מבוסס על מידע מתרבויות קדומות.

מהם היכולות הקיימות לפירמידות? מה מספר הפירמידות הידועות והאם מקיפות את כדור הארץ? כמה פעמים המבול חזר לאורך ההיסטוריה? כיצד נוצר אפקט החשמל בפירמידה? מהי אוריינטציית הפירמידה? לאיזה כיוון פונה תנועת האנרגיה בפירמידה? כיצד באים לידי ביטוי גלי טסלה סקלר לתקשורת? כיצד ניתן לרפות אנשים באמצעות הפירמידה? כיצד הפירמידה יכולה לשפר את המבנה המולקולרי של המים ולטהרם? מהם התנאים לשימוש בפירמידות כיום?

הפירמידות מסביב לכדור הארץ

חוקרים עצמאיים מובילים הוכיחו כי הפירמידות הן מכונות המייצרות אנרגיה, ומשפיעות על האדם בדרכים מועילות שונות הכוללות שדות אנרגיה, מבנה מולקולרי של מים ומזון, בריאות גופנית ורוחנית של האדם. הטענות הנשמעות כיום לאחר מחקר רב של אתרים, מקדשים, פירמידות, תרבויות עתיקות, היא שההיסטוריה הנלמדת כיום אינה מדויקת.

מקורות תרבות האדם המוסברים והפירמידות שנבנו במצרים ובמקסיקו הם שגויים, משום שהם נבנו ברחבי כדור הארץ: 250 פירמידות במרכז המחוז הסיני בשאנשי, פירמידות במערב ג'אווה, אינדונזיה פירמידות בנות 29,000 שנה, 70 פירמידות בקמבודיה, 7 פירמידות באי מאוריציוס, 224 פירמידות נוביות בצפון סודן, 155 פירמידות במצרים, 43 פירמידות באי סיציליה, 104 פירמידות באיים הקנריים, פירמידות בבוליביה, מעל 300 פירמידות בפרו, פירמידות מרכז אמריקה, גואטמלה, הונדורס, אל סלבדור, 100,000 פירמידות בליז במקסיקו, 20 0פירמידות בקאהוקיאה בארה"ב, בגן הלאומי בפינה הדרומית-מערבית של מדינת אלינוי, 3 פירמידות בפלניסיה בספרד, פירמידות באיטליה כאשר הידועה הגדולה והמורכבת היא פירמידת מונטויסייה בצפון איטליה, 16 פירמידות ביוון, בוסניה ואלו חלק ממה שנמצא עד היום.


מחזוריות המבול

בספרי ההיסטוריה מצוין שלפני 10,000 בני האדם היו פרימיטיביים ונמצאו בשלב המערות, והיום במאה ה-21 האנושות היא מפותחת יותר, אך ניתן לראות שלפני 20,000 שנה הייתה תרבות אחרת שנמצאה בפסגת התפתחות. בתיעוד המופיע 3,000 שנה קודם התרחשה קטסטרופה עולמית ענקית, 18,000 קודם עוד קטסטרופה גלובלית, 55,000 שוב קטסטרופה גלובלית, 75,000 שנה שוב, מכאן ניתן לראות שההיסטוריה של האנושות אינה אבולוציונית אלא מחזורית-מחזור אחר מחזור אחר מחזור, דבר שמצריך שינוי בספרי ההיסטוריה.


האפקט החשמלי בפירמידה

במקומות שונים בפירמידות, הבונים של הפירמידות השתמשו בדולומיט-אבן גיר שיש בה הרבה מגביש לבן, כך שגביש לבן הופך סוג אחד של אנרגיה לסוג אחר, למשל אם קיים שדה אלקטרומגנטי הפוגע בקריסטל, דרך האפקט החשמלי הפיאזואלקטרי הוא מאפשר את היכולת של החומר ליצור מטען חשמלי בתגובה ללחץ המכני המיושם.

האפקט הפיאזואלקטרי נובע מהאינטראקציה האלקטרומכנית הליניארית בין המצבים המכניים והחשמליים בחומרים גבישיים ללא סימטריה הפוכה, כלומר הפיכת האנרגיה לאולטרסאונד-קול או תדר הדומה להדמיה רפואית, או הפוך מכך מתדר קולי לקבל חשמל. המטרה המרכזית של הפירמידות היא לעשות שימוש בצורות שונות של אנרגיה בסמיכות לתקופה העתיקה, ומיקומן הטכנולוגיה היה לשמר את הרטט הקוסמי הראשי.


אוריינטציית הפירמידה

למטרת הפירמידה גם האוריינטציה חשובה מאוד, משום שלמעשה הכול מתבסס על אנרגיה בטבע, כדור הארץ הוא כדור אנרגיה ענקי ובעל שני זרמי אנרגיה עיקריים מצפון-לדרום וממזרח-למערב. פירמידה בעלת ארבעה צדדים, היא מכוונת בצורה מושלמת לארבעה הכיוונים של צפון, מערב, מזרח מערב ללא שגיאות, דבר זה אוטומטית יוזם את תנועת האנרגיה, תחילה בתוך הפירמידה דרך החלק העליון של הפירמידה, ולאחר מכן מחוץ לפירמידה.

בתוך הפירמידה זרימת האנרגיה משמשת לריפוי ומשלימה מעגל, לכן האוריינטציה חשובה וגם זרימת האנרגיה עוברת דרך החלק העליון בצורת ספירלה פירמידלית, היוצאת מהפנים לחוץ, מראש הפירמידה במעגלים מהמרכז החוצה ומשפיעים על שטחים וקהילות חקלאיות.


תנועת האנרגיה בפירמידה

כאשר הבונים של הפירמידות אספו את המים, הם רצו לוודא שהמים יעברו מתחת לפירמידה, ויאספו למאגר מים, כי הפירמידות הן מכונות אנרגיה ענקיות. הפירמידה ביצירת אנרגיה מסוגלת לשפר את המבנה המולקולרי של כל אובייקט, של כל ישות ובמקרה הספציפי הזה הכוונה למים, כך שבחשיפתם לאנרגיית הפירמידה, הם הופכים להיות מים מרפאים בדומה למים מינרליים כיום.

תנועת האנרגיה בפירמידה המתוארת מעלה-החוצה-ומטה יוצרת משולש שווה צלעות -צורה גאומטרית מושלמת, ובמרכז המשולש המים מקושרים ויוצרים אגם תת קרקעי גדול, המחובר דרך מנהרות והמים המתקבלים הם מים ריפוי איכותיים מאוד.


גלי טסלה סקלר לתקשורת

אחד מתופעות האנרגיה המעניינות ביותר הוא שדה חשמלי רק ללא מגנטיות, הוא מתחיל כקרן בהערכת אנרגיה גבוהה הולך ומתרחב, מתחיל להיות צר ומתרחב. לפיסיקאים ולמהנדסים לא היה ספק שמדובר בגלים סקרליים, שדות פיתול, גלי טסלה סקלר.

התכונה העיקרית היא שהם מהירים ממהירות האור ויכולים לעבור דרך היקום, אפילו דרך גופים קוסמיים מבלי לאבד אנרגיה, כך שהם מהווים כתווך אידאלי להעברת אנרגיה ומידע. האוריינטציה של הפירמידה אל השמש במהלך היום יש משמעות שונה, כדוגמה בוקר דרום, אחר צהריים דרום מערב, ערב מערב.

גלי סקלר מהחלק העליון של הפירמידה יוצרות תקשורת לשמש ודרך השמש בשימוש בשער קוסמי למערכות שמשיות אחרות, גלקסיות אחרות, כל הדרך עד למרכז היקום. דבר זה אפשרי במקרה שאנרגית הפירמידה והגלים הסקלרים הופכים יחד להיות למערכת אינטרנט קוסמית, כך גלי סקלר מהירים יותר ממהירות האור.

על פי ההנחה של איינשטיין המהירות הגדולה ביותר ביקום היא מהירות האור, כמעט 300,000 קילומטרים לשנייה שהיא מהירות עצומה, אך במונחים קוסמיים זה איטי למדי. על כדור הארץ המהירות הזו היא בסדר, אך הודעה במהירות האור לשמש לוקחת 7.5 דקות להגיע לשם, ומכדור הארץ לכוכב הצפוני 700 שנה, ומכדור הארץ אל מרכז גלקסית שביל החלב הרבה מאוד שנים, ומכדור הארץ למרכז היקום זה ארוך, כך שייקח חמש מיליארד שנים כדי שהבורא ישלח את המסר חזרה לכדור הארץ ייקח עוד חמש מיליארד שנים, כך ש-10 מיליארד שנים הוא זמן ארוך עבור תקשורת קוסמית, לכן יש צורך במשהו מהיר יותר.

ההנחה שאליה הגיעו היא שגלי סקלר נעים במהירות גדולה פי 10 מיליארד ממהירות האור, לכן זוהי מהירות אידאלית לתקשורת ביקום, משום שמיד מתקבלת תשובה מקצה אחד של הגלקסיה לשנייה.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

מכשיר הפירמידה בגיזה

הפירמידה לריפוי

פוטנציאל המטרה הראשונה של אנרגית הפירמידה שהיא נוצרה כמכשיר תקשורת. המטרה השנייה של הפירמידה היא מייצרת אנרגיה, משום שהדבר היקר ביותר בחיי האדם הוא ערך הבריאות- לחיות חיים בריאים, ויש אלה שדיווחו שבהליכה בתוך המנהרות בפירמידה הם נושמים טוב יותר למרות שלכאורה לא נשמע הגיוני.

דיווחים תארו מצב של אנשים שיש להם אסטמה או בעיות נשימה שונות ולאחר ביקור אחד לא נזקקו יותר למשאף אוויר, אנשים עם לחץ דם גבוהה השתנה לנורמלי, אנשים עם גלוקוז גבוהה בדם הגיע לרמות נורמליות.

דר סאם אוסמנגיך דיווח שילדה בשם ורוניקה מסלובקיה, היה לה בעיה ספיקה בריאות, בשימוש של 47% בלבד מראותיה, לאחר 3 שנות טיפולים דבר לא עזר לה, היא הגיעה לפירמידה בבוסניה ולאחר 2 ביקורים במנהרות ספיקת הראות עלתה ל-84%. כמו כן, אחד מאנשי הצוות מפראג' הייתה לו 7.8 רמת סוכר בדם ולאחר ביקור אחד רמת הסוכר ירדה ל- 5.7. אדם אחר עם רמת סוכר של 10.5 ירד ל-5.7, מנקודת המבט הרפואית לא קיימת תרופה אחת שיכולה להפחית את רמת הסוכר בדם 10.7 ל-5.7 לאחר שעה אחת.

בפירמידה יש שילוב של אלמנטים שונים, אחד מהשדות האלקטרומגנטיים הטובים ביותר המיוצרים ע"י הפירמידה, תדר אולטרסאונד הטוב ביותר ב- 28KHz כתדר הרחבה המיוצר ע"י הפירמידה, תדר נמוך מאוד המכונה תהודת שומאן- תדר אלפא של המוח 7.83Hz המיוצר ע"י הפירמידה.

התדר בכדור הארץ כיום השתנה, בגלל מספר גדול של מחוללים אלקטרומגנטיים שאינם טובים לאדם, כגון: טלפונים ניידים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, מיקרו-גלים, רשתות חשמליים. בני האדם אינם חיים כיום בתחום האנרגיה הטבעית והמקורית דבר שמשפיע על הלחץ של האדם בכל בוקר, מהרגע שהוא מתעורר הוא מקבל לחץ שנמשך לאורך 24 שעות.

כאשר אדם נכנס אל הפירמידה בפעם הראשונה בחייו לתאים בגופו אין אויבים, התאים יכולים להתחיל לעשות את עבודתם, לתקן את הקלקולים בגוף, להתחיל תהליך התחדשות, להתחיל תהליך ריפוי עצמי, לכן המטרה הפוטנציאלית הנוספת של הפירמידה היא ריפוי עצמי.


הפירמידה לשיפור מבנה מלקולרי

דבר נוסף, הנוזל החשוב ביותר לאדם בחייו הם המים, אך יש סיבוכיות עם המים כיום. בבדיקות וניתוחים שבוצעו למים בפירמידה עולה, אין וירוסים, אין כלל חיידקים והם רוטטים בתדר גבוהה. המים לשתייה בבתים, או המים בבקבוק גם בהם אין וירוסים אך במים בבתים נעשה שימוש בכלור כדי להרוג וירוסים וחיידקים, כלור הוא רעל והוא נמצא במים, ובנוסף יש במים בבתים עקבות של מתכות כבדות רעילות.

בבקבוקי המים הטבעיים לשתייה אומנם אין רעלים, אך המים נחשבים מתים מבחינה אנרגטית, מים מהפירמידה נדגמו ונמצאו חיים מבחינה אנרגטית ע"י דר מסרו אמוטו, מים מהברז נמצאו מעוותים מבחינה אנרגטית, ניתן היה לראות בבדיקה כי מבנה המים מעוות והם ברמה נמוכה של אנרגיה. לעומתם מים מהפירמידות המבנה המולקולרי שלהם הוא בצורה של משושה, גאומטריה מושלמת.

הפירמידה שומרת על מבנה משושה יפה עם מבנה גביש אנרגטי חי ורוטט. כאשר אדם שונא, אלים, מקנא, אז הוא רוטט בתדר נמוך. כאשר אדם אוהב את העולם כולו, וחיוך נסוך על פניו ומאוזן, אז הוא רוטט בתדר גבוהה, כך שכל דבר בחיי האדם מבוסס על רטט.

אנרגית הפירמידה משפרת את המבנה המולקולרי של המים, בנוסף את המטרות הפוטנציאליות הבאות דרך אנרגית הפירמידה, היא משפרת את המבנה הטבעי של האוכל, משפרת את השדה הביו מגנטי מסביב לגוף האדם ולהילה, היא גורמת לאיזון במרכזים, בצ'קרות, היא פותחת את הצ'קרות לזרימת טובה יותר של האנרגיה בגוף, היא מחזקת את מערכת החיסון, היא משפרת את היכולות הרוחניות ועוד.


הפירמידה מהעבר להווה

בפירמידות ניתן להבחין בין שתי תרבויות שונות, התרבות הראשונה שבנתה את הפירמידה והרשת התת קרקעית, והתרבות השנייה שסגרה, חתמה ומלאה את הפירמידה. כדוגמה, בשימוש בכמה פירמידות ניתן ליצור רשת מגן מסביב לכדור הארץ, אך כדוגמה כיום בטכנולוגית הלייזר ניתן להשתמש למטרות טובות כמו בריאות או למטרות רעות כדי להרוג את האויבים. אם היכולות של הפירמידה יימצאו בידיים לא נכונות אנרגית הפירמידה תשמש להתעללות, משהו שכנראה בעבר התרחש, לכן הבונים המקוריים חזרו וגרמו למכשיר זה להיות חלש מאוד.

הציוויליזציה האנושית עומדת כיום בפני אתגרים רבים, ביניהם על האנושות להבין כיצד ליצור חברה של יצורים חופשיים, יצורים שחיים באיזון פיזי ורוחני, להתחיל לחיות בהרמוניה ואחדות איש עם ראהו ועם הטבע, להבין שכדור הארץ הוא כאם, ובעזרת קבלת הבנת אנרגיית הפירמידה לקרב את האנושות אל המסלול הראוי.

אור ואהבה

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)