מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

מהו מסנן הידע? כיצד מגדיר המדע יֶדַע עתידי? מהי תפיסת מדע-הרפואה לַעָבָר? מהי תפיסת המדע למחשוב לעתיד לבוא? מדוע נַעֲשָׂה שימוש בַּמִּינּוּחַ "חומר אפל"? מהו החוק הרב ממדי בקוונטיות של הסתבכות הגלקסיות והכוכבים? מדוע אשכולות הכוכבים של הפליאדים לא מסתדרים למדע? מדוע התרבות האנושית נחשבת צעירה? מהי תפיסת רפואת העתיד? איך ניתן יהיה ליצור ריפוי למחלת האלצהיימר בעתיד? מָהֵם שדות רב ממדיים וּבְמָה ניתן לעשות בהם שימוש? מהי פיזיקה רב ממדית? מה המסר המרכזי של המאסטרים מֵהֶעָבָר לאנושות כיום? מָהֵם התפיסות העתידיות לאנושות? מָהֵם תכונות המאסטר שאדם יכול לאמץ לחייו?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; אֵלֶּה תוֹלְדוֹת הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ בְּהִבָּרְאָם, בְּיוֹם עָשָׂה יְהוָה אֱלֹהִים אֶרֶץ וְשָׁמָיִם. ב; וְכֹל שִׂיחַ הַשָּׂדֶה טֶרֶם יִהְיֶה בָאָרֶץ, וְכָל־עֵשֶׂב הַשָּׂדֶה טֶרֶם יִצְמָח, כִּי לֹא הִמְטִיר יְהוָה אֱלֹהִים עַל־הָאָרֶץ, וְאָדָם אַיִן לַעֲבֹד אֶת־הָאֲדָמָה. ג; וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת־הָאָדָם עָפָר מִן־הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו נִשְׁמַת חַיִּים, וַיְהִי הָאָדָם לְנֶפֶשׁ חַיָּה.

התרבויות הקדומות מסבירות, לפעמים לוקח לַקּוֹרֵא רגע או שניים, כדי לעבור לתוך אזור התודעה, שהיא תאפשר את קבלת המידע, ובמאמרים הקודמים הוסבר על דברים אלה.

הוסבר על המסננים האנושיים, המסננים האקאשים, הדברים שימנעו מהאדם לזהות את הנשמה, הדברים שימנעו מהאדם להכיר באמת, בגלל כל הדברים שהוא למד, על כך הוסבר במאמר "הַמַּסְנְּנִים לְעִיצּוּב הָאֱמוּנָה".


יֶדַע עֲתִידִי

ידע הוא הדרך היכולה לסייע לַקּוֹרֵא, ולעיתים לא, אבל השאלה הנשאלת, "האם הידע אמיתי או לא?". הבחירה החופשית של הקּוֹרֵא, היא המאפשרת לו להבין האם המידע מדויק ונכון, או לא, לכן חשוב שיעשה זאת, גם בקריאת המאמר הנוכחי.במאמר זה יוסבר מעט על המדע, על כמה אפשרויות, כמה הסתברויות, וכמה גילויים של חשיבה לקויה. כל המידע הזה, הוא מגיע מתוך רצון מיטיב, לאפשר לקורא לדעת על הדברים שיוסברו, ואולי אף לאפשר לו לשנות את דרך מחשבתו.

המסנן הגדול ביותר של האנושות, הוא זה הַמּוֹנֵעַ מהאנשים את האמת בפועל, למרות האירוניה נקרא "ידע", ומה שאנשים לא יודעים נקרא "ידע עתידי". כל מדען מבין את ההבדל, כל אחד מהם יודע שידע שיגיע, הוא ילמד אותם את מה שהם עדיין לא יודעים. אבל למרות זאת, הם לוקחים את מה שהם יודעים, או מה שהם חושבים שיודעים, ועושים בו שימוש.

מדענים באופן מוחלט, הם ממזגים לניסוי את מה שהם לא יודעים, על ידי כך שהם מבססים את העתיד על מה שהם יודעים, בטענה שהם "חושבים שיודעים".


תְּפִיסַת מַדָּע הָרְפוּאָה בְּעָבָר

התרבויות הקדומות מסבירות, רופא כיום שיסתכל על העבר, הוא ייזכר בִּזְמַנִּים בהם אנשים היו מגיעים לטיפול במספרה לְרִיפּוּי, הטיפול היה דרך "הקזת דם". זאת הסיבה שבחלק מֵהַמִסֶפָרוֹת בעולם, קיים מוט זיהוי למספרה, וצבע אדום עליו הנקרא "מוט הספרים", תזכורת מִתְּחִילַּת המאה ה-7 באירופה, ועד לימי הביניים.

זו מסורת, אנשים הגיעו למספרה כדי לְהֵירָפֵּא על ידי דימום, דבר שכמובן הוביל רבים למוות. לא היה אז הבנה לנושא החיידקים, אבל כיום רופאים יודעים זאת, הם צוחקים על כך, ניתן לומר שהרפואה התקדמה רבות. המדע יודע שהדבר שהולך להגיע, הוא ישנה את כל מה שהם יֵדְעוּ יום אחד. אבל למרות זאת הם בצורה מוחלטת, סוגרים עצמם לחלוטין, לְמָה זה יכול להיות.


תְּפִיסַת מַדָּע הַמִחֶשׁוּב לֶעָתִיד

התרבויות הקדומות מסבירות, למעשה תפיסת המדע, והדעה של המדענים לגבי העתיד, היא שזה יהיה פשוט זהה לַקַּיָּים, כך הם חושבים, זאת בדומה לטכנאים של המחשבים החושבים על העתיד. אבל מה שהתרחש בעבר, הוא יחולל אקסטרפולציה, פשוטו כמשמעו לעתיד. מה עומד לקרות למהירות העיבוד? לנפח הזיכרון בעתיד? כל מה שהטכנאים של המחשבים יכולים לחלום, על מה יקרה למחשב, הוא יהיה שגוי. יותר זיכרון, ומהירות גבוהה יותר, הם יהיו לעיתים בממדים קטנים כראש סיכה, אבל כל זה יהיה דבר מדהים ביותר, בדומה למוח.

אם כך מה הטכנאים של המחשבים פספסו? התרבויות הקדומות נותנות רמז להיכן זה הולך, הטכנאים של המחשבים לא יכולים לדעת. חמישים שנה קדימה יהיו מחשבים, הם יהיו לגמרי ולחלוטין שונים. הַקּוֹרֵא יכול לראות שבמקום להחליף שבבים, יהיה צורך להתמודד עם חלקי חיים של המחשוב. יהיה צורך לקבל ביולוגית חיים במחשב, דבר שייתן משמעות חדשה לחלוטין, למשמעות "להידבק בווירוס".

דבר זה מגיע, הוא צריך להגיע, יהיו שילובים של מעגלים פשוטו כמשמעו, חיים שגדלו על שבב, הם יגבירו את כוח המחשוב והזיכרון. מה שיתבקש מהמחשב לעשות, הוא יהיה דבר שונה לחלוטין. הדבר שאנשים מבקשים ממחשב לבצע לעשות היום, הוא יהפוך לצחוק בהשוואה למה שיתבקש ממנו לבצע, בעוד חמישים שנה. זה יימצא שָׂם, משום ש"האדם לא יודע, מה הוא לא יודע", כך הידע של מה האדם יודע, הוא יתמזג לתוך מה שהוא מצפה באזורים שונים.


הַחוֹמֶר הָאָפֵל

התרבויות הקדומות יחשפו מידע חדש, שבחלקו הוא מטאפיזי. קּוֹרֵא המבקש לקבל מידע שיסייע למדע, הוא יֶדַע שמידע זה יכול לסייע לְמַדְּעָנִים המצפים לשינוי, ואלה ה"יודעים שהם לא יודעים". כולם מודעים לכך, ובכל זאת הם עושים טעויות, בלקיחת פיזיקה ידועה ומוחלטת, ולהחילה על כל מה שהם לא יודעים, ולצפות ליותר מאותו הדבר.

האצבע מופנית לגילויים ולתגליות של "ורה רובין", אסטרונומית אמריקאית יהודייה, שנודעה במחקריה על תנועת הגז וכוכבים בגלקסיות. היא קיימה מחקרים שהייתה להם תרומה משמעותית, בגילוי מרכיבים בלתי ידועים של היקום, ובמיוחד "החומר האפל". כאשר "ורה רובין" גילתה, שהכוכבים המקיפים את אמצע הגלקסיה של "שביל החלב", אינם מתנהגים בצורה ניוטונית, או קפלרית, במערכת השמש בה יש עצמים סביב השמש.

הדרך בה העצמים מקיפים את השמש, היא ניתנת להגדרה ברורה, בצורה הניוטונית והקפלרית בסוגי הפיזיקה. מה שהוגדר קודם לכן היה, "העצמים המרוחקים יותר מהשמש נעים לאט יותר, ואלה הקרובים לַשֶּׁמֶשׁ נעים מַהֵר יותר". התגלית של "ורה רובין" על הכוכבים המסתובבים בגלקסיה, היא הפכה לחלוטין את התאוריה, שהכוכבים המרוחקים יותר נעים מַהֵר יותר. מה ש"ורה רובין" גילתה, הוא ש"כל הכוכבים נעים באותה מהירות ביחס לאמצע, כאילו הודבקו על צלחת".

כל הכוכבים מסתובבים יחד כמו פיצה, הם לא עוקבים אחר כללי הפיזיקה המוכרים. בִּמְקוֹם שהפיזיקאים יסתכלו על זה, ויאמרו "יש חוק חדש לפיזיקה, אנו לא יודעים על כך", בִּמְקוֹם הם קראו לזה "חומר אפל", וכינו את זה "שינוי הפיזיקה הניוטונית". דבר זה דומה, כאשר המדע היה מגלה שכדור הארץ היה עגול, והמדע חשב קודם שהוא שטוח, הוא יקרא לזה "עיקרון שינוי כדור הארץ השטוח", כאשר שמו של ניוטון עדיין מצורף, למרות שאין כלל קשר לתגלית שלו.

למעשה "חומר אפל" אינו קיים, אבל במקומו יש חוקי פיזיקה חדשים שאנשים טרם ראו. זה חוק רב ממדי, הקשור ב"קוונטיות של הסתבכות הגלקסיות וכוכבים". "טלפורטציה קוונטית" מסתמכת על היבט פיסיקלי הנקרא "הסתבכות", בו תכונות שני חלקיקים יכולים להיות קשורים יחדיו, גם כאשר הם נמצאים רחוק אחד מהשני, ואיינשטיין קרה לזה, "הפעולה המפחידה בַּמֶּרְחָק".

זה היה שם לאורך כל הדרך, וכאשר אנשים יראו את זה, הם יסטרו לעצמם, בהתגלות של מה שהוסבר במאמר, ואז הם ישנו את הכללים. ניתן לראות מה האנושות עשתה עד כה.


קְבוּצַת הַפֶּליָאדוֹת

ניתן לראות מה האנושות עשתה עם הרעיון, שהם הגיעו מהפליאדים. יש מדענים הצוחקים ברגע זה, שהמיתולוגיה של ישויות הפלאידים, הזרעים הביולוגים של האנושות, הם פשוט לא אפשריים. טענתם היא, "זה לא אפשרי בגלל הפיזיקה". התרבויות הקדומות מבקשות להסביר על מערכת הפליאדים, על האמת הנמצאת, ועל המיתולוגיה האופפת אותה. מה שהַקּוֹרֵא לא רואה, ומה שהוא לא מבין, הוא למעשה לא יודע, ולכן בעקבות ידיעותיו הוא קורא לזה, "שבע האחיות".

בקבוצת הפליאדות יש מאות כוכבים, מקיפים במעגל את הכוכבים האלה חלקיקי אבק ערפילית וגז, היוצרים גָּוָן כחול נפלא. "הגָּוָן הכחול", ניתן לראותו אפילו בשמי הלילה בעין בלתי מזוינת. בעין בלתי מזוינת, ניתן לראות רק את האשכולות של הַשִּׁבְעָה, על כך הוסבר במאמר "נִיצוֹץ כּוֹכָבִים מֵהַהִיסְטוֹרְיָה הָאֱנוֹשִׁית".

כאשר אדם רואה את "שבע האחיות", יש בעצם תשע. כאשר נַעֲשָׂה שימוש בטלסקופ, כל אחד מהתשעה מזוהה אפילו עם שמות. יש שָׁם מאות כוכבים, והם נמצאים בערך במרחק של 440 שנות אור. זה נחשב קרוב במונחים של הגלקסיה, אלה הם מרחקים של "אשכולות כוכבים". המדע אומר, המידע הזה לא מסתדר לו במיתולוגיה הקיימת, זה משום שכל המערכת של האנושות צעירה. אמנם המערכת של הפלאידים צעירה, אך היא בערך מאה מיליון שנה.


הָאֱנוֹשׁוּת כְּתַרְבּוּת צְעִירָה

הגלקסיה בה האנושות נמצאת, היא בת 4 מיליארד שנה, כאשר כדור הארץ הוא לפחות מילארד אחד מזה, והפליאדים הם רק מאה מיליון שנה. המדע אומר, "זה לא יכול להיות שהאנושות הגיעה מהפליאדים", כי עוד לא היה לכך מספיק זמן לפתח חיים, בהתבסס על דרך ההתפתחות הקיימת.

זה צעיר מידי, וההנחות מיושמות בדרך הזו, אבל מה הולך לִקְרוֹת עם התא של האנושות בכדור הארץ? זה לא נכון שהחיים מתפתחים רק בדרך מסוימת, ובהתבסס על הדרך הזאת הם מתפתחים, לכן הנחה זו לא נכונה, אבל האפשרות הזו מעולם לא התקבלה. אולי חיי הפליאדים, כפי שהאנושות חושבת שהם קיימים, הם למעשה הושתלו שם. אולי זה לא צמח, אולי זה לא היה תהליך טבעי, אולי הגיע מכוכבי הלכת שהיו להם.

דבר זה אפילו לא נמצא בחישובים, זה מתבסס על הידע שיש לאנושות על פני כדור הארץ. אלה התייחסו לגמרי בספקנות לאפשרות של "זרעי כוכבים מטיבים", שהאנושות באה מהמקום שהם באו, והם הגיעו צעירים מידי. אנשים שואלים, מה הקשר בין הנעורים שלהם, ועם מי הם היו, זה רק תיאור של פרק קטנטן של אפשרויות. הדברים הנמסרים ידועים ומוכרים היטב לפליאדים.

הַקּוֹרֵאים צריכים לדעת, הם יכולים להיות הילדים החדשים בשכונה, כי החיים פשוט התפתחו על פני כדור הארץ. לפליאדים היה תרחיש שונה לחלוטין, מאשר האנושות עשתה כדי להיות כוכב לכת. הפליאדים היו זקוקים לדחיפות מסוימות, מכוכבי לכת מסוגים אחרים, היה להם את ביולוגית הזרעים משלהם. חשוב שהַקּוֹרֵא יתחיל לחשוב מחוץ לקופסת הידע שלו, וִיפַתֵּחַ את האפשרויות, ולא את מה שהוא ראה.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

תפיסת המדע בעתיד

תְּפִיסַת רְפוּאַת הֶעָתִיד

התרבויות הקדומות מבקשות להראות לַקּוֹרֵא, כמה קטגוריות שלא נמצאות בסדר מסוים, למעט האחרונה. רפואה, "איך הרפואה הולכת להיראות?" מיטב הממציאים, התחזיות המהודרות, אין לכל אלה ממש מושג מה מגיע. מה שקיים לאנושות כיום, הוא כבר מגיע לנקודת הגבול של הכימיה. הגוף מבוסס על כימיה, לכן זה נשמע הגיוני. אולם הדרך היא לא להסתכל על הכימיה בגוף, ולנסות לחקות אותה, כדי לגלות איך היא מגיבה למחלות.

במקום זאת ליצור סוגים מסוימים של דברים, שיגיבו אחרת לריפוי המחלה. אולי להערים על הגוף, לעשות דברים וליצור חומרים מרפאים, להצלת חיים. מה שהאנושות עשתה, הדבר יגיע לסופו ממש בקרוב, כי העתיד של הרפואה הוא ב"פיזיקה ולא בכימיה". האנושות תתחיל להבין ולפתח פיזיקה, מכשירי פיזיקה, העתידים לדבר פשוטו כמשמעו למבנה התאי, ולתת לו הוראות ללא כימיקל אחד.

תמיד יש תגובה, והיא לא בהכרח תופעת לוואי, כי כאשר נדחף דבר אחד, משהו אחר מגיב בצורה שונה. זוהי האלגנטיות של הכימיה, הכימיקלים הטובים ביותר שיש לאדם, אלה המסייעים במחלות הגרועות ביותר בכדור הארץ. לכול המחלות האלה יש תופעות לוואי, וחלקן אף מביאות למוות. האם הדרך הקיימת נראית לַקּוֹרֵא אלגנטית? היא לא. זוהי רַק דֶּרֶךְ נוספת, "לדמם במספרה". אנשים יתבוננו על כך ביום מן הימים, ויסטרו לעצמם ויאמרו, "זיכרו את היום, בו טיפלנו בעזרת כימיקלים".


פִיזִיקָה לְרִיפּוּי אַלְצְהַיְמֵר

על כוכב כדור הארץ מתקיימים ניסויים, מתקיימות תגליות, במטרה לרפא כמה מהמחלות השוברות לב. ניסוי אחד ניתן לחשוף, כי הוא לא סוד. מעולם לא ניתן מידע שמישהו לא עבד עליו קודם, או השקיעה מחשבה ב"בחירה חופשית" בכדור הארץ. התרבויות הקדומות מסבירות, זה הקו המנחה אותם תמיד, הם לא יכולים לתת לאנושות את המידע, משום שהאנושות צריכה לפתח את זה בעצמה. עם זאת, ניתן לשים את האנושות, עם אנרגיה מהירה יותר ב"בחירה חופשית", שלמעשה היא ברורה יותר.

"אלצהיימר" היא מחלה השוברת לבבות, יש מיליוני אנשים בכדור הארץ המפתחים את המחלה. מחלה זו נראית בעליה כל הזמן, היא נראית ככה כי אנשים חיים יותר. חומר הדומה ל"פלאק", הוא מערפל פשוטו כמשמעו את הזיכרון, ונצמד לחלקים מסוימים בקרומי המוח. חומר זה מגביל את הזיכרון וְכוֹלֵא אותו, ומהר מאוד ידוע מה קורה.

"אלצהיימר" ירפא בעזרת פיזיקה, והמדע מתחיל לגלות ש"פלאק", הוא מן סוג של חומר הכולא את חלקי המוח, את חלקי הזיכרון. תהליך היזכרות יכול להיווצר, ב"ניפוץ המחסום בעזרת צליל". תהליך הריפוי לזיכרון, הוא עם "צלילים בתדר גבוה", המכוונים לתדר מסוים. כך שבדרך מסוימת, המעטה מתמוסס פשוטו כמשמעו ויוצא החוצה, מידע נוסף נמצא במאמר "רְטָטִים וְתְדָרִים לְהַעֲצָמַת הַמַּחְשָׁבָה".

יש עדיין מחקר רב לעשות, אבל זוהי חוויה אנושית שתבשיל, ותהפוך פתאום למובנת. הבנה שהפיזיקה לבדה ללא כימיה, וללא שום תופעות לוואי כלשהן, אלה יכולים למנוע מהמחלה להתרחש, ולרפא את החולים. זה מגיע, זה יקרה באמצעות אנרגיה, יש את אלה במדע העובדים על "טכנולוגית תאי הגזע". אלה משתמשים בפיזיקה, כדי להנחות את תאי הגזע, ליצור תאים חדשים.

"תאי גזע" נוצרו מ"חבל הטבור" של הלוח החדש, ללא כימיקלים, כך העתיד מתוכנן, להיות ללא כימיקליים יותר. בכל זאת, הכימאי והרופא, הם עדיין מצפים לכדורים טובים יותר, ואינם רואים מה יכול לקרות. דבר זה נגרם מ"מסנן הידע" הקיים לאדם, הוא נותן לאדם את מה שהוא חושב שיתרחש, זה ממש מונע ממנו לראות, כמה מהפוטנציאלים שעשויים להיות לו.


שָׂדוֹת רַב מְמַדִּיִּים לְנִטְרוּל כְּלִי נֶשֶׁק

התרבויות הקדומות מבקשות לדבר על "מלחמה", משהו שאף אחד לחלוטין לא חושב עליו, לגמרי מחוץ לפרספקטיבה, כי לאנושות יש רק ידע אחד על מלחמה. "מלחמה" הביאה לבגרות בפיצוצים גדולים יותר, דרכים טובות יותר לפוצץ, תשואות רמות יותר, כלי נשק היורים מהר יותר. מאידך ככל שכל המרכיבים האלה גדלו שם, לא התרחש מאומה, בדבר הנקרא "אנטי מלחמה".

ישנה פיזיקה אפשרית, אשר תיצור סוגים מסוימים של שדות, סוגים מסוימים של "שדות רב ממדיים", שלא יתחילו אפילו לגעת בתודעה או בביולוגיה. התודעה והביולוגיה, הם יהיו עיוורים לחלוטין לשדות אלה, בגלל שהם מבודדים. השדות האלה יהיו קיימים במיוחד למטרה אחת, והיא כדי למנוע מפיצוץ להתרחש.

הַקּוֹרֵא יכול לדמיין שהושם שדה סביב בניין, כך שלא משנה מה נורה עליו, בין אם ממכונת יריה, או אקדח, זה פשוט לא יעבוד. במתקפה של מטוס, כאשר הוא מפיל פצצה שלא תעבוד, זו היא פיזיקה שרבים כיום לא מאמינים בה. הַקּוֹרֵא יחכה ויראה, שהמדע יתחיל לגלות, אֶת ה"פיזיקה הרב ממדית", ואת היכולת לשלוט בה.


הַפִיזִיקָה הָרַב מְמַדִּית

התרבויות הקדומות מסבירות, לאנושות יש אפשרות ליצור "חוסר מַסָּה לחפצים", המדע קורא לזה "אנטי כוח משיכה", אבל זה לא נכון, אין דבר כזה. יש יְכוֹלֶת לשלוט במסה של חפץ, זו פיזיקה פשוטה, והיא ניתנת לשחזור. "כוח המשיכה", הוא לא נגרם באופן מסוים על ידי תכונת הַמָּסָה הניתנת לשחזור ולשליטה, בדומה למה שאנשים למדו לשלוט, בסוגים מסוימים של "פיזיקה תלת ממד".

האדם יכול לשלוט גם ב"פיזיקה רב ממדית", הוא יכול לדמיין כוכב לכת, שלא משנה מה ירצה להתפוצץ, זה כבר לא יעבוד. מה הַקּוֹרֵא חושב על כך? האם הוא חושב שזה ישנה את הפוליטיקה? זה החל לקרות, זה יִקְרֶה, זה במעבדה, המדע מביא את הגילוי של הרב ממדי. "הפיזיקה הרב ממדית", היא מאפשרת לשלוט בִּדְבָרִים, שאנשים לא חושבים שהם ניתנים לִשְׁלִיטָה.

זה הולך לעשות שינוי למין האנושי, להביא לְהֶבְדֵּל בבריאות, בריאות הַפּוֹנָה לכיוון הפיזיקה. דבר זה יביא לכמה מהדברים הפשוטים ביותר, "סוגים חדשים של מזון", ולא מזון כימי הגדל עם סוגים חדשים של פיזיקה, לא מזון שהשתנה גנטית, ולא מזון שהשתנה כימית. יגיע "מזון מפיזיקה מיטיבה", הגורמת לסוג חדש של צמיחה שתאכיל את כדור הארץ, בְּדֶרֶךְ שמעולם לא הוזנה קודם. אלה יהיו "מזונות עמידים" באופן מוחלט, לכל דבר שהאדם יכניס לתוך גופו, והוא יתנגד לחיידקים ומחלות באמצעות פיזיקה. מי חשב על כך, שמה שהאנושות תראה בבריאות, האדם יראה בהתבסס על העבר.


הַמָּאסְטְרִים מֵהֶעָבָר לֶעָתִיד

התרבויות הקדומות מסבירות, "הרוחניות" היא כוח חדש, וניתן לראות שהאנושות החלה להתפתח רוחנית, וכך גם הדנ"א מתחיל להיות יעיל יותר. "המאסטרים של העבר" שהַקּוֹרֵא מתחיל להכיר, הם אלה המהווים דוגמאות לכך שהדנ"א עבד באחוז גבוה מאוד, על כך הוסבר במאמר מֵידָע הַאָקָאשָׁה בַדנ"א.

ניתן לראות שכל אחד מהמאסטרים בכל ההוראות והתורות שהביאו, הם ניסו להראות את יכולת הדנ"א לאנשים. כולם היו בני אדם, אף אחד מהם לא היה מלאך, ויש סיבה לכך. הסיבה היא, כדי שאדם יוכל להביט בפניו של אדם אחר ולומר, "הִסתַּכֵּל עלי, רְאֵה מה אני יכול לעשות, וגם אתה יכול". אם הַקּוֹרֵא מתחבר עם זה, למעשה הדבר נמצא בתוכו, זה "זֶרַע הבורא", הוא מתחיל להתפתח, הוא מתחיל להיות בעל חוכמה וידע. כל אלה יוצרים שלום על כדור הארץ, ומשפיע על איך כוכב לכת מתעלה ייראה, במטפיזיקה החדשה, ב"מַעֲבָר לתנועה תרבותית חדשה".


הַתְפִּיסוֹת הַחֲדָשׁוֹת בָּאֱנוֹשׁוּת

התרבויות הקדומות מסבירות, סוף הדת הנוכחית יגיע, משום שכולם יחשבו כאחד. ייראה כאילו אנשים מרחפים מסביב, הם אולי אפילו יְשַׁנּוּ צבעים, התעלות הכוכב תהיה אחת, בו לאנשים תהיה רק תודעה, והם לא יזדקקו לגוף. תהליך זה כבר החל להתרחש על כדור הארץ, אם הַקּוֹרֵא חושב שיש טעות בכך, זה למעשה אף גדול מזה, והתהליך טוב יותר ממה שאנשים מאמינים. התהליך טוב יותר, משום שאיזה בחירה חופשית הייתה לאנשים, אם לא הייתה בחירה?

אנשים אינם יכולים להביא לזהות בין כולם בכוכב הלכת, באמצעות חוכמה. מה שאנשים עושים דרך חוכמה, הם יכולים להסתדר, אבל הם לא הופכים לזהים. לאנשים תמיד יהיה זמן של "בחירה חופשית" בכדור הארץ, לאנרגיה שהאדם רוצה לקחת ולהשתמש בה. כך, ככל שכדור הארץ הופך חכם יותר, הדרך להארה המאפשרת לראות את האור, למצוא את הבורא, היא תהיה גדולה יותר, זו תהיה הדרך שמעל 90% מהאנשים יעברו.

תמיד יהיו אלה שלא יסכימו, אבל האנושות תסתדר, תהיה לה חוכמה, ולא תהיה עוד מלחמה. יהיו סוגים מסוימים של פיסיקה, והמצאות כדי לאסור את המלחמה, יהיה ריפוי, "תוחלת החיים תוכפל בשלוש", "המין האנושי יוכפל בארבע", והחוכמה תגבר, על כך הוסבר במאמר תִּכְנוּת מֵחָדָשׁ שֶׁל הדנ"א.

האנושות תגיע למקום בו, היא תביט בצורה מושלמת יותר מהמצב הנוכחי, והיא תדע להסתדר. הדת פשוט תהפוך לחכמה יותר, המשמעות שיתקיים שינוי, יהיו מנהיגים חדשים שיטענו סוגים שונים של דברים, שיהפכו ל"מערכת אמונות". שינוי האנרגיה יהיה ברור, "מערכת האמונות" תשתנה בהתאם, כי המנהיגים יהיו בקשר עם אלוהים ויאמינו. בעקבות כך המנהיגים ייצרו "תורות חדשות", שיאפשרו להם להסתדר, להבין שזה בסדר לחבק כל סוג של דת אחרת.

אנשים יוכלו להישאר בתיבת האמונות שלהם, ועדיין לאהוב מישהו אחר בתיבת אמונות אחרת. האם זה לא חוכמה? זה דבר שונה ממה שהַקּוֹרֵא חשב. לפליאדים היה כוכב שהתפתח מאוד, הם יכלו לשלוט ב"פיזיקה הפיזית" שלהם. "הפיסיקה הפיזית" הייתה ניתנת לשליטה על ידי התודעה, וזה המקום אליו היא הולכת.

וח החיים" עצמו יכול להיות אז מוגבל לתודעה ללא גוף, דרך "הסתבכות קוונטית", שאלו הם מַצָּבִים קוונטים של אובייקטים או יותר בהתייחסות זה לזה, למסע למקום אחר. הפליאדים עדיין נמצאים בכדור הארץ, הפיזיקה של "כוח החיים" דורשת שהַקּוֹרֵא יבין, זה לא יכול לחזור לפיזי, אנשים צריכים להישאר ב"מצב תודעתי חסר גיל", ללא פיזיות.

התרבויות הקדומות מסבירות, לחלק מהַקּוֹרֵאים נראה שמוסבר בְּחִידוֹת, וחלק אחר יודע בדיוק להיכן זה הולך, זה לא יקרה בעוד מיליון שנה. התהליך קורה לאט, זה קרה כבר קודם, הָאֱנוֹשׁוּת נמצאת על סף גילוי איך זה עובד. זה לא יעבוד ויעשה דברים בדרך שהַקּוֹרֵא חושב שהוא יודע.


תְּכוּנוֹת הַמָאסטֶר

"מסנן המידע", היא המגבלה הגדולה ביותר שיש לַקּוֹרֵא להגיע לאמת. זה נשבר וּמְפוֹרָק על ידי הנשמות העתיקות, בדיוק בדרך שהַקּוֹרֵא חושב מעבר לתיבת האמונות שהייתה פעם. למעשה הַקּוֹרֵאים הם אלה, העושים את ההבדל בכדור הארץ בדרכם. התרבויות הקדומות מסבירות, הנקודה האחרונה היא החשובה, "הרוחניות". ניתן לקחת את התכונות של המאסטרים, לשם כך על הַקּוֹרֵא להפסיק להיות מוזר, להפסיק לחוש כאחראי של כל כדור הארץ.

על הַקּוֹרֵא להיות אדם "אהוב", אדם שאנשים רוצים להיות עמו, משום שלַקּוֹרֵא יש את התכונות של המאסטר. הַקּוֹרֵא יהיה "מאוזן" כאשר אנשים יבואו אליו, יתמוך בהם, יחבק אותם, יחזיק את ידם. הַקּוֹרֵא יקשיב למה יש להם לומר, הוא "יבכה" אִיתָּם אם צריך, הוא "יצחק" אִיתָּם כאשר הוא צריך. זה מה שעשו המאסטרים על פני כדור הארץ, הם הבינו את "הטבע האנושי".

הַקּוֹרֵא הוא נשמה עתיקה, הוא היה שם, הוא עשה זאת, אין שום תירוץ לַקּוֹרֵא לא להבין, כי זו המורשת שלו, זה מי שהוא.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר