מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

קְבוּצַת רַא בְּתַרְבּוּיוֹת קְדוּמוֹת

קְבוּצַת רַא, הם גזע מחוץ לכדור הארץ, אשר נַחַתְּ בכדור הארץ לפני אחד עשר אלף שנה, בשליחות חוץ-ארצית, במטרה לסייע לבני האדם בכדור הארץ, באבולוציה מנטלית ורוחנית. קבוצה זו, היא התמקדה בתרבות מצרים, אטלנטיס והמאיה הקדומות. כמו כן, הם יצרו גם קשר בארץ הקודש, במסעם בכלי תעופה בצורת פעמון.

קְבוּצַת רַא מתייחסת לעצמה, כמכלול זיכרון חברתי בממד שישי, למרות, שיש להם עדיין זהויות אינדיבידואליות. כבר אין להם גופים פיזיים, הם ישויות אור, אולם, הם מסוגלים להתממש בְּגוּפִים לפי הצורך. קְבוּצַת רַא, כבר לא פועלת בזמן לינארי, הם מכנים עצמם, "שְׁלִיחִים צְנוּעִים שֶׁל חֻקִּיּוּת הַבּוֹרֵא הָאֶחָד". קבוצה זו ניסתה לעזור בדרכים טכניות, מבחינת ריפוי הנפש, הגוף והרוח באמצעות קריסטלים.

בנוסף, קבוצה זו הייתה גם מעורבת, בבניית הפירמידה הגדולה בגיזה. הַפַּרְעֹה שאיתו הם יצרו קשר, היה אָחֵנָאתוֹן בתקופת השושלת השמונה עשרה, הוא אשר קיבל את תורת חוקיות האחד, אף על פי שכוהניו העניקו לתורה זו, מס שפתיים בלבד. הפירמידות אשר קְבוּצַת רַא עָזְרוּ לבנות, הן שימשו לחניכה רוחנית. בתקופה הנוכחית, הם מכנים את הפירמידה הגדולה, "פְסַנְתֵּר שֶׁאֵינוֹ מְכֻוָּן".

בביטוי הפיזי של קְבוּצַת רַא בכדור הארץ, לגופים הפיזיים שלהם היה ברק זהוב, בגלל הרטט הגבוה שלהם. ברגע שהם הבינו שהמידע שהם מלמדים הופך מעוות, הם לא שהו זמן רב במצרים. קְבוּצַת רַא נשארה יותר זמן בדרום אמריקה, שם הם זכו להצלחה רבה יותר. הם מסבירים על הצורך להגיע למועצת שבתאי, כדי לקבל אישור להגיע לכדור הארץ.

מועצת שבתאי, היא אחת מהשומרים העיקריים של כדור הארץ, מפני פעילות שלילית המגיעה מחוץ לכדור הארץ. פיקוד אַשְׁתָר, הוא מגן גם על כדור הארץ, בהנחיית מועצת שבתאי. שתי הקבוצות האלה, הן סיפרו שכדור הארץ נמצא בְּהֶסְגֵּר, אך ההסגר אינו בלתי חדיר. לכן לעיתים קבוצות מסוימות באוריינטציה שלילית, הן מצליחות לחדור.

קְבוּצַת רַא, היא שייכת לקונפדרציית כוכבי הלכת הבין כוכבית, הכוללת למעלה מחמש מאות כוכבי לכת. הקונפדרציה הגלקטית, היא מורכבת מקונפדרציות רבות ושונות. מאידך, הפדרציה הבין ממדית של עולמות חופשיים, היא מורכבת מפדרציות גלקטיות רבות. קְבוּצַת רַא פועלת לקידומה ולהפיכתה לישויות ממד שביעי. בתקופה זו, הם לא יוצרים מגע פיזי עם כדור הארץ, עם זאת, יש להם מגע רוחני באמצעות חלומות, חזיונות, מדיטציות וצורות הדרכה רוחניות.

כדור הארץ סיים את מחזור הממד השלישי של האבולוציה, והוא עובר למחזור הממד החמישי. נותרו מספר מחזורים אבולוציוניים, בהם קְבוּצַת רַא מקדימה את בני האנוש. קְבוּצַת רַא מעודכנת מאוד לגבי ההיסטוריה של בני האדם, השפות וכדומה. אולם, נראה שהדבר הקשה ביותר, הוא להבין את טבעה, מכיוון שקבוצה זו נמצאת במכלול זיכרון חברתי, מהממד השישי.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (1 vote)