מה ארע לאבולוציה האנושית לפני 5 מיליון שנה? איך סייעו ישויות סיריוס ב' לאנושות בכדור הארץ? מהו מעגל הָאַמֶּנְטִּי? מי הם הַקַּאנְטָרִים? מהו גזע הדאגוס? מה הייתה תרומת האנונאקי לנפילים, ולהיכן הועברו הנפילים מכדור הארץ? מדוע בתקופת למוריה הושבתו קודים גנטיים לבני האדם? מהו גזע הסארסים? מדוע התחולל מאבק ארוך בין האנונאקי לקונפדרצית רא? מהי "אֲמָנַת אל-אנו"? מהו חוֹתָם הציר הטמפלרי? מה המשמעות המקורית של המספר "6 6 6"?  מי הם "יַלְדֵי אנו"? מה מְעֹרָבוּתָם של הָאַנְדְּרוֹמֶדִים בהצלת כדור הארץ? מהו גשר הפורטל המכונה ארון הברית, ומה תפקידו? מהו חותם הקשת? מהו גזע האוריטים, כהונת האוריטים? היכן הועבר ואוחסן ארון הברית? מדוע נבנו הפירמידות ברחבי מצריים, ומה תפקידן? מדוע נבנה הַסְּפִינְקְס ומה תפקידו? מה תפקידה הייחודי של הפירמידה הגדולה בגיזה? כיצד שקעה אטלנטיס? כיצד השפיעה הפיצוץ באטלנטיס על צַ'אקֶּרַת הלב, ומערבולת הוורטקס בכדור הארץ? מהו החיבור ל"אל-ציון"?, מהו "מחזור התעלות שני"? מדוע המידע נחשף בתקופה הנוכחית ולא קודם לכן?

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

אֲרוֹן הַבְּרִית

הַפְּלַיאדִים סיפרו בקצרה, על היסטורית ההתרחשויות על פני כדור הארץ, מנקודת תצפית שונה. מטרתם, שבני האדם יבינו את חשיבות כל נשמה, אשר התגלגלה בכדור הארץ בתקופה זו, ואת ההקרבה שעשו אבותינו. דרך מסרים אלה, תחלחל הבנה נוספת על הכותר של "עושה שלום במרומיו"לפני כ-5 מיליון שנה לערך, האבולוציה האנושית נעצרה, היא הפסיקה להתקדם, עד אֲשֶׁר ישויות סיריוס-ב' נכנסו לאור הזרקורים. נבנה פורטל גשרים מלאכותי, שהצטרף לליבת כדור הארץ, עם מעגל הָאַמֶּנְטִּי, וליבת סיריוס ב'.

מעגל הָאַמֶּנְטִּי, הוא שדה גזע מוֹרְפוֹלוֹגֵנִי, אשר נותר לפני 550 מיליון שנה. תפקידו היה לתת לְנַשָּׁמוֹת מִשִּׁבְרֵי טארה, אשר אבדו בשדות הממדים של כדור הארץ, את דפוסי חותמת הדנ"א של 12 הגדילים, הסלילים. דרך 12 גדילים אלה, יוכלו הנשמות להתפתח מחדש, לצורת הַטּוֹרְנֵאוֹסְיָאם, היא התצורה המקורית של ילדי הבורא האחד. עם זאת, מעגל הָאַמֶּנְטִּי שימש כמטריקס מארח, דרכו יכלו נשמות אבודות של טארה להתפתח, ולחזור הביתה.

רבות מהנשמות אשר סיימו את ההזרעה השנייה, הן התמזגו עם סיריוס ב', כך נוצרה הכלאה בְּגֶזַע עם תודעה, ואלה נקראו הַקַּאנְטָרִים. גשר הֲפוֹרְטָל ששימש את ההזרעה השנייה, הוא היה ידוע בכינוי, אולמי אמורה. כך שבתקופות האטלנטיות, בהן ההזרעה השלישית התרחשה, היא נודעה בשם העין השלישית של הורוס, על ידי האטלנטיםלפני כארבע מיליון שנה, בני אדם הִיבְּרִידִיִּים הופרדו, והועברו למערכת כוכבי הפליאדות. בני אדם אלה כֻּנּוּ "אֵירוֹפֵּרִים", והם שוב התמזגו עם הַקַּאנְטָרִים, ומיזוג זה יצר את גזע הדאגוס.

גזע הדאגוס, הוא הובא אז לכדור הארץ, לצורך הזרעה חוזרת. ההזרעה השנייה מהמין האטלנטי, היא הושפעה מאוד מהאנונאקי, אשר נמצאו באוריינטציה שלילית. חברי האנונאקי האלה, הם היו בעלי אוריינטציה שלילית, אשר השתמשה בשחיתות סקסיסטית, בה נשים אולצו להיות משרתות משנה וגידול עבדים. עם זאת, בני האדם באותה תקופה, הם סגדו לאנונאקי אֵלֶּה כאלים.

לפני תשע מאות אלף שנה לערך, האנונאקי באמצעות הכלאה בן גזעית, הם יצרו גזע חדש "הנפילים", אלה היו ילדי האנונאקי. גזע הנפילים היה מתקדם, והוא שלט בבני האדם, אשר היו בכדור הארץ באותה תקופת זמן. תרבות למוריה לא הושפעה, ולא הסתננו אליה מהנפילים, מכיוון שהם נסוגו וחיו בעיקר מתחת לאדמה. כאשר קונפדרציית רא ראתה את עינוי כדור הארץ, היא השביתה קודים גנטיים מסוימים, כדי שיוכלו להחזיר סדר בדברים, ולהשיב את האיזון על פני כדור הארץ.

בתקופת זמן זו, הסארס התמזגו עם בני הגזעים אֵלֶנִין וְאִיּרֵאָן, מה שהוביל ליצירת גזע אנושי מעולה. הגזע האנושי הזה ידוע כיום כסארס או המצרים הקדומים, הם אלה אשר החזיקו בקודים גנטיים מגוונים ביותר באותה תקופה. גזע הסארס נוצר ממיזוג הַלּוּמְיַנְס, או בַּשֵּׁם הַמֻּכָּר הַלְמוֹרְיָאנִים, עם גזע האלוהים, אשר מאוחר יותר נקרא הסארסים.

לפני כשמונה מאות אלף שנה, קונפדרציית רא נכנסה מחדש למעגל הָאַמֶּנְטִּי, ולליבת כדור הארץ. האנונאקי כביכול כעסו על קונפדרציית רא, משום שהיא הפריעה להתקדמות גזע הנפילים שלהם, ולכן הם החליטו לנסות להשמיד את מעגל הָאַמֶּנְטִּי, ולהשתמש בבני האדם כעבדים לכריית הזהב. מלחמה בת אלף שנה, היא התרחשה בין קונפדרציית רא לאנונאקי. אולם, כדי לשרוד את המלחמה, גזעים רבים מכדור הארץ הועברו לכוכבי לכת אחרים. יתר על כן, רוב גזעי הנפילים, הם הועברו לסיריוס א', ואז לנִיבִּיּרוּ.

נכרתה אמנה, אשר הובילה לסיום המלחמה ארוכת השנים. אמנה זו נקראה "אמנת אל-אנו", לפיה הנפילים לא ישובו לכדור הארץ. עם זאת, ניתן יהיה ליצור גזע היברידי אחר של אנונאקי עם אדם, בשם אנואמנה זו יצרה הַפְרָדָה בתוך האנונאקי, מצד אֶחָד אלה ההולכים אחר "חוקיות הבורא האחד", הסיריאנים מסיריוס א', הַקַּאנְטָרִים מסיריוס ב', והמועצה הגבוהה של סיריוס. בעוד שמצד שני, נמצאו המתנגדים חסידי האנונאקי, אלה הכוללים את דארקוס, דארקאון, להם הייתה הָאָגֶ'נְדָּה להשמיד את כדור הָאַמֶּנְטִּי.

קונפדרציית רא, יחד עם תמיכת המועצה הגבוהה בסיריוס, הם נכנסו, והחילו את החותם הבלתי שביר '6 6 6', הציר הטמפלרי על הדארקוס, כמו גם על כל חסידי האנונאקי. דבר זה, מנע מהם להתמזג, וליצור מין אחר שאינו שלהם. חותם הציר הטמפלרי, הוא כלל את הסרת, הטון הבסיסי "השישי" מהגדיל 2 בדנ"א, הטון-על "השישי" מהגדיל 4 בדנ"א, הטון 12 מהגדיל 5 בממד "השישי".

בממד השביעי, זה כלל הסרת הטון הבסיסי "השישי" של גדיל 1 בדנ"א, הסרת הטון הבסיסי "השישי" מהגדיל 5 בדנ"א, הסרת הטון הבסיסי "השישי" מהגדיל 6 בדנ"א. זו המשמעות המקורית, בהתייחסות המקראית למספר '6 6 6'. זה הסיבה שהאנושות הייתה רדומה, טמונה, בסיפורים המשכנעים במקרא ובדתות, על אל זועם, אל באוריינטציה שופטת, אשר לא מאפשר לְשַׁלֵּב תדרים גבוהים לְהִתְעַלּוּת.

הדרך היחידה להתקדמות מתנגדי האנונאקי, הייתה לקוות לחזור לכדור הארץ, באמצעות התוכנית ההיברידית החדשה שנקראה "יַלְדֵי אנו", אשר התאפשרה על ידי האמנה שנחתמה קודם לכן. לפני כ- 750,000 שנה, החלה ההזרעה השלישית של המין האנושי בכדור הארץ. מעגל הָאַמֶּנְטִּי, הוא הופרד מליבת כדור הארץ, והוצב במקום מאובטח, אשר הוּגַן על ידי הַאַרְקְטוּרִים וְהַפְּלַיאדִים, כך מעגל הָאַמֶּנְטִּי, הוא הוסתר במערכת הכוכבים של אנדרומדה.

הָאַנְדְּרוֹמֶדִים, הם למרבה המזל, לא תמכו באנונאקי במעורבותם הצבאית, והם דחו את "אמנת אל-אנו". נבנה גשר פורטל מקשר, הוא אשר חיבר בין ליבת כדור הארץ, לבין מעגל הָאַמֶּנְטִּי בגלקסיית אנדרומדה, במטרה לסייע בהזרעה מחודשת בכדור הארץ. גשר פורטל זה, הוא נודע בשם "ארון הברית" של פלידור, וכונה גם בשם "ברית הקשת". חוֹתָם בממד הרביעי הונח על ארון הברית, מה שהפך אותו לדלת חד-כיוונית, לפיה, רק נְשָׁמוֹת יכולות לרדת לכדור הארץ, אך לא יוכלו לחזור אלא אם כן, יהיה להן את הקידוד הגנטי של הממד הרביעי, המוכן להתעלות.

חוֹתָם חד כיווני זה, הוא נקרא "חוֹתָם הקשת". לפני 700,000 שנה, גזע הסארס שלאחר שנים רבות הפכו למצרים, הם התמזגו עם הַלְמוֹרְיָאנִים. מיזוג זה הוליד גזע חדש המכונה האוריטים, והם נקראו כהונת האוריטיםפני 55,000 שנה, באופן כללי, האנונאקי החלו לקבל ולהבין את "חוקיות הבורא האחד", הָאַחְדוּת, ונותר רַק פלג קטן שנותר מתנגד לחוקיות האחדות.

המתנגדים מהאנונאקי לחוקיות הבורא האחד, הם היו המורדים, אלה העושים צרות. מתנות רבות אופשרו על ידי גזעי כוכבים אחרים, אשר כללו את מחוללי הכוח הקריסטליים. במהלך תקופת זמן זו, ארון הברית אוחסן בתוך האדמה האטלנטיתהתנגדות האנונאקי, היא כמעט השמידה את התרבות האטלנטית במהלך חדירתם. בעזרתם של הדארקונים והדארקוקס, הסתננו "האנו", וביצעו הכלאה בין השניים.

חוֹתָם הציר הטמפלרי, נוצר על ידי התנגדות האנונאקי, והוא התערבב עם הַגֵּנִים של "אנו". הדארקוס האסורים לִכְנִיסָה, כעת הורשו להיכנס לכדור הארץ, על ידי חדירת התנגדות "אנו" הטמפלרית. בני האדם באותה תקופה, הם השתמשו בגנרטורים של קריסטל, בניסיון להיפטר מהדארקוס המחתרתי, אולם בסופו של דבר, תכנית זו הביאה לתוצאות הפוכות לבני האדם.

ארון הברית הופר, והיה צריך להעבירו לאדמות מצרים. כך הסארסים המצרים הפכו למגיני ארון הברית. בעקבות כך, קונפדרצית רא, היא בנתה מבני פירמידה ברחבי אדמות מצרים, וישירות מעל אזורי הפורטל. לפני 40,000 שנה, מבני הפירמידה, הם היו סימן מסחרי של סיריוס וקונפדרצית רא. פירמידת גיזה, היא נבנתה מעל ארון הברית, כדי להגן עליו מפני הכוחות המורדים.

הַסְּפִינְקְס, הוא נבנה ישירות על גבי ספריית פורטל כדור הארץ הפנימית, כמחווה סמלית. מטרתו העיקרית של הַסְּפִינְקְס, הוא היה להגן על מכשירי האנרגיה בארבע ממדים, כך שבתדירות גבוהה במיוחד UHF, הם ינגדו את כוח המשיכה, וישמשו כסיוע לבניית הפירמידותתפקידה העיקרי של הפירמידה הגדולה בגיזה, היא הייתה לְשַׁמֵּשׁ כתחנת טֶלְפּוֹרְטַצְיָה בין כוכבית מרגע בנייתה. תקופת השימוש הגבוהה ביותר בפירמידות, היא הייתה 46,500 לפנה"ס עד 28,500 לפנה"ס. יחד עם זאת, היה גם תא התעלות לְמַעֲטִים נבחרים, אשר היו בעלי קידוד דנ"א נדרש, לצורך התעלותם הרוחנית באותה התקופה.

הפירמידה הגדולה בגיזה, היא שימשה כבית ספר הדרכתי, להכשרה לתוכנית התעלות לקונפדרציית רא. כמו כן, לְרִיפּוּי, ליצירת הרכב גנטי, וּמַעֲבָר לפורטלי כדור הארץ הפנימיים, אשר מתחת לספינקסהמורדים "אנו", הם הפכו להיות עוינים יותר, ופעלו בחשאי מתחת להגנת המועצה הגבוהה בסיריוס. רבים מ"אנו" עברו לארצות האטלנטיות, אשר הפכו להיות למעוז "האנו".

"האנו" רגזו מאוד, מכך שלא הורשו להיכנס לכדור הארץ הפנימי, או להשתמש בארון הברית. "האנו" רקמו תכנית לכיבוש כדור הארץ הפנימי, באמצעות מחוללי הקריסטל האטלנטיים, במטרה לפרק את המחסומים האלקטרומגנטיים, אשר שימשו לאבטחת הפורטלים בכדור הארץ הפנימי. הַטֶּמְפְּלֵרִים, "אנו" בשנת 28,000 לפנה"ס, הם כפו כוח מופרז דרך אחד ממחוללי הקריסטל הראשיים, והקריסטלים התפוצצו בעוצמה של לפחות 10 פצצות אטום.

פיצוץ זה באטלנטיס, הוא גרם לכדור הארץ לנטות מעט על צירו, ויצר נקיפה על מערבולת וורטקס הפירמידה, יחד עם צ'אקרת הלב של כדור הארץ. דבר זה הוציא את הצ'אקרה מקו היישור הקודם, עם מערכת המערבולת וורטקס לכוכב הלכת סיריוס ב', ועם כמה מערכות פלנטריות אחרות, אליהן היא הייתה מיושרת במקור. כדור הארץ היה כעת בקו אחד עם הספירלות הבין כוכביות, אשר עברו במערכת הפליאדות. לכן, הפירמידה החדשה הייתה מכוונת כעת, ליישור אנרגטי עם אל-ציון, היא השמש המרכזית של הפליאדות.

ארון הברית, וממלכת כדור הארץ הפנימית, הם נותרו בטוחים תחת ההגנה שניתנה על ידי המועצה הגבוהה בסיריוס, כאשר המחזור הטבעי הבא של כדור הארץ בן 26,000 שנה, הוא החל בספירלות זמן בין ממדיות. גזעי המגינים וקונפדרציית רא, הם ידעו שזה יהיה אתגר אמיתי, להכין את הגזעים האנושיים לסיום מחזור התעלות ראשון, אשר יגיע לשיאו בגל מֻרְפוֹגֶנֵטִי, הוא המבטא התפתחות ביולוגית של תאים בשנת 2020.

גזעי המגינים, הם תכננו התעוררות מסוג אחר לשנת 2020. עם זאת, הם לא הבינו את המניפולציות שנעשו, כדי לְעַוֵּת את ההתעלות הזו באבולוציה האנושית. כעת, תקופת ההתעלות נכנסה לשלב השני, והמאבק האנושי, הוא פסיכולוגי טהור.

בשלב זה של ההתעלות מהממד השלישי, בני האדם עליהם להתמקד במודעות תודעתית ובחיבור לתחושות הפנימיות, לשחזור שושלת אותנטית, תוך שימוש בעוצמת הרגש החיובית, ובחשיבה ברטט גבוה.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)