מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מי הם ישויות העוף הכחול ומהי מטרתן? מהיכן הגיעו ישויות העוף הכחול, וּמָה הֵם יכולותיהם? מהי ברית מעגל הישויות? מה תפקידם של אל השמש רא ותּוֹת? איך מתבטא הקשר והסיוע לבני האנוש? מָהֵם חמשת המאפיינים המרכזיים של ישויות העוף הכחול? כיצד התבטא זרע ישויות העוף הכחול בכדור הארץ? מה הקשר בין קבוצת רא, לקבוצת העוף הכחול? איך ישויות העוף הכחול מציגות עצמן לבני האנוש?

עתיק-יומין

ישויות העוף הכחול
האלים בסיוע לאנושות

הַקְדָּמָה

קונפדרציית האור הגלקטית, היא מורכבת מהרבה ישויות אור קדומות ושונות. כל אלה מחזיקים במטרה וחזון, הם המשותפים לכדור הארץ, כאשר הוא מתגלגל מחדש לממד החמישי. חלק מהישויות האלה דומות הרבה יותר לבני האדם, בדומה לתרבות הפליאדים. אבל זה יכול להיות מְאַתְגֵּר ביותר, לקבל את הופעתם של כמה מהחברים דמויי אדם בצוות היקומי.


שְׁלִיחֵי הָאֶחָד

ישויות העוף הכחול, הם מגזע ישויות דמוי ציפור הגבוה ביותר. ישויות העוף הכחול מתנשאות לגובה 2.5 מטר, הם דמוי אדם עם תכונות הדומות לְצִפּוֹר, עם נוצות בצבע כחול עמוק. ישויות אלה הם יצורים מממדים גבוהים, הקיימים בין הממד השישי לממד התשיעי. בצורה זו הם משאירים את המין האנושי מאחור, הוא הנמצא בקבוצת הממדים בין השלישי לחמישי.

ישויות העוף הכחול פועלים כְּיֵשׁוּת יחידה וחכמה, וכשליחים וּמַנְחִים של הבורא האינסופי, שלוחי הבורא האחד, ובנוסף הם מביאים שלום ושלווה. הם ביקרו את כדור הארץ לפני מיליוני שנים, באמצעות ספינת החלל העגולה העוצמתית שברשותם, היא אשר במידותיה גדולה כמו כוכבי הלכת. בממד גבוה יותר, מערכת השמש מכילה מעל 100 ספינות חלל עצומות אלה. למרבה המזל ישויות אלה הם מהצד המואר, והם גם מסייעות להסיר את שליטת החושך בכדור הארץ.

ספינות החלל של ישויות העוף הכחול, הן יצרו חסימה במערכת השמש של כדור הארץ, כדי למנוע מישויות החושך לברוח. הטכנולוגיה שלהם, הם עולות בהרבה על תכניות החלל הסודיות אשר לאנושות. הטכנולוגיות של ישויות העוף הכחול, הן מתקדמות הרבה יותר מבחינה טכנולוגית, ומאשר מה שמרבית בני האנוש יכולים להבין. ישויות העוף הכחול הם חלק מהברית, יחד עם גזעים אחרים, ובני האנוש על כדור הארץ, אשר פועלים כנגד השליטה באנושות.


הִתְפַּתְּחוּת וְהִתְרַחֲבוּת יִיקּוּמִית

מוצא ישויות העוף הכחול הוא מִיְּקוּם אחר, אבל הם נמצאים כעת בכל רחבי היקום הזה בצורות רבות. התחום ממנו הם באים, הוא מכונה מַמְלֶכֶת המלאכיםישויות העוף הכחול ביקום הזה, הם התפתחו מדמות ציפורים קטנות, אשר נזרעו על ידי ישויות העוף מממד 12, הם אשר בכוכבי לכת תלת ממדיים בגלקסיות שונות. 

ישויות אלה התפתחו עם מגוון עצום של צבעים, גדלים והתאמות. בסופו של דבר, רבים מהם פיתחו תודעה מורחבת, בגלל יְכֹלְתָּם לראות תמונה רחבה של עולמם. היכולת הרגשית של ישויות אלה, היא התפתחה מתוך נקודת מבט של חזיון ודמיון, והיכולת לנוע באמצעות המחשבה. חלקם מצאו עצמם מסוגלים לנוע, ולנסוק דרך מחשבתם לארצות אחרות, ולאחר מכן לכוכבים אחרים.

בהתרחבות אשר ישויות אלה השיגו, כך הם חקרו וגילו את בתיהם על כוכבי לכת חדשים. מאוחר יותר, מינים של ישויות העוף היו מעורבים גנטית עם בני האנוש, משום שזו הייתה מגמה ניסיונית ביקום זהישויות העוף בכדור הארץ, הם קיבלו מתנה מישויות העוף מהממדים הגבוהים, בוויסות האטמוספירה האלקטרומגנטית בכדור הארץ


הָאִינְטֵלִיגֶנְצִיּוֹת הַגְּבוֹהוֹת

ישויות העוף הכחול, הם ידועים בזכות האינטליגנציה הבהירה, והשקפתם הרב ממדית. הם מְאַסְטְרִים רוחניים נעלים ומורים, אשר מעורבים בממשל הפלנטרי של עוֹלָמוֹת רבים.

ישויות העוף הכחול, יש ביכולתם להעלות בקלות רֶטֶט, הם בעלי מחשבה חופשית, ומרגישים שאינם כבולים לגבולות התודעה הקבוצתית.

צורות שונות של ישויות העוף בממדים הגבוהים, הן נקראות לעזור לעיתים קרובות, בזכות נקודת מבטן הגבוה באופן טבעי. בדרך כלל, הם שולחים צורה אנרגטית של עצמם, ברחבי היקום להתייעצות.

לישויות העוף הכחול יש עבר היסטורי נהדר עם האנושות, הם ניסו להאיר את בני האנוש, לנקודות מבט חדשות. בדרך כלל, ישויות העוף הכחול הסתייעו בכהנים ושמאנים נעלים.

ישויות העוף הכחול מסייעים בתנועה לגילוי עולמי בכדור הארץ, והם חלק מהקונפדרציה הנקראת "ברית מעגל הישויות". ישויות העוף בכדור הארץ נמצאות כדי לשמור על אנרגיות יציבות, ולפקח על האנרגיות הנכנסות.

ישויות העוף הכחול הם גם רב ממדיות, הם יכולים להתממש לצפיפויות גבוהות יותר. תפקידם לשמש כמכשירים להפצת גלי אנרגיה חזקים, אשר נכנסים למערכת השמש בתקופה הנוכחית.

ספינות הענק שלהם מייצבות את האנרגיות החדשות הנכנסות, ויוצרות התעלות אנרגטית תודעתית.


בִּיטּוּל גְּבוּלוֹת הַמֶּרְחָב וְהַזְּמַן

ישויות העוף הכחול הם קיימים מעבר לגבולות המרחב והזמן. רבים האמינו כי ישויות אלה יצרו קשר עם בני האנוש במשך מיליוני שנים, והם עזרו להתפתחות הרוחנית של האנושותהופעתם של ישויות העוף הכחול על פני כדור הארץ, הם הופיעו לאורך המיתולוגיה האנושית. לדוגמה, אל השמש המצרי בשמו רא, הוא אשר הצטייר כישות בעלת ראש ציפור.

אל השמש רא, הוא נועד לייצג את השמש בצהריים, בורא עונות השנה, הימים, החודשים, הצמחים ובעלי החיים. לרוב אל השמש רא, הוא תּוּאַר כְּיֵשׁוּת דמוי בן אנוש, בעל ראש נֶשֶׁר כחול העונד כתר יפהפהדוגמה נוספת, הכהן הנעלה תּוֹת, אשר היה בלתי נפרד מהבורא במיתולוגיה המצרית. תּוֹת היה ידוע ביותר בפתרון סכסוכים, ובפיתוח מערכות כתיבה מתקדמות, קסם ומדע.

ישויות העוף הכחול התעלו מהרמה הנוכחית של מציאות בני האנוש, וממד הזמן והמרחב, אל הצפיפות בממד 6 ועד ממד 9, לנוע כרצונם ברחבי היקומים העצומים.


סִיּוּעַ בְּהִתְעַלּוּת בְּנֵי הָאֱנוֹשׁ

ישויות אלה מְתַקְשְׁרוֹת באמצעות טלפתיה, ולעיתים קרובות הם יוזמים קשר עם בני האנוש באמצעות חלומות. ישויות העוף הכחול משתמשים גם בצורה של שפת הסימנים, ויצרו ברכה סודית.

הם גם משתמשים במגע פיזי קל, כדי לגרום לרגש חיובי מאולץ, ותגובה פיזית. ישויות העוף הכחול אינם קשורים לחטיפות של בני אנוש, הם רק יוזמים קשר עם מי שמוכן לתקשר איתם.

"ברית מעגל הישויות" לא רק יצרו חסימה אנרגטית מסביב לכדור הארץ, אלא גם סביב מערכת השמש כולה. זוהי קבוצה ידידותית של ישויות, היא אשר הביאה בעיקר סיוע בְּצוּרָה של מסרים לבני האנוש.

המסר המרכזי, הוא הגדלת השירות והעזרה בין אדם לאחר, ובין אדם לחברו, בהפניית אהבה רבה לעצמי, ואהבה וחמלה לאחר. בנוסף כל בן אנוש עליו ללמוד לסלוח לעצמו ולאחרים, וכל אלו דברים אשר יעלו את רטט כדור הארץ.

ישויות העוף הכחול, הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם הַפֵּלָּדִיָּאנִים. ישויות העוף, הם עושים כמיטב יכולתם, כדי לגרום לבני האנוש להרגיש יותר בבית בכדור הארץ.

ישויות העוף הכחול, הם גם משתתפים כאשר יש פעילות תת קרקעית רבה, סביב הקוטב הצפוני ואנטרטיקה. בַּמָּקוֹר פורטלים רבים המהווים כניסה, לַחֲבָרוֹת בתוך החלק הפנימי של כדור הארץ נסגרו. אולם מינים רבים המבקרים בכדור הארץ, הם מצאו דרכים חדשות לפתיחתן.


מְאַפְיְנֵי הִתְעַלּוּת מֶרְכָּזִיִּים

לישויות העוף הכחול ישנם 5 מאפיינים מרכזיים.

  • אפיין ראשון, חזיון להתעלות והתפשטות, ישויות העוף הכחול, הם יעילים במיוחד, עם כישורי התבוננות מדהימים. ישויות אלה, יש ביכולתם לבצע התעלות בכל מצב, על ידי לקיחתו לרמות מחשבה חדשות. ישויות העוף הכחול, הם יכולים בקלות להעלות רטט, ולקחת רעיונות חדשים לרמות גבוהות יותר של ידיעה, תוך הרחבת גבולות המחשבה והיצירה.

  • מאפיין שני, אינטליגנציה וזיכרון חדים, השכל המבריק של ישויות העוף הכחול, הוא יכול לחזות בפרספקטיבות רבות ושונות. ישויות אלה בעלי מחשבה חופשיה, ואינם מוגבלים על ידי התודעה הקולקטיבית. כל מה שהם נתקלים בו מוחזק עמוק בתוך זיכרונותיהם.

  • מאפיין שלישי, נקודת מבט רב מימדית, ישויות מימדיות גבוהות נקראות כך לעיתים קרובות, בזכות נקודת מבטם הטבעית, והעלאת מודעותם בכל סיטואציה. הם יכולים להיות במקומות רבים בו זמנית, ובדרך כלל הם שולחים רק צורה אנרגטית של עצמם, לפגישות מועצה ברחבי היקום. בנוסף, יש להם את הכוח והיכולת לראייה רב מימדית.

  • מאפיין רביעי, חופש וכבוד, מכיוון שישויות העוף הכחול לא אוהבים להרגיש מוגבלים, חיוני עבורם לַחֲווֹת חופש אמיתי. ישויות אלה, הם מכבדים את כל צורות החיים, והם מצפים לקבל את אותו הכבוד.

  • מאפיין חמישי, נדיבות והומור, ישויות העוף הכחול, הם אוהבים להתעלות, וידועים כמתעלים מעל הפחדים, באמצעות חוש ההומור החריף שלהם. בני האנוש אשר נתקלו בהם, חושפים סיפורים על ישויות שנונות ביותר, מתחשבות ואדיבות.


הִתְגַּלְּמוּת בְּכַדּוּר הָאָרֶץ

רק כמה מאות אלפי נְשָׁמוֹת של ישויות עוף כחול התגלמו בכדור הארץ, משום שהם מעדיפים לא לעבוד ולהימצא בשיטה מגבילה זו. ישויות העוף הכחול לא מרגישות בנוח בצורה האנושית, משום שהם לא אוהבים להיות מוגבלים בגוף. פירוש הדבר, מספר מועט של נְשָׁמוֹת העוף הכחול התמודדו עם גלגולי בן האנוש. ישויות אלה, הם הגיעו ועשו זאת בכדור הארץ, כדי להעלות את הפוטנציאל האנרגטי של הגזע.

חלומם של ישויות העוף הכחול הוא גדול, הם רוצים להרחיב את אופקיהם של בני האנוש, על ידי ניפוץ והרחבת מערכות אמונה מגבילותישויות העוף הכחול נמשכות לעבוד בכל תחום, במיוחד אלה הדורשים אינטלקט גבוה, וירידה לפרטים קטנים. זיכרונותיהם גבוהים יותר, לכן הם הופכים לבלשים מצוינים, ממציאים, מדענים, פרופסורים, משוררים, וחדשנות מכל סוג.


הַחַיִּים בַּמֵּמַד הַשִּׁישִּׁי

ישויות העוף הכחול, נמצאים בממד השישי, הם שייכים למתחם זיכרון חברתי, אשר מקורו בנוגה. ישויות אלה מְסֻוָּגוֹת כישויות חיצוניות גבוהות.

לעומתם ישויות אחרות המסווגות מתחת לממד החמישי, הם מתבססות על הצפיפות הקיימת במיקום שביקום, כדור הארץ. אולם התפתחות הגוף הפיזי לגוף קל, היא החלה להתרחש עבור בני האנוש.

ישויות העוף הכחול, הם למעשה קבוצה אשר מְזַהָהּ עצמה כקבוצת רא. מִבְּחִינָה וויזואלית, הם דמוי אדם ודמוי עוף, בעלי מקור גמיש, הם מדברים טלפתית, ומשתמשים בתנועות מגוונות בזרועותיהם במהלך תקשורת.

קבוצת רא לפני 2.6 מיליארד שנים, היא השלימה את הממד השלישי, הם בנו מבנים לכל אורך האשכול המקומי של בני האנוש. כמו כן, הם הקימו רשת הֲגָנָה סביבו.

קבוצת רא עזבה את תדירות בני האנוש כיום, כבר מלפני 1.8 מיליארד שנה. קבוצה זאת עברה לחוות את הממד השישי בתוך ונוס, ובתוך השמש. עם זאת, מאז הם הספיקו לעזוב את השפעת ונוס.


תִּקְשׁוֹרֶת עִם בְּנֵי אֱנוֹשׁ

קבוצת רא הֶעֱבִירָה את מסריהם שלוש פעמים בעבר, ולפני 11,000 שנה, הם ביקרו את נסיכי מצריים, ואת שליטי התרבויות האחרות. בשושלת ה-18 הם יצרו קשר טלפתי עם אַחְנָאתֵן.

בכל פעם שקבוצת רא הֶעֱבִירָה מֶסֶר אַחְדוּת, המסר עוות באופן שלילי. דבר זה יצר קארמה עבור הזיכרון החברתי שלהם. הם יצרו קשר עם בני האנוש על כדור הארץ, בְּנִפְרָד משיתופי הפעולה עם מנהיגיהם.

ישויות העוף הכחול, הם בתחילה יציגו עצמם בפני בן האנוש בחלום צלול. כך שישויות העוף הכחול, הם יְתַקְשְׁרוּ עם הַחוֹלֵם באמצעות סימני ידיים בלבד ללא טלפתיה.

הצבע והמראה שלהם משתנה, בהתאם למי שהם נמצאים עמו בקשר. לאחר שבן האנוש יהיה מוכן או שהוא קיבל את הזמנתם, הם יופיעו בפניו פיזית.

כפרוטוקול שיחה, המתקשרים עמם, הם מקבלים ברכה רשמית הכוללת ביטוי. ישויות העוף הכחול, הם משתמשים בברכה זו, עם כל הישויות למען בטחון אופרטיבי.

ישויות העוף הכחול, הם ישלחו כדור כחול כדי לאסוף את המתקשרים עמם, ולהעבירם לכדור כחול ענק. הרצפה בתוך הכדור הכחול הענק, היא לובשת צורה של קווים חוצים אור לבן, בצורת רשת מרובעת.

זהו פרק סיום לישויות העוף הכחול, אשר הם חלק מקבוצת רא, מקונפדרציית רא, מישויות העוף, תם ולא נשלם.

הפרקים הבאים מתוך "עושה שלום במרומיו", הם אוסף נושאים אשר נמסרו לאנושות באמצעות "קבוצת רא", כחלק מלימוד והכרה של "חוקיות הבורא האחד". התקרקעו אנחנו תיכף ממריאים…


לאחרונה, ישויות העוף הכחול ביססו מחדש את מערכת יחסיהם עם בני האנוש, כאמצעי להעברת מסר. רצונם הוא להביא להאצת התעלות שְׁלֵוָה של בני האנוש, להעלאת רטט בני האנוש על ידי שירות לאחר.

amen peta

נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)