מבוסס על ראיון עם ניקולס טסלה

איך מתבטאת הַשְׁפָּעַת הָאֵנֶרְגִּיָּה עַל הַחוֹמֶר, איך בִּיטּוּי כּוֹחַ הַמְּשִׁיכָה מתחבר להתעלות האדם? מהו חוֹק הַיְּצִירָה ואיך מתחבר לאור? איך מתחברת תְּפִיסַת תּוֹרַת הַיַּחֲסוּת למוזיקה? מהי מוּזִיקָה שְׁמֵימִית? מהם חמשת התנאים להִתְפַּתְּחוּת אִישִׁית? איך כּוֹחַ הַהַדְמָיָה יכול לשפר את יכולות האדם? מה הקשר בין רִיפּוּי נֶפֶשׁ גּוּף? מה הקשר בין הָאָדָם וְהַיְּקוּם? מה הקשר בין אֵנֶרְגִּיַּת הַחַשְׁמַל לנשמה? איך שְׂפַת הַצְּלִילִים וְאֵנֶרְגִּיָּה מאפשרים יצירה ובריאה? איך הַזְּמַן וְהַשְׁפָּעוֹת קוֹסְמִיּוֹת נמצאות בסנכרון עם האדם? מהו המֶסֶר לְעָתִיד לָבוֹא אשר השאיר ניקולס טסלה?

עתיק-יומין

תפיסת האור בעתיד
מסר מניקולס טסלה

דִּבְרֵי פְּתִיחָה

בשנת 1899 התקיים ראיון עם ניקולה טסלה, כאשר הוא הציג מסרים של שליח אור, המחבר בין האדם, אנרגיות, ליקום ולאור. ניקולס טסלה מוכר לכולם כפיזיקאי, מהנדס חשמל וממציא, ונחשב בעיני רבים כאחד מגדולי הממציאים בכל הזמנים, גדול מהנדסי החשמל, ועל כך סופר רבות ואין מה להרחיב.

הפעם מזווית בלתי מוכרת למרביתנו, ניקולס טסלה היה איש מואר, מורה נבוכים, מאסטר, אדם אשר הקדים את זמנו בהבאת מידע על "האור" תרתי משמע.


הַקְדָּמָה

טסלה סיפר על תוכניותיו, הוא רצה להאיר את כל כדור הארץ. לטענתו יש מספיק חשמל, כדי להפוך להיות שמש שנייה. אור יופיע סביב הקו המשווה, כטבעת סביב כוכב שבתאי. האנושות בעבר לא הייתה מוכנה להגיע לִגְדֻלָּה ולטוב, אך עכשיו כל זה השתנה.


הַשְׁפָּעַת הָאֵנֶרְגִּיָּה עַל הַחוֹמֶר

בני האדם יכולים למהול ולהטעין את האנרגיות האחרות, "באנרגיה נפשית חיובית". האנרגיה החיובית נמצאת במוזיקה של באך או מוצרט, או בפסוקים של משוררים גדולים. "בליבת כדור הארץ יש אנרגיית שמחה, שלום ואהבה". הביטוי הוא בפרח הצומח מתוך האדמה, האוכל היוצא מהאדמה, וכל דבר הגורם לאדם לחוש במולדתו.

טסלה בילה שנים בְּחִפּוּשׂ אחר דרך בה האנרגיה הזו יכולה להשפיע על בני האדם. היופי והריח של הוורדים יכול לשמש כתרופה, וקרני השמש כמזון.

"לחיים יש אינסוף צורות, וחובתם של מדענים היא למצוא אותם בכל צורת חומר". שלושה דברים חיוניים בזה, וכל מה שאדם צריך לעשות הוא לחפשם.

הנושא הראשון הוא האוכל, איזה אנרגיה כוכבית או ארצית עשויה להאכיל רעבים בכדור הארץ? באיזה יין ניתן להשקות את כל הצמאים, כדי שהם יוכלו לעודד את רוחם, ויבינו שהם הָאֵלִים?

הנושא השני הוא להשמיד את כוח הרוע והסבל, אשר בני האדם עוברים בחייהם. לעיתים הם מתרחשים כמגפה בעומק החלל. במאה זו המחלה התפשטה מכדור הארץ ליקום, והתרופה וההחלמה היא מהיקום לכדור הארץ.

הנושא השלישי, האם יש שפע אור ביקום? כוכב יכול להתגלות, אף שעל פי כל החוקים האסטרונומיים והמתמטיים, הוא אמור להעלם, ונראה שאין שום דבר שיכול לשנות זאת.


בִּיטּוּי כּוֹחַ הַמְּשִׁיכָה

כוכב בגלקסיה הנוכחית, האור שלו יכול להופיע בצפיפות כזו, המתאימה להיקף הקטן מתפוח, וכבד יותר ממערכת השמש. "לכוח המשיכה נוטים להתייחס אליו לרוב כדי לעוף, אך הכוונה היא לא ליצירת כלי תעופה, אלא כדי ללמד אדם להחזיר את הכרתו לכנפיים שלו". בנוסף לכך, להעיר את האנרגיה הקיימת באוויר.

ישנם מקורות אנרגיה עיקריים, מה שנחשב לחלל ריק הוא רק ביטוי לדבר שלא מתעורר. "למעשה אין חלל ריק בכדור הארץ, וגם לא ביקום". חורים שחורים, עליהם מדברים האסטרונומיים, הם המקורות החזקים ביותר של "מקורות אנרגיה וחיים".

אדם חייב להיות סנטימנטלי לציפורים, בגלל כנפיהם, משום שלאדם היה לו אותם בעבר, הם אמיתיים וגלויים. בניסיון לעוף מהגג נופלים ונפגעים, משום שחישובי ילדים יכולים להיות שגויים. אולם "בכנפי הילדים יש את כול החיים".


חוֹק הַיְּצִירָה

בלידת היקום, "החומר נוצר מהאנרגיה המקורית והנצחית המוכרת לכולם כאור". אור בוהק, בו נראים כוכבים, כוכבי לכת, האדם וכל מה שבכדור הארץ וביקום. כך "החומר הוא ביטוי לצורות אינסופיות של אור", משום שהאנרגיה קדומה לחומר, ולכן ישנם "ארבעה חוקי יצירה".

החוק הראשון, "מקור כל" והוא מסובך להבנה, עלילה חשוכה שהמוח לא יכול להעלות על הדעת, או למדוד במתמטיקה, כך שהעלילה מתאימה לכול היקום.

החוק השני, "לפוגג את החשכה" היא הטבע האמיתי של האור, מהבלתי מוסבר וּלְהָפְכוֹ לְאוֹר.

החוק השלישי, "הכול הוא בְּהֶכְרֵחַ האור", להפוך כל דבר להיות לעניין של האור.

החוק הרביעי, "אין התחלה ואין סוף", שלושת החוקים הקודמים מתקיימים תמיד, והיצירה או הַבְּרִיאָה היא נצחית.


תְּפִיסַת תּוֹרַת הַיַּחֲסוּת

"לא קַיָּים חלל מפותל, הוא נוצר מהסיבה שהמוח האנושי אינו יכול לעכל את משמעות האינסוף והנצח". אם תורת היחסות הובנה בבירור על ידי בוראה, הוא היה זוכה ל-אלמוות, אפילו פיזית אם היה רוצה.

האדם הוא חלק מהאור, וזאת מוזיקה. האור ממלא את ששת החושים של האדם, "אני רואה את זה, שומע, מרגיש, מריח, נוגע וחושב, כך שלחשוב על זה, הוא המשמעות של החוש השישי".

חלקיקי האור הם כְּתָוִוים כתובים, כך שהבזק ברק יכול להיות סונטה שלמה, "ואלף הבזקי ברק יוצרים קונצרט".

פיתגורס ומתמטיקה, מדען לא יכול ואסור לו להפר את שני אלה, משום שמספרים ומשוואות, הם סימנים המסמנים את "מוזיקת הספירות".

"אם איינשטיין היה שומע צלילים אלה, הוא לא היה יוצר תיאוריות על יחסיות". צלילים אלה, הם המסרים לתודעה שלחיים יש משמעות, שהיקום קַיָּים בהרמוניה מושלמת, ויופיים הוא הגורם והתוצאה של היצירה והבריאה.

"מוזיקה זו היא המעגל הנצחי של שמים זרועי כוכבים". הכוכב הקטן ביותר השלים קומפוזיציה, וגם חלק מהסימפוניה השמיימית. "פעימות ליבו של האדם, הם חלק מהסימפוניה על כדור הארץ".

לְנְיוּטוֹן נודע כי הסוד הוא בסידור גיאומטרי, ובתנועה של גרמי השמיים. ניוטון הכיר בכך, "שחוק ההרמוניה העליון קיים ביקום". לכן החלל המפותל הוא כָּאוֹס, וכָּאוֹס הוא לא מוזיקה, וניתן לומר "שאיינשטיין בהיבט הזה, הוא שליחו של הזמן, של הצליל והזעם".


מוּזִיקָה שְׁמֵימִית

"מוזיקה שמימית" ניתן לשמוע באופן רציף, כאשר "האוזן הרוחנית" הופכת לְגְדוֹלָת ממדים כמו השמים הנראים מעל, ואף את "האוזן הטבעית" ניתן להגדיל כרדאר. על פי תורת היחסות, שני קווים מקבילים ייפגשו באינסוף, "על פי התורה של איינשטיין המפותל יתיישר". "ברגע שצליל נוצר הוא נמשך לְעוֹלָם", עבור אדם זה יכול להעלם, אך הוא ממשיך להתקיים בשקט, הוא אשר הכוח הגדול ביותר של האדם.

טסלה סיפר, "אין לי דבר נגד מר איינשטיין, הוא אדם חביב, הוא עשה הרבה דברים טובים, שחלקם יהפכו להיות חלק מהמוזיקה". הוא הוסיף "אכתוב לו ואנסה להסביר שאֶתֶר קיים, והחלקיקים שלו הם אלה השומרים על היקום בהרמוניה, והחיים בְּנֶצַח".


הִתְפַּתְּחוּת אִישִׁית

התנאי הראשון, "מודעות גבוהה ליעוד ולמשימה שעל האדם לבצע". האדם חייב לדעת, אם כי עמימות עשויה להיות בימים הראשונים להבנה זו.

אין על האדם להתנהג בצניעות מזויפת, עץ אלון יודע שהוא עץ אלון, ושיח לידו יודע שהוא שיח. מרבית מתגליותיו של האדם, הוא יודע עליהן כבר בילדותו שֶׁיַּשִּׂיגֵן, אם כי זה לא ניכר עליו.

התנאי השני, "לאמץ נחישות".

התנאי השלישי, "האדם זקוק להדרכה על כל האנרגיות החיוניות והרוחניות בעמל יומו". לכן האדם זקוק לטיהור ההשפעות הרבות והצרכים הקיימים לו. אדם שיאמץ זאת ירגיש שלא הפסיד מאומה, אלא פשוט הרוויח, ייהנה מכל יום ולילה, יהפוך לאדם מאושר.

התנאי הרביעי, "התאמה של הרכבת החלקים הפיזיים עם העבודה באנרגיה". תחזוקת הרכבי גוף האדם כמכונה מושלמת, הֶכֵּרוּת עם המעגלים החשמליים בגוף, ומה טוב לו.

"האוכל השכיח אשר מרבית האנשים אוכלים, הוא עשוי להיות מזיק ומסוכן". לעיתים ניתן לדמיין את השפים בעולם, כאילו כולם נמצאים בקשירת קשר נגד המין האנושי. בין היתר, ניתן לשלוט על זרם הדם ותהליכים רבים סביב האדם.

התנאי החמישי, "התאמה לאדם הוא הזיכרון". אצל מרבית בני האדם, המוח הוא שומר הידע על העולם, והידע הנצבר במהלך החיים. "חשוב שהמוח יעסוק בדברים חשובים יותר מאשר לזכור", הוא הבוחר את הנדרש ברגע נתון.

"כל מה שסביב האדם, רק צריך לצרוך, כל מה שהאדם ראה פעם, שמע, קרא ולמד, מלווה אותו בצורה של חלקיקי אור". חלקיקים אלה הם צייתניים ונאמנים, והם יכולים להיות מוחזקים בראש במשך שנים רבות, ורק אז להבינם.


כּוֹחַ הַהַדְמָיָה

"כוח ההדמיה מאפשר להביא יצירתיות לחיים, לדמיין, להמציא וליצור את אירועי החיים", גלויים לכל התרחשות או פרט. חשוב לטפח ולשמור על יכולת זו, לבצע תיקונים על ההדמיה ועל יצירות החיים.

"באמצעות הדמיה ניתן לפתור נפשית משוואות מתמטיות מורכבות". ניתן לחזק את הראייה והשמיעה, ולשמוע רעם במרחק רב , לראות צבעים בשמיים, שבני אדם אחרים לא יכולים לראות. את יכולת הרחבת הראייה והשמיעה ניתן לפתח במודע.


רִיפּוּי נֶפֶשׁ גּוּף

"מחלות הם לעיתים קרובות תוצאה של חוסר אנרגיה, חוסר כוח חיוני, תשישות". אולם לעיתים קרובות, נדרש טיהור הנפש והגוף מרעלים שהצטברו. יש צורך שאדם יסבול מפעם לפעם, משום "שמקור כל המחלות הוא ברוח, לכן הרוח יכולה לרפא את רוב המחלות". הידע איך האנרגיה הנפשית והחיונית הופכת למה שהאדם רוצה, ודרכם משיגים שליטה על כל הרגשות, הינדים קוראים לזה "קונדליני יוגה".

ניתן ללמוד את הידע, במשך שנים רבות, או הוא נרכש מלידה. הידע נמצא בקשר ישיר עם האנרגיה המינית, הנמצאת נפוצה ביותר ביקום. "על בני האדם לעשות הכול בכל יום, בכל רגע אם אפשר, כדי לא לשכוח מי הם, ולמה הם על כדור הארץ". בני אדם יוצאי דופן נאבקים עם מחלות, עוני, חֶבְרָה הפוגעת בהם בטיפשותה, אי הבנתה, רדיפתה, ובעיות אחרות. "לכן יש מלאכים רבים שנפלו על פני כדור הארץ".

סוֹדוֹת קְדוּמִים בְּאַחְדוּת הַמַּחְשָׁבָה הַתְּחוּשָׁה וְהָרֶגֶשׁ

הבאת מידע על "האור"

הָאָדָם וְהַיְּקוּם

"החיים הם קצב שיש להבינו, להרגיש את הקצב, להתכוון אליו, ולהתפנק בו". האדם צריך להרגיש אסיר תודה, על כל הידע שיש לו. "כל דבר אשר חי, הוא קשור למערכת יחסים עמוקה ונפלאה, האדם והכוכבים, השמש, הלב והמחזור של אינסוף עולמות". קשרים אלה הם בלתי שבירים, אבל יכולים להיות כנועים, משלימים, ולהתחיל ליצור מערכות יחסים חדשות ושונות בעולם, אשר לא מפרות את הישן.

ידע בא מהחלל, החזון של בני האדם, הוא הערכה המושלמת ביותר שלהם. כך "לבני האדם יש שתי עיניים, אַרְצִיּוֹת וְרוּחָנִיּוֹת, אם כי מומלץ לאדם להפוך לעין אחת". "היקום חי על כל גילוייו, כחיה חושבת, והאבן היא ישות חושבת ורגישה, כמו צמח, חיה ואדם". כוכב מאיר ביקש להסתכל עליו, ואם האדם לא היה שקוע בעצמו, הוא היה מבין את השפה והמסר שלו.

נשימתו, עיניו ואוזניו של אדם חייבים להתאים בנשימה, עיניים, אוזניים ליקום. לכן המשמעות שיש ידע כללי ואמת שהאדם תמיד החזיק. "לַיְּקוּם יש רק חומר אחד, ואנרגיה עליונה עם מספר אינסופי של גילויי חיים". הדבר הטוב ביותר הוא שחשיפת סודות הטבע, מגלים את האחר.

אי אפשר להסתירם, הם סביבנו, אבל בני האדם עיוורים וחרשים להם. אם בני האדם קושרים עצמם רגשית אליהם, הם מגיעים אליהם בעצמם. "יש הרבה תפוחים, אבל ניוטון אחד, הוא ביקש רק תפוח אחד שנפל לפניו".


אֵנֶרְגִּיַּת הַחַשְׁמַל

הכול הוא חשמל, "בראשית היה אור, מקור אינסופי אשר הצביע על חומר, והפיץ אותו בכל הצורות המייצגות את היקום, ואת כדור הארץ, על כל הֶבֵּיטֵי החיים שֶׁבּוֹ""שחור הוא הפנים האמיתיות של האור", רק שבני האדם לא רואים את זה. הוא חסד יוצא דופן לאדם וליצורים האחרים.

אחד החלקיקים שלו מחזיק אור, אנרגיה תרמית, אנרגיה גרעינית, אנרגית קרינה, אנרגיה כימית, אנרגיה מֵכָנִית, ואנרגיה לא מזוהה. כך בכוחו להניע את כדור הארץ במסלולו, זהו מנוף ארכימדי אמיתי. ניתן לראות שהאדם הוא חשמל בצורה האנושית, אך מרבית מבני האדם לא מבינים את זה. "גופו של האדם ומוחו עשויים מכמות גדולה של אנרגיה, בהם יש את רוב החשמל".

"האנרגיה השונה אצל כל בני האדם, היא ההופכת את האדם לאני או לנְשָׁמָה". עבור יצורים אחרים במהותם, "נְשָׁמָה" של הצמח היא "נְשָׁמָה" של המינרלים ובעלי החיים.

"תפקוד מוחי, ומוות באים לידי ביטוי באור". ניתן לראות שיש מקרים שאדם בנעורים עם עיניים שחורות, בבגרותו משתנות לכחולות, וככל שהזמן עובר וּמֶתַח המוח מתחזק, צבע עיניו קרוב יותר ללבן, כצבע השמים.


שְׂפַת הַצְּלִילִים וְאֵנֶרְגִּיָּה

הצליל לא קַיָּים רק בִּרְעָמִים וּבְרָקִים, אלא בטרנספורמציה לבהירות ולביצוע. "ניתן לשמוע צבע, השפה היא של המילים, מה שאומר שהיא מהצלילים והצבעים". כל ברק ורעם שונים זה מזה, וניתן לתת להם שמות, יש בהירים ועוצמתיים יותר שלא נעלמים. חלקם אף חוזרים, וניתן לזהותם מִבֵּין אלפים.

"הדמיון מוליד את החיים, ומאפשר הכלה באמצעות מחשבה, לימוד שליטה ברגשות, חלומות וחזיונות". חשוב להוקיר ולטפח את ההתלהבות, לבלות את החיים בְּאֶקְסְטָזָה, "כמקור אושר".

"הסוד טמון בעובדה שחלקיקי האור מחזירים את מצבם המקורי", וכמה מָאַסְטְרִים ידעו את הסוד. החיפוש אחר הדרך לשימור האנרגיה האנושית, אלה הם צורות אור, לפעמים ישר כמו אור שמימי, מתוך רצון לתעל רוחניות למוסר.


הַזְּמַן וְהַשְׁפָּעוֹת קוֹסְמִיּוֹת

"לא ממש ניתן לבטל את הזמן, כי התכונה הראשונה של האנרגיה היא טרנספורמציה". היא בשינוי תמידי כעננים, אבל אפשר למנף את העובדה שאדם משמר תודעה לאחר החיים הארציים. בכל פינה ביקום קיימת אנרגית חיים, אחד מהם הוא אלמוות, שמקורו מחוץ לאדם והוא מחכה לו. היקום הוא רוחני, והוא רק חצי מהדרך הזאת. "היקום הוא מוסרי יותר מהאנושות, משום שהיא לא יודעת מה טיבו, וכיצד לתאם חייהם עמו".

"מחלות כמו סבל, רוע, מלחמות וכל דבר אחר, אלה מה שהפכו את חיי האדם למצב אבסורד וְאָיוֹם". לא נִיתָּן לְרַפֵּא מחלה זו לחלוטין, אך התודעה תהפוך אותה למסובכת ומסוכנת פחות. בכל פעם שבני אדם קרובים ויקרים נפגעים לאדם, הוא עשוי לחוש כאב פיזי. הסיבה לכך "גוף האדם עשוי מחומר דומה, ונשמותיהם קשורה בחוטים בלתי שבירים".

עצב בלתי מובן אשר הציף בני אדם, פירושו שאי שם, בצד השני של כדור הארץ, ילד או אדם נדיב מתו. היקום כולו חולה בתקופות מסוימות מעצמו ומאתנו. היעלמות של כוכב והופעת שביטים, הם משפיעים על בני האדם יותר ממה שהם יכולים לדמיין. "היחסים בין היצורים על פני כדור הארץ חזקים עוד יותר, בגלל הרגשות והמחשבות", במחשבה שהפרח יהיה בעל ריח טוב יותר או ייפול בדממה.

אמיתות אלה על בני האדם ללמוד, במטרה להבריא. "התרופה נמצאת בליבות בני האדם ובאופן שווה, בליבותיהם של בעלי החיים ביקום".


מֶסֶר לְעָתִיד לָבוֹא

"אני עובד למען העתיד", ובני דורי לא יבינו אותי. אבל "יום אחד יִשְׁלְטוּ חוקי הטבע המדעיים, אלה אשר גיליתי את סודותיהם", והכל ישתנה תוך זמן קצר, הכול ישתנה. "עידן חדש של חוכמה אנושית יתחיל", ותכונות המפתח שלו יהיו הבנת הזמן, "גילוי מקור אנרגיה בלתי מוגבל", ועיצוב החומר על פי רצון המדענים.

המצפון האנושי יזיז את גבולות החיים, "וניתן יהיה לדבר עם נשמותיהם של המתים המופרדים מגופם". אני גם משוכנע "כל היקום מאוחד, הן במובן החומרי והן ברוחני". "שם ביקום יש גרעין שנותן לנו את כל הכוח, את כל ההשראה". זה מושך אותנו לעצמו לנצח, אני מרגיש את העוצמה והערכים שהוא משדר בכל היקום, ובכך "לשמור על זה בהרמוניה".

לא הפרתי את סוד הליבה ההיא, ובכל זאת אני מודע לקיומה. "כאשר אני מעוניין להעניק לה תכונה מהותית כלשהי, אני מדמיין אור, כשאני מנסה לכוונו רוחנית, אני מדמיין יופי וחמלה". "האדם אשר נושא את האמונה הזו בפנים מרגיש חזק, הוא מוֹצֵא שמחה בעבודתו", משום שהוא חווה את עצמו כטון יחיד בהרמוניה אוניברסלית.

"לסיום, העתיד כבר כאן, הזמן הוא עכשיו, לכן בני האדם צפויים להתחיל לממש את הגילויים בתקופה הקרובה".

עידן חדש של חוכמה אנושית החל, ותכונות המפתח שלו הם הבנת הזמן, גילוי מקור אנרגיה בלתי מוגבל, ועיצוב החומר על פי רצון המדענים

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)