מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מי הם האבות הקדומים של האנושות? איך האהבה יכולה לסייע להתפתחות? מה תפקיד המושגים התעוררות והתפתחות? איך מסייע הידע הקדום לבני האדם בתקופה הנוכחית? מה מתארת תקופת אחרית הימים? מי הם הרחבות הבורא? מה ייעוד כדור הארץ? איך מאבקי השליטה על כדור הארץ באו לידי ביטוי? במה מתבטא הַגְבַלַת סלילי הדנ"א באדם? מדוע חשוב להחזיר את מלוא הפוטנציאל של סלילי הדנ"א? האם הבורא והאלוהים זהים? מי הם הָאֵלִים הבוראים?

עתיק-יומין

התעוררות והיזכרות

הַקְדָּמָה

א; הֲלוֹא יָדַעְתָּ, אִם־לֹא שָׁמַעְתָּ, אֱלֹהֵי עוֹלָם, יְהוָה בּוֹרֵא קְצוֹת הָאָרֶץ, לֹא יִיעַף וְלֹא יִיגָע, אֵין חֵקֶר לִתְבוּנָתוֹ. ב; כֹּה־אָמַר הָאֵל יְהוָה בּוֹרֵא הַשָּׁמַיִם, וְנוֹטֵיהֶם רֹקַע הָאָרֶץ וְצֶאֱצָאֶיהָ, נֹתֵן נְשָׁמָה לָעָם עָלֶיהָ, וְרוּחַ לַהֹלְכִים בָּהּ. ג; אֲנִי יְהוָה קְדוֹשְׁכֶם, בּוֹרֵא יִשְׂרָאֵל מַלְכְּכֶם.


הָאָבוֹת הַקְּדוּמִים שֶׁל הָאֱנוֹשׁוּת

הפליאדים, סיריאנים, אוריונים וקבוצות קדומות נוספות, להם יש היסטוריה קדומה וארוכה, כך שאבותיהם באו מיקום אחר, אשר השיג את השלמת אותו היקום. בני האדם עובדים על כוכב המגיע להשלמה, וכל אותן קבוצות הנמצאות בו, הן נמצאות כדי לעזור במשימה זו. השלמת התהליך או מעבר זה, הנו דבר אשר ידוע כבר לְרַבִּים מזה עידנים.

זהו זמן חשוב, ומה שמתרחש כעת על פני כדור הארץ, הוא משפיע על היקום כולו. "אבותיהם של הקבוצות הקדומות, הם היו חלק מהמתכננים המקוריים של כדור הארץ". אלה הם המתאמים אשר זרעו עולמות ותרבויות ביצירתיות ואהבה, ואותם ניתן לכנותם האבות הקדומים. חלק מכישוריהם של האבות הקדומים, היה לתאם בין עולמות, כפי שמנצחים אוהבים לנצח על תזמורת. האבות הקדומים, הם גם אבות אבותיהם של בני האדם, ולכן בני האדם הם חלק ממשפחה קדומה.

הקבוצות הקדומות נתנו את הדנ"א שלהם למתכננים הַמְּקוֹרִים, ודנ"א זה הפך להיות לחלק מהדנ"א של המין האנושי. המעבר המתרחש הביא לשינוי בממד, הוא אשר מפחית את הצפיפות של הממד השלישי, ומאפשר לבני אדם לעבור לממדים גבוהים יותר, בהם אין לגוף מצב מוצק. בני האדם הגיעו לכדור הארץ, משום שהם רצו לשלוט בתהליך האבולוציוני, ולהיות מסוגלים לחיות עם זה. דבר זה כבר הופך למרגש מאוד, משום שהמשמעות היא שבני האדם התחילו לתפקד במציאויות רבות.

יש שפע של תרבויות וְחֶבְרוֹת קדומות, הם הקיימות בכל מרחבי החלל, וְחֶבְרוֹת ותרבויות אלה נמצאו בעבר על פלנטת כדור הארץ מראשיתו. הדבר אומר שקבוצות רבות הגיעו לעזור לבני האדם, והם קבוצות שונות ממערכות כוכבים שונות. יש רבים אשר נסעו לכדור הארץ מסיבות רבות, ומרביתם הגיעו מהחלל, הם נמצאים בכדור הארץ כדי לפתח את בני האדם, אם כי יש אחרים הנמצאים גם מסיבות אחרות.


רֶטֶט הָאַהֲבָה לְהִתְפַּתְּחוּת

בני האדם הם יצורים מופלאים בני משפחת האור, הם באו לכדור הארץ בזמן הנוכחי, בִּמְשִׂימָה ליצור שינוי ולסייע במעבר הנוכחי.

אהבה היא המפתח, האהבה היא מה שֶׁעוֹשָׂה את היקום, אהבה מאפשרת את הטכנולוגיה הנוכחית על פני כדור הארץ. הטכנולוגיה הנוכחית על פני כדור הארץ, היא התפתחה במידה רבה, משום שהאנושות מתחילה להבין, דרך המסרים והמידע, "אהבה היא האנרגיה הדרושה לבני האדם".

אהבה יכולה להכיל את כל צורות היצירתיות, אך כאשר אדם פועל מתוך חמדנות, או שנאה, הסתרה, שִׁיפּוּטִיּוּת, בִּיקָּורְתִּיּוּת, או כל רגש דומה, הוא אינו פועל מתוך האור, דבר שהיה מותר עד כה.

קיים מידע רב וזמין על סוג רטט האהבה, משום שאהבה היא אבן הבניין הבסיסית. כאשר אדם פועל מתוך אהבה, אז כל האפשרויות קיימות, והם מְאַפְשְׁרוֹת החזרת המושגים של האור, אשר הם מידע, אהבה ויצירתיות.

"התעוררות והיזכרות, היא תכנית הַבַּעַת השתייכות למשפחת האור", כניסה למערכת אשר הייתה בעיקרה חשוכה במשך עידנים, וכעת המערכת השתנתה. זוהי תכנית נרחבת בה בני האדם משתתפים, הם כולם קפצו על הסיכוי להיות בכדור הארץ.

"כדור הארץ בזמן הנוכחי הוא מקום מאתגר מאוד, ובמיוחד הזמן הוא מאתגר אף יותר". בני האדם טרם הגיעם לכדור הארץ, הם היו בטוחים שיוכלו לעשות זאת, ובנוסף טרם הגיעם לכדור הארץ, נאמר להם שֶׁיִּמָּצֵא להם סיוע רב, בצמתים השונים במהלך התפתחותם.


הַמֵּידָע לְפִיתּוּחַ הַתּוֹדָעָה

ישויות רבות מציגות עצמן על פלנטת כדור הארץ, ביכולות שונות ומגוונות, בתקשורים, הפעלות ובמסרים. אלה עושות זאת, במטרה להפעיל את בני האדם, להצית ולעורר אותם, להזכיר להם לא לעשות זאת רק עבור עצמם, לעשות זאת עבור הקולקטיב. אבותיהם של בני האדם, הם חלק מאותם מפעילים וזרזים, כך שכאשר בני האדם שומעים את השם פליאדות, סיריוס, אוריון, אנדרומדה, וכל אותם שמות מקומות וקבוצות, הם עשויים להרגיש חיבור. חיבור זה נוצר דרך הסיוע לבני האדם, בהבאת מידע עבורם, ובקידום הידע קדימה לְהִתְעַלּוּת.

האבות הקדומים נמצאים בכדור הארץ כדי לעזור, כדי ללמד, כדי לאפשר התפתחות לבני האדם. "הגרסה הנוכחית ניתנת, כדי להביא את האדם לתודעה גבוהה יותר, אם כי גרסה זו היא לא היחידה, אשר נמסרה לאנושות". המסר המופיע במאמר זה, והלימוד בו מתוכנן, הוא כולל מטרה גדולה ונעלה. המחשבה העומדת מאחוריה מתוכננת, כדי שהסיפורים ייקחו את הקורא למישור גבוה יותר של התודעה, וזאת הכוונה.


הִתְעוֹרְרוּת וְהִיזָּכְרוּת בַּמֵּידָע

חשוב שהאדם לא ייתקע על רעיון אחד, רעיון ישן, ובנוסף יאמץ את מה שהוא מהסס לגביו, או חושש להבין. כאשר אדם עומד עם הפנים קדימה, ומתמודד מול חלקים חשוכים, או חלקים של עצמו, כך הוא יוצר הזדמנות לשחרור כל הנוגעים בדבר. אולם אם האדם אינו מתמודד, הוא חוזר חזרה להתחלה, וכך זהות המחשבה בסיום יוצרת מציאות, והאדם עלול למצוא עצמו במצבים שונים, לא בטוח אליהם התכוון.

כוח רגש המחשבה אשר הביא את האדם לשם, הוא האמונה ללא רבב, משום שמחשבה באמצעות הרגש יוצרים מציאות, כך זה משנה את חווית האדם, וגם את הקיום הפלנטרי. בני האדם בעצמם בחרו להיות בכדור הארץ, הם נמצאים במשימה ובמטרה להביא את הזיכרון קדימה, להביא את ערך הקיום האנושי, בחזרה אל חזית הבריאה.

בני האדם נחוצים, הם התאמנו למשימה זו לאורך משכי חיים ארוכים, הם הגיעו לכדור הארץ מוכנים. כל שעליהם לדעת בזמן הזה נמצא בתוכם, ומשימתם היא להיזכר באימונים אותם עברו, במקומות שונים ביקום הנוכחי, או ביקומים אחרים. לא יידרש עוד לבני האדם משכיי חיים ארוכים, כדי ללמוד מֵּידָע חדש, כפי שהוזכר קודם. החל מהתקופה הנוכחית, ולאורך החיים הנוכחים, בני האדם הולכים להיזכר במה שהם כבר יודעים.

ישנם דרכים רבות המאפשרות לבני האדם להתעורר, ולהיזכר בכל המידע הממתין להתגלות. אלה הם חלק מהתוכנית הקדומה, אשר תוכננה עבור התקופה, הַמְּכוּנָה "אחרית הימים".


הַרְחָבוֹת הַבּוֹרֵא

האנושות נמצאת בְּנִיסּוּי, האנושות תוכננה כמו כל יתר הדברים האחרים, הקיימים בתוך הבריאה. הבורא החל להתנסות עם הבריאה, לפני זמן רב ביקום זה, במטרה לְחֵקֶר עצמי גדול יותר, סיפוק עצמי וביטוי עצמי. הבורא הביא אנרגיות, והרחבת תמציות חיים של עצמו לתוך היקום, והוא העניק הרחבות אלה עם מתנות. הבורא אמר להרחבות של עצמו, "צאו החוצה, צְרוּ וְהָבִיאוּ את כל הדברים חזרה אלי", לכאורה הייתה זו משימה פשוטה.

"הרחבות אלה של הבורא, נקראות הָאֵלִים הבוראים", הם יצאו והחלו להתנסות באנרגיה של הבורא, כפי שהייתה קיימת בתוכם. אלה החלו לברוא היררכיה משלהם, הם פנו לברוא היררכיות אחרות, להעניק להן את מהותן, ולסייע בפיתוח יקום זה.


יִיעוּד כַּדּוּר הָאָרֶץ

בסופו של דבר, מאחת המערכות הגלקטיות הגיעה תכנית לעיצוב כדור הארץ. כדור הארץ היווה כמרכז על גלקטי לחילופי מידע, וזו הייתה תכנית מדהימה. כדור הארץ היה מקום נפלא, הממוקם בשולי אחד המערכות הגלקטיות, אליו הגיעו בקלות מגלקסיות אחרות. כדור הארץ היה קרוב להרבה פתחי דרכים, כאשר הכבישים המהירים היו קיימים, כדי לאפשר לאנרגיות לנסוע בכל מקום בחלל.

חלק מהָאֵלִים הבוראים היו מומחים בגנטיקה, והגנטיקאי הראשי עיצב מינים שונים חלקם אנושיים וחלקם חיות, במשחק עם זנים של דנ"א. אבל התרומה המוחשית של התרבויות, היא הייתה בהפיכת כדור הארץ למרכז החלפת מידע, למרכז אור וּלְסִפְרִיָּיה חיה. המתכננים המקוריים של כדור הארץ, הם היו ישויות בני משפחת האור, הם עבדו והיו מקושרים בהיבט התודעה הנקראת אור, כי אור הוא מידע, אור הוא אהבה.

משפחת האור נוצרה, ומרכז המידע שלדעתם הם תכננו, הוא הוקם בן הגלקסיות. תפיסתם הייתה שמקום זה יתרום את המידע שלו, וכולם יוכלו להשתתף, ולשתף את הידע הספציפי שלהם. כדור הארץ אמור היה להיות ספריה קוסמית, מקום של יופי מדהים, בו מנסים ובודקים, איך מידע יכול להיות מאוחסן דרך תדרים, ודרך תהליך גנטי.


מַאַבְקֵי שְׁלִיטָה בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

בסופו של דבר, על הפרויקט של הספרייה החיה בכדור הארץ, למעשה רבים נאבקו. מסיבה זו כדור הארץ נראה היה מפתה מספיק, כדי להימצא בבעלות אחרים. במהלך ההיסטוריה המוקדמת של כדור הארץ, היו מלחמות בחלל לבעלות על פלנטה זו. התנגשויות לקחו חלק, וכדור הארץ הפך למקום של דואליות. חלק מהָאֵלִים הבוראים, אשר הייתה להם הזכות לעשות מה שהם רצו, הם באו והשתלטו על כדור הארץ, משום שהוא אזור בחירה חופשית. כאשר ההתנגשות אירעה, קבוצה מסוימת של ישויות נלחמה בחלל, והיא זכתה בשטח כדור הארץ.

הבעלים החדשים לא היו מעוניינים שתושבי המקום, המין האנושי, הם יֵדְעוּ על מה שהתרחש. חוסר הידיעה יאפשר לישויות אלה ביתר קַלּוּת לשלוט, ולכן אור הוא מידע, וחושך הוא חוסר בְּמֵידָע. ישויות אלה היכו החוצה את האור, והם הפכו את כדור הארץ לְשִׁטְחָם, אלה הם הבעלים החדשים, אשר הגיעו לכדור הארץ לפני שלוש מאות אלף שנה. אלה היו יצורים שונים לגמרי, והם מוזכרים בתנך, בתיעוד הבבלי, בתבליטים של השומרים, ובטקסטים בכל רחבי העולם.

ישויות אלה הגיעו לכדור הארץ, והם ארגנו מחדש את המין האנושי המקומי. הם ארגנו מחדש את סדר הדנ"א, כדי שבני האדם ישדרו ברצועת תדרים מוגבלת, וכך התדר יזין אותם, וישמור אותם בשלטון.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

הִתְעוֹרְרוּת וְהִזָּכְרוּת בתכנית האלוהית

הַגְבָּלַת סְלִילֵי הַדּנ"א

האדם המקורי, הוא היה יצור מדהים בעל שְׁנָיִים עָשָׂר סלילי דנ"א, אשר נתרמו על ידי מגוון רחב של תרבויות קדומות מתפתחות. כאשר הבעלים החדשים הגיעו, הם עבדו במעבדותיהם, ויצרו גרסאות שונות של בני אדם, עם דנ"א שונה. שני סלילים כפולים של דפוס הדנ"א המקורי, הושארו בתוך התאים האנושיים, אך הם עדיין לא היו פעילים. סלילים אלה היו מפוצלים ומנותקים בתוך התאים האנושיים.

בתוך התאים האנושיים יש סלילים דקים מְקֻדָּדִים, חוטים עדינים היוצרים אריג דק של אנרגיה, הוא אשר נושא את המידע. כאשר החוטים העדינים שבאריג פועלים יחדיו, הם דומים לדרך בה עובד סיב אופטי, והם מהווים את סליל הדנ"א של האדם. כאשר ארגנו מחדש את בני האדם, הם נותרו עם סליל כפול, כך שכל מה שנותר היה לצרכי מין והישרדות. דבר זה השאיר את בני האדם מנותקים ממידע, הם נותרו רק עם סליל כפול, הנועל אותם לתוך תדרים הניתנים לִשְׁלִיטָה.


שְׁנַיִים עָשָׂר סְלִילֵי הַדּנ"א

האבות הקדומים כמו הבוראים, הם חזרו חזרה בזמן, לתוך מה שאולי ייקרא, "שרידי העבר של בני האדם במשפחת האור". הם חזרו כדי לחלוק תדר עם בני האדם, תדר שכל אחד מבני האדם הסכים לשאת בכדור הארץ, המטרה הייתה לשנות את הדנ"א של המין האנושי מחדש. התכנית הייתה לשנות את אפנון התדר, וְדֶרֶךְ כך להשפיע על המין האנושי, בהחזרת הדנ"א, וסלילי האריג המְקֻדָּדִים אור שלהם. כדור הארץ מסייע בדרכו שלו לאבולוציה של היקום, מהמקום בו התכנית החלה לפרוח, כל מה שקרה בכדור הארץ משפיע על עולמות רבים.

התכנית היא שהדנ"א של האדם יתפתח משני סלילים לשְׁנַיִים עָשָׂר סלילים. אלה שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים המתאימים למרכזי האנרגיה, או הצ'אקרות, בתוך ומחוץ לגופם. תהליך זה הוא קפיצה אבולוציונית מדהימה לאדם, בהיותו מעורב, בהחזרת הסלילים והמרכזים לפעולה. דבר זה הולך לקחת חלק במסלול מואץ שהחל, וימשיך ביתר שאת במהלך השנים הבאות.

ישנם בני אדם אשר קיבלו כבר, ארגון מחדש של שְׁנַיִים עָשָׂר אריגי הדנ"א. שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים אלה, הם שְׁנַיִים עָשָׂר חוטים ספיראליים של הדנ"א, הנמצאים באינטראקציה זה עם זה, בתוך הגוף ומחוץ לגוף. הקשר בין שנים עשר הסלילים, משמעותו ששנים עשר מרכזי האנרגיה, הם יכולים להתחיל לתפקד, ולשלוח מידע זה לזה. כאשר הדנ"א האנושי מתחיל להיחשף, במערכת של שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים, והמידע הזה פועל בהתבסס על כך, אז ניתן לראות בני אדם מדהימים, הפועלים על ידי חיבורם יחדיו, ומתוך כוונה משותפת.

בני אדם כבר החלו לרצות להתחבר, ולהפוך לממשק טלפתי לאנרגיות מכל רחבי הקוסמוס, דבר המשנה את פני החיים ביקום. בעקבות כך, החל להיווצר מיזוג זהויות, מיזוג תרבויות, עירוי של רבים בסדר עולמי חדש, הוא אשר החל להביא בתחילה כאוס ובלבול רב.


הָאֱלוֹהִים וְהַבּוֹרֵא

הקורא כחלק ממשפחת האור, הוא יכול פשוט להתבונן סביב, ולדעת שכאוס ובלבול חייבים לבוא כדי להביא לשבירת המערכת, כך תיווצר הבנה מחדש לאור. כחלק במשפחת האור, הקורא יכול להבין שיש תהליך אבולוציוני הלוקח חלק. כל מי שיכול להתמודד עם שינוי התדרים, בכל האמצעים, הוא יהיה זה שיתפתח.

ישנם תפיסות מוטעות רבות לגבי רעיון האלוהות, אך חשוב לדעת שהיקום מלא בישויות אינטליגנטיות. הן אשר התפתחו, וּפִתְחוּ יכולות שונות וּפוּנְקְצִיּוֹת, כדי לשרת את צרכיהן, ולהביע עצמן בצורה יצירתית. החשיבות מאחורי הקיום והמוּדָעוּת היא היצירתיות, כאשר יצירתיות לוקחת צורות רבות, עוד לפני עידן כדור הארץ. במחשבתן של הישויות הגדולות, הן הציבו בפני עצמן את המשימה, ליצירת צורות חדשות של קיום.

רבות מישויות אלה השפיעו על בריאת היקום הזה, ובני האדם כינו אותן אלוהים. למעשה הם היו ישויות אור, הנושאות עימן לרחוק אור מהבורא. הבורא אישיותו האין סופית, היא דרך הענקת אהבה לכל הדברים בעלי תודעה, כאשר כל הדברים הם הבורא. במסעו של הבורא, האבולוציה של התודעה והיכולת לאחסן מידע, הם אלה המאפשרים לאדם להביא את הקרבה לבורא.

בני אדם רבים בכדור הארץ חשו, כי הם התמזגו עם אלוהים, הם אולי התמזגו עם חלק מהבורא, המתאים ביותר לרטט שלהם באותו הזמן. הרטט הכולל של הבורא, הוא יכול להרוס את הגוף הפיזי כהרף עין, כי הגוף לא יכול לאחסן כמות רבה כל כך של מידע. אלה המציגים את האלוהים לבני האדם, הם יכולים לעשות זאת רק בחלק השקוף של הבורא. לעומת זאת, הָאֵלִים הבוראים אשר שלטו בכדור הארץ, יש ביכולתם להפוך לפיזיים, אם כי רובם קיימים בממדים אחרים, והם שומרים על כדור הארץ, כדי שֶׁיִּמָּצֵא בתדר ורטט מסוים.


הָאֵלִים הַבּוֹרְאִים

מדוע הָאֵלִים הבוראים יצרו טראומה רגשית? כדי להזין עצמם. ישנן ישויות מסוימות המכבדות את החיים לפני כל דבר אחר, וישנן גם ישויות שאינן מכבדות את החיים, והן לא מבינות את הקשר שלהם אליו. הָאֵלִים הבוראים, אלו הם יצורי חלל אשר להם בית משלהם בחלל, הם גם התפתחו לפני ההשתלטות כ-300,000 שנים קודם. רבים מהצוות המקורי פעלו בכדור הארץ, כדי להביא מידע וליצור מרכז מידע, אשר אמור היה לשמש חיבור אל מערכות גלקטיות רבות.

אבל אז התרחשה מלחמה גדולה, בין הָאֵלִים הבוראים וישויות החלל, שסיפוריהם נמצאים בכתבי היד העתיקים של כוכב הַלֶּכֶת כדור הארץ. ישויות החלל נצחו בקרב, הם באו לכדור הארץ משום שרצו את המקום הזה מסיבותיהם הרבות. בעיני הבורא של היקום, כל הדברים המתרחשים בכדור הארץ מותרים, כי כאשר כל הדברים מותרים, שיעורים רבים נלמדים. מי הם הישויות שבאו לכדור הארץ, וקרעו לגזרים את התוכניות המקוריות של כדור הארץ? מי הם ישויות החלל?

לעיתים מייחסים זאת למערכות החשוכות, כאשר ישויות אלה הם בחלקם אנושיים, וחלקם הם אנשי הלטאה. הכינויים בשמות, הם אלה המאפשרים להפוך את הדברים לפחות רגשיים ומעט הומוריסטים, כך שהקורא לא יהפוך נסער. אין שום כוונה ליצור הפחדה, אלא ליידע שהָאֵלִים הבוראים בראו חיים, כדי שהם ידאגו או יענו על צרכי האדם. הם הזינו את רגשות האדם ואחד הסודות שנשמרו מבני אדם, הוא העושר והשפע המלווה את הרגש.

בני האדם התרחקו הרבה מֵחֵקֶר הרגש, אבל לאחרונה החלה להיטמע ההבנה, כי באמצעות הרגש ניתן להבין דברים, הרגש הוא בעל ערך עליון ליצירת מציאות החיים, הרגש מחבר את האדם עם הגוף הרוחני. 

הגוף הרוחני כמובן הוא לא פיזי, הוא קיים במרחב רב ממדי אשר חַג מֵעַל. המרחב הרב ממדי, הוא מקושר לאוכלוסיית הישויות, וביניהם ישנם אלה שהם נדיבים, ואחרים שבעבר הזיקו.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)