מָהֵם המאפיינים של מעגלי התבואה? מה מבטאת גאומטרית מעגלי התבואה? היכן בעיקר מופיעים מעגלי התבואה? אלו מתנות מעגלי התבואה מביאות לבני האדם? מהי מתמטיקה פְרַקְטָלִית? אלו השפעות סמל מקודש יכול להביא לאדם? מה היחסים בין מעגלי החיטה לאיתני הטבע? כיצד מעגלי התבואה משמשים לריפוי כדור הארץ? כיצד אנרגיה הולוגרפית ואור באים לידי ביטוי? מה ייצוג הצורות הגאומטריות הבסיסיות במעגל התבואה? מה הקשר בין חורים שחורים, חומר אפל למעגלי התבואה? 

"דַּע מֵאֵיפֹה בָּאתָ וּלְאָן אַתָּה הוֹלֵךְ, יַעַן כִּי הִזָּכְרוּתְךָ בְּהִתְעַלּוּתְךָ".

לאורך הזמן, מתברר ליותר ויותר אנשים, שבני האדם אינם היצורים האינטליגנטים היחידים, ביצירתו האין סופית של הבורא. בעקבות כך, מסרים אשר הושארו לתקופה זו, נחשפים ומתגלים בפנינו כעת.

עתיק-יומין

עושה שלום במרומיו
ההיסטוריה הנסתרת של היקום

”כאשר עבר והווה נפגשים ויוצרים מציאות…“

מבוסס על מידע מתרבויות קדומות

מַעֲגַּלֵי הַתְּבוּאָה

הפליאדים מְסַפְּרִים על מעגלי התבואה, ושהמדענים מצאו עדויות מדעיות לכך, שחלק מהמעגלים ללא ספק, אינם מעשה ידי אדם, ישנם תמורות כאלה שנמצאו שלא ניתן לשכפל. במעגלי תבואה רבים תועדו גם תנודות קול ייחודיות. אולי הראיה המדהימה ביותר, היא הופעת הַתְּצוּרוֹת הענקיות תוך דקות ספורות, כאשר לבני האדם, יצירה זהה תיקח שעות על גבי שעות.

אחד ממעגלי התבואה האלה, הוא בגודל של 274 מטר, בשם ג'וליה בסמוך לסטונהנג', שנאמר עליו שהופיע תוך 40 דקות. אולם, ישנם בני אדם רבים המסוגלים להזמין, או לגרום למעגלי תבואה להיווצר, בהתבסס על תקשורתם הַבֵּין ממדית, המתאפשרת עם ישויות בין כוכביים אחרים, שלמעשה הם הגורמים העומדים מאחורי תצורות מעגלי התבואה. אדם יכול לנסות זאת, בפעם הבאה שהוא יימצא ליד שדה דשא, הוא יכול לנסות ליצור תמונה של צורה, אשר ירצה לראות על הדשא. אם האדם יתאם ברטט לישויות בממד הגבוה יותר, אשר הם יצרני המעגלים, אז הוא עשוי לראות את אותה צורה ששלח.

בני האדם, אין הם מודעים לכך, שדפוסי מחשבה קולקטיביים, הם בעקיפין הגורם לצורות האלה המופיעות. המחשבה האנושית, היא ממלאת תפקיד חיוני ביצירת תופעת מעגל התבואה. מעגלי תבואה רבים, הם דומים למערכת השמש בכדור הארץ, ולחגורת האסטרואידים. חלק ממעגלי התבואה, הם המציאות העתידית האפשרית.

בני האדם ייפגשו במציאות זו, אם יאפשרו לעצמם ללכת במסלול הנמצא בעיצובים מסוימים, והם יספרו על תשובות מסוימות שבני האדם מחפשים. מחשבות האדם מחפשות תשובות, והתשובות ניתנות על ידי ישויות בממד הגבוה יותר. מעגלי התבואה, הם מופיעים בעיקר במקומות אשר היוו מרכז במיקוד רוחני. במרכזים אלה אנשים רבים התכנסו, כדי להציע מדיטציית תפילה וסגידה, במטרה לחפש הארה.

לפעמים אנשים עשויים להיתקל בְּסוּג של מעגל תבואה, הנראה כמעיכת צמחים לסדרת צורות, אשר יוצרות גיאומטריה כוללת. ניתן להבין זאת על ידי מתמטיקה פְרַקְטָלִית, משום שכל הטבע מורכב מפרקטלים ומהתבנית הגיאומטרית שלהם.

מתמטיקה פְרַקְטָלִית, היא למעשה נמצאת בכל דבר, אפילו בגלקסיות המסתובבות יש דפוסים של פרקטלים אלה. אם אדם מבצע מדיטציה בסמלים אלה, תתקיים לו הרחבה של התודעה, דלתות רבות לצמיחתו הרוחנית ייפתחו בפניו. סמלים מקודשים יוצרים מצב נפשי מסוים אצל אנשים, אשר יכול להיות מתואר במונח מכלול צליל רֶטֶט, המבטאת תחושת שלווה ורווחה. מהות המסתורין האופפת סמלים אלה, היא אשר תוביל את בני האדם, לעבר תודעה גבוהה יותר ולממד הבא.

היקום מלא באנרגיה קוסמית של טבע בְּמִגְוָן, רבות מהאנרגיות הקוסמיות נמצאות ברגע זה, מוקרנות על כדור הארץ. הקרנת אנרגיות קוסמיות, היא נעשית על ידי ישויות בין כוכביות שונות, במטרה לסייע בתהליך ההתעלות. מעגלי התבואה, הם נוצרים על ידי אנרגיה קוסמית, אשר נכנסה לכדור הארץ. ישנה מערכת לולאת משוב, הנוכחת כל הזמן בכדור הארץ, ומעגלי התבואה היא דוגמא לתקשורת זו.

כוחות וגורמים מאזנים רבים, הם מעורבים בהחזקת כדור הארץ בצורה אנרגטית. דבר זה כולל את הביוספרה של כדור הארץ, זרמי האוקיאנוסים, דְּפוּסֵי מזג האוויר, וקווים משובשים. רבים ממערכות הפלנטריות בכדור הארץ, אינן ברורות מאליו. ישנם כוחות קוסמיים בין ממדיים רבים, אשר מעורבים בשמירה על כדור הארץ, ובאיזון פנימי של הביוספרה שלו.

אי אפשר למדוד כוחות קוסמיים אלה, המדענים אינם מחזיקים עדיין במכשירים הנדרשים, ובידע על הכוחות הקוסמיים הבין ממדיים, אשר פעילים על כדור הארץ. הפליאידים סיפרו שלכוחות אלה יש השפעה על הביוספרה, ועל מערכת מנגנוני המשוב הקיימת על פני כדור הארץ. ומכאן, התערבויות המתרחשות בחלק אחד של כדור הארץ, הן יכולות להשפיע גם על חלקים אחרים של כדור הארץ.

לפיכך, מעגלי התבואה באזור אחד בכדור הארץ, הם יכולים להשפיע על כל כוכבי הלכת. ההשפעה הקוסמית הבין-ממדית, היא נובעת מכוחות גלקטיים רבי עוצמה. השפעות אלה, כגון יישור עם השמש המרכזית, המביאה כוחות אִינְטֶרְגַלָקְטִיִּים רבי עוצמה, וכן מביא אור קוסמי ממערכות מסוימות שאנשים מתייחסים אליהן כאַרְקְטוּרִים, מערכת הַפְּלַיאדִים, המערכת סיריוס, אלה המסייעים בהפעלת הטבעת ההתעלות.

המטרה העיקרית של טבעת ההתעלות, היא להוות מנגנון אינטראקטיבי. בעוד שזרעי כוכבים יכולים להרגיש את ההשפעה של אור בין-ממדי, אשר מוקרן למערכת לולאת המשוב בכדור הארץ, ולאיזון בכדור הארץ. ניתן להשתמש בטבעת התעלות זו, לריפוי מיוחד של כדור הארץ, על ידי הורדות אורות מהממד הרביעי, החמישי ומהממדים הגבוהים יותר.

מעגלי התבואה, הם יכולים לעזור לאנשים לגשת לטבע הוֹלְגְרָפִי בין-ממדי של כדור הארץ. מעגלי התבואה מבוססים על גיאומטריה פְרַקְטָלִית. גאומטריה זו, היא מהווה את מערכת המציאות, הניתנת לִתְפִיסָה על ידי בני האדם בממד השלישי. מעגלי התבואה משמשים להעברת מידע לכדור הארץ, עבור אלה אשר יכולים להבין את המערך המועבר. במעגלי התבואה האלה, כדי להבינם יש לפענח ולהבין את צומת הפרקטלים, והסמלים.

בסיס מציאות בני האדם, היא טכניקה תפיסתית מובנית, היא אשר יוצרת אשליה הסובבת אותם. כדוגמה, תפוח הוא אובייקט הנחשב כפרי, אם התפוח יוגדל פי 10,000 פעמים, ניתן יהיה לראות מיליארדי מולקולות, אשר לא ניתן לראות בעין בלתי מזויינת. באופן דומה, הרכב הגוף הפיזי של האדם, הוא מורכב ממיליארדי תאי עֶצֶב נוירונים, ותאים מקרוביוטיים, הם עשויים להיחשב ככדורי אור זורחים, מכיוון שגוף האדם מורכב מכדור אנרגיה מסיבי מהמקור.

עבור מי שמתבונן באדם מְרַמָּה תפיסתית עמוקה יותר, הרכב הגוף הפיזי נמצא בתוך הילה, והאנרגיה האמיתית של האדם מרגישה את ההרכב הפיזי שלו. הגוף הפיזי של האדם, הוא מחזיק גם בשדה אנרגיה משני, הכול נראה מוצק בשל עקרונות הגיאומטריה הפרקטלית ההולוגרפית, והרב-ממדית.

התמונות המיוצגות במעגלי התבואה, הן מצביעות על הסמלים, ועל מושגי האחדות. פיסה אחת שלא במקומה, היא יכולה ליצור צורה של חוסר איזון, אשר יכולה לשבש את רעיון האחדות. מעגלי התבואה משתלבים זה בזה בצורה מושלמת, כמו חידה אינסופית הנפתרת בקפידה. אנשים רבים תוהים, כיצד הכול התחבר יחד, אולם אלה המבינים, הם יודעים שזו השתקפות של המציאות, של אנרגיה הולוגרפית ואור.

התמונות החשובות ביותר, כאשר אדם מתייחס לאנרגיה הולוגרפית, הן אלה של מעגלים ומשולשים. ישנן מערכות מתמטיות רבות על כדור הארץ, שבני האדם לומדים ומשתמשים בהן. הנקודות העליונות של המשולשים מייצגות את התודעה, וכל מה שמתחת מייצג את התודעה הגבוהה, או ההכרה. רבים מבני האדם, הם יוכלו להבין את קצה עצמם במהלך חיים אלה.

אולם עבור רבים, חיים אלה מספיקים להבנת המשמעות האמיתית מאחורי קיומם ואת חייהם. ברכה נשלחת לאנשים המעוננים להאיץ את התקדמותם לעבר תודעה מורחבת, ומתחילים לראות עצמם במכלול. מכלול זה מיוצג על ידי מעגל, המעגל מייצג את משך חייו של אדם, חיים הקודמים, החיים הנוכחים, והחיים העתידיים אשר יחיה כתודעה. בכל פעם שאנרגיה כזו יוצרת מעגלי תבואה בכדור הארץ, האדם יכול להתחיל להבין את סוג האנרגיה, אשר הגיעה לכדור הארץ, היא יצרה סוגים שונים של מעגלי התבואה.

מעגלי התבואה בצורתם המעגלית, כאמור, הם משקפים ייצוג מוקדם של חיי האדם, בזמני מרחב זמן שונים כאחד ומאוחד, והם גם מסמלים את אנרגיית האחדות. הצורה הנפוצה האחרת, הָרֹוָחַת, היא צורת המשולש המייצגת את שלושת ההיבטים של כל נשמה עֲלֵי אדמות. כמו כן, מייצגת נשמות רבות בין כוכבים אחרים, בחלקים השונים בגלקסיה.

אלה מייצגים את מכלול הגוף הפיזי, הרוח או הנשמה, ואת הנפש המתחבר אליהם. כל השלושה צריכים לעבוד בתיאום מושלם, על מנת לאפשר לנשמה לחוות את החיים בכדור הארץ, כמו גם בכוכבי הלכת האחרים ביקום. בתקופה הנוכחית, הפיזיקאים מתחילים להבין את האופי האמיתי של "החורים השחורים". החורים השחורים הללו, הם קשורים למעגלי התבואה באופן בין-ממדי.

חורים שחורים מובילים לממדים אחרים, לשם כך ניתן להבין באופן פשוט, ישנן מנהרות מעבר רבות, וצינורות החוצים את היקום עצמו. החומר האפל, חומר החלל, וכיצד מרחיבים את החוזה ללידה ונבילה, לְנֹכַח האינסופי האינטלגנטי, אלה נושאים שינתנו תשובות עבורם, בהמשך הדרך במעבר לממד הבא. האנושות נמצאת בשלבים מוקדמים של מעבר ממד, הם יתייחסו לחומר כאל נוזל מוצק, או למאפייני הגזים עם קצוות וגבולות סופיים. החלל האישי שהאנושות מכנה, הוא אינו ריק, אלא הוא שדה אנרגיה באינטראקציה לתודעה, המשתנה כל הזמן על ידי כוונות מחשבתיות, ועל ידי התודעה של כל ישות הטמונה בתוכו.

החלל אינו אחיד ואינו יציב, הכול נמצא במצב תמידי של אינטראקציה עם אבולוציה ומוטציה. כל צורה שמימית, כל צליל שכל אחד פולט, כל מחשבה הרוכבת על גל השדה המאוחד, הוא משפיע על איכות הממד.

ניתן להתחיל להבין את היווצרות החלל, כאשר הוא חל על העולם התת אטומי. הייצוג המיקרו-קוסמי של היקום הגדול יותר, בו אטומים מרוחקים זה מזה יחסית, כמו כוכבים המרוחקים לכוכבים אחרים, וכיצד ניתן להשתמש באנרגיה, ליצירת צורה ושינוי המרחב ביניהם.

מנטרה מקודשת אנרגית רא ותות

אַה מַא-אַה-טוּ טֶא-בִּי נוּ-פּוּ אִישׁ-קוּ נֶא-מוּ טוּ-פׇא-נׇה נֶא-בֶּא שֶׂא-טֶא-רוּ

"הצדעה לניצוץ האלוהי השוכן בתוך נשמתי, הריבון של כל היצירות, השתקפות האלוהות הנצחית"

תפילתי שבהווה הקרוב, תחלחל הבנה, הכלה, ותיווצר תקשורת פתוחה הרבה יותר, בקרב כולנו. כך תימצא בנו הכרה מלאה, שכולנו אחים ואחיות, במשפחה אוניברסלית ורב-ממדית.

amen peta

אהבה ואור
נ.נאור

מצא אותנו בפייסבוק, לחץ על האייקון

5/5 - (2 votes)