מבוסס על מידע מדונה קארול ומתרבויות קדומות

מי היא האם האלוהית? כיצד נוצרה התרבות הלמוריאנית הקדומה? היכן נמצא היה גן העדן? כיצד האנרגיה הלמוריאנית תפתח את האנושות? כיצד נפלה התרבות הלמוריאנית? מהי חשיבות צ'אקרת הלב? תהליך ההארה מהו? היכן ניתן למצוא מקומות עם אנרגיה למוריאנית? כיצד ניתן לבצע הפעלה והטמעה של האנרגיות הלמוריאניות באדם?

הקדמה

"האם האלוהית היא הבורא העליון", היא הנשמה שכל החיים נובעים ממנה גם בצורה נשית, כך שהישות הזו התגלמה בפלנטה בצורות שונות, היא התגלמה כ"אם אלוהית" בלמוריה העתיקה. אם הקורא לא מכיר את למוריה, במאמר זה יסופר על כך, כדי שהקורא יוכל להכיר את האנרגיה הזאת, ויש לה מסר עבור הקורא והפעלה אנרגטית.

הקורא יכול תמיד לבצע הפעלה, לזמן את ההדרכות הגבוהות ולבקש מסר. "בשלב זה אני קורא להדרכות הריפוי והתקשור הגבוהות ביותר שלי. אני קורא לארכי-מלאכים, גבריאל, מיכאל, רפאל ואוריאל. אני מבקש להביא מאה אלף מלאכים מצבא המלאכים, ומבקש מהם להגן על המרחב הזה. לחסום את כל הישויות בעלות צורות מחשבה, ואנרגיות שליליות".

"אם משהו השתחרר במהלך ההפעלה הזו, אני מבקש מהמלאכים האלה, לקחת את זה ישירות למקור לשינוי. לבסוף בקשתי מההדרכה שלי, להאיר ולפקח על הערוץ, לוודא שהוא מתאים בגובה".

"כעת אני מביא פנימה את הישות הנקראת האם האלוהית, דרך הצ'אקרה של הכתר שלי. אני מבקש לעזוב את הגוף, ומבקש שהיא תיכנס פנימה עם מסר והפעלה".


הקריאה האנרגטית

"האם האלוהית" מביאה מסר על עתיד בני האדם וכמו כן על עברם. "האם האלוהית" התגלמה בצורה פיזית, בצורה גופנית בימים קדומים על אדמת כדור הארץ, בארץ הידועה בשם "למוריה". קריאה אנרגטית, היא שהנחתה את הישויות השמיימיות, ישויות הכוכבים להגיע לכדור הארץ בהמוניהם. המטרה הייתה להביא לרפורמה על פלנטת כדור הארץ, להביא שינוי, כי כדור הארץ סבל מהידרדרות, והישויות אשר חיו על פני כדור הארץ באותו הזמן, הם אבדו את המודעות האלוהית.

תודעתם הפכה נמוכה, ולכן הייתה קריאה ותכנית, אשר הצריכה ש"האם האלוהית" תרד כיחידה על פלנטת כדור הארץ. לפני כמאה אלף שנה שנה, "האם האלוהית" ירדה בבת אחת מן הממדים האלוהים הגבוהים ביותר לכדור הארץ, ולתוך הצורה הגופנית. "האם האלוהית" קרקעה עצמה אל הפלנטה, כך שהישויות אחרות שבאו ליצור בכדור הארץ, אלה ירדו עם הצורה שלה, היא צרפה את כל הנשמות לתוך צורתה.

באותו זמן מאות רבות של להבות תאומות ירדו על פלנטת כדור הארץ, הם נכנסו ביחידה אחת מן הכוכבים, מן הממלכות השמיימיות, וכאשר ירדו לכדור הארץ הם התחלקו לשניים. כך נפרדו הלהבות התאומות בממד השלישי של כדור הארץ, ומאותו הרגע הם היו מעורבות זה עם זה בהתגלמות על פני הפלנטה. אך ככל שהשנים חלפו, הלהבות התאומות התרחקו, התרחקו ונפרדו, אך חוזרות עכשיו ב"אירוע האלוהי" להיות יחד כדי לאחד את להבות בני האדם.


יצירת תרבות למוריה העתיקה

כאשר "האם האלוהית" ירדה לפלנטת כדור הארץ "בלמוריה", היא העתיקה את ירידתה בהולוגרמה. התרבות שהוקמה באותו הזמן, היא הייתה מבודדת מהחלקים האחרים, ומהתרבויות על פני פלנטת כדור הארץ. "הלמוריאנים" היו גבוהים מאוד, ישויות כוכבים מפותחות טלפתית, וכאשר הגיעו לראשונה ל"גאיה או לאמא אדמה", הם לא התערבבו ולא יצרו קשר עם שאר הקהילות על פני כדור הארץ. במילים אחרות, "למוריה" עם היוסדה הייתה מכונסת בתוך עצמה, ברטט נפרד וברמה הרבה יותר גבוהה ושונה, מכל הצורות האחרות על הפלנטה האנושית.

כפי שתואר קודם צורות חיים אלה יצרו הדרדרות, ולכן התכנית והרצון האלוהי באו לידי ביטוי ב"למוריה". כאשר התרבות הזאת נולדה, הרעיון או המוטיבציה הייתה שהחיים יתחילו מחדש. כך שישויות שונות ירדו בצורה תאומה, והם יעצבו את הצורות התאומות, כדי שירדו ויתחילו ליצור חיים. כך הם התחילו ליצור באמצעות האנרגיה של "האם האלוהית", והם הביאו צורות רבות ושונות, ממקומות שונים ביקום או מהיקומים השונים.


גן עדן

"בלמוריה הקדומה" היו ניסויים גנטיים רבים, בסוגים שונים של בעלי חיים. הדולפינים היו שם, הלווייתנים, סוגים שונים של דגים פותחו. זאת הייתה תרבות ימית-אוקינוס, סוגים רבים של סרטנים, סוגים שונים של צמחים, אפילו סוגים שונים של קרקעות פותחו.

כאשר "ישויות הכוכבים" ירדו למטה הם יצרו עם בודד ונטוש, הם הביאו צורות רבות של חיים ממדים רבים ושונים, מרחבי היקום. מה שקרה "גן העדן" הוקם באוקיאנוס השקט, במקום בו בני אדם יוכלו ליצור, מקום שהם יוכלו לשחק, מקום שהם יוכלו ליהנות, מקום שהם יהיו בחיבור אלוהי וגם אחד לשני.

"למוריה הקדומה" היה לה לב פתוח, מאות הישויות שירדו בהתחלה, הן היו מחוברות דרך צ'אקרת הלב שלהן-מלב אל לב. בגלל הקשר הזה, הם יכלו לקרוא זה את זה באופן אינטימי, הם היו מלאה אהבה, ובעלי בשורות טובות אחד לשני, כל זאת משום שהם לא היו מבודדים בתוך האגו של עצמם, הם יכלו להרגיש את רגשותיו של אדם אחר מיד, ורגשות אלה היו שמחים וגבוהים.

אם היה כל סוג של אי הבנה או חילוקי דעות, זה היה מתוקן מיד, זה באמת היה "גן עדן". זה היה "גן עדן" על פלנטת כדור הארץ, אבל עם הרצון האלוהי תמיד. ישנה סיבה מדוע "ישויות הכוכבים" לא התגלמו "בלמוריה הקדומה" רק כדי ליצור וליהנות, הם הישויות השמיימיות שירדו. "ישויות הכוכבים" הגיעו עם מטרה לסיבה, הסיבה הייתה להביא את האנרגיה האלוהית, המהות האלוהית חזרה לצורה פיזית לפלנטת כדור הארץ.


האנרגיה הלמוריאנית לפיתוח האנושות

"הלמוריאנים הקדומים" היו בגופים קלים יותר, אך הם עדיין היו בגוף פיזי, הם היו בקושי בגוף פיזי כאשר ירדו. עם הזמן "הלמוריאנים" פתחו את תרבותם, תרבות שהושקעה בה במידה רבה המעלות הנשיות, "פיתוח המעלות הנשיות של שיתוף פעולה, פשרה ואהבה".

הייתה זו נשיות, או תרבות שליטה נשית, משום שהייתה קריאה להחזיר את האנרגיה הזאת אל כדור הארץ, ובמשך הזמן היה צורך להביא את האנרגיה "הלמוריאנית" לשאר כדור הארץ.

כך תוכנן שבמשך מאות ואפילו אלפי שנים "הלמוריאנים הקדומים" ילמדו צורות חיים שונות על פני כדור הארץ, והם ינסו לפתח או שירצו לפתח תכנית, אשר תביא את "האנרגיה הלמוריאנית" לשאר כדור הארץ.

"הלמוריאנים" היו עפים מחוץ לגופם-פרויקט "מסע אסטראלי", מטיילים למקומות שונים עם מסת הקרקע על הפלנטה שלכם, לומדים את בני האדם שרבים מהם באותו הזמן היו שוכני מערות, או בני אדם כפי שסופר קודם נמצאו בצורה פרימיטיבית יותר של חיים.

השפעת "הרפטיליאנס" הייתה גם היא על פלנטת כדור הארץ, על פלנטה זו באותו הזמן, אם כי היה זה שנים רבות לאחר ההכחדה הגדולה של "הרפטיליאנס", ובכל זאת היו עדיין כמה כיסים של "אנרגית רפטיליאנס". "רפיטליאנס" באים מחלל אחר, או ממקום אחר ביקום, והייתה להם די השפעה על צורות החיים על הפלנטה.

כך "הלומריאנים הקדומים" יצאו החוצה, הם ראו מרחוק תרבויות אחרות, ואז הם היו באים עם תוכנית, "כיצד לשלב עצמם או להביא את האנרגיה שלהם לצורות חיים שונות על פלנטת כדור הארץ". כאשר "הלמוריאנים" היו מוכנים, הם היו מתאחדים עם הלהבה התאומה, והיו הולכים למקומות אחרים בפלנטה  ומביאים את בשורת אנרגית האם האלוהית הנשית, ואת דרך החיים הנקבית.

לעיתים קרובות הם נתקלו באיבה, אך "הלמוריאנים" היו ישויות גמישות, ובסופו של דבר הם התיישבו על פלנטת כדור הארץ, וכך היו להם בסופו של דבר, אינטראקציות עם צורות חיים שונות של בני אדם על פני אמא אדמה.


נפילת תרבות למוריה העתיקה

"הלמוריאנים" התערבבו בצורות חיים אחרות, ובבני אדם בני כלאיים שונים. בחזרה אל הזמן בו "הלמוריאנים" יצאו והשתלטו על הפלנטה, התרבות עצמה באוקיאנוס השקט העתיק, הקירות, בידוד הרטט הומס והתפורר.

מה פירש הדבר? פירוש הדבר שההולוגרמה אשר נשתלה במציאות זו, קירות ההולוגרמה החלו להתמוסס. כאשר קירות ההולוגרמה החלו להתמוסס, למעשה "בלמוריה" נפל הרטט, הרטט שלה הפך נמוך יותר ויותר על פני אלפי שנים רבות. למרות שהרטט היה עדיין הרבה יותר גבוה, מיתר שאר צורות החיים על הפלנטה שלכם.

לאחר ש"למוריה" נפלה ברטט, בגלל הסטייה במכלול הנשיות, הסיבה לכך נבעה מכך ש"הלמוריאנים" החשיבו את הנשים מעל לגברים. דבר זה לא היה בכוונתן של "הלהבות התאומות" המקוריות, כאשר הם ירדו וחילקו את ההיבטים הזכריים והנקביים של עצמן, ואז לא הייתה היררכיה משום ששניהם היו שווים.

אולם "בתרבות הלמוארינית", הנקבה לאחר אלפי שנים נעשתה יותר מוערכת, יותר נערצת, והדגש היה על לשים את הנקבה מעל לזכר. דבר זה גרם לפער באנרגיה, זה גרם לאי שוויון, זה גרם להתרחקות מכל מה שנמצא בהרמוניה ובאיזון.

כך שבסוף "בתרבות הלמוראינית" הייתה הנקבה דומיננטית, הזכר היה כפוף במידה מסוימת לאנרגיה זו. בתגובה לכך, התרבות של אטלנטיס עלתה, כאשר היא נשלטת על ידי שליטה גברית, הכרה באנרגיה הגברית יותר מאשר באנרגיה הנשית, זה היה "תיקון קארמתי", או גמול מחוסר שוויון שהתרחש "בלמוריה".


חזרה לאנרגיה הלמוריאנית

כל מה שקורה עכשיו על פני אמא אדמה, בתקופה הנוכחית היא שהאנרגיה "הלמוארינית" עולה שוב. כאשר "למוריה" שקעה, היא שקעה מתחת לאוקיינוס, ונותרו מאחזים של האנרגיה הזו על פני פלנטת כדור הארץ, במיוחד בניו-זילנד, בפולינזיה של הוואי, ואפילו בהר שאסטה בקליפורניה, ואלה הם שרידים של אותה תרבות.

אם אדם מחובר ל"אנרגיה הלמוארינית", הוא יכול לבקר למקומות אלה בכדור הארץ, ועדיין הוא ירגיש את הרטט. מקומות אלה ידועים כמקומות מקודשים, או מקומות הנושאים תדר מסוים, או אנרגיה אותה חשים בני אדם שונים, במיוחד בני אדם בתנועה הרוחנית אנרגטית.

כדי להפוך סיפור ארוך לקצר, "למוריה" עברה להימצא בתחתית כדור הארץ, אבל בזמן זה, בחברה הקיימת, יש קריאה על ידי הרצון האלוהי להביא את האנרגיה הזאת חזרה לכדור הארץ. איך זה הולך לקרות עכשיו? "האלוהות או האם האלוהית" היא הופכת עצמה לידועה כעת, היא מתחילה לדבר דרך ערוץ זה, היא מדפיסה את המילים שלה ואת האנרגיה שלה בבני אדם אחרים.

בני אדם יודעים שדברים מסוימים או החברה, קולקטיב בני אדם יחד משנים את התודעה על פלנטת כדור הארץ. זה לא במקרה שיש דחיפה עצומה עבור בני אדם לפתח את המודעות שלהם, לא במקרה מתרחש "הארוע האלוהי" דבר אשר גורם לכל אדם להתחיל לשאול עצמו שאלות. 

חשוב לבין או שבני אדם יעלו על הרכבת, וינועו אל היעד הבא שהוא כדור הארץ החדש, העידן החדש ולידה מחדש של למוריה. או שהם יישארו מאחור על האדמה הישנה. קיימת הפרדה המתקיימת כעת במודעות קוסמית, במודעות על פני כדור הארץ, "או שהאדם בקבוצה העולה לכדור הארץ החדש, או שהוא בקבוצה שעדיין נעולה בפחד ויש להבינו ולעזור לו".


חיבור אנרגית קונדליני לצ'אקרת הלב

ישנו מרכיב פיזי להתעלות, כל זה קשור ל"אנרגית קונדליני" העולה בעמוד השדרה, וקשורה לאנרגיה המינית, שלמעשה הם אחד. לכן זאת הסיבה שבהודו בני אדם תרגלו טנטרה או סקס טנטרי, כמו כן בני אדם מתרגלים מדיטציה, וכל זאת כדי להביא את הקונדליני ולהעלותו. בזמן הזה, בני אדם רבים מאבדים את אנרגית הקונדליני דרך "צ'אקרת השורש" שלהם, הם מאבדים אותה כי הם עשויים לתרגל פעילות מינית, או פעילויות מסוגים אחרים. איבוד האנרגיה הוא גם כתוצאה מפחד הישרדות, פחד שלא יהיה להם מספיק כסף, שמוביל ללחץ.

כל הפחדים מוחזקים "בצ'אקרת השורש", ואז כתוצאה מכך הפחד יכול להיות מופץ. כאשר יש קריאה להעלות את האנרגיה למעלה, מעלה מ"צ'אקרת השורש" דרך "צ'אקרות מין וטבור", דרך "צ'אקרת הלב", דרך "הגרון", "העין השלישית" ו"הכתר". בעצם מה שבני האדם רוצים לעשות זה להביא את האנרגיה מעלה, ולהימצא מאוחדים עם כל זה, עם "אלוהים או "אמא אלוהים".

בני אדם יכולים לבצע זאת באמצעות מדיטציה, באמצעות טנטרה, באמצעות הפעלה, יש דרכים לעשות זאת. "הלמוריאנים" העתיקים שבאו לפלנטת כדור הארץ, הם היו נאורים ורוחניים לחלוטין, היה להם את "צ'אקרת כתר" פתוחה, וכמו כן "צ'אקרת לב" פתוחה. אך כעת חלק בני האדם הופכים להיות נאורים רוחניים, והצ'אקרות שלהם מתחילות להיפתח במלואם.

אם בני האדם היו יכולים לפתוח בצורה מלאה את "צ'אקרת הכתר" שלהם ללא הדרכה, הכוונה, אימון שהם עשו במשך גלגולים. משום שזה היה יכול להיות מסוכן במקצת, כשריפה מידית, הדלקה מהירה מידי של "הקונדליני", כך שהגוף הפיזי למעשה יתפורר.

בני האדם המעוניינים להשיג הארה שבסופו של דבר הם ישיגו, עליהם לדעת שמה שקורה הוא שהנשמות מתגלמות בצורת אדם בכדור הארץ. הם באות לחוות את כל סוגי המצבים, את כול סוגי האינטראקציות, ותגובות עם בני אדם שונים. "הישויות מהכוכבים" הם עצמם התגלמו כאן אלפי פעמים, ובצורות חיים רבות ושונות, והיו להם הרבה צורות חיים שהיו פחות אלוהיים, כדי לצבור ניסיון על מצבו של האדם. אך כעת, כבכול פעם זה הזמן ללידה מחדש, ועם חיבור להיבטים הנשים של האדם.

כאשר "הקונדליני" עולה, מאוד חשוב כמובן להיכנס ל"צ'אקרת הלב", כי כאשר אתם נכנסים ל"צ'אקרת הלב" אתם מתחילים לחוש באהבה אמיתית, חמלה אמיתית, ללא שיפוטיות של בני האדם האחרים. אולם זאת צ'אקרה שמאוד קשה לעבור, כי יש בה הרבה כאב וייסורים, אשר מגיעים עם צלקת הנותרת ב"צ'אקרת הלב".

בני האדם כבר עברו לתוך "צ'אקרת הגרון", "העין השלישית" ואז מחוץ ל"צ'אקרת הכתר", לחמש הצ'אקרות מחוץ לגוף, ואף לצ'אקרה ה-13. דרך המאסטרים המתפתחים בתקופה זו מתבצעת תכנית ומאמץ, כדי להביא ולטפח את האנרגיה הנשית המקודשת והאוהבת חזרה לכדור הארץ, ליצירת חלל בטוח, בו ישויות בני האדם יוכלו לפתח את הרוחניות בשקט, בשלום ובהרמוניה.


תהליך הארה

נוצר חלל על פלנטת כדור הארץ, בתוך כדור הארץ החדש בו בני אדם לא צריכים להרחיק עצמם יותר למנזרים, או כנזירים כדי להתחבר עם "האלוהים". זאת המטרה המקודשת ליצור אחדות פני חברות בפלנטת כדור הארץ עם אמא גאיה. ליצור מקום בו בני אדם יכולים לבטא עצמם ואת האלוהים, את הטבע האמיתי של עצמם, להתחבר לאלוהים, לעסוק בפרקטיקות רוחניות שהם חלק יומיומי של חייהם.

המציאות היא שבני האדם הם ישויות רוחניות, והם התקיימו בגופים קלים, עוד לפני הזמנים בו נוצרה הצפיפות כאדם בצורה פיזית. זה קרוב מאוד האני האלוהי באדם, מההתגשמות האלוהית בו, מהמציאות שלו כישות אור.

בעבר בני אדם רבים ננעלו, אבדו, נתקעו בפלנטת כדור הארץ, במה שנראה כלגלול נשמות אינסופי. אבל מטרתם של "הלמוריאנים" הקדומים הייתה להחזיר את "האנרגיה האלוהית" אל ההומינודים, הישויות השונות על פני הפלנטה הזאת. המטרה של כל יצורי האור המתגלמים כאן כעת, היא להפוך למובלים עבור בני אדם אחרים, אשר מעוניינים לחזור הביתה, ליצור עבורם מסלול.

עובדי האור הם כמו מפלסי קרח ענקיים, הם שוברים את הקרח, הם מחלישים אותו, הם יוצרים תנועה,  כדי שבני אדם אחרים יוכלו לעקוב אחר עקבותיהם. עובדי אור אלה חייבים לדעת, כי רבים מהם התגלמו שוב ושוב כדי להפוך את זה למציאות. רבים מהם סבלו, סבלו מות קדושים, הם סבלו משיפוט, הם נשרפו והעלו על מוקד, הם התנסו בכאב רב, בסבל רב כדי להחזיר את האור חזרה לאמא אדמה.

הזמן הגיע ובא, זאת לידה מחדש של "תרבות למוריה העתיקה", והציוויליזציה על פני אמא אדמה, יחד עם החזרת "הלהבות התאומות". ובאיחוד תהיה אנרגיה עצומה, הארה עבור "הלהבות התאומות", ולאחר מכן עם הכוח היוצר צורות חיים אחרות, הם יוכלו גם להעלות את בני אדם.

בני האדם חייבים להימצא בצורה אנושית, כדי לעבור את תהליך ההארה בפלנטת כדור הארץ, כך יחד עם "האנרגיה הלמוראינית" החוזרת. יחזור שלום ושגשוג, יהיה כבוד רב לעולם הטבע, יהיו בני אדם שיהפכו לצמחונים, ובני אדם מסוימים יחיו אפילו מתוך פראנה. 


הגעת ישויות הכוכבים

הגיע זרם של אנרגיות חדשות לפלנטה, אנרגיות מכוכב יופיטר, וגם מוונוס במערכת השמש. כמו כן הגיעו ישויות לפלנטת כדור הארץ שמעולם לא היו כאן. הארקטורים באו לפלנטה כמשקיפים, הם למעשה המיילדות את כדור הארץ החדש, ומעלים את מודעות בני האדם, הם עוזרים לרפא אותם, עוזרים להיפטר מאנרגית רפטיליאן, שכה מושרשת ומעוגנת בפלנטה הזאת.

באים גם "ישויות כוכבים" אשר מעולם לא היו כאן, הם לא התגלמו כלל על פני כדור הארץ. ניתן להתסכל על הילדים הנולדים כיום, הם יודעים כילדי קריסטל, ילדי הקשת, רבים מהם מהחללים הגבוהים ביותר, ממלכות שמימיות ולא היו כאן קודם, הם באים לכוכב הזה להביא טכנולוגיה חדשה, וליצור תרבויות חדשות.

אולם הלמוריאנים הקדומים, רבים מהם לקחו פסק זמן, והם לא התגלמו לאחר נפילת אטלנטיס וכעת הם חוזרים, אבל כמה מהם התגלמו במשך כל הזמן בפלנטה שלכם דרך אטלנטיס, דרך שומר הקדומה, דרך מצרים, דרך אירופה, דרך תרבות הילידים האמריקנית.

ישויות אלה, הם אלה היוצרים קרקוע, הם מקרקעים את האנרגיה לתוך האדמה, הם אלה שהתגלמו לאורך כל התקופות. זוהי ברכה גדולה שיש את הצעירים האלה, העומדים לשנות את פני הפלנטה, אבל שום דבר מכל זה לא היה אפשרי ללא הלוחמים, לוחמי האור המגיעים ללא לאות לכוכב הלכת הזה שנה אחר שנה, כדי להביא את השינוי שכעת ממשמש ובא.

לכן אני רוצה להודות להם, אני רוצה להודות ללמוארינים הקדומים, ללהבות התאומות אשר הקריבו והביאו את הקודים השמיימיים לכדור הארץ. אני רוצה להודות לכל הישויות המגיעים לכדור הארץ כעת, אלה שהולכים להביא טכנולוגיה חדשה, דרגים חדשות לעשות דברים. אני רוצה להודות להם כדי שאתם תוכלו לראות שזה זמן מאוד מרגש להימצא בו על הפלנטה.

אתם עלולים לא להבין את כל זה המתרחש סביבכם, ביום יום בחייכם כשאתם הולכים למלא דלק לרכבכם, בזמן הכנת אוכל, אך אני יכול להבטיח לכם שכל הנבואות הגדולות הקדומות לא היו חלומות בהקיץ, יש תזוזה גדולה המגיעה לאמא אדמה, והיא הולכת להתרחש בקרוב מאוד, אם כי אף אחד לא יודע את היום או השעה המדויקת. אולם זו הייתה נבואה בכל התרבויות במשך אלפי שנים, לכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שזה יתרחש.

הפעלה אנרגטית – משיכת הקודים הלמוריאנים

הפעלה אנרגטית – משיכת הקודים הלמוריאנים

הפעלה אנרגטית – משיכת הקודים הלמוריאנים

אני מאוד אסיר תודה לשוחח אתכם הערב, ואני רוצה לומר-אני רוצה לעשות הפעלה אנרגטית המביאה את האנרגיות, צורות המחשבה, את המציאות של הלמוריאנים הקדומים חזרה אל התודעה שלכם.

נשימות עמוקות פנימה והחוצה מאהבה

לכן אבקש מכם לנשום מאוד עמוק שלוש פעמים, נשמו פנימה מתוך אהבה, נשמו החוצה מתוך אהבה, נשמו פנימה מתוך אהבה, נשמו החוצה מתוך אהבה, נשמו פנימה מתוך אהבה, נשמו החוצה מתוך אהבה.

פתיחה והפעלה של המרכזים בגוף

אני מבקש שתפתחו לגמרי את הערוץ האלוהי שלכם, את מערכת הצ'אקרות שבעתיד תתאחד, ופשוט תהיה ערוץ אור לבן אלוהי, אך כעת פתחו את צ'אקרת הכתר, פתחו את מחשבתכם, את העין השלישית שלכם, את בלוטת האצטרובל שלכם, פתחו את הגרון שלכם, פתחו את הלב שלכם, את הטבור-מקלעת שמש, וצ'אקרת השורש.

חיבור לרשומה האקאשית בליבת הקריסטל

כעת שלחו את כבל-חוט קריסטל למטה אל אמא אדמה עם הכוונות הגבוהות ביותר שלכם, את הרצון הגדול ביותר שלכם עבור החזרת האנרגיות הלמוריאניות הקדומות. אני מבקש שתתחברו לרשומה האקאשית בליבת הקריסטל של אמא אדמה.

משיכת הקודים מהרשומה האקאשית

כעת אנו מבקשים שתעלו את הקודים הלמוריאנים שהיו קיימים לפני אלפי שנים רבות קודם. הביאו את האנרגיות הלמוריאניות המקוריות והקדושות מתוך האקאשה שבתוך האדמה, העלו אותם מעלה דרך הנתיב שלכם לתוך צ'אקרת הלב שלכם.

משיכת הקודים מהאם האלוהית

שמרו על צ'אקרת הכתר שלכם פתוח, אני אבקש מכם שתקבלו את הקודים מהאם האלוהית והקודים האלה הם אישור מחודש של החיים על כדור הארץ.

ערבוב הקודים מהאקאשה ומהאם האלוהית

הביאו את הקודים הקריסטליים דרך הכתר כל הדרך לתוך לבכם, ואת הקודים הכוכביים כעת ערבבו עם הקודים הלמוריאנים.

מסע בזמן לגן עדן

כעת אני מבקש שתנועו בזמן, ואנחנו נבקש שתפתחו את העין השלישית ותיקחו עצמכם חזרה אל קו החוף הלמוריאני העתיק, אל גן העדן שהיה קיים שם. אני מבקש לדמיין מי אוקיאנוס יפים, שלווים, שקטים בצבע טורקיז. השקיפו על המים האלה בזמן שאתם יושבים על חוף קריסטלי לבן, ראו את הדולפינים משחקים. אתם טלפתיים עם הדולפינים, אתם מתקשרים איתם, והם מתקשרים אתכם. הביטו החוצה וראו את בתולות הים, בתולי הים, הביטו למרחוק וראו את הלוויתנים, ראו את השפע של החיים בים, הכול רגוע ושליו.

לכל היצורים יש מערכת אנרגטית עובדת שבה הם מחוברים עם קודים אוניברסליים של התודעה. בזמן שאתה יושב בחוף, הסתכלו מאחוריכם וראו יופי גדול, עלים ירוקים יפים, פרפרים ענקיים, ראו פרחים טרופיים יפים מכל הצבעים מאחוריך פורחים. הסירו מבטכם וראו את אחיכם, ראו את האחיות שלכם, האחים לדת משתפים מחשבות ומשוחחים, ראו אותם רוקדים ועובדים את האלוהים, הם מלאים באהבה ומחוברים בשמחה ומאושרים אחד לשני. כאשר אתם לוקחים את זה פנימה אתם מרגישים מאה אחוז נוכחים ברגע הזה, אין עבר, אין עתיד, יש רק כעת, וכעת הוא יפה להפליא. אין לכם פחד, פחד לא קיים, כל מה שאתם חשים זה נוחות, שלווה, קבלה, שמחה, אתם באושר, אתם בהתלהבות, זאת המורשת הלמוריאנית שלכם, ספגו אותה והביאו אותה חזרה לחיים.

חיבור לחמלה

בלמוריה היו חוגגים בכל ההיבטים לאלוהות הנשית, שהייתה כגשר מן הממלכה השמיימית לאמא אדמה שהייתה נערצת מעל הכול באותו הזמן, כי הם הולידו תינוקות שיביאו את קודי הכוכבים וימשיכו את מחזור החיים המתמשך. האימהות היו עמוד השדרה של החברה, התייעצו איתן והיו נערצות. הערצה זו הייתה משהן שלא היה צריך להרוויח, כי לאנשי למוריה הייתה אהבה לא מרוסנת, וחמלה לכול, לא רק לילדיהם, אלא לכל האנשים בקהילה.

אנחנו מבקשים מכם שתתחברו עם החמלה הזאת לאנושות ותחזירו אותה ללבכם. רבים מכם השתוקקו לחזרתם של למוריה, במיוחד עם היו לכם גלגולים שם, לכן אתם מתבוננים על ההתרחשות בגעגוע, ויודעים שזה נועד להפוך להיות מציאות על פני הפלנטה הזאת פעם נוספת.

קבלת הקודים האלוהים לחמלה

בשלב זה אנחנו מבקשים מכם להרים את ליבכם לאלוהים, וכאשר אתם יושבים בגן העדן הטרופי הזה עם החופים היפים האלה, קבלו את הקודים האלוהיים שמגיעים דרך הכתר שלכם כעת. קחו את הקודים האלה התקבעו בתוך זה, התקבעו בתוך המערכת שלכם.

שליחת הקודים לחמלה לכלל צורות החיים

כעת אנו מבקשים מכם לשלוח אותם אנרגטית החוצה אל שאר החיים על פני הפלנטה באמצעות ידיכם, הפעילו את הצ'אקרות בידיכם, מקמו את האצבע המרכזית על כף ידכם השנייה, כדי להפעיל את מרכז הריפוי בכף היד, הפעילו את כף היד השנייה.

שליחת הקודים לחמלה לאנושות

אנו מבקשים מכם שתשלחו את הקודים האלה החוצה לשאר האנושות, הקודים האלה יגיעו מצ'אקרת הלב שלכם ותשלח את הקודים הלמוריאניים האלה החוצה לכל אחד וכל מי שמוכן לקבל אותם. כאשר אתם עושים את זה התודעה שלהם עולה, והם הופכים להיות מחוברים פעם נוספת לתרבות הקדומה.

שליחת הקודים לחמלה לכול

שלחו את הקודים החוצה לכל החיות, לכול האנשים, ולצורות החיים האחרות המוזנות מאמא גאיה.

עטיפת כדור הארץ בקודי החמלה

אנחנו מבקשים מכם שתיקחו את האנרגיה הלמוריאנית מידכם ועטפו את כל כגור הארץ בתוכה, שימו את המודעות באתריות שבשמיים ועטפו אותה סביב אמא אדמה, שלחו את האנרגיות לתוך המים, לתוך האוקיאנוסים, כאשר אתם עושים זאת זה הופך לצינור מוליך של אנרגיה למוריאנית על פני כדור הארץ, שלחו את האנרגיה הזו לקוטב הדרומי, לתוך הקוטב הצפוני.

אנחנו מבקשים שקונדליני של כדור הארץ בשלב זה יתעורר, אנחנו מבקשים שהצ'אקרות של כדור הארץ יתעוררו, אנחנו מבקשים שהם יתחילו לעלות, וכי השינוי יתחיל להתרחש ברמה הפיזית על פני כדור הארץ כפי שהיא מוכנה לעבור אל הממד הבא.

שליחת האהבה לעולמות האלוהים ולבורא

אנו מבקשים שתרימו את ליבכם, ותשלחו את אהבתכם מעלה אל העולמות האלוהיים, אל הבורא וקבלו את כל הברכות והאור המגיעים מהממד הזה לתוך לבכם.

שליחת הברכות למרכזים שמחוץ לגוף

לבסוף אנו מבקשים שתברכו את עצמכם, ותשלחו את ברכתם על פני כדור הארץ לכל הבריאה כאן, שלחו את הברכות האלה לתוך מערכת השמש שלכם, ומחוצה אל הגלקסיה שלכם, ומחוצה אל היקום הפיזי שלכם.

הרצון האלוהי

נשמו עמוקות מתוך ידיעה שאתם בהתאמה לרצון האלוהי, והכל חוזר לרצון האלוהים בזמנם שלהם, בבוא הזמן, כאשר יש להם הבנה שהרצון האלוהי הוא הרצון הגבוה ביותר עבור המחשבה האבולוציונית הגבוהה ביותר, ובמצב הגבוהה ביותר של התודעה עבור כל אדם ואישה על פני הפלנטה שלכם.


אני אומרת שלום, אני אוהב אתכם, אני שולח לכם את ההערכה העמוקה ביותר שלי, הכבוד העמוק ביותר שלי, דעו שאני האם האלוהית ואתם ילדי, וכך זה יהיה תמיד, אמן.

אמן פתח,

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)