מבוסס על מידע מקריון תורגם מאנגלית לעברית.

כיצד המסננים של האדם משפיעים על פרשנות האלוהים? כיצד ניסיון החיים מתבטא במסננים? כיצד בגרות האדם והשפעות חברתיות משפיעות על האמונה? כיצד הביטוי הרוחני יכול לקבע אמונות? כיצד שיפוטיות יכול למסגר ולקבע אמונות? כיצד מגדר האדם שיכול להשפיע על מרחב האמונה? כיצד הגיון וניסיון מקצועי משפיעים על האמונה? מהי הדרך לשינוי וביטול המסננים? ממה מורכב רכיב החוכמה וכיצד מחבר את האדם לאור?

הקדמה

תרבויות קדומות ידעו שבתוך בני האדם יש דברים השולטים בהם, יש אלוהים בתוך כל אדם ללא כל קשר למסרים האחרים. כל מי שמתקשר גם אם הוא לא אומר לאדם שאלוהים בתוכו והולך בדרך אחרת, עדיין סיפור הבריאה של כדור הארץ אומר שיש אלוהים בתוך האדם, המאסטרים הקדומים שהלכו על פני כדור הארץ אמרו שיש אלוהים בתוך האדם, למעשה כולם אמרו. קריון מסביר שבמהלך התקשורים השותף שלו זז הצידה, והם יחד משתמשים במשפט "הוא מסיר את המסננים שלו". אם יש משהו שמונע מבני-האדם להתאחד כאחד, ולראות את אור נשמתם בתוך ליבם אלו הם המסננים שלהם. מה הם? מדוע הם קיימים? וכיצד הפרטנר שלו הצליח לצמצם אותם?. ההסבר ניתן מתוך רצון מכריע לאפשר לבני האדם להתחבר ולראות גם מהצד השני.


המסננים לפרשנות האלוהים

מה אנשים חושבים על אלוהים? מה נאמר להם? ובכן נאמר להם שזה סוג של הורה-אב שופט, אולי מישהו שעלול להסיר את כנפיו מעל אדם טועה ולגרום לו להיענש, הוא עלול לאפשר להשמיד אדם, או לפגוע בו, או להזיק לו, או לגרום לו לסבל. האם ניתן לראות בכל זה את ההומניות המסתתרת מאחור? האם אנשים יכולים להבין את זה? קריון מסביר שזה פשוט נראה כעותק של הורות גרועה, זה לא אלוהים. זה הדרך הטובה ביותר בה אנשים יוכלו להבין את האלוהים עם המסננים שלהם, כי המסננים קיימים להם כאנושיים ובזה הם מיישמים את כל הדברים. קריון מסביר שזה בכלל לא דומה להם וגם בני האדם הגיעו מהמקור הבורא, בדמות הבורא והדמות הזו היא מטאפורה לאהבה. לכול אדם יש את יכולת הקיבול לאהבה, לכל אדם ואפילו לאלה שיאמרו עליהם שזה בלתי אפשרי, כי ניתן להסתכל על מי הם, להסתכל על מה הם עשו ולדעת כל בני-האדם נוצרו שווים בדרך זו. לאנשים יש את הבחירה הזו ללכת בדרך הגבוהה לאלוהים או לא, זו הדואליות החיה בכל אדם, האם להיכנס למקום אפל, לדבר על דברים אפלים, או לראות את הבורא בהם, האור תמיד היה בדרך הזו וכעת בני האדם מתחילים להשתנות.


המסננים כביטוי לניסיון חיים

לבני האדם קיימים מסננים, תמיד יהיו את אלה שקוראים ומתקשים להאמין שזה אמיתי, כעת יוסבר מדוע עלול להיות קשה לאדם להאמין שזה אמיתי, אך גם אם הוא מאמין לחלק אחד עלול להיות לו קשה להאמין לחלק אחר. קריון מסביר שאין שיפוטיות שהאדם מתנהג בצורה זו, ניתן רק להתפלא על בני האדם שהגיעו כל כך רחוק עם מה שיש להם. המסננים מכונים "ניסיון חיים" וניתן לפלח אותם לחמישה מקומות, או אזורים, או קטגוריות או כולם, כי כולם תפיסות ומטאפורות של משהו אחר. ניתן לראות חמש בנומרולוגיה, אפילו בפשטות של נומרולוגיה ולדעת מדוע נבחר חמש, יש סיבות מאחורי הסיבות. זה בא מהמקור המרכזי, מקור האהבה עם יד המושטת אל בני האדם האומרת "אנחנו אוהבים אתכם מאוד ומבינים אתם".


מסנן ראשון – התבגרותי-חברתי

המסנן הראשון נקרא "התבגרות" והוא מסנן חברתי, ככל שהאדם מתבגר בחברה ולמד על כל זה בתהליך להיות בן-אדם וגדל מקטן לגדול, אז הוא מקבל שיעורים לאורך הדרך במה להאמין, כיצד לשרוד, כיצד אחרים לא שרדו, ממה להיזהר, ממה להישמר, הוא לומד מה עושה אותו שמח ועצוב. האדם פיתח את האישיות החברתית שלו, הוא למד על בני אדם אחרים בתלות היכן הוא היה, היכן הוא נולד, מה הוריו עשו לאחר שנולד והפך לאחד שבוטח, או לא בוטח, אחד ששואל על הכול, או לא שואל על כלום, כל אלה הם המסנן. קריון מתאר את הגדרת המסנן, אם אדם מסתכל על משהו טהור, אולי זה אור לבן האור הטהור ביותר שניתן, וידמיין כל דבר שירצה לשים לפני האור הזה שיצמצם אותו, שיחליף אותו, שישנה אותו, שיצבע אותו. מסנן התבגרות, הוא מסנן שהופך בדרך מסוימת כל אחד לבן-אדם, ודרך מסוימת זו היא מה שבני האדם מתמודדים איתה כל חייהם. למרבית האנשים נוח מאוד עם זה, זה הטבע האנושי, זה גם התבגרות בממד השלישי, לעת עתה בכדור הארץ זה תלת ממד לחלוטין ושלם ובמצב הישרדותי, לעומת המסר המועבר כאן שהוא רב ממדי מלא באור.

כיצד האדם מסתדר עם המסנן שלו? המסנן הזה שהאדם מתבגר אתו לא בהכרח יאמר לו שזה היה אמין ומדויק או אפילו אמיתי, לחלק מהאנשים עם הזמן זה ישתנה. זה אחד מהמסננים הגדולים ביותר שיש לאדם, המסנן המובן ביותר לכאורה שיש לאדם. כאשר פוגשים אדם המגיע מארץ זרה-אורחים, זה כל כך שונה מהאדם המקומי, כי המסנן שלהם שונה בפעילות שלהם, הם אוכלים שונה, הדברים שיש להם והם לוקחים בחשבון ומחשיבים מנומס בצורה שונה. האדם המקומי עלול לעשות דברים שיעליבו אותם, זה יהמם אותם למוות אך אצל המקומיים זה נחשב דבר נורמלי ושכיח. ניתן לראות שהמסנן של המקומיים שונה מהאורחים, כך ניתן לראות שכל מסנן בודד הקיים לאדם, הנקרא חברתי או התבגרותי הוא ייחודי. יש משהו שקושר את כל זה יחד וזה אחד מחמש, זה מכתים את מה שהאדם רואה, מה שהוא מאמין, ומה שאחרים אומרים לו להאמין הוא חזק. אם מישהו רוצה לשנות את זה, זה מאיים והוא ממקום במקום הראשון.


מסנן שני – רוחני

מספר שתיים הוא כזה שמסתובב מעט והוא המסנן הרוחני, מה סופר לאנשים על אלוהים? כיצד הוא מגיע לאלוהים? כיצד הוא מדבר עם אלוהים? מהו אלוהים? האם אתה מאמין באלוהים? האם ייתכן שיש בורא של היקום שיודע את שם האדם? לחלק מהאנשים נאמר שיש בורא של היקום, כינו אותו אלוהים וספרו שהוא עומד להעניש את האדם אם הוא לא יגלה משהו עלום, וכך כולם נענשים באופן שווה לעולם, אך האם זה האלוהים? זה משתנה והמסנן מסתובב, כפי שיש מספר אנשים שמקבלים עליהם את הנאמר ויש את אלה שמכחישים את מה שלימדו אותם אחרים. לפעמים זה בעצם חלק מהמסנן התבגרותי הראשון, כי זה חלק מהתבגרות בו ההורים לוקחים את בנם לכנסייה, לבית כנסת או לכול אירוע רוחני, והבן מייחס בעלות על כך משום שזה של הוריו, ואם המבוגר אוהב את זה, זה חייב להיות בסדר, וזה הופך להיות של הבן והוא מספר מה הוא מצא, ושזה משהו טוב או הגיוני יותר. מסננים רוחניים הם לעיתים ייחודים לאמונות, המסנן הרוחני הקיים לאדם הוא מלא בעבר שלו, מה הוא עשה, מה הוא ראה, מהם הבנותיו לשינויים שהוא ביצע ושאפשרו לו להגיע. לקורא את מאמר זה יש בכל זאת עדיין מסנן, מה האדם למד במטפיזיקה שנראה לו נכון או לא נכון.


מסנן שלישי – שפיטה

המוח האנושי מצוין במידור של כל דבר, והוא עשה זאת עם אלוהים בדרכו, כי האדם חייב להציב גבולות, אנשים אומרים "אני מאמין" למסר תקשורי וחלק אחר קורא ותוהה לעצמו האם המסר והמילים מגיעות מהאדם המתקשר או מהצד השני, ואם זה מגיע מהצד השני האם המסר מדויק לחלוטין או הוא מסונן על ידי האדם המתקשר. כאשר השאלה מגיעה היא חלק ממסנן השפיטה. מסנן רוחני חשוב לאדם, לא בהתבגרות אלא בחיים וכיצד הוא תופס את הבורא והאם זה מרגיע אותו בהקשר להתנהלות חייו, מה הוא יעשה והאם הוא מפחד, האם הוא מאושר, האם הוא מאמין שסיום החיים יוצרים חיים אחרים? או האם כל זה יוצר עונש או שיפוט. זהו מסנן חזק עבור רבים, והוא לא מסנן שעובר חלק, אך הוא עדיין מסנן. אדם שלא מאמין במקור הבורא, המסנן שלו לא יאפשר לדבר להיכנס פנימה, ואם פגושים אדם כזה ניתן לדעת שזה מגיע ממסנן מספר שתיים. אם מחברים יחד מסננים, אז הם הופכים את מה שהאדם מנסה לראות למעט קשה יותר. כל מסנן מעמעם את האור שהאדם היה רוצה לראות, כלומר כל מסנן בפני עצמו הוא טהור. כאשר אדם מתבגר ויוצא מחוץ לקופסה הרוחנית שלו, מה היו שתי המסננים שלו עושים? הם היו נשארים במקום ונאחזים בחוזקה, זה המקום בו האדם היה אוחז בהם בשתי ידיו.


מסנן רביעי – מגדרי

כדי שהאדם לא יהיה מופתע מדברים שונים, הטבע האנושי מגן על האדם באמצעות המסנן שלו, הוא חלק מאייך האדם חושב שזה חלק מהמוח שלו, ולכן חלק מאוד חשוב הוא המסנן המגדרי. אדם פועל בצורה מסוימת, מתנהג בצורה מסוימת ובחברות מסוימות, בגלל מי שהוא. המגדר של האדם, המודל המגדרי שלו, כדוגמה מה האם אמרה לבת שלה על איך אישה צריכה להיות, והבת או שכיבדה את זה ונהגה כך או התקוממה ולא נהגה כך, אבל המסר הזה השפיע. המגדר של האדם אם היא אולי נקבה-כגברת לא תלוי במיקום המסנן, אבל היא עדיין מודעת מאוד ומתנהגת בצורה מסוימת כאישה. לזכר יש אותה התייחסות למה אביו אמר לו על איך גבר אמיתי מתנהג, גבר אמיתי הוא כזה שלעולם לא יוותר בוויכוח, או אחרים יאמרו שגבר אמיתי הוא כזה שחש חמלה לכולם, שתי מסננים שונים שאומרים לאדם מי הוא כגבר. המסנן המגדרי הוא חזק, הוא מגדיר את האדם עם המגדרים האחרים, הוא מגדיר את האחווה עם אותו המגדר, כי נאמר לאותו המדגר דברים זהים והוא רגוע עם זה. ייתכן שאדם לא חש בנוח עם הסובבים -אלה שלא במגדר שלו, ואם הוא חש כך המסנן שלו בהילוך גבוה, זה פעילות בחלקי פאזל וכי האדם לא באותו מגדר, זה חזק.

מה המגדר מביא לאור? האדם עלול לשאול מה המגדר שלו קשור בהתבוננות באור לבן טהור שעלול להיות המקור הבורא. כיצד אדם היה מפרש את זה אחרת כזכר או כנקבה וחיי עם זה, הזכר היה משתמש במסנן הזכרי שהוא מסנן מגדרי ויהיה פחות פתוח לעדינות ורכות של האישה. המקור הבריאתי של כל הדברים הוא העדין והנדיב ביותר, באהבה קלה-משמעות קלה הזורמת ואין צורך לחטוף אותה, אין צורך לבקש אותה, אין צורך לדחוף, זה זורם לתוך האדם אם הוא מאפשר. לעיתים המסנן המגדרי של הזכר יגיד לא, למרות שזה זה צריך להיות שונה, ניתן להסתכל על אדם ולראות בו אגוז קשה לפיצוח, כי היה לו את המסנן הזכרי שאמר "אני לא בוכה בתנאים שלך", "אני לא יזיל דמעות". אפשר להראות לאדם שהוא יכול להיות שונה, שבכי יכול להיות שמחה של מציאת האמת, ולהבין שכל מה שאביו אמר לו על מה קורה לגבר שבוכה עף מהחלון ומתנדף, וכך האדם מייעד מחדש את המסנן שלו.

המסנן המגדרי הוא אחד הקשים ביותר לאדם, לנשים יש את הסוגיות של עצמן כאשר מדובר למסנן מגדרי, מרביתן מאמינות שאלוהים הוא נראה כגבר, זה מסנן שעל הנשים לעקוף אותו. כיצד האישה מרגישה בכניסתה למבנה דתי מאורגן כשכולם גברים, והיא מתוודה במחשבותיה העמוקות לגבר שנקרא אב, זה מסנן של איך האישה תרגיש לגבי זה, המסנן יאמר אותו דבר לאישה. עדיף היה אם לא היה בכלל תיווך והאישה הייתה מדברת ישירות לרוח, אך המסנן מופעל כשאדם מדבר עם אדם על אלוהים, ולא כשאדם מדבר לאלוהים על אלוהים, המסנן הזה היה מספר שלוש. קשה לדעת מי מהמסננים הוא המעמיק ביותר, זה תלוי במי האדם, איך הוא גדל, ומה הייתה הנטייה לחיים.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

ניסיון חיים כמעצב האמונה

מסנן חמישי – הגיון-מקצועי

יש מסנן נוסף שעלול להיות קיים לאדם, אבל לכל האנשים יש אחד ספציפי אצל חלק הוא חזק ואצל אחרים הוא חלש, והוא נקרא מסנן ההיגיון. זה חייב להיות הגיוני אפילו לאלה שאינם רואים עצמם מדעיים, או לוגים, זה חייב להיות הגיוני לאדם כדי שיוכל להשתתף. קיים הגיון בכל ההחלטות המבוססות על הישרדות, ויש הגיון בכמה מההחלטות המבוססות על מסננים אחרים. מסנן ההיגיון יושב מעל המסננים האחרים, מעל הדרכים שמתחתיו ומקבל החלטה האם אמיתי או לא אמיתי על סמך ההיגיון של היום. המסנן ההיגיון מוגבל, האדם יכול לשפוט הגיונית רק במה שנראה לו הגיוני, אם הוא לא ראה או פגש דבר כזה מעולם הוא לא יכול לשפוט האם זה הגיוני או לא, כי אין שום ניסיון שניתן לאסוף ולחשב, אך זה עדיין מסנן. יכול להיות שזה מסנן של היגיון שנאבק אבל זה עדיין שם, מסנן ההיגיון מבקש לבצע שקילה של השכל הישר למה שמוצג בפני האדם. אם מישהו מנסה למכור דבר לאדם, למשל מכירה של גשר ברוקלין מסנן ההיגיון של האדם יגרום לו לצחוק בפניהם, כי האדם יודע טוב שהגשר לא בבעלותם, הוא לא יכול להרשות לעצמו- זה מסנן ההיגיון והוא מבטל את זה בקלות. מסנן ההיגיון במרבית המקרים הוא ישליך באופן אוטומטי לחלוטין, ויאמר זה לא אפשרי, זה לא בתחום היכולת הראויה. זה דבר גדול המבוסס על האינסטינקטים ההישרדותיים של האדם, מה האדם עושה עם מסנן ההיגיון שלו כאשר הוא נפגש עם תקשור, למעשה המסנן הזה יושב מעל כולם וקובע עד כמה אפל האור שמקבל את זה וזה סוף המסננים. כאשר ארבעה מסננים מוערמים יחדיו והם משנים אחד את השני.

המסנן החמישי לא לכל האנשים הוא קיים, אך לרבים יש-והוא קיים לכל אנשי המקצוע, כי הוא נקרא גם המסנן המקצועי. מסנן ההיגיון שואל מה האדם למד? מה למד על המציאות הפיזיקלית? המדע? הכימיה? המתמטיקה? ההיסטוריה? האנתרופולוגיה? הביולוגיה? האם האדם ד"ר רפואי? האם הוא הוכשר על פי חוק? יודע כיצד העולם עובד? חוקיות? מה המקצוע שלך? כך זה יהפוך למסנן שיעמוד בדרכו של האדם לראות את האור של הבורא, כי על האדם לשים בצד את כל מה שהוא למד כדי שזה יהיה אמיתי. המסנן המקצועי עובד היטב עם המסנן הראשון של התבגרות, והסיבה לכך היא שהאדם לא רוצה להיות שוטה, שוטה לא שורד, השוטה נרדף על ידי הסובבים אותו ונזרק, האדם לא רצה להיות שוטה. המסנן הראשון של התבגרות והתנהגות חברתית נכנסים לפעולה במסנן המקצועי האחרון, כי אם הוא האדם למד דברים בדרך מסוימת, והוא חושב אפילו לרגע שהוא עלול להאמין שכל זה אמיתי, הוא מקבל פלאשבק למה שהאנשים יחשבו עליו במסנן התבגרות. זה שם, זה מורכב מהאדם פיזיקאי, כי האדם הוא חסר ניסיון, חוקי היקום שלו אינם מושלמים, הוא מבזבז את כל חייו בניסיון כמיטב יכולתו להבין את הכול אך הוא טועה. התגליות יראו כי בני אדם כבר עשו את זה, קבוצת גילוי או שכתוב על אלה עושים שימוש במסננים.


האהבה לשינוי המסננים

כעת הוסבר על חמש מסננים, אדם יכול לדמיין שהוא מסתכל על אור בהיר של המקור הבורא עם הפיזיקה, הוא אינו יודע דבר על רוחניות ולא יכול להבין את העומק, השלמות והעדינות ולהעלות על הדעת את האהבה לנשמתו. אם חמשת המסננים יונחו לפני האדם, האם הוא יוכל בכלל לתהות אם יש בכל לאור? הקושי שיש לאדם אם הוא לא עושה כלום. מדוע יש חשיבות לכל מסנן הקיים לאדם מהתבגרות ועד להיות מקצוען, ללמוד מדע או כל דבר שהובא לו על ידי אדם אחר שהוא סומך עליו, לעיתים זה הורה, אם, אחות שמלמדת את דרך החיים, הם המנטור שלו, התבנית שלו, המודל שלו והאדם אוהב אותם. אם לאורך הדרך יש מישהו שיאמר לו שזה אחרת ממה שהם אמרו שיהיה, זה הופך לעלבון לזה שהאדם אוהב, וסביר למדי שהמישהו הזה לא יימצא יותר בסביבה. האם ניתן להבין את רגש השינוי? המסנן של האדם מתבטל במקום על ידי אהבה, מייצר לאדם הערצה לסובבים אותו, לאלה שלימדו אותו ונתנו לו את הטוב ביותר שיכלו להעניק, זה יצר אוקסימורון- משמעות פרדוקסלית מעבר להיגיון ולמחשבה ההגיונית. המסנן מבוטל באהבת הסובבים את האדם אשר נתנו לו את כל מה שהיה בידם, להניח בצד לאהבת האלוהים. אם האדם היה יודע שכולם היו קשורים זה לזה, ושהיה מפגש מערכת של הוצאת המסננים מהדרך, רק כדי שהאדם יוכל לראות את האור בצורה מושלמת.


ביטול המסננים

קריון מספר שלשותף שלו היו מסננים קפדניים כמהנדס והוא למד דברים בצורה מסוימת בהתבגרות מקצועית, מסנן גדול של התבגרות רוחנית בדת מסודרת. צריך היה להסיר את הקירות לצורה שלימדו אותו על המקור האוהב, הוא חשב שזה נכון, היה קשה לו לקחת ולהזיז את המסנן הצידה אפילו לרגע. לא חשוב מה לימדו את האדם, האנשים שלימדו את האדם אם זה הוריו, או החברים שלו, או המורים שאהב, אם ניתן היה להבין שחלקם אינם בחיים והם נמצאים עם האדם, מסתכלים עליו ואומרים "יש יותר ממה שידענו", יש הרבה יותר ממה שהם ידעו וממה שהם יכלו לדעת אי פעם, הם עשו כמיטב יכולתם. אותם אלה שאינם בחיים היו רוצים לספר לאדם את האמת מהצד השני, הם אלה שהסבירו לאדם מיהו האלוהים שלו, הם רוצים לייצר מסננים שקופים אפילו לרגע כדי שהאדם יראה את האור ויבין את האהבה שלו.

קריון מספר כשהבן זוג שלו ישב בכיסא בפעם הראשונה, לא נאמר דבר, הוא לא שמע קולות, לא היה תקשור, הוא ניסה לאוץ בדרך אחרת, ניתנה לו אהבה והוא בכה מזה, היה שוויון גדול, המסנן הראשון של הגיון בוטל לחלוטין ובאופן מוחלט באמצעות האהבה. כל דבר שהשותף חשב שאינו אפשרי בכך שישב בכיסא, ובהנחה שיכול היה אז לתחבר לצד השני היה נגד כל מה שהוא למד בתיבה הדתית שלו, וזה התפוגג ברגע שזרועותיהם עטפו אותו הוא בכה והרגיש לו טוב למרות שהיה מופתע, המום, ואפילו כעס, כי הוא היה ללא שליטה. לשותף יש מסנן נוסף שנקרא שליטה והוא שייך לו ולא לכולם, והוא עשה זאת שוב ושוב מאז, אותה אהבה שהרגיש אז הוא חש גם היום

כאשר המסננים הופכים לשקופים, לא משנה מה האדם חושב הוא מתחיל לראות את התמונה הגדולה. בני אדם צריכים שתהיה להם מסגרת זמן בה הם יוכלו לרפא את המסננים, להפוך אותם לשקופים, לארגן ולשכתב אותם על ידי חזרה מתמדת. קשה לקחת מסנן התבגרות ולשנות אותו באופן מידי ולשכתב את כל מה שהאדם אי פעם ידע. זה לא קורה כך, זה קורה בהדרגה לכל אדם. לקריאה על מערך המסננים יש מערך מסננים משלה, שאחר כך היא תוכל להיכתב מחדש בהדרגה. אם אדם בוחר שהמסננים שלו יהיו אינטראקטיביים, אז אחד משפיע על השני וברגע שהוא מסוגל יש לשכתב למשל את המסנן היגיון, רוחני ואחרים. ניתן להבין כי זה יכול להשתנות, ואם זה השתנה נכון ייתכן שזה קודם לא היה בדיוק נכון.


מסנן האהבה והחמלה-חוכמה

קיים באג או תקלת מסנן, מסנן האהבה, הוא מתחיל לתת לאדם רושם של חמלה, האדם מתחיל להבין שמי שלימד אותו את מה שהוא יודע נתן לו את הטוב ביותר שהוא יכול היה, זה לא הופך אותם לטועים, למעשה הם חוגגים את העובדה שהאדם הבין את זה יותר מהם, בין אם זה מורה בבית הספר שהעניק לאדם מדע, שתפס מקום על ידי מדע מתפתח יותר, בין אם זה כומר בכנסיה או רב בבית הכנסת שהציגו בפניו את אהבת האלוהים, ובין אם זה אביו או אימו שספרו על איך היו הדברים והוא לומד אחרת. מסנן האהבה המקיף נותן לאדם חמלה לאחר, הוא לא מרגיש שהוא מעליב אותם כדי שיתקדמו, לזה קוראים חוכמה. המסננים יתבהרו אט אט בעצמם, לפעמים הם יתבהרו יותר מפעמים אחרות, כאשר אדם עושה מדיטציה או נמצא בקבוצה לומדת בה אחרים עובדים אותו. המסנן יפתח והאדם ישמיע אהה, ככול שהאדם עובד עם זה יותר, אז הוא ישתמש יותר בשכל הישר של אלוהים לכולם. ככל שהוא יבקש יותר הבהרות והבחנות, אז המסננים יהפכו שקופים יותר. כאשר הם שקופים עדיין יש לאדם את האישות שלו, אז זו לא האישות שאיתה הוא התבגר, זה האישות שהוא בחר בחוכמה.

מגדר האדם זכר או נקבה הוא לא מה שנאמר לאדם, זה אמור היה להיות אך הוא לוקח לו חיים משל עצמו, החיים בחרו מה האישה עושה או אייך הם נראים, או איך חיי הגבר נראים, מי מאוהב בעצמו. זה לא אמור לפעול על פי מה שהורים אמרו, אלא מה נאמר לאדם בחיבורו אל מקור האהבה. האדם יוצר מסנן החדש על פני כדור הארץ, האדם החומל, האדם החדש כפי שהוא. המסנן הרוחני מאפשר לאדם לפתוח וליצור את עצמו, לא ממה שנאמר לו, אלא יזרוק את כל מה שמישהו אמר לו אי פעם, ויצור את עצמו על ידי זרם רגשות רוחניים, ואירועים באנרגיה חדשה על פני כדור הארץ שמעולם לא הייתה שם.

כאשר אדם התחיל מקצוע לא משנה מה הוא למד, החוכמה שלו אומרת שהוא לא יודע מה הוא לא יודע, יש דרכים טובות יותר לעשות את הדברים שהוא למד במדעים, אפילו דרכים חוקיות טובות מכפי שהוא יודע, שהולכות להגיע, שהולכות להיות יותר הגיוניות עבורו, באופן אישי, מדינה. קריון מסביר שמערכות האדמה מגיעות, ואנשים יסטרו לעצמם ביום מן הימים וישאלו "מדוע לא עשינו את זה מוקדם יותר? מה חשבנו?", וזה בגלל שהאדם לא יודע מה הוא לא יודע, מסנן האינטליגנציה מתחיל לנוע עם החוכמה, כל הדברים שיאמצו את האור יעמעמו אותו.

כל אדם צריך לשאול עצמו היכן הוא נמצא בתרחיש המסננים, מה הוא הדבר שהוא לא מרפה ממנו, מדוע הוא נאחז בדברים מסוימים שאלה שהשאירו לו כבר לא בחיים, וחשוב להבין ולהפנים. אהבת האל נמצאת בכל אדם והיא מה שחשובה, הקשר של האדם לנשמתו ולרוחו תיתן לו את האבחנה שהוא רוצה, זה יאפשר לאדם חיים ארוכים יותר, חיים שלווים יותר, איזון עצמי, ופזל החיים ייפתר.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר