מבוסס על תקשור של אבי נורמל שתורגם לעברית.

האם זה הגיוני חובת הוכחה קיימת? ממה נגרמת הסחת דעת? מדוע יש צורך בהצעות מהמדריך הרוחני? מה ההבדל בין הצעה להמלצה? מהו התהליך ליצירת קשר עם המדריך הרוחני? כיצד ניתן להרגיש את המדריך הרוחני? איך נוצר השיח עם המדריך הרוחני האישי? מדוע חשוב לפרוק את האתגרים מהלב? האם חשוב להרגיש חיובי או אמיתי? איך לפרוק את האנרגיה השלילית החוצה? איך ניתן לחוש ולהרגיש את המדריך הרוחני? האם צריך לחשוב או להרגיש בתהליך?

שלום לכם,

הקדמה

פעמים רבות אנשים חשים שהם מכוונים למדריכים רוחניים, מלאכים, ישויות שונות בשימוש בחוש השישי, הרעיון של החוש השישי שהוא פועל מעבר לחושים שלנו. איך החוש השישי באמת מרגיש? כיצד ניתן להתחבר אליו ? כיצד ניתן לעבוד אתו? אנשים רבים מרגישים שהם נולדו ללא החוש השישי, או שהעין השלישית שלהם חסומה.

פעמים רבות אנשים נופלים בזה כי המסקנה אליהם הגיעו אינה נכונה, הם בעלי יכולת מלאה ופתוחה, כך שלמעשה אין באמת תיבת עין שלישית, לכן העין השלישית היחידה החסומה הקיימת היא האדם עצמו.


ללא הגיון וחובת ההוכחה

בידיעה הזאת האדם נמצא בדרך ליצירת הקשר, וניתן להתחיל להבין את הגורם המרכזי שלא מאפשר לו את הקשר הזה, והגורם הזה הוא המוח. בני האדם חיים בחברה המתבססת מאוד על הגיון, הכול צריך להיות הגיוני, הם זקוקים למדע, הם זקוקים להוכחה פעם אחר פעם שאחד ועוד אחד שווה לשתים.

כל זה חייב להיות הגיוני, זה חייב להיות מופשט, זה חייב להיות ברור, אבל אם זה לא כך, אז איך אי פעם נוכל להבין את זה? זה לא אמור להיות דבר מובן-השיחה עם המדריכים הרוחניים, זה לא אמור להיות דבר הגיוני, זה לא אמור להיות דבר מובן שניתן למשוך אותו מתוך ספר לימוד, אלא האדם צריך לחוות את זה.


אי הסחת הדעת

החיבור עם המדריכים הרוחניים הוא קודם כל חוויה ובעיקר לא מחשבה אלא חוויה. יש אנשים המוצאים את הדרך הקלה ביותר עבורם להתחבר עם המדריכים הרוחניים ביציאה מהראש שלהם, ללא טלוויזיה, ללא טלפון סלולרי בקרבת מקום, ממש לא כלום שיסיח את דעתם.

אדם יכול לשבת על הספה שלו, מוקף בחלל ביתו, לפעמים ליבו לא יאהב את השקט ויבקש להשתתף בדבר מה, הוא ירצה לצפות בתוכנית בזמנו החופשי, כך שהוא רוצה לעשות משהו אחר.

בזמן הזה האדם צריך לדעת שהכול נעשה עבורו, וליצירת חיבור עמוק אשר הולך לשנות את חייו. הקשר העמוק מגיע כאשר האדם מתחיל להרפות מהסחות הדעת, וחובק את הרגע שלו ויוצר "שלום עם העצמי".


הצעות מהמדריך הרוחני

אנשים מבקשים להתחבר עם המדריכים הרוחניים שלהם, אך חשוב שישאלו עצמם מדוע הם רוצים להתחבר אתם? האם כדי לפתח מערכת יחסים עם עולם הרוח?, האם כדי שיוכלו לפרוק את הבעיות שלהם למישהו שיש לו נקודת מבט גבוה יותר על המצב?, האם כדי שיוכל להנחות אותם דרך זה?.

מניסיון של רבים נלמד על המדריכים הרוחניים, הם לא יגידו לאדם מה לעשות, המדריך הרוחני לא אומר מה לעשות, הם מציעים, הם יוצרים הצעות או רעיונות, הם שואלים האם אתה בטוח? אתה רוצה לעשות את זה?

אז האדם בדרך כלל צריך לחשוב על כך, ושואל עצמו "מדוע אני עושה את זה מלכתחילה?", "האם זה משהו שאני רוצה לבזבז את זמני עליו?", "כן, אולי אתה צודק", "אולי אני צריך להסתכל על משהו אחר".

בדרך הזאת ניתן לקבל מהמדריכים הצעות במהירות, אך הם אינם אומרים מה לעשות, הם נותנים הצעה או שלא אומרים כלום. לפעמים ברגעים הקשים ביותר בחיים, כאשר האדם נואש למשהו, מסר כלשהו, הם שקטים, הם לחלוטין שקטים.

ברגעים אלה לא ניתן לגרום להם לדבר על חייו של האדם, האדם יכול לצאת למסעות נפשיים על המצב הזה כל היום, והוא לא רשאי להשתמש במתנות כלשהן כמתקשר, או במדריכים הרוחניים, או באחד מהכלים האלה או בטכניקות.

האדם צריך לחוות זאת כבן אנוש וזה לא פשוט, כי בדרך כלל אלו זמנים קשים, הוא צריך להרגיש אותם, הוא צריך להשתתף בהם, הוא צריך לעבור בהם.


הצעה ולא המלצה לבחירה חופשית

המדריכים הרוחניים נמצאים כדי לעזור עם הרגש של האדם, לעזור לאדם לעבור את התהליך בדיוק כמו החבר הטוב ביותר. כמו החבר הטוב ביותר המדריך הרוחני יכול לתת הצעות, אך הוא לא יכול לומר מה לעשות, הוא יכול להציע ובסופו של דבר האדם צריך להחליט בעצמו.

מדריכים רוחניים מתקשרים גם הם באותו האופן כמו החבר הטוב ביותר, הם לא צריכים לומר לאדם מה לעשות. מתקשר-מדריך רוחני טוב ייתן לאדם פרספקטיבה, אבל בסופו של דבר האדם צריך להחליט בעצמו.

אדם שמבקש ליצור קשר עם המדריכים הרוחנים, כדי שיגידו לו מה לעשות, זה לא יקרה. האדם הגיע לעולם כדי לקבל החלטות בעצמו, והמדריכים הרוחניים שלו יעמדו בהחלטות האלה ויעזרו לו דרך החלטות אלה. בני האדם מכניסים עצמם לתוך התנסויות שונות, התנסויות יכולות להיות מורכבות וקשות, והמדריכים הרוחניים נכונים לעזור באמצעות התרחישים.


תהליך ליצירת קשר עם המדריך הרוחני

במקדש האישי והשקט במרחב ספת הישיבה, אנשים מוצאים בו מקום נוח- ישיבה על הספה, להתרווח ולהירגע, מבלי הסחות דעת, פשוט לבחור לקחת 15 דקות. השקט יכול להרגיש כמו זמן ארוך, ואילו 30 דקות ושקט יכולים להרגיש אף זמן ארוך יותר.

הרגע הזה הוא מדהים כאשר האדם בוחר לקחת את הזמן, ובוחר ליצור קשר עם המדריך הרוחני שלו. ההתחלה היא בשיתוף הרגשות איתם, והם הולכים להיות החברים הכי טובים של האדם.

דמיין, חווה ודמיין כאילו מישהו יושב שם לידך, בדומה לחבר הטוב העומד לפניך, המדריכים הרוחניים הם לא רק נשמות תאומות מחיים אחרים שנמשכו כדי לעזור לנו דרך זמן שונה, זמנים שונים, הם גם אהובים שהתגלגלו, ישויות של אבות קדומים וזה די מדהים.

נשמות אלה נמצאות כדי לעזור לבני האדם בדרכים שונות, לכן זה יכול להיות אדם אהוב שנפטר והוא מתנסה אתך, ולכן הדמיה לא תהיה "אני רואה אותך בברור".

אלא כעת אמור "אני חווה אותך כאן איתי, אני חווה אותך יושב ממש לידי, וזה מנחם אותי, זה מנחם את נשמתי, זה אמיתי". אל תצחק על עצמך, כי זה החוש השישי המלא שלך.

כאשר החוש השישי בפעולה, נסה להרגיש אם יש אדם האהוב עליך שנפטר שלא מכבר נפטר, חוש שהוא אתך, ספר לו כמה אתה אוהב אותו. הרשה לעצמך לחוות את ההרגשה-הרגש, גם הם סופחים את רגשותיך אליהם ומרגיעים אותך, בגלל מה שאתה משתף, שאתה אוהב אותם מאוד, וזה כואב להיפרד.

מדריכים רוחניים הם לא רק יקירים מנוחים שנפטרו, אם כי יכולה להיות חוויה מנחמת מאוד להתחבר איתם, המדריכים הרוחניים יכולים להיות פרצופים לא ידועים, פרצופים שתרצה מאוד להכיר.

המדריכים הרוחניים קשורים באמת לנשמתו של האדם, אל הלב שלו, לא יהיה לאדם מושג כיצד להתכוונן עם הישויות האלה, עם התודעות אלה, פשוט לא ידוע איך ליצור איתן קשר בצורה אנושית.


להרגיש את המדריך הרוחני

כיצד ניתן ליצור קשר עם החוש השישי? המדריכים הרוחניים הם ישויות יקרות שנפטרו, מחיים אחרים, אין צורך לדעת כיצד הם נראים. בטכניקת הדגמה, אנשים רבים מתלוננים שהם לא מצליחים לראות-לדמיין, כי הם חושבים שהם חייבים לראות משהו. אדם זקוק באמת לחוות, להרגיש את המראה, להרגיש את החוויה של מה שהוא מסתכל עליו, אך זה לא לראות.

תנסה להרגיש על מה שאתה מסתכל, ככל שתרגיש על מה שאתה מסתכל אתה תראה יותר. תנסה לגלות, לגעת, להרגיש שיער, להרגיש פנים, האם זה פנים צעירות? פנים מבוגרות? כל זה לעבוד בצורה עיוורת.

אתה הולך לחוש בזאת בדומה לאצבעות ברייל, בעזרת הידיים האנרגטיות. תדע שלבני האדם יש נשמה ללא גלגלי עיניים כי אלה עיניים אינסופיות, הם רואות הכול ללא צורך בגלגלי העיניים כדי לראות.

יש כעת העברה בסגנון נשמה, תקשורת נשמתית, ואנרגיה נשמתית שכולה מבוססת על תדרים רוטטים, אותם יש לתרגם כדי שתוכל להבין כדברים אנושים.

אתה יכול להבין הרבה יותר ממה שאתה נותן קרדיט לעצמך, אתה צריך לצאת מהמוח, המוח מתערב בדרך יצירת התמונה הרחבה, של מה אתה באמת עושה כדי לאפשר לעצמך.

החלק הקשה הוא שאתה הולך לדמיין, לחוות גוף אנרגיה שיושב שם אתך, ואין לך מושג מי הוא? מהיכן הוא? אבל הוא נובע אהבה שלא מעניינו של אף אחד, הא נובע אהבה כמו מישהו שאתה אוהב שהלך לעולמו ואתה מתגעגע, הם נובעים אהבה כי הם נשמות תאומות מחיים אחרים שהייתם כצוות.


שיח עם המדריך הרוחני האישי

זה מרגיש טוב, זה מרגיש נפלא שיש את החבר הכי טוב ויש ברשותו את התמונה הגדולה שרואה מלמעלה, כאשר אתה יכול לראות רק מרמת הקרקע. זה הזמן לפרוק החוצה, זה הזמן להביע את מה שאתה עובר, זה הזמן לדבר איתם, ולדבר איתם כאילו הם אדם.

אל תדבר אליהם כאילו אתה מתחתיהם, אתה אחד על אחד איתם, אתה באותה רמה, הם לא מעל, אתה לא מתחת. הם עשויים לראות את התמונה הגדולה מלמעלה למטה, אתה רואה מהאדמה-מלמטה למעלה אבל אתה שווה.

כולם שווים, זה לא משנה, אין עבודת שירות הנחשבת לעבודה גרועה על פני כדור הארץ, או כאלה שהם נשיאים וטובים יותר, זה לא קיים בעולם האנרגיה. כולם שווים כי כולם הם חלק זה מזה, אף אחד לא טוב או גרוע אחד מהשני, אפילו לא בנשמה עתיקה מול נשמה צעירה כי זקוקים לכולם.

זוהי ישות של אהבה הנמצאת כאן כדי לעזור לך, אמור "אני מבקש לדבר עם המדריכים הרוחניים שלי היום", "אני רוצה לפרוק מליבי את האירועים המתרחשים כעת בחיי", או "אני רוצה לפרוק מליבי כמה אני מתוסכל", "אני מנסה לפתח את החושים הרוחניים וזה פשוט לא מגיע", אבל מה שזה לא יהיה זה תהליך פריקה ושחרור.

מצא לעצמך זמן שקט 15 דקות- 30 דקות. זמן שקט רק עם עצמך ללא הפרעה ופשוט פרוק ושחרר מלבך מה שזה לא יהיה, כולם זקוקים לתהליך זה.

חווה את האנרגיה הנמצאת ממש לידך, היא המבטאת אהבה, כוונתך כבר ידועה ביקום, זה לא שאתה צריך לבקש מהמדריך הרוחני לבוא, הוא כבר יודע שאתה הולך לעשות את זה לפני שעשית זאת, זכור הם רואים ממעל. מה שבני האדם רואים ברמת הקרקע הם כבר ידעו מלפני 10 שנים, כלומר אין דבר כזה זמן.


פריקת האתגרים מהלב

תן אמון בתהליך, חווה את הכוונה, הוא כבר פה, הוא תמיד היו פה, ישות אנרגטית אוהבת יושבת לידך פרוק מלבך.אחת הדוגמאות האישיות שניתנו, "הבוקר לקחתי לעצמי מעט זמן רק כדי לדבר לעצמי בקול רם", זה כל כך עוצמתי לדבר עם עצמך בקול רם. זה הדבר החכם ביותר שאדם יכול לעשות, כי אתה תוכל לשמוע את הקול שלך מדבר על האתגרים שאתה עובר.

אתה עובד עם עצמך במטרה להשלים את האתגרים האלה, אתה מקבל ייעוץ אישי מלא, לא עצה מצד שלישי, לא מנקודת מבט של מישהו אחר, אלא עצה אישית מעצמך, כך אתה תקבל ייעוץ אישי מישות של אהבה, הבע את מה שאתה עובר.

הבע כמה דברים שחשבת עליהם, כמה דברים שאתה תוהה לגביהם, שאל על הדברים האלה בתוך חייך, "ספר עם מה אתה נאבק, אמור שאתה לא מפחד להתעמק ולא מפחד להודות בדבר שלעולם סיפרת".


להרגיש חיובי או אמיתי

ישנם מספר אנשים שאוהבים להישאר חיוביים כל הזמן גם כשהחיים קשים, הם אפילו אינם מוכנים להודות שהחיים באמת קשים, כי הם פשוט הולכים לעבור את זה. אם אנשים יתחילו להודות שהחיים קשים, אז אולי הם עלולים להתגלגל במורד הגבעה, והם לא מעוניינים שוב לטפס על הגבעה.

אם אדם באופן קבוע מרגיש שהחיים קשים, הוא צריך רק להמשיך לשים רגל אחת לפני השנייה כדי להישאר חיובי. אבל לפעמים אדם חיובי זקוק לזמן להישבר, ולמעשה לומר "אני נאבק, זה לא מאוד כייף, אני עייף, אני מרגיש לבד, אני מרגיש שאני לא יודע עם מי לדבר", "אני מרגיש", להתחיל לומר את הדברים הגולמיים, הגולמיים והבסיסיים ביותר, ולומר אותם ממעמקי ליבך.

אתה לא יכול להסתיר מהמדריך הרוחני שלך את האמת, מה עמוק נמצא בתוכך. אם עשית משהו כי אתה שונא את האדם הזה, לאחר מכן אתה פשוט תאמר "אני לא יודע מדוע, אני באמת לא התכוונתי לעשות את הדבר הזה, ועשיתי את זה כי הוא עשה את הדבר הזה לי".

אתה יודע שזה יכול להיות ברמה זו, אך יקרה רק כאשר תעמיק בשיחות מחוץ לעצמך, ותתחיל להגיע לשורש בלפרוק מהלב החוצה, אז קח לעצמך רגע של שתיקה.

קריסטל אנדרה מרכבת דולפין כחולה

תקשורת עם המדריך הרוחני

פריקת האנרגיה השלילית

אתה עובד על חיבור עם המדריכים הרוחניים, חברים רוחניים, יקירים אהובים שנפטרו, ישויות חברות, מלאכים, וכן הלאה והלאה, כולם מנחים אותנו, כולם מנחים אותנו כמו כוכב הצפון שעוזר לנו למצוא את דרכנו.

עליך לפרוק מהלב ולהוציא החוצה בדומה להקיא, אתה לא רוצה לשמור את הדברים בתוכך, אתה צריך להוציא אותם החוצה, אחרת האנרגיה השלילית הזאת רק תתפשט שם.

מותר לדחות את זה ולבכות, לחוש בושה, לחוש כעס, אתה כועס ספר למדריכים הרוחניים איך אתה באמת מרגיש בקשר אליהם, זה בסדר לומר "אני מרגיש שלא עשיתם דבר בשבילי במהלך חיי", "אני זה שעובר את כל הדברים האלה", "היכן אתם שאני לא יכול לשמוע אתכם".

זה בסדר גם לכעוס עליהם, כי הם יודעים מה קורה וזה לא יעליב אותם, למעשה שום דבר לא יעליב את המדריכים הרוחניים שלך, שום דבר גם אם תנסה לעצבן אותם, לקלל אותם, זה לא הולך להעליב אותם כי אתה כנה וישיר מאוד לגבי מה שאתה עובר.

אתה יכול להיות כנה וישיר, אך לעולם אל תשקר לעצמך, זה הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות. חשוב שתהיה כנה וישיר על האופן שאתה מרגיש עמוק בתוכך, ואל תעמיד פנים שאתה מרגיש משהו אחר, אלא רק את התחושה האמיתית.

תן לעצמך קצת זמן עד שתרגיש שהוצאת את הכול החוצה, תן לעצמך קצת זמן ואפשר לישות הבלתי נראית והאוהבת לתת לך חיבוק, אפשר להם לחבק אותך, אפשר לעצמך להרגיש את זה.


להרגיש ולחוות את המדריך הרוחני

העניין הוא לא בלשמוע אותם מדברים, ומדברים כי הם אף פעם לא עושים את זה. מרבית האנשים לא חווים חברים רוחניים שממשיכים וממשיכים לדבר אלא מקבלים משפט אחד אולי שני משפטים וזה כל מה שהם מקבלים.

זה כל מה שאתה צריך כי כאשר הקפיצות האלה מתחילות, עוד רגשות ועוד רעיונות מגיעים שאתה יכול לפרוק. ניתן ליצור את התקשורת האנרגטית הבאה, את הרעיון הבא, את ההשראה המגיעה אליך, אבל כעת אתה תתמקד בחלק הרגשות של החוויה.

אתה יכול לדמיין, כי אתה יודע איך הם נראות הנשמות המנוחות היקרות לך שעזבו, איך הם נראות בחיים האמיתיים, כך הם יכולות להיראות גם בממלכת הרוח. הם יכולות להיראות כמו חיה, הם יכולות להראות כעץ, הם יכולות להראות כישות, הם יכולות להראות כמלאך, הם יכולות להראות בפשטות כל דבר, אבל אתה תשתמש במה שנראה לך.

להתחברות עם הנשמות המנוחות היקרות לך, או בהתחברות עם המדריך הרוחני, או מלאך, השתמש במה שעובד בשבילך. זה תהליך רגיש לכן דמיין את הישות האנרגטית, דמיין באמצעות הרגשתם, חווה אותם, הם איתך.


רגשות רוחניים- חיבוקים אנרגטיים

חווה את עצמך מדבר לאוטובוס בחזית הישיבה, הם אתנו ולעולם לא ישפטו אותך, פרוק מליבך החוצה והפנה אליהם. אתה לא מדבר רק לעצמך, אתה מדבר אתם, הם אתך-מנחמים אותך.

אתה הולך לחוות רגשות רוחניים, אתה הולך להרגיש אותם מחזיקים בך, אתה יכול לעצום את עיניך אם אתה רוצה לעשות את זה, פשוט קח רגע להרגיש איך חיבוק מרגיש. אפשר לעצמך לחוות את זה, את הישות האוהבת הזאת.

אתה לא יודע איך הם נראים, אתה לא יודע את שמם, אתה לא יודע מהיכן הם באו, אבל הם אוהבים אותך ואתה יודע את זה. אפשר להם רק לתת לך חיבוק, אתה יודע איך חיבוק מרגיש.

הרשה לעצמך להרגיש את החיבוק, אולי זה עדיין לא עוצמתי מספיק, אולי ההרגשה עדיין לא מספיק חזקה, שחרר את ההתנגדות, אפשר לחיבוק להתקיים, אפשר לו להתחזק, אפשר לו להיכנס אל תוך ליבך, להיכנס לתוך החושים שלך, להיכנס למהות שלך, קבל את החיבוק האנרגטי.


הצעות מהמדריך הרוחני

אתה רוצה עצה, ואתה הולך לעבוד עם הצעות, כי עצה היא הצעה, והיא לא הולכת להגיד לך מה לעשות. אתה צריך לקחת ולפשט את זה פה למטה, זה מגיע פשוט בסיסי.

זה לא כמו שמקראים לך ספר לימוד ואתה יכול להבין- כמו בדיאלוג שפה אחרת שנלמדת, אלא זה פשוט זה נובע מאיזה אינסטינקט פנימי, סוג של רגש. זה מרגיש כאלו הם אומרים לך את זה, זה מרגיש כאילו הם אומרים לך להתניע את התקשורת עם המדריך הרוחני.

אתה יכול להתחיל בעבודה עם דברים בסיסיים, פרקת מלבך וקבלת את החיבוק, הגיע הזמן בשבילך לשים מילים לתוך פיהם עבורך. מה את מרגיש? המדריך הרוחני מדבר על הכול, אין בזה הגיון בכלל ולא תמיד תוכל להבין מה הם מנסים להגיד לך.

זה הזמן בשבילך רק להירגע, ולומר לעצמך-המדריך הרוחני שלי כעת עונה לי ואומר, "אני מודה לך על שהקדשת מזמנך לפרוק את אשר על ליבך אלי, להכיר בי ובנוכחותי, להכיר בעצם קיומי בחיים שלך, על שאפשרת לי לנחם אותך בזמן הזה", אתה למעשה אומר את זה.


"אני מרגיש" או "אני חושב"

עליך לומר "אני מרגיש", לעולם אל תאמר "אני חושב" שהמדריך הרוחני שלי אומר את זה, כי זה אומר שאתה עובד עם המוח שלך, אך אתה זקוק לעבוד עם הרגשות שלך, מרכז הלב.

זה מרגיש לי שהמדריך הרוחני שלי אומר לי, וכאשר אתה אומר "זה מרגיש כמו", זה נותן לך מקום אינסופי להיות בו. אתה תמיד רוצה שזה יהיה מושלם, אתה תמיד רוצה שזה יהיה בדיוק מה שהם אומרים.

אין מקום לטעויות 1 + 1 = 2, התוצאה אף פעם לא יכולה להיות שווה ל-3 או ל-4 או ל-5, זה חייב להיות כך, וזה נכון עד אין קץ. אמור לעצמך אני מרגיש שהמדריך הרוחני מודה לי ואומר לי "תודה לך על קבלת הפנים שלך, תודה שפרקת בפני את אשר על ליבך".

אתה עלול לחוש שהמדריך הרוחני רוצה לשאול אותך שאלה מסיבה כלשהי, שאל עצמך מה תהיה השאלה. הוצא כל מחשבה מתוך ראשך ואל תחליט למה השאלה נשאלה כי אתה תחוש בזה.


הקשבה להמלצה לכאורה בלתי קשורה

זה לא דבר שיגרום לך לחשוב, זה דבר שיגרום לך להרגיש, אתה תסתכל על המצב ותרגיש כאילו המדריך הרוחני שלך שואל "האם אכלת כבר ארוחת בוקר?" ואתה ותאמר, ובכן, רגע- מדוע הוא שואל אותי אם אכלתי ארוחת בוקר או לא? הרי הוא יודע שאכלתי ארוחת בוקר.

אתה תרגיש שהמדריך הרוחני שלך שואל אותך משהו שאין לו שום קשר עם מה שכעת פרקת מליבך? אני רק סיימתי לאכול ארוחת בוקר. המדריך הרוחני הולך לעשות את זה כדי שתתחיל להודות בכך שאתה שומע אותם, הוא יאמר דברים מוזרים, כאלה שאתה לעולם לא היית חושב שיאמר.

דבר זה נותן לך אישור שאתה בעצם שומע אותו, כי אתה לעולם לא היית עולה על זה בעצמך, בוא נגיד שאתה מרגיש את זה. הוא יאמר משהו כמו "חבר האם אכלת ארוחת בוקר היום?" ואתה תענה כן אכלתי ארוחת בוקר היום, למרות שאתה עלול לחשוב במה זה קשור למה שאני עובר היום.

אתה יכול להרגיש שהמדריך הרוחני אומר "האם שטפת כבר את רכבך?" למעשה לא, זה משהו שהתכוונתי לעשות היום. "בסדר, למה שלא תלך לשטוף את רכבך?", זה דומה-ובכן אין לזה שום קשר עם מה שאני עתה פרקתי מליבי.

עכשיו אתה צריך להחליט האם אתה צריך לקחת באמת את מה שהמדריך הרוחני שלך המליץ ולהוציא לפועל. אתה זקוק להרגיש את נוכחותו, אך במקום אתה זקוק להתמקד שוב בחיים. אתה עלול להיות מופתע, כאשר אתה צופה במכונית אתה עלול לחייך, כי היית לך חוויה מוזרה עם המדריך הרוחני שלך.

בבוקר אולי אפילו תחליט להקשיב למוסיקה, ולהנות משטיפת המכונית שלך במקום לחוש שהיא מטלה ארצית. זה באמת יכול להיות מהנה כי מזג האוויר בקיץ חם, ואתה יכול לשטוף את הרכב שלך בחוץ, לשטוף בעצמך אם אתה רוצה ולהנות מהתהליך. זה המאפיין איך להתחיל לדבר עם המדריך הרוחני, ולהתחיל להקשיב למה שיש להם לומר, וזה בדיוק איך שזה.


פיתוח התקשורת עם המדריך הרוחני

מה אתה חושב שיהיה בתקשור עם במדריך הרוחני שלך? יש אנשים בעלי רעיונות למה זה יכול להיפך, והם עשויים לחשוב שזה הרבה יותר מעניין ממה שמתואר, ואמורים לעצמם "כאשר אוכל לראות אותם, אז אוכל לדעת מה הם אומרים לי", אתה כבר יודע מה הם אומרים לך.

אתה מרגיש ורואה אותם, אולי לא במלוא מובן המילה, אבל אתה יכול להתחיל ממקום כלשהו. אדם בתחילת דרכו לא מתחיל כדוקטור ומתקשר עם מדריכים רוחניים, אלא הוא מתחיל בחינוך לגיל הרך כיצד לתקשר עם מדריכים רוחניים.

אל תנסה לקפוץ כיתות, רק תתחיל עם משהו פשוט, והפשטות תשנה את החיים שלך, במיוחד עם תעשה את זה כל יום. אם תבחר לקחת כפשוטו 15 דקות של שקט-שתיקה בכל יום, זה יפתיע וישגע את המחשבה שלך בדרך שישנה את החיים שלך, וכל שעליך לעשות לפרוק מלבך מה קורה היום.

אם תפרוק מלבך הכול מלבך, במשך 2 חודשים-כל יום 15 דקות, אתה תגלה שלא תדע באמת על מה עוד לדבר. המדריך הרוחני שלך יאמר "ואוו אתה פרקת מלבך הרבה כל כך שאין לך שום דבר לומר, אני חושב שזה נשמע כדבר טוב, לא כך?".

אתה תאמר לעצמך "אהה זה דבר טוב שפרקתי הרבה מליבי, ושאין לי שום דבר אחר לומר", "ואוו אולי זה דבר טוב, שממש אין לי שום דבר לומר פעם ראשונה בחיי, אולי למעשה אין שום דבר בחיי כי אין לי שום דבר נוסף לדבר עליו", "אז אולי אוכל פשוט לעשות משהו חדש עכשיו, לבוא עם משהו חדש לדבר עליו", אך אתה תהיה מופתע-ואולי לא תהיה מופתע אך תוכל לדבר על אותו דבר כל יום במשך שנים.


התמודדות חוזרת לאותה בעיה

אתה תגלה שאתה עדיין מתמודד עם אותה בעיה יום אחרי יום, ולא היית מודע לכך שאתה יכול לעשות שינויים. כאשר אתה נמצא בגיל העשרה ובגיל העשרים המוקדמות שלך, נראה כאילו השנים מתקדמות לאט עד שאתה מגיע לסוף שנות העשרים, ואתה עדיין לא ממש מודע לכך שיש לך הרבה כוח לעשות שינויים, שאתה לא צריך להחזיק אנשים, אתה יכול להרפות ממערכות יחסים שאינן עובדות, אתה יכול לעשות את הדברים האלה, אבל כשאתה צעיר אתה לא מודע שאתה יכול לעשות את זה.

אולם לעיתים כה קרובות אתה מתמודד עם אותן בעיות שוב ושוב, או שאתה לא יודע איך לשנות אותן, אתה לא יודע איך לדבר עם ההורים שלך על משהו שאתה עובר עמוק בפנים, בעקבות כך, אתה מדבר עם עצמך על זה בכל יום, כי זה משהו שאתה מתעסק בו.

זוהי תכונה מעניינת, כי יומן החיים מתעסק בעשייה של טבע האדם, גם בלדבר עם החברים על אותו דבר במשך שבועות ואף חודשים, זה נראה כאלו לעולם לא נפסיק לדבר על האדם הזה, האם אי פעם נפסיק לדבר על הדבר הזה, או העבודה הזו, או הבעיה הכספית. ונשאלת השאלה, האם אי פעם נפסיק לדבר על אותם דברים?.

זהו טבע האדם, ולכן כאשר אתה פורק מלבך למדריך הרוחני, ואתה מוצא עצמך אומר את אותו הדבר בכל יום. זה טבע האדם והם לעולם לא ישתעממו ממך, כמו כן תוכל לומר להם כל דבר והם יהיו בסדר גמור עם זה, אתה יכול לשנוא את האומץ שלהם, אתה יכול לקלל אותם, אתה יכול לבכות, אתה יכול להתבייש, אתה יכול להתנצל בפניהם, אתה יכול לא לומר דבר, אתה יכול לומר את אותו הדבר כל יום במשך 5 שנים רצופות, הם עדיין יאהבו אותך.


אהבה מציעה ולא אומרת

זאת הסיבה שהחיבור עם המדריך הרוחני שלך הוא כל כך מיוחד, כי אתה אף לא תמצא עצמך עם לב שבור מהמדריך הרוחני שלך, הוא לעולם לא ישקר לך. מדריך רוחני אמיתי עובד עם אהבה, ואהבה לא אומרת לך מה לעשות אם אתה מרים עצמך, הוא לא אומר לך מה לעשות, הוא רק ייתן לך הצעות, והצעות הם משהו שאתה הולך להרגיש.

זה לא כיוונים אלא הצעות וזה הולך להיות נחמד, זה הולך להיות פשוט. זה הולך להיות כך- אתה פורק מלבך על המשבר בחייך, אתה תקבל חיבוק והמדריך הרוחני שלך ישאל אם אכלת ארוחת בוקר לבנה? אזה סוג של שיחה זה בדיוק? זה בדיוק השיחה הנפשית שאתה הולך להתחיל אתה, זה יהיה בסיסי כמו זה, וזה ישנה את חייך, את השאר עליך לגלות בעצמך.


סיכום

אל תפספס את ההזדמנות, כאשר אתה מוכן, הפוך את זה לפעולה. אנשים רבים ידברו וידברו וידברו ולא יעשו שום דבר למעט לדבר. כאשר אתה תהפוך את זה לפעולה ותעשה את זה כל יום, מתוך רצון לקבל את הטוב מכך. זכור, מה מכריח אותך להבין איך לעבוד עם המדריך הרוחני שלך? שום דבר. אז בחר אם אתה רוצה לעשות את זה או בוחר שלא לעשות את זה.

אתה יכול להתלונן על כמה זה קשה לעבוד עם המדריך הרוחני שלך, אך לעולם לא באמת לנסות. כאשר באמת תנסה בכל יום, תגלה שיש משהו אמיתי לדבר עליו, כי זה לא קשה, זה פשוט ואתה יכול לעשות את זה.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

3.7/5 - (13 votes)