מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מה החשיבות להכרת ההיסטוריה הקדומה? מהי ההיסטוריה של המשפחה המוארת? איך התוכנית של המשפחה המוארת הותאמה לתקופה הנוכחית? איך תוכננה הפעלת היזכרות באדם? מהי ההתאמה הקיימת בין סלילי הדנ"א לצ'קרות? מה תפקיד שְׁנַיִים עָשָׂר הצ'קרות, היכן הם ממוקמות? מהי היכולת המרכזית בהפעלת שְׁנַיִים עָשָׂר הסלילים? מה אופי הקידוד בסלילי הדנ"א, ומה הם נושאים בתוכם? מה התפקיד המרכזי של כדור הארץ כחלק מהיקום, ומה תפקיד האדם במקור? למה שימשה המיניות במקור?

עתיק-יומין

היכולות הקדומות חוזרות

הַקְדָּמָה

א; וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, נַעֲשֶׂה אָדָם בְּצַלְמֵנוּ כִּדְמוּתֵנוּ, וְיִרְדּוּ בִדְגַת הַיָּם וּבְעוֹף הַשָּׁמַיִם, וּבַבְּהֵמָה וּבְכָל־הָאָרֶץ, וּבְכָל־הָרֶמֶשׂ הָרֹמֵשׂ עַל־הָאָרֶץ. ב; וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת־הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ, זָכָר וּנְקֵבָה בָּרָא אֹתָם. ג; וְכֹל שִׂיחַ הַשָּׂדֶה טֶרֶם יִהְיֶה בָאָרֶץ, וְכָל־עֵשֶׂב הַשָּׂדֶה טֶרֶם יִצְמָח, כִּי לֹא הִמְטִיר יְהוָה אֱלֹהִים עַל־הָאָרֶץ, וְאָדָם אַיִן לַעֲבֹד אֶת־הָאֲדָמָה.


יְדִיעַת הֶעָבָר לַהֲבָנַת הֶעָתִיד

מדוע צריך לדעת את ההיסטוריה הקדומה? האדם צריך לדעת זאת, כי תפיסת המציאות הקדומה חוזרת, והיא מתמזגת עם הממד הקיים. כיום במצב הנוכחי, כאשר העולם נמצא בשינוי, ניתן לראות שמרבית בני האדם נמצאים באי שֶׁקֶט, אי נוחות ואי וודאות. חשוב שבני אדם ירחיבו את ידיעותיהם, וְיֵדְעוּ מי הם האלוהים שלהם, משום האלוהים חוזר לכדור הארץ, וזאת הסיבה שכדור הארץ עובר אנדרלמוסיה עצומה.

כפי שבני אדם לומדים להכיל תדרים המגיעים, קרניים קוסמיות יצירתיות, הם יהיו מוכנים לפגוש את האלוהים. על האדם להבין כיצד להבחין באנרגיות חוץ ארציות, כי כדור הארץ הוא מקום בחירה חופשית, ולכן כל צורות החיים בו מותרות. אם אנרגיה תנסה להפחיד אדם, להשפיע עליו, או לשלוט בו, זאת לא תהיה אנרגיה, אשר תעניין אותו ביותר לעבוד אִתָּהּ. קיימת לבני האדם בחירה עם מי לעבוד ועם מי לא, ועליהם לדעת שהם חיים בזְּמַן החשוב ביותר.

כאשר האנרגיה מתעוררת לחיים, האלוהים נמצא עם האדם, כך שלמעשה האדם הוא האלוהים. כאשר האדם מתעורר להיסטוריה שלו, הוא מתחיל לפקוח את הָעֵנָיִים העתיקות שלו. אלה הן הָעֵנָיִים של הורוס, הן אשר רואות לא דרך הָעֵנָיִים של בני האדם, אלא מנקודת מבט של האלוהים. "העיניים של הורוס רואות את החיבורים, ואת המטרה של כל הדברים".

הָעֵנָיִים העתיקות מסוגלות לראות לתוך מציאויות רבות, ולחבר את כל ההיסטוריה. כאשר האדם פוקח את הָעֵנָיִים העתיקות בתוכו, הוא לא רק מסוגל להתחבר עם כל ההיסטוריה האישית שלו, אלא "האדם הוא מסוגל להתחבר עם ההיסטוריה הפלנטרית, ההיסטוריה הגלקטית, ההיסטוריה של היקום", ואז הוא מגלה באמת מי הם האלוהים שלו.


הַמִּשְׁפָּחָה הַמּוּאֶרֶת

לפני שנים רבות היו ישויות שרצו לברוא דבר, במטרה לעשות זאת הם תאמו ישיבה, משום שהיה צורך לשנות בעדינות רבה חלק מהבריאה. ישויות אלה עבדו, והם שמרו היטב על היבט התודעה הנקרא אור. בזמנים שונים, שומרי האור האלה נפגשו, הם עבדו יחד, וחצו נתיבים בתחומים שונים של מציאות. הם תכננו, שתפו תוכניות, וְעִצְבוּ את הַזְּמַן, כך שתוכניתם עמדה להיכנס לתוקף.

לישויות אלה הייתה תכנית לברוא, והם התכוננו לַזְּמַן אשר יתאים לאור, היצורים השותפים בתוכנית הם בני האדם, והַזְּמַן המתאים הוא כעת. הַזְּמַן כבר מתוזמן היטב, וכל אחד בבני האדם יודע בחלקיו העמוקים של ישותו, שהוא בא לכאן עם מטרה. כמובן המטרה עבור כל אדם היא להיות עצמאי, ועבור כדור הארץ עליו להתאחד. לא כל בני האדם הולכים לעשות את השינוי, משום שלא כולם נמצאים ברטט שרוצה לעבוד בהרמוניה.

בתקופה הנוכחית, יש בני אדם בכדור הארץ, אשר יתחילו להרגיש כאילו הם נמצאים במצב של אקסטזה, כאשר הם יגלו ויחשבו על הסמכות החדשה. פרדיגמה זאת עשויה להיווצר, כתוצאה מתפיסת הסמכות הגבוהה של אלוהים, הנראה דומה לבעל חיים או כל דבר אחר. משפחת האור החלה להסתנן ולחדור, כאשר כדור הארץ יוצר כדור היקפי משלו, כדור הארץ משלו. אלה אשר באו מהשמיים, הם לא יכולים להיות חלק ממשפחת האור, הם הַמַּרְאָה של השונות על פי התוכנית.

השיעור של בני האדם הוא ללמוד סמכות, לקחת סמכות לעצמם. כך בני האדם מפסיקים לתת לתהליך, לקבל החלטות עבורם, לממשלות, לבני אדם, להורים או מורים, או אלוהים. הגיעה הַזְּמַן שאנשי כדור הארץ יהיו עצמאיים, ובני האדם מתחילים להרגיש מה יכול להגיע. זוהי משימה מדהימה לשאת את האור, ברגע שבני האדם שמים את האור בתוך גופם, אין להם אפשרות לעצור את זה.

לאחר שהאור בגופם, אין דרך חזרה ולא ניתן לומר, "אני עוזב את משפחת האור", או "אני לא אהיה מוּכָּר כחלק ממשפחת האור". חלק מבני האדם אולי רצו לעשות זאת לפעמים, אבל ברגע שהאור נמצא זהו זה. רבים מבני האדם אשר למדו והשתמשו בהבחנתם, הם יהיו מזועזעים ומשתוממים, מהטיפשות באידאולוגית הפולחן, ששאר בני המין האנושי יבטאו כלפי ישויות מסוימות מהחלל, הם המציגים עצמם כבוראים של האנושות.

למרות שאין להם גופים הנראים כמו של בני האדם, הם יוכלו לעשות דברים רבים שבני האדם אינם יכולים, והם ירצו וישתפו את בני האדם בטכנולוגיות רבות. הם אולי ירפאו מחלות מסוימות, אשר הם עזרו ליצור מלכתחילה, על ידי לימוד לוחמת חיידקים ווירוסים למדעים הפלנטריים של האנושות.


רֶצֶף אֵירוּעִים לְהַפְעָלַת הִיזָּכְרוּת

בני האדם נמצאים בהרפתקת חיים, ורק הם יכולים לבצע הרפתקה זאת. כאשר בני האדם מבקשים להתעלות, להתחיל לחיות אחרת, לבטוח בזהותם, לבטוח בסינכרוניות, לבטוח בעצם היותם חלק מהתוכנית. כדי להגיע לשם ולעשות את השינוי, בני האדם מוצאים זאת דרך אסון גדול, דרך מגפה עולמית, ודרך חשיפת אי שוויון חברתי גדול.

בני האדם מסוגלים להמרות את חוקי האנושות הנוקשים, אבל כדי להצליח צריך להרגיש. האדם צריך לאפשר לתאי מוחו לְהִסְתַּנְכְרֵן עם הלב ליצירת מציאות חיים, אבל ללא המודע הרציונאלי שלו, משום שהוא מבקש להגדיר דברים עד הפרטים הקטנים ביותר. ניסיון זה כרוך בהעצמת הרגש בתוך האדם, באימון, ואז יום אחד, ברגע אחד, בצהרים אחד, תחושה מדהימה של ידיעה תופיע. תחושה זו תהיה בעלת קומפוזיציה באורך של אלפי עמודים, היא תתעורר לחיים בשניות בודדות של אקסטזה אלוהית.

בני האדם מחזיקים בהיסטוריה של היקום, בתוך גופם הפיזי, ומה שמתרחש כעת על פלנטת כדור הארץ, הוא מוטציה מילולית של הגוף הפיזי, המאפשר לבני האדם להתפתח לנקודה מסוימת. טרם כניסת האדם לגוף, כל בני האדם התחייבו לרצף אירועים, אשר ידליקו את התאורה או התוכניות, ויפעילו את זיכרונותיהם. אבל אז בני האדם נכנסו לגוף, והם שכחו את כל מה שיש ברשותם, את התוכניות והדלקת התאורה, את מימוש זהותם.

בני האדם מממשים את זהותם בדרך אינטנסיבית, בצורה פנומנלית. הסיבה לכך הוא הדנ"א, דרך הפעלת שְׁנַיִים עָשָׂר סלילי דנ"א. סלילים אלה, הם יתחילו להתחבר לשְׁנַיִים עָשָׂר המרכזים האנרגטיים הטעונים במידע, אשר בני האדם חייבים להיות מסוגלים לתרגם. בני האדם מפתחים עצמם, גם כאשר הם לא בכדור הארץ, אם כי ייתכן, והם אולי מעורבים יותר עם זהויות אחרות של עצמם, וכך הם חייבים להפוך להיות יצורים עילאיים בכל מציאות.

בני האדם נכנסו לכדור הארץ, כי הם חלק ממשפחת האור, אך לא תמיד השתייכו למשפחה זו. בני האדם בכוונה באו לכדור הארץ, לתת לעצמם אתגר זה, כך שהם יוכלו להתנגד, ללא בעיות או יצירת סיכון, בדרך שתיצור הרמוניה מתנגדת ומתריסה, כלפי התדר הישן.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

הַיְּכוֹלוֹת הַקְּדוּמוֹת חוֹזְרוֹת

סְלִילֵי הַדּנ"א והצ'קרות

המערכת האבולוציונית הנוכחית שתוכננה על ידי הָאֵלִים הבוראים, היא באה להניע את בני האדם מַעְלָה מספר ממדים או תדרים. המערכת הזו מתבססת על האבולוציה של שְׁנַיִים עָשָׂר הסלילים, התואמים את שְׁנַיִים עָשָׂר מרכזי האנרגיה, הצ'קרות. שְׁנַיִים עָשָׂר הצ'קרות, הם למעשה שֶׁבַע בתוך הגוף, וחמש מחוץ לגוף, דבר המפשט את הדרך לחיבור ליקום, אם כי הצ'קרה השלוש עָשָׂר נמצא בליבת כדור הארץ.

מערכת החיבורים עם מספר בני אדם, היא החלה כבר לתפקד עם שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים, בתוך פרק זְּמַן קצר. בעוד אצל אחרים סביב כדור הארץ, הם לא יקבלו את השינוי הזה מִיָּדִי, אלא מאוחר יותר. דבר זה פשוט יחסית, כי כל אדם מְקוּדָּד לתדירות נתונה, אשר הוא מסוגל לשלב. יש בני אדם המתקשים לשלב את השינויים עצמם, כי הם חושבים שיש רק מציאות אחת, ולא יכולה להיות אחרת.

באדם אשר יש בו התעוררות עצמית של הידע הפנימי, אז הידע מוביל את האדם מעבר למה שהוא למד. ידע פנימי זה הוא ידע עצמי פנימי, המספר שיש הרבה יותר רק מהעולם הפיזי, ועל האדם להאמין בכך, לדעת ולהבין זאת. ישנם מספר רב של מרכזי הצ'קרות, ויש מספר רב של סלילים פוטנציאלים, אשר יכולים להיווצר כעת. אולם, מספר הסלילים והצ'קרות שמרבית התודעה האנושית יכולה להחזיק, היא שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים לכל אדם.

לכן יש חשיבות עליונה בהפעלה, ומעורבות של שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים, וחיבורם לשְׁנַיִים עָשָׂר הצ'קרות. שנים עשר המרכזים כפי שהוזכר קודם, הם שבע צ'קרות בתוך הגוף, וחמש צ'קרות מחוץ לגוף.


הַפְעָלַת שְׁנַיִים עָשָׂר הצ'קרות

עבודה עם שבע הצ'קרות בתוך הגוף, זה לא אמורה להיות עבודה קשה כל כך. אם האדם יאפשר לעצמו לתרגל ולהרגיש, הוא יכול פיזית לגעת ולאתר את מיקומם. שלושת הראשונות הם צ'קרות הישרדות, המין והעיכול כתחושה תפיסתית. הצ'קרה הרביעית היא הלב לחמלה ולחיבורים אל דברים שונים. הצ'קרה החמישית היא הגרון המתייחסת לדיבור. הצ'קרה השישית היא העין השלישית לחזון. הצ'קרה השביעית היא הכתר הנפתחת לידיעה, כי זהות האדם יוצאת מעבר למבנה הפיזי.

כאשר האדם מגיע לחמישה מחוץ לגוף, הוא חייב להתחיל למצוא דרכים חדשות. האדם צריך להבין מה קורה עם דבר, שהוא אפילו לא יודע בוודאות שהוא ממשי. הצ'קרה השמינית היא בתחום פעילות האדם, היא נמצאת מרחפת כשלושים סנטימטר או יותר מעל ראשו, במרחק יד המושטת מעל. אם כי טרם הפעלתה, מרבית בני אדם מחזיקים את הצ'קרה השמינית קרוב לגופם הפיזי.

הצ'קרה התשיעית, היא מוחזקת פחות ממאה סנטימטר מעל לגוף טרם הפעלתה. אך כאשר תשע סלילים מופעלים, הצ'קרה תעבור אל תוך האטמוספירה של כדור הארץ, כדי להפוך כצ'קרת כדור הארץ, ולחבר את האדם לעבודה ברשת, למעשה היא הקשר. הצ'קרות העשירית, האחד עָשָׂר והשְׁנַיִים עָשָׂר, הם הרבה יותר רחוקות כלפי חוץ מהגוף. הצ'קרה העשירית ברגע שהיא מופעלת ומחוברת, היא תימצא במערכת השמש, מרכז החמה.

הצ'קרה האחד עָשָׂר, היא תעבור אל תוך המערכת הגלקטית, במרכז שביל החלב. הצ'קרה השניים עָשָׂר תימצא ותעגון במקום כלשהו ביקום הנוכחיבהפעלתם האדם יקבל מידע מהמרכזים הָאִישִׁיִּים, וכמו כן גם מהמרכזים הקולקטיביים, כפי שקיים אצלו גם מבני אדם אחרים. "בני האדם שלמדו לתרגם את חוויות הצ'קרות, הם גילו שהחיים כבר לא אותו הדבר".

בני האדם עליהם לחקור ולזהותם בגופם, את החיים, ועליהם לעשות זאת מהר, כי אין שנים ללמוד אותם, כי המידע בדנ"א חוזר לעבודה ומופעל בתוכם. בני האדם יכולים כבר להרגיש איך האירועים מהחיים הנוכחים, הם מתחברים, פורחים. הם מגלים כיום שיש להם חוט מקשר עם הרבה מקומות, שבהם חיו, זהויות רבות ושונות שהם רכשו.


הַקִּידּוּד בִּסְלִילֵי הַדּנ"א

בני האדם אינם לבד, והם לא יכולים לעשות את זה לבד, גם כאשר נאמר להם שהם נושאים את דגל נִשְׁמָתָם, משום שישנם היבטים אחרים שעליהם להבין. הסיפור יצא לאור וחזר לתוך פרק הַזְּמַן הנוכחי של האנושות, כדי ליצור את מערבולת האנרגיה, אשר הולכת להשפיע על כל המציאויות. יש חשיבות רבה לכך, שבני האדם יהיו מוכנים לשנות את הדנ"א, הוא אשר נושא את הקידוד עבור חומר גנטי.

הפעלת הסלילים המורכבים מחוטים דקים מְקֻדָּדִים, הם אלה אשר יוצרים אריג הנושא מידע, בדומה לפעולה של מערכת סיבים אופטיים. עמוד האור בו בני האדם משתמשים, כדי להפעיל עצמם, להביא מידע לגוף, גם הוא מורכב מחוטים מְקֻדָּדִים אור. החוטים המְקֻדָּדִים אור, הם נושאים כמות עצומה של נתונים ומידע, וגוף האדם מלא בהם. כאשר הם מקובצים יחד, וממוקמים ביישור מסוים, האור המְקֻדָּד בחוטים פועל יחד, ומשחרר מידע רלוונטי על ההיסטוריה, הנמצא בהם ממשימות קודמות.

לפני שבני האדם מתכוונים להורות למוּדָעוּת על התפתחות, להורות על התפתחות הדנ"א, עליהם לרצות לשאול עצמם, "מה אם זה לא יהיה קל עבורם?". בני אדם חייבים לעבור דרך זהויות רבות, מנקודת מבט היסטורית של הקיום הרב ממדי שלהם, או דרך מהות הנשמה. בני אדם היו בהיסטורית עברם דמויות שונות, חלק מהחוויות היו כואבות, והם היו קשות ומאתגרות.

החוטים המְקֻדָּדִים הם כֵּלִים של האור, והם חלק מהאור, והבעה של האור. בחוטי האור המְקֻדָּדִים האלה, קיימים מיליונים של חוטים, כמו סיבים אופטיים, הנמצאים בתוך האדם. בעוד שבמקביל קיימים חוטים של אור, המְקֻדָּדִים מחוץ לגופו. החוטים המְקֻדָּדִים אור נושאים את גאומטרית שפת האור, היא הנושאת את הסיפורים של מי הם בני האדם. חוטי האור המְקֻדָּדִים, הם בעבר לא היו מסוגלים לבוא אל כדור הארץ, משום שהיה קיים זיהום, זיהום שנוצר על ידי החושך.

קבוצה מסוימת הִצְלִיחָה לשמור עליהם, והמידע בחוטים נשאר בתוכם, אך אז לא הייתה שום דרך הגיונית להבין את זה. אך בַזְּמַן הנוכחי, בני האדם מתחילים למצוא את המידע. המידע אט אט חושף עצמו לבני האדם, זה תהליך שבני האדם לא צריכים ללכת לחפשו. בני האדם לא צריכים לחפש, משום שההתגלות היא המורשת של בני האדם, ומי שהם כאשר הדנ"א יוצר חוטים חדשים.

חוטים חדשים אלה, הם עוברים לאורך מערכת העצבים בגוף, ובַזְּמַן הזה הם מתחילים להתפתח, וזיכרונות עולים וצפים לתוך התודעה. בני האדם חייבים לעבוד, כדי לפתח את מערכת העצבים הזאת. "פיתוח מערכת העצבים היא דרך משיכת אור לתוך הגוף, הכנסת חמצן לתוך המערכת". כך ניתן ללמוד כיצד לנוע באמצעות האצת אנרגיה, ולקרוא לרעיונות נוספים, וחוויות לתוך הגוף.


הַסִּפְרִיָּיה הֶחָיָה

כאשר תהליך הקידוד בדנ"א, הוא מתחיל לגדול ולטפח עצמו בגוף, על בני האדם פשוט לצפות בו. כאשר בני אדם נתקעים בדרמות של חייהם, זה למעשה כמו לקרוא קטע אֶחָד מְסֵּפֶרָם שוב ושוב, ולא לאפשר לכל המידע מִסֵּפֶר אחר לבוא יחדיו. כאשר הדנ"א מחזיק את הקוד, הוא למעשה מחזיק את תכנית האב של הזהות. הדנ"א מחזיק את תכנית קיום ההיסטוריה של היקום ככלל, ואת ההיסטוריה של החיים בכדור הארץ בפרט, וכל זה מאוחסן בתוך התאים של בני האדם.

הדנ"א המקורי, הוא מחזיק בתוכו את התחלת המין האנושי בכדור הארץ, אשר להם הייתה תוכנית גנטית, היא המבוססת על מספר שְׁנַיִים עָשָׂר. שְׁנַיִים עָשָׂר סלילים גנטיים של חוטים גנטיים, הם הקשורים לנציגויות רבות, או מקורות מידע, שגם הם במספר שְׁנַיִים עָשָׂר. בני האדם מתחילים לזכור את המציאות, היא המשתקפת משְׁנַיִים עָשָׂר סלילים של מידע. סלילים אלה מחברים את האדם, עם מרכזי מידע המתאימים בתוך ומחוץ לגוף.

"כדור הארץ נקרא הספרייה החיה", משום שלכל בני האדם יש את התמונה של מהי הספרייה, היא מקום שבו המידע מאוחסן וזמין. חשוב שבני האדם יידעו שלכל מקום שהם הולכים, הם נמצאים בספרייה. מרבית בני האדם עדיין לא הבינו, איך לתרגם את המידע, או לזהות היכן הוא בספרייה. בני האדם מתוכננים להיות המפתח, כדי לגשת למידע זה בספרייה החיה.

שְׁנַיִים עָשָׂר היא המערכת הַמְּחַבֶּרֶת, ואם בני האדם יסתכלו סביב הם עשויים לראותה מסביב. זה הוא אמצעי מטאפורי המאפשר להבין, זוהי דרך הַמְּחַבֶּרֶת את בני האדם למשהו, ולמקום כלשהו. זה הסכם קבוצתי, המאפשר להשתמש באנרגיה של השְׁנַיִים עָשָׂר, במערכות רבות ושונות של המציאות, והיא למעשה נוסחה מְקֻדֶּדֶת. כל דבר שאינו הגיוני למוח הלוגי, דרך הרגש הוא יוצר כמות עצומה של הגיון, בחוטים המְקֻדָּדִים אור, ולגוף שהופך רגיש יותר.

הייתה סיבה לבניית הספרייה מלכתחילה, בסגירה בהלימה לעריצות, ופתיחתה בַזְּמַן הנוכחי. היה חשש מצד אנרגיות מסוימות, משום ששומרי הַזְּמַן ידעו, כי המידע עלול להגיע לידיים הלא נכונות. הספריות תוכננו במצבים שונים ורבים, כאשר הספריות האחרות, הם עולם שונה לגמרי מעולם בני האדם. המשימה של שומרי הַזְּמַן, היא הייתה להנדס פרויקט, אשר דרכו התודעה תוכל להתפתח באמצעות מידע, והיא תוכל להפיק תועלת בגישה למידע.

בַּמָּקוֹר תפקידו של האדם, הוא להיות כמורה דרך לספרייה, היה זה מקום של כבוד. ללא התערבות אנושית לא היה ניתן לגשת אל הספרייה, כך שככול שהאדם היה מכוון יותר, הייתה לו נגישות יותר לספרייה. בְּפֹעַל לדייר האנושי הייתה גאווה מסוימת, הוא היה צריך להיות מספיק חופשי ומספיק מחובר, כדי למצוא את הנתונים עבור כל הנושאים.


מִינִיּוּת

מיניות היא חלק מהתהליך, כאשר בני האדם הם הבעלים של מיניותם, וכך הם יראו את ההזדמנות שיש להם להביע את זה. בני האדם יחליטו, האם הם רוצים לבטא זאת בדרכים אלה או לא. המיניות שימשה כדי להפעיל את הכרטיס לספרייה, ויש משהו מאוד מסוכן עם זה. משום שהמיניות משמשת לִדְבַר נַעֲלֶה, חשוב שבני האדם יהיו הבעלים של מיניותם, ועליהם להיות בטוחים, אם מי הם חולקים את זה.

בני האדם הופכים להיות מארגני כוח, הם מקבלים תגמול בהשתתפות באירועי החיים, על ידי ההוויה הפיזית. בני האדם ניחנים בחוויות ומאפיינים בכדור הארץ, שהם אינם יכולים לאסוף בשום מקום אחר.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (3 votes)