מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מדוע בתקופה הנוכחית נוצרת לידה והתחדשות? מה מאפשרים ניצוצות וחלקי הנשמה? מדוע קיימת חשיבות היום יותר מתמיד, להימצא בְּאִיזּוּן וּבִמְנוּחָה? במה מתבטא הסיוע לָאֱנוֹשׁוּת בתקופה זו? מה מאפשרת גֵּאוֹמֶטְרִיַּית הפירמידה והמרכבה? מה מְאַפְשְׁרוֹת הגאומטריות של שפת האור? מהי השפעת הקול והרטט על הגוף? מהו סיפור הפרדת הזכר והנקבה, למה זה קרה? מהי החשיבות למיזוג הזכר והנקבה כיום? מדוע יש חשיבות לפיתוח הקוטב הֲנִקְבִּי בזכר? איך ניתן לפתח את האני העצמי? מה תפקיד המיניות בחיבור ומיזוג הזכר והנקבה? מה מבטא ומאפשר תדר המיניות לאדם? איך ניתן לשמר את האנרגיות שבמיניות? כיצד ניתן לדייק את הכוונה האישית, ביצירת מציאות חיים? מהי הדרך בה אדם יכול לבצע תהליך איזון עם הגוף? מדוע בתקופה הנוכחית יש חשיבות רבה לְהִתְקַרְקֶעַ? האם ניתן להאמין בשליטה ברגש? מה החשיבות של הפעלת שְׁנֵיִים עָשָׂר סלילי הדנ"א?

עתיק-יומין

הפעלת היכולות הגבוהות

הַקְדָּמָה

א; בַּיּוֹם הַהוּא, שָׁמַעְנוּ אֶת-מִיכָאֵל הַשַּׂר הַגָּדוֹל תּוֹקֵעַ בְּשׁוֹפָרוֹ, וְקוֹרֵא לַמַּלְאָכִים לֵאמֹר. ב; כֹּה אָמַר יְיָ בֹּאוּ אִתִּי אֶל-הַגַּן, וּשְׁמַעְתֶּם אֶת הַמִּשְׁפָּט אֲשֶׁר-אֶשְׁפֹּט-בּוֹ אֶת הָאָדָם. ג; וְכַאֲשֶׁר הוֹפִיעַ אֱלֹהִים בְּרֶכֶב כְּרוּבִים בְּגַן, וּמַלְאָכִים הוֹלְכִים לְפָנָיו וְאוֹמְרִים שִׁירָה, פָּרְחוּ כֹּל-עֲצֵי-הַגַּן גַּם-בְּנַחֲלַת אֲבִיכֶם גַּם-בְּנַחֲלָתִי. ספר אדם וחוה


לֵידָה וּמָוֶות כְּהִתְחַדְּשׁוּת

בתקופה הנוכחית, האור הובא לתוך גוף בני האדם אשר בחרו בכך, האור הצית את חוט האור הַמְּקֻדָּד בהם, דבר שסייע להקפיץ ולהפעיל חזרה את הדנ"א ליצירת שינוי תְדִירוּת. תְדִירוּת היא מה שבני האדם מכירים ופועלים, תְדִירוּת היא הַזֶּהוּת שלהם. כאשר החיים האישים עולים תדר, הם מגיעים למקום, בו בני האדם מסוגלים לזהות את זה כחלק מחייהם.

בני האדם החלו לאפשר את האנרגיה של התחום הלא פיזי, להשתמש בה כצינור. בעשותם זאת, הם ממזגים את הממדים, ומשחררים את התודעה לתוך דרך התקדמות חדשה, למרות שיש גם מוות והרס המגיעים לעולם. חשוב לזכור, מטאפורית מוות והרס מגיעים בסתיו מידי שנה בכדור הארץ. הפרחים והעלים על העצים, הם מושמדים בידי קור וקפאון, והם נובלים ואף מתים.

בני האדם החיים במקום בו תמיד קיץ, הם יהיו מאוד מבולבלים, כאשר יראו סתיו בפעם הראשונה, הם יחשבו שכל טוב העולם נהרס, וכל היופי נלקח מהם. בתקופה הנוכחית, מה שֶׁקּוֹרֶה עם כדור הארץ, היא העונה אשר בה דברים נובלים, כך שהרבה דברים חדשים יכולים להיוולד. זה הכול חלק מתכנית אלוהית, למרות שלא כל בני אדם ביודעין מודעים לכך.


מַעֲבַר מְמַדִּים

בני האדם יודעים בתוך החלק העמוק של הווייתם, כי הם עוברים מקיום אחד למשנהו. הם אוספים חוויות, כך שֶׁנִּשְׁמָתָם תוכל להבין ולעבד נתונים, וכדי לתת להם מבט של מציאות אחת. הגיע היום בו חלק מבני האדם כבר יכולים לסרוק את החיים, את הקיום של נשמתם, ולאחוז את האנרגיה של הנשמה, בדיוק כפי שאוחזים גביש. אלה יכולים להסתכל על ההיבטים השונים והניצוצות בתוכם, להרגיש לדעת לזהות זאת, לעשות את זה עם נשמתם.

הגיעה הַזְּמַן בו נשמת האדם, היא יכולה להתחבר עם צורות אחרות של אינטליגנציה, אשר הם חלק ממנה. בני האדם צריכים להיות נמרצים, ולהפיק תועלת מסקרנותם, כדי לקחת עצמם לאזורים שמעולם לא חשבו עליהם, ומעולם לא ידעו שהם קיימים. בני אדם אשר יאמצו את הסקרנות והנמרצות לחייהם, הם יגיעו ויתעלו לגבהים חדשים. כך הם יוכלו ליצור סדר חדש של זהות הכוללת אומץ, הומור ובטחון.


אִיזּוּן וּמְנוּחָה

בני האדם צריכים לדעת שכל הדברים הקיימים מתבטאים בתדרים, ועד כמה מהר הם מתפתחים, למרות ריבוי האירועים המתרחשים בחייהם. ריבוי האירועים בארץ ובעולם, גם הם מביאים שינוי בדרך ההתנהלות, אשר היא הייתה מוכרת. בתקופה הנוכחית, לא ניתן להעמיד פנים כְּאִלּוּ שמאומה לא קרה, אירועים חובקי עולם, ידיעות ומסרים, אלה המבשרים שלא ניתן להמשיך יותר באותה צורת חיים קודמת.

בני האדם משודרגים ללא הפסקה בשינויים רבים, כדי לקרבם לממדים הגבוהים יותר. בני אדם צריכים לחשוב במה הם משתתפים, ולהרגיש מה הם הולכים להשיג במהלך חיים אחד. במהלך השנים הבאות בני האדם ינועו מיצורים פיזיים בעלי צפיפות, ליצורים קלים בעידן האור. לא פשוט לבני האדם להעלות על הדעת, שכל מה שהם עושים, דבר זה מביאם בצורה אלוהית מושלמת למקום הזה.

בשלב מסוים כל בני האדם יבינו ולא רק חלקם, את החשיבות של האירוע בו הם משתתפים, ואת השלמות מכך. לעיתים בני האדם מזהים, כי האנרגיה הפכה להיות יתר על המידה, ולכן הם לא רגועים ולא מאוזנים. בתקופה הנוכחית, בני האדם מרגישים כאילו יותר מידי קורה, ויש יותר מידי מידע לחשב. מידע רב מתקבל מבני אדם שונים, ויותר מידי דברים קורים.

בזמנים אלה, כל מה שעל בני האדם לעשות יותר מכל דבר אחר, הוא לנוח. חלק מבני האדם יצטרכו כמות עצומה של שעות שינה בנקודות שונות, ויהיו זמנים שחלקם ירצו לישון שמונה עשרה שעות, ועליהם לעשות זאת כי זה נדרש. בני האדם, אין להם מושג על המקומות אליהם הם ממריאים, ועל העבודה הנעשית על גופם הפיזי. כאשר הם יְשֵׁנִים זה הַזְּמַן בו הם מנותקים מהמציאות הזאת, והם נטענים ולומדים במציאויות אחרות.


הַמָּאסְטְרִים וְהָאָוָטָרִים

הגשרים מתחברים והָעֵנָיִים נפתחות בין המציאויות, ובני האדם מתחילים לראות ולנהל זיכרונות אלה. יש לזכור שכדור הארץ היה מלא לפני עידנים, וכדור הארץ נוצר כדי להיות דבר אחד, ואז לחלוטין ירד מהמסלול לאחר מיליוני שנים של קיום. רבים מבני האדם התגלגלו לכדור הארץ שוב ושוב, והפכו מתוסכלים מאוד, משום שבכל פעם שהם התגלגלו, הייתה להם כוונה לעשות משהו, אך חצי מהַזְּמַן הם שכחו מה זה היה.

כמה מבני האדם היו מסוגלים להשיג שליטה על כדור הארץ, ולקבל את זה על עצמם דֶּרֶךְ תהליך התעלות. אחרים טענו שהם רוצים זאת, רק לאחר שתקופת ההסגר, או הבידוד מיתר הַחֶבְרָה הקוסמית, היא תבוא לְקִצָּהּ. בעקבות בני האדם וההמונים הנמצאים על פני כדור הארץ, ומסביב לכדור הארץ, תקופת הַזְּמַן הנוכחית נולדה. הסיוע מגיע לבני האדם בכל שדרות החיים, אבל אחרים לא יכולים לעשות דברים עבורם, משום שבני האדם עיצבו את חייהם בצורה כזו, כך שהמין האנושי חייב להניע עצמו ולהתפתח על מנת להתעצם.

אלה מבין הקוראים הם בעלי ידע רב, אשר החליטו להתגלגל במין האנושי, כדי להעצים את ההתפתחות עַל יְדֵי היותם דוגמה לכל השאר, שאינם יכולים לעשות את זה בעצמם. הקוראים הם אלה היוצרים מסלולים חדשים במין האנושי, כאשר הם מְשַׁדְּרִים מי הם. כאשר הם נאספים יחד לתִּקְשֻּׁר, הם מבקשים מספר עצום של תזכורות, וכמות עצומה של עידוד לאורך הדרך.

כמה מהקוראים מוצאים עצמם, כי הם לא יכולים לעשות את זה בלי עידוד וזה מובן. זאת הסיבה שקבוצות רבות הגיעו, רוב הַזְּמַן עם סבלנות עצומה בשבילם, כדי לתת הזדמנות לקוראים, ולאפשר להם לטעון מי הם. האווטארים והמאסטרים חודרים לתוך רשת העבודה של העולם, והם מביאים איתם את כליהם להוראה.


גֵּאוֹמֶטְרִיַּית הַפִּירָמִידָה וְהַמֶּרְכָּבָה

נטוע בבני האדם מבנה בצורה גאומטרית, הוא אשר מפעיל מידע מסוים בתוכם. זהו מבנה של שפת האור, וזוהי הדרך לקבלת מידע ואנרגיה, כדי להקל את התפתחותם. דבר זה כרוך בפתיחה לאמונה, שאכן קיימת היררכיה עצומה מעבר להבנתם, אשר עובדת עם האנושות. מההתחלה המוקדמת בהיסטורית כדור הארץ, הצורות שהושתלו הגיעו במגוון צורות, כגון מבנה הפירמידה בכדור הארץ, ובכל רחבי היקום. מבנה הפירמידה משמש להצגת אחדות גדולה של תודעה, ואכן המבנים, הַסְּפֵרוֹת והסלילים יהיו גם מושתלים בתוך בני האדם.

הושתלו בבני האדם גם מבנים של קווים מקבילים, הקובייה המחומשת, היא כמובן במבנה של רכב המרכבה, אשר מְהַוֶּה תבנית של מחומש. המחומש מייצג את דמותו של האדם, במצב הבלתי מוגבל ביותר שלו. האדם הופך חופשי לחלוטין, כאשר השתל או הצורה הגאומטרית מוטמעת בתוכו. בני האדם תלויים בבקשתם להכוונה, בתלות קודם כל באמונתם.

קבוצות ישויות אשר הגיעו, הם בחרו להיות זמינים עבור בני האדם, ובני האדם אשר בחרו גם הם להיות זמינים, הם התחילו להתפתח. בני אדם אשר בחרו ומאפשרים זאת, הם נחשפו למה שנקרא נסים ונפלאות המתבטאים בחייהם. קבוצות אלה התחילו להתחבר, ולסייע לכל אלה מבני האדם, המוכנים להאמין כי באמת אין מגבלות. בני אדם אלה יכולים לקחת את מבנה המרכבה, ולהניע עצמם אתו מחוץ לכדור הארץ.

בני האדם החיים על פני כדור הארץ, הרצון לעשות את זה חייב להיות בהם. המרכבה מוטמעת באדם, דבר שחלק מהקוראים כבר ניסה לנסוע בה, והם יודעים בישותם איך ניתן להשתמש. כאשר בני האדם באמת מזמנים את המרכבה, הם מוכנים לקבל את התחושה של מה זה באמת אומר. הם באותו הַזְּמַן נמצאים בתודעה בלתי מוגבלת, אשר נוסעת מחוץ לגוף, ולא גופם הוא העוזב את כדור הארץ, וזה כבר כך מתקיים כאשר ההטמעה החלה להתרחש.


גֵּאוֹמֶטְרִיַּית הַסְּפִּירָלָה

הספירלה היא אחת הצורות הבסיסיות של שפת הגאומטריה, ושל גאומטרית האור כגשר והוראה בפני עצמה. צורתה עטופה בְּמֵידָע, וכאשר בני אדם רוכבים על הספירלה, זה נראה כאילו היא אין סופית, וזה מראה להם שהמסע אל תוך עצמם לא מסתיים, והמסע מחוץ לעצמם גם הוא לא מסתיים. הספירלה קיימת בממדים רבים, וכאשר בני אדם מדמיינים את הספירלה, הם מרגישים שיש להם את זה עדיין. בהתחלה בני האדם יודעים רק היבט אחד של הדנ"א שלהם בצורת ספירלה.

שפה זו של צורות גאומטריות של האור, הם למעשה אוסף חוויות בני אדם, אשר התגלמו בכדור הארץ, ואתגרו את החוקים האנושיים. בני האדם יתעוררו וְיִזָּכְרוּ ביכולות הגבוהות, כְּשָׂפָה ומרכיבים גאומטריים. האנרגיות האלה כבר קיימות בזכר ובנקבה בכדור הארץ, והן המפתחות עצמן לסמלים גאומטריים, בדיוק כפי שנשמת האדם קיימת בגופם. מפתחות אלה, יכולת זו קיימת במערכת השפה או במערכת הגאומטריה.

שפה זו הוצגה על פני כדור הארץ כסיפור, כהירוגליף של מידע המחזיק תדר, כדי לסייע לבני האדם, להחזיק את תִּדְרָם כאשר הם ערים. קל לבני האדם לאבחן את הקוראים ולזהותם, משום שבני האדם מְנֻטָּרִים כל הַזְּמַן, ויש מכשירים המפקחים על האבולוציה ומיקום התודעה. כאשר התודעה הגיעה למקום מסוים, אז סיוע הגיע מבחוץ כדי לבסס תחומים אחרים של תדר אור. הסיוע מודיע ומעביר מידע לבני האדם, הוא מרומם את רוחם, משום שברגע שבני האדם מודעים, הם מרגישים עוצמתיים יותר, וכאשר אינם מודעים הם חלשים.


קוֹל לִנְשִׂיאַת מֵידָע

קול הוא דרך נוספת לנשיאת מידע, כי קול הוא חלק מהאור. לבני האדם אולי נראה שקול ואור הם שני דברים נפרדים, אך לא כך, משום שמנקודת מבטם, הם רואים את האור עם הָעֵנָיִים, ואת הקול עם האוזניים. בני האדם משתמשים בשני תחומים נפרדים של תפיסת החושים בגופם. נראה שקול ואור מופרדים, אך למעשה הם מחוברים מאוד, והם מקשרים עצמם אחד מסביב לַשֵּׁנִי, כי שניהם נושאים מידע.

קול הוא כְּלִי טרנספורמציה לִשְׁמִירָה על המידע, ובני האדם צריכים לעשות בו שימוש, להיות וללמוד כיצד לווסת את התְדִירוּת המוחזקת עבור הקול. כאשר באמצעות הקול ניתן לחדור כל חומר, להעביר מולקולות, ולארגן מחדש את המציאות. בני האדם החלו לעבוד עם קול, עַל יְדֵי כך הם אפשרו לו להתנגן בגופם, להביא עצמם למצב מאוזן, בניקיון מחשבותיהם הם מאפשרים לצלילים לעבור דרכם.

בתי הספר העתיקים לְמִסְתּוֹרִין, הם עבדו עם צליל בדרך הזאת, וזו היא טכניקה חזקה מאוד, במיוחד כאשר היא נעשית בִּקְבוּצָהּ. בני האדם ילכו רחוק מאוד בשימושם בצליל, לאחר שימשיכו לעבוד עם זה מֶשֶׁךְ זְּמַן מה. הקול ככלי טרנספורמציה לשמירת מידע, הוא כלי רב עוצמה הניתן לתינוק עם לידתו. כך שללא מוּדָעוּת נכונה, בני האדם יכולים לעשות דברים, ולא להבין את ההשלכות של מה הם עושים.


מַעֲבַר הָרֶטֶט וְהַצְּלִיל בַּגּוּף

מה קול עושה באצטדיון ובאודיטוריום בתשואות שמחה, או בתשואות בוז של הקהל, אשר יוצרים את האווירה? כאשר קבוצת בני אדם משמיעה קול יחד, הם יוצרים אווירה לעצמם, והם מאפשרים לאנרגיות מסוימות לנגן בכלי של גופם. בני אדם צריכים להרפות מהרעיונות הקודמים, לאפשר לקול מנגינות ולצלילים, לאנרגיות להשתמש בגופם הפיזי, כהזדמנויות לייצג עצמם על כדור הארץ. בפועל מה ששבני האדם חווים, הוא כוח החיים של האנרגיות, אשר הם מאפשרים לבטא דרך האני העצמי.

בני האדם הופכים לערוצים, כפי שֶׁהָרֶכֶב של הקבוצות המגיעות לכדור הארץ, הוא מאפשר להם להיכנס אל המציאות של בני האדם, דרך גופם. בני האדם מאפשרים לרֶטֶט לבוא אל כדור הארץ בִּמְלֹא תפארתו, דרך גופם, ודרך שיתוף הפעולה המשותף שלהם, כך הם בוראים משהו, יוצרים הזדמנות, והאנרגיה מנצלת הזדמנות זו. הקול הולך ומתפתח בתקופה הנוכחית, ובני אדם הופכים לַכֵּלִים עבור קול, עבור צליל, ועבור גיוונים מסוימים של קול. דבר זה מאפשר לגוף האדם לשחרר מידע בתדרים של ישויות אינטליגנציה.

לאחר שבני האדם נמצאים בשקט במשך תקופה ארוכה, ההרמוניה מאפשרת להם להשתמש בגופם, כמכשירים לקבלה ושידור תדרים. כך להשתמש ברכב של הנשמה, כדי לָקַחַת אותם למצב משולהב. כאשר בני אדם משמיעים קול בקבוצה, יש להם גישה למוח הקבוצה. יכולת זו לא הייתה קיימת להם קודם, טרם השמעת הקול בקבוצה, והמפתח הוא הרמוניה.


הַקּוֹל כִּכְלִי אֵנֶרְגֵּטִי

מה בני האדם מתכוונים לעשות עם קול, דבר שהוא בעל חשיבות עליונה? מטרת הקול צריכה להיות ברורה, משום שֶׁקּוֹל יכול להיות דרך לְפִתּוּחַ בפני עצמו, והגדלה מעבר ליכולתו המקורית, הוא מכפיל וּמְרַבֵּעַ עצמו בהשפעתו שלו. מאוד חשוב לבני האדם, שתהיה להם כוונה ברורה של מה הם מתכננים לעשות עם קול. קול מעורר אנרגיה, הוא יוצר גל עומד יציב אשר בונה תדר על תדר, ואנרגיה זו יכולה אז להיות מכוונת או מופנית לכל דבר.

כאשר בני אדם יוצרים קול במעגל, או בהיקף של עמוד אור, אז הם יוצרים טור, אשר מסוגל לעשות דברים רבים יותר. הַאִם אי פעם בני האדם הבינו שקול מסוגל ליצור פיצוצים, אשר הורסים ויוצרים מציאויות רבות?


הַזָּכָר וְהַנְּקֵבָה

כדור הארץ מחפש איזון עצמי, כאשר העצמי מורכב מכל מיני דברים. ההרמוניה היא שמאזנת גם את התאים של בני האדם מחוץ לכדור הארץ, אותם התאים הרב ממדיים והתאים של זכר ונקבה. כאשר בני האדם ניגשים לְרַב מְמַדִּיּוּת, עליהם למזג בין הזכר לנקבה. אין על בני האדם לנסות לעצור את ההפרדה, או את המאבק בין הזכר לנקבה, אשר נמשך כבר אַלְפֵי שָׁנִים.

מי יצר את ההפרדה בין הזכר לנקבה? אלה הָאֵלִים הבוראים, אשר יצרו את הפרדיגמה הזו עבור בני האדם. הם אלה אשר הסיתו את התדרים האלה, לנקודת מבט שׁוֹנָה. סיפור ההפרדה בין הזכר והנקבה שירת אותם היטב בגלל ההרס, הם יצרו את רֶטֶט הזכר הנכנס לשלטון, בתקופות האחרונות מלפני חמשת אלפים שנה.

כדי לזהותם באיטיות ולדעת מי הם, הם ניתקו עצמם לחלוטין מכל מה שהיה בעבר, מאותו הכוח בתנועה המטריארכלית. הם ניתקו את הצד הזכר מהֲנִקְבִּי שפעל באופן מסורתי באמצעות תחומי האינטואיציה והרגש, כאשר בעבר הֲזִכְרִי נשא גם הוא אינטואיציה ורגש במרבית הַזְּמַן. בהפרדה שארעה לאחרונה, הזכרים לא נשאו רגש איתם והיה קרע עצום, כך הֲזִכְרִי והֲנִקְבִּי הנמצאים על פני כדור הארץ הגיעו לקונפליקט.

לָמָּה זה קרה? כי זה היה מתוכנן כך, זה היה מתוכנן כך עַל יְדֵי הָאֵלִים הבוראים, הם אשר השתלטו על כדור הארץ, ופשטו על המציאות שהתקיימה. הם אלה המזינים ושומרים על עצמם בחיים, הם מתפקדים ומזינים עצמם ממהומה רגשית. בני האדם צריכים להוציא עצמם מהדרמה הרגשית, להבין שהיא סמלית. בני האדם לא צריכים לקחת את מה שהם עושים באופן אישי, או לשאתו כנטל אישי, כאילו זה רק שלהם, משום שזה לא רק שלהם זה אוניברסלי.

כחלק ממשפחת האור בני האדם באו לכדור הארץ, כדי לשנות את המינים, וברגע שהם יהיו פחות קשורים לדרמות, הם לא ירגישו כל כך לכודים וכקורבנות על ידם. בני האדם מתחילים להבין שזו אנרגיה קולקטיבית, והם מתעסקים אִתָּהּ יחד.


מִיזּוּג בֵּין הַזָּכָר לַנְּקֵבָה

בני האדם אשר הגיעו למימוש בתוך עצמם, הם כבר יכולים לשדר רֶטֶט חדש, עבור נשים וגברים ליצירת הרמוניה עם כל זה. בתקופה הנוכחית בני האדם הגיעו לנקודה של ייצוב או שוויון, כאשר הנשים החלו לפתוח את גרונם מלפני כשלושים שנה, והן הופכות את ההזדמנות לְדָבָר אופנתי. הבעיה אשר נוצרה, נשים רבות סיימו לכבות את מרכזי הרגש שלהן, כאשר פתחו את מרכזי הדיבור. חלק מהנשים התחילו להיות דומות מאוד לגברים, אולם בתקופה זו החלה הבנה כי נדרש איזון.

הנשים מוצאות את הצורך לעורר את העיקרון הנשי שבתוכן, הוא אשר נמצא בגוף הֲנִקְבִּי, והוא השולט בשימוש רֶטֶט הזכר בתוך עצמה. האישה יצאה לָעוֹלָם והיא מרגישה חזקה, היא יכולה ללכת ברחוב ללא רעלה על פניה, והיא יכולה להחליט אם מי היא רוֹצָה להתחתן. האישה היא הרכוש של עצמה, היא אחראית במדינה זו על החלטותיה, היא מתחילה להתרכך, ולהעיר את החלק של עצמה המטפח אותה. החלק הֲנִקְבִּי מביא לה את חייה, כאשר היא מביאה עצמה לשלמות עם החלקים של הזכר והנקבה.

כך האישה מאפשרת לעצמה לחוות את הדנ"א המתפתח, והיא משדרת את התדר הזה, תדר זה יהיה מאוד נפוץ על פני כדור הארץ.


פִּיתּוּחַ הַקּוֹטֶב הֲנִקְבִּי בַּזָּכָר

זה היה בלתי נמנע שגברים יפתחו את מרכזי הרגש, זה הצעד הנוכחי שגברים חייבים לעבור, כדי ליצור איזון עם הצד הֲנִקְבִּי. זה קורה מאוד מהר, זה לא יהיה תהליך של שלושים שנה, כי חלק מהגברים בשלב זה נעים באוכלוסייה לתוך בלבול. גברים הבינו שהם לא אוהבים את מה שמתרחש, הם שאלו עצמם על הסמכות. חלק מהקושי שהיה קיים, הוא שאין לבני האדם פנתיאון של נשיות רבת עוצמה.

אין שום דבר על דמות ותדמית חיובית של הנשיות המועצמת, לכן גברים שואפים להיות גברים, ונשים שואפות להיות מועצמות, באמצעות הרֶטֶט הגברי. משום שאין חזון ברור של נקבה מועצמת, בני האדם חייבים ליצור אותו. לכן החל זיהוי עושר האנרגיה בגרסה הנקבית של העצמי, האינטואיציה, פתיחות, יצירתיות, חמלה והזנה.

בני האדם מגלים כי יש זהות מועשרת במהות הנקבית שנפגעה במשך זְּמַן רב. הנשים כמובן שהן צורה חיה של המהות הזאת, וגברים חייבים לגלות את צורתה של האלה בתוך עצמם, בו האלות זקוקות לאלוהים בתוכן, ובאותה מידה בתצוגה של הזכר המשובש. לבני האדם אין דוגמה לתחושה הנשית המועצמת, ובעבר הַחֶבְרָה הֲזִכְרִית סברה שֶׁזִּכְרִיּוּת מרגישה ורכה, היא חוסר גבריות. גברים רבים כבר מסתכלים על רגשותיהם ואומרים, "הֱיִי אני מרגיש את זה, ואני יודע את זה" והם עדיין גברים.

גברים ונשים, שניהם יוצרים מודל לגרסאות משולבות של גבריות ונשיות. מודלים אלה באים במהירות, כי זְּמַן ההפרדה הסתיים, וכולם בְּמַסְלוּל לשילוב הקטבים בתוך עצמם, לְמִזּוּג בין הזכר המודע, לנקבה תת-המודע.


פִּיתּוּחַ הָאֲנִי הָעַצְמִי

נושאים קשים עולים, ועל בני האדם לקבל בברכה את הזמנים הקשים, משום שהם עשויים להיות המורים הגדולים ביותר שלהם. בני האדם צריכים להישאר ממוקדים על צמיחתם האישית, על מסלולם האישי, והאני העצמי, ולא להתמקד במה האחרים עושים. בני האדם צריכים לקרוא לפנימיותם האישית זִכְרִיּת ונשית, ליצור דיאלוג בְּנֵיהֶם, כך הם יוכלו להתחיל לעבוד בשותפות ובהרמוניה. עליהם לתת לעצמם הַרְבֵּה אהבה ועידוד, לתאם פגישה עם עצמם.

בַזְּמַן האיכות במפגש עם העצמי, בני האדם יאמרו "אני אוהב אותך עצמי", "אתה עצמי נפלא", "אתה מספר אחד והאני הטוב ביותר". בני האדם נמצאים בכדור הארץ משתנה, בטיפול בהשתלטות המערכת החשוכה הנחלשת ונעלמת. ההשתלטות אשר הייתה קיימת, היא נתנה מעט מאוד גירויים לקליטה, או מידע על הסיפור האמתי.

בני האדם נמצאים בכדור הארץ, ועושים את הבלתי אפשרי עַל יְדֵי התחייבות לאהוב את עצמם. בני האדם הופכים התחייבות זאת למספר אחד, אותו הצעד ממנו הם פועלים בכל יום. בני האדם הופכים לִמְלֵאִים ושלמים, והם מוכנים למערכת יחסים מלכדת עם האחר, שיחד יוצרת את השלם, והקשר הזה יכול לקחת אותם לִתְחוּמִים שלא נחקרו.


הַמִּינִיּוּת בַּחִיבּוּר לְעַצְמִי הַגָּבוֹהַּ

כאשר הספרייה העצמית של בני האדם נקרעה מהמדפים ופוזרה, גם הדנ"א פוצל, כך שנשארו רק שני סלילים עם מעט מאוד נתונים וזיכרון קטן מאוד. המיניות נותרה ללא פֶּגַע בגוף הפיזי, היא נשארה כמו בתחילה, כמובן בצורה של המין האנושי להישאר בקשר עם מהותו, ולהביא עצמו לחיים.

עמוק מאוד בתוך מנגנון המיניות ישנו תדר הניתן להשגה, תדר שלא הובן עַל יְדֵי בני אדם רבים, הוא אשר נקרא אורגזמה. המיניות מחברת את בני האדם עם תְדִירוּת של התלהבות, אשר מְחַבֶּרֶת אותם אל המקור האלוהי ולמידע. התגלית של התדר הגבוה במיניות, היא נובעת מחוויות האהבה, ואין לזה קשר למערכות יחסים הומוסקסואליות או הטרוסקסואליות. התדר הגבוה במיניות, הוא קשור לשני בני אדם המביאים עומק אחד לַשֵּׁנִי, בצורה הפותחת תדרים של תודעה, כאשר אהבה היא המהות שיש ליצור בכל מערכות היחסים.

בני אדם האוהבים ומכבדים אדם אחר, למעשה לא משנה מה הרכב הצפיפות הקיים. מה שחשוב באמת, הוא רֶטֶט האהבה וכיצד האהבה הזו נחקרת על ידם. אהבה באופן אידיאלי, היא ניתנת לעצמי ולאדם אחר, בחיבור ובמיזוג של עמיתים. כך הזכר והנקבה, הם הופכים את הלהבה התאומה לאידיאלית. למעשה המיניות נחקרת באמצעות רגשות, כאשר הצ'קרות השלישית והרביעית מקשרות את האדם לרגש ולחמלה עצמה, והיא מקשרת את האדם אל העצמי הרוחני.

העצמי הרוחני הוא חֵלֶק של העצמי, והוא רב ממדי דרך הימצאות האדם בצורות רבות בו זמנית. הַחֵלֶק של העצמי הגבוה, מְכֻנֶּה גם חלקי נשמה או ניצוצות נשמה. ההסכם והמשימה של בני האדם, היא להיות מודעים לכל המציאויות בזהותם. כאשר הם מודעים, הם יכולים לכוון לתדרים שונים בהרכבי צפיפות שונים, ולהיזכר מי הם, וכך לשנות את שיעור הרֶטֶט של היקום הזה.


הַתְּדִירוּת הַמִּינִית

בטרם הדנ"א סודר מֵחָדָשׁ, בני אדם רבים הגיעו לממלכות גבוהות יותר, והיו מסוגלים לטפס על הסולמות של עצמם. בני האדם יכלו להגיע לתדרים מחוץ לכדור הארץ, והיה זה עַל יְדֵי התחברות אלקטרומגנטית באמצעות אהבה. בני האדם הקדומים ייצרו חוויות כרקטות, כדי להניע עצמם לתוך מערכות אחרות של מציאות. למעשה יכולת זאת, היא הייתה אחד מהסודות השמורים ביותר על כדור הארץ.

בני האדם נשארו עם התְדִירוּת של חווית האורגזמה במיניות, כדי שהם יוכלו לזכור את זהותכם הגבוהה. אנרגיה זו, וההיסטוריה של האדם נחשפת, היא מאפשרת לבני האדם לגלות מי הם. בני האדם מאחדים גופים רבים של זהותם האישית, הרב ממדית, ואת הצורה הפיזית שלהם. כך הם מקבלים את מלוא ההשפעה של העבודה ברשת, ובזהות של האבות הקדומים.

על כל בני האדם מוטלת המשימה, לאפשר לשְׁנֵיִים עָשָׂר הסלילים להתאים עצמם לתוך גופם. בכך הם מאפשרים לחוטים המְקֻדָּדִים אור, לסדר עצמם בגופם.


הָאֵנֶרְגִּיּוֹת שֶׁבַּמִּינִיּוּת

המיניות עשויה להיות מבלבלת מאוד בתקופה הנוכחית, משום שבני האדם מעלים ולומדים על התדרים שלהם. כאשר בני אדם מצרפים גופים, וגם כאשר הם מחבקים אחד את השני, נוצרת החלפת תדרים ביניהם. כאשר בני אדם מקיימים חוויות מיניות, אז נוצר שחרור הורמונלי בתוך הגוף. ההורמונים מעוררים אנרגיות מסוימות בתוך התאים, ויש העברה של מהות האדם אל האדם האחר.

לכן יש בני אדם עם חוויות מיניות עם מישהו, שהם לא מצליחים להסיר את האנרגיות שלהם מעצמם. קשה להם להתנתק, למרות שהם לא רוצים להיות עם אותו האדם, משום שהחוויה המינית נשארת איתם מההחלפות האלקטרומגנטיות שהיו. אם הבעת המיניות של האדם מעודדת את הצמיחה הגדולה ביותר של עצמו, הוא באופן אוטומטי יצור את החוויה הזו עבור עצמו. כך הוא יהיה מוכן לזה, ויבין שזה חלק מהתפתחות העצמי.

לעיתים קרובות, מתרחשת תקופה של הִרָדְמוּת בפעילות המינית, בתוך התדר המיני שבני האדם מחליפים אחד עם השני. כך שאם בני האדם מחברים עצמם, ומייצרים החלפה כימית עם אדם שאינם מחבבים, הם לוקחים את פסולת של האחר, כי הם מחליפים אנרגיה דֵּיי אינטימית.


תְּפִיסַת הַמִּינִיּוּת בָּאֱנוֹשׁוּת

האנושות החלה וחייבת להמשיך לנקות את הקונוטציות השליליות, הֲשִׁפּוּטִיּוּת אשר צבעה את החוויות המיניות שלהם במשך עידנים. בני האדם חייבים לעשות שלום עם המין, כדי לשלב את התדרים והזהויות. דברים כבר עברו מניפולציות וניתנו גבולות ומגבלות, כדי שהאמת על מיניות תִּשָּׁמֵר. נאמר לבני האדם שהם יכולים להתרבות באמצעות המיניות, ויש להם אורגזמות, אך לא נאמר להם שהם יכולים לפתוח תדרים עם זה. בני האדם יכולים לבוא לְמַגָּע, ולהשתמש בה כשיטה לזכור מי הם, וכך גם לשנות את תדר הרֶטֶט של גופם.

בשנים הקרובות, ביטוי המיניות יהיה בממד אחר לגמרי, בני האדם יגדלו ויתפתחו, בתנאי שיש להם שותף. השותף יהיה זה אשר מוכן לקחת את אותו המסלול, ויהיה פתוח מנקודת המבט, משום שלבני האדם יש את הידע, והם כולם צריכים להפעיל את הזיכרון המאוחסן בתוך הווייתם.


דִּיּוּק בַּכַּוָּונָה הָאִישִׁית

בתקופה הנוכחית, כמה מבני האדם ממקום חווייתם, הם נמצאים בחוץ גונחים ונאנחים. הם אומרים, "אנו זקוקים לעזרה וסיוע כעת", להם מוצעת דרך, בה הם יוכלו ללכת על נוסחה אשר עובדת. הנוסחה היא די פשוטה והיא בשבילם, בכל רגע, בכל יום באופן עקבי, עליהם להגדיר בבהירות, מה הם רוצים לחוות. למרות שאולי מה שהם רוצים לחוות, הוא נופל לקטגוריה של חוסר אפשרות, על פי מגבלותיו של מישהו אחר.

עליהם להימצא בתחושה שהם ראויים ואדיבים, לגלות בתוך עצמם, "מה הדבר שיביא להם אושר? מה יגרום להם להרגיש מוארים מחוברים וחיים? מה הם רוצים שיביא שלום לכדור הארץ בכבישת העצמי?". במטרה לענות לשאלות אלה, בני האדם ידגישו את כוונתם, יְזַמְּנוּ וְיִצְּרוּ לעצמם את המציאות. הם יאמרו, "בכוונתי לַחֲווֹת אורח חיים הרמוני. בכוונתי לַחֲווֹת בריאות ואנרגיה, היא אשר תוביל אותי להרפתקאות יצירתיות. בכוונתי להיות מצויד היטב בקורת גג ואוכל, ובכל הדברים שאני צריך, כדי לַחֲווֹת את החיים שיינתן לי בשפע. אני מעביר את השפע הגדול הזה, ואני אשתף עם אחרים".

אלה לא רעיונות וְכַּוָּנוֹת, אשר כולם מאומנים לחשוב עליהם, פעמיים או שלושה פעמים ביום. לכן על בני האדם להקדיש חלק קטן מזמנם, כדי לקבל מושג מה הם באמת רוצים להביא לחייהם. בכל יום עליהם לפתוח את מרכזי האנרגיה בגופם, ומעל גופם, עַל יְדֵי קריאה לתְדִירוּת האור, לעמוד של אור. בני האדם ידמיינו את קרן האור, היא המגיעה אל שְׁנֵיִים עָשָׂר הצ'קרות הקיימות, כאשר שבעה בגוף וחמישה מחוץ לגוף.

הצ'קרות האלה הם מרכזי מידע ומערבולות, ובהפעלתם הם מתחילים להסתובב. כאשר הם מסתובבים, הם יוצרים תנועה בתוך הגוף, הם אשר מפעילים את החוטים המְקֻדָּדִים לאור, לעבודה יחד עם השְׁנֵיִים עָשָׂר סלילים המתפתחים בגוף.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

הַפְעָלַת הַיְּכוֹלוֹת הַגְּבוֹהוֹת

אִיזּוּן עִם הַגּוּף

איזון הוא דבר מאוד חשוב, לכול אדם הרוצה להיות באיזון מוחלט עם גופו הפיזי. עליו להתאמן על בסיס קבוע, בדבר הדומה לתוכנית נשימות עמוקות. זוהי תכנית שֶׁבָּהּ הנשימה בעלת ערך עליון והחמצון מתורגל, כך החמצן מגיע לתוך הגוף. פעילות נוספת המומלצת, היא לבני האדם המעוניינים לעבור להאצה עצומה של אנרגיה, היא לנוע ולהסתובב סביב, משמאל לימין ולהתמקד בראייה של האגודל, לספור ולהסתובב.

ההמלצה היא להסתובב לפחות שלושים ושלוש פעמים ביום, אך להגיע לשלושים ושלוש פעמים בצורה איטית ומבוקרת. כאשר האדם מצליח לבצע שלושים ושלוש סיבובים, עליו לעשות זאת ולהסתובב שלוש פעמים ביום, כך שיסתובב תשעים ותשע פעמים ביום, וכך ניתן להצעיר את הגוף. כאשר בני האדם משלימים את כמות הסיבובים, עליהם להביא את כפות הידיים לגובה החזה, ללחוץ על החזה, ולהשאיר את עיניהם פתוחות.

בני האדם עליהם לאזן עצמם עם הרגליים והידיים לצדדים, כך שהם יכולים להרגיש באותו הַזְּמַן מעוגנים לרצפה, ומרגישים את הסיבוב. דבר זה מאיץ את הסיבוב של מערכת הצ'קרות בתוך גופם, הוא אשר מאיץ את הקצב בו הם יכולים לפרש, ולקבל נתונים כיצורים אלקטרוניים, המשנים את התְדִירוּת בקצב מהיר מאוד. ההמלצה היא על שְׁתִיַּת כמות עצומה של מים טריים, מים טהורים או מי מעיין, כי מים אלה מתנהגים כמובילים או כמוליכים, הם אשר שומרים על המערכת של האדם פתוחה וזורמת.

יש דברים רבים אחרים שבני האדם יכולים לעשות, עליהם ללמוד לשנות את מצב החוויה, ללא הרגשה של איבוד שליטה ולטפחם, ללכת אליהם כדי לאסוף מידע ולשנות הסתברויות. בני האדם צריכים לעבור במסדרון הַזְּמַן, ולשנות את חייהם האישיים. כך לצאת מהם בשימוש מלא ומוחלט ברצונם. בני האדם צריכים לתת כבוד, לאיך הם עושים שימוש בשינוי מצב, כך שכאשר הם לומדים לעשות זאת, אז ההאצה תהיה פנומנלית לחלוטין.


כִּיבּוּד הָאֵנֶרְגִּיָּה

כאשר יש תודעה מורחבת על כדור הארץ, זהו סוג של יכולת, והרשת המארגנת והמפקחת על התודעה האנושית משנה עצמה. בתודעה מורחבת, אנרגיה רבה יותר יכולה להיכנס לכדור הארץ, כי יש את אלה אשר יכולים להכילה. כל אדם יכול ללמוד להתאים ולכבד אנרגיה זו, כי חייבים לאחסן אותה בדומה לנפט. מה טוב בבארות נפט אם הם לא מנוצלים, ונסגרים פה ושם ובכל מקום מנוצלים מעט? הם למעשה רק מייצרים בלגן.

אולם כאשר בני האדם לוקחים מתנות אנרגיה מן האדמה, כגון בארות נפט, או מקורות גז טבעיים, או מפלים, והם משלבים אותם עם רצונם, ומרכיבים מטרה או דרך לכוון את האנרגיה, אז העושר מתקבל. לאלו מבני האדם המכוונים את המשאבים הטבעיים הללו, ההיבט החשוב ביותר של תהליך זה, הוא ניתוב ואחסון האנרגיות, שהם הערך של כדור הארץ וחווייתו.

בראש ובראשונה, בני האדם מקבלים משאבי טבע מדהימים, ובשלב זה הם חייבים לקבלו ולכוונו, וכך הם יהפכו לבני אדם מלאים בשפע, בתחום הנגישות והשליטה.


חוֹק הַקִּרְקוּעַ

רבים מבני האדם רוצים להתפתח, ולהגיע לתחומים גבוהים ולהישאר שם. אלה שוכחים את משימתם בכדור הארץ, והם חייבים ללמוד להישאר מקורקעים, אם כי הצורך להיות מקורקעים, הוא משהו שרבים לא מבינים. בני האדם בתקופה הנוכחית גילו, שאם הם עוברים לתוך תאוצה גדולה יותר, והם לא מקרקעים דברים, אשר יחברו אותם וימשכו את העולם לתוך האדם, אז ייתכן שיהיה להם קושי עם מערכות העצבים.

כאשר התדר משתנה ואור נוסף נכנס אל תוך הגוף, הרכב הטיפוסי מתחיל לקבל נתונים רבים יותר. לפעמים בני אדם משתעממים מאוד בחיים, והם רק רוצים לעבור לקליטת נתונים, ושוכחים מה הם מחשיבים כעולם ארצי. אם בני האדם לא מקורקעים, לא תהיה להם דרך לאפשר למידע הזה להיכנס אל מציאותם, ולעשות בו שימוש. זה יכול פשוט ליצור עומס על המערכת שלהם, או שהם לא יהיו מסוגלים לתרגם את מה שהם מקבלים, ולהישאר רגועים.

בני אדם צריכים לאזן עולמות רבים בבת אחת. איך עושים זאת בהתכוננות? עַל יְדֵי תרגול ועַל יְדֵי חוק הקרקוע, הוא אשר מאפשר לעולמות להתמזג, ומאפשר להם לגשת לעולמות רבים. זה דבר המאפשר לבני האדם להרגיש את נחשולי האנרגיה, ולאחר מכן לכוון את נחשולי האנרגיה האלה, היכן ומתי שהם צריכים אותם, כדי להפוך אותם לעל אנושיים.

דרך טובה לקרקע את האדם, היא לצאת החוצה ולשבת על הקרקע, לכן מומלץ לבני האדם לצאת החוצה, ולהימצא בטבע בעמידה או בישיבה ליד עץ לְמֶשֶׁךְ זְּמַן מה. דרך נוספת המומלצת, היא לשים את הכיסא בשמש, ולקרוא ספר או פשוט להתרווח ולהתענג, כאשר השמש זורחת עליהם, או ללכת לִשְׂחוֹת או להכניס רגליהם למים.

אלה הם אלמנטים המהווים את כדור הארץ, שבני האדם יכולים להרגיש אותם. בני האדם חייבים ללמוד להתמודד עם מציאויות רבות בבת אחת, כדי להבין שהם עושים את זה, וכדי לקבל מקום בכדור הארץ, ולתרגום המידע לתוכם. ישנה חשיבות רבה לכך לבני האדם, עליהם לְקַרְקֵעַ מידע ואנרגיה לתוך האדמה, כך שבכל פעם שהם מוצאים עצמם מחושמלים ומומרצים, הם למעשה במצב שינוי.

קיימים גם כמה גרסאות של מצבי שינוי, ובני האדם חייבים להנחות עצמם, להפוך להיות כתעלה כמו צינור גדול. כאשר בני האדם יודעים שהם במצב שינוי, והם מקבלים מידע, אנרגיות לְרִפּוּי, להתרוממות הרוח או לאושר עילאי, עליהם לשמש כצינור גדול להעברת האנרגיה דרך עצמם, ולהכיר ולדעת שהם נמצאים בביטוי רב ממדי. בני האדם צריכים להביע את העברת האנרגיה, אבל לא לנתח אותה. עליהם רק לאפשר למסנן האנרגיה, להעביר דרכם את האנרגיה לתוך האדמה, וזה יהיה הגיוני יותר בהמשך.


אֱמוּנָה וּשְׁלִיטָה בְּרֶגֶשׁ

בני אדם יכולים ומגלים את גופם הרגשי עַל יְדֵי יצירת החלטה, עליהם להביע כוונה ולומר, "אני מאמין שעל רְגָשׁוֹת ניתן לסמוך". עליהם להחליט ולומר, "אני מאמין שרְגָשׁוֹת הם טובים והם בטוחים, הם יכולים לקחת אותי למקום טוב, הם מועילים, הם לא במקרה בדרך או לא מובנים נכונה". בני האדם בכל עת מנסים להשתחרר מהם, עליהם להסתכל מה הרגשות עושים בשבילם. כאשר יש לאדם מְרִיבָה עם ילדיו, או יַלְדּוֹ צועק עליו בבכי, לאחר מכן האדם מרגיש רע, הוא יכול להסתכל על הרגש שלו, ולראות מה הרגש עושה בשבילו.

כאשר בני אדם נמצאים ברגש, הם ניגשים למידע ממציאויות רבות, לכן עליהם למצוא את התדר ולהחזיק בו. זה חלק מהאמונה האוניברסלית שהרגשות הם בלתי נשלטים, אך זה לא כך, בני אדם יכולים לשלוט ברגש, והם לא צריכים לצאת מכלל שליטה. רגש יכול להיות תדר בתוך בני האדם, בתוכם דרכו הם מרגישים את העומק ואת לב ישותם. עדיין אחר יכול להסתכל על אדם ולא יהיה לו מושג מה קורה עם האדם.

כאשר האחר לא חש רגש מאדם, זה לא אומר שהאדם חוסם את זה, אלא זה פשוט אומר שהוא הגדיר דרך להרגיש רגש. האדם לא מרגיש רע על כך או טוב על כך, לכן יש רק להכיר בכך, שבני אדם מרגישים עמוק בתוכם ולא תמיד מְבַטְּאִים החוצה. עוד ניתן לראות מה בני אדם יכולים לעשות עם הרגש, ולהיכן זה לוקח אותם. מה הוא השלב הבא להתנתקות מהאירוע שהביא את הרגש, ודבר זה יעזור לכמה מהקוראים להביא את השחרור.

בני האדם השתמשו ברקמות ובשרירים של גופם כמו שריון לכיסוי השלד. רקמות אלה דחסו והטמינו עצמם, מה שמונע מהם לעלות אל פני השטח. בני האדם רוצים לגשת למידע הקיים בתוך העצם, הוא המקום בו הסיפור מוחזק, בעוד החסימות מוחזקות ברקמות. בני האדם חייבים לעבור דרך כל השכבות האלה, כדי להגיע אל האמת הנמצאת בתוך גופם.


הַעֲלָאַת רֶטֶט הַמּוּדָעוּת

כל הדברים הקיימים מבוססים על רֶטֶט, כך גם החיות אשר הושמו בכדור הארץ. למעשה החיות נמצאות, כדי להיות כרעים לבני האדם בחיים על האדמה, להזינם, להגן עליהם אם יש צורך, ודבר זה צריך להיעשות באהבה. בני האדם חיים בחווה, ומגדלים תרנגולות משלהם, חזירים, ובעלי חיים אחרים, ומזינים אותם באוכל. כאשר מגיע הַזְּמַן להביא אותם לשחיטה, עליהם לעשות זאת בחמלה ובאהבה, בצורה ראויה.

בחמלה ואהבה, בני האדם נותנים איכות חיים לבעלי החיים, והחיות בתורן מחזירות את עצמן, כדי לתת להם אהבה ואיכות חיים. זה המצב האידיאלי, זו הייתה המציאות במשך שנים זְּמַן רב על כדור הארץ, אך לא המציאות הרווחת. בני אדם עליהם להיות מודעים לָרְטָטִים הקיימים, לאפשר לגופם לדבר עליהם, לאפשר לו לומר מה הוא רוצה. כך בני אדם יכולים לאפשר לעצמם להיות מוכנים לשינוי.

גוף האדם מנסה להעלות את תדרו, ולבנות גוף קל, אשר יתרחק ממאכלים מסוימים. בני האדם עליהם להימצא בדעה, שהם רוצים לשנות את התזונה, ואז להתכוונן לכך שהדברים יגיעו אליהם.


הַיְּכוֹלֶת לְהַפְעָלַת שְׁנֵיִים עָשָׂר הַסְּלִילִים

בני האדם הם הרבה יותר מישויות פיזיות, והם קיימים במציאויות רבות, ויש להם שפע של הַכְוָנָה. כל אדם צריך להיות ברור יותר, ומכוון לְמָה הוא רוצה. בני האדם צריכים להתכוון למצב של "אני רוצה להתפתח, אני רוצה לשנות את התזונה, אני מבקש שתהיה לי תחושת אינטואיציה חזקה יותר". בני האדם עליהם להיות ברורים בכוונתם, כאשר למילים "אני מתכוון", יש כוח עצום ליצירת מציאות אמיתית. יצירת מציאות תהיה מורכבת מהשתנות, והתפתחות מלאה של שְׁנֵיִים עָשָׂר הסלילים בתוך גוף האדם.

שנים עשר הסלילים מפעילים את היכולת המלאה של המוח. בתקופה הנוכחית, הזְּמַן להפעלת שְׁנֵיִים עָשָׂר הסלילים, ולאפשר להם להיות בהפעלה מלאה התקצר, עם כי כבר מהתחלת הפעלתם הם מתחילים להתחבר. חלק מבני האדם חוו את שְׁנֵיִים עָשָׂר הסלילים מחוברים, ומתחילים להיות מופעלים. כאשר הם נמצאים מופעלים, המוח המלא נמצא בפעולה והם גאונים, הם יודעים הכול, הם טלפתיים.

כאשר קיימת הפעלה מלאה, בני האדם יכולים לעשות כל דבר, כי הם המארחים של הספרייה החיה. כך יש ברשותם כרטיס המאפשר להם גישה, לכול סוג של מידע המאוחסן בכל רחבי כדור הארץ. בני האדם אמורים לשאוף להפוך לשומרי התדר ללא דופי, עליהם לשמרו בתוכם. משום שיש בו ידע ומידע על הסדר הגבוה ביותר, ועל הסדר הבלתי מוגבל.

חשוב שבני האדם ישתמשו בתדר, עליהם פשוט לחיות אותו, להפכו לזמין לכל אלה מסביבם. להופכו לזמין בהליכה ברחוב, בקניות ובחנויות. בני האדם עליהם לנוח על כרית מיטתם בערב, ולדעת מי הם. עוד יגיע הזְּמַן בו הם לא יצטרכו לחפש מידע, מחוץ לעצמם.

בשלב זה יש קבוצות שונות הבאות להפעיל את בני האדם, לקבצם, לחברם יחד, ולהכניסם לתוך אשכולות. כך שהם יוכלו לשקף אחד את השני, יוכלו להטעין אחד את השני בצורה אלקטרומגנטית.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (4 votes)