מבוסס על מידע מקריון ומתרבויות קדומות.

איך ניתן לשלוח חמלה ואמפתיה כסיוע לקולקטיב? מהו המאפיין המרכזי של הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם? איך ניתן להפיג פחד באמצעות הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם? האם יש קשר בין אכילה מרובה לְפַחַד? מהי הניגודיות הקיימת בהפעלת הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם? איך ניתן להתאים ולתכנת את מערכות הגוף לתקופה? מַהֵם התנאים להפגת פחד וחרדה וליצירת שלווה? איך ניתן להיפתח לקבלת תמיכה מהקולקטיב?

עתיק-יומין

הַקְדָּמָה

א; וְהִרְשִׁיעוּ בְּאִוֶּלֶת לִבָּם, וְעֵינֵיהֶם תִּתְעַוֵּרְנָה בְּפַחַד לִבָּם, וּבְמַרְאוֹת חֲלוֹמוֹתֵיהֶם. ב; כִּי פַחַד פָּחַדְתִּי, וַיֶּאֱתָיֵנִי, וַאֲשֶׁר יָגֹרְתִּי יָבֹא לִי. ג; בָּאֵלֶּה יַרְשִׁיעוּ, וּפַחֲדוּ כִּי כָּל-מַעֲשֵׂיהֶם עָשׂוּ בְּשֶׁקֶר, וְיִשְׁתַּחֲווּ לְאֶבֶן, וְלֹא הָיְתָה בְּלִבָּם אַהֲבָה וְרֵעוּת.

התרבויות הקדומות מסבירות, נשמת האדם היא גדולה, היא יכולה להימצא סביב כדור הארץ, בדרכים שונות בְּצוּרָה רב ממדית. קיימת הורות ל"ילד הפנימי", וזה הזמן שה"נְשָׁמָה תושיט יד, נְשָׁמָה היכולה להגיע לנְשָׁמָה אחרת, אל אנשים ולסייע", ונשמותיהן אפילו לא ידועות.


חֶמְלָה וְאֶמְפַּתְיָה כְּסִיּוּעַ לַקּוֹלֶקְטִיב

התרבויות הקדומות מסבירות, המטאפורה של אור וחושך, מספרת על חדר חשוך, בו הגפרור מאיר על ידי אדם אלמוני, וכולם לפתע פתאום יכולים לראות טוב יותר. "בגלל גפרור אחד המאיר ניתן לראות טוב יותר", ובכל זאת לגפרור האחד אין שֵׁם, כך הנמצאים בחדר עשויים לא לדעת מי הוא. עם זאת הם פוחדים פחות, כי האור שם, והוא מאיר את מה שהיה פעם חושך.

זו מטאפורה לנשמה, לנשמה עתיקה בזמן הזה, אשר יכולה להאיר בְּגַפְרוּר באמצעות חמלה, דרך אמפתיה מכוונת המתחברת עם נשמות אחרות, עם חלקים אחרים של האנושות. אלה מבין הקוראים המבקשים לשבת יחד, ולנחם את אלה שמעבר לאוקיאנוס, או אלה בארצם הסובלים ובוכים, בשביל זה הקוראים נמצאים כאן. אלה שֶׁיְּנֻחֲמוּ ירגישו בזה, הם עשויים לא לדעת לעולם מי עזר להם, אבל הם ירגישו בזה.

התרבויות הקדומות מסבירות, ישנה מטאפורה על מגדלור היושב על צוק, ואין לו שֵׁם. אבל הוא זה המראה את אורו, להנחות את אלה אל הַנָּמָל הבטוח. "המגדלור מספר לאלה היכן הסלעים, ועם זאת אין לו שם ידוע, הוא לא מקבל קרדיט, וכל מה שעושה, הוא זוהר באורו". לכל אחד מהקוראים יש את זה, והוא נקרא "הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם" . רבים מהקוראים יודעים עליו, והוא הוסבר במאמרים קודמים, ועכשיו זה זמן נהדר לדבר עליו שוב.


הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם בְּסִיּוּעַ לָאָדָם

"הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם" תואר כגוף החכם של האדם, הוא לא בהכרח שוכן במוח או בלב, או בָּאִצְטְרֻבָּל, אלא נראה ש"הוא נמצא לאורך כל הגוף, בכל תאי הגוף". אנשים המתעסקים בקינסיולוגיה, חֵקֶר תנועת גוף האדם ובעלי חיים, באמצעות יישום מדעי הביומכניקה, האנטומיה, הפיזיולוגיה, הפסיכולוגיה ומדעי המוח, הם יודעים בדיוק על מה מדובר.

ישנם דברים שהַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם יודע, והמוח לא. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם אחראי להומאופתיה, העובדת לבדיקת השרירים, לצורך פעולות שהמוח ואפילו גם הלב לא יודעים, מידע נוסף ניתן למצוא במאמר הַדֶּרֶךְ לְתִכְנוּת הדנ"א"הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם", הוא עושה את זה בְּצוּרָה מודעת ומתועדת היטב, ומוכחת, שיש משהו בתוך האדם הגדול ממנו, והוא מכיר את האדם. התכונה של הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, הבולטת ביותר, העוצמתית והעמוקה, היא עושה דברים שהאדם זקוק להם. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם יודע מתי האדם עשוי לא להיות זקוק, או מה האדם זקוק, מידע נוסף ניתן למצוא במאמר "הַטְבַּעַתְּ הַגּוּף הֶחָכָם הַמּוֹחַ הַשֵּׁנִי".


הֲפָגַת פַּחַד דֶּרֶךְ הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם

אלה מהקוראים הנמצאים בפחד, מומלץ שיפנו אל "הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם", ויראו שזה עובד. הם יאמרו, "הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם היקר, אתה חלק ממני. אתה לא משהו שאני הולך לסגוד לו, אתה חלק ממני. אני רוצה שתיכנס כימית, ותיתן לי שלווה. אני רוצה שתעזור להדריך אותי, הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, מה לאכול בזמנים האלה. כך שלא אכנס לְמַצָּב, שלפתע האכילה תגיב לְפַחַד. ואז כאשר זה עשוי לקרות, הגוף יתחיל להגיב בדאגה ופחד. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, אני רוצה שתהיה במקום הזה, בו אתה יכול לחבק כל תא".

פעמים רבות הוסבר שצריך לדבר אל המבנה התאי בגוף, ולתת לו לחבק את האדם. הקורא צריך לדבר אל הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, הוא הביולוגיה של גופו, מידע נוסף ניתן למצוא במאמר תִּכְנוּת מֵחָדָשׁ שֶׁל הדנ"אייתכן ויהיו אלה מהקוראים שיאמרו, "אלו דיבורים אזוטריים, זה לא באמת עובד ככה. אתה לא באמת יכול לחבק את עצמך. אתה יודע, אתה בפחד, אתה צריך עזרה תתקשר לפסיכיאטר. תתקשר למישהו אחר שיבוא וְיִכָּנֵס, ויעזור לך, ויחבק אותך בְּשִׂיחָה".

תרבויות קדומות מסבירות, יש הרבה בתוך הקורא, ממה שמישהו יכול לתת לו אי פעם. זה הוא עם עצמו, זה המפתח והסוד בִּזְמַנִּים אלה, לעובדי האור כנשמות עתיקות, והקורא יכול לחוש בכך. באמצע התקופה הזו, אולי כאשר האדם פוחד ביותר, או מודאג להתחיל, הוא צריך לדעת שמסייעים לו להרים את ידו, ונשמתו. "האדם צריך לבקש עזרה, בְּשִׂיחָה עם הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם שלו, ולומר את המילים, גופו מקשיב", גופו תמיד מקשיב. כמה פעמים "הזרם המרכזי" אמר את זה לקורא, התשובה היא שלמעשה לא הרבה. זה לא דבר שנלמד בצורה משותפת, מחוץ לְאֵזוֹטְרִיָה, כלומר רק למעטים בלבד. 

תרבויות קדומות ידעו זאת, אלה שהפעילו את המערכות הרוחניות, המאורגנות הראשונות בכדור הארץ. הם ידעו שהאדם יכול לשלוט בכך, ויש לו את היכולת לשלוט בגופו, מידע נוסף ניתן למצוא במאמר "שְׁלִיטָה בִּמְצִיאוּת הַחַיִּים". "האדם יכול להביא שלווה, בְּמָקוֹם שאין שלווה. הוא יכול לשים עצמו בְּמָקוֹם של נוֹחֻת, כשאין נוֹחֻת". אלה דברים שכבר ידועים לחלק מהאנשים, וניתנים להוכחה היטב.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

ניהול תאי הגוף באמצעות הטבעת הגוף החכם

יְצִירַת נִגּוּדִּיוּת דֶּרֶךְ הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם

יש סיפור המגיע מהזרם המרכזי של המנתחים, המספר על אישה בְּגִיל התשעים לחייה, אשר גססה ממחלה. העובדה שנמסרה לה, הייתה שנותרה לה תוחלת חיים של שלושה חודשים, והיא תעלם. לאישה היה נכד, הנכד היה אמור לסיים לימודים, סיום לימודים במכללה עם תואר. האישה חסכה עבור כך וְעָזְרָה לו, והתפללה לכל הדברים האלה, וכך אלה הפכו לשמונה חודשים טובים.

"האישה החזיקה עצמה בחיים חודש אחר חודש, הרבה אחרי הזמן שהוקצה לה ללכת, והיא עצרה את המחלה". למעשה המחלה נעצרה מספיק זמן, כדי שהנכד יסיים את לימודיו, ועם חיוך בתוך כמה ימים, היא ויתרה והגיע לצד השני. האם הקורא יכול לראות, איזה כוח יש לאדם על כל תהליכי גופו, הכולל גם מחלה. אם הוא ישאל אנשים ברפואה, אם הם ראו את זה בעבר, אם אנשים שמרו על עצמם בחיים עבור פעילויות מסוימות, או דברים, או כל דבר עד הרגע האחרון? זאת תהיה הוכחה, שיש כוח בשם האדם.

ישנו סיפור נוסף, על אחד החברים מהתיכון, שהוא פחד מכל מה שהוא קיבל. הוא פחד מחיידקים ומחלות, הוא פחד מווירוסים ובקטריות. החבר עשה כל שביכולתו להגן על עצמו, והוא אמר לחבריו, הם רודפים אחרי, הם כולם יתפסו אותי. מה שהתרחש, היה שהחבר לפני מותו המוקדם, כל החיידקים והמחלות שיתפו פעולה, והוא קיבל את כולם. מה למעשה קרה שם? הוא נתן אישור מהתודעה שלו במלמול דברים, ואף דיבר אל התאים בקול רם. הוא אמר לתאים "אתם הולכים לתפוס את זה". "החבר נפטר מוקדם הרבה יותר מהמחלה, משום שהוא היה משוכנע שהוא יתפוס את זה", וכך הוא עשה. 

זה עד כמה שהאדם עוצמתי, וכך הקורא יכול לראות את ההפך החיובי והשלילי. מה הוא יכול לעשות עם הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם שלו, בְּדִבּוּר עם הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, מידע נוסף ניתן למצוא במאמר אֶבוֹלוּצְיַת הַדּנ"א מֵעָבָר לֶעָתִיד.


הַתְאָמַת מַעַרְכוֹת הַגּוּף לַתְּקוּפָה

מה הקורא צריך לומר להַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, כדי לחזק גופו? אם הקורא רוצה לתרגל, עליו לשבת, לקחת כמה נשימות עמוקות, ולהרגיש את אהבת האלוהים המקיפה אותו.

כאשר הקורא מבקש, להתחיל לעבוד עם הביולוגיה שלו, עליו לומר, "הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם שלי, אתה חזק הרבה יותר, ממה שהיית אי פעם בחיי. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם שלי, אתה תֻּכְנַנְתָּ לרגע זה. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם שלי, שַׁתֵּף פעולה עם זה וֶהֱיֵה חזק. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, קח את הפחד הכימי מתוך הגוף שלי. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, אתה יודע דברים שאני לא. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, אתה הוא אני. הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם, אני המנהל שלך". הַמְשֵׁךְ לָשֶׁבֶת, והתבונן בדברים שביקשת להתגלות.

תמיד יש את אלה שיאמרו, "אני ניסיתי את זה וזה לא הצליח, אשמח למשהו אחר". התשובה להם, "אתה לא גרמת לזה לקרות, כי פשוט ניסית את זה. אתה צריך להכיר בזה, אתה צריך להאמין בזה".


תְּנָאִים לְהַפָגַת פַּחַד וַחֲרָדָה לִיצִירַת שַׁלְוָה

ניתנו דוגמאות במאמר למצבים מנוגדים המתרחשים, עם הרפואה של הזרם המרכזי. חשוב לזכור, "מי שאתה חושב, הוא מי שאתה. למה שאתה מצפה, אתה תהפוך להיות. מה שאתה רוצה, אתה יכול להביא לידי ביטוי". זה כמה עוצמתי, מה שנמצא בתוך גוף האדם בצורה רב-ממדית, וזה עדיין אפילו לא זוהה. איך הומאופתיה יכולה לעבוד עם האנושות בכללה? למעשה זה קורה אִגּוּד אַחַר אִגּוּד, שיש להם תמיסות כימיה קטנות מידי לתגובת הגוף. תמיסות אלה, הם מְשַׁמְּשׁוֹת כהוראות הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם לרפא, וזה מצליח, זה הבסיס שמראה למה האדם בטוח.

"ממה שאתה פוחד, אתה תמשוך" , הקורא שמע את זה כל חייו. אם האדם רוחני, הוא יודע שזה נכון. כעת זה הזמן להפוך את זה, "אל תחשוב על הפחד כדבר מושך, תחשוב את ההפך". תוכל לדחות את הפחד מלהיכנס לגופך, "צוֹר וּבַטֵּא בועת חמלה, אהבה וכוח סביב גופך. הימצא בשלווה עם זה עכשיו, חגוג את זה עכשיו, כי זה שלך כרגע".

זה ההורות לילד הפנימי, "הילד הפנימי של האדם הוא חלק ממנו, הוא תמיד שם, ותמיד צריך לטפחו, הוא צריך להיות מחובק". הקורא צריך לבטא את זה בראשו, ועליו לראות משהו שהוא לא מצפה לו, לראות עצמו כילד וכמבוגר באותו הזמן. עליו לחבק עצמו בצורה האומרת, "זְכֹר מה בחושך הוא שקרי" , הקורא ידליק את האור ויראה מה שם. הקורא יראה בעיני רוחו את עצמו סוגר דלת, ורוחץ ידיים, ושהוא בסדר.

יש חרדה רבה יותר והיא מהכסף, חרדה מהעתיד, לכל זה, ולמעשה גם הקורא שותף לכך. הקורא יסגור את הדלת, הוא הולך להיות בסדר, כי הנשמה, הַטְבָּעַת הַגּוּף הֶחָכָם מוכרים לו, והוא מוכר לעצמו.


קַבָּלַת תְּמִיכָה מֵהַקּוֹלֶקְטִיב

"יש הודעות שהקורא לא מצפה לקבל מהמדריכים, ואלה הוא יכול לקבל מנשמות עתיקות אחרות" . בתחילת המאמר, הקורא התבקש להקרין את נשמתו הרב-ממדית שלו, לאחרים על פני כדור הארץ, אשר זקוקים לזה עכשיו, כאשר הוא עושה את זה. ישנם מאמצים במקומות אחרים, להקרין את אותו החיבוק לַקּוֹרֵא, עליו לדעת שהוא לא לבד. הקורא הוא לא המגדלור היחיד, מגדלורים מכל רחבי העולם, עוזרים למגדלורים אחרים. יש את אלה הנמשכים לאור, ויש את אלה הסובלים, או נמצאים בכאב, או בצער. 

מומלץ לקורא להיפתח לרגע ולומר, "אני מקבל את האור, מכל אחד ששולח אותו. אני מתחבר לכוכב הלכת של עובדי האור". ואז הקורא מתקדם קדימה, אחרים מתחילים לרצות להיות בסביבתו, כי הוא נמצא נינוח.


סִכּוּם

הקורא הוא זה המדליק את הגפרור בחשכה, ואף אחד לא צריך לדעת את שמו, אבל הוא ירגיש את החיבוקים. הגיע הזמן שהקורא יאפשר הורות לעצמו, בדרך שהחמלה עושה שֵׂכֶל, דרך הגיונית, למה שהמדע יודע, וְעוֹשֶׂה דרך ארוכה.

הבנת המאמר בזמן הקריאה, היא מיועדת גם לזמן של הקורא בעתיד. משמעות הדברים אולי לא מובנת כל כך, אבל הם חשובים עכשיו. זה הזמן של הקורא, עובד האור, נשמה עתיקה, הוא תוכנן בזמן זה, להיות מגדלור העומד גבוה, ושולח אור.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)