מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

תַּרְבּוּת הַפְּלֵיָאדוֹת

המועצה הגבוהה מסיריוס מספרת, הבורא העליון נמצא בכל אדם, וכל אדם יוצר את גורלו. לכל אחד מהמעשים של אדם, יש השפעה על עתיד הקוסמוס והיקום. אחת המטרות, היא לדעת על כוכב הלכת נִיבִּיּרוּ, או כוכב הלכת איקס. האסטרונומים גילו כוכב לכת חדש לפני שמונה עשר שנה, בחלק החיצוני של מערכת השמש. כוכב לכת זה נקרא 313UB, בשנת 2003.

עם זאת, כוכב הלכת נִיבִּיּרוּ, הוא לא בדיוק כוכב לכת טבעי כמו כדור הארץ. זהו כוכב לכת אשר נוצר באופן מלאכותי, והמסוגל להניע עצמו ביקוםרבים מהתורות העתיקות הנובעות מֵשוּמֶרִים, אשר כביכול התגוררו בארצות המכונות כְּבָּבֶל, המאיה במקסיקו, הם היו מודעים לקיומו של כוכב הלכת איקס.

תרבויות קדומות אלה, הן פגשו מינים בין גלקטיים רבים, אשר סיפרו להם על טכנולוגיות חדשות רבות. כך הם קיבלו את הרעיון לגבי כוכב הלכת העשירי, של מערכת השמש הנוכחית. כוכב הלכת איקס, הוא נוצר במקור באופן מלאכותי על ידי מין האנונאקי, שאנשים רבים מכירים. מטרתו העיקרית, היא הייתה להתבונן במערכת השמש הנוכחית.

ישויות האנונאקי היו בממד רביעי בשלב מאוחר, והם התגוררו בכוכב הלכת נִיבִּיּרוּ. המילה נִיבִּיּרוּ יוצרת שלוש הברות, הנמצאות בתקן קידוד בינלאומי, קוד הֶקְּסַדֵצִימָלִי"נִי", משמעותו 1 2 2 4 C. "בִּיּ", משמעותו 1 2 2 0 4 C. "רֻוּ", משמעותו 1 2 2 9 2. כדי לדעת היטב, מה התרחש בְּנִיבִּיּרוּ, יש להבין את הפרשנות של המילה בה אנשים משתמשים, הַמְּכֻנָּה אנונאקי.

המילה אנונאקי, היא מתייחסת לאלה מְאַנּוּ, הם אשר הגיעו לכדור הארץ. לכן דרך איות חלופי תיווצר "א נ ו נ א.קי", המציינת קבוצה אחרת, בתקן קידוד בינלאומי הֶקְּסַדֵצִימָלִי אחיד, המוקצה לנִיבִּיּרוּ הקודמתכוכב נִיבִּיּרוּ, הוא היה ממוקם, מעבר לכוכב פלוטו במערכת השמש הנוכחית, אשר נע במסלול אליפטי רֶטְרוֹגְרָפִי, במשך 3,600 שנה סביב השמש. האנונאקים המתגוררים על נִיבִּיּרוּ, הם תרבות מתקדמת בהשוואה לבני האדם.

חלק מהאנונאקי, הם הגיעו לחקור את כדור הארץ בתקופת שוּמֶר. כוכב הלכת נִיבִּיּרוּ, הוא נמצא רחוק מהשמש, אינו מקבל קרינת שמש משמעותית, אשר מספיקה לשמירת טמפרטורת פני השטח, כמו במקרה של כוכב לכת אמיתי, כלומר במרחק אופטימלי מהשמש. האטמוספירה של נִיבִּיּרוּ, היא נוצרה באופן מלאכותי באמצעות גזים, כוכב זה שחרר קיטור עקב חימום גיאותרמי, המתחשב בחשיפה תקופתית של כוכב לכת חיצוני, שבדרך כלל מקבל רמות נמוכות של קרינת שמש ישירה, במסלולים החיצונים שלו. חשיפה אינטנסיבית בתקופת התקרבות, האטמוספירה תקבל קרינה גדולה יותר. 

האנונאקי, בניהם יש ישויות בעלות אוריינטציה שלילית וחיובית. בדיוק כמו בני האדם, מלחמה התרחשה בין הקבוצות השליליות והחיוביות, היא אשר הובילה להפרדת פלגים של כמה ישויות אנונאקי, בעלות אוריינטציה חיובית. ישויות אנונאקי בעלות אוריינטציה חיובית זו, הם עשו את כל הדרך אל כדור הארץ, במטרה לאסוף תמיכה רבה יותר, וליצור בסיס חדש. בגלל טבעם, הם בחרו לחיות על כדור הארץ. האנונאקים הגיעו לראשונה להתגורר עם הַשּׁוּמֶרִים, האקדים, האסירים והבבלים, בסביבות 2,130 לפנה"ס. בני האדם בכדור הארץ באותה התקופה, הם החלו לסגוד לקבוצות אלה.

שנה אחת בנִיבִּיּרוּ, היא שוות ערך ל-3,600 שנה בכדור הארץ. האנונאקי, הם בנו ערים רבות בַּשּׁוּמֶר, וערים אלה נועדו לְסַפֵּק פונקציות ספציפיות הקשורות לפעולות כרייה, עיבוד עֹפֶרוֹת, ולאחר מכן גם תשתיותהאנונאקי, הם היו צריכים להישאר בְּתִקְשֹׁרֶת עם נִיבִּיּרוּ. יחד עם זאת, האנונאקי התחילו להבין, שגופם מזדקן הרבה יותר מהר על פני כדור הארץ, בהשוואה לזו של נִיבִּיּרוּ.

האנונאקי, הם היו אחראים, להפעלת בלוטת האצטרובל, בגוף הפיזי של בני האדם. טקסים שונים בוצעו על ידי האנונאקי, מטרתן הייתה להפעיל את בלוטת האצטרובל. ישויות האנונאקי בעלות אוריינטציה חיובית, הם ביצעו כמה שינויים באנשי כדור הארץ. הם ביצעו כמה שינויים גנטיים בגוף הפיזי של בני האדם.

כמו כן, גם הכוחות השליליים, אשר התגוררו על נִיבִּיּרוּ, הם רַצּוּ לְבַקֵּר בכדור הארץ, כדי שיוכלו להשמיד את אויביהם המכוונים לאוריינטציה חיובית, האויבים האנונאקיםשני סוגי כוחות, הם אחדו כוחות במסעם לכאורה לכדור הארץ, לכן זו הסיבה שבני אדם רבים, ובעיקר של הַשּׁוּמֶרִים, הם ידעו על בואו הצפוי של נִיבִּיּרוּ בשנת 2012.

אולם, אירוע זה הופסק על ידי קונפדרציית כוכבי הלכת, הידועה גם בשם הפדרציה הגלקטית, אשר גם המועצה הגבוהה מסיריוס היא חלק ממנה. אם אירוע זה היה מתרחש, הוא היה גורם להרס מאסיבי של כדור הארץ, וכל הישויות החיות על כדור הארץ, הן היו צריכות להיות מועברות למקום אחר ביקום. לכן, זה לא אושר על ידי הקונפדרציה הגלקטית, היא מנעה מהאנונאקי בעלי אוריינטציה שלילית על נִיבִּיּרוּ, ליצור כוכב אשר יוכל לנוע ברחבי היקום. לכול מקום שהם רצו לנוע, הם רצו לעשות שימוש בכוכב איקס. 

ישויות אלה שהתגוררו על נִיבִּיּרוּ, הם גילו שהאנונאקי בעל האוריינטציה החיובית, הוא הקים בסיס חדש על פני כדור הארץ. הם רצו להגיע לכדור הארץ ולהשמיד אותו, ובכך לחסל את אויביהם. כוכב נִיבִּיּרוּ זה זוהה על המדענים בכדור הארץ. בתחילת שנות האלפיים, ניתן היה לראותו, ואז בפעם אחת הוא נעלם ממעקב. דבר זה נבע, משום שהם השתמשו בהולוגרמה חללית הולוגרפית מלאכותית. דבר זה הופך את הכדור לבלתי נראה לחלוטין, ממעקב אחר מקורות פלנטריים אחרים מחוצה לו.

עם זאת, קונפדרציית כוכבי הלכת התערבה, ויצרה הולוגרמה של מערבולת מערכת השמש הנוכחית. בדרך זו, היא העבירה את ספינת המלחמה המלאכותית באוריינטציה שלילית, הידועה ככוכב לכת איקס, לחלקים אחרים של היקוםמכאן, הקונפדרציה מנעה את נתיב ההתנגשות שהיה עשוי להתרחש, משום שזה  נעשה, דבר זה מנע הרס המוני של כדור הארץ בשנת 2012. בכך פעולה זו אפשרה לשמור על הבחירה החופשית, ועל ההשפעה החיצונית על כדור הארץ.

בני האדם צריכים לדעת לכבד את התחושות, לכבד את המידע. אלה אשר מצליחים להישאר  פתוחים בזמנים אלה, הם יקבלו הדרכה נכונה, ולא ייטעו. אין מקום לַפַּחַד, הוא לא צריך להימצא  בליבו של אדם, כל אדם צריך להכין עצמו, ההכנה תאפשר לדברים להתרחש, בהתאם לתהליך העלייה לממד הבא, באופן מלא.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)