מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
האלים בסיוע לאנושות

מָבוֹא

בני האנוש, הם הגיעו לעולם, כדי לבצע התעלות, וזה ללא קשר לְדָת, לאום, או מיקום גאוגרפי. הבורא האחד, הוא לא מחובר לעם מסוים, או לגזע מסוים, או לכוכב לכת מסוים, או לגלקסיה מסוימת, או יקום מסוים. הבורא האחד מחובר לכולם, וכולם –הם חלק ממנו.

כחלק מתהליך ההתעלות, יש צורך להבין את חוקיות הבורא האחד, את תפקידם של התרבויות והגזעים השונים, ואת המסרים אשר הושארו לנו. מה התפקיד שלנו? מה נדרש מאתנו, כדי לאפשר התעלות מלאה, מהממד השלישי, חמישי, וכן הלאה?

דרך מסרים, מפגשים, והבנות על הצלחות, וחוסר הצלחות של תרבויות קדומות, אנחנו נלמד על ההיסטוריה הפלנטרית והגלקטית, ובאמצעותה נוכל לסייע בהתפתחות הגלקטית.

הלימוד הוא אישי, ההיזכרות היא אישית, כך שֶׁבִּקְרִיאָה או הקשבה, אנחנו נפעיל קודים קדומים, אשר רדומים בתוכנו, ובאמצעותם נקבל תשובות מתוך עצמנו.

זה הזמן למודעות נרחבת אשר תכלול, את התורות המקודשות מִמַּמְלֶכֶת המלאכים, הקבלה, את המסתורין המצרי, האטלנטי והלמוריאני. נפגוש במסרים מקודשים, אשר הושארו על ידי הלורדים והמאסטרים הנעלים, אַשְׁתָר, קבוצת רא ועוד רבים.

המטרה המרכזית, היא לאפשר התעוררות, היזכרות והתעלות, דרך הכרות עם העבר הנסתר, וחיבורו לרגע זה, לזמן בהווה הנוכחי. מכאן הגיע השם עתיק יומין, "החוכמה הקדומה להתפתחות רוחנית". משום שכדי לייצר הכרה, וחיבור לבורא האחד האינסופי, יש לחבר את העבר והווה.

ברצוני לומר תודה על המידע, לאחים והאחיות, האבות והאימהות, הסבים והסבתות מחוץ לכדור הארץ, לארכי-מלאכים ולמלאכים, למאסטרים והלורדים הנעלים, למסדר מלכיצדק, לקבוצת רא ולאַשְׁתָר.

בנוסף להם, תודות לקונפדרציה היקומית, לקונפדרציה הגלקטית, לקונפדרציה הבין כוכבית, למועצות ולתרבויות השונות, לרוחות הטבע, ולקבוצות והצוותים, אשר שותפים בְּסִיּוּעַ להתפתחות האנושית.

ברצוני להביע הכרת תודה, לכל משרתי הבורא האחד, אשר לא תמיד מרבים לקבל הכרת תודה ראויה, עבור העבודה הרוחנית הבלתי נלאית, ולעיתים קרובות גם בלתי נראית לעין האנושית.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)