מבוסס על מסר מאלפדיה אררה ומתרבויות קדומות

מה ייצג הדרקון בתרבויות קדומות? מהו הייצוג האנרגטי של ממלכת הדרקונים? מַהֵם הקשרים בין היסודות לדרקונים? מה מאפשרת אנרגית דרקון האש? מה מאפשרת אנרגית דרקון האדמה? מה מאפשרת אנרגית דרקון הקרח והאוויר? מה מאפשרת אנרגית דרקון המים? מה נדרש כדי להתחבר לאנרגית הדרקון? איזה תהליך מחבר לאנרגית הדרקון?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; אַתָּה הַמְּפַקֵּד בְּחָכְמָה רַבָּה אֶת-הַצְּבָאוֹת הָעֹמְדִים לְפָנֶיךָ, וְגַם-חַיּוֹת הַקֹּדֶשׁ לְאֵין-מִסְפָּר, אֲשֶׁר עָשִׂיתָ מֵעוֹלָם שַׁלְהֶבֶת, וְאֵשׁ הָעֲמָדוֹת מִסָּבִיב לְכִסְּאֲךָ, בְּגַעֲרָתְךָ תְּנַהֲלֵם. ב; וּמִתּוֹכָהּ דְּמוּת אַרְבַּע חַיּוֹת, וְזֶה מַרְאֵיהֶן, דְּמוּת אָדָם לָהֵנָּה. ג; וְיֹאמַר אֵלַי מַלְאַךְ הַצְּבָאוֹת, בּוֹא וְאַרְאֶךָּ נִסְתָּרוֹת אֱלֹהִים.

התרבויות הקדומות מסבירות, דרקונים הם יצורים אגדתיים, הלוקחים חלק במיתוס, סיפור עַם, מסורת, דת, רוחניות. הם מייצגים טרנספורמציה, חוכמה, ידע קדום, קסם, מיסטיקה, כוח רוחני והגנה. אם הקורא טרם התוודע לעבודה עם דרקונים, עליו לדעת, לכל אדם יש דרקוני אפוטרופוס, ותפקידים אותם הם יכולים לבצע כדי לסייע לו. דרקונים הם מכובדים וְנֶעֱרָצִים בתרבויות רבות ברחבי כדור הארץ, ויש להם תפקיד חשוב לעובדי האור.


הַיִּיצּוּג הָאֵנֶרְגֵּטִי שֶׁל מַמְלֶכֶת הַדְּרָקוֹנִים

התרבויות הקדומות מסבירות, מתוך כל רוחות הטבע והיסודות, הדרקונים הם בין החזקים ביותר. מבחינה תרבותית, הם מייצגים את האנרגיות המתפתלות כנחש של טרנספורמציה, התחלות חדשות, וחוכמה קדומה. הדרקונים נשלטים על ידי היסודות, שהם קשורים אליהם. לכן יש סוגים שונים ורבים של דרקונים, בתוך ממלכת היסודות, כמו גם אלה בתחום האתרי, שגם אליהם ניתן להתחבר.

כאשר הדרקון מייצג את הכוח, וטרנספורמציית האנרגיות של ממלכת היסודות, הוא דורש לכבדו ולהעריצו. עבודה עם דרקונים, היא לא דבר קליל ופשוט. ישנם אנשים שיכולים לקרוא לדרקון שלהם, כאשר הם מרגישים זקוקים לאנרגיית הדרקון, או לפעמים הוא פשוט יופיע במדיטציות, ויציע לאדם חוכמה על המצב.

אנרגיית הדרקון יכולה להיות ממכרת, אם כי, כאשר משתמשים בה יתר על המידה, האדם יכול להרגיש עייף במיוחד, לא ממוקד, ועם כאב ראש חזק. העצה הטובה ביותר, אם הקורא מְזַמֵּן אותם לתוך המדיטציות שלו וּלְרִפּוּי, עליו להתחיל בעדינות, ולתת לעצמו הפסקה מהם. כך ששדה האנרגיה של הקורא, יוכל להסתגל לשינויים ולתזוזות, שהם מביאים פנימה עבורו.

עובדי אור רבים מגלים שיש להם דרקון שומר, הדרקונים מגלים עצמם עכשיו, בזמן השינוי הרוחני הגדול על פני כדור הארץ. הדרקונים מציעים את חוכמתם, ידע והדרכה, כדי לעזור לאנשים עם התפתחות הנשמות. כמו שומרי היסודות האחרים, דרקונים אלה ניתקו עצמם מהיסוד שלהם, כדי לחיות במישורים הגבוהים יותר. עם זאת, דרקונים רבים עדיין מתגלמים בתחום היסודות, וניתן לפגוש דרקוני אש, אדמה, קרח-אוויר, מים, מתכת.


דְּרָקוֹנֵי הָאֵשׁ

התרבויות הקדומות מסבירות, דרקוני האש שוכנים בהרי געש פעילים, השולטים על הלבה המצטברת בתוך ההר. הם מגינים נפשיים עוצמתיים, ובעלי ברית טובים. אם האדם נמצא תחת התקפה נפשית, הוא יכול לבקש מדרקון האש שיגן עליו, ויסיט את האנרגיה השלילית. דרקוני אש נראים כמו אצל הסינים, דומים יותר לְנָחָשׁ מאשר לדרקון.

דרקוני אש יכולים להופיע בכל מיני צבעים, אך לרוב אדום וצהוב. לעיתים רחוקות דרקון האש מדבר, אבל כשהוא מדבר הוא משתמש בקול גברי עוצמתי. דרקונים אלה, הם גם טובים בלהציע חוכמה, ולהגביר את רמות האנרגיה, "קרנילאן אדום" (Red Carnelian) הוא קריסטל טוב לעבודה איתם.


דְּרָקוֹנֵי הָאֲדָמָה

התרבויות הקדומות מסבירות, דרקוני האדמה חיים בתוך ליבת הגבעות וההרים. דרקונים אלה משתמשים באנרגית הקווים, על גבי הרשת האנרגטית המכסה את כדור הארץ. הקווים מחברים בין מבנים במקומות שונים, בעלי משמעות רוחנית מקודשת קדומה, ומכאן קווי הדרקון.

מבחינה רוחנית, נתיבים אלה היו ידועים כמעט לכל התרבויות הקדומות. לדוגמה, הייתה ידועה לגרמנים כ"הילינג ליניאן", לאירים כ"שבילי הַפֵיוֹת", לסינים כ"קווי הדרקון", לפרואנים כ"קווי רוח", לאבוריג'ינים האוסטרלים כ"שבילי שירים". לכל אחד מהנתיבים האלה והמקומות, יש משמעות רוחנית.

דרקוני האדמה הופכים שוב לִפְּעִילִים על פני כדור הארץ, ורבים חוזרים למקומות שונים, בדומה לאנגליה לאחר שנים של הסתתרות. דרקוני האדמה, הם התגלמו פיזית במשך תקופת מה, על פני כדור הארץ.
דרקוני האדמה, הם עכשיו חיים רק בממדים הגבוהים בתחום היסודות, לאחר שנסוגו מהממד הפיזי להגנה. הם נזהרים מהיסודות הפיזיים, ולא סומכים מאוד על בני אדם.

אדם הפוגש דרקוני אדמה, הוא צריך תמיד להציע להם מתנה, רצוי משהו מואר ומוזהב, דֶּרֶךְ כך לרכוש את אמונם, טרם יעבדו עמו. דרקוני האדמה מגיעים בצבעים רבים, אבל נראים יותר כמו הדרקונים הקלטיים, עם חוטם ארוך, וגופים הדומים מעט לדינוזאורים. דרקוני האדמה, הם יכולים לעזור לאדם, לגשת לסודות אֵנֶרְגִּיַּת האדמה, ולהכניסה ל"עכשיו".

דרקוני האדמה, גם הם יכולים להציע הגנה וחוכמה עמוקה. אבני "ברקת אזוב ירוקה" (Green Moss Agate), ו"אבן הדם" (Bloodstone), אלה יכולים לעזור לאדם, לגשת לאנרגיות של דרקוני האדמה.


דְּרָקוֹנֵי הַקֶּרַח-הָאֲוִויר

התרבויות הקדומות מסבירות, דרקוני הקרח חיים בפסגת קרחוני הקרח, מדפי קרחונים עצומים ברחבי העולם, ולכן קבוצה גדולה מהם מתגוררת באנטרקטיקה. דרקונים אלה הם שומרי היסודות של הקרח, ומופיעים בצבעים לבן או שקוף, ושקוף בנגיעות לבן. האנרגיה של דרקוני הקרח היא קרירה, והם משתמשים בנשימתם כדי להקפיא אנרגיות שליליות, כאשר הם נקראים להגנה נפשית, ולהסרה של כל סוג התקפה רוחנית.

ניתן להיעזר בהם במדיטציה, או בחלום, בבקשת עזרה, הם יבואו ויתנו לאדם את המידע. קריסטל "סלניט" (Selenite), הוא יכול לעזור לאדם להתחבר לאנרגית דרקון הקרח, ויש להם אנרגיה קלילה יותר, משני הסוגים הקודמים. דרקוני הקרח הם גם מטהרים ומעגני אנרגיה, והם אוחזים ברשת המגנטית של כדור הארץ.


דְּרָקוֹנֵי הַמַּיִם

התרבויות הקדומות מסבירות, דרקוני המים הם שומרי היסודות של הימים והאוקיאנוסים, הם חיים בסדקים העמוקים מתחת למים, וניתן לזמן אותם, כדי לנקות את הגוף הרגשי של האדם. דרקוני המים הם מְטַהֲרֵי האנרגיות השליליות, ועומק האוקיאנוס מהווה ככיור של כדור הארץ, והם גם עובדים עם בתולות הים, ובני הים. דרקוני המים הם שומרי הקווים על גבי הרשת האנרגטית, המכסה את כדור הארץ מתחת לימים ולאוקיאנוסים, כך שהאנרגיה יכולה לזרום בְּחָוֹפְשִׁיּוּת, סביב כדור הארץ.

בשלב זה הם נאבקים עם זיהום הימים, העומד בפני בני האדם. לדרקוני המים יש אנרגיה עדינה ונשית יותר, מהאנרגיות האחרות של הדרקונים. קריסטל אמזונייט (Amazonite), הוא יכול לעזור להתחבר עם דרקוני המים, כמו כן גם אבן אראגוניט כחול (Blue Aragonite), ומלכיט (Malachite).


הִתְעַלּוּת בַּחִבּוּר לַדְּרָקוֹנִים

התרבויות הקדומות מסבירות, הדרקונים מתגלים, ככל שהאנושות מגיעה לרמות תודעה גבוהה יותר, ומגדילה את התנהלותה, מול האנשים הנמצאים בדרך האור. הדרקונים מציעים ידע, את חוכמתם וסודותיהם לעובדי האור, המוכנים לְהִתְעַלּוֹת דרך השחר החדש, כמשואות אור בוהקות. הדרקונים זמן רב חיכו שיגיע היום, והם יוכלו לחזור לתפקידיהם החוקיים, בממלכת כדור הארץ. הדרקונים הם מין שֶׁחַי בְּמַמְלָכוֹת ובתקופות רבות, על כוכבי לכת רבים בגלקסית כדור הארץ.

הַמַּתָּנָה של הדרקונים, לבני האדם העובדים למען האור, היא להביא ידע וחוכמה, אשר שכבו רדומים בתוך מבנה המוח, תוך שמירה על האדם, בזמן שהוא משנה את תדרי האנרגיה שלו. כאשר האדם מאיר ומואר, הוא ימצא את האנרגיות הצפופות יותר, שרוב בני האדם החיים איתם בכדור הארץ, מוצאים שקשה לטפל בהן. הדרקונים מציעים לאדם חוכמה, כיצד להתמודד עם האנרגיות האלה, וגם ריפוי, על ידי ניקוי שדות האנרגיה של האדם מכל שליליות, המשפיעה על האור הבהיר שלו.


תַּהֲלִיךְ הִתְחַבְּרוּת לְאֵנֶרְגִּיַּת הַדְּרָקוֹן

התרבויות הקדומות מסבירות, הדרקונים מציעים לאדם, טרנספורמציה לנשמתו, אהבה ואריכות ימים בשלב זה. אנרגיית הדרקון היא אֵנֶרְגִּיַּת אלכימיה, קסם וסקרנות. כאשר האדם במדיטציה ומבקש להתחבר לאנרגיית הדרקון, הוא יתמקד בעין השלישית שלו, והדרקונים יראו לו חזיונות, מסלול ברור על כל כאב וסערה בחייו, כמו גם, מידע על המסע הייחודי של נשמתו.

הקורא עליו לומר, "ישויות עוצמתיות מִמַּמְלֶכֶת הדרקונים, אני קורא לכם היום. עכשיו צעדו קדימה, כאשר אני מציע לכם את האור שלי. אני מבקש שתיכנסו למצב החלימה שלי, וְהָרְאוּ לי את הנחיתכם ברגע הזה". הקורא ימשיך לומר, "אנא עזרו לי להבין את החוכמה, שיש ברשותכם להציע לאנושות, ולהשתמש במידע זה בִּתְבוּנָה. אני מבקש שתדריכו אותי, ותגנו עלי במסע הנפש שלי", אם יש בקשה ספציפית, שהאדם רוצה שהדרקונים יעזרו לו, הוא יוכל לציין זאת כעת. הקורא עליו לומר, "תודה על הברכות המוארות, ברוך תהיה".

לאחר אמירת הפתיחה, הקורא יוודא שלא יפריעו לו, יעצום את עיניו, יירגע, וְיִנָּקֶה את מחשבתו. הקורא ייקח את מודעותו לנשימה, ויאפשר לנשימה להרפותו. ייקח את נשמתו עמוק יותר למצב מדיטטיבי, ו"ידמיין שהוא מוקף באור לבן בוהק". הקורא יכול לנגן בָּרֶקַע מוזיקה עדינה, אם זה עוזר לו להרגיש שלווה. לאחר זמן מה, הוא עשוי לחוש שינוי באנרגיה, דרך התחושות, הרגשות הנפשיים, או הוא עשוי לראות חזיונות של דרקונים, או אפילו יוכל לשמוע מילים, כאשר הדרקונים מתחברים אליו, בדרכים שונות ומגוונות.

הדרקונים עשויים לקחת את הקורא למסע, כך שכאשר הוא ייצא מהמדיטציה, יהיה לו ידע או הכרה חדשה על חייו, או על כל תחום אחר, שהקורא שאל עליו. מומלץ על הקורא לרשום את חוויותיו, משום שידע נוסף עשוי להגיע אליו בדרך זו.


סִכּוּם

התרבויות הקדומות מסבירות, הדרקונים הם בני ברית בשביל בני האדם בשעת צורך. הדרקונים יעזרו לאדם, להתעלות מעל הדרמה במצבו, על מנת שיוכל לקבל פרספקטיבה ברורה, של הדרך הטובה ביותר, להתקדם איתה קדימה. הדרקונים הם יצורים חכמים, אשר היו עדים לשינויים המתרחשים על כדור הארץ, במשך אַלְפֵי שנים. אולם בניגוד לדעה הרווחת עליהם, הם לא רשעים או לא אדיבים.

הדרקונים הם טרנספורמטורים של אנרגיות קסומות, והם עובדים למען האור. יהי רצון שהאדם יִתְבָּרַךְ, כאשר הוא עוסק בממלכת הדרקון, ומי ייתן שיהיה לו חיים משופרים וקסומים.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

4.5/5 - (2 votes)