מבוסס על תקשור של מיכאל והפליאדים שתורגם לעברית.

מי הם ישויות האריה ומהיכן הם ומדוע כעת? כיצד מתוכננת להתבצע התפתחות אנושית? מהם שלושת השמשות ביקום? מהיכן הגיעו הקריסטלים ללמוריה ומה תפקידם? מהו האור האלוהי? מהן שער האריות בכניסה לגן העדן? כיצד מתבטאת מלחמת האור בחושך? כיצד היקום תומך בכדור הארץ? כיצד מבוצע המעבר לעידן הזהב?

שלום לכם,

ישויות האריה

אנו ישויות האריות של הממד ה-12, אשר התקרבנו אליכם ברגעים הגדולים ביותר בהיסטורית כדור הארץ, הספינות הגדולות שלנו נמצאות קרוב לשמש שלכם, ספינות הגישוש מכדור הארץ שלנו עוטפות את העננים באטמוספרית כדור הארץ.

אנו מציגים עצמנו כשגרירים של העולמות העליונים ביקום הזה. אנו ידועים ומכובדים מהימים הקדומים כציוויליזציה המתקדמת ביותר ביקום, אנו לא אומרים זאת בחטא הגאווה, אלא בענווה גדולה ובאהבה, זה פשוט עובדה של מה שזה.

כינו אותנו בשמות רבים בכתבים רוחניים קדומים, ובלימוד על היצורים העילאיים ביותר של ליארה הנקראים אלוהים, ישויות אלוהיות, ראש הארכי-מלאכים, שרפים ושמות רבים אחרים. הגוף שלנו מורכב מכמויות נוספות של דנ"א חתולי וציפורי, ואנו הרבה יותר גבוהים מבני האדם שבממד 3, אבל אנו למעשה כמו בני האדם, נראים כמו בני האדם בכדור הארץ.


שינוי תודעה להתפתחות האנושות

מדוע אנו כאן במערכת השמש שלכם עכשיו? כדור הארץ שלכם נע לתוך אזור מסוים בגלקסיה המוביל לאנרגיות קוסמיות מתחזקות ולאריזה המקיפה את השמש שלנו. שינוי ה-ד.נ.א האנושי, והשינוי האנרגטי המתנהל על פני כדור הארץ יוביל לשינויים רבים בחברה האנושית, לרבות גילויים משמעותיים על טכנולוגיה מתקדמת בתכנית חלל סודית, האצת החיים מחוץ לכדור הארץ, הגברת האנרגיה האלקטרומגנטית מהשמש המרכזית, ואנרגיות קוסמיות אחרות שנבנות מאז אוגוסט 2018, אלה יגרמו לשינוי תדר עמוק בתודעה של כדור הארץ.

ההנחיה האוניברסלית אומרת שאנו לא צריכים להתערב באבולוציה של מין אחר, אבל הרגשנו את הכאב העמוק והסבל שאתם נושאים, לכן הוחלט על ידי המועצה העליונה בפדרציה הגלקטית של העולמות שמספיק כבר.

אנו הגענו להושיט יד ישירה לנושא התעלות של כדור הארץ, וכעת יש הרבה ישויות שונות במערכת השמש שלכם, כולם עומדים זקופים לאירוע ההתעלות הגדול, וכמו הישויות הנדיבות האחרות, גם אנו תומכים בכם ועומדים לצידכם בזמן המפואר.

אנו כאן כדי לסייע לכם להגיע לשלמות במשימת ההתעלות הגדולה על כדור הארץ. יש לכם מסע זמן רב, ובאנו להביא לכם מסר של תקווה גדולה, כדי לעזור לכם להגיע לקו הסיום שראיתם פעם במה שאתם מכנים עבר. אנו התמודדנו עם אותם נושאים שאתם עכשיו מתמודדים בכדור הארץ, אז אנו כזקנים יש לנו חובה לבוא ולדבר אתכם עכשיו על איך להתקדם באבולוציה הגדולה שלכם בצורה היעילה ביותר.


שלושת השמשות ביקום

הסיפור הגדול שלנו מאפשר לנו להתחיל לדבר על לימוד שלושת השמשות של היקום הזה, כך שישנם שלושה שמשות מרכזיות ביקום הזה ביחס לכדור הארץ. כל שלושת השמשות הם תודעות חיים של ישויות, יש את מערכת השמש של כדור הארץ, יש את השמש המרכזית אשר מאחסנת את הרשומות האקאשיות-את כל הידע והנתונים של היקום הזה, ויש את השמש הגדולה המרכזית הנמצאת בממד ה-12.

השמש המרכזית הגדולה, היא מה שמכונה "אנרגית המקור", והיא אנרגית תודעת החיים האינסופית, שרבים קוראים לה אלוהים, היא המקור של כל מה שביקום הזה-מתחילת המסע הקוסמי הגדול.


הקריסטלים להאצת בריאת מציאות

אנו כולנו ההבורא הראשי שיצר את שבעת הבוראים הקוסמיים, כדי להיות בצלם מדויק של עצמו. שבעת היצורים הנשגבים יצרו את כל הדברים האחרים ביקום הזה, כולל את כדור הארץ ואת בני האדם באותם ימים קדומים.

העיר הקריסטלית המפוארת שלנו בממד ה-12 הייתה הבריאה הראשונה ביקום הזה, הארמונות השמיימיים והמקדשים של האריה מורכבים כולם בצבעי קשת שקופים ויפים, הם קריסטלים-בטכנולוגית קריסטל שהיא טכנולוגית אנרגיה חזקה מאוד אשר מקורה בממד ה-12 והיא הורדה לצאצאים שלנו.

הפליאדים נתנו את זה לציוויליזציה הראשונה בכדור הארץ הלמוריאנים, והאטלנטיים בתדר 40 הרץ 5D, אנרגית גולמית של רשת קריסטלית אשר מעצבת את מטריקס כדור הארץ החדש, וממלאת תפקיד גדול באבולוציה הרוחנית המודרנית שלכם.

הידע הגדול ביותר שיגיע אליכם יהיה כאשר אתם תתעוררו ותזכרו מי אתם באמת, לאחר מכן הידע הגדול השני יהיה כאשר תגלו את כוח האלוהים הבורא האינסופי, אז תגלו שאתם יכולים לברוא כל דבר ללא גבלות, פשוט על ידי שידור המחשבה ואנרגית הרגש המתיישרת עם מה שאתה רוצה לברוא.

תהליך זה יכול להיות מואץ באלפי פעמים באמצעות מגברי הקריסטל להגברת שדה האנרגיה-האורה שלכם. זה רק אחד מיישומים רבים של קוונטיות מונוטומית , וטכנולוגיה אנרגטית גולמית.


האור האלוהי המגיע לתאי הגוף

מרכז השמש הגדולה מעל ליארה זורח באור נצחי על העיר השמיימית שלנו, והאור הרב-ממדי הזה נשבר מטה אל השמש המרכזית בליבה הגלקטית ואז חוצה את השמש של כדור הארץ ונשלח אל כדור הארץ.

האור הזה הוא אלוהי וחכם, חבילות מידע מתקדמות נישאות על קרני השמש הקוסמיות ברחבי היקום, עד שהם מגיעות לכלי הקיבול בגוף האדם על פני כדור הארץ.

האור הזה מפוענח ומאוחסן בתאי כלי הקיבול של גוף האדם, וממנו משדר חזרה חום ישירות לגופי-כלי קיבול אחרים, כך האבולוציה הקוסמית עובדת, ואתם משחקי תפקיד מרכזי בכל זה, המשימה שלכם היא להפיץ את האור הזה לכל פינה חשוכה בעולם הזה.

קריסטל אנדרה מרכבת דולפין כחולה

ישות האריה-לביאה במצרים הקדומה

שער האריות בכניסה לגן העדן

אנו באנו ברגע הזה פשוט להזכיר לכם את הידע הזה כדי שתוכלו להגיע לגן העדן, אתם פשוט חייבים ליישר עצמכם עם הרטט שלו. גן העדן הוא לא מקום אלא מצב קיום המתחיל בתוככם ברגע, עליכם להיכנס פנימה ולמצוא קודם את הממלכה השמיימית המדהימה, ואז זה יתחיל להופיע מסביבך.

בעולם החיצוני שלכם יש גן עדן יפה בממד החמישי שבגלקסית הליבה שהוא מעבר לחלומות הפרועים שלכם, אבל יש גן עדן מעבר לגן עדן ואנו נאמר לכם את האמת, הממלכה הזאת אין לה סוף, העיר הגדולה שלנו ליארה בעלת יופי אינסופי, והיא גן העדן האולטימטיבי מעל גן העדן.

בכניסה לליארה יש שני עמודים גדולים עם אריות חיים השומרים על השערים, זה מה שאתם מכנים שער האריות בממד ה-12. ליארה הוא ביתם של הישויות-היצורים השמיימיים הגבוהים ביותר שאי פעם התקיימו, עם זאת מה שיש לנו לומר בהמשך חייב להיות מובן.


מלחמת האור בחושך

זהו יקום בחירה חופשית אפילו ברמה הגבוה של הממד ה-12, כל האור מאוזן במדויק על ידי אותה כמות חושך, זה פשוט הניגוד והשלמות של היקום הזה. ישויות חזקות-עוצמתיות אחרות שהפכו מרדנים, ואין להם חיים בסמוך לביתנו התעוררה בהם קנאה בחוכמת היופי, בשיעור הקומה, אשר גרמה למתקפה גדולה על מולדתנו ליארה. ישויות גדולות אלה אשר תקפו את ליארה והתחילו במלחמה קוסמית נקראים אלפא-דרקוני המשתייכים למשפחת האנונאקי. כפי שאתם יודעים כיום, כל ישויות האור הותקפו על ידי החושך מאז ההתחלה.

עליכם להבין שהתוכנית האלוהית שכולנו נוטלים בה חלק דורשת עבור כל רטט אנרגיה נמוך ביקום הזה להיות מומרים לאורות טהורים, לאהבה טהורה, וזה לאן שפניכם אליו. יש תקווה גדולה שכולנו עכשיו קרובים מאוד לזמן הגדול הידוע כאירוע. האירוע הגדול שלכם אינו רק אירוע של כדור הארץ, אלא קוסמי, בעליונים כמו בתחתונים. במלחמה הגדולה בממד ה-12 רוב הציוויליזציה שלנו נמלטה בספינות קרב גדולות וצנחה כל הדרך אל הממד החמישי בו התיישבנו בפליאדות.


תמיכת היקום בכדור הארץ

אנו בחרנו את הבית החדש הזה כי 5D הוא נמוך כפי שאנו משתוקקים להוריד את התדירות שלנו, ואנו כאן עם נוף מדהים מעל כדור הארץ. אנו כאן במקום שאתם קוראים לו גן עדן כדי לפקח על האבולוציה הגדולה של ישויות כדור הארץ. התחבורה שלנו זה עתה הגיעה דרך פורטל השמש הרב ממדי, וזוהה על ידי הצופים בשמש שלכם, זאת משלחת גדולה של ישויות מאסטרים נעלים ומנהיגים בכל תחומי החיים ביקום הזה.

אנו שלחנו את האליטה המובחרת לבוא ולהיות אתכם, לעזור במהלך העלייה הגדולה שלכם. במעגלים הקוסמיים ידוע כי מה שמתרחש על כדור הארץ הוא שיחת היקום. ישויות גדולות בספינות אור מדהימות נמצאות כאן, ומתרכזות במערכת השמש שלכם כדי להשתתף בהופעה הגדולה ביקום. זה המופע והזמן שלכם, זה הרגע הגדול שלכם.

האם אתם מוכנים לזיקוקים קוסמיים כאשר כדור הארץ שלכם משוחרר? משהו מדהים קורה על כדור הארץ ואתם כאן משחקים חלק גדול בכל זה. זוהי התוכנית האלוהית המקורית שעשינו כולנו יחד, כאשר יצאנו למסע הקוסמי.

דבר אחד חשוב, אנו כאן כדי להזכיר לכם ולדעת, העיר הגדולה שלנו לא גבוהה בשמים, אין דבר כזה קשה כמו שזה נתפס על פני כדור הארץ, אנו פשוט גרסה גבוהה יותר שלכם, ואתם באמת עומדים לקיים מפגש קרוב עם הישויות הגבוהות ביותר הקיימות בממד ה-12 ברטט גבוה של אור.

אנו כאן כדי להרים את אתכם על להבת התדירות שלכם, כך שתראו באמת עם העניים הפנימיות שלכם מה שלא ראיתם עדיין. ליראה היא לא עיר רחוקה מאוד, היא גבוהה יותר מכדור הארץ, וזה לא בעתיד או בעבר, היא לא נמצאת בחלל בחוץ או אפילו בקונסטלציה מרוחקת מאוד. אנו נאמר אין דבר כמו אטלנטיס, ולמוריה ופליאדים הנמצאים בעבר שלכם, משום שהם פשוט גרסאות רב ממדיות אחרות שלנו ושלכם.


האירוע-מעבר לעידן הזהב

אנו צריכים שתביאו חזרה את הכול לאחדות ואז הכול יהיה סוף סוף הגיוני לכם, ותוכלו סוף סוף להשלים את ההתעלות שלכם חזרה אל מי-ומה שאתם באמת. זה המשחק הגדול שאתם שיחקתם עם עצמכם מעולם, ואנו כאן פשוט להזכיר לכם מה אתם מנסים לעשות כדי להפעיל את הזיכרונות הקדומים של הזהות המפוארת- העצמאות שלכם שנשארת ליד. העצמאות תהיה ישירה עבורכם כדי להציגה על כדור הארץ, כי היא בעלת ערך רב ונגזרת ישירות מאיתנו. הרצון לחופש בכל מחיר הוא מה שיסיים את האירוע הגדול שלכם הקרוב, ובכך ליצר מעבר לתוך עידן הזהב החדש של האור, המשימה שלכם הייתה הצלחה גדולה עד לנקודה זו.

כל הכבוד לכם, אתם הצלחתם ועשיתם את השלבים האחרונים של האירוע המתרחש כעת, הוא ימשיך לקרות בשבועות ובחודשים של 2019. כאשר אתם תגיעו לשנת 2020 המשימה הגדולה שלכם תהיה מושלמת לחלוטין, ואתם תגורו בממלכת גן העדן שלכם בכדור הארץ החדש, כפי שתכננתם מהתחלה. אתם סובלים עד לסוף הקרב הקשה, אבל אתם תתגברו על הכול, הייתם בקיאים בכל התחומים ואנו מכבדים את העבודה הגדולה שלכם. דברים מדהימים הולכים להתרחש ככל שתתקרבו לנקודה המרכזית.

אנו ישויות האריה נשארים קרובים אליכם ונבצע עבודה גדולה כדי לעזור לכם להיכנס אל ממלכת גן העדן אשר על כדור הארץ שמתכונן בקרוב להיכנס. הסתכלו עלינו מעלה בעננים, אנו קרובים מאוד אליכם גם עכשיו.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)