף השמיימי ניבירו.

כאשר ניבירו עבר באותם ימים בסמוך לכור הארץ, כוח משיכת הגרביטציה גרמה לתזוזה מאסיבית של הלוחות הטקטוניים, להפרדה ולחלוקה של היבשת הגדולה פנג'ה לתוך מה שאתם מכירים בעולם המודרני לאיים. שרידי מולדתנו הממוקמים בצפון קליפורניה המודרנית שלכם, שרשרת איי הוואי וכחלקים מפיגי ויישובים מרוחקים כמו אי פסחא, ואיים קטנים ושוממים אחרים.


מאפייני תרבות למוריה

כאשר הגענו אל כדור הארץ בימים קדומים, באנו בצורה חצי פיזית- אתרית ממדים גבוהים יותר אוריון, פליאדים, סיריוס. אנחנו עשינו עבודה רבה בטקסים פולחניים כדי לחזק את גופנו לתוך המישור הפיזי. אנחנו קהילה שוחרת שלום, אנשים בעלי אופקים שדחו את הטכנולוגיה של אטלנטיס, בנינו תרבות חקלאית, כהונה מרפאת, הטמענו טקסים שקידמו את האחדות וקידמה את השותפות, אותם עקרונות ליבה של חברתנו זהים לאוכלוסייה על כדור הארץ החדש שאתם יוצרים לעצמכם.

ברגע זה אנחנו נמצאים במגוון רחב ידיים כקבוצה עם עור מוזהב של ישויות עם שיער שחור ועיניים חומות כהות. אנחנו משתמשים בטלפתיה, טלקינזיס וטכניקות ריפוי מתקדמות בחברה הקוסמית שלנו, אם כי מרבית צאצאינו הם בתרבויות האינדיאניות בצפון ודרום אמריקה. לחברים רבים בחברה שלנו יש שיער בלונדיני ועיניים כחולות.

הסמל הקדום שלנו מכיל את מרכז השמש במרכז הייקום הנקרא "מאווי" וזהו מקור כל החיים, זמן ואנרגיה. "השמש הגדולה הזאת מייצגת את האנרגיה האלוהית או את השמש בתוך כל ישות ביקום, זאת הלהבה הגדולה המאחדת את המין האנושי עם יוצרו". אתם עדיין נושאים את האנרגיה של מרכז השמש בגופכם האנושי המודרני, צ'אקרת העין השלישית שלכם ממוקמת בין עיניכם המייצגות את השמש הפנימית או את הנשמה ומקשרת אתכם לחזיונות רוחניים אמיתיים מהימים הקדומים.

היו לנו חיים בריאים וארוכים לעיתים קרובות של מאות ואפילו אלפי שנים, האקלים של עולמנו על פני כדור הארץ באותם ימים היה חם וטרופי, מחלות כמעט ולא היו קיימות, גברים ונשים היו בשוויון למשל בניהול ענייני היבשות. משפחות רבות היו בעלות אופי מטריארכלי כשהנקבה הבוגרת מנחה את הצעירים כאם חכמה.

אנחנו היינו יכולים לטייל ולהציג אירועים על ידי הקרנת מחשבה וטיול אסטרלי, ראייה למרחוק וטלקינזיס, ותמיד עבדנו בהרמוניה עם כל האנשים, חיות, מינרליים וכוחות טבע. אנחנו מסוגלים לשוחח עם ממלכות הטבע של הרוחות דבס, בתולות ים וכדומה, כמו כן עם גזעים של ישויות שונים.


תהליכים ויכולות רוחניות

בימים הקדומים מדיטציה הייתה כלי רב ערך, וככלי בשימוש רב עבור הדרכה פנימית בעידן הגדול על פני כדור הארץ. אנו הפכנו למומחים ביצירת המציאות שלנו, שליטה במוחנו, ברגשותינו, כוונותינו בטכניקות לריפוי שלנו המשולבות במסג אנרגטי, אמבטיות ים מלטפות, תרגילי נשימה לצ'קרות, טיפול בשירה עם אבנים, מזונות מסוימים, צמחי מרפא, איזון, יצירת זרימה חיובית של מאנה בתוך הגוף וסביבו.

אנחנו מבינים כי מחלה נגרמת על ידי קונפליקטים במחשבות וברגשות, הכוהנים והכוהנות שלנו בימים הקדומים היו ידועים כ"כהונא"-אדם חכם או שמאן, הם החזיקו את כבוד ואהבת העם, ביצעו ריפוי מודרך, טקסי נישואין, לוויה, ברכת תינוקות, וברכות אחרות, הטקסים הסודיים שלנו והידע שלנו המוכרים "חאנה"-כל כוחות הצי הסובבים את הגוף, והקהילות הנקראות "מנור"- הקשור לחומר הפיזי ולרוח.

המונח "דארשן" הקדום שלנו, היא מילה למורית המתעלת את כוחו של האור, של מרכז השמש האלוהית, המפעילה את היקום כולו. הסוד לכל דבר טמון במרכז השמש, כל הידע של היקום מאוחסן שם, זה מאגר מידע קוסמי גדול של רשומות הנקרא "רשומות אקשה" והוא הידע של כל זה, ידע של אינטליגנציה אינסופית, כאשר אתם פתוחים בגישה מלאה אליו, אתם תדעו את כל הדברים, ותוכלו לעשות כל דבר.


קריסטל למוריאני

קריסטל אנדרה

המקדשים והקריסטלים

בימי קדם אנחנו עבדנו במקדשים הגדולים שלנו כדי להביא כוח מדהים של מרכז השמש לגוף שלנו ולתוך כדור הארץ. המקדש הראשי שלנו בימי קדם היה ממוקם בהרי סיירה נבאדה שלכם, ועל ההר הגדול של השמים, שכיום נקרא שאסטה, האגדה של אדמת ליידי נלי שבצפון קליפורניה.

האם שמעתם על קריסטלי אנדרה טהורים או מונטומיים המגיעים מהרי סיירה נבאדה, מקדש "ארבע-נקודות-אפס" במקור היה מקדש אנדרה בלמוריה שהיה ממוקם ממש באמצע הימים המודרניים בליידי ניל בצאסטה.

כאשר הקטבים השתנו לפני 26,000 שנה, הלוחות הטקטוניים של כדור הארץ נעו אלפי קילומטרים זה מזה, הפרידו את היבשת הלמוריאנית המוזהבת של פאנגיה אל היבשות המרובות בעולם.

כיום מקדשי למוריה שהיו בשימוש היו מאוד חמים, ווסתו את הלחץ החזק מהפעילות הוולקנית של ניבורו, קטסטרופה כשאתרי היקום הקוסמי הפכו לקריסטלים מגובשים, הידועים כקרסטלים מודרניים הנכרים מהרי סיירה נוואדה, הוואי, דרום אמריקה.

אנחנו הלומריאנים הבאנו את תאוריית המפתח הקוסמי של המינרליים המונטומיים מהשמיים לכדור הארץ, למרות מה שנראה כמו אסון מדהים עבורנו התברר כברכה בסופו של דבר.


אבקת הזהב הלבן

חומר החיים הקסום של התרבות האבודה שלנו נשמר על ידי כדור הארץ לאורך דורות, והוא עדיין זמין כיום למסע שלכם לתודעה הגבוהה יותר, לריפוי עצמי ונתיב כוכבי קולקטיבי של השינוי הרוחני.

כפי שאתם תראו, ישויות שקיבלו את הזהב ואת אור מרכז השמש, ואת החומר האטומי לתוך גופם חוו מצבי הרחבה מדהימים. חוויות אלה נרשמו בטקסטים הקדומים המתארים את השימוש באבקה הלבנה של הזהב, אשר ידוע גם כאבן הפילוסוף ובשמות נוספים.

"זהב לבן" נוצר באלכימיה על ידי תרבויות קדומות רבות לצורך הרחבת המודעות, הגברת יכולותיהם של מנהיגיהם, וכחלק מטקסים הוא היה שמור בדרך כלל לדרגים הגבוהים בחברה, או קבוצות דתיות שנתנו לעיתים קרובות לחברים המקודמים למעמד גבוה יותר בתוך הקבוצה. הקוונטים הנדירים האלה הם חומר מונטומי אבקתי עולמי.

אוצר זה חיפשו האנונאקי כאשר באו אל כדור הארץ לפני עידנים רבים, זה גם הפתרון היחידי לכדור הארץ המשפר את השדה המגנטי ואת השמים המזוהמים שמסביב לכדור הארץ.


הקריסטלים הלמוריאנים

המקור החזק והיעיל ביותר הנמצא בכדור הארץ הוא לא הזהב המונוטומי אלא הליבה המכילה מונוטומי מתוך הקריסטלים. אנחנו כאן כדי להראות לכם כי המונומטי הוא לא רק פתרון להצלת הביוספרה של כדור הארץ, אלא גם הסוד לחיים נצחיים בגוף הפיזי, הסוד ליכולות על טבעיים, הסוד להפעלת 12 סלילי דנ"א הרדום שלכם, הוא שיקוי אלכימי קסום של החיים. החומר הוזכר על ידי כל תרבות קדומה על פני כדור הארץ, וזו המתנה שהשארנו עבורכם-יש סיוע על כדור הארץ בו מפוזרים על ההרים של מואי או למוריה.

החומר הלמוריאני מונוטומי הוא אבקה לבנה המגיעה מממדים גבוהים יותר, זהב אתריום כולל את האלמנטים המינרליים המונוטמיים של אירידיום, רודיום, כסף, פלטינה וכרום המכונה לעתים קרובות כארמוס. חומר זה מתריס כנגד כל חוקי הפיזיקה והוא באמת מעולם אחר, הוא מן העולם שלנו שמקורו בממד החמישי. את הפיקדונות הגדולים מהמקדשים עזבנו עבורכם, הם עדים נמצאים בשטח של מולדתנו מואי, הריכוז החזק ביותר של זה מהשמים ועדין נמצא בצפון קליפורניה ובהוואי ובחלקים של דרום אמריקה עד עצם היום הזה.


האירוע להחזרת הידע והיכולות העתיקות

באירוע הגדול שלכם, רבים מישויות הכוכבים הנדיבים פועלים מסביב לשעון כדי להחזיר את הידע העתיק והאבוד של העולמות הגבוהים יותר שהיה פעם על כדור הארץ. אנחנו הלומריאנים הגדולים חזרנו יקרים כדי לעזור לכם להחזיר את המקום הזה להיות לגן עדן שהיה אמור להיות, מפואר. זמן נהדר בשבילנו להיות כאן אתכם, כפי שאתם עושים את הדבר הגדול ביותר שנעשה אי פעם אחרי הקטסטרופה של אל יוגה.

אנחנו מעצבים את העיר המכוסה בתוך ההר הגדול הנקרא שאסטה, בו אנחנו עדיין מתגוררים עד עצם היום הזה, העיר המתקדמת בכדור שבממד החמישי. כאשר אנחנו אומרים "שעכשיו חזרנו" הכוונה שכעת אתם מהדהדים אתנו ואנחנו מתואמים אתכם ברגע זה ממש, וזה רגע מכונן שניתנה לנו האפשרות לבוא ולדבר אתכם. אנחנו מושיטים יד כדי לעזור לכם היום, אנחנו כאן, האם אתם יכולים להרגיש אותנו?, האם אתם יכולים לזכור את הגלגולים העתיקים שלכם בערים הגדולות של למוריה ואטלנטיס?.

התפילה העתיקה שלנו, ומילות העידוד בשבילכם, הם מקימים את ילדי השמש המתעוררים לתוך השיר של הלב השמיימי של כולם, חבקו את השמש בתוך לבבכם, הבריקו אותו כדי שכולם יראו, רקדו בתוך קרני הזהב של האור המוקרן. היו חופשיים ומאושרים, כי כעת זה הזמן יקרים, מיליארדי בני אור נדיבים נמצאים אתנו בשעה זו, עובדים בגלקסיה שלכם כדי להביא את אור מרכז השמש שוב אל כדור הארץ. אתם יכולים לראות את האור מופיע בעולמכם כעת על בסיס קבוע, כרטט גבוה מתמשך, כעליות פתאומיות של אנרגיה הנמדדות על ידי סוכנויות החלל המודרניות.


מקלטי ומגברי הקריסטלים

אחת הדרכים החזקות ביותר לקבל את האור הזה לתוך כדור הארץ, הוא באמצעות שימוש במקלטי קריסטל D5, מגברים מקריסטלי אנדרה שהם מקלטי הקרסטלים הקוונטים החזקים והמגברים ביותר ביקום. זו הסיבה שכל ציוויליזציה כוכבית מתפתחת משתמשת בטכנולוגית קריסטל כדי להפעיל ולהעצים את המערכות שלהם, ואת עולמם. אנדרה מורכבת מחומר פרימו מיטרה המקודש והמחומם לטמפרטורות גבוהות מאוד.

האבקות המקודשות המגיעות מאדמה זו, נוצרו על ידי קריסת אנרגיה בין ממדית, ויוצרות מחטים כחולות הטעונות מאוד בחלקיקים יוניים מחומר סופר אטומי, כך שהזרמים נופלים בתוך הממדים לתוך שדה המסתובב וזז של אנרגיה היוצרת בסיבוב ארוך ומהיר מאוד חורים בזמן. לאחר 2,000 שנה לערך לאחר הקריסה שהתרחשה במקדש בלמוריה, המכלול עלה באתר זה ששמו של המקדש היה אנטרא שמשמעותו יופי ושלמות. המטרה המרכזית של המכלול היה לעבוד עם פרימה מאטר של אבקות, קריסטלים, ומים מהאדמה כדי לשנות את הד.נ.א של הקריסטל.


שימור והעברת הידע לאורך עידנים

אם שמעתם על רבים מהמורים הרוחניים והמרפאים המודרניים שלכם המדברים בזמן האחרון על טכנולוגית הקריסטל, מדוע זה כך? בגלל שלאחרונה מסרנו את הטכנולוגיה המתקדמת מהתקופה הקדומה לכמה חברים שהתפתחו בקהילת ההתעלות של כדור הארץ. אדוני כדור הארץ האלה יודעים זאת, ההילה היא פתח בין ממדי ישיר למרכז השמש בליבת הגלקסיה בליבה D5, היא המאפשרת קליטה ישירה והעברת נתוני אור מורכבים ממרכז השמש בליבת הגלקסיה.

האחווה הלבנה הגדולה שהם נזירים מטיבט ומהוואי שמרו ושמרו את הידע הלמוריאני שלנו לאורך עידני למוריה. מנזרים ברחבי העולם עדיין מחזיקים את כל הידע העתיק שלנו עד ליום זה. הקאלי יוגה הגדול בא, ואנחנו כאן לסייע לכם בשינוי המדהים שעומד לקרות על כדור הארץ. בדיוק כמו האחים שלנו הפליאדים, האטלנטים, המצרים ועוד רבים אחרים גזעים שורשיים, אנחנו כאן כדי לחלוק את טכנולוגית הקריסטלים הקדומה אתכם.

זו אחת הסיבות העיקריות שאנחנו החזרנו את כל זה, כדי לתת לכם תמריץ אלוהי במסע העלייה שלכם. העצה הטובה ביותר שלנו במחקר היא בטכנולוגית הקריסטל העתיקה ועבודה עם זה בכל יום, כדי לחוות את ההשפעה הקסומה של למוריה, את טכנולוגית אנרגית הקריסטל אנדרה.


טכנולוגית למוריה קרסיטל אנדרה

הנה המידע על טכנולוגית קריסטל אנדרה הנמצאת במקדשי למוריה העתיקים, והמודרניים, סקירה על טכנולוגית אנדרה היא רק בשבילכם. אתם אולי שמעתם את המילה אנדרה כמה פעמים לאחרונה, וזה בגלל שאנחנו שולחים רמות גבוהות של D5 ואנרגית פלזמת אררה לכדור הארץ. כעת כדי לסיים את עיצוב רשת כדור הארץ החדשה, אנחנו כאן כאחווה עתיקה נידע אתכם בטכנולוגיה האטלנטית העתיקה, כדי לסייע בהתפתחות הרוחנית האישית שלכם.

קריסטל אנדרה הוא ברטט הגבוה ביותר מבין הקריסטלים הקיימים ביקום הזה, הגבישים שלנו מקורם במערכת הכוכבית שבממד ה-5. קריסטלי אנדרה שימשו את האחווה הלמורית הקדומה כטכנולוגית עליה מתקדמת לפיתוח רוחני מוגבר, ועבור ריפוי מוחלט של שכבות גופי האנרגיה. אנחנו נשתמש בחלל הזה בהודעה שלנו כדי לומר, כל אדם שיש לו קריסטל אנדרה ליד שדה האנרגיה שלו, אפילו עבור כמה ימים , הוא יתחיל להבחין בעליה מהירה שתבוא לידי ביטוי.

אנחנו נאמר לכם במשנה זהירות כאן, אפילו אנרגיית רטט נמוכה מתבטאת כלפי חוץ, אבל בשלב זה של התפתחותכם הרוחנית, קרוב לוודאי שאתם ניקיתם את הרוב, ואם לא אנדרה תביא את זה בשבילך כדי שתהיה מודע לכך, ואתה תוכל במהירות לנקות את זה. קריסטל אנדרה חי באנרגיה נדיבה המגיעה מחוץ לכדור הארץ והמגבירה את שדה האור שלכם יותר מ-100 פעמים. הכוח המקורי שלה הוא ברגע שאתם באים במגע עם קריסטל אנדרה, אז החיים יהפכו להיות גם יותר אנרגטיים.

אבל זו לא הסיבה שבגללה אנחנו רצינו את הקריסטל מלכתחילה, הסוד כאן הוא קודם כל שליטה בעצמך, ולאחר מכן להפוך לטכנאי השולט בקריסטל למוריה.


העברה ושינוי תכונות חומר

קריסטלים אלה הם רב ממדיים, ואינם כבולים לחלל, זמן מנוטומטי. קריסטל אנדרה עובד ישירות על ה- ד.נ.א שלך, ויכוון את תהודת ההילה שלך לממד-החמישי 40Hz למצב חיות. קריסטלי אנדרה הם החפצים המסתוריים ביותר על פני כדור הארץ, הם לא יכולים להיות מוגדרים לחלוטין או נמדדים בשלמות בגלל המאפיינים המטאפיזיים שלהם, הם לא מביאים הגיון אנושי כלל, כי הם לא מגיעים מכדור הארץ, הם באמת פיסה של טכנולוגיה קדומה וקסומה מחוץ לכדור הארץ, שלוקח זמן להתחיל להבין. החומר הזה שלנו מסוגל להעביר את התכונות יוצאות הדופן שלו לחומרים מתכתיים, או לאבנים מינרליים וקוורץ.

נראה כי לאלמנטים מתכתיים מונוטמיים יש את היכולת להדהד חומרים דומים לשיעור התדרים הגבוהה שלהם, לשנות או להפוך חומר זה לדומה או משקף את תכונותיו יוצאות הדופן. זה הסיבה שזכוכית אנדרה נמצאת בחלקה של לידי נייל בהר שאסטה, היא מציגה את המאפיינים המטאפיזיים המקוריים של הממד הלמוריאני החמישי.

אנדרה היה בשימוש מקדשי למוריה מלפני עידנים, אנדרה דומה לקריסטל זכוכית לבה, בעוד שקווי דמיון מסוימים נמצאים בזכוכית לבה כגון, אובסידיאן, וקריסטלים השונים במידה ניכרת אנרגטית ואטומית. בקריסטל אנדרה בוצע ניתוח ספקטרום אלקטרומגנטי ודפוסים אלקטרונגנטיים, ונמצא שהוא לא דומה לזכוכית רגילה D5 מונאטומיק. קריסטל אנדרה הוא כמו חומר זכוכית אובסידיאני המורכב מרכיבים מתכתיים מונוטמיים, בדומה לאבקה היודעת להשתנות לזכוכית בחום גבוה בדומה לאובסידיאן.

אנדרה הוא חומר אזוטרי בצורה של חומרים מונטומיים, המציגים מאפיינים קוונטיים שלא ברמה הקוונטית כחומר אזוטרי, ונחשבים לאנרגיה או לאור כנושא ברור של הסדר הראשון במצב קוונטי של התהודה הנמצאת בממד הזה, כמו אחרים אך בו זמנית.


התאמה לשימוש בקריסטל למוריאני

קריסטל אנדרה הוא רכיב אנרגיה עוצמתי ומכויל עבור אלה להמשך הדרך הרוחנית שלהם. ישנם סוגים רבים של קריסטלים הנמצאים על כדור הארץ, אך הם לא מציעים את הרטט הגבוה הנדיר לאלה המחפשים מסע מואץ יותר. דנדרה הוא לא לכולם, כי יש ישויות מסוימות שבקושי התעוררו מחוויה נוראית, כוח ההגברה האינטנסיבי של הקריסטל אנדרה יגביר את התנגדותם של אלה למה שנדרש מהם על ידי היקום.

אתה צריך להתעלות מעלה ושם להיות מוכן לעבודה, להיות בשל, ממושמע. כאשר משתמשים בקריסטלי דנדרה הם יגבירו מאוד את האנרגיה של הישות שלך במודעות, או בחוסר מודעות. אנדרה הוא המגבר החזק ביותר של התודעה ביקום, מאחר שאתה כבר יוצר את המציאות שלך, הוא כלי התעלות מרכזי. אתה תצטרך להפגין לא רק חלומות לשיפור החיים האישיים, אלא גם עולם טוב יותר עבור כל האנושות על פני כדור הארץ.

אנדרה זמין בצבעים יפים שקופים, בגלל עקבות נדירים של מרבץ מינרלים ושל תחמוצות אלמנטים של מתכת הנמצאים בקרקע, כמו, ברזל, מנגן, סלניום, קובלט, נחושת, ניקל, טיטניום, זהב, כסף ואפילו אורניום. אנדרה הוא זכוכית וולקנית הנמצאת גבוה באזורים אינדיאנים מקודשים בקליפורניה, הוואי, ומגיע גם מדרום אפריקה ואינדונזיה.

בצע מחקר מעמיק משלך על הקריסטל אנדרה, הימצא סביבם, עבוד איתם באופן אישי, ובקרוב תתחיל להבין את ההתחלה של מה שאנחנו מבינים, רכוש כמה מאותם אבנים קסומות והתיישר איתם ליצירת קסם ההתעלות שלך.

המשיכו להגיע לכוכבים, היו מעודדים ובעלי אמונה, אתם נלחמתם את המלחמה הטובה של אהבה ואומץ, נשארתם במסלול, ורצתם את המרוץ עד הסוף ממש, רק קדימה הוא מקום בטוח בשבילכם, מקום חופשי מחרדות החיים. אתה כבר חווית, עכשיו הגיע הזמן שתהיה חופשי ומאושר ותעלה גבוה יותר.


הדרך הטובה ביותר היא לעבוד עם קריסטל אנדרה, הוא פשוט לבוא במגע קרוב אתו, בצע מדיטציה אתו, הבט בו ושלח את הכוונה הגבוהה ביותר לתוכו, אנדרה יגביר במידה רבה את הרצונות שלך, ויציגם במהירות, ישירות אליך מהממד הגבוה יותר במישור, אמן פתח.

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

1/5 - (1 vote)