מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

ממה מורכב "הטבעת הגוף החכם"? כיצד יודע הגוף איזה תאים לחדש ואיזה לא? על איזה סוג הישרדות שומר "הטבעת הגוף החכם"? איך ניתן להשמיט את הקארמה ליצירת חיים זורמים? כיצד ניתן לתכנת מחדש את "הטבעת הגוף החכם"? מהו הידע שניתן לקבל ממחזורי חיים קודמים, איך הוא יכול לסייע כיום? מהו התנאי להארכת תקופת החיים? איך ניתן לתכנת את הגוף לעצירת הזדקנות?

עתיק-יומין

התפתחות הרוח דרך "הטבעת הגוף החכם"

התרבויות הקדומות מסבירות שאחת המערכות החשובות לאדם היא "הטבעת הגוף החכם", בניוזלטר "הַטְבַּעַתְּ הַגּוּף הֶחָכָם הַמּוֹחַ הַשֵּׁנִי" הוסבר על הרכיב המסתורי ועל מספר מאפיינים שלו בגוף. התהליך בגוף הוא לא רק מסתורי בעיני האדם, אלא שהוא גם לא מציג עצמו בתלת ממד והוא חמקמק, כי האדם לא יודע איך להגיע אליו ולהפעילו בצורה שלמה, ובכל זאת הוא שייך לו.

אנשים יכולים לשאול איך יכול להיות שיש דבר שפועל בתוכם והם אינם יודעים עליו, והתרבויות הקדומות משיבות שהאדם לא עובד במלוא יכולתו כדי לדעת. כיול האנושות כולל התפתחות של הרוח וזה דבר חשוב להבנה, כי זה הדבר שהופך את "הטבעת הגוף החכם" למסתורי לאדם, בגלל שזה לא קשור לפעילות מוחית, זה קשור לאופן בו אחת המערכות היחידות בגוף שאינה מרכזית וזה קשה להבנה. דבר זה טרם התגלה והוא לא ידוע במדע הרפואה, אבל זה נצפה שוב ושוב.


אחדות תאי הדנ"א

מה שקיים לאדם בדנ"א קשה מאוד להסביר, הטריליונים של המולקולות בדנ"א בגוף האדם כולם בתקשורת זה עם זה כל הזמן. אם חושבים על מה הדנ"א עושה, איך הגוף יודע איזה סוג של תא הוא צריך, והיכן הוא זקוק לזה, אז "הטבעת הגוף החכם" אחראי לכך ממש מהלידה. הדנ"א הוא באמת מרכז שליטה המובן למעטים והוסבר על כך בניוזלטר "הַחִבּוּר לדנ"א וְלַסִּפְרִיָּיה הַאַקָּשִׁית", זה השדה שמסביב, טריליוני חלקי הדנ"א יודעים בעצמם שהם כישות אחת. הישות האחת היא "הטבעת הגוף החכם", ניתן לומר שזה שילוב של תאי הדנ"א בגוף הנראים כדבר אחד.

זה מה שנקרא "הטבעת הגוף החכם", הוא מבוזר, אין איבר אחד בגוף האחראי על "הטבעת הגוף החכם", כל חלק בגוף מעורב במערכות גוף חכמות. האדם התרגל למצוא דברים דרך "הטבעת הגוף החכם" באמצעות בדיקת שרירים, הקינסיולוגיה המקישה על כל המערכות האחרות שנותנת לו משוב חכם, כדי לגלות מה הגוף החכם רוצה לומר. אלה המאפשרים את זה יודעים שהם מדברים לשדה בגוף, לא לאיבר, לא לבלוטה, לא למוח.

"הטבעת הגוף החכם" הוא רחב גוף, הוא כל דבר שיש דנ"א באדם, חלק מהאנשים חושב שהלב מחובר לכל חלקי הגוף, האדם אוהב הלב, הוא מרגיש, הוא מדבר עם זה, אבל הלב לא.


שדה הדנ"א המאוחד בתקשורת עם תאי הגוף

התרבויות הקדומות מסבירות ש"הטבעת הגוף החכם" נמצא בציפורן, בשיער, למעשה הוא נמצא בכל צורה במקום שהדנ"א קיים, זה דבר ייחודי והוא נמצא באדם, אבל מדע הרפואה לא מבין את זה. כאשר לאדם נותק חוט השדרה בתאונה, האם זה לא מוזר שזה לא צומח חזרה, למעשה כל דבר אחר בגוף מתוכנת לחדש את התאים, אך גם מתוכנת שלא לחדש את האופן בו העצבים צומחים מחדש. יגיע הזמן שגם זה יקרה, וכל זה חלק מהתפתחות האדם המתקרבת.

כאשר רואים גבר או אישה משותקים בכיסא, שלא יכולים להזיז דבר מלבד את הראש, האם נראה הגיוני שכל העצבים מנותקים בחוט השדרה, ובכל זאת דברים התלויים באותות המוח ממשיכים לעבוד, הלב ממשיך לפעום. נאמר לאנשים שהלב זקוק למוח כדי לשלוח אותות, נאמר שהתזמון במוח הוא כדי שהאותות יהיו בתבנית נכונה, כדי שהעיכול ימשיך ליצור מחדש, אבל למרות שרוב תפקודי הגוף שמתחת לצוואר רציפים, בכל זאת המוח לא שולח יותר אותות.

איך ניתן להסביר את זה? למעשה למדע הרפואה יש מילה לזה, והמילה מצביעה שמשהו השתלט על האותות בתוך הגוף, זה עידן שהדנ"א מחזיק את האדם בחיים, הדנ"א של הגוף מתחבר למוח והאותות עדיין נשלחים בצורה קוונטית. שדה הדנ"א נמצא בקשר עם הגוף המלא כל הזמן, אף על פי שחוט השדרה נותק המוח ממשיך לשלוח את האותות, שדה הדנ"א מקבל אותם ושולח אותם ללב, לעיכול, הכול חוץ משרירים.


הישרדות גופנית או הישרדות רוחנית

"הטבעת הגוף החכם" ישמור על האדם בחיים, גם עם החוטים למוח נותקו, "הטבעת הגוף החכם" אכן חכם, לכן הוא נקרא הגוף החכם, הוא חכם יותר מאיבר הישרדות שהוא המוח. "הטבעת הגוף החכם" מחוברת לעצמי הגבוה, והיא גם מחוברת לרשומות האקשה של האדם, כי בתוך הדנ"א הדברים האלה נמצאים בשכבות הדנ"א.

התרבויות הקדומות מסבירות שישנה תודעת דנ"א מצטברת בתוך השדה שלה הנקראת "הטבעת הגוף החכם", ושהגיע הזמן שהאדם יחשוב על הדנ"א כדבר אחד ולא כטריליוני דברים. המדע אפילו לא מכיר בכך שהדנ"א יכול לתקשר עם עצמו, ובכל זאת הוא צריך להיות בסדר מסוים כדי שהאדם יוכל לעבוד בדרך, לעבוד ביופי של הגוף החומרי.

זה שהמוח שולט בו, הוא מתחיל לבנות גשר שעומד לעבור דרך האינטואיטיביות, ויצור בסופו של דבר זמן שהאדם יהיה המרפא אינטואיטיבי, המרפא האלטרנטיבי של עצמו, שם הוא ידע לא רק מה נכנס לתוך גופו, ומה קורה בגופו, אלא גם קורה באקשה שלו. התרבויות הקדומות מסבירות ל"הטבעת הגוף החכם" יש תכנות, הוא מתוכנת לדבר שכדאי לדעת, בעוד שהמוח האנושי מתוכנת להישרדות גופנית, "הטבעת הגוף החכם" מתוכנת להישרדות רוחנית.

המנדט וההנחיה העיקרית שהמוח שומר על האדם בחיים, זה עוזר לו בקיום היומיומי, הוא מנסה לשמור על בטיחותו של האדם, הוא זוכר מה לא עובד יום יום ומה גרוע. "הטבעת הגוף החכם" יודע מה הקדמונים ידעו, כמה זמן עוד האנושות תשהה בכוכב הלכת הזה לפני שתצטרך לקבל החלטה, "הטבעת הגוף החכם" יודע את זה, הדנ"א יודע את זה וגם מה ההנחיה הראשית הנמצאת בו, זה יכול לאפשר להתעוררות להתרחש, לאפשר לאנושות לעבור לחצות את הגשר, ולעבור למעמד פלנטה מתפתחת, זה ההנחיה הראשית.


הישרדות רוחנית

הישרדות רוחנית, הכול מתוכנת מסביב זה, לדחוף את האדם קדימה בכל דרך אפשרית למודעות רוחנית, זה מה ש"הטבעת הגוף החכם" מיועד לתהליך, גם לחציית הגשר עם כימיה גופנית בדרכים שונות מאוד.

ה"הטבעת הגוף החכם" אחראי להפוגה ספונטנית, ואנשים רוצים לדעת מאיפה זה בא?, איך אדם יכול לגרום למחלה להיעלם בן לילה? איך ייתכן שהגוף החומרי יכול להגיב ולנקות עצמו ממשהו לא מאוזן בין לילה? איך רקמות יכולות לצמוח בקצב מואץ כדי לאפשר ריפוי בין לילה?.

בבתי חולים ראו את זה שוב ושוב, הם ביצעו להם צילומי רנטגן, אבל הם לא יודעים לומר מאיפה זה, ובכל זאת הם רואים בזה נס, אז זה לא נס. זה "הטבעת הגוף החכם" שמספקת את הכוח לכך, יש לאדם את הכוח כאשר הוא מתחיל לבנות את הגשר לעצמי החומרי, ברגע שהוא ייעלם יהיה לו חיים ארוכים, והוא יהיה מסוגל לתקן עצמו, ואפילו להצמיח חזרה גפיים, וכך הוא תוכנן.


השמטת הקארמה לחיים זורמים מהדנ"א

התרבויות הקדומות מסבירות שכבר זמן רב נאמר לאדם שהגיע העת להסיר את הקארמה, בקארמה מאוחסנות תוצאות של ניסיונות חיים מהעבר שנמשכו והובאו לתוך הגוף שהתגלם בחיים האלה. הקארמה היא אנרגיה של עסקים לא גמורים, היא נמצאת בדנ"א ו"הטבעת הגוף החכם" שולטת בה. נאמר שהגיע הזמן להסיר את הקארמה, ובכדי להסירה האדם חייב לדבר עם גופו, לדבר עם התאים שלו ולומר "אני סיימתי עם האנרגיה של העבר, השמטתי את הקארמה ואני נע קדימה".

אלה הם ההוראות הראשונות על תהליך שחוצה את הגשר מהעצמי החומרי אל "הטבעת הגוף החכם", וכך בכוונה טהורה האדם פונה לגופו, באופן טהור שהגוף רואה את זה ופועל, וככה נשמטת הקארמה. האם הגיוני לאדם שהוא הביא את האנרגיה כנשמה עתיקה, למקום בו כבר אין צורך בקארמה? האם "הטבעת הגוף החכם" לא משמיט את הקארמה בעצמו? התשובה היא לא. "הטבעת הגוף החכם" גם הוא מתוכנת, הוא מתוכנת בהישרדות לעצמי רוחני, כך שהקארמה תמיד לקחה חלק בזה.


תכנות מחדש של "הטבעת הגוף החכם"

האדם צריך לתכנת את ה"הטבעת הגוף החכם", יש לו השפעה, היכולת קיימת מאז שנוצר האדם, זה נועד לעשות דברים מסוימים בצורה מסוימת, והתודעה היא המפתח לשינוי זה, והיא תמיד הייתה ותמיד תהיה. התרבויות הקדומות מסבירות שהבחירה החופשית של האדם נדרשת, כדי לתכנת מחדש את הדבר המכונה "חישה להוראה של התקופה", כך שכאשר האדם משמיט את הקארמה זו היא הוראה ראשונה.

"הטבעת הגוף החכם" מתוכנת לנסות להחזיק באדם ב"הישרדות רוחנית", ויש מערכת ישנה הנמצאת ב"הטבעת הגוף החכם" שעדיין קיימת, והאדם צריך לתכנת את זה. עבור התכנות מחדש, האדם עלול לומר באמצעות התודעה שלא קשה לבצע, משום שתודעתו של האדם דרך כוונה טהורה היא משפיעה, האדם תמיד ידע את זה, וכך הוא יכול היה לשנות את הכימיה שלו, לרפא את גופו, לדבר עם "הטבעת הגוף החכם", ולמעשה זה המפתח.

אדם המבקש לעורר ולהעצים את יכולת הריפוי שלו, עליו לחשוב שהוא יכול לעשות את זה. השלב הבא הוא לדבר עם המבנה התאי, כאשר שליטה בכימיה שלו הוא דבר אחד, ושליטה בעוזר או במנהל הוא דבר אחר.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

תכנות מחדש של הדנ"א

הצהרה מילולית לתכנות מחודש

התרבויות הקדומות מסבירות שלאדם יש אישור, וההצהרות שהוא מבצע חשובות, ההצהרות אינן ביטויים החוזרים על עצמם ובעלי תוצאה חסרת משמעות. אם האדם משנן את הדברים שאנשים אמרו לו לשנן, וללא חשיבה הוא חוזר עליהם שוב ושוב, כדי להשיג מספר מסוים של פעמים, אז אף אחד לא מקשיב לאף אחד, כי זה נראה כמאומה.

שיחה מילולית של האדם עם עצמו, עם התודעה, כאשר היא ממוקדת ובעלת כוונה טהורה, והוא צריך להתכוון במיוחד להצהרות אלה. האדם יוצר את עצמו מתוך התודעה שלו, והוא שם את גופו בלוח זמנים קבוע מתוך כוונה. האדם צריך להסתכל ולראות שיש לו פגישה עם ה"הטבעת הגוף החכם" שלו, וכך הוא ידבר אתו, ויתקבל האישור וכך זה עובד. האדם חייב לדבר עם ה"הטבעת הגוף החכם" כחבר הטוב ביותר שלו, כאדם היושב מולו, ולנהל שיחה עמו.

האם אדם חוזר על הדברים שאמר שוב ושוב לאדם אחר?, התשובה היא לא, כי האדם נותן לאחר אמינות על אינטליגנציה להקשבה, זו האמינות שהאדם חייב שתהיה לו עם ה"הטבעת הגוף החכם". ה"הטבעת הגוף החכם" הוא הגוף החכם, הגיע הזמן לתכנתו מחדש על מה הוא חושב כהישרדות רוחנית של האדם, כי "הטבעת הגוף החכם" לא חצה את הסמן יחד עם התודעה של האדם. התודעה של האדם עברה לאנרגיה חדשה, וזה הזמן הנכון לאדם לתכנת מחדש את הכול, וכיול מחדש הוא לא אוטומטי.


ידע ממחזורי חיים קודמים

מרבית בני האדם מוצאים את זה מעניין ש"הטבעת הגוף החכם" יודע הכול על החיים הקודמים, אך האדם לא ממש יודע על המערכת. האדם היה רוצה לדעת יותר, מה יש לו מחיים קדומים שהוא יכול להשתמש בו כיום? תרבויות קדומות הסבירו על כרייה מהרשה הנעשית באמצעות בחירה חופשית של התודעה, שיחה עם "הטבעת הגוף החכם" לבדיקת שרירים, הקשה על הגוף ואישורי שיחה מהגוף.

כל דבר שאדם יוכל לעשות כדי לעקוף את ההיגיון החומרי של המוח האנושי, זה עובד בשביל "הטבעת הגוף החכם". האדם צריך לחשוב אחרת, הוא רגיל לעוצמת קול חוזרת, הוא רגיל למושגים ליניאריים ולשינוי דברים בתוכם, אבל רפואה מודרנית, או הומאופתיה לא משפיעים על "הטבעת הגוף החכם" כדי שיעבוד. ניתן לראות שיש תפיסה כוללת של מי הוא האדם, זה אורב במקום שהאדם צריך להתחבר אליו. אדם שיתחבר אל "הטבעת הגוף החכם", הוא יוכל להתחיל לגלות מי הוא היה פעם, ורק "הטבעת הגוף החכם" תוכל לתת לאדם את מה שהוא צריך, כי זה חכם.

האדם יכול לשאול את "הטבעת הגוף החכם" מי הוא היה בחיים קודמים, אך הוא לא יספר לו אם זה לא חשוב להישרדותו הרוחנית, אבל זה כן ייספר לאדם כדי לדחוף אותו לתחומים שהוא חושב שהאדם זקוק להישרדות רוחנית.


היגיון רוחני לתכנות "הטבעת הגוף החכם"

תרבויות קדומות מסבירות שעל האדם לתכנת מחדש את הנושא הגדול ביותר מתוך "הטבעת הגוף החכם". מספר אחד הוא להשמיט את הקארמה, להביו מה ממשיך לדחוף את האדם סביב, כי זה עקב אכילס של אישות האדם, מה יש שם שהאדם פשוט לא מבין? למה זה שם? זו האנרגיה של העבר, והאדם צריך להיפטר ממנה. "הטבעת הגוף החכם" יעשה מה שהאדם יגיד לו, בתנאי שהוא רואה בזה היגיון רוחני, וזה בגלל שהערוץ של "הטבעת הגוף החכם" מקשיב לאדם.

האדם יוצר טריגר תודעתי לשינוי "הטבעת הגוף החכם" שלו, למרות ש"הטבעת הגוף החכם" בנוי לעשות דבר שהוא לא הגיוני. יש מערכת הנקראת גלגול נשמות שהיא המנוע כרגע לקידום רוחני על פני כדור הארץ. אדם חי חיים שלמים, הוא לומד דברים מסוימים, והוא ימות, וייוולד מחדש לכדור הארץ, ובתוך האקשה והדנ"א "באר החוכמה" נמצא שם, וזה נדחס באדם.


הידע הקיים בנשמה עתיקה

האדם לא בהכרח יעשה את אותו דבר שוב ושוב בכל מחזור חיים, נשמה עתיקה יודעת טוב יותר בהרבה דברים שנשמות חדשות לא. האדם רואה חידושים בכדור הארץ ולא ניתן להבינם, או לראות עקבות כלשהם שהאדם היה שם, וכך האדם עשה לאורך כל תקופות שבנה בספריית החוכמה. התרבויות הקדומות מסבירות שאדם המתעניין וקורא את המידע הזה הוא יודע שהוא למעשה נשמה עתיקה. את "הטבעת הגוף החכם" הוא למד, כי המערכת דרשה מהאדם להיות מוכן למות כדי שהוא יוכל לסיים שלב בלימודים, לאסוף את החוכמה, לנוע קדימה אל עבר תודעה רוחנית גבוהה יותר. ייתכן שבחיים הבאים בין אם האדם יעשה את זה או לא, הפוטנציאל יהיה קיים רק עם מוות ולידה מחדש.


הארכת תקופת החיים

"הטבעת הגוף החכם" בכוונה הוא מעניק לאדם תקופות חיים קצרות, זאת ההגדרה הקיימת במערכת, אבל לפתע האדם עובר את הסמן, והוא מגיע למקום שהפלייאדים ידעו שהאנושות תהיה, לכן יש לאדם את היכולת בפעם הראשונה לעשות דברים שהיה קשה להאמין שהוא יוכל להגיע אליהם. האדם יכול להתחיל לומר ל"הטבעת הגוף החכם", שהוא לא צריך למות כדי לתפוס את הרעיונות שהוא מקבל. במחשבה רוחנית מתקדמת, באותה תקופת חיים, האדם יכול לחיות ללא מוות. האדם צריך ללכוד את החוכמה ולהתקדם קדימה, הוא לא צריך למות, הוא לא צריך להתגלגל מחדש, הוא יכול לעשות את זה בעצמו, יש לו את זה בדנ"א שלו.

כאשר זה מתחיל להתארך בזמן, האדם יכול להגיע לגיל 36 לעשות נומרולוגיה ולהישאר בגיל זה, תהיה לו את היכולת להישאר אלפי שנים ולקדם את ההתפתחות הרוחנית שהתאפשרה בזכות הצמיחה בתקופת החיים הקצרה. "הטבעת הגוף החכם" צריך לדעת על תקופת חיים ארוכה, או על המפתח שאולי לא נשמע הגיוני. באופן הגיוני האדם יוכל להשיג יותר מכוכב הלכת הזה, אם הוא לא צריך להיוולד מחדש ולהתבגר שוב ולהישאר. כמה מהאנשים מסתובבים עם מה שנקרא פוטנציאל חוויה של כמעט מוות, כך שייתכן שחלק הקארמה באדם ראה את מותו.

הפוטנציאל לסנכרון קיים כדי שידחוף את האדם ישר לאילו דברים מה "הטבעת הגוף החכם" שהוא צריך זמן להשלמתם, כי הוא היה צריך להיוולד מחדש ולהמשיך עם זה. זה המנוע היחידי שהיה אי פעם ידוע לאדם, בנשיאת החוכמה לעולם הבא, ועכשיו כשהאדם מתחיל לגעת בעצמי הגבוה, הוא יכול להביא את זה לתוך החיים הנוכחים שלו.


תקשורת חיובית לעצירת הזדקנות

התרבויות הקדומות מסבירות שאנשים יכולים לקבל חוויה לא פשוטה שתוריד אותם לברכיים וכתוצאה מכך הם יצאו עם אישיות שונה לחלוטין, וזה קרה לאלה אשר קוראים כעת את המאמר. כאשר שואלים אדם מי היית לפני 15 שנה? האם אתה אותו אחד? האם אתה חושב באותה צורה? האם אתה עושה את אותם דברים? יש אנשים רבים בכדור הארץ שיאמרו "כן אני אותו אדם, ברור שאני בגלל זה נולדתי, לא?". האדם הקורא את המאמר יודע שהוא שינה את האישיות שלו, הוא שינה את הטבע האנושי שלו, הוא אפילו שינה את המבנה החומרי שלו, ויש גם כאלה שהפסיקו להזדקן, ועל כך מדובר.

המפתח לעצירת תהליך ההזדקנות כפי שהוסבר היום, הוא על ידי תקשורת ל"הטבעת הגוף החכם" ולומר "אני לא צריך למות כדי שתהיה לי צמיחה רוחנית", והוא יכול לעשות את זה בכל דרך שיחפוץ. האדם צריך ללמוד כיצד לבנות אישורים חיוביים, ליצור קשר עם הגוף דרך כל תהליך המתחיל לפלס את דרכו וליצור תקשורת, כך הוא יבין שהוא נמצא בגוף החכם הזה.

האדם לא צריך לשכנע אנשים בזה, הם ידעו את זה ברגע שיראו את ההתקדמות שהאדם עשה בתודעה שלו, זה תהיה כבר עסקה מוגמרת, האדם מקשיב לעצמו ו"הטבעת הגוף החכם" יודעת מי הוא. זה הגוף החכם, הוא רוצה לשתף פעולה במהרה ברגע שרואה שדרה חדשה להתפתחות רוחנית. האדם יכול לחיות הרבה יותר ממה שהוא רוצה, כדי זה הדבר הבא להישאר בריא ככל שניתן. אז הדבר הבא הוא להישאר בריא כל זמן שהאדם יכול, בזמן שהוא לא מזדקן. האם זה מסובך? לא. זה מלא באהבה. האם זה חדש? כן.

התרבויות הקדומות מסבירות שזוהי תכונה, והאדם היה צריך לחצות את העולמות, כדי לקבל את זה, העולם של אנרגית 2012 בסוף 2013 ותחילת 2014. אנשים שולטים אפילו בזמן על כדור הארץ, זה כמה שהאדם עוצמתי, הוא יראה את זה ואז יאמין לזה, לא כל אדם יכול לעשות את זה באותה עוצמה, כי כל אחד מבני האדם אינדיבידואלי.

האדם לא צריך לפחד ממה שהוא רואה סביבו, כי יהיו אלה שלא יסכימו, אלה שלא יכולים לעשות את זה, אלה שלא מבינים בזה. לפעמים ההבדל באדם מפחידה אותו עצמו, אבל לא לתמיד כי יגיע הזמן וכל האנושות תדע על מה מדובר.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר