מבוסס על מחקר ומידע מתרבויות קדומות

מהו מקור קריסטל אנדרה? מהם מאפייני קריסטל אנדרה מונו-טומי? מהם השפעות קריסטל אנדרה על האדם? האם אנדרה הוא קריסטל או זכוכית? במה להאמין? מגוון נבחר של קריסטלי אנדרה ומאפייניהם.

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; וְאָבֹא עַד-אֲשֶׁר קָרַבְתִּי אֶל-חוֹמָה בְּנוּיָה אַבְנִי בְּדֹלַח וּמוּסַבָּה לְשֹׁנוֹת אֵשׁ וַיָּחַל הַמַּרְאֶה לְהַפְחִידֵנִי. ב; וְאָבֹא אֶל-תּוֹךְ לִשְׁנוֹת הָאֵשׁ וְאֶקְרַב אֶל-בַּיִת גָּדוֹל וְהוּא בָּנוּי אַבְנֵי בְּדֹלַח, וְקִירוֹת הַבַּיִת הָיוּ כְּעֵין מַרְצֶפֶת אַבְנֵי בְּדֹלַח וְרִצְפָּתוֹ הָיְתָה בְּדֹלַח. ג; כִּפָּתוֹ הָיְתָה כְּעֵין שְׁבִיל הַכּוֹכָבִים וְהַמְּאֵרוֹת וּבֵינֵיהֶם הָיוּ כְּרוּבֵי-אֵשׁ וּשְׁמֵיהֶם מַיִם. ספר "חנוך" מהספרים החיצוניים.


מְקוֹר קְרִיסְטָל אַנְדְּרָהּ

התרבויות הקדומות מסבירות, "קריסטלי אנדרה מסווגים כקריסטלי מאסטר", המגיעים עם יכולות ריפוי חזקות, על מנת להגביר את המודעות ואת הרטט, יחד עם גישה לידע אוניברסלי. קריסטל אנדרה משמש גם לפתיחה והפעלה של דנ"א, ומתנות רוחניות. קריסטל אנדרה הוא קריסטל מרפא שפועל לניקוי ואיזון בין 3 המוחות, המורכבים מהראש, לב, והבטן.

מאפייני קריסטל אנדרה מסוגלים להאיץ תהליכים הכרוכים בהתפתחות רוחנית, ולעזור למשתמש בקריסטל אנדרה להביע את דרכו אל האני העצמי האמיתי. קריסטלי האנדרה המקוריים ניתן למוצאם באתרי וורטקס-מערבולת בעלת אנרגיה גבוהה. מיקום זה נמצא בסיירה נאבדה הגבוהה, בהר שאסטה בצפון קליפורניה, ונמצאו גם בדרום אפריקה.

קריסטלים אלו התגלו לראשונה בשנת 1967 על ידי ליידי נלי, אשת רפואה הודית. בבדיקות שנערכו באדמה בה התגלה "קריסטל אנדרה", התגלה שהיא הכילה רמות גבוהות של יסודות "מונו-אטומי", כלומר שילוב המילים "מונו" ו"אטומי", אשר משמעותם "אטום בודד", מידע נוסף ניתן לקרוא במאמר "הַקְּרִיסְטָל הַלָמוֹריָאנִי לְהִתְעַלּוֹת".


מְאַפְיְינֵי קְרִיסְטָל אַנְדְּרָהּ מוֹנוֹ-טוֹמִי

התרבויות הקדומות מסבירות, המאפיינים של קריסטל אנדרה הם "מונו-אטומי" באופיים. המשמעות היא שהיסודות המתכתיים ה"מונו-אטומי" בקריסטלים אלה, מסווגים כחומרים מתכתיים בעלי אטום בודד. חומרים אלה מתנהגים בצורה שונה בהשוואה למתכות רגילות, הם קיבלו בירושה מספר תכונות שאושרו. כאשר חומרים אלה מחוממים לטמפרטורות גבוהות מאוד, הם הופכים לחומר הדומה כמעט לזכוכית.

קריסטלי אנדרה מכילים "פרימה מאטרה", על פי תות הוא "החומר הראשון". האלכימיה היא מדע הנובע מ"החומר הראשון" של המין האנושי הראשון בכדור הארץ. נשמות אלה היו של "הגזע האדמי" שהיה מוקדם יותר "לגזע האנושי", הם שכנו במקום המוכר לכולם כלמוריה"פרימה מאטרה" הנמצאת בקריסטל אנדרה, היא יסוד כימי איטריום ששילב 70 מינרלים. לזה יש השפעה חזקה על ריפוי גוף האדם לאיזון, להגנה, ולניקיון שדות האנרגיה העדינים של האדם, מידע נוסף אפשר לקרוא במאמר "קְרִיסְטָל אַנְדֵרָה לְהִתְפַּתְּחוּת רוּחָנִית".

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

המרכזים של האדם עד מימד 5

קְּרִיסְטָל אַנְדְּרָהּ עַל הָאָדָם בְּמַעֲבָר לְמֵימַד 5

התרבויות הקדומות מסבירות, קריסטלים אלה אינם במקום מכדור הארץ, אלא ממערכת כוכבים שמעבר לכדור הארץ. קריסטלים אלה מקשורים לאין סוף אפשרויות. קריסטלי אנדרה נוטים להעלות ולהגביר את הרטט של האדם, יחד עם הגברת היכולות והאינטואיציה הטלפתיות, מה שמסייע לו להתחבר למה שמכונה "האני האלוהי הגבוה", מידע נוסף ניתן למצוא במאמר "יְשׁוּיוֹת הָאַרְיֵה וְהַקְרִיסְטָלִים בְּתַרְבּוּיּוֹת קְדוּמוֹת".

קריסטל אנדרה מביאה רגשות חזקים של שלווה פנימית, הרמוניה ושמחה. יש אנשים שבפעם הראשונה שאחזו בקריסטל, הם הרגישו את האנרגיה הזורמת מהקריסטל שביד, ללב ולמעלה לעבר צ'קרת הכתר. עם זאת, קריסטלי אנדרה גם ידועים כשרויים במחלוקת, חלק מאמינים שהקריסטלים האלה, הם רק חתיכות זכוכית. קריסטלי אנדרה אותנטיים מציעים בין הקריסטלים את הרטטים הגבוהים ביותר שיש בכדור הארץ.

אדם יכול להיקשר לאחד מהקריסטלים רק כאשר הזמן מתאים לו, ובדומה לסוגי קריסטל אחרים צריכה להימצא התאמה לרטט. קריסטל אנדרה מגיע במגוון צבעים, למרות שמה שמעניין בקריסטלים האלה, שהם יבחרו באדם כאשר יגיע הזמן לחיבור איתם.

(Picture: doorwaystopower.com)

כוח המלכים (Power Of Kings)

קריסטל אנדרה כוח המלכים הוא בצבע סגול כהה, נראה כשחור לעין אך משתנה כשאוחזים בו באור, מבטא שליטה ומנהיגות. מלכים קדומים החזיקו בו להכוונה עם העצמי הגבוה, מדריכים, וישויות גבוהות. 

אנדרה כוח המלכים יכול לשמש להדרכה, ניתנת גישה לידע מחיים קדומים באמצעות בקשה ותפילה. הקריסטל מחזיק אנרגיות של הכוהן הגדול, נחשב לקריסטל קסום. מחבר למטטרון, קותומי, ישו, משפיע במיוחד על צ'קרות 10, 12, 15.

(Picture: andaraenterprise.com)

דרקון זכוכית סגול שקוף (Purple Translucent Dragonglass)

קריסטל אנדרה דרקון זכוכית סגול שקוף, היא נראית כקרח סגול שקוף. קריסטל זה מעולה למדיטציה ולקרקוע, משום שיש לו רטט אנרגטי חזק. קריסטל אנדרה דרקון זכוכית סגול שקוף, הוא אבן עוצמתית המשמשת עבור מסע שמאני וריפוי עמוק.

קריסטל זה כולל גוונים של צבע סגול שקוף. הצבע הסגול ייצג לאורך כל העת העתיקה את ה"מלוכה השמיימית", ואת "מאסטר המסתורין", את פסגת ההתעלות הרוחנית.

(Picture: Andarawakening.com)

התעלות הנשמה (Ascended Spirit)

קריסטל אנדרה להתעלות הנשמה, הוא בצבע לבנדר – סגול חיוור המבטא את התעלות הנשמה, המאירה באחדות עם המהות האלוהית של החוכמה והאמונה. 

מהות הזמן האלוהי הוא עכשיו, לכן התעלות הנשמה מזכירה לאדם את המציאות האמיתית שלו, כחלק מהמקור הבורא, כישויות של עכשיו.

(Picture: newearthstore.com.hk)

האש האלוהית (Divine Fire/Scared Ruby Red Ray/Scarlet Shift)

קריסטל אנדרה אש-נשמה אלוהית אדומה, היא מפעילה את קרן האודם האלוהי המטהרת את צ'קרת השורש, הקרן נושאת בתוכה גם את הזכר וגם את הנקבה האלוהים יחד. קריסטל אנדרה זה יוצר הרמוניה ואיזון דרך הצתת להבת התשוקה למטרות הנשמה. הקריסטל מנקה את צ'קרת השורש מעיוותים, כאשר קיים חוסר בסוגיות של ביטחון, בטיחות ושפע.

קריסטל זה מכניס אהבה טהורה ורבת עוצמה למערכות היחסים, הוא גם פועל להפעלה וטיהור כל אנרגיה לשותפות נשמתית, אחדות אלוהית רדומה, ומוכנות לעבור שלב לרטט גבוה יותר. 

(Picture: andarawakening.com)

אש השמש האלוהית (Divine Solar Fire)

קריסטל אנדרה אש השמש האלוהית, מנקה את מסלול המכשולים המתבטאים בחייו של אדם, ולהופכם דרך הצלחות. הקריסטל מביא את כל המאפיינים של אור השמש בצבעי כתום-אדום, המכילה אנרגיה פנימית, חוזק, בהירות וכוח. 

הקריסטל מניע את האדם לתבוע את שגשוגו, והצלחה בהגשמת הרצונות הנשמתים, נותן לאדם תחושת אחדות וקשר עם הכול. פועל בעוצמה עם מועצת האור השמש של 12 אחוות האור, ומביא את אור השמש לכדור הארץ.

(Picture: 5dearthproject.com)

מתמר קסמים אדום (Red Magic Transducer)

קריסטל אנדרה מתמר קסמים אדום משקף את אור החוכמה והאהבה. התרבויות הקדומות השתמש בקריסטל זה במקדשי האהבה והתשוקה.

קריסטל זה פולט אנרגיה של "כוח חיים" ועובדת כדי להשפיע בצורה עוצמתית על שדרוג הדנ"א.

(Picture: andaraenterprise.com)

אקווה קרח כחול-ירוק (Aqua Blue-Green Ice)

קריסטל אנדרה אקווה קרח כחול-ירוק, צבעו הוא אקווה כצבע הים, קריר ומרגיע. קריסטל זה מקבל בברכה את פני האדם בשמחה, ומזכיר את ימי קדם בלמוריה. קריסטל אנדרה אקווה קרח כחול-ירוק, ממש את עומק "האחד" באדם, כדי שיוכל לראות מעבר לפני השטח את התפיסה בבראשית. קריסטל זה, מבטא את צבע קצף הים השקוף, את המים הראשוניים ששולבו בתפיסה האנושית.

בתוך עומק התפיסה החולפת של האדם, ובמעברו אל נצחיותו של "האחד" באדם, קריסטל אקווה קרח כחול-ירוק מביא את הפוטנציאל העצום והאינסופי למימוש מתוך ההבטחה. 

(Picture: doorwaystopower.com)

כחול מחשמל (Electric Blue)

קריסטל אנדרה כחול מחשמל, הוא דומה מאוד לקריסטל צהוב חשמלי, בכך שמובנים בתוכו קודים מיוחדים, המעוררים את הדנ"א הרדום. הקודים מאפשרים את פתיחת האדם ליכולות הגבוהות ביותר שלו, ויכולות אינטואיציה רדומות, ועוד הרבה הישגים מרהיבים אחרים של הפוטנציאל האנושי. קריסטל אנדרה מחשמל זה, מביא חיוניות, תחושה של רווחה, התרחבות, פתיחות, ופוטנציאל אינסופי.

מיקומו בעין השלישית של האדם, הוא נקודת הפעלה עוצמתית, המביאה אור, אנרגיה, ומידע כדי להביא להתעוררות האדם. ריסטל אנדרה זה, הוא ממלא את באנרגיה את האדם, ובו זמנית יש בו השפעה מרגיעה, כך שהאדם מרגיש מלא באנרגיה בזמן שלווה, ומסוגל להתמקד בפרויקטים שלקח על עצמו. 

(Picture: worthpoint.com)

ליידי נלי כחול (Lady Nellie Blue)

קריסטל אנדרה ליידי נלי כחול, מבטאת את קרן האור הראשונה שהגיחה וייצרה. קריסטל זה מקרין את אנרגית הלהבה הזו בסינתזה הראשונה והסופית, כמקור לכל שאר האנרגיות. קריסטל אנדרה ליידי נלי כחול, מאפשרת לאדם את הלהבה הכחולה שליבת עוצמת האנרגיה. קריסטל זה מאפשר לקרן הראשונה להתבטא באדם ולהיות מיוצגת בכוח הכוונה, סיבה, כיוון, איזון ואחדות.

קריסטל אנדרה ליידי נלי כחול, מביא לאדם את התו של הרצון, ומחבר אותו לרצון האלוהי. קריסטל זה מחבר אל האדם את התכונות הבסיסיות של הלהבה הכחולה באמצעות אנרגיה של עוצמה, כח, אמונה והגנה.

(Picture: andarawakening.com)

אקאשה (Akasha)

קריסטל אנדרה אקאשה מחזיק בידע ואנרגיה מישויות מבית השמש המרכזית הגדולה. הקריסטל מחזיק בסודות רשומות האקאשה, ויצירת כדור הארץ שניתן לגשר אליהם באמצעות מדיטציה. מאפשר להתחבר לאנרגיה טרום-למוריה של ארכי-מלאך מיכאל, מאסטר בהתעלות קותומי וישו. ממלכת הפיות-הטבע מגיעה לקריסטל אנדרה אקאשה בדרך עוצמתית.

קריסטל אנדרה אקאשה פועל על צ'קרות 1, 7, 9, 18, ומהווה ערוץ לחוכמה ומיקוד. ניקיון האורקל, הנביא היה בעזרתו, הם היו אוחזים באנרגיה של צלילות וברק. הקריסטל אנדרה אקאשה מהדהד לאדם את המיקוד, חוכמה ואמת. קריסטל זה פותח פתח לעתיד, הוא מנהל את האנרגיה. ניקיון האורקל החזיק את חוכמת אבות אבותיו.

(Picture: worthpoint.com)

אבלון כחול (Avalon Blue)

קריסטל אנדרה אבלון כחול, הוא בצבע שקוף בגוון כחלחל בהיר קל, ומחזיק באנרגיה של הכוהנת הגדולה. הקריסטל משחזר את החסד, שלווה, הרמוניה, קבלה וחמלה. קריסטל אנדרה אבלון כחול מביא ומקדם שינוי שליו, ותקשורת לאנרגיה האלוהית. הקריסטל מחזיק את אנרגית האם, מחזיר את האדם לתקופה בה שושלת הדם המלכותי החלה, וכיבדה את השירות למקור האלוהי ולאנושות.

קריסטל אנדרה אבלון כחול מביאה את האדם, למקום של אחדות עם התוכנית האלוהית ומסלולו שלו, אשר התעוררות לעבודה זו החל מזמן. פועל על צ'קרות 5, 7.

(Picture: andaraenterprise.com)

דולפין פליאדי קרח כחול (Pleidian Dolphin Blue Ice)

קריסטל אנדרה דולפין פליאדי קרח כחול, מחבר את האדם לרטט גבוה יותר של אנרגית דולפין פליאדי. קריסטל זה פולט אור כחול קריסטלי המקרין על האדם.

הדולפינים הפליאדים משדרים זרעים ברטט חדש, ואלה מביאים לאדם שלווה, אהבה, סינכרוניות, ותודעת אחדות.

(Picture: Ancient Roots)

אור צהוב משיחי (Christ Light Yellow)

קריסטל אנדרה אור צהוב משיחי היא אבן שמימית, המשתייכת לשמיים. הקריסטל בצבע זהב שמימי מתורגם ל"אור גן עדן" באמה האטומית.

קריסטל אנדרה אור צהוב משיחי מבשר על השינוי הגדול, מעולם ההשתקפויות לזה של האור האלוהי הקורן.

(Picture: doorwaystopower.com)

הנוגע בשמש (Solaris)

קריסטל אנדרה הנוגע בשמש, הוא ידוע גם כשליח האלוהים, ומאפשר חיבור למקור הבורא. כמו כן, הוא גם מחזק את האופי והאינטואיציה של האדם. קריסטל אנדרה הנוגע בשמש הוא גם מקושר לארכי-מלאך גבריאל, ומעביר את המסר ש "אלוהים הוא כוחי". קריסטל אנדרה הנוגע בשמש הוא בצבע צהוב, ומקרין אור זהוב נוזלי כאשר הוא מופעל על ידי השמש.

התאים ההולוגרפיים אשר בתלת מימד, הם רכים ועוצמתיים ועוטפים את האדם בזרימה. הכוח האלוהי הפנימי של הגופים השמיימיים, הם רק שניים שהאדם ירגיש. הצבע הצהוב הזהוב בקריסטל מפעיל גם פורטלים של שפע, ובמדיטציה מומלץ למקם ישירות מרכז העיכול, מרכז הלב, מרכז העין השלישית להפעלה חזקה יותר.

(Picture: lifestreasureskauai.com)

קודי המלאכים (Angel Aura Lemurian Etherium)

קריסטל אנדרה קודי המלאכים, הוא בצבע זהב מגווני שמפניה ורוד בהיר לכתום בהיר. קריסטל זה מכיל אנרגיית אור זהובה אינטנסיבית המרקדת בתוכו. קריסטל אנדרה קודי המלאכים, הוא ליבה אתרית למוריאנית הבוערת בזוהר בגווני זהב. קריסטל זה מפעיל אצל האדם את התהודה להארה, ואת "מהות האור" האמיתית.

קריסטל אנדרה קודי המלאכים, הוא מוסיף אנרגיה איכותית מובהקת, בתחושה ובמראה לקריסטל אנדרה אחרים. קריסטל זה מכיל מעטה אור לבן ערפילי עם רמזים בהירים חלביים, המקרינים את הרוחניות המלאכית אליה הוא מחבר. קריסטל אנדרה קודי המלאכים, הוא מביא שלווה, אור וריפוי רוחני, מרומם את הנפש ועוזר לאדם לפרוש כנפיים.

(Picture: doorwaystopower.com)

הלב הקוסמי (Cosmic Heart)

קריסטל אנדרה הלב הקוסמי, נקרא כך משום שהאנרגיה שלו מהדהדת עם הלב הקוסמי של הייקום, מלא באהבה, חמלה אינסופית, מראה דרך לאהבה עצמית.

קריסטל אנדרה הלב הקוסמי, מבטא את "לב האלוהים שבפנים", רוטט באוקטבה גבוה של הלב, התעוררות להכרה באחר, אנרגיה אלוהית המשחררת מכל שיפוטיות.

(Picture: andarawakening.com)

המפתח הקוסמי ( Iridium Black/Cosmic Key )

קריסטל אנדרה המפתח הקוסמי מחבר את כל הדברים, הוא אחד מקריסטל אנדרה המאזנים והמקרקעים ביותר, בתוך קריסטל אנדרה השחור נמצא כל הנצחיות והגישה אליה. בתוך הקריסטל השחור מוחזק כוח גדול שהוא נדיר ומקודש.

שומר האנדרה השחורה הוא סנט קומארה הפועל עם תו'ת, כדי לספק גישה למי שמוכן לקבל, ויש לו לב פתוח, אהבה, ורצון אלוהי לעשות טוב.קריסטל אנדרה השחור עובד כמפתח, וכמו בכל קריסטלי האנדרה, זה רק קצה הקרחון, איך הוא יכול להקל על האדם. 

(Picture: andarawakening.com)

אמא אדמה (Earth Mother)

קריסטל אנדרה אמא אדמה הוא בצבע חום זהוב, הוא מקדם את כיוון מסלול חייו של האדם ואת בחירותיו. קריסטל זה יוצר לאדם כוח נפשי ורגשי. קריסטל אנדרה אמא אדמה יש לו השפעה מאזנת ומרגיעה לצ'קרות 1, 2, 3. כמו כן, קריסטל זה עוזר לאדם להתחבר למהות האמיתית של נשמתו.

קריסטל אנדרה אמא אדמה, הוא גם מנקה בצורה רדיקלית את הצ'קרות התחתונות, בהן מרבית המטענים הרגשיים המאוחסנים בגופו של האדם. כמו גם, בצ'קרות אלה מאוחסנים גם זיכרונות מחיי העבר. 

(Picture: andarawakening.com)

יד האלוהים (Hand Of God)

קריסטל אנדרה יד האלוהים מקושרת לארכי-מלאך רפאל לריפוי, כך שמיקוד מתרחש בזמן העבודה דרך צ'קרת הלב. אנדרה ירוקה וזורחת מתרכזת במדע קונקרטי וממשי, ידע, מחקר, והוא מחובר למקדש האמת. המאסטר הילריון הנעלה עוזר להכניס את ההיבט המדעי של העידן החדש, על ידי לימוד האדם להשתמש בכוחות הנפשיים על ידי שחרור זרעי מחשבה על טכנולוגיה חדשה, ורעיונות מדעיים לתוך הקולטנים במוח.

קריסטל אנדרה יד האלוהים פועל כדי לעזור לאדם בהרחבת התודעה, להבאת תודעה חדשה ורוחניות לכל תחומי הגילוי המדעי. הקריסטל מאפשר לאדם דיוק, צדק, שכל ישר, וגישות להתעלות. 

(Picture: lifestreasureskauai.com)

מנטה אתרי (Ethereal Mint)

קריסטל אנדרה מנטה אתרי, הוא בצבע ירוק מנטה שקוף חיוור, ומביא ומקדם את התהודה המקודשת של החופש לאדם. קריסטל זה, מהדהד ומקרין לאדם טוב לב, אירוח ונתינה.

קריסטל אנדרה מנטה אתרי, בנוסף מביא לאדם, שמחה, קבלת פנים שמסבירת פנים. קריסטל זה, חובק ומכיר את הניצוץ האלוהי בתוך כל מה שהאדם מייצג.

(Picture: lifestreasureskauai.com)

שמאן כדור-הארץ (Terra Olive Earth Shaman)

קריסטל אנדרה שמאן כדור-הארץ, הוא בצבע זית והוא מחובר ומאורק לאנרגיות הטבע והאיזון. קריסטל זה, הוא מרפא רב עוצמה, בכך שהוא מאריק אנרגיות שליליות תוך כדי החזרת האיזון למערכות האדם. קריסטל אנדרה שמאן כדור-הארץ, צבעו כצבע שמן זית כבוש, מתנה מכדור הארץ דרך מנגנון העברת האור, והאור מועבר לאדם. קריסטל זה, מייצג ומשפר את התעלות האדם לאור והבאתו לחייו.

קריסטל אנדרה שמאן כדור-הארץ, נראה כמקצף ים המייצג את המים הקדומים של תפיסת האדם. קריסטל זה מהדהד את טביעת התוכנית המקורית של הבריאה והאפשרויות. קריסטל אנדרה שמאן כדור-הארץ, במעמקי התסיסה, מועבר האדם אל נצחיותו של האחד, עם פוטנציאל אינסופי ועם הבטחה לכך.

(Picture: taniamarieartist.wordpress.com)

לב אטלנטיס (Heart Of Atlantis)

קריסטל אנדרה לב אטלנטיס מחזיר את האדם לתקופת אטלנטיס, הוא מחבר את האדם עם הישויות המלאכיים של הים, הדולפינים, הלוויתים, וישויות אוקיאנוס אחרות של אור ואהבה. קריסטל אנדרה לב אטלנטיס, הוא מאוד עוצמתי וישמור, ויגן על האור בתוך כל הישויות. למרות שהקריסטל הזה מגן מאוד, לב אטלנטיס יכול להיות מהנה מאוד, ילדותי, ויכול להשתנות ולשנות צבעים.

קריסטל זה הוא עוצר נשימה, ובחירה מרוממת לכל אחד שנקרא למים, לאוקיאנוס, ולישויות הים. קריסטל זה נחשב למאסטר אנדרה, הוא גם מחזק ומגביר את כל קריסטלי אנדרה האחרים, ומפעילם לשלב הבא בהתפתחותם. 

(Picture: andarawakening.com)

שמאן אינדיגו (Indigo Shaman)

קריסטל אנדרה שמאן אינדיגו נושא את כל התכונות של היסוד הכימי קובלט ועוד, מכחול קובלט כהה ועד לכחול בהיר. קריסטל אנדרה זה הוא מוליך של "הקרן הכחולה" הטהורה. קריסטל אנדרה שמאן אינדיגו נובע מליבת היקום, הרטט שלו הוא זרם הלוגרפי תלת מימדי של עכשיו, ללא גבולות. קריסטל זה מחזיק באנרגיה של הכוהנת והכהן הגדולים. קריסטל אנדרה שמאן אינדיגו משחזר חסד, שלווה, הרמונה, קבלה וחמלה. הוא מקדם קדימה ומביא לשינוי שליו, זה ערוץ לאנרגיה אלוהית. 

קריסטל אנדרה שמאן אינדיגו מחזיקה את אנרגיה האם, לוקחת את האדם חזרה בזמן לתקופה בה שושלת הדם המלאכותי התחיל. בתקופה ההיא היה כבוד ושירות למקור האלוהי, כך האנושות הביאה את האדם למקום של אחדות, עם התוכנית והדרך האלוהית. קריסטל אנדרה שמאן אינדיגו משמשת כאבן של השמאן בפתיחת שירים ומזמורים בשושלת עתיקה, מביא להכוונה בקול וליצירתיות. קריסטל זה מאפשר למחשבות פנימיות להתבטא ולהאירם לתיקון, מקדם שינוי טרנספורמציה עמוק, מיישר קו עם חוקים אוניברסליים לגילוי.

(Picture: 5dearthproject.com)

קרן כחולה פליאדית (Pleiadian Blue Ray Aura)

קריסטל אנדרה קרן כחולה פליאדית, הוא בעל רטט גבוה המחבר את ישות האדם ישירות לפליאדים בממד החמישי. קריסטל זה מאפשר תקשורת גבוהה, יצירתיות ואינטליגנציה מתקדמת.

קריסטל אנדרה קרן כחולה פליאדית, מאפשר הגנה עוצמתית, ובנוסף עובד עם קרן כחולה. קריסטל זה מספק גישה ישירה רב ממדית לידע מקודש וחוכמה.

(Picture: angelleesadesigns.com)

עליית הפניקס - עוף החול העולה (Phoenix Rising)

קריסטל אנדרה עליית הפניקס, מכונה גם עוף החול העולה עקב תכונותיו. האנרגיות המגיעות ועוברות דרך קריסטל אנדרה זה, הם מתייחסות למוות ולידה מחדש, טרנספורמציה, שינוי ופתיחת התודעה. 

קריסטל אנדרה עליית הפניקס מאפשר לאדם לשחרר את הישן, כדי לפנות מקום לחדש, ולקבל את האומץ לעשות זאת. האדם יוכל לאפשר לאש האלוהית לשרוף את כל מה שמדומה בתוכו, להפוך את זה לאפר, וכמו עוף החול האדם עשוי להיוולד מחדש, להתחדש כמו עוף החול העולה מהאפר.

(Picture: doorwaystopower.com)

קשת האורקל (Rainbow Oracle)

קריסטל אנדרה קשת האורקל, הוא עוזר ב"אמפתיה ורגישות" של האדם, כדי שיוכל לתפקד בעולם התלת מימד הנוכחי. קריסטל זה מסייע במיוחד בהפעלת הפוטנציאל הגלום באדם, בכך הוא יוכל להתפתח בגרסה הגבוהה יותר של עצמו. קריסטל אנדרה קשת האורקל, מסייע להזכרות מלאה במי ומה אנחנו באמת. קריסטל זה מביא העצמה מדהימה, ביטחון וודאות באדם. קריסטל זה מפעיל את מרכבת גוף האור, רכב התעלות, וכמו כן קשת גוף האור, שהוא מגן מאוד בטבעו. קריסטל אנדרה קשת האורקל נושא את ספקטרום הצבעים המלא של קריסטלי אנדרה. קריסטל זה מהווה ערוץ לחוכמה ומיקוד, במיוחד לאדם המגודר עם בעיות קשב וריכוז ADD/ADHD, עוזר להביא צלילות שכלית, יציבות לרגע הנוכחי. 

קריסטל אנדרה קשת האורקל עוזרת גם לאדם לגשת לרשומות האקאשיות, לרישומי הנשמה. קריסטל זה מאזן את חצי מוח ימין ושמאל, וכמו כן משדרג ומחבר מחדש את המול על פי הצורך, כאשר התודעה משתנה, נפתחת ומתחברת. קריסטל אנדרה קשת האורקל מביא את הבהירות לכול, לאחד, ומביא רגשות של אחדות וליכוד. קריסטל זה עובד עם כל 7 הצ'קרות, וגם עם הצ'קרות שמעבר לגוף הפיזי.

(Picture: worthpoint.com)

שמאן חום (Shaman Brown)

קריסטל אנדרה שמאן חום, משמש את שומרי השלווה "מקם את הקריסטל בשער הקדמי שלך, וכל מי שיעבור דרך השער יבורך על ידי האבן הזאת". קריסטל אנדרה שמאן חום, הוא מחזיקה באנרגיה של אמא אדמה, ומספקת ריפוי מוחלט, תוך כדי לקיחת הכאב מחוץ לגוף האדם. הקריסטל הזה מטפח אהבה, ובעל אנרגיה מקרקעת, ועוזר לאדם לבנות יסודות.

קריסטל אנדרה שמאן חום, הוא מנקה אנרגיות ישנות, הוא מחזיר את כל הדברים למצבם המקורי והראוי, הוא מחזיק את אנרגית האב. 

(Picture: lifestreasureskauai.com)

שכינה וורודה (Shekina Pink)

קריסטל אנדרה שכינה וורודה, הוא מהדהד באוקטבת לב גבוה יותר, מעיר את האנרגיה הבלתי אנוכית אצל האדם, את האנרגיה האלוהית של "הלב הקוסמי". קריסטל אנדרה שכינה וורודה, הוא משחרר מכל שיפוטיות ומקדם אהבה וחמלה ללא תנאי.

קריסטל זה פותח את צ'קרת הלב, כדי למצוא סליחה ומחילה בתוך האדם, ולאפשר לו לקבל את האהבה. קריסטל אנדרה שכינה וורודה, הוא פועל לפתיחת אהבה עצמית, ריפוי עצמי, בחסד ושמחה.

(Picture: andarawakening.com)

אש על-טבעית (Transcendent Fire)

קריסטל אנדרה אש על-טבעית, הוא נושא טיהור חזק ותכונות שינוי, הוא משחרר דפוסים ישנים, אמונות מגבילות, דרכי מחשבה, דרכי חיים, מדברים שאינם משרתים את האדם. קריסטל אנדרה אש על-טבעית, הוא מאזן מאוד, מקרקע ומגן. קריסטל זה מנקה דפוסים ישנים של האשמות, בושה, חטא, צער ופחד. קריסטל זה נושא אנרגיות אלוהיות חזקות, לאיזון בין ההיבטים הזכריים והנקביים בתוך האדם.

קריסטל אנדרה אש על-טבעית, הוא עוזר לאישה להתמזג עם המהות האלה שבתוכה. קריסטל זה עוזר לאישה להחזיר לעצמה את הארוטיקה, הטבע המיני, העליצות ביכולת היצירתית שלה, לתבוע את הכוח הפנימי כפי שלא היה לה מעולם, ומעצים אותה מאוד. 

(Picture: LeeArtsCreative)

הלב הגבוה (Higher Heart)

קריסטל אנדרה הלב הגבוה, הוא מרחיב את האור לכל הכיוונים, הוא מיועד למרפא המהלך בנחת ובחסד. קריסטל זה מפעיל לאדם תודעה גבוהה יותר, האנרגיה שלו טהורה ומשיחית לעבודה אנרגטית. צ'קרת "הלב הגבוה" או "מושב הנשמה", הנמצאת באזור בלוטת התימוס, הנקראת גם צ'קרת הלב, היא ערוץ אנרגיה חזק מאוד המקשר את האדם לשמים ולאדמה. קריסטל אנדרה הלב הגבוה, הוא מאפשר את הערוץ הזה, המקשר את האדם לעולם הנשמה, הוא מאפשר ערוצי תקשורת נקיים עם מלאכים, מאסטרים, הדרכות, העצמי הגבוה שלו, ואנרגיות גבוהות יותר ממלכת האור. 

קריסטל אנדרה הלב הגבוה, הוא מאפשר לאדם לגשת לרשומות המקודשות כממיר, ולסנן לאנרגיות הרטט הגבוהות יותר, שהם אלקטרוסטטיים באופיים, כלומר דבר זה נגרם בשל כוחות המפעילים מטענים חשמליים זה על זה. קריסטל אנדרה הלב הגבוה, הוא ממיר ומסנן אותם לאנרגיה אלקטרומגנטית, זה מה שהאדם מורכב ממנה, ומה שהוא יכול להטמיע בתוכו. קריסטל אנדרה הלב הגבוה, הוא מהווה "שער" לתודעת משיח ומודעות לפתיחת המימד החמישי. פתיחת השער נוצרת באמצעות אהבה ללא תנאי וחמלה לאחרים, ובדרך כלל באה לידי ביטוי במודל וצורת הריפוי.

קריסטל או זכוכית?

במהלך השנים אנשים שאלו על מקור קריסטל האנדרה, והתווספו אליהם שאלות או הטענות הבאות:

  • קריסטל אנדרה הוא רק זכוכית סיגים, אותה מכינים לרוב מתערובת של תחמוצות מתכת ודו-תחמוצת סיליקון, ועשוי להכיל סולפידיים מתכתיים ומתכות יסודיות.

  •  קריסטל אנדרה הוא רק זכוכית שהוטענה ברייקי או באנרגיות אחרות.

  •  קריסטל אנדרה הוא רק עוד מתיחה מטאפיזית.

  •  האופי המונו-אטומי של קריסטל אנדרה הוא רק כלי שווקי.

השאלה נשאלה מספר פעמים "האם קריסטל אנדרה הם זכוכית סיגים או לא?". בבדיקה ובמחקר שקיימתי באינטרנט, ובהתבסס על מידע מתוקשר, ניסיונם של אחרים, וגם שלי, התשובה היא לא.

מידע נוסף ניתן למצוא ב"הסבר על תוצאות בדיקת מעבדה על קריסטל אנדרה – מרק ניאה". כמו כן, ב"תוצאות בדיקת מעבדה על קריסטל אנדרה – ג'נט לוסון גיאולגית".


במה להאמין

רלוונטי היום כפי שהיה מלפני 2,500 שנה, "סוטרת קַלַמָה" של בודהה שופך אור וחוכמה, להבחנה "במה להאמין?", והדבר חל לא רק על תורות רוחניות, אלא גם בחיי היומיום.

תושבי קלמה שאלו את בודהה למי להאמין מכל הסגפנים והנזירים, החכמים, המקובלים, הקדושים שכמוהו עברו בעירם. התושבים התלוננו שהם מבולבלים מהסתירות הרבות שגילו במה ששמעו.

"סוטרת קַלַמָה" היא תשובתו של בודהה:

  • אל תאמין לשום דבר, אלא רק בדיעבד.

  •  אל תאמין במסורות רק מכיוון שהם ישנות, ונמסרו במשך דורות רבים ובמקומות רבים.

  •  אל תאמין לשום דבר בגלל שמועות, או בגלל שאנשים מדברים הרבה כעסקה טובה.

  •  אל תאמין לשום דבר, משום שמוצגת לך עדות בכתב של איזה חכם קדום.

  •  אל תאמין במה שדמיינת, וחשבת שבגלל שהוא יוצא דופן, הוא כנראה היה בהשראת אלוהים או ישות נפלאה אחרת.

  •  אל תאמין לשום דבר רק מכיוון שההנחה היא לטובה, או משום שהמנהג של שנים רבות מכריח אותך, לקחת את זה כנכון.

  •  אל תאמין סתם לכל דבר בגלל סמכותם של מוריך והכוהנים.

  •  אבל מה שלא יהיה, לאחר תחקיר ושיקוף יסודי, אתה תמצא את הסכמתך בתבונה והניסיון, המסייעים לטוב ולתועלת "האחד" ולעולם כולו, קבל רק את מה שנכון, ועצב את חייך בהתאם לכך.

  •  אל תקבל שום דוקטרינה וכללים מתוך כבוד, אך נסה אותם תחילה כפי שמנסים ובודקים זהב באש-"יישם את אותם כללים גם על משנתי" אמר בודהה.

גאוטמה בודהה

הכללים במה להאמין תקפים גם למאמר זה. לכן קורא יקר, דרך מחקר ובדיקה משלך, יסייעו לך לדעת את האמת.

הקורא יידע שכעת הזמן בו השינוי הגדול ביותר שהאנושות ראתה אי פעם, והוא יכול להרגיש את החגיגה, וההבנה של ההורים המזריעים. ההורים המזריעים מסתכלים ואומרים, "אתה עשית את זה, אל תפסיק עכשיו, התקדם למימד 5", במידת האפשר, התחל להשתמש בכלי בראשית – קריסטל אנדרה .

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)