מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מהו המאבק הקדום לְהִתְעַלּוּת? ממה מורכב העצמי הרב-ממדי? איך נוצרו המגבלות והשליטה בבני האדם? איך מוּסָרִים המגבלות והשליטה בתקופה הנוכחית? איך התודעה האנושית החלה להשתנות? באיזה אופן הטכנולוגיה אפשרה שליטה בתודעה? איך ניתן לבצע שינוי בתפיסת המציאות? איך האדם האלוהי יקבל מסרים מהיקום? מה החשיבות של הרמוניה ואחדות? איך ניתן ליצור מציאות באמצעות הרגש? מה חשיבות הכוונה והביטוי במילים? איך ניתן להגדיר מחדש את הזהות האישית? איך ניתן להביא להתעלות באמצעות אור וקול? מהי מהות החיים החדשה? איך האדם יכול לאפשר לעצמו צמיחה ותודעה גבוהה?

עתיק-יומין

שינוי התודעה האנושית

הַקְדָּמָה

א; וִיהִי קוֹל גָּדוֹל כְּקוֹל רַעַם, וְאָמַר אֲדוֹנִי מָה הַקּוֹל הַזֶּה. ב; וְיֹאמַר אֵלַי, עַתָּה יָבוֹא מִיכָאֵל שַׂר-הַצָּבָא הָרֹאשׁ, לְקַבֵּל אֶת תְּפִלּוֹת בְּנֵי הָאָדָם. ג; וְהִנֵּה קוֹל יוֹצֵא, יִפְתְּחוּ הַשְּׁעָרִים וְיִפְתְּחוּ, וִיהִי קוֹל חֲרִיקָהּ כְּקוֹל רַעַם. חזון ברוך


הַמַּאֲבָק לְהִתְעַלּוּת

בני האדם נמצאים בחלק הפיזי בכדור הארץ, בַזְּמַן המסוים הזה, ובמהלך מאתיים אלף עד שלוש מאות אלף השנים האחרונות. זהו אירוע חזק מאוד, כי זה אומר שבני האדם באו למקום, בו החושך כבר השפיע על הטבע הקיומי. על כדור הארץ התחולל מאבק בין האור לחושך, מאבק אשר התמשך במשך עידנים רבים. יש כאלה אשר יקראו לזה, "מאבק בין הטוב לָרַע", או "התעלות ורוע".

זהו אירוע ומקום בו קיימים חוקים מסוימים, כדור הארץ הוא בהחלט לא המקום היחידי הקיים, אשר עוסק באתגרים מסוג זה. בני האדם נמצאים בעשור המכונן, ובמהלך הַזְּמַן הזה, כל האירועים הגדולים מתרחשים על פני כדור הארץ. אירועים רבים התרחשו זה מכבר, אך הם נבלעו בדפי ההיסטוריה, "חלק מהקוראים הם קדמונים, הם מְאַסְטְרִים הנמצאים בהתעוררות". בַזְּמַן שבני האדם מתעוררים, הם מצליחים לראות בעזרת הָעֵנָיִים העתיקות, הם מעירים משהו שהם מכירים, משהו שהם זוכרים, משהו עמוק בתוכם.

בני האדם צריכים לסמוך על עצמם, להסתמך על עצמם, הם צריכים להיות מסוגלים לראות, להבין מה הם רואים, ולתרגם לראייה רחבה. עבור בני האדם האחרים זה תלוי בהם, משום שרק הם יכולים לבטל את המנעולים, ולכן עליהם לאפשר לעצמם לצעוד קדימה.


הָעַצְמִי הָרַב-מְמַדִּי

ישנה חשיבות רבה לרגשות, חשיבות לרעיון המופיע במחשבה. בני האדם, הם אלה היוצרים תוצאות בחייהם, באמצעות הרגש והמחשבה. אם כי המחשבה היא המהות להבנת המניפולציה, והעבודה בתוך כדור הארץ. זהו עידן של העצמי הרב ממדי, הוא היכול לנוע בַּמּוּדָעוּיוֹת ובמציאויות שונות. העצמי יכול בסופו של דבר להימצא ולהעלם, אך העצמי הנמצא ברגש האהבה, הוא זה שיכול לעבור לתודעה בממד החמישי ולממדים הבאים.

התפיסה היא שלא האינטואיציה היא השדרה החושבת, אלא יש להדריך ולטפח את הנישואים של התודעה. זוהי החתונה של ההיבט הֲזִכְרִי המודע וההגיוני, עם ההיבט הֲנִקְבִּי תת-המודע והמרגיש, לכן זה כרוך בלהביאם יחד, ולהופכם לאחד. בני האדם מתחילים לגלות היבטים חדשים של עצמם, היבטים קיימים לא פיזיים, או חלקים של העצמי. בני האדם מגלים היבטים הקיימים כיצורים והפועלים בחלל, או בהאצת יצורי חלל.

הנשמה מתעוררת, והיא יודעת על כל היבט של העצמי, על כל היבט עצמי נִשְׁמָתִי, היא יודעת זאת על עצמה בבת אחת. יש חלקים של האדם הנמצאים בחשכה, והם מבקשים למצוא את היבט האור דרכם, חלקים אלה גם רוצים את האור כמו האדם, ולכן הם מבקשים פתרונות ותשובות. מה שבני האדם עשויים להרגיש, הוא לא בהכרח הכוונה של המערכת החשוכה. אולם הפיצוי הרגשי, אשר מגיע מהמערכת החשוכה של רטט הפחד, הוא נובע מתוך חוסר ידע.

חלקים של העצמי אשר אינם מיודעים, הם יעברו לצד השני כדי לקבל מידע. כיצד בני האדם מיידעים אותם? עַל יְדֵי הרעפת אור, על ידי שיתוף, על ידי כך שאומרים, "אני מתכוון לכול החלקים האחרים שלי, לכל חלקי וניצוצות נִשְׁמָתִי, לבוא להתאחד ולהצטרף למסע הזה, וכמו כן לקבל בשבילם אור". צורות רבות בני האדם בחרו להתגלם, כאשר הזיכרון מגיע הם רואים אותן זרות ומפחידות מאוד, אולם זאת הדרך שהם בחרו לפתח את נשמתם. בני האדם לא מתגלמים רק במין אחד, משום שהם נוסעים כחלק ממשפחת האור.

בני האדם יודעים את הַסְּקוֹפּ הפנימי, והם באים כשגרירים, למזג וליצור מציאויות מושכלות בתוך עצמם, כך שכל המעורבים יוכלו לשחרר את הפחד, ויימצאו ללא מעצורים.


פְּתִיחַת הַמִּגְבָּלוֹת וְהַשְּׁלִיטָה

חלק מעבודת בני האדם, היא לפגוש את התאים והחלקים האחרים, ולהתמזג איתם. בני האדם צריכים להרגיש, שככול שהם צומחים, ומגיעים לְאֵזוֹרְי הכרה גבוהים יותר, הם יפרצו דרך מה שמרגיש כמו שכבות של גושי בטון, של עצמם. בני האדם הוחזקו בתדר המחשבה והרגש, וכך הוגבל הניסוי האנושי בדומה לתחנת רדיו. לכן הניסוי האנושי, היה לו תחנת רדיו אחת פועלת במשך שלוש מאות אלף שנה, ואותו ניגון ישן התנגן.

הניסוי האנושי לא היה מסוגל לסובב את החוגה, לשנות ולשמוע ערוץ שונה. כך התדר ששודר היה זהה, ובעקבותיו נוצר הסגר ואיטום של כדור הארץ. הקרינה הקוסמית אשר נשלחה על ידי הבורא, שימשה את המתכננים הראשים כדי לנקב את מגן התדרים. המתכננים הראשיים הפציצו את כדור הארץ, אך הם היו חייבים מישהו שיקבל את האות, משום שללא כלי כּיבּוּל שיקבל את הקרינה הקוסמית, ייווצר כאוס ובלבול.

בני האדם כחלק ממשפחת האור, הם באו למערכת הזאת, כדי לקבל את קרני הידע האלה. בני האדם החלו להפיץ את הידע על אורח חיים חדש, ואת התדירות החדשה לשאר האוכלוסייה, כדי לשנות את המצב של כדור הארץ, כחלק ממשפחת האור. בני האדם נמצאים בכדור הארץ לעגן את התדר, לאפשר את החלפת התהליך בתוך גופם, כך הם יוכלו להופכו להיות זמין לכדור בו הם חיים. בני האדם חיים את התהליך הזה, ומשדרים אותו בכדור הארץ.

העריצות האולטימטיבית בַּחֶבְרָה, אינה נשלטת על ידי חוקים צבאיים, אלא היא נשלטה על ידי מניפולציה פסיכולוגית של התודעה, אשר דַּרְכָּהּ המציאות הוגדרה. באמצעות מניפולציה זו, בני האדם אשר חיו בתוכה אפילו לא הבינו, שהם נמצאו בכלא. בני האדם אפילו לא הבינו, שיש משהו בצד בו הם חיים. הידע של בני האדם כבר נשלל על ידי בקרת תדר, כאשר בקרת תדירות זו מגבילה את מספר התחנות, אשר בני האדם יכולים לכוון אליו כחלק ממשפחת האור.

בני האדם חייבים לעגן תדרים חדשים דרך כאוס מתמשך, ולהביאם לתחום הפיזי. כפי שבני האדם למדו על ההיסטוריה האישית שלהם, והם גילו דפוסי התנהגות לא יעילים, הם חייבים לשבור ולשנות את פעימות כדור הארץ, באמצעות דפוסי ההתנהגות שלו. בני האדם חוזרים על ההיסטוריה, אך הפעם בכדור הארץ בדרך הדרמטית ביותר. בני האדם באו לשנות, ולהסיר את מגבלת התדירות הנדרשת, ולהביא את תדירות המידע.

בני האדם צריכים לנוע מעבר לצורך בלפחד, גם כאשר הם מרגישים חסרי ידע וללא שליטה, משום שהם לא מבינים את התמונה הגדולה. כל אחד מבני האדם, הוא בא לעורר משהו בתוך עצמו, ובתוך השכבות הקיימות בדנ"א, המגיבות לזה. זאת הסיבה, שבני האדם נמצאים בחיפוש בכל כיווני החיים, הם כמערכת מאיצה וכשומרי הפוטנציאלים של התדירות. בני האדם יוכלו כמובן להיכנס לתחומים, בהם ההתמחויות שלהם נחוצות ביותר.


שִׁינּוּי תּוֹדַעְתִּי לְבִיטּוּל הַשְּׁלִיטָה

התודעה החלה להשתנות, כי זה חלק מהתוכנית האלוהית, משום שאת ההגדרה וההזדמנות, אף אחד לא הולך להחמיץ בשנים הבאות. בני האדם מסתכלים על עידן ותקופה חדשה, ניתן לראות איך העידן החדש היה מופרד מכל מיני דברים, אשר אמורים היו למנוע מבני האדם, לגלות מה יש ברשותם. בני אדם אשר מגלים זאת, הם מתחילים לכעוס, יוצאים להפגין, משום שגאווה חדשה ותחושת יושרה חדשה הגיעו, משום שזה מה שתוכנן. הטכנולוגיה המודרנית, היא למעשה אחד מכלי הנשק הגדולים ביותר לבקרת תדר.

בני האדם משתמשים במכשירים לבידור ונוחות, כל המכשירים כולם מעורבים בבקרת תדר. הטלוויזיה היא הכלי העיקרי, המשמש לְתִמְרוּן התודעה על בסיס יומי. ניסוי זה מְכֻווָּן היטב, כך שבני האדם יגיבו בצורה לא מודעת לסוג התמכרות, הנעשה באמצעות הטלוויזיה. הטלוויזיה גם מקדמת חוסר פעילות, וישיבה הגורמת להשמנה.

בני אדם הצופים בטלוויזיה, הם אינם מאפשרים לעצמם כניסה לתוך שפע המידע במחשבתם, וּבִמְקוֹם מיד נִיגָּשִׁים לכול מה שסביבם. אולם אם בני האדם באמת רוצים להתפתח, עליהם למעט בקריאת עיתונים, בהקשבה לרדיו, ובצפייה בטלוויזיה. בני אדם אשר מסוגלים להתנתק מהמדיה לתקופת זְּמַן, ולשחרר עצמם מתדירות הכאוס, הלחץ, ההמולה, ופיתויים מסוגים שונים אותם הם לא צריכים, אז הם יתחילו להתנקות. בני אדם אשר התחילו להתנקות, הם החלו להקשיב למה שקורה בתוכם, לחיות את העולם ולא בהכרח ללכת לאיבוד בו, למעשה הם הפכו לבוררים.

מערכת החינוך, היא תחום נוסף בו בני האדם נשלטים, ומרבית מה שנלמד אין בו הגיון. בני האדם עובדים קשה, לוקחים הלוואות ומשלמים כסף, כדי ללמוד משהו ודבר זה מיושן. מומלץ לפני שבני האדם מציבים רגלם במיוחד בדלת ממלכתית, בתחומים מדעיים, מתמטיים, פסיכולוגיים, מחקר רפואי, עליהם קודם כל להיכנס לתפקוד מלא, כחלק ממשפחת האור.

הכניסה לתפקוד כחלק ממשפחת האור, היא מתבצעת על ידי דמיון, "המרצת עמוד האור, ומשיכתו לתוך הגוף". האדם יוכל לפקד עליו ולהפכו למטרתו בכל יום, באמצעות הפעלה עם חוט האור. תדר האור מחבר את בני האדם, הוא ממלא אותם בהגנה ובמידע, וניתן להרגיש את התדר נע לתוך בסיס עמוד השדרה, לתחתית הגוף, ואל תוך האדמה. כמו כן תדר האור, הוא יוצא מתוך מרכז העיכול כמו מזרקה, היוצרת מגן בצבע זהב של האור סביב האדם. האדם באמצעות מרכז העיכול, הוא יכול להשתמש לקבוע מה קורה, ולבחון את רגשותיו.


הַשְּׁלִיטָה בָּאֱנוֹשׁוּת

מאז שבני האדם הפכו לְחֶבְרָה הנשלטת בתדר, היכולת של האנושות ליצור טכנולוגיות הוגבלה. חֶבְרָה אשר פחות מבוקרת, יש לה יכולות להשיג יותר, כיכולת נסיעה בחלל, והחלפה גדולה יותר בין מערכות. ההתקדמות הטכנולוגית, היא כאבן סלע המצמיח מתנות רבות, והשפעות מחוץ. כדור הארץ הושתק, מידע מסוים ניתן לכדור הארץ בדרכים רבות ושונות. כתוצאה מכך, הטכנולוגיה שניתנה הביאה שינויים גדולים באורח החיים.

אֶחָד השינויים באורח החיים, אשר התרחש במהלך המאה הזאת, היה הצגת הסרטים. דרך חדשה לגמרי במטרה להשפיע על המחשבה, היא אשר הובאה לכדור הארץ על ידי תעשיית הסרטים. בדיוק כפי שקיימת תעשיית סרטים בכדור הארץ, יש כאלה בחלל ולהם יש תעשייה הולוגרפית. אלה יוצרים ומכניסים דרמות להולוגרפיה אשר נראות כמו אמתיות, הם מכניסים אותם דרך הפורטלים לִמְצִיאוּת בני האדם.

יצורי חלל אלה היו סביב מאות אלפי שנים, ולכן התדרים של האנושות היו אז בשליטה. די פשוט להוליך שולל בני אדם, כי בהכנסה הולוגרפית יש שדה אנרגיה, אשר ניתן להעלות, להוריד ולהעביר בצורה שונה. שדות האנרגיה שלהם מגוונים ורוטטים בקצב מדהים, ובני אדם היו יכולים להיכנס ולהשתתף בתוכם. בני אדם היו יכולים להיות חלק מהם, ולהישבע שהם אמיתיים, כי הם אירועים מתוזמנים, אשר נועדו להשפיע על התודעה של בני האדם.

הכנסות הולוגרפיות לא נעשות לצורך מידע, הם נעשות לצורך שליטה, והן פשוט היבט של הטכנולוגיה הקיימת. האנושות הייתה עיוורת, והולכה שולל פעם אחר פעם, בגלל סלילי הדנ"א הלא מפותחים, אליהם המידע לא יכול היה להתחבר, אך כל זה בתקופה הנוכחית מִשְׁתַּנֶּה.


שִׁינּוּי תְּפִיסַת הַמְּצִיאוּת

משפחת האור באה ושינתה את כל זה, בני האדם נמצאים כדי לשאת את התדר החדש על כדור הארץ, ולהחזיק אותו בגופם. כך כל בני האדם בכדור הארץ, הם התחילו לרטוט באותו התדר. התדר הביא לשיבוש מבנים, לפיתוח והפעלת שניים עשר סלילי הדנ"א שעל כדור הארץ, אשר רק שניים היו פעילים מתוכם. זה הַזְּמַן להתפתח, כדור הארץ מוכן לעבור את כל מה שדרוש לאבולוציה זו, לכן בני האדם חייבים, ולומדים כעת לקרוא אנרגיות.

בני האדם לומדים להשתמש יותר מאשר בחושי העיניים, אוזניים, אף, פֶּה וכן הלאה, כדי לתפוס את המציאות. עיניים, אוזניים, אף, פֶּה, ותחושת המגע, הם מרמים את המציאות, כי הם נועלים את המציאות בתוכם. בני האדם צריכים להסתמך על צורות אחרות של חישה, כדי להגדיר חוויה, ואחד הצורות שעליהם לנקות הוא רגש. בני האדם מרגישים שהם יודעים ומכירים את העצמי, הנפשי, האינטואיטיבי, אבל הוא היה חסום בידי תדירות שנשלטה בכדור הארץ.

בני האדם אחראים על עצמם, ולכך הם הוכשרו, ומוענק להם הידע והיכולות, כאשר הם מכבדים את האור שלהם. בני האדם צריכים להשתמש בגופם, וניסיונם כמיטב יכולתם, כי הם חלק ממשפחת האור, המתכוונים לְמַזֵּג ממדים. משימתם של בני האדם, היא למשוך ממדים אחרים לתוך מציאות זו. בכך לאפשר למערכת העצבים, להתמודד עם תנודות מולקולריות שונות, ולהיות מסוגלים לעשות זאת נכון.

בני האדם לומדים לתפוס דרך מרכזי הרגש שלהם, וללמד אחרים איך לעשות את כל זה, והם עושים זאת כמראה דרך. חשוב שהקוראים יֵצְאוּ מחוץ למחשבה הלוגית, כדי שהמוח הלוגי לא יתנגש במידע זה, והוא יאפשר לקחת חלק מרכזי בחיים.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

שִׁינּוּי הַתּוֹדָעָה הָאֱנוֹשִׁית

סִיּוּעַ בְּפִיתּוּחַ הַתּוֹדָעָה

בתקופה הנוכחית ובשנים הבאות, האדם יבין את הרטט באמצעות התדרים הבאים אליו, הוא יהיה כמו מפעיל רדיו משלו. לבני אדם רבים מתחיל להיות קישור טלפתי ישיר, עם הבריאה המוארת המשדרת אליהם. מתקרב הַזְּמַן, בו בני אדם אפילו לא יחשבו ללכת לפגישת תִּקְשֻּׁר, משום שיהיה להם קישור עם מידע משלהם. שפע המידע אשר יגיע אליהם יהיה מלא בטחון, והוא ישודר אליהם כדי למלא אותם בְּיֶדַע, ובהבנה במה שקורה.

בני אדם אשר יהפכו לבעלי אמון גדול יותר, הם יוכלו להתבטא בפני עצמם, וישויות אור אשר יגיעו פיזית, הם יְלַמְּדוּ אותם תִּקְשֻּׁר, או תהליך להבאת מידע. בהמשך הדרך התִּקְשֻּׁר עם ישות אחרת תהפוך ללא רלוונטית, כי כל אחד יבטא בעצמו את יכולתו המילולית. בני האדם צריכים להתמקד בריקוד של עצמם, לאיזה מנגינה הם ירקדו, איזה קסמים הם יוכלו לבצע. לאיזה גבהים הם יהיו מוכנים לדחוף את התודעה, כדי לתת לה הגדרה חדשה של אפשרויות.


הַרְמוֹנְיָה שִׁיתּוּף וְאַחְדוּת

בני האדם לא נכנסים למערכת זו לבד, הם צריכים אֶחָד את השני, אחדות והרמוניה, כדי לעשות את העבודה הזאת, משום שהם לא יכולים להחזיק את התדר בעצמם. בהתכנסות בצוותים, בְּשִׁיתּוּף ובאחדות, בני האדם מגדילים את הסיכויים להצלחה, ובהוצאה לפועל של התכנית. "בני האדם הם כמו קרן אור ספיראלית היוצאת מהשמש המרכזית", וכך הם מֻנְחִים על ידי אינטליגנציה עוצמתית, בתוך מרכז השמש.

בני האדם בעלי הישגים עילאיים בִּתְחוּם הרב מְמַדִּיּוּת, ובשימוש במיקום בתחום הרב מְמַדִּיּוּת. בני האדם כחלק ממשפחת האור, צריך להיות להם זיכרון מלא של זהותם, הוא המגיע דרך שינוי התודעה, והתעוררות בתוך היקום החופשי. בני האדם מתעוררים ונזכרים ביכולותיהם הקדומות, והם מחליטים לסייע לאחרים, בהתעוררות התודעה של האחר בַזְּמַן הזה. בני האדם החלו לעבוד עם האנרגיה של הבורא, ויש סבירות גבוהה שכולם יגיעו לעושר גדול של תודעה, במשיכת האור לגופם ולכדור הארץ.


בִּיטּוּי הַמַּחְשָׁבָה וְהָרֶגֶשׁ

אותם בני אדם האוהבים דרמה, הם עשויים להיות מושפעים, הם יהיו מנוקבים מהאור. כך דבר זה יתבטא בתגובתם, בגלל כמות האור המגיעה מַהֵר יותר. בימים אלה, האור מתפשט, בהחלט מתחזק ומתעצם על פני כדור הארץ. בני האדם הם המין המקומי, העובד בְּשִׁיתּוּף פעולה הדוק עם המתכננים המקוריים, כדי לקחת חזרה את עולמם, וכך קורה.

כדי לשרוד בזמנים אלה והבאים, הכרחי לעבור לרעיון של ביטוי המחשבה ברגש, או תודעת על באמצעות הרגש. יש המודעים לכך, שתנועה זו של התודעה יכולה להתחיל לסרוק את כדור הארץ, הם סומכים על כך, וזה כבר מתרחש. הרעיון והמחשבה הם באים ראשונים, והניסיון ברגש הוא תמיד מגיע לאחר מכן, לעולם לא להיפך. כך שלבני האדם יש את מַחְשַׁבָתּ הניסיון, ולאחר מכן הם מבססים את הרגש על המחשבה, תמיד הרגש יהיה סביב ואחר המחשבה.

ניסיונות בני האדם, הם השתקפות ישירה של מה הם חושבים ומרגישים. בהירות והכרה של הכוח על ידם, הוא בשורה תחתונה מביא לביטוי הרגש במחשבותיהם. בני האדם היו מופצצים עם רטטי תדר לִשְׁלִיטָה, אשר ניסו לשמור עליהם מלהיות בבהירות מחשבתית, ורגשית, ולא אפשרו להם לשנות.


רֶגֶשׁ יוֹצֵר מְצִיאוּת

בני האדם חייבים כמין אנושי להפוך זאת לכוונתם, להישאר בבהירות גבוהה, להישאר מְאֻזָּנִים, להביא את המידע לעצמם לתוך הרגע. על בני האדם להפסיק לחיות בעתיד, או לחיות בעבר, אלא תמיד להביא עצמם לתוך הרגע הנוכחי. בני האדם ישאלו עצמם, "מה אני רוצה" ויביעו את רצונם לעצמם, "אני רוצה להאיץ את ההתפתחות האישית שלי", "אני רוצה שהנשמה תעזור לי בקיבולת גדולה יותר", "אני רוצה שגופי יחדש עצמו", "אני רוצה לִנְבֹּעַ בְּרִיאוּת", "אני מוכן לוותר על הקושי, כדי שאוכל להיות דוגמה חיה, למה שהאנושות יכולה להיות".

זה קו המחשבה, והצורה להורות מתוך ההוויה, וליצור את מציאות רצונם דרך הרגש המתגשם, דבר המתקשר למה שבני האדם רוצים בבהירות, וכך יבוא להם הכול בהאצה. אין על בני האדם לפחד ממה שהם יוצרים ומביאים לחייהם, עליהם לבטוח במה שהם בוראים, לסמוך על כך שתמיד יש משהו בתוך זה עבורם.

אין על בני האדם לטאטא את הדרמות שלהם מתחת לשטיח, כאילו שכולם דברים מלוכלכים ונוראיים, ואין הם רוצים לראותם שוב. עליהם לסיים עם הדרמות, להפסיק לִרְכֹּב  עליהם וללכת לְאִבּוּד בהם. חשוב להבין שהדרמה אשר הייתה להם עם אימם, אחיהם, אחותם, אהוביהם, הוא דבר שהם יכולים להשתמש בו, כדי להגיע להגשמה מלאה ולהתעלות.

בני האדם עליהם לתת מקום לדרמות החיים, ולסדרם כתיקייה עבורם, לסיימם ולפתור אותם כמיטב יכולתם, ליצירת שלווה. עליהם לקבל את חלקם בהם, ולאחר מכן לתת להם לחזור חזרה דרך התודעה, כדי ללמדם דבר מה. בני אדם המעורבים בדרמות, בהם נראה כְּאִלּוּ מישהו הוא קורבן, הם בדרך כלל מנותקים לגמרי מרגשותיהם, והם לא מחוברים לאֵיךְ הם מרגישים בְּיַחַס למחשבתם.

"קורבנות מוצאים קורבנות, ומנצחים מוצאים מנצחים, בני האדם הם התוצאה של רגשותיהם ומחשבותיהם". אם נראה לבני האדם, שהרגש אין הוא הדבר שהם לומדים בכדור הארץ, הם ילמדו כי זה הכלל במציאות הנוכחית, ובמציאויות רבות אחרות.


עָוצְמַת הַכַּוָּונָה וְהַמִּילִּים

המילים מעצימות או מנחיתות, כאשר להם מתווספים רגשות. לבני האדם רצוי שיהיה האומץ, לחיות את האור. לכן חשוב שבני האדם יידעו, "ניסוח המחשבות בליווי תחושת הרגש, היא המגבשת את עולמם". בני האדם צריכים להסיר משימוש את המילים "צריך" ו"לנסות", מתוך אוצר המילים. "צריך משמעו, שהאדם פועל תחת ריבונותו של מישהו אחר". בני האדם ריבוניים לעצמם, ואם מישהו מנסה להוציא לאור דבר מה, או מנסה לשנות תבניות, הוא יכול לנסות למשך שארית חייו.

"מנסה לא עושה מאומה", בכל פעם שבני האדם משתמשים במילה מנסה, הם לא משיגים מאומה. "ניסיון הוא תירוץ, אני ניסיתי לעשות את זה, אני ניסיתי". בני האדם צריכים להשתמש במהלך חייהם במילים "אני יוצר", "אני עושה", "אני מראה בבירור", "אני מתכוון", "אני מביא". לכן "בני האדם עליהם לשכוח את הלך הרוח אני מנסה, וזה הוא שם המשחק".

המציאות היא איך בני האדם הולכים להגיב עליה, או איך היא הולכת להציג עצמה להם. בני האדם צריכים לזכור את כללי המשחק, הם התוצאה של רגש המחשבה, וזה החוק בתוך היקום. "כל שעל בני האדם לעשות, הוא לחשוב ולהרגיש איך הם רוצים להיות, וכך יהיה". כאשר בני האדם יבינו זאת, הם יוכלו לעצב את גופם, יוכלו לעצב את גילם, הם יוכלו לתקן הכול בעצמם, בגלל שהם יהיו בעלי מוטיבציה עצמית, וְהַעֲצָמָה עצמית, ויוצרים בעצמם.


הַגְדָּרַת הַזֶּהוּת הָאִישִׁית

זה הַזְּמַן עבור כול בני האדם, להגדיר מחדש את זהותם האישית, במובן רחב יותר. המאורעות המתגלגלים בכדור הארץ וביקום, מראים שגם לרבים מהמנהיגים הפוליטיים, אין הבנה על המתרחש. בני האדם חייבים להפסיק את טעותם בהגדרת האלוהים, עליהם לחשוב שיש ישויות המגיעות מהשמיים לכדור הארץ. ישויות אלה מגיעות עם כישרונות ויכולות מיוחדות, וכולם מחוברים בצורה פיזית.

בני האדם כמין אנושי, הם הולכים ומגלים כמה רעיונות מטרידים, אשר התחילו להיחשף בתקופה הנוכחית. בתקופה הנוכחית צו משפחת האור, מאפשר הבנה וקבלת מידע על האפשרויות. בני האדם יכולים להחצין את מרכז רגשותיהם, ולהרגיש את הבלבול המתפשט ברחבי העולם, על מה שקורה.


אוֹר וְרֶטֶט קוֹל

כדור הארץ פעל בִּתְדִירוּת נמוכה מאוד, ותְדִירוּת זו הייתה מבוססת על הישרדות, תְדִירוּת המבוססת על אי יכולת. בעקבות כך הַזֶּהוּת של בני האדם, היא התבססה על מה שהם יכולים לאסוף מחוץ לעצמם. אולם כעת שְׁנַיִים עָשָׂר הסלילים הופכים לרלוונטיים, הם מרפאים את הקיים. הכסף הנשמר והרכוש בְּבַעֲלוּת בני האדם, אלה יצרו סוג של אשליית בטחון. אשליית הבטחון מבוססת על שני הסלילים הראשונים, המספקים להם זֶּהוּת שאינה רלוונטית לחלוטין, להתפתחות כדור הארץ.

כדור הארץ זקוק לישויות מחויבות, אשר יחפשו את העצמי הנעלה, את ההמשכיות ולהביאה לחיים. משימת בני האדם היא להביאה לתוך חייהם, דבר הכרוך בידיעה שמרגע לרגע בתוך עצמם, הם מחויבים לגלות את ההתעלות הזו. התעלות זו ניתן לתרגם במילים כמו תדר, או גל רגש, או רֶטֶט שכל בני האדם יבינו. רֶטֶט במונחים של אור, ורֶטֶט קול, הם אלה הנושאים ומשדרים צורות אינטליגנציה.

כאשר בני האדם מסתכלים על עצמם, אין עליהם לשכוח שהם על הנתיב הזה. עליהם להזכיר לעצמם ברציפות, שהם מושכים אור לתוך גופם, והם מבקשים להעלות את התְדִירוּת הפיזית, ולקרוא תִּגָּר על חוקי האנושות, כדי לשנות את תְדִירוּת כדור הארץ. בני האדם יוצרים סוג של הֶמְשֵׁכִיּוּת, אשר יכולה לעשות יותר מכל הספרים והסרטונים.

בכל מקום שבני האדם משתמשים בעמוד האור, ההמלצה היא, "דַּמְיֵן עמוד אור, המגיע דרך החלק העליון של הראש. פְּתַח את מרכז הכתר, וּמָלֵא את גופך באור. רְאֵה את התמונה של עמוד האור מהיקום, האור המגיע ממקום גבוה ביקום, וממלא את הגוף, ואז יוצא אל מרכז העיכול, ויוצר כדור אור מסביב לגוף, כך שהגוף נמצא בתוך ביצה אתרית זוהרת".


מַהוּת הַחַיִּים

בני האדם צריכים ומתחילים ללמוד לאהוב עצמם ואת כדור הארץ. בני האדם לומדים שהם נמצאים כדי להגדיר מחדש, לְעַצֵּב ולנפץ את גבולות האנושות, כי הם משדרים את זה, וחיים את חייהם מחויבים לכך. השאלה הנשאלת, כמה זְּמַן בני האדם צריכים להקדיש לזה, והתשובה מאוד פשוטה, כל זמנם. בני האדם הגיעו לכדור הארץ כדי לבצע משימה, והמשימה הזו היא בהישג היד.

בני האדם כבר עשור של שינויים עברו, כאשר הם משלבים ומבינים מה משמעות השינוי הזה. דבר זה משנה לכל אחד את חייו, והשינוי פרושו שעולים דברים רבים, ומתפרקים מהרבה דברים, ומתחברים עם דברים אחרים, בגלל שבני האדם מתחילים לתת אמון. מה זה אומר לתת אמון? זה אומר שיש ידע פנימי, מחשבות ורגשות של בני האדם היוצרים את עולמם. בני האדם פשוט צריכים להיות בטוחים לחלוטין, בשוויון נפש נפלא ובידיעה פנימית, שאם הם חושבים ומרגישים, אז הם מביאים את הדבר לחייהם, ויוצרים את מציאות חייהם.

לבני האדם יש מטרה, כי כל ההיבטים של התודעה מחוברים אחד לַשֵּׁנִי, ולא קיים דבר מחוץ למערכת. כל החלקים של המהות השלמה, ושל הגוף שבני האדם נושאים, האנרגיה שהם יוצרים, זהו חלק מֵרֶצֶף התפתחותי, בעל מטרה לחיפוש הייעוד האישי בחיים.


מוּדָעוּת וְאַחְרָיוּת אִישִׁית

בני האדם צריכים להתמודד ולדעת את האחר, כי זו המשימה שלהם, להשתלב יחד, להרגיע את האחר. המטרה היא לעורר את ניצוץ האור בתוך האחר, כך שהמקום יוכל להכיל מינים חדשים, ותחום חדש של פעילות. יש סדר שבני האדם פועלים בחלק של עצמם, וקשה להם לדעת או לראות את זה. לפעמים כאשר חלק מבני האדם פועל ללא חזון, או הסתכלות, אז אירועים מתרחשים כדי להחזירם אל המסלול.

בני האדם צריכים להיות מודעים לתהו ובוהו החדש של התודעה, בלבול ותזוזות של אי הוודאות. יש סדר אֱלֹהִי, ויש לקחת את כל הגבולות ולהורידם, כדי להפסיק להגביל את מה שבני האדם מאמינים, אשר יכול להיות שלהם. הדבר החשוב הוא שעל בני האדם להשיג, הוא שכל אחד יִמָּצֵא ללא גבולות וחופשי, עליו לדעת שכל מחשבה ורגש שמחה והודיה, הם איכשהו יגדירו את חוויית חייו.

בני האדם מתבקשים לקיים את המחויבות הזאת, לחיות חיים נקיים וחיים ללא דופי. לקבל אחריות, בתחומים שאפילו הם לא חשבו כלל, לקבל עליהם. בני האדם יאמרו לעצמם, "אני בהדרכה אלוהית, אני תמיד במקום הנכון בַזְּמַן הנכון", "כל מה שאני עושה, הוא מתוזמן עבור הצמיחה הגבוהה שלי, עבור התודעה הגבוהה שלי בהתפתחות שלי, המאפשרים את שמירת התדר".

כל אדם עליו להתנהג כאילו שהוא יודע מה קורה, והוא יפעל כְּאִלּוּ מודרך אלוהית, בכל בחירה אשר הוא עושה. כל אדם עליו להאמין שהוא תמיד במקום הנכון, בַזְּמַן הנכון.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

דרג בבקשה את המאמר