מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מי הם הדַּארְקוֹנִים או הרֶפֶּטִילְיָאנִים? מה יַחֲסֵי הגומלין בין הרֶפֶּטִילְיָאנִים, האָנוּנָאקִי לבני אנוש? איך הסתיים שלטון הרֶפֶּטִילְיָאנִים והאָנוּנָאקִי? מָה היה הסיכום של הפדרציה הגלקטית עם הרֶפֶּטִילְיָאנִים? איזה סוגי דנ"א בן האנוש מכיל? מִי נִוֵּן את הדנ"א של בני האנוש? מַהֵם היחסים בין הרֶפֶּטִילְיָאנִים לָאֶחָד? מי היו האלים בתרבות מִצְרַיִם הקדומה? מי היו הדינוזאורים בכדור הארץ? איך בוצעה ההאצה של הדנ"א של בן האנוש? מָה היה תפקיד הערים התת קרקעיות? במה מתבטאת שושלת הדם? מהי יכולת שינוי צורה? מה נדרש לבן האנוש להפעלת הדנ"א הראוי? איך נוצרה התפתחות בן האנוש בכדור הארץ? מַהֵם הגורמים השותפים ליצירת בן האנוש? מה מאפשר הידע הטמון בדנ"א? מהיכן נובע הרצון לִשְׁלִיטָה באוכלוסיית בני האנוש? מהו התכנות לִשְׁלִיטָה בתודעה האנושית? מי שתל את מנגנון ההישרדות בבני האנוש? איך ניתן להשתחרר ממנגנון ההישרדות? מדוע חשוב לדעת ולהכיר בעבר הקדום? איך צריך להכיר במגבלות בן האנוש? כיצד בן האנוש יכול לצאת לעצמאות ולריבונות? במה מתבטא הגבלת האמון?

עתיק-יומין

היסטורית הדנ"א האנושי
הפעלת הדנ"א המורחב

דִּבְרֵי פְּתִיחָה

"חשוב להתחיל ולומר, לא כל הרֶפֶּטִילְיָאנִים שליליים או מרושעים". זה סוג ההיסטוריה הקדומה, אשר אפשר לקבלה או לדחותה. חלק מבני האדם שטרם נפגש עם הסיפור, עשויים לחשוב שהמידע פרוע. המידע עשוי להישמע דמיוני, אבל על האדם לבחון זאת בעזרת תחושותיו ורגשותיו.

"כל אדם יכול לקרוא את הסיפור, המידע, המסר, התדר לדחותו או לקבלו, הכול ראוי נכון ומתאים. הקשבה לפעימות הלב, לתחושות הלב", אלה מאפשרות מענה והבנה פנימית לכל שאלה בחיים.


הַקְדָּמָה

"דַּארְקוֹנִים או רֶפֶּטִילְיָאנִים היו המינים האינטליגנטיים המקוריים בכדור הארץ". ניתן להעלות במחשבה את עידן הדינוזאורים, להסתכל על ה-טיראקס עם הזנבות הארוכים, והזרועות הקצרות, איך הם רצו ומה היה סוג התנהגותם. ניתן למצוא דמיון רב אם כי מודרני יותר, מתקדם יותר, כך "הגרסה האינטליגנטית הכמעט אנושית של הדינוזאורים, הם הרֶפֶּטִילְיָאנִים והדַּארְקוֹנִים".

בנוסף להם הגיעו האָנוּנָאקִי לכדור הארץ, יחד עם הדיירים הקיימים ובניהם בני האנוש, הם הצליחו לבצע את משימתם. במהלך הדרך בני האנוש עבור שינויי דנ"א רבים, כעת הזמן להכיר בהם, להסיר את המחסומים, ולדעת להכיר ביכולות העילאיות.


הָרֶפְּטִילְיָאנִים הַקְּדוּמִים

"הדַּארְקוֹנִים פשוטו כמשמעו נראו כאילו יש להם מעיל קשקשי עבה ירוק", מזכיר מְעַט את העור של הפילים אבל ירוק, לעיתים מְעַט אפרורי. "ישנם מינים רבים ושונים בין הדַּארְקוֹנִים הרֶפֶּטִילְיָאנִים", ואף תתי מינים בתוכם, אלה היו אחד המינים האינטליגנטיים אשר חיו על כדור הארץ.

התנינים היו קיימים בכדור הארץ עוד מלפני 2 מיליוני שנה, או בשם הקדום תמסח, כך זוחל מסוג זה, הוא מסוגל להסתגל לסביבה. הם שרדו זמן רב, הם היו המינים האינטליגנטים הַמְּקוֹרִיִּים, מתוך מינים רבים ושונים, אשר חיו על פני כדור הארץ הַרְבֵּה לפני "בן האנוש".

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים, הם היו אחד המינים האינטליגנטיים המקוריים על כדור הארץ". לעומתם "אחד המינים המפותחים והמתקדמים, הוא נקרא אָנוּנָאקִי או נפילים", והם באו כדי לכרות את המשאבים של כדור הארץ. כך הם התחילו לעבוד עם "המינים הדַּארְקוֹנִים" אשר נמצאו, כדי ליצור מין אנושי אחר.

מטרתם הייתה ליצור מין אנושי אחר באמצעות ניסוי, "כך שבני האנוש, הם בעצם נועדו להיות גזע עבדים". בכך לעזור בכריית הזהב והמינרליים האחרים, אשר "האָנוּנָאקִי" מצאו בכדור הארץ.

"האָנוּנָאקִי והרֶפֶּטִילְיָאנִים" נכנסו לעסקת סחר זו, וְסִכְּמוּ בְּנֵיהֶם, "אם נוכל לחבור ולהסתדר, שנינו נוכל להפיק תועלת, ולהשתמש בבני האנוש". הם נכנסו לשיתוף פעולה וכך זה החל, ובסופו של דבר הסתיים לא לפני זמן רב.


סִיּוּם שִׁלְטוֹן הָרֶפֶּטִילְיָאנִים

"סיום שיתוף הפעולה החל להתרחש 8,000 – 10,000 לפני הספירה, כאשר הפדרציה הגלקטית הגיעה לכדור הארץ". "הפדרציה הגלקטית" אמרה לשניהם, "לדַּארְקוֹנִים הרֶפֶּטִילְיָאנִים ולאָנוּנָאקִי", שהם אינם רשאים להתערב ולהפריע בחייהם של "בני האנוש", הומו ספיאנס.

דבר זה עצבן את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", משום שהם ראו בכדור הארץ כשייך להם, והם יכולים לעשות כל מה שהם רוצים עם "בני האנוש", או היצורים על כדור הארץ.

למעשה "הפדרציה הגלקטית" אמרה "לדַּארְקוֹנִים", "אתם צריכים להיות מחוץ לכדור הארץ, אתם כבר לא יכולים להפריע". "הפדרציה הגלקטית" ניסתה להוציא את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" מכדור הארץ, "וזה התרחש בתקופת מִצְרַיִם הקדומה".

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים" סֵרְבוּ לעזוב, הם אמרו "אנחנו לא עוזבים, אנחנו לא עוזבים את הפלנטה שלנו". "הפדרציה הגלקטית", היא למעשה דחפה את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" אל מתחת לאדמה.


הַחַיִּים בְּמַעֲמַקֵּי הָאֲדָמָה

"הפדרציה הגלקטית" אמרה "לרֶפֶּטִילְיָאנִים", "אם אתם לא עוזבים את כדור הארץ, אתם חייבים לרדת למעמקי כדור הארץ, מתחת לאדמה, משום שאתם לא יכולים להתערב יותר בחיי בני האנוש".

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים" לא אהבו זאת, אך לא הייתה להם ברירה. כל המערות והמנהרות האלה, "כל אותם המערכות הנמצאות מתחת לפני האדמה, אשר נמצאו על ידי המדע, משתייכות אליהם".

המערכות הנמצאות מתחת לאדמה, כולם בפועל נוצרו על ידי "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" בראש ובראשונה, כדי לאפשר להם לשרוד. שינויים רבים ותזוזות באדמה, הם הובילו להרס ושואה לאורך השנים בכדור הארץ, והובילה את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" לִירִידָה מתחת לקרקע, לעֲלִיָּה מעל פני הקרקע, בצורה מחזורית, בהתאמה לטבע.


הַדּנ"א שֶׁל בְּנֵי הָאֱנוֹשׁ

"זה סוג ההיסטוריה הקדומה, אפשר לקבלה או לדחותה. חלק מבני האדם אשר טרם נפגשו עם הסיפור, הם עשויים לחשוב שהמידע פרוע. המידע עשוי להישמע פרוע, הזוי ומצוץ מהאצבע, אבל על האדם לבחון זאת בעזרת תחושותיו ורגשותיו".

מה שהתרחש לאחר מכן, "הפדרציה הגלקטית החלה לערבב את הדנא שלהם, המלאכי הֲפֶּלָדְיָּאנִי, הדנא האפור עם ההומו ספיאנס". "בני האנוש", כך לפתע פתאום קיבלו תוספת עצומה בדנ"א.

"בני האנוש" לפתע קיבלו דנ"א בממד שמיני, דנ"א בממד שביעי, דנ"א בממד שישי. "הרֶפֶּטִילְיָאנִים נמצאים בצפיפות הממד הרביעי", ולכן הם לא מסוגלים להתחבר ליקום, לא מסוגלים לקבל את האנרגיות הַשַּׁמָאנִיּוֹת, כפי שקיבלו בני האנוש באותם הימים.

דבר זה הצליח לעצבן את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" עוד יותר, המחשבה שהעבדים הנמוכים, "בני האנוש" העבדים המקוריים, הם עוצמתיים יותר כעת מהילידים. "בני האנוש עוצמתיים משום שיש להם דנ"א טוב יותר, כמות גדולה יותר של דנ"א בתוכם", ומעבר לכך הם קיבלו את אדמתם.

דבר זה יצר מהומה רבה בקרב "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", הם לא אהבו את זה בִּכְלָל. כך "בני האנוש יודעים, שיש להם כמות גבוהה של דנא רֶפֶּטִילְיָאנִי, הוא הַמְכֻנֶּה גם זוֹחֲלִי במערכת גופם".


מַנְגְּנוֹן הַהִשָּׂרְדוּת בִּבְנֵי הָאֱנוֹשׁ

במוחם של בני האנוש יש משהו הנקרא "קליפת המוח הקדם חזיתי", הוא אשר קורא "לַמֹּחַ הרֶפֶּטִילְיָאנִי", וזה חלק ממנגנוני ההישרדות של בני האנוש. "בתקופה זו, אותם תוכנות, הַטְבָּעוֹת רְפֶּטִילִיָּאנִיּוֹת מוּסָרוֹת ומתבטלות מראשם של בני האנוש". מנגנוני ההישרדות באמת תֻּכְנְתוּ בבני האנוש, ו"הם אלה אשר השרישו לו פחד, עוצמת שליטה, ובצע".

מרכיבים אלה תֻּכְנְתוּ מראש עבור בני האנוש, המגיע מקליפת המוח הקדם חזיתי, וזוהי הַמַּתָּנָה שניתנה לו "מהרֶפֶּטִילְיָאנִים". בסופו של דבר, "כל אדם עליו לאהוב עצמו בכל היבט העצמי, בין אם פֶּלָדְיָּאנִי, אפור, רֶפֶּטִילְיָאנִי, או אָנוּנָאקִי". "בני האנוש" יכולים לאהוב את כל ההיבטים, משום שזה מְבַטֵּא תמונה מלאה איך כל זה נמצא ביקום.

דבר זה "מאפשר לבני האנוש לשחק את שני הצדדים, להתעסק עם האור והחושך", עליהם לדעת שהם מיוחדים ומדהימים. "בני האנוש לא צריכים לחשוש", אֵלָא לדעת שכאשר הם מעלים את הרטט שלהם, הם מזינים ומפעילים את מנגנוני הדנ"א השונים שבגופם.


הָרֶפְטִילִיָּאנִים וְהָאֶחָד

סקירה קצרה, מי הם ישויות אלה הקשורים גם לכדור הארץ? "יש דַּארְקוֹנִים, רֶפֶּטִילְיָאנִים מסוגים שונים", מינים שונים כאשר לחלקם יש זנבות, לחלקם יש כנפיים, לחלקם יש את שניהם, לחלקם יש קרניים, לחלקם אין מאפיינים אלה. "יש סוגים רבים של דַּארְקוֹנִים רֶפֶּטִילְיָאנִים אי שם ביקום", אולם מסופר על האסוציאציה וההיסטוריה ביחס "לרֶפֶּטִילְיָאנִים" בכדור הארץ.

תודעתם של אלה התגלמה לגופם בנפרד "מהאחד", משום שהם בחרו בשירות לעצמי, והם בחרו בפחד על פני אהבה ברוב הזמן. סוגים אלה מופרדים מאוד "מהאחד", ולכן הם לא יודעים איך אהבה מרגישה.

"ניתן לראות בני אנוש הכועסים מאוד על האחר, צועקים, מכים, והם לא יודעים מאיפה זה מגיע, זה מגיע מהצד הרֶפֶּטִילְיָאנִי הזוחלי".


הָאֵלִים בְּמִצְרַיִם הַקְּדוּמָה

"במִצְרַיִם הקדומה היו ישויות שהתנשאו לגובה של 7 מטר, הם האָנוּנָאקִי, ואיתם היו ישויות רֶפֶּטִילְיָאנִים מסוג הדומה לדינוזאורים". "האָנוּנָאקִי והרֶפֶּטִילְיָאנִים" הסתובבו במחיצת "בני האנוש".

ההיררכיה הייתה מובנת לכולם, "האָנוּנָאקִי היו הנערצים, הם היו נראים לבני האנוש כאלים". "הרֶפֶּטִילְיָאנִים היו גם הם ענקיים בגובה 3 מטר, כמעט כפול מגובהו של אדם ממוצע בתקופה ההיא".

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים היו סוג של מנהלי עבודה", הם היו המנהלים של "האָנוּנָאקִי". הם פשוט בִּצְעוּ את הבקשות אשר "האָנוּנָאקִי" העבירו אליהם.

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים" קִבְּלוּ תפקיד היררכי נאה למדי, והם היו אכזריים מאוד "לבני האנוש", למעשה הם התנהגו כמו בעלים של עבדים. אם כך, "האָנוּנָאקִי והרֶפֶּטִילְיָאנִים אשר הסתובבו סביב בתקופה של התפתחות מִצְרַיִם הקדומה, מדוע אין תיעוד שלהם במִצְרַיִם הקדומה?"

"התיעוד לא היה דבר חוקי עבור בני האנוש", משום שחל עליהם איסור לתאר את "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" בצורתם האמיתית, בהירוגליפים וכמו כן בפסלים.

באותה התקופה הייתה אומנות רבה, "האיסור לתאר את הרֶפֶּטִילְיָאנִים בצורתם האמיתית, הובילה את בני האנוש לתארם בצורות שונות". אם כי נמצאו מספר חפצים מהתקופה הקדומה, חפצים אשר "בני האנוש" יצרו כדי שיימצאו בעתיד, תוך סיכון חייהם.

"בני אנוש" אשר יחפשו חפצים מצריים "רֶפֶּטִילְיָאנִים", הם עשויים למצוא אותם. "פרעונים רבים והאלים של מִצְרַיִם הקדומה, הם תוארו בפסלים ענקיים", מה אם הם צדקו? במקרים רבים זה למעשה כמה גדולים הם היו, דבר אֲשֶׁר קשה לתפוס במחשבה.

"באחד הימים בתקופת מִצְרַיִם הקדומה חיו האָנוּנָאקִי, הרֶפֶּטִילְיָאנִים ובני- האנוש, לפתע הופיעו שלוש חלליות מעופפות ענקיות. חלליות אלה ריחפו מעל הפירמידות, והייתה זו הפדרציה הגלקטית".


הָרֶפֶּטִילְיָאנִים וְהַדִּינוֹזָאוּרִים

"הפדרציה הגלקטית ירדה ומסרה הודעה לאָנוּנָאקִי ולרֶפֶּטִילְיָאנִים, אסור לכם להיות כאן יותר, ולהמשיך להפריע לבני האנוש. עליכם לרדת מכדור הארץ".למרבה ההפתעה, זה אשר היה לו את כל הכוח, "האָנוּנָאקִי" ענה, "בוודאי אנחנו עוזבים", ואלה לא היו רבים.

אולם באותו הזמן, הם הרגישו שהם השיגו את מה שרצו להוציא "מבני האנוש", ומכדור הארץ, ולמרבה ההפתעה הם עזבו ברצון רב. "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" בשום אופן לא רצו לעזוב, ואחד המשפטים אשר הם אמרו "לפדרציה הגלקטית" עשוי להפתיע רבים. "אנחנו הרֶפֶּטִילְיָאנִים לא עוזבים את כדור הארץ, משום שכוכב לכת זה הוא שלנו".

התשובה של "הפדרציה הגלקטית" הפתיעה, "אנחנו יודעים שכדור הארץ במקור היה של הרֶפֶּטִילְיָאנִים, אבל הוא כבר לא, לכן עליכם להתקדם". "איך הרֶפֶּטִילְיָאנִים הגיעו במקור לכדור הארץ?" כדי לענות על שאלה זו, יש צורך לחזור לעידן הדינוזאורים, לתקופת הדינוזאורים, מלפני מאות אלפי שנים.

ישנם ממצאים ארכיאולוגים המצביעים על הימצאות שלדים, וְשָׁם היה גם מין משגשג של "רֶפֶּטִילְיָאנִים דַּארְקוֹנִים". למעשה היו ישויות דינוזאורים, אשר שלטו על הארץ באותה תקופה. "הרֶפֶּטִילְיָאנִים אשר היו בכדור הארץ, הם נמצאו על כוכב הלכת הזה הרבה לפני בני האנוש".

כדור הארץ, הוא היה נתון במובנים רבים, "מהפדרציה הגלקטית" לניסויים במינים השונים עד לתקופה הנוכחית, כבני אנוש היברידים.

האָנוּנָאקִי והרֶפֶּטִילְיָאנִים בכדור הארץ

הִתְפַּתְּחוּת מוּאֶצֶת שֶׁל בְּנֵי הָאֱנוֹשׁ

"בבני האנוש יש דנ"א של אָנוּנָאקִי בתוכם", "האָנוּנָאקִי" עזר ליצור אותם. "בבני האנוש יש ד.נ.א פֶּלָדִיָּאנִי בתוכו מאטלנטיס הקדומה ולמוריה". "בני האנוש" בתקופה הנוכחית, הם בעלי גופים אנושיים קטנים ושבריריים. אולם למרות זאת, הם עוצמתיים פי עשרה, משום שהתפתחותם הואצה במהירות, מיצורים בין ממדיים בעלי רטטים גבוהים.

לעומתם "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", הם נאלצו להתפתח שלב אחר שלב בכל פעם. משום שהם לא מרשים לעצמם להתגבר על הפחד, ולהפסיק לפחד. "הפחד הוא הדרך להתחבר לכוח, לשליטה, לתאוות בצע". אבל ללא שחרור הפחד, לא נִיתָּן להתעלות, הם לא מתעלים, לכן הם לא יכולים להתקדם קדימה כמין.

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים" מצאו עצמם תקועים, מאמינים שכדור הארץ שייך להם. לפתע "בני האנוש" עוברים מגזע עבדים, ויוצאים לריבונות חופשית.


הֶעָרִים הַתַּת קַרְקָעִיּוֹת

היציאה לחופש התרחשה בתקופה בה "הפדרציה הגלקטית" ירדה לכדור הארץ, ולמעשה שחררה את "בני האנוש". "הפדרציה הגלקטית במִצְרַיִם הקדומה, היא הודיעה לרֶפֶּטִילְיָאנִים שהם חייבים לרדת מכדור הארץ". "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" הֵשִׁיבוּ, "בשום מקרה אנחנו לא עוזבים את כדור הארץ, זה מגוחך". "הפדרציה הגלקטית" הודיעה להם, "אתם לא חייבים לעזוב את כדור הארץ, אך אתם לא תוכלו יותר להפריע לבני האנוש. אתם לא יכולים להיראות על ידי בני האנוש".

"הפדרציה הגלקטית הגלתה את הרֶפֶּטִילְיָאנִים אל המחתרת", ומכאן מתחיל סיפור המנהרות התת קרקעיות, וערים תת קרקעיות. כך נוצרה "תרבות רֶפֶּטִילְיָאנִית, היא החיה במחילות במשך שנים רבות". הרעיון המרכזי היה, "שהרֶפֶּטִילְיָאנִים" לא יוכלו להיראות על ידי "בני האנוש". מה "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" עָשׂוּ? הם ירדו למחתרת, וחלקם למעשה עזבו.

חלק "מהרֶפֶּטִילְיָאנִים" אמר, "אם אנחנו לא רצויים כאן, ועלינו להישאר במחתרת, מתחת לאדמה, אז אנחנו עוזבים". היו אלה אשר נמצאו ברטט גבוה.


שׁוֹשֶׁלֶת דָּם

"הרֶפֶּטִילְיָאנִים ירדו למחתרת, אבל תוך כדי הם פיתחו טכנולוגיות", והחלו להתמזג עם "בני אנוש" מסוימים, שלדעתם היו החזקים ביותר. "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", הם התחילו ליצור לא רק "שושלת דם רֶפֶּטִילְיָאנִי אנושי" על פני כדור הארץ, אלא הם גם התחילו ליצור טכנולוגיות.

"טכנולוגיות אלה אפשרו להם לשנות צורה לבן אנוש, ללא צורך בשושלת דם". במקור טרם הטכנולוגיה, דבר זה נעשה על ידי שושלת דם. אם כך, יש שתי דרכים בהן "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" יכולים לשנות צורה "לבני אנוש". השינוי התאפשר כאשר לחצי האחד של "בן האנוש", יש שושלת דם גבוהה יותר מהרגיל של "ד.נ.א רֶפֶּטִילְיָאנִי".

"רֶפֶּטִילְיָאנִים" יכולים במובן מְסֻויָּם לפצל את נשמתם בגופם, ובתמימות להחזיק את גופו של "בן האנוש", אשר יש לו כמויות גבוהות של "ד.נ.א רֶפֶּטִילְיָאנִי".


שִׁנּוּי צוּרָה

כאשר הפיצול מתרחש, והוא אינו קורה לעיתים קרובות מידי, "מופיעות תכונות רֶפֶּטִילְיָאנִיוֹת". "התכונות הרֶפֶּטִילְיָאנִיוֹת הבולטות הם, חמדנות, כוח, עלוקה ושליטה", כל אלה אז מופיעים "לבן האנוש". כלומר, "הפיצול הרֶפֶּטִילְיָאנִי בבן האנוש, הוא מפעיל את הרֶפֶּטִילְיָאנִי בפונקציונאליות של בן האנוש". זאת הסיבה מדוע חשוב לכולם לדעת, ללא הבדל שפה, תרבות, ורקע הגזע.

יכולת הפיצול מאפשרת "לרֶפֶּטִילְיָאנִים" לשמור על שושלת דם טהורה. כך יתאפשר הפיצול, השליטה וההשתלטות תוכל להתרחש. "לאחרונה נודע לבני אנוש, על כך שהרֶפֶּטִילְיָאנִים יצרו במאה השנים האחרונות לערך טכנולוגיה, מכשיר אשר מעביר אותם בדומה לצורה הולוגרפית". קשה לתאר את המכשיר המעביר הַהוֹלְגְרָפִי, משום שהוא בטכנולוגיה של ממד ארבע, "ובני אנוש" לא יוכלו להבין זאת.

המכשיר מעביר "רֶפֶּטִילְיָאנִים" ומשנה את צורתם לתוך גוף "בן אנוש", גוף אשר ניתן לגעת בו, בהולוגרמה של ממד ארבע. "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" היו יכולים לומר לעצמם "בני האנוש לא רואים אותנו, אבל אנחנו עדיין בשליטה", וזה היה אופן פעולתם העיקרי בכל התקופה, אך "כל זה משתנה". כל היבט בחברה האנושית בנוי סביב שליטה, דיכוי "בני האנוש", משום "שבני האנוש" הם הרבה יותר עוצמתיים מהם, לכן הם מהווים אִיּוּם.

"בני האנוש" מהווים אִיּוּם על "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", לכן הם מנסים להוריד אותם. עד לא לפני זמן רב הם הצליחו, באמצעות התעשיות השונות, וכפי שנאמר "לא לעולם חֹסֶן", "ובתקופה זו פני הדברים משתנים". "ככל שהרטט על פני כדור הארץ עולה, הרֶפֶּטִילְיָאנִים אינם יכולים להחזיק את צורתם יותר, הטכנולוגיה שלהם לא עובדת בממד החמישי". לכן "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" לא יכולים לשנות צורה יותר, הם ממש לא יכולים.

חשוב לדעת, לא כל "הרֶפֶּטִילְיָאנִים" רעים, משום ש"יש רֶפֶּטִילְיָאנִים הקשורים לפדרציה הגלקטית, והם נחשבים טובים".


הַפְעָלַת הַדּנ"א הָרָאוּי

"כל בן אנוש הוא סוג של רֶפֶּטִילְיָאנִי, והסיבה לכך שנמצא בתוכו ד.נ.א רֶפֶּטִילְיָאנִי, הוא הנקרא ד.נ.א זוֹחֲלִי". אולם, "לבן האנוש יש גם ד.נ.א פֶּלָדיָּאנִי, ד.נ.א מלאכי, ד.נ.א אָנוּנָאקִי, ד.נ.א אפור", וכול זה בסדר. ככל "שבן האנוש" פחות פוחד, יש לו יותר יכולות, כדי לרתום את המתנות אשר הוענקו לו. למרבה הצער, "בתקופה קדומה בוצעה מניפולציה על בני האנוש, והופעלה תוכנת הישרדות".

תוכנת הישרדות הופעלה בסלילי הדנ"א, כך שלא תימצא שליטה "לבן האנוש" על ההיבטים השונים, אשר קיימים לו בדנ"א המורחב. "בני האנוש" רצו לפתוח ולהשתמש ביכולות אלה, אך הגישה הייתה מוגבלת, הייתה גישה רק אל "הד.נ.א הרֶפֶּטִילְיָאנִי הזוחלי" שלהם. "הגיע הזמן להפסיק את זה, הגיע הזמן שכל בן אנוש ישחרר עצמו, ויביא עצמו לשליטה מלאה, שליטה מלאה בכל סוגי הד.נ.א הקיימים בו, להביאם לידי ביטוי".

בתקופה הנוכחית, יש את אלה הבוחרים לבטל את "הד.נ.א הרֶפֶּטִילְיָאנִי הזוחלי" המגביל. כדי להתחיל בתהליך, על "בני האנוש" להבין ולהכיר גם את ההיבטים האפלים יותר, של מי הם.

"עליהם להכיר באופן טבעי מה יש בתוכם, ולאהוב את מה שבתוכם, לדעת שבאופן טבעי הם יכולים להתנתק".


הִתְפַּתְּחוּת בֶּן הָאֱנוֹשׁ

"בתקופה הנוכחית נוצרה התכנסות בציר הזמן, כלומר העבר ההווה והעתיד, כולם מתכנסים לעכשיו, לרגע הנוכחי". אנשים חשים לחץ ושחרור, שינוי, מיחושים וכאבים, ועולות וצפות סוגיות מהעבר. אנשים חשים את הַכְּבֵדוּת, היא אשר נקלעה לשני תחומי הזמן האלה בהווה. בדרך זו הם מרגישים את כל האפשרויות האינסופיות, והפוטנציאלים המאפשרים ליצור שיתוף פעולה בעתיד, וכל זאת בו זמנית.

"האָנוּנָאקִי" הוא סוג של ישות ענקית, היא אשר הגיע לכדור הארץ מלפני מאות אלפי שנים, ושוטטה בו. "הם אלה אשר בַּשִּׁנּוּי שביצעו, הם יצרו את בן האנוש במקור". "האָנוּנָאקִי לקחו את בן האנוש מהאדם הניאנדרטלי, הביאו אותו להומו-ארקטוס, וּמִמֶּנּוּ קִדְּמוּ אל ההומו- סֶפְּיָאנס". תהליך זה מבטא סוג התפתחות ארכיאולוגית של רצף אירועים.

החוליה החסרה לאנושות להבנת הגורמים המשפיעים, אלה הם היצורים הבין-ממדיים האלה. "לאחר הגעתם של האָנוּנָאקִי, כל הישויות האחרות הגיעו אל כדור הארץ, והחלה התעסקות עם הגנטיקה של בן האנוש". "בני האנוש" הם ישויות חיות, נושמות, הולכות, ומדברות את ברית השלום.

"בני האנוש נמצאים בכדור הארץ, כדי לחוות את שני הצדדים הקיצוניים של הקוטביות, כדי להתעלות מעל שני הצדדים, ולמעשה למצוא את העוצמה הפנימית והכוח".


יְצִירַת בֶּן הָאֱנוֹשׁ

"החוויות עם האָנוּנָאקִי, הגלגולים, הם אלה אשר גרמו לבני האנוש בדרכים רבות, להיווצר כבני אנוש". למרבה ההפתעה, "לבני האנוש" יש עץ יוחסין "אָנוּנָאקִי", שהוא אחד מהמינים העוצמתיים ביותר הקיימים ביקום.

"בחלק מהכתבים מכנים את גזע האָנוּנָאקִי, המזריע של היקום". הסיבה היא משום שהם נמצאים זמן רב מאוד. "האָנוּנָאקִי הם אחד מהיוצרים המקוריים של רבים מישויות דמוי אדם הקיימים, ואשר נמצאים בגלקסיה וביקום הנוכחי".

ישנם רבים המאמינים שהַסִּירְיָאנִים, הַפֵּלָּדִיָּאנִים, והַאנְדְּרוֹמַדְיָאנִים והמלאכים, כולם נוצרו בתחילה על ידי "האָנוּנָאקִי" ובדמותם. מכאן ניתן למצוא בכתובים "וַיִּבְרָא אֱלֹהִים אֶת הָאָדָם בְּצַלְמוֹ, בְּצֶלֶם אֱלֹהִים בָּרָא אֹתוֹ".

"בני האנוש דיברו והתייחסו אל האָנוּנָאקִי, כאלים המופיעים בכתובים". כְּיֵשׁוּת על אנושית, בעלת יכולת להשתמש בטלפתיה, ובטכנולוגיות מטורפות החורגות מההבנה האנושית.

כך בעצם, "האָנוּנָאקִי יצר את בני האנוש שוב", ובנוסף "לבני האנוש" החשים את הדנ"א של "האָנוּנָאקִי" בתוכם. למעשה ניתן לומר, "בני האנוש הם ילדיהם של האָנוּנָאקִי, ומעוד ישויות רבות אחרות".


הַיֶּדַע הַטָּמוּן בְּדנ"א

"לבני האנוש יש את הידע הקדום מוטבע בהם, יש להם את הזיכרון בתאי הדנא". "לבני האנוש" יש את הדנ"א, הוא אשר מחכה להיפתח. "לבני האנוש" יש יכולת זאת, וזה נפלא, "באמצעות קריאה המאמר זה, מתאפשרת פתיחה וביטול הנעילה בדנא". הפתיחה הענקית בדנ"א היא ברמה הרגשית העמוקה, המאפשרת לאדם להכיר במקום בו הוא נמצא, ולסייע לו ברמה האנרגטית גם לאחרים.

הפתיחה מאפשרת חיבור ושחרור רגשי חזק יותר, ובהבעת כוונה ורצון, דבר זה הופך להתבטא בפחות שחרור מֵרֶגֶשׁ, ויותר שחרור מתאי הדנ"א. ניתן לדמות זאת כתקרת זכוכית המקיפה כל "בן אנוש", זה קיר דמוי מיכל היוצר מגבלות. הקושי בכך שזהו קיר זכוכית, שקשה "לבני האנוש" לראותו, או לתפוס את עצם קיומו.

"לבני האנוש" אין מושג שהם מוגבלים בצורה הספציפית הזו, ודבר זה הוא ביחס ישיר ליחוסם ולקשר "לאָנוּנָאקִי". "האָנוּנָאקִי יצרו את בני האנוש, למרות שהם לקחו את המשאבים שכבר היו בכדור הארץ, כך הם למעשה פיתחו והעצימו משאבים אלה".


שְׁלִיטָה בָּאֻכְלוּסִיָּה

"האָנוּנָאקִי יצרו גרסאות רבות דור 1, דור 2, דור 3 של בני האנוש". אחת הגרסאות הראשונות שיצרו "בבני האנוש", הם למעשה לא אפשרו להתרבות מחדש, משום "זה אִפְשֵׁר לאָנוּנָאקִי לשלוט בגידול, והתרבות האוכלוסייה".

אולם הבעיה שנוצרה, בעקבות השליטה הרבה סביב אוכלוסיית "בני האנוש", היא יצרה מצב, "שהאָנוּנָאקִי" היו צריכים ליצור את "בני האנוש" בכל פעם שהם מתו.

סוג זה של אחריות ועבודה קצת הרתיע את "האָנוּנָאקִי", ולכן יצרו את דור שתיים, דור שלוש, והדורות הבאים. ולבסוף לאחר יצירת גרסאות ודורות שונים, הם אפשרו "לבני האנוש" להתרבות.

"עוצמתם ויכולתם של האָנוּנָאקִי לתפעל את הגנטיקה ,התבטאו בכך שהם חסמו את היכולת של בני האנוש להתרבות". בתקופה הנוכחית, ניתן לשמוע את כוונות האליטות בַּחֶבְרָה, וגורמים שונים, על כך שנדרש לדכא את האפשרות להתרבות, או להגביל את הזכות להגדלת האוכלוסייה.

"הרצון לשלוט, לדכא ולהקטין את התרבות האוכלוסייה האנושית, החל כבר בתקופות קדומות מאוד", ונשמעות אף כיום. רצון זה נובע מתוך הידיעה, "שהכוח של האנושות נמצא ותמיד היה במספרם".


שְׁלִיטָה בַּתּוֹדָעָה הָאֱנוֹשִׁית

"בני האנוש לא הכירו ברצון הָאַחְדוּת, משום שלימדו אותם בכל דרך אפשרית להימצא אחד לעומת השני, ולא אחד עם השני". "בן האנוש" מול המנטליות, האם צבע העור זהה? האם הגזע והמין זהה? האם הדת זהה? האם השפה זהה? האם האמונה זהה? האם המעמד זהה? האם סכום הכסף בחשבון הבנק זהה?

"מרבית מהזמן מתבזבזת האנרגיה של בן האנוש, בהשוואה מול האחר". משום "שבני האנוש" מרבים להאשים את האחר, הם לא ממש מבינים מי באמת שולט, ואלה בכלל לא "בני אנוש".

הבנה זאת היא המפתח, זה הדבר אשר מאפשר את פתיחת המנעול, פתיחה והפעלת תאי הדנ"א. דבר זה יאפשר "לבן האנוש" להיות עצמאי ולשלוט בצורה מלאה על חייו.

"האָנוּנָאקִי יצר את בן האנוש לצרכיהם הדרושים להם, לבעלות". הסיבה מדוע הם יצרו את "בן האנוש", היא כדי שיהיו גזע עבדים. למעשה הם יצרו את "בני האנוש" להיות עבדים, כדי שיוכלו לכרות זהב בכדור הארץ.

דבר זה עלול להישמע וּלְהֵירָאוֹת מגוחך, ואף לא הגיוני. אולם כל מה "שהאָנוּנָאקִי" רַצּוּ מכדור הארץ היה זהב. "האָנוּנָאקִי קידמו את האבולוציה של בן האנוש במיליוני שנים".

בדרך זאת, "בני האנוש" היו בְּתוֹדָעָה ובהכרה מספקת, כדי לקבל פקודות, תוך שליטה מתמדת, ושטיפת מוח מתמדת. אמירה זאת אינה פשוטה לְעִיכּוּל, אך יש לאפשר לה באמת לשקוע, הָאֱנוֹשׁוּת נוצרה כעבדים, "בן האנוש נוצר כעבד, אולם עם הזמן הפך למאסטר".

האָנוּנָאקִי והרֶפֶּטִילְיָאנִים בכדור הארץ

תּוֹפַעַת הָעֵדֶר כְּמַנְגְּנוֹן הִשָּׂרְדוּת

"האָנוּנָאקִי עזבו את כדור הארץ, כתוצאה מהפדרציה הגלקטית אשר ביקשה מהם לעזוב, בתקופת מצריים הקדומה". "האָנוּנָאקִי" הסכימו לעזוב, בכל מקרה הם סיימו את פעולתם בכדור הארץ, הם קיבלו את מה שהיו צריכים, ואת מה שהם רצו.

עבור "הרֶפֶּטִילְיָאנִים", דבר זה לא היה בְּסֵדֶר, משום שהם רצו עדיין להישאר בכדור הארץ. כעת "כשהאָנוּנָאקִי נעלמו, הם היו יכולים להמשיך ולרתום את יכולת המניפולציה, השליטה ושטיפת המוח".

פעילויות אלה היו ממש מחוברות למוח האנושי, והתקיימו מחקרים מדעיים, ומחקרים פסיכולוגים רבים על ידם. תהליכים אלה שנחקרו וייושמו, הם כֻּנּוּ "תופעת העדר".

"תופעת העדר, היא תמיד הסתיימה, כאשר האחד נגרר אָחַר מה שמרבית בני האנוש אמרו". זאת "אנרגית התאמה לעדר", המעוצבת באופן מהותי בתוך "בן האנוש", כסוג של עבדים. כחלק מתכנון זה, נמצא גם מנגנון ההישרדות, כאשר בתקופה זו החלה הסרתו.


שִׁחְרוּר מִמַּנְגְּנוֹן הִשָּׂרְדוּת

מצב זה מביא את "בן האנוש", להבנה של העצמי מול העדר. "אם בן האנוש תקוע במצב הישרדות, הוא מקבל הבנה שאין לו מספיק, הצורך שיהיה לו יותר, הצורך להיות טוב יותר, הצורך להיות בתחרות אחד עם השני, הצורך להתעלות מעל, הצורך להתאים עצמו, הצורך להשתלב, הצורך להיות נורמלי, הצורך בדבר כלשהו".

הצורך הזה יכול לגדול, ככל "שבן האנוש" תקוע בזה יותר. "ככול שבני האנוש מזהים יותר את הימצאותם בהישרדות עדר, בכך הם מממשים את עצמאותם וריבונותם, וכוחם ועוצמתם עולים".

"בני האנוש" עליהם להכיר באופן מלא, שהם תֻּכְנְתוּ בצורה זו, הם מהונדסים גנטית, כדי להיות עבדים, עבור אלה המבקשים לשלוט בהם. "בן האנוש" אשר בטוח יותר בעצמו, הוא הופך מיד לִדְמוּת סמכותית ברטט ובמחשבה של האחרים.

"בן האנוש אשר מתעורר, הוא מאפשר לעצמו התעוררות גדולה, השתחררות מהמטריקס, וצעידה לתוך עוצמה ועצמאות".


רִפּוּי וְשִׁחְרוּר הֶעָבָר

"כאשר אנרגיית כְרוֹנוֹלוֹגְיַת הזמן מתכנסת, בן האנוש מרפא דורות על דורות, של אמונה מגבילה". אמונה הנובעת מהליכה עיוורת, אחר מנהיג מתקופות חיים קודמות, בהם היו עינויים, וטראומה על דיבור. "בני האנוש" מרפאים את זה, כדי שהאנושות תוכל להגיע לריפוי מלא. ברגע זה בו "בן האנוש" מבין שהוא מסוגל לומר, לעשות, וליצור כל דבר, אז זהו הדבר שהוא רוצה ברגע זה, זה המקום בו הוא נמצא עכשיו.

"בני האנוש צריכים לרפא את העבר, עליהם לשחרר את הישן כדי לצעוד לתוך החדש". אולם "בני האנוש" לא יוכלו לצעוד לתוך האנרגיה החדשה, אם הם תחילה לא יכירו בכך שהם נבנו להתאים עצמם. "בני האנוש" נבנו כדי להיות נשלטים, וזה לא משהו החסר בהם, זה לא משהו שעל כך עליהם להעניש עצמם. זו מגבלה מהותית בתוך מנגנון גופם ומוחם, "בני האנוש את זה עליהם לעקוף, ולפוגג מתוכם".

ככל "שבן האנוש" יאשים עצמו, על כך שהוא פועל מתוך אוטומט, על כך שלא חשב בעצמו, על כך שהוא משתלב עם כולם, על כך שהרגיש רע ועל היותו שונה, כך הוא יאכיל יותר את המטריקס.

"ככל שבן האנוש יזין פחות את המטריקס, כך הוא ישחרר עצמו יותר ממגבלות אלה". מה שבאמת בני המשפחה הקוסמית אשר "לבני האנוש" מבקשים שיעשה, "השתחרר לחופשי ממגבלות אלה, באמצעות והכר בהם".


הַכָּרָה וְחֶמְלָה לַמִּגְבָּלוֹת

"בן האנוש אינו יכול לעלות על מגבלות אלה, עד אשר הוא מזהה אותן". עליו להרפות מֵהָאַשְׁמָה, מלהאשים עצמו שלא היה טוב מספיק, או חזק מספיק, או מודע מספיק. במקום זאת "עליו להקל עם עצמו, ולגלות חמלה כלפי עצמו".

"מה ניתן היה לחשוב על בן אנוש שנמצא היה בְּכַת, לא רק תקופת חיים אחת", אלא עשוי היה להיות מאות אם לא אלפים של תקופות חיים? מה היה ניתן לעשות?

האם היה נכון לומר לו? "אני לא מאמין, שאתה לא ריפאת את ההיבט הזה בעצמך", או "אני לא מאמין שאתה עדיין נמצא באמונות מגבילות", או "אני לא מאמין שאתה לא מספיק טוב, כדי לראות את הערך האמיתי שלך".

לא נכון לומר לו זאת, וּבִמְקוֹם יש לגלות חמלה כלפי האדם ולשאול, "האם אתה בסדר? אני מודע לכך שבאמת עָבַרְתָּ דברים טראומטיים". זו פרספקטיבת הַמּוּדָעוּת, וְהֵלֶךְ הרוח שעל "בן האנוש" לקחת לעצמו, כדי שהצמיחה המתאימה תתרחש.


הַבָּעַת כַּוָּנָה מִבְּחִירָה חָפְשִׁית

הדבר "שבן האנוש" יכול לחשוב עליו, הוא להביע כוונה במוחו בְּסִגְנוֹן, "אני בוחר לפרק ולפוגג כל קשר או זיקה, לתכנות כעבד". המילה עֶבֶד מייצרת טריגר להפעלה, אבל חייבים לעשות ולהשתמש במילה זו.

לומר, "אני בוחר לפרק ולפוגג את כל התקשורת, אשר יש לי למנגנון העבדים שלי, או למנטליות העבדים שלי, או חיבור לָעֶבֶד שֶׁבִּי, לבטל ולהעלים ולמחוק, כל תִּכְנוּת הקשור לַעֲבָרִי כְעֶבֶד".

לומר, "אני בוחר להימצא בכוחי כהוויה ריבונית ובעצמאות מלאה, ויש בי את היכולת להשתמש, ולהפיק תועלת מבחירה חופשית". אלה הדברים "שבן האנוש" צריך להצהיר בצורה ברורה, להביע כוונות משמעותיות סביב עצמאותו.

כאשר "בן האנוש" בוחר להחליש את עבדותו, ולהעצים את עצמאותו וריבונותו, אז דבר נפלא זה לפתע מתרחש. "בן האנוש יוצא לראשונה לחופשי ולעצמאות, לאחר שקודם במהלך חייו דבר זה לא התאפשר".


הַגְבָּלַת הָאֱמוּנָה

כאשר "בן אנוש" לא מרגיש חופשי בחייו, ריבונותו ועצמאותו מתחילים להתפוגג באופן טבעי. לכן "בן האנוש מגביל את האמונה סביב כסף, הוא מגביל את האמונה סביב מערכות יחסים, הוא מגביל את האמונה סְבִיב אהבה ללא תנאי, הוא מגביל את האמונה סביב התחברות לרוחניות".

"בן האנוש" מגביל את האמונה סְבִיב הקיים, כאשר רוב האמונות המגבילות, מְקוֹרָן בדברים המרכזים המניעים אותו. "המקור המרכזי הוא בכתבי היד ובכתובים, שלכאורה מתארים היכן ומתי נוצרו בני האנוש".

אהבה ללא תנאי, הוא "כוח העל העוצמתי ביותר" אשר יש לבני האנוש. אהבה מאפשרת לבני האנוש, לעקוף כל סוג של תכנות מקדים בדנ"א הרֶפֶּטִילְיָאנִי הזוחלי, לעקוף כל סוג של פחד או מניפולציה, אשר ניתנה להם בעבר מישויות אלה.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)