מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
האלים בסיוע לאנושות

בְּנֵי הָאֱנוֹשׁ לֹא לְבַד

אחוזים גבוהים מאוד, מכלל הישויות המבקרות בכדור הארץ, הן בעלות אופי וקיטוב חיובי. ישויות רבות ביקרו בכדור הארץ, עוד כבר מראשית הימים. מאבקים התקיימו, עוד טרום תקופת למוריה, ובהמשך באטלנטיס ובמצרים. בנוסף, ביקרו מחוץ לכדור הארץ רבים, אשר הגיעו מהגלקסיה הנוכחית, וגם מגלקסיות רחוקות.

רוב התרבויות המבקרות, הן הרבה יותר מתקדמות מהאנושות, ברמות הטכנולוגיות והרוחניות. אחד מאבני היסוד של חוקיות הבורא האחד, היא הקפדה, על כיבוד הבחירה החופשית של בני האנוש. כלומר, אין להתערב, אלא אם כן, הם התבקשו לעזרה. התקיימו תצפיות רבות של ישויות בשנים האחרונות. משום שתושבי כדור הארץ, הם החלו בשינוי תודעתי, ומעבר מממד שלישי, לממד חמישי. בעקבות כך, הכוכב קיבל מעמד מקודש.

מדובר באירועים כלל מַעֲרַכְתִּיִּים, וניתן לְדַמּוֹת, כל אחד מכוכבי הלכת במערכת השמש, לְמֶרְכַּז אנרגטי בשמש, או להוויה הַמַּקְנָה נשמה, למערכת השמש, הליוס. כאשר מרכז אנרגטי אחד עובר טרנספורמציה גדולה, הוא משפיע על שאר המרכזים האנרגטיים. הישויות מודעות לשינוי העובר על כדור הארץ, והם מעוניינות מאוד לצפות בו, ולעזור לבני האנוש, לעבור לממד הבא.

התקדמות רבה באבולוציית כדור הארץ, היא בעבר התרחשה, בגלל עזרה מחוץ לכדור הארץ. יחד עם זאת, לא לכל הישויות, יש חזות אנושית. סוג גוף פיזי מסוים, הוא נקרא "אדם קדמון". אולם, ישנם סוגים רבים אחרים של גופים, אשר נבראו. כמו כן, בחיים קודמים, כאשר בני האנוש התגלמו בכוכבי לכת אחרים, הם אכלסו חלק מהגופים האלה בעצמם.

בני האנוש צריכים לחרוג מהזיקה האגואיסטית. הם צריכים לְהָבִין שהם חלק ממשפחה גלקטית, אוניברסלית, וקוסמית בעלת צורות חיים אינטליגנטיות, אשר ברובן מתקדמות באופן רב יותר, מתרבות בני האנושאחת הסיבות, שישויות מחוץ לכדור הארץ, אינן גלויות בביקוריהן בכדור הארץ, משום שבני האנוש לוחמניים מידי. למרות ההתקדמות הטכנולוגית, כדור הארץ, הוא נחשב היה מפגר רוחנית.

חלק מהמטרה, היא להבין, מה בפועל מתרחש מאחורי הקלעים. לכן יש צורך, להימצא בראש פתוח. הישויות הנמצאות באוריינטציה שלילית, מחוץ לכדור הארץ, אלה היו מעורבות בנפילתה של אטלנטיס, ובתרבויות אחרות. ישויות אלה, הן ניסו לשלוט בכדור הארץ ובבני האנוש, מאז בראשית הימים. ביקום האינסופי של הבורא האחד, יש תמיד שני כוחות, אלה המשרתים את העצמי האחר-קוטב חיובי, ואלה המשרתים את העצמי-קוטב שלילי. ניתן לדעת, דבר זה נכון לבני האנוש, ואף לישויות המגיעות.

בני האנוש, המודעים לפלגים של השרות לעצמי, הם נוטים פחות להיות נשלטים על ידם. בִּידִיעָה למתרחש, בני האנוש יכולים להתחזק עוד יותר. אין אפשרות לפתור בעיה, עד שלא ידוע מה הבעיה. ההבדל בין המערכת בקיטוב חיובי, לְמַעֲרֶכֶת בקיטוב שלילי, מבחינה רוחנית וחומרית, היא תכנית האינטרסים, כלומר, השירות לעצמי האחר, או השירות לעצמי.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)