מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

כיצד תהליך התעוררות מתרחש? איך הדהוד התדר יוצר אַחְדוּת? כיצד תדירות האהבה מופצת בָּאֱנוֹשׁוּת? מהי הדרך בה המודעות האישית משתנה, ויוצרת תודעה חדשה? איך נוצרת התעוררות לפעילות ולהיזכרות? כיצד מתבטאת הלידה מחדש למשפחת האור? איך מתבטאת השליחות האישית בתקופה הנוכחית? איך הסטת התודעה מאפשרת יצירת גוף קל? איך בני האדם מאפשרים הבנה לסדר האלוהי החדש? מה המסר של התרבויות הקדומות בעת הנוכחית לָאֱנוֹשׁוּת?

עתיק-יומין

המאסטר בשליחות האור

הַקְדָּמָה

א; וְיֶאֱחֹז הַנָּחָשׁ פִּתְאֹם בְּחוֹמַת הַגַּן, וְכַעֲלוֹת הַמַּלְאָכִים לְהִשְׁתַּחֲוֹת לָאֱלֹהִים, וִיהִי מַרְאֶה שָׂטָן כְּמַרְאֵה מַלְאָךְ, וִיהַלֵּל אֶת-יְיָ כְּאֶחָד הַמַּלְאָכִים. ב; וַאֲנִי הִשְׁקַפְתִּי מִן-הַחוֹמָה, וְאֶרְאֵהוּ כִּדְמוּת מַלְאָךְ, וְיֹאמַר אֵלַי הַאַתְּ חַוָּה, וְאֹמַר אֲנִי. ג; וְיֹאמַר אֵלַי מָה-תַּעֲשִׂי בְּגַן, וְאֹמַר לוֹ הָאֱלֹהִים שַׂמְנוּ בּוֹ, לְשָׁמְרוֹ וְלֶאֱכֹל מִפִּרְיוֹ. ספר אדם וחוה

בתקופה זו הקוראים מייצרים התעוררות והיזכרות, בתהליכים ואנרגיות, אשר מפעילות וּמֵאַקְטֵבוֹת את סלילי הדנ"א, והמרכזים האנרגטיים. הזכרות זו מאפשרת לבני האדם להיזכר ברשומות ובאירועים המתועדים בדנ"א, לכן אירועים ואמיתות שונות מתעוררות לחיים ומאפשרות לאדם להביא לידי ביטוי את היכולות שרכש בתרבויות ובזמנים קדומים.


הִדְהוּד תֶּדֶר לְשִׁנּוּי

ניצוצות אור הַנּוֹצָרִים, הם מאפשרים את יצירת הפתחים, וכאשר הפתחים נוצרים אצל בני האדם, הם רוטטים בְּקֶצֶב אשר משפיע על כולם סביבם. בכל פעם שמשהו מצלצל עם האדם, הוא שולח החוצה תדר של רשומת מידע. בני אדם אחרים אוספים את התדר, וזאת הדרך בה קבוצת מוחות גְּדֵלָה. קבוצות מוחות גָּדְלָה מבלי שבני האדם מבינים זאת רציונאלית, או במיוחד מבלי שיש תמונה או הבנה לכך. משום שזה קורה בצורה אלקטרומגנטית בתוך הגוף, ובני האדם יוצרים את העלאת האנרגיה, זאת על פי עד כמה הם מסוגלים להתמודד.

בני האדם צריכים לשאוף להיות מסוגלים להגיע לקצה הצוק, ולעמוד באוויר בקצה הצוק, ולצפות במראות החדשים המתגלים להם. עליהם להיות שם בחוץ, ולהכיר בהיסוס שבתוכם לצעוד קדימה. בני האדם עליהם להכיר בחלק מתוכם היודע, שהם כבר פורצים את המציאות הנוכחית. עליהם לפתוח עצמם לרווחה, ולבסס פרדיגמה חדשה לגמרי של התודעה.

דבר זה לא נעשה עַל יְדֵי מנהיגי העולם, הוא נעשה עַל יְדֵי ההמונים, משום שההמונים מוכנים לכך בזְּמַן הזה. שומרי האור, שליחי האור, הם נמצאים על כדור הארץ במיליונים, וכל שעל בני האדם לעשות הוא לפתח עצמם. העבודה של בני האדם בזְּמַן הזה, היא מעורבות אינטנסיבית גדולה עם העצמי, ובהרכב הפיזי שהם כובשים. העצמי הוא המאפשר לבני האדם לְשַׂחֵק את המשחק בזְּמַן הזה, לכן עליהם לאהוב את העצמי, לכבדו, להוקירו, לטפל בו היטב.

בני האדם עליהם לדבר טובות על העצמי ולהתכוון לכך, עליהם לבצע זאת בקיבולת אופטימלית. זה כל מה שבני האדם צריכים לעשות, עליהם להיפתח, ולהתחבר עם משפחת האור. כאשר החיבור עם משפחת האור נוצר, הוא מוכן לגלות מי הוא האור. כאשר בני האדם יפגשו את העצמי הם יגלו מי הוא האור, הוא יציג עצמו בפניהם מדוע האור זקוק לאהבה.

בני האדם יגלו מה הם חווים כאשר הולכים מעבר לאור, אך הם בתור התחלה זקוקים לאור. האור הוא מידע כדי לגשת לאהבה זו, ולכן ללא תדר המידע, תדר האהבה אינו מובן. כאשר תְדִירוּת האהבה באה בצורתה הלא נכונה, היא מגיעה קודם ללא תְדִירוּת האור, אז בני האדם חושבים שהאהבה היא מחוץ להם. בִּמְקוֹם להבין שהם אהבה, הם חוזרים שוב על מה שבני אדם על כדור הארץ עשו במשך עִדָּנִים. הם סוגדים וּמַאֲלִילִים כל דבר, הם חושבים שאהבה היא שם בחוץ, ולא בתוכם.


תְּדִירוּת הָאַהֲבָה

קבוצות שונות החליטו לבוא לכדור הארץ, להפעילו עם אור, והם יידעו את בני האדם וחיזקו אותם. בדרך הזאת קבוצות אלה תכננו והתניעו את תוכניות בני האדם, בהתאם למידע. הקוראים מעודכנים ומבינים מול מה הם עומדים בתקופה הנוכחית, במהלך האחוד של האור הרב ממדי עם זהותם. אלה שהתעוררו והחלו בהיזכרות, הם התחילו כבר לחוות את תְדִירוּת האהבה.

תְדִירוּת האהבה, היא המאפשרת לבני האדם להרחיב את סקאלת האהבה, לגרסאות אחרות של התאים הרב ממדיים שלהם, וליצור ריפוי מאסיבי לתודעה ברמות רבות. החוויות בתחומים האלה של הפעילות עשויות להיות עוצמתיות, והן משנות את בני האדם במידה רבה. בני האדם אשר הפנימו, הם מסתובבים עם חיוך מאוזן לאוזן, כדי שאחרים יתהו מה הם היו עד כה.

בני האדם יוכלו לשאת עצמם בדרך הזאת, כי הם יהיו ברֶטֶט של התלהבות. אלה אשר השיגו כבר נמצאים ברֶטֶט של חיבור, וכל מה שהם מציירים לעצמם הוא חלק מהרֶטֶט הזה. כל דבר שלא יהדהד בתדר הזה, הוא אפילו לא יוכל להתקרב אליהם. למעשה כאשר בני האדם מְהַדְהֶדִים בתדרים גבוהים, כל דבר אשר לא בתדרים האלה, הוא אפילו לא יראה אותם. כאשר בני האדם פועלים בתְדִירוּת של המידע, אשר מוצמד ליצירה ואהבה, הם מכניסים לעבודה את הפצת התְדִירוּת.

הפצת התְדִירוּת מתקיימת לא בעשייה עבור אחרים, אלא עַל יְדֵי מתן אפשרות לאחרים להרגיש את התְדִירוּת, כאשר הם יבואו במגע אִתָּם. הקוראים הם בעלי ערך שלא יסולא בפז, הם יודעים שחלקם שולטים בדברים אלה. לכן אין שום סיבה, מדוע הם לא יוכלו לבקש להגיע גבוה מאוד. בימים אלה, חלק מהקוראים מתחיל להיראות כעל אנושיים, אבל זה לא בִּכְדֵי להפריד אותם מהאוכלוסייה. להיפך, זהו מקומם ללמד את האוכלוסייה, להראות להם איך הם יכולים לעשות את אותו הדבר, ולשתף את תדרים בְּחָוֹפְשִׁיּוּת. כך כולם יוכלו לגלות מה הם יכולים לעשות עבור עצמם, וזאת הדרך שכדור הארץ הולך ומתפתח.


מוּדָעוּת לְשִׁינּוּי

המוּדָעוּת מעוררת בתוך ההמונים בכדור הארץ, את סך כל האירועים המואצים, והמתפשטים וּמְחַלְחֵלִים, זו הדרך לתוך המציאות של כולם. אירועים אלה מתוזמנים ומעוצבים, כדי להביא את בני האדם כקולקטיב, וכמין אנושי לאוקטבה חדשה של ביטוי האור. השראה זו של הנחשול מגל האור הגלקטי, הוא מגיע מן העתיד דרך הפורטלים. בני האדם פותחים ומפעילים בכדור הארץ את התכנית, כל עוד הם עוקבים, ומטווים עצמם דרך מסע זה.

ההמונים מתעוררים, והקוראים רואים אותם סביבם, והם חשים בהמולת הַתּוֹדָעוֹת. השינויים הפנימיים של כדור הארץ, הם אלה אשר באמת מסמנים את טקס המעבר לכל האנושות.


הִתְעוֹרְרוּת לִפְעוּלָה

עזרה רבה מאוד מתקבלת מהמורים הקדומים, אשר הציגו את המידע לכדור הארץ, כך שמידע זה יביא להרמוניה, ויאחד את האנרגיות. נִיתָּן לכדור הארץ בזְּמַן הנוכחי, מסר תמציתי של השראה, מסר המכיל גלים של אמת. זהו מֶסֶר ליצירת גירוי, מֶסֶר ליצירת עניין, כדי לעורר את החלק של העצמי ולהמשיך להצעידו קדימה. כך שהחומר הנוכחי, הוא כדי לחזק את התעוררות והיזכרות בני האדם.

בני האדם יכולים להבין מהמסר הנוכחי, שהוא הגיע כדי להביאם להבנת הגרסאות השונות של המציאות, אשר הם אשליה. המסר מאפשר לקוראים להבין מה חלקם בכל זה, או המאפשר המשך התעוררות והיזכרות, באמצעות מסרים מעוררי מחשבה אלה. הרעיון הוא להזיז כל אחד מהקוראים ממקום הַנּוֹחוּת, לעורר אותו מהמקום בו הוא נמצא, אך לא לגרום לו להרגיש לא בנוח. בני האדם עלולים להביא עצמם לאי נוחות, ועליהם למצוא את מקום הַנֶּחָמָה.

הרעיון המרכזי, הוא שבני האדם יטפסו על כמה רכסי הרים בתוך המוּדָעוּת הקיימת בתוכם. הם ילכו למקומות חדשים של נוֹחוּת, ימצאו את העמקים של חיוניות נצחית, ביטוי מתמשך של יצירתיות, שם ימצאו נופים חדשים של תודעה, וגל גלקטי של אור מן העתיד.

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

תְּדִירוּת הָאַהֲבָה בַּמָאַסְטֵר

לֵידָה מֵחָדָשׁ לְמִשְׁפַּחַת הָאוֹר

המסר הניתן לקוראים, הוא מדבר אל תוך הנשמה והלב של כל אחד מהם. בני האדם מתבקשים לשמוע את הקריאה ולזהותה, לצעוד קדימה כחלק ממשפחת האור, האדם אשר לו יש את האומץ בימים אלה. בני האדם בכדור הארץ הולכים ומשתנים, כדי לחיות את האור ולשתפו עם כולם. בני האדם יודעים כבר, הם מגלים את פשטות היותם ומטרת קיומם, עליהם לפרוח עם זה.

בני האדם לומדים לקבל את המקום בו הם נמצאים, כדור הארץ בזְּמַן העמוק ביותר של המעבר. כך הם לומדים את תהליך המעבר לאוקטבה גבוהה של הבנת מיזוג המימדים, יצירת טריטוריה חדשה, היא אשר תוביל את כולם להבנה עמוקה יותר של המוות והלידה. יש צורך באורם של בני האדם, משום שאורם מייצג את מה שהם יודעים, לכן הגיע הזְּמַן לשתף את התגליות. עליהם לשתף את הניסים של הפעלת הרכב הפיזי, בזמנים אלה של שינוי.

המעבר הנוכחי כולל את מותו של עולם בני האדם, כפי שהם מכירים אותו. אבל בכל מוות יש גם לֵידָה מחדש, כאשר משהו מת, משהו חדש נולד, כמו כן הכוכב הזה, הנמצא בימים אלה של שינוי גדול.


הַשְּׁלִיחוּת הָאִישִּׁית

כל הקוראים נקראים לעמוד יחד כעמודים של אור, לראות את הדרך בזמנים אלה. בזמנים אלה בני האדם נואשים, כי בדרכים הישנות אין כבר פתרונות, והם כבר לא מתאימות. האור מביא הרבה תוהו ובוהו על פני כדור הארץ, ולכן במהלך הזמנים האלה יש צורך במתנותיהם של הקוראים. הקוראים לא יכולים לרוץ ולהסתתר, כי הם צריכים להתוות דרך לקהילות ולהביא דרכים חלופיות להוויה.

הקוראים צריכים לחלוק את אמונתם ביצירת מציאות דרך מחשבותיהם וליבם, כדי להראות לאחרים, איך זה עובד עַל יְדֵי ריפוי ויצירה. אידיאלים חדשים של הציוויליזציה, ושיתוף פעולה, עם הזְּמַן מגלים וחושפים נבואות עתיקות המתעוררות לחיים. הנבואות העתיקות האלה צבעוניות ויש להם גרסאות מִשֶּׁל עצמן, כך שהם מלמדות את כדור הארץ שיעורים גדולים.

כאשר בני האדם מתפתחים, הם נושאים את ידיעותיהם קדימה, הם משתפים וחיים אותם. כך הם הופכים לכלי גדול יותר, או ביטוי גדול יותר של האור. באמצעות תהליך זה בני האדם מוצאים, כי כבר בתקופה הנוכחית, הם מזנקים מעבר למהירות האור עם מה שהם יודעים, היכולות, הכישורים והמידעים אשר מגיעים אליהם, הם פשוט בתוכם.


הַגּוּף הַקַּל

הגוף הקל, הוא גוף המחזיק במוטציה מוחלטת של המינים, הוא יהיה מסוגל למזג מציאויות באמצעות הסטת התודעה. הסטת התודעה, משמעותה מַעֲבָר תודעתי עַל יְדֵי הַבַּעַת כוונה מנקודת מבט אחת לנקודת מבט אחרת. בדומה להחלפת ערוצים בטלוויזיה, כך הגוף הקל יחזיק את כל הנתונים המְקֻדָּדִים, ויוכל לתרגם אותם.

חשוב לזכור את עניין פשטות האור הנלכד, כאשר בני האדם בונים את גופם הקל. בני האדם מאפשרים את הארגון מחדש של המבנה המולקולרי, ואת התרופפות אחיזתו בהיבט מסוים בחומריות. כך הבנתם הרוחנית, היא יכולה להיות מותאמת יותר עם חייהם. בניית הגוף הקל מאפשרת פחות חומר לכוד, כדי להפגין ולאפשר לאור שהוא חופשי יותר בביטוי, ובחיפוש מקור משלו. כך שבני האדם יוכלו להיות מי שהם.

בני האדם הופכים להיות פחות מוצקים, כאשר הם מעלים את שיעורי הרֶטֶט. הם הופכים את גופם לגוף קל, וכך יהיה ניתן לראות את השינוי בגוף פשוטו כמשמעו. גוף האדם יהפוך להיות חיוני יותר, צעיר יותר, יִזּוֹן מהווייתו, וְהַמְּעַבֵּד של שפע המידע, וכך הוא יהפוך לישות על. בניית הגוף הקל, היא גורמת להפיכת האדם לישות על, ובהארכת אורך החיים של תאי הגוף, באמצעות התחדשות.

הרחבת חיי התאים חוזרת שוב לאופנה, זה חֵלֶק בבניית הגוף הקל, גוף שאינו כל כך צפוף, ואינו משמיד את עצמו. הגוף הקל מייצר ומחדש עצמו, כפי שבני האדם שואפים כל כך. בני האדם יהיו בעלי גוף קל, והם ירגישו בכך, בתנאי שמוחם הלוגי לא יהיה כל כך מודאג, והם יאפשרו לו.


אֱמוּנָה בַּדֶּרֶךְ

הַחֶבְרָה אינה אומרת שגוף קל אפשרי, אבל בני האדם חייבים להפסיק להקשיב לַחֶבְרָה, כי זאת הופכת להיות המשימה הקשה ביותר עבורם, זו ההפסקה הגדולה ביותר עבורם לעשות. לבני האדם יש את העצמי החברתי, והעצמי הרוחני, והם חייבים להחליט מי מהם הוא קדוש, ומי מהם הוא מקור סמכותם. עליהם לתת לעצמי האינטואיטיבי להיות סמכותם.

על בני האדם לאפשר את העצמי האינטואיטיבי, להיות נושא רגיל של חוויותיהם. אף אחד אחר לא ייתן תוקף לחוויותיהם הנובעות ממשימתם הידועה, ולא בהכרח אחרים יזכרו שהם עליהם. אם בני האדם מתחברים אל כל מה שהם יודעים, בִּידִיעָה ובעמדה שיש סדר אֱלוֹהִי, אז הם מבינים שהמטרה האלוהית, היא ללא הֶבֵּיטֵי האגו שלהם. אם הם מבינים את זה כל הזְּמַן, אז הם יוכלו לנוע במהירות בין מציאויות, בדרכים רבות ושונות.

נחשול הגל הגלקטי של האור, הוא יהיה חוויה אמיתית, הוא יעטוף את כולם בגרסה עצומה של הזדמנות גדולה ביותר, כמובן היא הבחירה האישית של כל אדם.


מִילוֹת סִיּוּם

המילים האחרונות כוללות תודה, לְכוֹל אלה אשר זיהו את מקור האור, הוא חלק מזהותם של הקוראים. מקור האור הוא המניע את בני האדם, לעקוב אחר הלחישות החרישיות, אשר מהדהדות לאורך הספיראלות המוזהבות, , בתאי גופם, דרך מסדרונות ישותם. הצוותים השונים אשר הגיעו ונמצאים בכדור הארץ, הם מכבדים את בני האדם, הם מכירים בהם, והם נמצאים בו כדי לסייע. כולם נמצאים כמשפחה אחת של אור, כדי להביא לַפּוֹעַל את הבחירה והחופש.

משפחת האור נמצאת ומסייעת להחזיר את ההתפתחות על כדור הארץ, להביא אותו לְמָקוֹם, בו הוא יזרח כחלק מספרייה חיה. כדור הארץ יהיה כוכב חדש, אור חדש על אופקים של עולמות עתיקים ורבים.

צוותי משפחת האור פועלים בעתיד לעבר בני האדם, הם מסייעים בחציית ההווה. משפחת האור פועלת כדי לעטוף את כל הקיום באוקטבה חדשה, באוקטבה הגבוהה ביותר, וזו עבודה משותפת בתהליך זה.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)