מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

מהו הסוד הגדול של המאסטר? מהם רשומות האקשה? מהי גאיה? כיצד גאיה תומכת באנושות? מהו המבנה הקריסטלי במערת הבריאה? איזה מידע מאוחסן במערת הבריאה? איזה מידע מאוחסן בדנ"א של האדם? כיצד גאיה ובעלי החיים מסייעים לאדם? מהם שיטות הריפוי העצמי בחיבור לדנ"א האישי? מהי הרשת הקריסטלית? מהי חוכמת האבות הקדומים וכיצד יכולה לסייע לאדם כיום? מה תפקיד הדולפינים והלוויתנים וכיצד מסייעים לאנושות? מהי חשיבות בעלי החיים לבני-האדם?

הסוד הגדול של המאסטר

למאסטרים בתרבויות קדומות היה ביטוי "זה בסדר לי וכמו כן גם לנשמתי", הם אמרו את זה אפילו בזמנים לפני המוות, הם אמרו את זה בזמנים מתסכלים, הם אמרו את זה בזמנים של קושי, משום שהם היו ממוקדים בדבר אחד "במציאות שאהבת האלוהים בתוכם יוצרת את אהבת העצמי". זהו הסוד הגדול בלהיות מאסטר, להגיע למקום שהאדם מסתפק בזה שנמצא בתוכו, יודע שהוא האלוהים ולאפשר לכל שאר הדברים מסביבו להתפתח, ולהתרכז בלימוד מה הוא צריך לעשות עם חייו, כך האדם לא צריך להחליט מראש לאן הוא הולך, או מה הוא הולך לעשות.


תמיכת גאיה והאקשה באנושות

קיים הבדל בין האנרגיה בעבר הקדום מאוד, בעבר היחסי ובזמן הנמצא בשינוי, על כך התרבויות הקדומות הסבירו, שאין לאדם כעת את יכולת להוכיח מידית כי זה לא מדע, אלו דברים על האדם, והכול מסביב לאדם. האם יתכן שכל מטרתה של גאיה היא לתמוך באנושות? האם ייתכן שבני-האדם אינם סתם עוד יונק בכוכב הלכת הסובב את השמש? האם יתכן שהאנרגיה המופקת ממקצב הרטט בכוכב הלכת הזה מבוסס על מה שהאנושות עושה וזה משפיע על היקום? התשובה היא כן.

אם זה המקרה, אז איזה סוג מערכת קיימת מאפשרת לדבר כזה להיות? כמה זה גדול? כדי להגדיר את אקשה צריך לדעת מה היא גאיה. גאיה היא אנרגיה הנמצאת בכל מקום על פני כדור הארץ, גאיה נותנת את התוקף, גאיה היא אינטליגנציה, לגאיה יש תודעה אינטליגנטית המסוגלת ליצור קשר, היא מסוגלת לדבר ולתקשר, לכן גאיה מדברת בדרכים רבות.


רשומות האקשה

מהי האקשה של גאיה? זה כוח החיים של כדור הארץ, המילה אקשה משמשת כביטוי רחב ידיים. קיימת גם האקשה של בני-האדם במערכת היחסים עם גאיה מתוך שיתוף פעולה שכולו סובב סביב בני האדם, אפילו כדור הארץ והוא במיוחד, ולכן כבר בתחילה נוצרה מערכת העוקבת אחרי כל מי שמגיע לכדור. ישנם אנשים שחושבים שאלוהים לא זקוק למערכת והם צודקים, אבל גאיה כן, ויש סיבה לכל נשמה אנושית המגיעה למקום הזה הנקרא כדור-הארץ, והמערכת יוצרת הבדל באנרגיה ייחודית שיוצרת רשומה.

התרבויות הקדומות הסבירו שהרשומה נכנסת עמוק בתוך כדור הארץ, שם יש מערה בין ממדית שלעולם לא תימצא ולה יש תכונות תלת ממדיות דבר שקשה להסביר, למעשה זהו סוג הכלאה היחיד בקיומו ולו יש תכונות של שלוש ממדים. אם הוא היה גלוי ונראה היה ניתן בצורה מוחלטת להבין, אבל זה לא כך, לכן ניתן לומר שהוא לעולם לא יימצא, הוא לא ניתן למציאה, הוא לא ניתן לגילוי וגם לא יהיה, ובתוכו נמצאים רשומות בני-האדם ונקרא בשם "מערת הבריאה".


המבנה הקריסטלי ב"מערת הבריאה"

כאשר אדם מגיע לכדור הארץ "מערת הבריאה" זה המקום הראשון בו הוא מבקר עוד לפני תעלת הלידה. כאשר אדם עוזב את כדור הארץ זה המקום האחרון בו הוא מבקר לפני שהוא חוזר הביתה כנשמה ולא כבן-אנוש. זה מקום אחסון של רשומות האנושות, כל החיים שהאנושות חייתה ומהות הנשמה הליבתית של מי הוא האדם. זה עובד כך, כל נשמה ב"מערת הבריאה" היא ייחודית, מהו שם האדם העובר לעולם הבא, זה מתועד ב"מערת הבריאה" בעזיבה ובצורה מטאפורית ניתן לדמות זאת כפס על מבנה קריסטלי, כך שהמבנה הקריסטלי זוכר את הרטט של האדם שהיה.

כאשר אדם חוזר והוא יהיה עם שם אחר והשם לא ידוע באותו הזמן, לפני שהוא פוגש בתעלת הלידה מתווסף פס נוסף באופן טנטטיבי לקריסטל, אותו פס נפש מספר שתיים המתפתח על כדור הארץ, הוא מצפה שהאדם יחזור ויפעיל או ימצק את הפס, כך האדם עושה את זה בכל פעם שהוא עובר וחוזר, לכן המבנה בקריסטלי הוא עבור כל נפש, ולא עובר כול משך חיים, כך שלחלק מהנשמות יש אלפי פסים במבנה קריסטלי אחד.


הקריסטלים ב"מערת הבריאה"

ישנם גם אנשים המגיעים לכדור הארץ לא בהכרח עבור התוכנית אלא כדי לסייע לאדם אחר, הנשמה שלהם עתיקה ויש להם תקופות חיים מרובות, כך "מערת הבריאה" הופכת להיות תיעוד רשומות של גאיה של הנמצאים ומי היה נמצא בעבר בכדור הארץ. החלק הבין-ממדי המבלבל את האנשים הוא שהמערה היא סטטית ולעולם לא מוסיפים או נלקחים קריסטלים, המשמעות שיש מבנה קריסטל לכל אדם פוטנציאלי אשר אי פעם יחיה על כדור הארץ, לכן יהיו אנשים שיאמרו שזה לא הגיוני, זה נשמע כמו שמיועד מראש, אבל המערה אינה מיועדת מראש, היא במצב קוונטי כדי שתהיה שלמה בכל רגע.

דברים המשתנים על פני כדור הארץ משנים את מבנה הקריסטל ולעומת זאת מספר האנשים לא, זוהי השפעה קוונטית ולכן המערה תמיד שלמה, תמיד יש בה את האנושות כולה עבר-הווה-עתיד, כלומר האדם יכול לתקשר עם אלה שלא נמצאים יותר. התרבויות הקדומות מסרו שקשה להסביר יותר מכך, משום שמוח האדם הוא תלת-ממדי ואינו מוכן לצאת למסע הזה, אך האדם יכול לדעת שהמערה הושלמה, היא קדושה, היא אטומה וגאיה נמצאת שם, כך המערכה הופכת להיות תיעוד רשומות לתקופות חיים של נפשות והאנרגיה שיצרו.


הרשומה האקשית הכללית ב"מערת הבריאה"

כל מה שאדם עושה על כדור הארץ, כל מה שמשמעותי עבורו, כל רטט שהוא יצר על כדור הארץ מוטבע בחומרים הקריסטליים, תיעוד חייו נמצא על כדור הארץ לנצח עם הרטט הנלווה. כדוגמא, אבישג חוצה לעבר העולם הבא, היא הייתה שם בעבר, היא הולכת להנות, היא זוכרת את זה, היא יודעת להיכן היא הולכת, היא הולכת הביתה. אבישג היא מרפאה, אבישג העלתה את רטט כדור הארץ מעצם נוכחותה והליכתה עליו, והאדמה זוכרת את צעדיה של אבישג כי היא יודעת מי היא.

אבישג נמצאת בקשר עם העצמי הגבוה שלה והיא יצרה פורטל למקום שהיא הולכת, ואז היא עוברת לעולם הבא ויש התקהלות של קבוצת אנשים שמצטערת מאוד לראות אותה עוזבת, כי היא הייתה נהדרת והם זועקים, יש להם דמעות והם מרגישים צער. אבישג הולכת ל"מערת הבריאה", כל מה שהיא אי פעם הייתה והפורטל שיצרה אלה חדרו לתוך המבנה הקריסטלי, הפורטל נשאר בגלל שאבישג הייתה בכדור הארץ, הוא אף פעם לא ייעלם, ואז היא מגיעה שוב כדניאל.


הרשומה האקשית האישית בדנ"א

היופי בתהליך הוא שכאשר דניאל נכנס הוא אוסף את אבישג, ושניהם דניאל וגם אבישג הולכים למקום כלשהו וזה הצעד הבא שנמצא בדנ"א, ברשומה האקשית האישית של האדם. כל תקופות החיים שהאדם היה, כל דבר שהוא אי פעם עשה וכל התכונות כל אלה נמצאים בתוך הדנ"א של האדם, הם נמצאים בשלושה מיליארד חלקים ש-90% מהם נקראים זבל וזה הרשומה האקשית החלקית. לאדם יש את דניאל ואת אבישג בתוך הדנ"א ורק גופו של דניאל נמצא. מה דניאל הולך לעשות עם מערכות החיים של אבישג הנמצאות אצלו בדנ"א? כל מה שאבישג למדה זמין לדניאל, הוא לא צריך ללמוד את זה שוב.

אדם המגיע לחיים חדשים, הוא יושב על כיסא ולומד, הוא חושב שהוא לומד, ולעיתים חושב שיש לו עקומת למידה תלולה, אולי הוא פשוט התאים עצמו למי שהוא. לאדם בדנ"א שלו יש את כל מה שהוא צריך, ואם הוא מוסיף גוונים תהיה לו את חכמת הקדמונים, אבל יש גם מורכבות כי "מערת הבריאה" היא אחסון רשומות ותיעוד של מי שבא והולך, והאנרגיה שם נשארת בכדור הארץ. הדנ"א מכיל את התיעוד האינדיבידואלי של נשמה אחת, וכל מה שנעשה בזמנים שהאדם היה חי.היופי בתהליך הוא שכאשר דניאל נכנס הוא אוסף את אבישג, ושניהם דניאל וגם אבישג הולכים למקום כלשהו וזה הצעד הבא שנמצא בדנ"א, ברשומה האקשית האישית של האדם. כל תקופות החיים שהאדם היה, כל דבר שהוא אי פעם עשה וכל התכונות כל אלה נמצאים בתוך הדנ"א של האדם, הם נמצאים בשלושה מיליארד חלקים ש-90% מהם נקראים זבל וזה הרשומה האקשית החלקית.

לאדם יש את דניאל ואת אבישג בתוך הדנ"א ורק גופו של דניאל נמצא. מה דניאל הולך לעשות עם מערכות החיים של אבישג הנמצאות אצלו בדנ"א? כל מה שאבישג למדה זמין לדניאל, הוא לא צריך ללמוד את זה שוב. אדם המגיע לחיים חדשים, הוא יושב על כיסא ולומד, הוא חושב שהוא לומד, ולעיתים חושב שיש לו עקומת למידה תלולה, אולי הוא פשוט התאים עצמו למי שהוא. לאדם בדנ"א שלו יש את כל מה שהוא צריך, ואם הוא מוסיף גוונים תהיה לו את חכמת הקדמונים, אבל יש גם מורכבות כי "מערת הבריאה" היא אחסון רשומות ותיעוד של מי שבא והולך, והאנרגיה שם נשארת בכדור הארץ. הדנ"א מכיל את התיעוד האינדיבידואלי של נשמה אחת, וכל מה שנעשה בזמנים שהאדם היה חי.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

רשומות מידע מאוחסנות בלוויתנים

מערכת המידע בגאיה לפיתוח התודעה

כיצד המערכת נראתה בראשונה, זה קשור לגאיה, זה בגאיה, זה עמוק באדמה, זה מייצג מבנה קריסטלי, זאת גאיה המוכרת על ידי כדור הארץ. האדם אהוב על ידי כדור הארץ, ואנשים שעוסקים בדברי טבע בכדור הארץ, טבע, חיות, אפילו חקר סלעי האדמה, כאשר הם צועדים במקומות מסוימים הם יכולים לחוש בכך. האינטליגנציה של גאיה, המפגש עם האנרגיה הוא זה שעוטף את האדם, זה אומר "אני יודע שאתה שייך לכאן, ראוי שתעלה על פני כדור הארץ בן-אנוש, כי מה שתעשה כאן זה ישנה את היקום בסופו של דבר, האם אתה יכול לחוש בכך?". לא קיימת "מערת בריאה" עבור בעלי חיים, הם כאן כדי לתמוך באנושות, חלקם כאן כדי לאהוב את בני האדם, ויש אנשים שיודעים את זה.

אדם המביט בעיניהם יכול לראות שהם מביטים בו חזרה, הם רואים נשמה עתיקה, והם יכולים להתגלם מחדש, אבל הם לא נמצאים ב"מערת הבריאה", אין להם את הדבר המוקצה לבני-אנוש שהיא התודעה שיכולה להגדיל עצמה על ידי בחירה חופשית. בני אנוש הם היחידים שיכולים לעשות זאת, משום שלאדם יש אלוהות השתולה בתוך הדנ"א מלפני מאות אלפי שנים שהגיע מכוכב אחר, ממערכת כוכבים אחרת שעבר וסיים את לימודיו. כדור הארץ קיבל את מה שקיבל מהפליאדים בצורה יפה, בדרך מתאימה ,בצורה אלוהית, בצורה מושלמת, ללא מלחמות, ללא קונספירציות והם נמצאים בכדור הארץ, והם עדיין נמצאים, הם האחים והאחיות של בני-האדם, וחלק מהם נמצא בתוך בני-האדם במצב קוונטי. הקדומים מספרים שקשה להסביר אבל חלק מבני האדם יכול לחוש בזה, וחלק אחר יכול לראות כמה זה יפה.


ריפוי עצמי בחיבור לדנ"א

ניתן לאדם להתחבר וזה גם נכון להתחבר בצורה גלית לדנ"א ולכל מה שהוא היה, לגשת לא רק למידע רוחני אלא אפילו לכמה מהתכונות שהאדם היה, וזה דרך תהליך שהוא ביולוגי במספר שיטות שונות. מספר אחד מספר על תמצית האנרגיה של מי היה האדם בעבר היא בדנ"א שלו, לכן יש לו היכולת לדבר עם ה"תבנית תאי הגזע" שלו. מספר שתיים מסביר "ריפוי אלטרנטיבי", כך שהאדם הוא זה שמחליט שהוא סיים את המחלה, ואוסף מה שבריא מחיים קודמים שלא חלה במחלה. מה הרפואה הקונבנציונלית התרופתית עושה עם זה? הם לא עושים עם זה דבר, הם מעולם לא ראו דבר כזה, הם נותנים לזה שם ומעברים הלאה, כך שבדרך כלשהי בני האדם פטרו עצמם מהמחלות הארסיות והמסוכנות ביותר הידועות לאדם, והם נקיים ללא זכר לכך.

בריפוי ספונטני זה פשוט נעלם, התרבויות הקדומות מסבירות שזה לא נס מלמעלה, זה נס מבפנים וזאת האנרגיה שנותנת לאדם את זה. במספר שלוש יש רשת התאמה המופעלת כפי שלא הייתה מעולם, זו רשת אזוטרית-המובנת למעטים שאי אפשר לראותה, היא בין ממדית, מה שהיא עושה נקרא "רשת קריסטלית", קריסטלית כמו ב"מערת הבריאה", מדובר על מכשיר אחסון, הוא מאחסן מידע ברשת כדור הארץ שהיא אזוטרית, היא מאחסנת את האנרגיה מהאדם. 


הרשת הקריסטלית-טביעות אנרגיה

הרשת הקריסטלית שונה מ"מערת הבריאה", המערה שומרת רשומות של מי האדם ומה הוא עשה. האנרגיה של מה האדם עשה נכנסת לתוך האדמה ונשארת שם. הרשת נמצאת בחלק החיצוני, הרשת יושבת על קרקע האדמה ולא ניתן לראותה אבל היא שם, היא מכילה את טביעות האנרגיה של האדם. כדוגמה, אנשים המטיילים באירופה ובחלקים מסוימים בכדור הארץ, הם חשים במה שארע שם-שכבות של מלחמות, ולחלקם קשה לעשות מדיטציה שם. קשה לנקות את האדמה בגלל מה שקרה על האדמה. זה אמור לספר לאדם באמצעות הרשת הקריסטלית, שכל מה שקרה אי פעם מונח על הרשת במקום שקרה ובמקום ספציפי.

אנשים מגיעים לחלקים מסוימים בכדור הארץ שלא קרה בהם דבר, זה בהיר, זה נקי והאדם עושה מדיטציה טוב יותר. לאדם קל יותר להתייחס למהות של גאיה בגלל הקשר עם האדמה, מדוע עם האדמה? מכיוון שגאיה היא חלק ממערכת מדידה, מערכת מדידת רטט. יבוא היום בו האדמה תימדד על פי תכונות הרטט שלה שנוצרו על ידי מה שבני-האדם עשו באופן קולקטיבי, מה הם עשו ומה הם הולכים לעשות כל זה מונח בכדור הארץ במקצב רטט, אשר ניתן למדידה על פי הנפש-הרוח, זו למעשה הרשת הקריסטלית.


חוכמת האבות הקדמונים במעגל החיים

יש שלוש מקומות עיקריים בו האדם קיים בו זמנית, "מערת הבריאה" אשר שומרת את הרשומות של מי האדם בא והולך, שומרת את האנרגיה של האדם למרות שהוא עוזב. הדנ"א בגוף האדם אשר עוזר לאדם בזמן שהוא חי, כל מה שהוא היה אי פעם עשה נמצא שם, לאורך כל אלפי תקופות חיים. אדם שחי אלף שנים המיידעים נמצאים שם כולם נגישים, לכן הוא אף פעם לא צריך ללמוד מחדש דברים רוחניים, זה מצטבר, זה נשאר אתו, כל מה שעליו לעשות הוא לפתוח את הצנצנת הרוחנית, והחוצה תצא חוכמת הקדמונים. הרשת הקריסטלית הפרוסה מסביב לכדור הארץ ועליה עוברים טביעות האדם.

ניתן לומר שבני האדם הנמצאים כיום בכדור הארץ הם אבות קדמונים של האנושות, מה זה אומר לבני האדם? האם אנשים יודעים מה הילידים בכדור הארץ יודעים? האם אנשים יודעים מה הם עושים בהתבוננות בשירותים הפולחניים ובשימוש במונחים מודרניים, אבל כך ניתן לדעת מה הם עושים. מה הדבר הראשון שהם עושים? האם מכבדים את האבות הקדמונים, זה איתם והם יודעים שזה שווה, אינטואיטיבית הם יודעים שהדבר הראשון במחסנית הוא ההוקרה לקדמונים, לפני שהם מבקשים עזרה.

הילדים תמיד הולכים להקשיב לשירותים של האבות הקדמונים, לפעמים הילידים מקשיבים למה הם עושים ולא רק לכבוד האבות הקדמונים, הם מבקשים מהם חוכמה. הילדים יודעים לכרות מהאקשה, כי הם מבינים את מעגל החיים, הם יודעים שהם האבות הקדמונים של עצמם, הם יודעים שזה בתוכם. מדוע שהילדים לא יתאמצו לנהוג כך אם זה חכם. מה האנשים יודעים על ילידי האזור הזה? מה הילדים מרגישים עם האדמה? הם ידעו שגאיה לא הייתה שם לפני שהם ראו בה כבת זוג, בת זוג בחיי הנפש שלהם.


מחזור הלוויתנים בגאיה

למרבית האנשים קשה להבין מדוע זה צריך להיות חלק מ"מערת הבריאה", חלק מהדנ"א ומבן-האדם, וחלק מהרשת הקריסטלית. התרבויות הקדומות הסבירו שמיידעי השלושה משולבים ומאוחסנים ביונק חי בכדור הארץ, זה חייב להיות ככה, זו השכבה הסופית, זה מחבר את האדם לא רק עם גאיה, אלא גם עם החיים בכדור הארץ, בצורה הכי מעמיקה, וזה מאוחסן בלוויתנים. אנשים אוהבים לוויתנים, אם ביולוג ישאל הוא יאמר שדולפין הוא לוויתן רק קטן יותר. הלוויתן הוא היונק היחיד בכדור הארץ, המוגן על ידי כמעט כל המדינות בכדור הארץ ואפילו אלה ללא אוקיאנוס.

ישנה אינטואיטיביות באנושות כולה ולא משנה איזה מערכת ממשל קיימת להם, לא משנה היכן הם נמצאים, הם יודעים שלא כדאי לחסל לוויתנים אחרת הם יהיו בבעיה. הליוויתנים מחזיקים את הרשומות על פי מחזור הלוויתנים שבגאיה, הם נמצאים מתחת למים, הם יונקים כמו בני האדם, הם מכילים את המידע, זה המחזוריות להשלמת המים בכדור הארץ. בדרך הזאת יש את כל מה שהאדם עשה, מי הוא, מי הוא עלול להיות, זו מערכת עומק, והיא כולה מתייחסת לבני-האדם.

מדוע האדמה מעוצבת בצורה כל כך אינטליגנטית כדי לעקוב אחר האדם? כדי לכבד אתו, כדי לדעת מי הוא, השם שהיה לו. מדוע דבר זה נעשה? משום שהאדם חשוב , הוא חלק מתוכנית אב, יש לו קשר לעתיד היקום, וזו המערכת. המידע הזה מהתרבויות הקדומות מועבר בצורות שונות, כדי להוכיח שהמערכת היא "המערכת". אם אדם ישאל את גאיה, היא תגיד לו את אותו הדבר שגאיה קיימת לבני אדם קדושים הנמצאים בכדור הארץ. חשוב שהאדם יחשוב על המערכת בכל מקום שבו הוא הולך, ישנם אנשים שנכנסו ליער לבד והרגישו באמת את חברת העצים.


חשיבות בעלי-החיים לאדם

בעלי החיים נמצאים בכדור הארץ כדי לשרת את האנושות, ואחת הדרכים היא שחלקם נמצאים כדי להיאכל וזה תפקידם, כי אדם לא יכול לגדל דברים מספיק מהר, לכן זה שירות שניתן, למרות שהטבעונים היו אומרים שהם אף פעם לא אוכלים בעלי חיים. זו בחירה לבריאות האדם וזה מתאים ומדויק למרות אלה שחושבים אחרת. האדם יאכל אותם מבלי להבין שבעלי-החיים יודעים את זה בכניסתם, לא מדובר על הקרבה אלא בהתאמה ונאותות.

איך בני האדם מתייחסים לבעלי החיים עם סוג כזה של מטרה והגדרה בכדור הארץ?, כיצד בני-האדם מתייחסים אליהם טרם הפיכתם למזונם?, זאת השאלה שצריכה להימצא בבני-האדם. ככל שמתייחסים אל בעלי החיים טוב יותר, הם יהיו יותר מזינים. בעלי חיים ביתיים אוהבים את האדם, הם מכירים את המערכת והם אלה שמתגלמים מחדש וממשיכים לאהוב את האדם. בעלי חיים ביתיים לא חיים זמן רב, וכאשר הם מתים הם יכולים להמשיך את פרשת האהבה עם האדם אתו נמצאו, אם הבעל חיים רוצה בהסתכלות על המקום הנכון, מציאת הנפש המרימה אותו ומשם הוא יכול להמשיך במה שהיה לו. כך האדם יכול להמשיך להרגיש נאהב ואכפת ממנו, כך קיימת אחיזת יד בין הרוח, האדם וגאיה.

האדם יכול לטעון שהתהליך יתקיים עוד זמן רב ועליו להיות שמח בתהליך. אין על האדם לקבוע מה אמור לקרות, הדבר הגרוע ביותר שיכול לעשות הוא לנחש מראש מה יש לאלוהים עבורו-על סמך מה שהוא חושב שקורה. במקום על האדם להירגע, להיות מלא שמחה על כל הדברים ולהיות מאוהב בעצמו.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר