מבוסס על מידע מקריון תורגם מאנגלית לעברית.

מהם התנאים הבסיסיים ליצירת תקשורת או תקשור? מהי אמת קוונטית? מהם הכלים בארגז הכלים? האם המדע מגבה את הרוחניות? מדוע נדרש שינוי בתבניות התקשורת? לאן עוברים לאחר הממד השלישי? כיצד לשמור על הבחירה החופשית? מהם השינויים במעבר כיתה בהתפתחות רוחנית? כיצד מגיעים המסרים לפיתוח האמונה? מהם גלי סיום לימוד וממחזורים? כיצד להתאים את התזמון הראוי לסיום מחזוריות ולריפוי הגוף? כיצד ליצור אהבה ללא תנאי וחמלה? מה מאפשרת הקשבה לאמת האישית? הצהרה וכוונה על קבלת מידע מה היא מאפשרת?

התנאים ליצירת תקשורת או תקשור

אנשים ממשיכים לומר "תקשור הוא דבר מוזר", "זה לא מתאים", זה לא מתאים למה שלמדו כי הוא עלול להיות אמת, ויש את אלה האומרים "לא מסיבות רבות, אך קודם כל מי אתה שאיתו מתקשרים בתקשור". אחת הדוגמאות היא קריון שעונה "אני הוא המאסטר המגנטי", והם שואלים "למה שתהיה מאסטר מגנטי?", "מה המילה הזו עושה בהקשר רוחני?".

כדוגמא, קריון מספר "אני פגשתי את השותף שלי בממד השלישי בפלנטה הזאת בבחירה שלו מלפני 26 שנים, הוא עלול היה לספר לכם על צורת ההכרות הראשונית ביננו, הוא עלול היה להצביע על אי-רצונו כאשר היה לבדו באפלה. כשישב בכיסא בפעם הראשונה, הוא אמר אם אתה שם תראה לי, באותו הרגע המבט בפניו, מוחו, ליבו, אצטרובלו כולם היו מסונכרנים ומבקשים סימן. הוא לא היה בטוח אך ברגע שהוא נתן את ההזמנה להציג הוא נתן רשות, ומה שהוא קיבל הוא לא היה מוכן לו, הוא ישב בכיסא ובכה-הרגש פרץ מתוכו ודמעות ירדו על לחיו, הוא זינק מכיסאו וכעס. כל זה נכון, היה זה סוג של שליטה, הוא החליט שהוא לא ביקש להרגיש את הרגש, אך הוא הרגיש והוא עשה זאת שוב ושוב והסיבה לכך היא, בגלל המהנדס והמדען הלוגי שבו קיבלו קשר לסיבה-ותוצאה שהוא לא יכול היה להסביר, והוא עשה זאת שוב. לא היו מילים, לא היו מסרים כמו אלה, לא היו עצות, שום דבר חוץ מרגש. זה היה הרגע בו ליבו היה מואר, וכאשר הוא קישר את זה אל מה שהייתה אישיותו והוא יצא מראשו. לקח לו שנים כדי להבין מה קרה, להיות בנוח עם זה, ואז להבין שהוא צריך לשתף את זה. זה היה גדול מידי, זה היה עצום מידי, הוא אמר לאנשים שאלוהים היה גדול יותר מהתיבה בה הוא היה עבורו, הוא התחיל להשתמש במונחים כמו המאסטר פיסיקאי של היקום נעלם, ככל שתלמד יותר על המדע, כך תדע יותר על הבורא, וכי אין כל הפרדה, וכי גברים ונשים הם אלו שבוחרים להפריד עצמם מתוך בחירה חופשית מאלוהים."


האמת הקוונטית

הנה אתם אלה הקוראים או גם אלה המאמינים-או לא המאמינים המאמר הזה עשוי להיות מסר, אך יש את אלה שעדיין רוצים לדעת "עם מי מתקשרים", "מה אם זה לא אמיתי?", "איך הצד השני כיחיד יכול להשפיע ולומר את הדברים?". אנשים מבחינתם זה חייבת להיות ישות מיוחדת, ויש את אלה שרוצים לצייר אותה ולהוסיף לה עור וכנפיים, לתת לה שם ולהפוך אותה למלאך, להפוך אותה למיוחדת. אנשים הופכים את הישויות לאחד כי הם חושבים עצמם לאחד, הם בקושי יכולים לראות את המהות של מה שנקרא הנשמה שלהם ולדעת שיש לה כפולות, כי אלוהים הוא לא יחידני, למה שהם קוראים אלוהים הוא לא יחידני.

מה שבני-האדם רואים כמקור בריאתי הוא אינו יחידני, זה מרק ואם רוצים לומר, יש מרק של אהבה נדיבה בצורה קוונטית, אך לא ניתן להכשירה או לקבוע כמות וזה המהות של כל זה, וזה מי שבני-האדם, והסוואתם היא שהיא יחידניים. אנשים קמים בבוקר ומסתכלים במראה ורואים את אותו פרצוף לאורך כל השנים, זה בדיחה, זה טריק, הם הרבה יותר גדולים מזה, אבל עבור הבדיקה הזאת ועבור החוויה הזאת על הפלנטה הזאת, זה חייב להיות בדרך הזאת, אך מבני האדם מתחילים לראות אמת גדולה יותר, כך שככול שהאמת גדולה יותר, כך היא נדיבה ויפה יותר.


ארגז כלים

קריון מסביר "אני מעולם לא העברתי לכם מסר שלא היה בו איחולים, או מסר אהבה יפה בשבילכם, על מה שאתם עושים בכדור הארץ, היכן הייתם, למה הפכתם ומהיכן באתם. אני מעולם לא אמרתי לכם, אתם הייתם צריכים להיות משהו, או להיות איפשהו. אני רק אמרתי את זה עם בחירה חופשית. ישנם כמה כלים ואם תפתחו את ארגז הכלים תראו אותם, אני יכול להתחיל למנות את הכלים שדיברנו עליהם, היכולת לחוש אהבה, היכולת להאט את הכעס, היכולת לפתח את העבר שאותו אתם מכנים הטבע האנושי, היכולת לרפא עצמכם, היכולת להישאר כאן זמן רב, וכל זה נבנה במהלך היומיים."


גיבוי המדע את הרוח

אלה המקשיבים ושומעים את המדע, יודעים שהוא אומר את אותו הדבר שקריון מסר לפני שנים, שינוי האקלים בכדור הארץ הוא מחזורי, נאמר שההתחממות קודמת להתקררות וזה גם מה שהמדע מסביר, קריון כבר בעבר הסביר מדוע ואמר שבני האדם לא יצרו את זה, וכעת המדע מסביר את זה. המדע תמיד יגבה את המסר הזה, כל דבר שנוצר על ידי הבורא, כי המחזורים נוצרו מסיבה, והטיעון שעומד מאחורי האנרגיות המחזוריות של כדור הארץ, של חיי האדם, של הביולוגיה, של הכלכלה, הכול שם מסיבה. על בני האדם להרגיש בנוח עם זה כי זה בא שוב, והם יוכלו לעשות עם זה מה שיחפצו. זה לא הלם, זה לא הפתעה, קריון מסר את זה, האנושות כאן יושבת באנרגיה שמעולם לא חוותה קודם, בעולם תרבות המכונה כדור הארץ ובשיקול של סף בחירה, וזה לא משהו שקורה באופן מידי.


האלוהים שבאדם

זה כבר החל לחלק מבני האדם בגיל חמישים, חלוקה של מעברי אנרגיה ושינוי, מחזורים התופסים עשרות שנים והם לא הבזק אור לבישול. רבים מבני האדם היו מעורבים בזה ואותה היינו מכנים התעוררות רוחנית שהיא חלק מהיכולות האישיות שלהם. אלוהים נמצא בתוך האדם, האלוהים של כולם, דבר שנמסר על ידי קריון מהתחלה, האם זה לא מקסים לדעת שאין לבני האדם איזו ישות בשמיים שהולכת לשפוט אותם, במקום זאת יש חלק מתרחיש אהבה שבני האדם הגדירו לעצמם.


שינוי תבניות תקשורת

זה מיטיב וימשיך להיות, אבל יש משהו שצץ, ניתן לראות שכאשר האנרגיה מתחילה להשתנות על פני כדור הארץ, זה מאפשר לבני האדם להיות מודעים יותר לדברים האלה, לדברים שנלמדו כתקשורת מהצד השני של הצעיף. קריון נתן דוגמה להורות לילד בן 8 לעומת ילד בן 19, הדוגמה היא כדי שבני האדם יוכלו לראות את זה כשינוי תודעה במין האנושי, כך גם ההודעות מהמקור הבורא, הדרך שזה עובד ומתחיל להראות אחרת, להרגיש אחרת ולהיות מתקדם יותר דבר שמפחיד חלק מהאנשים. לפני זמן מה קריון נתן עצות בנוגע לתקשורת עם הרוח, ומה שנאמר שהרוח הזו ובני-האדם מתקשרים בתבנית שונה, תבנית הרוח שונה תבנית שונה מבני האדם. הוסבר שהתזמון לא זהה, ויש להתרגל לעובדה שהתבנית הממשית לתקשורת שאנשים משתמשים להורות ובהיררכיה היא לא הדרך.


המעבר מהממד השלישי

הישויות מהצד השני עובדות ללא זמן, הזמן הוא של בני האדם ולא שלהם, בני האדם יצרו אותו, הזמן של הישויות הוא מעגלי. רמז לכך ניתן להסתכל על האנרגיות הקוונטיות ומה שמתגלה לגבי הזמן, לראות שתפיסת הממד השלישי היא מאוד נוקשה, נמצאת במסגרות, מפולגת, בתבניות, אך בני האדם את הזמן חייבים. ברגע שבני-האדם יוצאים מהממד השלישי, הם לא הולכים לארבע, הם לא הולכים לחמש, או שש, או שבע הם הולכים לכולם, זה הופך לרב ממדי. הישויות לא ממספרות אותם כשש או שבע, ואם בני-האדם ממספרים אותם בם יהיו לינאריים, כי הם עדיין ימצאו בשלוש וזה מבלבל, וזה לאן שהם הולכים.


בחירה חופשית

חלק מהאנשים מקבלים מסרים מרוח שאומרת להם אתם לא שייכים לכאן, אתם שייכים לעיר אחרת, עברו לשם ודברים יקרו, הם קופצים, מוכרים הכול ועוברים לשם ושום דבר לא קורה. קריון מסביר שהנושא נאמר והוסבר פעמים רבות והשותף שלו מלמד את זה. הביטוי הוא "מי אמר לכם לעשות את זה כעת?", זה היה רק שינוי קטן של תבנית תקשורת בין הצד השני של הצעיף לבין מה שהאנשים התרגלו כאן, הרוח תחשוף דברים שהם פוטנציאלים עבורם, זמן רב לפני הרגע הנוכחי, אנשים לא יכולים לחוש בהם מיד, אבל זו הכוונה בשבילם לחוש, להיות חכמים ולנוע. כאשר האדם מרגיש שנכון לנוע, אז זה בחירה חופשית עם דחיפה קטנה, זה לא תהיה בחירה חופשית אם הרוח תאמר קום ונוע, כך כשאנשים מקבלים את ההודעות האלה עליהם להיות מחושבים ולהבין שניתן להם מסר מקסים שיש עוד עבורם במקום אחר, ואז עליהם להבין שהם צריכים להסתכל סביבם, לחוש ולהשתמש בכוח האינטואיטיבי שלהם, בכלים שהתפתחו בהם ולדעת מתי ללכת לשם, את זה כבר קריון הסביר בעבר.


מתחילים ומתקדמים

יש עוד, יש עוד הרבה בגלל שדברים מתחילים לזוז ומשנים, ובני האדם חושבים בצורה מסוימת, ואז מגיבים בצורה מסוימת, כי זה כל מה שהם עשו אי פעם. כאשר אנשים לומדים לקרוא יש להם ספר קריאה למתחילים, וכמה מהם יכולים לזכור שזה ארע כשהנוירונים התחברו, השפה התקבלה, הם זיהו את האותיות והמילים, ויכלו להתחיל לקרוא, זה היה הכלי ששימש את התודעה החברתית לקרוא וזה עבד. איפה ספר הקריאה למתחילים כיום? האם אנשים סוחבים אותו איתם? התשובה היא לא, מכיוון שהוא נספג באינטלקט שלהם, לתוך הידע הסלולרי שלהם, מבנה שאנשים קוראים ממנו בצורה פשוטה, והם צריכים להתחיל ליישם זאת על הדרך בה הרוח עובדת איתם.


סימנים לחיזוק האמונה

כיצד היינו מראים לאלה שלא מאמינים משהו שהוא מעבר למה שהם ציפו? הם עלולים לקבל חזיון, הם עלולים לקבל חלום, הם עלולים לקבל תחושות, תחושות עוצמתיות מאוד. בזה מראים להם משהו והנוירונים מתחילים להתחבר, כך הם מתחילים להבין שיש הרבה יותר לחיים ממה שהם חשבו. "תראה יש לי חזיון", "היה לי חלום", "הדברים האלה מוצגים לי", "האם אלוהים לא גדול?", "תראה קיבלתי מסר וזה מסר נפלא", ואז פתאום זה מפסיק ומה בני האדם עושים? הם בדרך כלל נכנסים לחדר חשוך, ואומרים "אלוהים יקר, מה עשיתי לא בסדר שזה הפסיק?". האם אי פעם הם חשבו שאולי היה קשר והם לא זקוקים לזה יותר? כי עכשיו המסרים אינטואיטיביים, הם הסתובבו בכדור הארץ עם הידיעה שהייתה צריכה להגיע מהחזון של ספר הקריאה למתחילים. מה אם זה שהם בוגרים? אז לאנשים שתהו אם אבדו את זה, מה אם הם במקום זה סיימו. ניתן לראות שזה לא מה שאנשים חושבים, כמה מהדברים שהביאו אתכם לקרוא כאן, שאהבתם והתחושות שהיו לכם עברו מעבר לזה, ועכשיו אתה יכולים לצעוד בצורה שונה, זה בתוככם.

אנשים יודעים את האמת, הם אינם זקוקים יותר לדברים הפשטניים לקחת איתם למקום של אופוריה שלא ציפו, במקום הם מתבקשים לייצר אותה בעצמם כדי לשבת במקום, ליצור את החלק ואת אותה תחושה שהייתה להם בחזיון, אותה תחושה שהייתה להם בחלום, אולי לראות פנים, הם יכולים לעשות את זה בעצמם כי הם היוצרים, המקור היצירתי שמסיים בהצלחה את לימודיו.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

התעוררות רוחנית

גלי סיום לימוד ומחזורים

זה רק דבר אחד, יש דברים אחרים שמעולם קודם לא הוסבר עליהם. בני-האדם מניחים הנחות, דברים שהם ליניאריים ויחידניים שעליהם קריון הסביר בהתעוררות הנפש. אנשים צריכים להבין שיש יותר ממה שנאמר להם, הם מתחילים ליצור את הקשר שהגרעין הרוחני של הכול הוא שלהם, הם חלק מזה, הם מתחילים להיות ערניים ומודעים מאוד לדכדוך של שכניהם, חבריהם, לאנשים הגרים איתם יחד. אנשים משתנים אבל מניחים הנחות, ישנו לימוד מעמיק על המחזורים, ואם הם יתנו דעתם יוכלו לראות שמחזורים היו ייחודיים לתבנית שהסתכלו עליה. לבני האדם היה מחזור אדמה, יש להם מחזור רוחני, יש להם מחזור מזג-אוויר, יש להם מחזור אישי, ובכל זאת איך-שהוא ובדרך כל-שהיא יש רעיון שאם הם יתעוררו, הכול הולך להתחבר בבת אחת, אך זה לא כך.

יש גלי סיום לימוד ומחזורים, ובגלל שבני-האדם לא השיגו אותם בבת אחת, הם שוב נכנסים לחדר האפל כאשר אף אחד לא מסתכל ואומרים "מה עשיתי לא בסדר?, רוח יקרה עשיתי הכול, אני יודע שאת שם, אני יכול לחוש בך שם, אני יכול לחוש באהבה, התעוררתי, התעוררתי, התעוררתי, אז למה זה קורה לי בגופי?, מדוע אני לא יכול לטלטל את ההרגל הזה? מדוע אני לא יכול להשיג את העבודה שאני רוצה? אתה אמרתם שעזבתי והתעוררתי, תראי אני מאמין בך". כמה סבלנות יש לאנשים להבין שכל הדברים קורים כמו שצריך, במחזורים שתוכננו עבורם בזמן הנכון, במקום הנכון, המוכר גם כ-מ.ז.ל, מקום, זמן, לדעת, אם היה לאנשים אותם מוקדם מידי או מאוחר מידי הם לא היו עובדים. בני-האדם בעצם בשליטה וככל שהם יבינו יותר על הדברים האלה הקורים בגלים ומחזורים והתזמון שלהם במצבם, ככל שהם יכלו להירגע ולנחות יותר, יוכלו לומר תודה זה כאן.


תזמון מתאים לסיום מחזוריות וריפוי

ישנם אנשים המחכים לריפוי, האם הם יודעים שזה מגיע והולך להגיע בצורה ראויה, וכאשר המועד נכון, הריפוי יבוא בשלמות. ישנם אנשים שנדרש להם לשנות הרגלים כדי להאריך חיים, הם אומרים "ובכן אני ניסיתי, זה לא עבד, אולי יש תזמון שקשור לזה". האם הם התסכלו על זה? האם הם קראו את הכתוב פה? אם הם יסתכלו על מחזורי חייהם והזמנים המתאימים ביותר לשינוי ששם קל יותר לשנות. האם אנשים מבינים מדוע יש אנרגיה באסטרולוגיה? בנומרולוגיה?, מכיוון שהדברים האלה שמסביבם הם חלק מהם, הרשת המגנטית היא חלק מהתודעה שלהם, זה מגיב לתודעה שלהם שהופכת אותו לחלק מהאליוספרה של השמש-דמוי בועה בחלל המקיפה ונוצרת על ידי השמש, שגם היא מגיבה ומערכת השמש מגיעה אליהם, לכן לא פלא שאסטרולוגיה עובדת.

האם אנשים חשבו על זה? האם יש מחזורים עבורם שהם יוכלו להסתכל עליהם? האם באמת הם בדקו את הדברים האלה, כדי לדעת מתי עלול להיות הזמן המתאים שטוב להם לריפוי חלק מהם. האם אנשים ניסו להתקדם זמן רב ולצאת מהמחזור? הם אומרים שלא היו שלמים, והם מודאגים מזה, זה חלק מתרחיש הפחד, ומה שהופך את זה לגרוע יותר זה העובדה שהם לא הבינו שזה מגיע בגלים, לא הכול בא יחד, אחד הדברים שאנשים צריכים לעשות זה קודם להתעורר, ולאחר מכן זה יוצר בגרות והתבגרות, ואז זה יוצר יכולת חיבור עבורם, להאמין בפועל שדברים קורים והם יראו אותם בעתיד שלהם.

דבר אחד מוביל לדבר שני, אנשים מסיימים כיתה ואז זה מתחיל, הם מוצאים את עצמם בזמן הנכון, במקום הנכון זוחלים החוצה מתוך ההרגלים שהיו להם, או מתוך נושאים רבים שהיו להם. כמה מהם אמרו ובכן זה לקח מספיק זמן להבין שהיה זה הזמן המתאים, כמה מהם וויתרו. נכון יש לבני האדם חצי מזה, אבל לא ניתן לדעת על החצי השני, לא ניתן להבין, זה עדיין שם, זה עדיין בא, זה עדיין בעתיד שלהם. מה אנשים עושים עם זה? הם מקישים על אצבעות כף הרגל ואומרים "רוח בכל זמן", האם זה מהול ברוגז, אולי יש גם כעס שלא מבינים וזה שלהם. כרמז וסוד, אנשים חוסמים את היצירה של מה שהם מבקשים, הם חוסמים את היצירה שלהם וכך התזמון ייתכן שהגיע ונעלם.

לאנשים יהיה מחזור נוסף, הם יכולים לתקוף את הבוהן שלכם גם דרך המחזור הזה, או שהם הולכים לראות את זה כמושלם בראשכם בעתיד ולחגוג את השפע, את היותכם בריאים, שיש להם את הדברים שביקשו, כי הבריאה רוצה שהם יישארו כאן. אנשים הם היוצרים של המציאות, אבל הם לא יכולים לעשות זאת זה עם תבניות של ממד 3, הם לא יכולים לעשות את זה בדרך שגדלו, הם לא יכולים לעשות את זה עם משמעת ועונש, וכל אותם הדברים שהם חושבים שמאלוהים, זה לא עובד בצורה הזו, האם זה מפתיע?.


אהבה ללא תנאי וחמלה

הדבר הזה מורכב יותר ממה שמרבית האנשים חושבים, ובכל זאת זה כל כך פשוט כשהם מתעוררים ומגלים חמלה ואהבה לעצמם-אהבה ללא תנאי לעצמם, אז הם יכולים ליצור את זה לאחרים. אנשים צריכים לאהוב את עצמכם בתחילה זה המקום בו החמלה מתחילה להיווצר, זה כל כך טהור כמו שנראה במאסטרים. זו הסיבה שאנשים יימשכו לאדם שמיישם את זה, בצורה הזו משנים את כדור הארץ, זה רגש-זה חמלה, זה משנה את הסביבה מסביב, אנשים יכולים לחוש בזה, אדם יכול להיכנס לחדר ולחוש בין אם יש שם מתח?, אם יש שם כעס?, או אם יש שם שחרור, שמחה ואושר.

מדוע לא לנסות להבין את זה? אנשים הם היוצרים של כל זה, הם המנוע חמלה של עצמם, הם מנוע המציאות שלהם. מהי תפיסת האדם לכל הדברים האלה המשתנים? היה זמן שנאמר שניתן לדבר על זה, ולאחר מכן לעשות את אך לא בקול רם, ונאמר להם שהם צריכים לעשות את זה רק פעם או פעמיים ובשמונה האחרים היו כבר מקשיבים. אלה היו הימים שחלפו, כי פתאום בדיבור בקול רם, קולו של האדם מייצר אווירה סביבו וחוזר לאוזנו.


הקשבה לאמת האישית

אנשים המקשיבים לעצמם מדברים ואומרים, יש בדבר זה יותר כוח ממה שהיה אי פעם בהיסטוריה של כדור הארץ, יחד עם שינוי האנרגיה, עם שינוי המגנטיות, עם כל הדברים שנאמר עליהם. תבנית חדשה נמצאת לכן על האדם לדבר בקול רם את האמת שלו, ולהצהיר על דברים שהוא מאמין בהם. אולי בממד השלישי יש פוטנציאלים? לא, למעשה הפוטנציאלים הם המציאות וככל שאדם יצהיר עליהם לעצמו, כך הם יהיו אמיתיים יותר, ומהר יותר יופיעו כי המחזורים יתאמו עבורו, לכן ההמלצה שאנשים ישתמשו בהצהרות החוזרות על עצמן בכל יום. אנשים הולכים לחוש בזה, הם הולכים להכיר את זה, זה כמו תרגול באנרגיה, ככל שהם ישמעו את זה ויגידו את זה, יותר נוירונים יתאחדו ויצרו את זה. אנשים בדרך הזו מודעים לדברים שהופכים להיות הם, זה מעגל משותף ומעולם זה לא היה עוצמתי יותר, זה שונה כאשר קריון דיבר 10 שנים קודם, אנשים הרוויחו את זה.


בחירה חופשית לקבלת מידע

בני האדם מקבלים את המידע הזה לא בגלל שהם עושים משהו רע, אלא כי רוצים לקדם את מה שזמין כל כך עבורם. המטרה בקריאת המאמר שתוכלו שתצאו ממנו אחרת מכפי שהגעתם אליו, יש מי שלא נותן את הדעת, יש מי שמהתחלה נטש, קריון מסביר שבשפת הממד השלישי "אנשים לא יכולים לברוח מזה", מכיוון שזה ממילא נכנס, ובקריאה יש את הרשות לקבל את המידע הכתוב, גם אם הגיעו לכאן בטעות, גם אם עם הופנו על ידי אחר, גם אם לא ידעו למה הם נכנסים וקוראים, זה הופך אותם לאנשי אור, לא ניתן להתחמק, ויש להם בחירה חופשית לזכור את כל זה או לא.

הקריאה מאפשרת שינוי, דברים אלה גורמים להצטברות האנרגיה הנוצרת על ידי הכרה, כלומר מודעות, קריאה ומימוש המשנים חיים, הליכה בדרך וחשיבה על כל זה, וקול קטן ומקסים בתוך האדם שתמיד היה שם אומר, "האם כל זה יכול להיות נכון? אני יודע/ת שהמידע היה מאוד מוזר ומתבסס על תקשור של קריון, זה לא בשבילי אבל היה שם משהו". אבל המשהו הזו היו אמיתות של רוחו של האדם, האמת המצלצלת ושרה, גם אם זה מגיע ממדען ובין זה מגיע מתקשור, או שאולי זה מגיע מתוך האדם עליו להבין מה הוא קיבל, זה לא משנה כי זה יפתח אותו ולעולם הוא לא יהיה אותו דבר.

מידע מתבסס על המסר של קריון, תמיד היה ותמיד יהיה, המסר יחזור שוב ושוב עם אנשים שונים, החשים ומרגישים, העובדים על הפאזל של כדור הארץ באנרגיה חדשה שמעולם לא הייתה כן לפני כן.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר