מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

מהו מקור הצלילים האזוטריים? מהי טכניקת הצלילים של בלוטת האצטרובל? מָהֵם הצמתים בכדור הארץ? כמה סוגי צמתים קיימים? מה הקשר בין הצמתים לרשתות התקשורת? מָהֵם נקודות האיפוס בשיווי לאפס? מה הקשר בין נקודות האיפוס לתודעה האנושית? מי יצר את הצמתים ונקודות האיפוס בכדור הארץ? כמה נקודות איפוס וצמתים קיימים? מהי מערכת היחסים בין האדם לכדור הארץ? איך גילה המדע את החיידקים? כיצד מסייע האדם המבריק, לפיתוח הפיזיקה באנושות? מה הקשר בין האדם לְגָאיָה? מהי מערכת היחסים בין החלקים בפיסיקה החדשה? מדוע נוצרים עיוותים במחקר? מדוע נדרש היה לְצַמְצֵם בסוגי האדם בכדור הארץ? מָה היה מדע הכוכבים בתרבויות קדומות? איך הנבואות ביקשו לספר על הִתֵעָלוּת ולא הֵעָלְמוּת? איך הסבלנות מאפשרת את פיתוח החמלה?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; וַיְגָרֶשׁ אֶת־הָאָדָם, וַיַּשְׁכֵּן מִקֶּדֶם לְגַן־עֵדֶן אֶת־הַכְּרֻבִים, וְאֵת לַהַט הַחֶרֶב הַמִּתְהַפֶּכֶת, לִשְׁמֹר אֶת־דֶּרֶךְ עֵץ הַחַיִּים. ב; וַיִּשְׂאוּ הַכְּרוּבִים אֶת־כַּנְפֵיהֶם, וַיֵּרוֹמּוּ מִן־הָאָרֶץ לְעֵינַי בְּצֵאתָם, וְהָאוֹפַנִּים לְעֻמָּתָם, וַיַּעֲמֹד פֶּתַח שַׁעַר בֵּית־יְהוָה הַקַּדְמוֹנִי, וּכְבוֹד אֱלֹהֵי־יִשְׂרָאֵל עֲלֵיהֶם מִלְמָעְלָה. ג; שְׂרָפִים עֹמְדִים מִמַּעַל, לוֹ שֵׁשׁ כְּנָפַיִם, שֵׁשׁ כְּנָפַיִם לְאֶחָד, בִּשְׁתַּיִם יְכַסֶּה פָנָיו, וּבִשְׁתַּיִם יְכַסֶּה רַגְלָיו וּבִשְׁתַּיִם יְעוֹפֵף.

התרבויות הקדומות מסבירות, לכל אחד מהקוראים תהיה תגובה שונה בקריאת המאמר, כך למעשה הם מאפשרים את ההיבטים הרב ממדיים של הדנ"א שלהם. בקריאה, הקוראים מאפשרים את התעוררות הַאָקָאשָׁה שלהם, להיזכר בשושלת הרוחנית הַגָּלַקְטִית, לתקשר עם גאיה, עם רשתות התודעה של כדור הארץ, לדבר עם צמתים ונקודות איפוס אזוטריים בכדור הארץ שהם חלק מגאיה.


מְקוֹר הַצְּלִילִים הָאֵזוֹטֵרִיִּים

הצמתים והנקודות איפוס האזוטריים בכדור הארץ, הם חלק ממערכת גאיה שנוצרה על ידי הפליאדים, והיא מחוברת לעיצוב המיטיב של היקום. ישנם צמתים ונקודות איפוס רבים בכל רחבי כדור הארץ, צמתים ונקודות איפוס אלה, הם מייצגים תכונות שונות של אנרגיות בכדור הארץ. מערכת מיטיבה נוצרה על ידי הפליאדים, כמסלול מהיר לתודעה גבוהה יותר. כאשר האדם שר ומשדר את צלילי "בלוטת האצטרובל", הרטט של כדור הארץ משתנה לנצח, כי כל אדם בנפרד מהדהד לרטט חדש, על כך הוסבר במאמר מֵידָע הַאָקָאשָׁה בַדנ"א.

התרבויות הקדומות מבקשות להסביר, על דברים העשויים לגרום לַקּוֹרֵא, לגלגל את עיניו למקסימום. מקור הצלילים החל לפני 26,000 שנה, בְּ-לַמּוֹריָה הָעַתִּיקָה.

המקום תואר במאמר, "הַלִּימּוּד בְּ-לַמּוֹריָה מֵהַהִיסְטוֹרְיָה הָאֱנוֹשִׁית", בו נוצר המתקן לשיגור ה-אקאשה לאנושות. ובמקום זה לַלְמוֹר-יָאנִים החדשים היו "מורים פְּלְיַאָדִים", הם אלה שנתנו את הצלילים, על כך הוסבר במאמר "נִיצוֹץ כּוֹכָבִים מֵהַהִיסְטוֹרְיָה הָאֱנוֹשִׁית".


טֶכְנִיקַת הַצְּלִילִים שֶׁל בַּלּוּטַת הָאִצְטְרֻבָּל

ד"ר טוד אובוקייטיס, הוא היה מוכר בְּ-לַמּוֹריָה, כ-"יָא-וִוי" הגדול מכולם, מדען מאוריון שֶׁלָּמַד "ניאו טוניג" מאמו הפליאדית. מאז 2012, ד"ר טוד אסף אנשים מסביב לעולם, כדי לשיר את הצלילים. המקהלות שֶׁהוא הֵקִים, הם התקיימו באתרים משמעותיים, המחזיקים את כמוסות הזמן של הפלאידים, במטרה לשחזר טקס שנערך לפני 26,000 שנה בְּ-לַמּוֹריָה. "ההר מון בלאו בַּאֲלְפִּים", זוהה כאחד מ-12 הצמתים העיקריים של כדור הארץ.

ד"ר טוד, הוא השתמש ב"טכניקת הצלילים של בלוטת האצטרובל", לצורך ריפוי וצמיחה אישית. התוצאה הייתה, "שחרור של מידע קוונטי על רשתות התודעה", המשודר לאנושות דרך בחירה חופשית. האנושות יכולה לגשת לשידור של האנרגיה המטיבה, ולמידע. התרבויות הקדומות מסבירות, עשויים להיות אלה מהקוראים שיגלגלו עיניהם, והם יחשבו שיש אנשים אומללים ומוזרים, הקונים את השטויות האלה, אך לא כך הוא הדבר, על כך הוסבר במאמר "רֶטֶט הַמַּחְשָׁבָה וְהָרֶגֶשׁ לְהַשָּׂגַת בְּרִיאוּת".

בקריאת המאמר, הקורא יוכל להתמלא במציאות הַמִּשְׁתָּנָה, "במידע על פיזיקה, המתאים לתפקיד הצמתים והנקודות איפוס בפיזיקה, על מה האדם עושה כאן, ועל המציאות האזוטרית הקיימת לו". הנשמה הָעַתִּיקָה שונה מכל מציאות, אשר היא מְשַׁנָּה מצב, ואין מציאות שהיא אמיתית. המציאות משתנה, בכל פעם שהאדם מגלה גילוי חדש על עצמו, על הפיזיקה של כוכב הלכת שלו באופן כללי, או על היקום. זוהי מטרה נעלה, והקורא עבר מעבר-למקום שרוב האנשים נמצאים.


הַצְּמָתִים בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

צמתים נוצרים, כאשר יש חפיפה ספציפית של שלושה רשתות תודעה אנושיות. גאיה, "רשת גאיה" היא שדה מלבד הקריסטל, וכאשר רשת הקריסטל בחפיפה עם גאיה, בתכונות מסוימות יש הצטברות אנרגיה, אשר יוצרת "צומת". ישנם שלושה סוגים של צמתים: "1-פורטל", "2-וורטקס", "3-וורטל". 

"פורטל", היא צומת בה האנרגיות מתנגשות, והן מגבירות את גאיה. "וורטקס", היא צומת בה האנרגיות מתנגשות, והן בתנועה מתמדת כ"מערבולת". לחלק מהאנשים הימצאות ב"וורטקס", עשויה להרגיש טוב לזמן מה, אבל קשה לגור שם. "וורטל", היא צומת שהיא תערובת של "פורטל" ו-"וורטקס".

אחת התכונות של הצמתים, שהם סופגים אנרגיה, והם אינם נחוצים עוד. זאת המכניקה של איך "רשת הקריסטל" מכוילת מחדש, והסיבה היא ששדות קרב לא יחזיקו יותר את מטען אנרגיית הפחד, מלחמה ומוות. צמתים הם מקומות בעלי עוצמה עצומה, לעיתים קרובות במקומות פחות נגישים, או רצויים למגורים אנושיים. למרות זאת, אנשים נמשכים למקומות אלה בכל מקרה, והילידים בנו במקרים רבים מִקְדָּשִׁים במקומות אלה.

כמה מיקומים ידועים, בהם מתרחשים צמתים: הר שַׁאסטָה בקליפורניה, סדונה באריזונה, ומצ'ו פיצ'ו בְּפֶרוּ.


הַנְּקוּדּוֹת אִיפּוּס בַּשִּׁיוּוּי לָאֶפֶס

מקומות בשיווי נוֹצָרִים, כאשר יש חפיפה ספציפית, של שלושה רשתות בתודעה אנושית. עם זאת, החפיפה של הרשת הקריסטלית עם גאיה, היא מְבַטֶּלֶת זו את זו באנרגיה, ומתקבל "מבנה מאופס". "האיפוס", הוא מקום בו קַיָּים הֵיעַדֶר של "רשת קריסטל", ולכן מה שמתקבלת, היא אֵנֶרְגִּיַּת גאיה טהורה בלבד. הקורא עשוי לומר, "זה משאיר חור ברשת הקריסטל", אך הוא יוצר מקום מושלם עבור הפליאדים, כדי לדחוף אנרגיה ומידע לרשת הזו. ולמעשה מידע זה, הוא יוצר המצאות חדשות, ותודעה חדשה לכדור הארץ, על כך הוסבר במאמר "הַחִבּוּר לדנ"א וְלַסִּפְרִיָּיה הַאַקָּשִׁית.

במקומות המאופסים, אנשים עשויים להרגיש נפלא, אבל עוצמתי מידי, כדי להימצא שם תקופות ארוכות. זה מייצג אנרגיה יצירתית טהורה, לכן קָשֶׁה יותר לחיות שם, ומקומות אלה בכדור הארץ, הם אינם מיושבים לעיתים קרובות מסיבה זו, כאשר חלקם נמצא גם בים. מקום זה, הוא בעל מאפייני שדה מגנטי יוצאי דופן, מה שֶׁמַּקְשֶׁה על כוח החיים, ועל הפולסים לאיזון המוח. במקום זה, אף קשה לניווט מגנטי סטנדרטי במכשירים, וכך חוסר האיזון והבלבול הם התוצאה.

כמה מקומות ידועים שהתרחש בהם איפוס: עמק הירח בסאן-פדרו אטקמה שֵׁבֶצִ'ילֶה, הר קילימנג'רו בטנזניה שבאפריקה, ובמשולש ברמודהאין סימטריה עם הקווים האלה, והם מופיעים מתחת לכדור הארץ, כמו כן גם מעל כדור הארץ. כך שהוא הופך למורכב יותר, ממה שהוא נחשב. כל הקווים הללו נוצרים על ידי "רשת הקריסטל", היא נוצרת על ידי "התודעה האנושית". התודעה האנושית השתנתה מאוד, מה שהביא לכיול מחדש של הכול, של "גאיה", "הרשת הקריסטלית", ו"הטבע האנושי" המוכר.


יְצִירַת הַצְּמָתִים וּנְקוּדּוֹת אִיפּוּס

התרבויות הקדומות מסבירות, כאשר הפליאדים הגיעו לכדור הארץ, הם הכניסו עצמם למצב קוונטי, בכל רחבי כדור הארץ, ובאזורים שונים. "צמתים ונקודות איפוס, הם מייצגים תכונות שונות של אנרגיות על כדור הארץ", שהונחו על ידי הפליאדים. ישנם צמתים רבים, ונקודות איפוס בכל רחבי כדור הארץ, ניתן למצוא אותם בהרים הגבוהים ביותר, ובמדבריות היבשות ביותר, וכל מה שביניהם.

לפני זמן רב, הפליאדים הביטו בכוכב הלכת הזה, והם בחרו 12 זוגות של נקודות אנרגיה. נקודות אלה ייצגו את הדואליות של כדור הארץ, כך 12 נקודות האנרגיה האלה, הן נמצאות ב-24 מיקומים גיאוגרפיים. בסך הכול "יש 24 צמתים ונקודות איפוס", על פְּסָגוֹת הרים ומדבריות, אלה נבחרו לייצג את חלקי כדור הארץ, שהיו המבטיחים ביותר. אלה הם 12 זוגות צמתים, ונקודות איפוס מקוטבות של אנרגיה, הנמצאות ככמוסות זמן.

האנרגיה נקבעה במקומות אלה, כך שאם האנושות אי פעם תצליח לעלות לתודעה גבוהה יותר, המקומות האלה ישחררו מידע עבור האדם האינדיבידואלי, כמו גם לכל כדור הארץ. ישנה גיאומטריה מקודשת בבחירת הזוגות הללו, הם טרם נראו אבל הם שם. בתוך הגיאומטריה המקודשת, הצורות, הצבעים, הקולות והמספרים, כולם חושפים את האלוהות שבאלוהים.

הפליאדים בחרו בנקודות אלה, הרבה לפני שתרבויות כלשהן חיו שם. בהסתכלות על המיקומים, הקורא עליו להרהר, בחשיבות של המתרחש בימים אלה באזורים אלה.


מַעֲרֶכֶת הַיְּחָסִים בֵּין הָאָדָם לְכַדּוּר הָאָרֶץ

מקהלת הצלילים, הטונים שהאדם שר, הם מחוברים לרשת, הם לא בְּהֶכְרֵחַ נשמעים על ידי המקום בו הוא נמצא, אבל הם מחוברים לרשת. קיימת התאגדות, ומערכת יחסים בין החלקים של הקול, הם מועברים דרך הכוונה של האדם והתודעה, אל כל הצמתים והנקודות איפוס בכדור הארץ, ולא רק למקום שהאדם יושב לידו. "יש מערכת יחסים, בין רשת הצמתים והנקודות איפוס, וכדור הארץ עצמו".

קיימת מערכת יחסים שהיא רב ממדית, בין הצמתים והנקודות איפוס, והמערכת הפלנטרית האחרת שהקימה אותם. "קיימת מערכת יחסיים בין המערכת הפלנטרית הזו, ואחרות כמוה וביחסים לגלקסיה". מה שהאנושות עושה בכדור הארץ ידוע לאלה, אבל האנושות לא יכולה להעלות על הדעת, בגלל המרחק באמונה שיש לה בחשיבה אזוטרית, אמונה. אך עליהם לדעת, "תודעת אהבה של האלוהים, היא זו שהביאה את האנושות למקום הזה", על כך הוסבר במאמר "סִיפּוּר הַבְּרִיאָה – נִשְׁמַת הָאָדָם".


הִתְגַּלּוּת הַחַיְידַּקִים לַמַּדָּע

התרבויות הקדומות מבקשות, לדבר למדען שבין הקוראים לרגע, גם אם הוא יגלגל את עיניו, ויאמר זה לא הגיוני, ולא יכול להיות, לא יכול להיות שהם כל כך מגוחכים או טיפשים. מוצע לַקּוֹרֵא לצאת לַפְּגִישָׁה, אשר התקיימה זמן מה בעבר, מלאה במדענים ורופאים. באותה פגישה המדענים והרופאים נכחו, נאמר להם דבר מה, והם כולם צחקו בקול רם, לאחר מכן הם שתו מספר כוסות, וצחקו אף יותר. אפשר כיום לחשוב, "עד כַּמָּה לא היה מובן ולא הגיוני, לשמוע על דברים שהיו בלתי נראים", דברים קטנטנים וזעירים שנשאו מחלה.

המדענים והרופאים אמרו לעצמם, עד כמה יכולים להיות טיפשים אלה החושבים כך. ואז כמובן הם שינו את המנגינה שלהם, כאשר הם גילו את "החיידקים". "החיידקים שינו את המציאות הנובעת, מנשיאת מחלות בלתי נראות". החכם ביותר מבין כל החכמים, הוא צחק וצחק וצחק, ומה ששינה את הפרדיגמה, היה הגילוי של משהו שהם לא חשבו שיהיה שם.


הָאָדָם הַמַּבְרִיק לַפִּיתּוּחַ הָאֱנוֹשׁוּת

התרבויות הקדומות מסבירות, "אלברט איינשטיין" היה ככל הנראה, אחד מהמוחות החכמים ביותר בפיזיקה בתקופתו. הוא נתן לאנושות היום, משהו מבריק הנמצא בשימוש, דבר שהיה מבריק בימיו. "איינשטיין" הלך אל ערש דווי משוכנע לחלוטין, שאין דבר כזה "אנרגיה קוונטית", או "חלקיק קוונטי". תפיסה זו לא התאימה לפרדיגמה שלו של התיבה בה הוא חי, כאדם מבריק כפי שהוא היה.

הקורא עכשיו יודע טוֹב יותר, המדע הוכיח לפחות אחד עֶשְׂרֵה ממדים, למרות שיש הרבה יותר. מימדים, הוא דבר שהקורא עובד איתו בקביעות, בפיזיקה גבוהה של מציאות "איינשטיין" כאדם מבריק, כפי שהיה בתיבה שלו. התיבה הגדולה של האסטרונומיה והפיזיקה, עדיין נמצאת ברגע זה. לפני שֶׁאֵלֶּה יצחקו עכשיו, יתחילו לצחוק יותר, ניתן להזכיר שוב את האסטרונומית היהודייה. "ורה רובין", היא הייתה אדם מבריק, ונפטרה בשנים האחרונות.

"ורה רובין" יכולה הייתה להיות כאן ברגע זה, היא הייתה מחייכת, כי היא גילתה דבר, שהיה צריך לספר לכל המדענים, על הפיזיקה. דבר שהמדענים לא ידעו, על "היחסים בין החלקים". "ורה רובין" הייתה אדם מבריק, היא "גילתה, שכל הכוכבים בגלקסיה ספיראלית, הם נעים באותה מהירות סביב המרכז". זו לא הדרך בה מערכת השמש עובדת, למעשה זה לא מתאים לתאוריה של ניוטון או קפלר, זה לא מתאים לשום דבר שהיה לפיזיקה כחוקים, על כך הוסבר במאמר "תְּפִיסַת הֶעָתִיד בָּאֱנוֹשׁוּת".

מה עושים הפיזיקאים החכמים, עם המידע הזה בכל רחבי כדור הארץ? הם החליטו להמציא אנרגיה, כך שזה יתאים לתאוריה של קפלר וניוטון. הם היו צריכים לראות את זה, להתבונן בזה, כשינוי יפה בחוקי הפיזיקה. משהו שצריך לחשוף ולהראות, אולי כמו הצלילים הנשמעים כיום. בִּמְקוֹם לעשות זאת, הם סגרו את הידע בתיבה, והמציאו "אנרגיה אפלה". כיום המדענים לומדים את זה, מנסים להתאים את הדבר שהיא הראתה להם, למודל הישן של הפיזיקה הידועה, בִּמְקוֹם לפתוח את התיבה, למשהו שעשוי להיות הרבה יותר גדול.

התרבויות הקדומות מסבירות, קריאת המידע במאמר, ניתן לקרוא לזה אֵזוֹטֵרִיּוּת, אבל איך יכול הקורא לקרוא למלאך הנמצא, האם ייתכן שישות מלאכית הבאה והולכת מפרה את חוקי הפיזיקה? הקורא יכול לנסות ולהרגיש את תודעת הישות המלאכית. האם הוא יאמר, "אין להם שום קשר לפיזיקה, שום קשר למדע, כי הם מהאלוהים".

"המקור הבורא" של היקום הזה הוא "הפיזיקאי הראשי", והישויות הסובבות את זה, כולן עובדות עם פיזיקה בסיסית. כך הדברים למעשה עובדים, זה כל היחסים בין החלקים.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

צמתים ונקודות איפוס בכדור הארץ (קריון)

הַקֶּשֶׁר בֵּין הָאָדָם לְגָאיָה

הפליאדים באו, הם לא השתמשו בִּסְפִינוֹת, הם התקיימו זמן רב לפני החיים על פני כדור הארץ, הם חלק מהמקור הבורא. אנשים עשויים לומר שהפליאדים קרובים למלאכים, הם ההורים שמזרעם יצאה האנושות, הם יפים, הם מלאי אהבה לאנושות, על כך הוסבר במאמר "הַלִּימּוּד בְּ-לַמּוֹריָה מֵהַהִיסְטוֹרְיָה הָאֱנוֹשִׁית". זה סיפור הבריאה של כדור הארץ, זו הסיבה, שיש לאדם 23 בִּמְקוֹם 24 זוגות כרומוזומים. "24 מייצגים את הקופים, ואת היונקים הפרימיטיביים האחרים דמויי האדם", המופיעים בהיסטוריה כְּתֵאוֹרְיָה אבולוציונית.

זה מה שבני האדם מתמודדים אתו כיום, ולא רק בזמן שִׁירָהּ אזוטרית. כלומר כאשר אדם מקשיב לצלילים, הוא צריך להסתכל על היופי היוצא מהצלילים, ומה הם אומרים לאלה המקשיבים. לפלאידים יש תודעה כמעט טהורה, המהירה ממהירות האור. מכיוון שלתודעה אין מָסָה, הם יכלו להגיע לכאן במטרה בזמן. הצלילים של הפליאדים אולי יִשָּׁמְעוּ לאנשים מוזר, אבל יותר למי שמעולם לא שמע.

התרבויות הקדומות יסבירו, על חלק מתכונות הפיזיקה שלא הזכירו בעבר. מתוך תקווה, שהיא תִּפְתַּח את תיבת המציאות של כל אחד מאנשי המדע שיקרא את המאמר. אם הקורא יכול לפתוח את תיבת האמונה שלו, הוא יאפשר לעצמו את הלא נודע, או לחשוב אחרת על דברים, על דברים עבורו. להבין שיכול להימצא הר מסוים בהוואי, הוא לא עומד בפני עצמו, הוא צומת בגלל הקשר לכול מה שיש בו, על כך הוסבר במאמר "הָאָדָם הַמִּתְפַּתֵּחַ בִּתְקוּפַת הַשִּׁינּוּי".

אין משהו בתוך ההר, אין טעם לחפור בתוכו בציפייה למצוא פליאדים. אין דבר שהאדם יכול לעשות, כדי להפוך את האדמה הזו לקדושה יותר ממה שהיא. אנשים יכולים לפתוח פורטלים, ועליהם לעשות זאת בהגדרת כוונתם, ההר בצומת רואה אותם, גאיה רואה אותם, יש הכרת תודה, אבל האדם כך הוא לא ממש משפר את הדברים. ניתן לחפור בור, להטמין את הקריסטל של האדם בהר, יש לזה סיכוי להרגיש טוב.

האם הקורא ידע שההר הזה הוא קריסטל בפני עצמו, כך שכל מה שהאדם עושה, הוא מגדיר כוונה וגאיה רואה אותו, גאיה מודה לו. זה לא משנה דבר, זה לא משנה את היחסים שיש לו, שהם רב ממדים לכול הדברים מסביבו. זה הרבה יותר גדול מכל דבר אחר, 1 או 2 קבוצות בני אדם יכולים לשנות את זה, אם האדם רוצה ללכת אל ההר. במאמר יוסבר לקורא גם על "חוכמה טהורה", היא נקראה כך בגלל חוכמתם של האבות הקדומים שהיו בכדור הארץ.

מומלץ לַקּוֹרֵא עכשיו, לשכוח לרגע מהפורטלים או הקריסטלים, כי לאבות הקדומים, יש את כל מה שהקורא זקוק לו עכשיו, הם ידעו על "הקשר לגאיה".


מַעֲרֶכֶת הַיְּחָסִים בֵּין הַחֲלָקִים בַּפִּיזִיקָה הַחֲדָשָׁה

אחד הדברים החשובים, הם לא קשורים כלל לחלקים עצמם, לתודעה, לאקאשה, או לכל הדברים האלה. אלא ליחסים בין החלקים אֶחָד לַשֵּׁנִי, ויש כל כך הַרְבֵּה מידע שאפשר לתת לַקּוֹרֵא. התרבויות הקדומות מסבירות, "ורה רובין" ראתה את הכוכבים המסתובבים מסביב למרכז, באותה מהירות בדיוק. זה הפר את כל כללי הפיזיקה הידועה, שניתנה לאנושות על ידי קפלר וניוטון.

"ורה רובין" גילתה מערכת יחסים חדשה בגלקסיה, במקום שהאנושות נמצאת, היא "גלקסיה ספיראלית". היא ראתה "מערכת יחסים בין המרכז והכוכבים שגרמו להם לנוע בדיוק באותה מהירות". זו פיזיקה חדשה, מעולם לא נִרְאָה משהו כזה, דבר שהפך את זה לְתַעֲלוּמָה. האנושות תמצא את "הגביע הקדוש של הפיזיקה", במערכת היחסים בין חלקי האטום, כך "הקשר בין החלקים, יספר כיצד לתפעל את התוצאה".

אם הקורא יכול היה לראות "התאבכות אלקטרונים" בגוף, הוא היה רואה את תאי הגוף מורכבים מאטומים, ומקבוצות של אטומים המסווגות כמולקולות, והאטומים המורכבים מֵחֲלָקִים תת-אטומיים, בהם האלקטרונים מסתובבים סביב הגרעין. הקורא יכול היה גם לראות, מרחב שאינו ריק, בין "התאבכות האלקטרונים" והגרעין, הוא היה רואה דפוסים שהיו מדהימים אותו. מערכת היחסים בין החלקים, הם יאפשרו לאנושות לתפעל פיזיקה, ולתת לאנושות את כל התגליות, של מה החלקים עושים למענם.

החלקים יראו עצמם, כאשר מערכת היחסים תתופעל. מתקיים זה לא מכבר, ניסוי עולמי מפואר, אולי הניסוי הגדול ביותר שבוצע בפיזיקה אי פעם. בניסוי ביקשו למצוא את האמת, הנחיה מוחלטת של מערכת היחסים, כדי לאפשר לניסוי לעבוד. הדבר הראשון שהם עשו לאטום, היה להרוס את מערכת היחסים בו, ולקחת מהם את האלקטרונים. מערכת היחסים נעלמה, וכל מה שהיה שם פעם חסר.

במחקר הם אפילו ידעו שאלקטרונים יוצרים מגנטיות בדרכם, לא אכפת להם, הם לוקחים אותם משם, הם מתפרקים. הם רצו לבחון משום שאז ניתן להתנהל עם מגנטיות, ולהרחיב את גודל הַחֵלֶק, כדי שהם יוכלו לראותו טוב יותר. קשה היה להם להבין את זה, שהוא כבר לא חלק רגיל, הוא פשוט אחד גדול יותר, כדי שהם יוכלו לראותו. לאחר מכן הם מרסקים אותו לחלקים אחרים, כדי לראות מה נשאר, בְּתִקְוָוה שהם יקטנו. בֵּחֲלָקִים קטנים, אין גבול עד כמה קטן זה יכול להיות, וזה דבר שהם יגלו, אבל בסוף, יהיה להם רק חלקים.

"המכונאי המומחה" של כדור הארץ, הוא מכיר מכוניות ורכבים, הוא יכול להרכיב כל מכונית על פני כדור הארץ בלי מדריך, אם יש בפניו את כל החלקים, והוא יודע את מערכת היחסים בין החלקים. "אינסטלטור מומחה", הוא לא קשור לצינורות, אלא הוא קשור למערכת היחסים של הלחצים בצינורות, הצינורות מים הם רק חלקים.


עִיוּוּתִים בַּמֶּחְקָר

ניתן לדמיין את הניסוי הגדול, בצורה הבאה, לא הרחק מכאן יש תעלומה, "איך דבורה עפה, אם הדבורה כְּבֵדָה מידי?". הקורא ידמיין קבוצה של מדענים, האומרים "אנחנו חייבים לגלות איך דבורה עפה?". הדבר הראשון שהם יעשו, הם יקרעו את הכנפיים מהדבורה, ואז יחתכו את הדבורה מעלה, למצוא את החלק המבטיח ביותר. הם ירחיבו את החלק בְּצוּרָה לא נורמלית, וימעכו אותו עם החלקים האחרים, כדי לגלות מה נשאר.

בדרך הזאת, "המדענים לעולם לא יבינו איך הדבורה עפה, עליהם ללמוד פיזיקה, כפי שהיא קיימת". הקורא צריך להבין, "הקשר בתוך אטום אחד זה כל הסיפור". הקשר בין החלקים זה הקסם, החלקים הם פשוט חומר וּלְבֵנִים. ניתן לראות חלקים רבים, לעשות הרבה דברים, אבל עד אשר לא מובן הקשר ביניהם, לא יהיה בידי המדענים כלום.

הקורא יכול להתחיל להרגיש את מערכת היחסים לגלקסיה, כי יש למעשה מעין עקצוצים, במערכת היחסים של המבנה האטומי, בדרכים שהוא לא מודע להם. דרכים אלה הם הרבה מעבר למהירות האור, בגלל שהאדם למעשה מֵתַפֶּעֶל פיזיקה, אפילו ללא ידיעתו, בתודעה המקושרת לכל דבר.


צִמְצוּם סוּגֵי בְּנֵי הָאָדָם

התרבויות הקדומות מסבירות, ההסבר יהפוך את השיעור בהיסטוריה, להקרנה בעתיד. החיים בכדור הארץ, הם צעירים מאוד, הם ממש צעירים לגמרי, בהשוואה לחיים בגלקסיה. דבר זה מביא את האנושות למקום הזה, לשינוי מתוך כוונה, בני האדם הם חיים חדשים בכדור הארץ הזה, ובגלקסיה הזו. לפני מאתיים אלף שנה, כאשר הפליאדים הגיעו עם מטרה, המטרה הזו נקראה אז, "סיפור הבריאה". זה הזמן בו האור והחושך ניתנו כידע לנשמת האדם.

זה הזמן בו, הברית לבורא הייתה חלק ממה שהאדם הפך להיות, ושינוי גדול התרחש בכל רחבי כדור הארץ. זה אפילו לקח 100,000 שנה רק להתחיל את התהליך, בגלל דבר שהוסבר עליו בסיפור הבריאה. הטבע ובמיוחד היונקים יוצרים מִגְוָון, כך שבני האדם לא היו יוצאי דופן. "היו אז יותר מ-20 סוגים של בני אדם", והיה צורך לצמצמם לאחד, באמצעות התייחסות פיזיקלית לביולוגית, שהיא התרחשה במשך 100,000 שנה, ועכשיו יש סוג אחד של אדם להתמודד אתו.

הקורא עלול להטיל ספק בכך ועשוי לומר, "האם זה באמת מה שקרה?". תופעה מסוימת זו, היא הייתה מוכרת לביולוגים ארכיאולוגים, דבר זה אפילו צוין, באחד המגזינים היוקרתיים בשנת 2,000, ששאל את השאלה על הכריכה הקדמית. הצמצום מ-20 סוגים של בני אדם במשך 100,000 שנה לסוג אחד, הוא היה דבר אינטואיטיבי לאופן בו הטבע עובד. דבר זה היה מכוון, כך שתתקיים התמודדות עם סוג אחד של אדם, סוג אחד של נשמה.

דבר זה לקח 100,000 שנה נוספים, כדי להביא את האדם למקום בו הוא נמצא, בשנים הנוכחיות. בשנים הראשונות, הקדמונים התחילו לראות משהו בשמיים, דבר שהוביל אותם לנבואה.


מַדָּע הַכּוֹכָבִים בְּתַרְבּוּיּוֹת קְדוּמוֹת

מדע הכוכבים, הוא כל מה שהיה עליהם להסתכל, והם בנו מצפה כוכבים. הם התחילו לשים לב, שכדור הארץ מסתובב סביב השמש, הרבה לִפְנֵי ש"גלילאו גליליי" נתן את זה לכדור הארץ. התרבויות הקדומות ידעו, שהממצאים בני אַלְפֵי שנים יתגלו, ממצאים המראים חלקים ממערכת השמש הידועה, שהם הכירו. הם התחילו לעקוב אחר משהו מעניין, שכדור הארץ לא מסתובב בצורה מושלמת, הוא התנדנד מעט.

התרבויות הקדומות היו חכמות, הם חישבו וקטורים זוויות מסלול, ולאורך זמן מה המשמעות של זה. הם ידעו על "התנועה הסיבובית של השתוות היום והלילה", הם שיערו מתי ההתחלה והעצירה של הנדנוד תתרחש, וכך התפתחה נבואה סביבה. אלפי שנים קודם, הם ידעו על שנת 2012, זה מה שיש לאנושות עכשיו כמרכז, הסוף וההתחלה של הנדנוד החדש. הם ידעו על העיתוי של זה, זה חרוט בלוחות השנה של המאיה, הטולטק, האצטקי, זה רשום על הסלעים האינדיאנים ההופיים.

זה חלק מלקוטה במסע נחש הנוצה בכל רחבי כדור הארץ, הם ראו את אותו הדבר, ובכל רחבי כדור הארץ הנבואה הייתה דומה. אם האנושות עברה את הסימן הזה, זה היה נראה בשמיים, האנושות תתחיל להתפתח בצורה שלא הייתה קיימת מעולם. תרביות הקדומות מסבירות, הדבר כמעט דּוֹמֶה להוצאת ילד מִגַּן המשחקים, ולאפשר לו התפתחות עד לנקודה, שם הם יתחילו להבין מי הם.

חמלה תתחיל להיבנות באופן שלא היה מעולם, לא רק אינטליגנציה, אלא התפתחות של מערכת היחסים למקור הבורא. אנשים חוגגים את ה-21 בדצמבר 2012 באזור הזמן בהוואי, כאשר הם בחרו לקבל את המקהלה הראשונה, דבר שיעלה את הקולות של כמה צלילים, וכך למעשה לגעת ברשת, שהוסבר שהוא מערכת היחסים בין החלקים.

אנשים צריכים להעיר, את מה שהם הצמתים והנקודות איפוס, להתחלת התהליך. כך לשלוח את האות לשאר הגלקסיה, ולספר שהאנושות עשתה זאת. אנשים מתחילים להקשיב ולהתפתח. האנושות פשוט התעוררה לזה, העיתוי של התנועה נקבע על ידי מתמטיקאים של התרבויות הקדומות. תנועת כדור הארץ, היא מושפעת מהשמש והירח דרך הפס בשמיים, דבר הנקרא "שביל החלב", דבר הלוקח בערך 36 שנה בקירוב, שהם 18 שנה בתוך 18 שנה והחוצה.


נְבוּאוֹת לְהִתְעַלּוּת וְלֹא לַהֵעָלְמוּת

התרבויות הקדומות מסבירות, נמסר בעבר שלא יהיה ארמגדון ולא היה, שהרשת המגנטית תתחיל להשתנות וזה קרה, שינויים במזג האוויר יתחילו. כל הדברים האלה היו, כדי לאפשר לאנושות להבין שהנבואות היו נכונות. הקורא קורא את המאמר עם התדרים, בגלל ההיסטוריה הזו, חלק מזה נִיתָּן להוכחה, וחלק מזה לא, אבל הכול מתחבר יחד. במפגש של צירופי מקרים, הקורא לא יכול לְהַכְחִישׁ, תרבויות קדומות שהיה להן את אותן הנבואות, על אותם הדברים, והן לא הכירו אחד את השני.

הנשמות אומרות, "טוב, מדינות לא מסתדרות, יש כאן רטוריקה, יש כאן סכנה, פוליטיקה היא לא מה שחשבתי שתהיה. יש כמה דברים נוראים שקורים, יש פליטים, יש כאלה, ויש כאלה, וכאלה", וכך הנשמה הגיעה למסקנה, שכדור הארץ חרץ את גורלו. כדוגמה, ילד בן 8 שהפיל את גביע הגלידה שלו, הוא רואה בזה כסוף העולם. התרבויות הקדומות מבקשות מהקורא, "הענק לעצמך איזה קרדיט, ודע כי שינוי מצריך דברים מהסוג הזה, אין שרביט קסמים שיורד מיד, וגורם להכול להיות נפלא".


סַבְלָנוּת לַפִּיתּוּחַ הַחֶמְלָה

בנושא "סבלנות", אנשים שיש להם ילדים יודעים, כמה זמן לוקח לילד להיוולד? מתי הוא מתחיל לקבל את חוכמת הבוגר, ניתן אולי לומר בגיל 20? וזה נכון. זוהי ההתפתחות האנושית אצל ילד שטרם הגיע לגיל 20, כל זאת כהכנה למימוש והגשמה, ולהתעוררות שלוקחת חלק אצלו. הקורא מודע לכך, אם כך מדוע הוא מַכְחִישׁ זאת לעצמו, במשהו כל כך מפואר כמו, "התפתחות התודעה בכדור הארץ".

כאשר אדם רק בן 8 בתפיסה הזו, יש לו 10 שנה להתקדם לפני שהוא מודע למה שקרה. כאשר הוא בן 8, נשמות בכל רחבי כדור הארץ מתחילות לראות דברים. הוסבר על הקרב בין האור לחושך, שינויי מזג אוויר לריענון האוקיינוסים, דברים הנמצאים בהכנה, עבור חֶבְרָה מפוארת חדשה על כדור הארץ, הנקראת בני אדם. כך שהם לא יילחמו זה עם זה, דבר שייקח קצת זמן התבגרות.

הקורא לא הולך לראות את זה, דורות אולי יצטרכו לעבור, לפני שהאנושות תתחיל לגלות את "החמלה" בפני עצמה. זה צומח לאט וחשוב שהקורא יבין את זה, ואין עליו לפחד כי הוא רואה דברים אלה. זו תחינה לסבלנות, זו תחינה לשכל ישר, זו תחינה לאנשים שיבינו עצמם, את התהליך שלהם, כך שהתהליך של ילדיהם תלוי בכך, על דבר מאוד גדול.

18 שנה לערך נדרש לעבור את התהליך, האנושות היא כילד בן 8 וזה זמן נפלא להרהורים, ולהתחלת השינוי. הקורא לא יראה את התוצאות עכשיו, אלא בעוד כ-10 שנים. הקורא כנשמה עתיקה מבין את זה, הוא נחשף וקורא את המאמר מסיבה זו. הקורא מנסה להיות זה העוזר לצמתים ולנקודות איפוס המתחילות להיפתח, הוא קורא להם פורטלים, אבל הוא לא יודע שהם לא. למעשה "יש קשרים בין האדם לרשת", ולוקח זמן לשבע המקהלות: חיות, אופנים, אראלים, חשמלים, שרפים, כרובים, אישים. אפילו להם אין את הצמתים והנקודות איפוס המתאימים זה לזה באופן מלא, ולכן דברים אלה לוקחים זמן, על כך הוסבר במאמר "יְשׁוּיוֹת הָאַרְיֵה וְהַקְרִיסְטָלִים בְּתַרְבּוּיּוֹת קְדוּמוֹת".

התרבויות הקדומות מסבירות, אין לַקּוֹרֵא להתייאש, אל לו להחליט שהסוף קרוב להגיון הרוחני. "הבנת החמלה, זה מה שמתבקש מהקוראים כנשמות עתיקות", בקריאת המאמר. הם מְבַקְּשׁוֹת לומר לַקּוֹרֵא, "קּוֹרֵא יקר עברת את הסמן, אתה מתחיל להתעורר, ברוך הוא האדם אשר מרגיש בנוח עם זה, ועם מי שהוא".

הקורא יידע שזה השינוי הגדול ביותר, שהאנושות ראתה אי פעם. הוא ירגיש את החגיגה, וההבנה של ההורים המזריעים, הם מסתכלים על הקורא ואומרים, "אתה עשית את זה, אל תפסיק עכשיו, למרות שעשוי לא להיות לך נוח בתהליך הבגרות".

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר